PDA

Επιστροφή στο Forum : Νέοι κινητήρες για το Mini


BMW Power
15-01-10, 12:54
Νέοι κινητήρες για το Mini

stef
15-01-10, 16:01
Πολύ δυνατό το Cooper S...

stef
15-01-10, 16:05
Και στα ελληνικά....



Επιδόσεις, απόδοση, οδηγική απόλαυση – η φιλοσοφία MINIMALISM προσφέρει τα πάντα. Τα MINI, MINI Clubman και MINI Cabrio παρατάσσονται για το 2010 με μία εκτενώς ανανεωμένη γκάμα βενζινοκινητήρων, μία κίνηση που θα βοηθήσει τη μάρκα ΜΙΝΙ να εδραιωθεί στην κορυφή των συναρπαστικών σπορ και εξαιρετικά οικονομικών premium μικρών αυτοκινήτων. Παράλληλα, όλα τα βενζινοκίνητα ΜΙΝΙ θα πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU5 στην Ευρώπη και τα πρότυπα ULEV II στην Αμερική από την άνοιξη του 2010. Φρέσκο μέλος στην οικογένεια είναι το νέο MINI One Cabrio. Με την ισχύ ενός οικονομικού και μειωμένων ρύπων τετρακύλινδρου κινητήρα 72 kW/98 hp, το νέο μοντέλο είναι η νέα οικονομική πρόταση για την απόλαυση της κλασικής αίσθησης go-kart MINI με soft top.
Οι στοχευμένες αναβαθμίσεις των κινητήρων βελτιώνουν περαιτέρω τη σχέση μεταξύ επιδόσεων και εκπομπών CO2 σε όλα τα βενζινοκίνητα ΜΙΝΙ. Εξαιρετικό παράδειγμα της προόδου που έχει συντελεστεί είναι το MINI Cooper S, του οποίου ο νέος τετρακύλινδρος 1.6-λίτρων κινητήρα παράγει τώρα 135 kW/184 hp (αύξηση 7 kW) με 136 grams CO2 / km μόνο στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών - 13 g/km λιγότερο από τον προκάτοχό του.
Το MINI Cooper και το MINI One επιτυγχάνουν επίσης μία νέα αναλογία οδηγικής απόλαυσης και μείωσης εκπομπών CO2. Συγκεκριμένα, το νέο MINI One MINIMALISM Line έχει τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο ΜΙΝΙ, χρησιμοποιώντας βελτιστοποιημένη τεχνολογία κινητήρα, Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης (Brake Energy Regeneration), λειτουργία Auto Start Stop, Οθόνη Σημείου Αλλαγής Ταχύτητας (Shift Point Display) και άλλα μέτρα MINIMALISM για εκπομπές CO2 119 g/km.
Η φιλοσοφία MINIMALISM περιλαμβάνει όλα τα τεχνολογικά μέτρα της τρέχουσας σειράς MINI που αυξάνουν την οδηγική απόλαυση, διατηρώντας κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα. Στους νέους βενζινοκινητήρες ΜΙΝΙ, μέτρα όπως η μείωση τριβών και η βελτίωση διαχείρισης θερμότητας στο βασικό κινητήρα, επέτρεψαν περαιτέρω βελτιώσεις της απόδοσης. Επιπλέον, οι κινητήρες χρησιμοποιούν τώρα μία χαρτογραφημένη αντλία λαδιού που λειτουργεί ανάλογα με τις ανάγκες, κάτι που διασφαλίζει πολύ αποδοτική χρήση ενέργειας, όπως συμβαίνει με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης και την βελτιωμένη αντλία ψυκτικού.
MINI Cooper S : πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων προσφέρει ασυναγώνιστη απόδοση στην κατηγορία 1.6 λίτρων. Ο νέος κινητήρας 1.6-λίτρων του MINI Cooper S έχει ένα ακόμα ειδικό χαρακτηριστικό μοναδικό στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Είναι η πρώτη φορά που ο υπερσυμπιεστής twin-scroll και το σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης αυτής της μονάδας προσφέρονται με πλήρως μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων. Βασισμένη στο σύστημα VALVETRONIC των κινητήρων BMW, αυτή η τεχνολογία ελέγχου φορτίου κινητήρα που καταργεί την πεταλούδα γκαζιού, βελτιστοποιεί την απόκριση και επιτρέπει σημαντική μείωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων. Αυτό είναι αποτέλεσμα ρύθμισης της βύθισης και του χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής σύμφωνα με τις απαιτήσεις ισχύος του οδηγού και μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο νέος κινητήρας που τοποθετείται στα MINI Cooper S, MINI Cooper S Clubman και MINI Cooper S Cabrio, είναι η παγκοσμίως πρώτη μονάδα του είδους σ’ αυτή την κατηγορία κυβισμού. Παράγει μέγιστη ισχύ 135 kW/184 hp στις 5.500 rpm και μέγιστη ροπή 240 Nm που είναι διαθέσιμη από τις χαμηλές στροφές των 1600 rpm. Με μία λειτουργία Overboost αυτή η ροπή αυξάνεται στιγμιαία στα 260 Nm, παρέχοντας πρόσθετη επιτάχυνση όταν ο οδηγός τη χρειάζεται. Το MINI Cooper S επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,0 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 228 km/h. Η μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι μόλις 5.8 litres /100 km - 0.4 λίτρα κάτω από την τιμή του προηγούμενου μοντέλου και οι εκπομπές CO2 μόνον 136 g/km.
Το νέο MINI Cooper S Clubman επιταχύνει τώρα από 0 στα 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 227 km/h, σε συνδυασμό με μέση κατανάλωση 5.9 litres / 100 km και εκπομπές CO2 137 g/km. Από την άλλη, το νέο MINI Cooper S Cabrio, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,3 δεύτερα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 225 km/h, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 6.0 litres / 100 km και οι τιμές CO2 139 g/km.
Τα MINI Cooper S, MINI Cooper S Clubman και MINI Cooper S Cabrio εφοδιάζονται standard με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ένα εξατάχυτο αυτόματο με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι διατίθενται κατόπιν παραγγελίας για όλα τα μοντέλα. Στο μέλλον, τα μοντέλα MINI Cooper S με μηχανικό κιβώτιο θα συνοδεύονται από ένα νέο, αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη.
Με την αυτόματη ρύθμιση η γνώριμη αίσθηση ΜΙΝΙ στο πεντάλ παραμένει ίδια σε όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Επιπλέον, ο συγχρονισμός των σχέσεων έχει βελτιστοποιηθεί περαιτέρω από μία επικάλυψη άνθρακα στα υλικά τριβής του συμπλέκτη. Το αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται για τα MINI Cooper και MINI One αλλά και το MINI Cooper S, ξεχωρίζει με ένα σετάρισμα υψηλής απόδοσης που επιφέρει σημαντικές μειώσεις στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές CO2.
MINI Cooper : περισσότερη ισχύς, λιγότερο CO 2 . Μία αύξηση 2 kW στην ισχύ του ατμοσφαιρικού κινητήρα 1.6-λίτρων στα 90 kW/122 hp προάγει το σπορ ταμπεραμέντο του MINI Cooper. Η τετρακύλινδρη μονάδα, επίσης με πλήρως μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων και βελτιστοποιημένες λεπτομέρειες, παράγει μέγιστη ισχύ στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 160 Nm στις 4.250 rpm. Το MINI Cooper επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,1 δεύτερα. Η τελική του ταχύτητα είναι 203 km/h. Αυτές οι εντυπωσιακές επιδόσεις έρχονται σε αντίθεση με τη μέση κατανάλωση των 5,4 litres / 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τις εκπομπές CO2 που έχουν μειωθεί στα 127 g/km.
Το νέο MINI Cooper Clubman επιταχύνει από 0 - 100 km/h σε 9,8 δεύτερα στην τελική ταχύτητα των 201 km/h, με μέση κατανάλωση 5.5 litres / 100 km και εκπομπές CO2 129 g/km. Το νέο MINI Cooper Cabrio επιταχύνει στα 100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα για μία μέγιστη ταχύτητα 198 km/h. Η μέση κατανάλωση είναι 5,7 litres / 100 km και οι εκπομπές CO2 133 g/km.
MINI One 72 kW : αυξημένη επιτάχυνση, μειωμένες εκπομπές ρύπων. Με κυβισμό αυξημένο από 1.4 σε 1.6 λίτρα και ισχύ μεγαλύτερη κατά 2 kW στα 72 kW/98 hp, το νέο MINI One 72 kW υπόσχεται τώρα ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία. Επιπλέον, ο εκτενώς αναθεωρημένος κινητήρας του συντελεί στην περαιτέρω μείωση εκπομπών CO2. Η τετρακύλινδρη μονάδα με πλήρως μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων, παράγει τη μέγιστη ισχύ της στις 6.000 rpm. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται στα 153 Nm – αύξηση 13 Nm – και είναι διαθέσιμη από τις 3.000 rpm.
To MINI One 72 kW προβάλλει τα οφέλη αυτών των αυξημένων τιμών στην επιτάχυνση από στάση. Το 0 - 100 km/h επιτυγχάνεται σε 10,5 δευτερόλεπτα – 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τώρα 186 km/h. Το MINI One 72 kW εναρμονίζει το σπορ πνεύμα με την υποδειγματική κατανάλωση καυσίμου των 5,4 litres / 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και με μειωμένες εκπομπές CO2 στα 127 g/km. Το νέο MINI One Clubman ωφελείται επίσης από τη βελτιστοποιημένη τεχνολογία κινητήρων. Χρειάζεται μόλις 11,1 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 - 100 km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 185 km/h. Η μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών φτάνει στα 5.5 litres / 100 km, και οι εκπομπές CO2 είναι 129 g/km.
Φρέσκια οδηγική αίσθηση, μειωμένο διοξείδιο του άνθρακα: νέο MINI One Cabrio . Οι αρετές του 72 kW/98 hp επιβεβαιώνονται και στην έκδοση Cabrio. Η τετρακύλινδρη μονάδα του νέου MINI One Cabrio συνδυάζει αποδοτικά τη συναρπαστική ευελιξία με την απολαυστική οδηγική εμπειρία ανοιχτού αυτοκινήτου. Το νέο MINI One Cabrio επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 11,3 δεύτερα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 181 km/h. Και παρόλα αυτά, το ανοιχτό τετραθέσιο καίει μόλις 5,7 litres / 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και εκπέμπει μόλις 133 g/km CO2.
Το νέο MINI One Cabrio αντιπροσωπεύει την πιο οικονομική πρόταση για απολαυστική οδήγηση ανοιχτού premium αυτοκινήτου. Αυτή η ελκυστική βασική έκδοση προστίθεται στη σειρά μαζί με τα μοντέλα MINI Cooper S Cabrio και MINI Cooper Cabrio. Το νέο MINI One Cabrio προβάλλει το μοναδικό στυλ του ανοιχτού τετραθέσιου της μάρκας. Όμορφα σμιλεμένες επιφάνειες, ένα σπορ επιμηκυμένο προφίλ, κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι και μεγάλοι θόλοι τροχών συνθέτουν την αναγνωρίσιμη εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι χαρακτηριστικές αναλογίες ΜΙΝΙ αναδεικνύονται από το υφασμάτινο soft-top με standard ηλεκτροϋδραυλική λειτουργία ανοίγματος και κλεισίματος. Προηγμένη τεχνολογία πλαισίου, με ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης EPS, προσφέρει τη διάσημη αίσθηση go-kart. Το στάνταρ σύστημα DSC διασφαλίζει κορυφαία ενεργητική ασφάλεια. Η προστασία των επιβατών μεγιστοποιείται με μέτρα όπως τέσσερις αερόσακοι και ένα μονοκόμματο roll bar, που εκτείνεται αυτόματα πίσω από τα πίσω καθίσματα όταν χρειάζεται.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, με τον πελάτη να μπορεί να επιλέγει την εξωτερική απόχρωση, το χρώμα του soft-top και την αισθητική εσωτερικού, σε συνδυασμό με την πλούσια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και αξεσουάρ. Μεταξύ των αξεσουάρ που προσφέροντα αποκλειστικά για το Cabrio και διατίθενται επίσης για το MINI One Cabrio είναι το Openometer, ένα όργανο που καταγράφει το χρόνο λειτουργίας με την οροφή ανοιχτή.
Νέο πρότυπο απόδοσης : MINI One MINIMALISM Line . Το MINI One 55 kW, βασική έκδοση της σειράς MINI, ωφελείται από την εκτενή αναθεώρηση των κινητήρων, με τον κυβισμό του τετρακύλινδρου κινητήρα του να αυξάνεται στα 1.6 λίτρα. Η μέγιστη ισχύς παραμένει ίδια, στα 55 kW/75 hp @ 6.000 rpm, αλλά η μέγιστη ροπή είναι τώρα 140 Nm – αυξημένη κατά 20 Nm – και είναι διαθέσιμη από τις 2.250 rpm. Το νέο MINI One 55 kW επιταχύνει από 0 - 100 km/h σε 13,2 δεύτερα μέχρι την τελική ταχύτητα των 175 km/h. Η μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 5,4 litres / 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 πέφτουν στα 127 g/km.
Νέο μέλος της σειράς για το model year 2010 είναι το MINI One MINIMALISM Line, το οποίο επικεντρώνεται ακόμα περισσότερο στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Το νέο μοντέλο μοιράζεται τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα με το MINI One 55 kW με ίδιες τιμές επιδόσεων, αλλά καταφέρνει να τα συνδυάζει όλα με μεγαλύτερη απόδοση. Τα μέτρα MINIMALISM πετυχαίνουν μέση κατανάλωση μόλις 5.1 litres / 100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και μειώνουν τις εκπομπές CO2 στα 119 g/km. Συνεπώς, το MINI One MINIMALISM Line έχει τις χαμηλότερες κατανάλωσης και ρύπων από όλα τα βενζινοκίνητα μοντέλα της μάρκας.
Επιπλέον τo MINI One MINIMALISM Line, εμπεριέχει εξοπλισμό εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου και συστήματος ελέγχου οδηγικής ευστάθειας DSC, στον standard εξοπλισμό του. Ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι τροχοί, αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία Pepper White στη μάσκα και στα κελύφη των εξωτερικών καθρεπτών και ένα ειδικό λογότυπο του μοντέλου. Επιπλέον, όπως όλα τα MINI διαμορφώνεται σύμφωνα με την παραγγελία του πελάτη. Επομένως, όσοι επιθυμούν να εκφράσουν και άλλες πλευρές του προσωπικού τους στυλ πέρα από την εκτίμησή τους στην οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση, μπορούν να επιλέξουν από μία ευρεία γκάμα εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων και εκδόσεων ταπετσαριών για το MINI One MINIMALISM Line τους, όπως και από μία πλούσια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και αξεσουάρ.

Πατσίκας Βασίλειος
15-01-10, 16:09
και επισημα facelift λοιπον για τα mini με κωδικο R56!!!!Παλιοσε το δικο μου........

stef
15-01-10, 16:13
Σε νέους κινητήρες αναφέρεται όχι σε εξωτερικό facelift....

Πατσίκας Βασίλειος
15-01-10, 16:16
Σε νέους κινητήρες αναφέρεται όχι σε εξωτερικό facelift....

ουσιαστικα δε μιλανε για εξωτερικες αλλαγες αλλα και το 2008 που αρχισαν να εχουν τα μινι start stop klp ειχαν και καποιεσ μικροδιαφορες εμφανισιακα...αλλωστε προς το τελος αναφερει για μικροαλλαγες στην εμφανιση..

gnx
16-01-10, 08:20
Facelift κανονικο...Το καπω εχει αλλα νευρα

http://www.worldcarfans.com/110011424021/mini-revamps-entire-uk-model-range--announces-mini-one/lowphotos#3

alexk
16-01-10, 08:57
Θα είναι ωραίο να βάλει αυτό το μοτέρ (cooper s) στο 116, 316.
Για σκεφτείτε 116 κουπέ με αυτό το μοτέρ :thinkerg:

giannis 116
16-01-10, 14:36
Θα είναι ωραίο να βάλει αυτό το μοτέρ (cooper s) στο 116, 316.
Για σκεφτείτε 116 κουπέ με αυτό το μοτέρ :thinkerg:

Σε οποιο αμαξωμα της σειρας 1 κι αν εμπαινε τετοιο μοτερ ο ανταγωνισμος θα τα εβρικσε πραγματικα πολυ σκουρα και προσωπικα, ενα 5θυρο hatch 116i με τετοιο κινητηρα ειναι αυτοκινητο ονειρων για μενα..