PDA

Επιστροφή στο Forum : πολλα προβληματα!!!!


kostas x3
17-01-10, 01:12
καλησπερα παιδια...

εχω το χ3 μου προ 6 μηνων αλλαξα το διαφορικο(κεντρικο) προ ενοσ μηνα αλλαξα το πυρομετρο του αυτοκινητου και σημερα εβγαλε να αλλαξω την τροχαλια την κεντρικη....:icon02:


ειναι φυσιολογικο????
εχω 100000χιλ. σε 2 χρονια

βγηκανε και οφφ τα αμορτισερ...

εχει καποιος παρομοια προβληματα???
θα σταματησουν ποτε???
ευχαριστω....
:bowdown::bowdown:

Κωνσταντίνος
17-01-10, 01:24
Για το διαφορικό νομίζω έχει αναφερθεί και απο άλλο χρήστη.
Οσο για το ερώτημα για τα αμορτισέρ, θεωρούνται "αναλώσιμα". Οπότε πρώτα απ΄όλα έχει να κάνει με τις συνθήκες οδήγησης. Που "συχνάζεις" κυρίως με το αυτοκινητό σου. Εαν αξιοποιείς αρκετά συχνά τα off road χαρακτηριστικά του, μάλλον λογικό μου ακούγεται........

gnx
17-01-10, 09:18
Κωστα εγω εχω πολυ λιγοτερα χιλιομετρα....100000; Δε πρεπει να υπαρχει στο φορουμ αλλο με τοσα χλμ

MAD-13
18-01-10, 00:41
Εγω στα 70.000 χμ το μονο προβλημα ηταν δισκος (που τον ειχα τσιτωσει εγω σε κατι χιονια)!
Ολα τα αλλα κομπλε με ολα τα σερβις του παντα νωριτερα σε επισημα συνεργεια!
Εχω Χ3 2.0 το πρωτο μοντελο.
Για τα αμορτισερ θα συμφωνησω με τον παραπανω φιλο που λεει οτι ειναι αναλωσιμα! Αλλα ολα τα αλλα που σου εβγαλε...

Σε 2 χρονια εχεις κανει 100.000 χμ ρε θηριο????????
Μηπως τα εχεις ψιλο-ξεσκισει λιγακι????:chair:
Λεω μηπως!

kostas x3
18-01-10, 12:26
καλημερα παιδες τι να κανω αφου ειμαι ολο στην γυρα...

το εχω λιωσει λιγο αλλα τι να κανω γι αυτο εδωσα 54000 και πηρα bmw τι να πω δεν ξερω....

κομπλε τα σερβισ ολα καλα....

DiMiTrIs_
18-01-10, 12:33
Eντάξει..πιστευω δεν είναι και παρα πολλα αυτά τα προβλήματα..ποσο μαλλον τα αμορτισερ...ειναι οτι εχεις κανει και πολλα χιλομετρα..100κ δεν εναι λιγα για δυο χρονια....
εξάλλου εχε και στο μυαλό σου οτι πλέον τα αυτοκίνητα εχουν γινει και καπως πιο αναλωσιμα αποτι τα προηγούμενα χρόνια....ειτε γερμανικα είτε όχι.....σκεψου οτι αν είχες παρει αλλο και όχι bmw..πιθανον να είχε βγάλει περισσοτερα....δεν θα είχες την ίδια άνεση..και το κυριοτερο δεν θα είχες bmw :icon_kidr

bimmer-corfu
18-01-10, 20:03
και το οικογενειακό μας Χ3 σκυλί. Άλλο απο ένα check engine μαζί με αισθητήρες πάρκινγκ που σφύριζαν συνεχώς τιποτα άλλο.

georgiou
18-01-10, 20:10
ειχες και 20'' ιντσων ζάντες οπότε η καταπόνηση ήταν πολύ μεγαλύτερη απ ότι με τις εργοστασιακές..

Αν και 100000 προσωπική άποψη πολύ άντεξαν όσο για τα υπόλοιπα έχει δίκιο..

ιδιαίτερα για το διαφορικό

jabar
20-01-10, 15:21
εγω εχω 93000 απο 11/2005 εκανα κι αλλες 40000 με φορφορ απ 12/2006 για να του γλιτωσω κανα χλμ.εκτος απο κανα 2 λαμπες,μου χει κολλησει το 1 μπεκ 2 φορες και εστρωσε χωρις συνεργειο,με το mobile service,λεγοντας μου τα παιδια να μη βαζω 100αρα(παντως ειναι απ τ αυτοκινητα που οι 95αρες με τις 100αρες δειχνουν μεγαλη διαφορα σε αποδοση)μου χαλασε 1 αισθητηρας του εsp στα καλα καθουμενα και ειχε παλαβωσει(το esp)2 μηνες μετα την εγγυηση με χρηση μονο δρομου και οι απαραδεκτοι το μονο που μου εκαναν ηταν 5% εκπτωση(235 με τα περαστικα),πηρα χαμπαρι τον εσ.καθρεφτη που σκουραινει,να χαλαει σιγα-σιγα 1 μηνα μετα την εγγυηση και δεν μου τον αλλαξαν ωσπου τωρα εχω 1 καθρεφτη νετο ημερας που δεν εχω και χειροκινητη επιλογη για τα φωτα των πισω το βραδυ...κατα τ αλλα δεν μουρχετε τπτ σοβαρο στο μυαλο.να πω κι 1 θετικο, ο,τι τους ελεγα στην περιοδο της εγγυησης οτι δεν ειναι σωστο,το αλλαζαν χωρις δευτερη κουβεντα κι ειχα παθει πλακα...π.χ λυθηκε ο κομπος στο δερμ.τιμονι,το λεω,παιρνει αμεσως τηλ.μεσα να βγει ο υπευθυνος και συμφωνουν αμεσως για αλλαγη τιμονιου...χωρις τον αεροσακκο εννοειτε...αφου το λυπηθηκα αλλα το βουλωσα...τα αμορισερ μου τα αισθανωμε καλα...τα σκορπιον πιστευω οτι χανουν 1- 20 με 30% μετα τις 25000,αλλα τα τελευταια που τ αλλαξα τελευταια,ειδα οτι και 60000 που τα κρατησα(δεν ειχαν να παραδωσουν κι οταν βρηκαμε την τετραδα την δωσαμε σε αλλο λαστιχα γιατι πελατης του βρεθηκε με 4 σκισμενα 1 πρωι και μετα περιμενα αλλους 45 μερες περιπου)ειχαν ιδια συμπεριφορα σαν τις 30000...

kostas x3
12-02-10, 23:20
καλησπερα παιδια!!
αυριο αλλαζω τροχαλια......

αντε να δουμε....

vass
10-04-10, 22:47
Γεια σας φίλοι μου.
Είναι το πρώτο μου post και δεν είναι για καλό...
Δεν άνοιξα καινούργιο θέμα, αφού βρήκα 2 με θέμα τα προβλήματα. Έτσι διάλεξα αυτό και σας εξιστορώ το πρόβλημά μου.

Προ 15νθημέρου αγόρασα μια Χ3 2.5si ελληνικό με πρώτη άδεια 1/2007. Είναι αυτόματο και είχε περίπου 55.000 χλμ. Μέχρι τώρα δεν έχω κάνει πάνω από 200 χλμ και αντιμετωπίζω το εξής:

Χωρίς εμφανή λόγο, το αυτοκίνητο σβήνει όταν σταματάς, αφού στην αρχή τρεμοπαίζει το στροφόμετρο (και το αυτοκίνητο) από 0 έως 1.000 στροφές. Αυτό δεν το κάνει συνέχεια και συνήθως μετά από τις απεγνωσμένες μου προσπάθειες να το βάλω εμπρός και να φύγω (όποιος έχει αυτόματο θα καταλαβαίνει το δράμα μου και ιδιαίτερα στα φανάρια), ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα ως πρόβλημα. Το περίεργο είναι ότι όταν το παρκάρω και αργότερα το ξαναβάλω εμπρός, όλα πηγαίνουν οκ και το λαμπάκι έχει σβήσει.

Το πήγα για έλεγχο 2 φορές σε επίσημο service στην Αγ. Παρασκευή. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι το κομπιούτερ τους έδειξε πρόβλημα στην καύση και στους 6 κυλίνδρους. Βέβαια μου είπαν ότι αυτό δεν είναι δυνατόν και επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει ιστορικότητα για να δούμε αν ήταν πρόβλημα βγήκε σε μένα ή προϋπήρχε. Έτσι αποφασίσαμε να σβήσει όλες τις ενδείξεις και να δούμε από κει και μετά τι θα βγάλει. Περιττό να πω ότι στο service το αμάξι δούλευε τζάμι.
Την επόμενη όταν μου το ξαναέκανε πήγα και τότε έδειξε πρόβλημα στους σένσορες του στρόφαλου, του εκκεντροφόρου και κάτι μου είπε για vanos που δεν κατάλαβα. Βέβαια μου είπαν πάλι ότι δεν είναι σίγουρο ότι αυτό είναι το πρόβλημα, αλλά μπορεί από τους κραδασμούς που κάνει και το σβήσε άναψε, δίνει, μάλλον, λάθος ενδείξεις στους σένσορες.

Άρα, από ότι κατάλαβα, η BMW χρειάζεται Πυθία για να βρει τι φταίει...
Η αλήθεια είναι ότι όσο έμεινα εκεί "σκιάχτηκα" λίγο, γιατί έρχονταν συνέχεια αγανακτισμένοι κάτοχοι σειράς 1 και 3 (από ότι άκουσα αμάξια μέχρι 2ετίας) και τους φώναζαν για προβλήματα. Ένας με 3άρα κουπέ (δεν πρόσεξα κυβικά) έλεγε ότι του έχουν αλλάξει τα μπεκ, πολλαπλασιαστή ηλεκτρονική και δεν ξέρω τι άλλο και τίποτα, το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα και ζητούσε αλλαγή κινητήρα, γιατί είπε πως είχε βγει προβληματική σειρά από το εργοστάσιο...

Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι που έγραψα, αλλά πλέον φοβάμαι να οδηγήσω το αμάξι, γιατί δε μπορώ να ζω με το άγχος σε πιο φανάρι θα μου σβήσει. Σημειώνω ότι έχω βάλει 2 φορές βενζίνη από αξιόπιστα, σε μένα, βενζινάδικα, την 1η φορά 95 και τη δεύτερη 100άρα (μήπως έφταιγε αυτό). Επίσης, ανέφερα στο service αυτό που διάβασα για το πρόβλημα της δίλητρης, για αναβάθμιση του εγκεφάλου και για αύξηση των στροφών στο ρελαντί, αλλά μου απάντησαν ότι αυτό αφορά τη δίλητρη και για τη δικιά μου δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.

Φίλοι μου και πάλι συγνώμη, όποια ιδέα δεκτή γιατί μάλλον φαίνεται ότι με το επίσημο service δε μπορώ να βγάλω άκρη.

ΥΓ. Ελπίζω να έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο εκτός από γκρεμό για να το φουντάρω :angryfire

jabar
13-04-10, 20:10
Γεια σας φίλοι μου.
Είναι το πρώτο μου post και δεν είναι για καλό...
Δεν άνοιξα καινούργιο θέμα, αφού βρήκα 2 με θέμα τα προβλήματα. Έτσι διάλεξα αυτό και σας εξιστορώ το πρόβλημά μου.

Προ 15νθημέρου αγόρασα μια Χ3 2.5si ελληνικό με πρώτη άδεια 1/2007. Είναι αυτόματο και είχε περίπου 55.000 χλμ. Μέχρι τώρα δεν έχω κάνει πάνω από 200 χλμ και αντιμετωπίζω το εξής:

Χωρίς εμφανή λόγο, το αυτοκίνητο σβήνει όταν σταματάς, αφού στην αρχή τρεμοπαίζει το στροφόμετρο (και το αυτοκίνητο) από 0 έως 1.000 στροφές. Αυτό δεν το κάνει συνέχεια και συνήθως μετά από τις απεγνωσμένες μου προσπάθειες να το βάλω εμπρός και να φύγω (όποιος έχει αυτόματο θα καταλαβαίνει το δράμα μου και ιδιαίτερα στα φανάρια), ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα ως πρόβλημα. Το περίεργο είναι ότι όταν το παρκάρω και αργότερα το ξαναβάλω εμπρός, όλα πηγαίνουν οκ και το λαμπάκι έχει σβήσει.

Το πήγα για έλεγχο 2 φορές σε επίσημο service στην Αγ. Παρασκευή. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι το κομπιούτερ τους έδειξε πρόβλημα στην καύση και στους 6 κυλίνδρους. Βέβαια μου είπαν ότι αυτό δεν είναι δυνατόν και επίσης μου είπαν ότι δεν υπάρχει ιστορικότητα για να δούμε αν ήταν πρόβλημα βγήκε σε μένα ή προϋπήρχε. Έτσι αποφασίσαμε να σβήσει όλες τις ενδείξεις και να δούμε από κει και μετά τι θα βγάλει. Περιττό να πω ότι στο service το αμάξι δούλευε τζάμι.
Την επόμενη όταν μου το ξαναέκανε πήγα και τότε έδειξε πρόβλημα στους σένσορες του στρόφαλου, του εκκεντροφόρου και κάτι μου είπε για vanos που δεν κατάλαβα. Βέβαια μου είπαν πάλι ότι δεν είναι σίγουρο ότι αυτό είναι το πρόβλημα, αλλά μπορεί από τους κραδασμούς που κάνει και το σβήσε άναψε, δίνει, μάλλον, λάθος ενδείξεις στους σένσορες.

Άρα, από ότι κατάλαβα, η BMW χρειάζεται Πυθία για να βρει τι φταίει...
Η αλήθεια είναι ότι όσο έμεινα εκεί "σκιάχτηκα" λίγο, γιατί έρχονταν συνέχεια αγανακτισμένοι κάτοχοι σειράς 1 και 3 (από ότι άκουσα αμάξια μέχρι 2ετίας) και τους φώναζαν για προβλήματα. Ένας με 3άρα κουπέ (δεν πρόσεξα κυβικά) έλεγε ότι του έχουν αλλάξει τα μπεκ, πολλαπλασιαστή ηλεκτρονική και δεν ξέρω τι άλλο και τίποτα, το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα και ζητούσε αλλαγή κινητήρα, γιατί είπε πως είχε βγει προβληματική σειρά από το εργοστάσιο...

Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι που έγραψα, αλλά πλέον φοβάμαι να οδηγήσω το αμάξι, γιατί δε μπορώ να ζω με το άγχος σε πιο φανάρι θα μου σβήσει. Σημειώνω ότι έχω βάλει 2 φορές βενζίνη από αξιόπιστα, σε μένα, βενζινάδικα, την 1η φορά 95 και τη δεύτερη 100άρα (μήπως έφταιγε αυτό). Επίσης, ανέφερα στο service αυτό που διάβασα για το πρόβλημα της δίλητρης, για αναβάθμιση του εγκεφάλου και για αύξηση των στροφών στο ρελαντί, αλλά μου απάντησαν ότι αυτό αφορά τη δίλητρη και για τη δικιά μου δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.

Φίλοι μου και πάλι συγνώμη, όποια ιδέα δεκτή γιατί μάλλον φαίνεται ότι με το επίσημο service δε μπορώ να βγάλω άκρη.

ΥΓ. Ελπίζω να έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο εκτός από γκρεμό για να το φουντάρω :angryfire
ΕΛΠΙΖΩ να μπορεσεις ποτε να ξεμπλεξεις...ενα 214 ροβερ που ειχα απο καινουριο 1992-1999 μου κανε ακριβως το ιδιο τρεμουλο , με τη
διαφορα οτι εμενα μου σβηνε και εν κινησει(μου χε σβησει με 100 + και τα ειδα ολα!!!)το προβλημα δεν διορθωθηκε ποτε 100%(μου αλλαξαν 1 μικρο εγκεφαλο που ειχε,ετσι ειπαν και μαλιστα στο τελος(το 1999) μου βγαλε παρεμφερες προβλημα(εσβηνε εν κινηση κρυωνε ,εβαζες μπρος και μετα απο λιγο ξανασβυνε) και με ψαξιμο 2 ημερων βρηκε ο μηχανικος οτι ηταν αισθητηρας στροφαλου(τοτε προτωακουσα γι αυτο)...αφου το χεις μονο 15 μερες ,μηπως να το δινες πισω...?

ipi
15-04-10, 09:34
Εγω επαθα το ιδιο στα 85,000 χλμ αλλά με 5 χρονια χρήσης. Φαίνεται παει με τα χιλιόμετρα και όχι με τα χρόνια. Πες μου, ζήτησες να το επισκευάσεις και σου είπαν οτι δεν γινεται και οτι πρέπει να αλλαχτεί με καινούριο?. Εμένα έτσι μου είπαν. Πάντως ακόμα το ψάχνω, μήπως και αποφύγω το 2,750αρι!