PDA

Επιστροφή στο Forum : Bmw 520i E39 '99


Chronic
17-01-10, 09:35
Καλημέρα σε ολους! Ειμαι νέος στο forum και κατοχως μια υπεργαματης bmw 520 του 99 ε39 το αμαξι έχει κανει 270000 χιλιομετρα απο το γνωστα λαδια ξυδια δεν καιει τίποτα εχω χαλάσει παρα πολα χρήματα για την συντηρηση του αλλα αντιμετοπίζω κάμποσα προβληματα τα οποία δεν μπορω να βρώ λύση σε οπιο συνεργειο και αν έχω πάει! Φυσικά δεν πυγαινω στην αντιπροσωπεια bmw!
Κάπια χαρακτηριστικα

αμορτισερ bilstein spirnt με 3 ποντα eibach
ζαντες 17αρες 235/45 17 με αrtec wheels!

Τωρα στο θέμα με τα προβληματακια του!

1)Το αμαξι εχει πανο του οθόνη τηλεφωνο navi gps cd 6άρα και τηλέοραση!
το τηλεφωνο gps navi και cdερια δουλευουν κανονικότατα το πρόβλημα ειναι με την τηλεόραση δεν δουλευει και δεν δίχνει τα κανάλια και κάνενας δεν μπορει να μου βρεί λυση γνωριζει καπιος κάπιον που να ειναι καλος ηλεκτρολόγος να μου τιν ρυθμίση/επισκευάσει?

2)Υπάρχει cd που να δουλευει με το Navi ΟΛΗΣ της Ελλαδας? αυτη την στιγμή εχω ενα cd αλλα δουλευει μονο στην Αθήνα οπιος γνώστης ξέρει ας μας πει!

3)Η τελίκη του αυτοκινήτου ειναι στα 230 αλλα δεν τραβάει και δεν γεμίζει γρήγορα τι μπορεί να συμβένει? καταλαβαίνω πως το αμαξι εχει φθορά με τοοοοσα χιλιόμετρα αλλα θα έπρεπε να το κανει αυτό?

4)Εχω τρέμουλο στο τιμόνι τι ζυγοσταθμίσεις ευθυγραμίσεις ίσιομα ζάντες τα πάντα ολα εχω τρέμουλο στα 120 και μέτα τι μπορεί να φταίει γιαυτό?

Ευχαριστω για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις σας (αν εχω) όλες οι απαντήσεις ειναι καλοδεχούμενες φιλικά πάντα :)

mitsos_chania
17-01-10, 14:10
Καλησπερα.

Ας αρχισουμε σιγα σιγα:
1)βρες ενα καλο ηλεκτρολογο που να ασχολειται με τετοια θεματα δυστυχως εγω δεν γνωριζω καποιον Αθηνα.Ελπιζω να φτιαχνει το μοντουλ της τηλεορασης σου γιατι ειναι πανακριβο
2)Αναλογα ποια εκδοση εχεις.Ξερεις τι μοντουλ εχεις?Cd παιρνει ή dvd?Γενικοτερα θα σου πω πως τα cd-dvd που κυκλοφορουν εχουν σχετικα καλη χαρτογραφιση μονο για Αθηνα-Θεσ/νικη.Για επαρχια ειναι πολυ μετρια
3)Οταν λες δεν γεμιζει γρηγορα τι εννοεις?Απο τα ποσα χλμ και μετα δεν γεμιζει γρηγορα.Παντως μην περιμενεις και πολλα,150 αλογα ειναι και εχει να σηκωσει τοσο βαρος(και ειναι και αυτοματο)
4)Εχεις κοιταξει συνδεσμους του μπροστινου συστηματος?Αν δεν εχεις τσεκαρε τα ολα(ψαλιδια σινεμπλοκ κτλ).Επισης μηπως εχεις βαλει αποστατες στις ζαντες?

Ελπιζω να βοηθησα εστω και λιγο,για οτι αλλο θες εδω ειμαστε

Δημητρης

Chronic
17-01-10, 14:20
1)Κρίμα που δεν είσαι Αθηνα! Καπιος απο Αθήνα που να ξέρει να με βουθύσει??
2)Εχω φωτογραφήσει το χαρτακι που ειναι κολιμένο πανο απο το Navigation και το navigation δουλεύει με cd!
3)Εντάξι Οκ δέχομαι εχει κάπιο βάρος και κάπια χιλιόμετρα στην πλάτη του αλλα εχει κόψει αισθητα! υπαρχει περίπτωση να φταίνε τα μπεκ? η μήπως αντλία βενζίνης?
4)Ναι όλα ειναι σώστα σινεμπλοκ ψαλίδια! αποστάτες οι ζάντες δεν έχουν!

Chronic
17-01-10, 14:37
Συγγνωμη αλλα μπορει και να καταλαβες λαθος ι εχω γραψει εγω κάτι το αμαξι δεν ειναι αυτόματο :)

mitsos_chania
17-01-10, 14:39
Αφου το navi δουλευει με cd τοτε πρεπει να προμηθευτεις το νεο cd με τους χαρτες(στην αντιπροσωπεια θελουν περιπου 400€)Αλλα σου ξαναλεω οτι εχει σχετικα καλη χαρτογραφιση για Αθηνα-Θεσ/νικη και καθολου καλη για ολες τις αλλες πολεις.Οσο για την πτωση αποδοσης μπορεις να κανεις ενα καθαρισμο σε μπεκ πεταλουδα γκαζιου,και φιλτρο βενζινης και να τσεκαρεις το βανος σου αν δουλευει σωστα.Επισης κοιτα και το Μαφ

gregE36
17-01-10, 14:44
τσεκαρε και τον αισθητηρα στροφαλου για το θεμα τις αποδοσης ,οσο για το τρεμουλο μαλον τα λαστιχα σου ειναι στραβα θελουν αλαγη

Chronic
17-01-10, 15:08
Αφου το navi δουλευει με cd τοτε πρεπει να προμηθευτεις το νεο cd με τους χαρτες(στην αντιπροσωπεια θελουν περιπου 400€)Αλλα σου ξαναλεω οτι εχει σχετικα καλη χαρτογραφιση για Αθηνα-Θεσ/νικη και καθολου καλη για ολες τις αλλες πολεις.Οσο για την πτωση αποδοσης μπορεις να κανεις ενα καθαρισμο σε μπεκ πεταλουδα γκαζιου,και φιλτρο βενζινης και να τσεκαρεις το βανος σου αν δουλευει σωστα.Επισης κοιτα και το Μαφ
Επείδη το αμαξι έχει ερθει απο Γερμάνια ειχα το γερμανικο cd και πήρα απο εναν (στειλτε μου πμ για πληροφοριες) το cd της Αθήνας μονο με 100E!! Θα κοιάξω και απο αύριο στον μαστορα που το πηγαίνω τα υπόλιπα

τσεκαρε και τον αισθητηρα στροφαλου για το θεμα τις αποδοσης ,οσο για το τρεμουλο μαλον τα λαστιχα σου ειναι στραβα θελουν αλαγη

Φίλε μου τα λαστίχα μου ειναι τα goodyear f1 asymetric και δεν έχουν κανει ουτε 10κ χιλιόμετρα πως θέλουν αλαγή τοοοοσο νωρίς?

Driver M
17-01-10, 17:15
Επείδη το αμαξι έχει ερθει απο Γερμάνια ειχα το γερμανικο cd και πήρα απο εναν (στειλτε μου πμ για πληροφοριες) το cd της Αθήνας μονο με 100E!! Θα κοιάξω και απο αύριο στον μαστορα που το πηγαίνω τα υπόλιπα



Φίλε μου τα λαστίχα μου ειναι τα goodyear f1 asymetric και δεν έχουν κανει ουτε 10κ χιλιόμετρα πως θέλουν αλαγή τοοοοσο νωρίς?

Αν τα λάστιχα είναι στραβά, τότε δεν παίζει κανένα ρόλο τα πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει. Και 100χλμ να διανύσανε, αν είναι στραβά θέλουν αλλαγή.

Επίσης, μην περιμένεις να πιάνεις 230χλμ με το αμάξι σου. Εγώ με 320 Ε90 που υποτίθεται ότι έχει τελική 220, πάνω από 215 σε ίσιο δρόμο δεν έχω πιάσει ποτέ. Εσένα που το αμάξι σου είναι και βαρύτερο αλλά και παλιότερο λογικά θα πρέπει να υπολογίζεις λίγο πιο κάτω ακόμα...

manosm3
17-01-10, 17:18
Αν τα λάστιχα είναι στραβά, τότε δεν παίζει κανένα ρόλο τα πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει. Και 100χλμ να διανύσανε, αν είναι στραβά θέλουν αλλαγή.

Επίσης, μην περιμένεις να πιάνεις 230χλμ με το αμάξι σου. Εγώ με 320 Ε90 που υποτίθεται ότι έχει τελική 220, πάνω από 215 σε ίσιο δρόμο δεν έχω πιάσει ποτέ. Εσένα που το αμάξι σου είναι και βαρύτερο αλλά και παλιότερο λογικά θα πρέπει να υπολογίζεις λίγο πιο κάτω ακόμα...

Αν εχεις με τα αυτο με τα 150, το 520 2.0 Ε39 ειναι πιο δυνατο απο το δικο σου.

gregE36
17-01-10, 17:39
Αν τα λάστιχα είναι στραβά, τότε δεν παίζει κανένα ρόλο τα πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει. Και 100χλμ να διανύσανε, αν είναι στραβά θέλουν αλλαγή.



+1000

Driver M
17-01-10, 17:55
Αν εχεις με τα αυτο με τα 150, το 520 2.0 Ε39 ειναι πιο δυνατο απο το δικο σου.

Το ξέρω. Αλλά αν συνυπολογίσεις βάρος και παλαιότητα, τότε δε νομίζω ότι η μικρή διαφορά σε δύναμη αρκεί για να είναι το Ε39 πιο γρήγορο...

manosm3
17-01-10, 17:59
Το ξέρω. Αλλά αν συνυπολογίσεις βάρος και παλαιότητα, τότε δε νομίζω ότι η μικρή διαφορά σε δύναμη αρκεί για να είναι το Ε39 πιο γρήγορο...

Δηλαδη με το περασμα του χρονου "πεθαινουν" τα αλογα; :takecover
Ημουν παρων σε κυνηγητο στην Α.Ο. μεταξυ 2καβαλου 520 Ε39 και μονοκαβαλου 320 Ε90 οπου το Ε90 εμενε πισω

Πατσίκας Βασίλειος
17-01-10, 18:03
Δηλαδη με το περασμα του χρονου "πεθαινουν" τα αλογα; :takecover
Ημουν παρων σε κυνηγητο στην Α.Ο. μεταξυ 2καβαλου 520 Ε39 και μονοκαβαλου 320 Ε90 οπου το Ε90 εμενε πισω
εμενε πισω με τη μια δηλαδη με το που ξεκινησε η κοντρα η σταδιακα????

Chronic
17-01-10, 18:36
Καταλαβα! Ασ πουμε οκ για την απόδοση του + τρεμουλο ελαστικών (συγγνωμη αλλα δεν μου περισευουν να τα αλαξω παλι) Υπάρχει καπιος καλός ηλεκτρολόγος που να έχει γνώση σε θέματα οθόνης και τηλεόρασης στα Ε39? (εστω και κλιδόμενη που ειναι όταν οδηγάω μου αρέσει να ακουω οταν δουλευε κανονικα) για λόγους διαφύμισης ολα τα pms ειναι αποδεχτά ευχαριστω!!

Driver M
17-01-10, 18:53
Δηλαδη με το περασμα του χρονου "πεθαινουν" τα αλογα; :takecover
Ημουν παρων σε κυνηγητο στην Α.Ο. μεταξυ 2καβαλου 520 Ε39 και μονοκαβαλου 320 Ε90 οπου το Ε90 εμενε πισω

Ξέρεις πολύ καλά ότι οι κινητήρες με τα χρόνια χάνουν σταδιακά σε απόδοση και ένα αμάξι δεκαετίας όσο καλή συντήρηση και να έχει σίγουρα δεν είναι όπως ήταν καινούριο. Από εκεί και πέρα, άμα θες απλά να έχουμε κάτι να λέμε, καλώς... Και το τi είδες στην εθνική φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν αποτελεί κριτήριο, αφού ούτε την εμπειρία των οδηγών ξέρεις, ούτε πολλά ακόμα.

Τώρα, αν πιστεύεις ότι μια Ε39 520 δεκαετίας με τον M52 είναι πιο γρήγορη από μια Ε90 διετίας με τον Ν46, που και οι δύο έχουν 150 άλογα και ο δεύτερος έχει και ένα κιλό ροπή επιπλέον (20.4 έναντι 19.4), ενώ η 5άρα είναι και 100+ κιλά βαρύτερη (1496 κιλά έναντι 1395), τότε οκ ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. Εγώ απλά δεν συμφωνώ.

manosm3
17-01-10, 18:58
Ξέρεις πολύ καλά ότι οι κινητήρες με τα χρόνια χάνουν σταδιακά σε απόδοση και ένα αμάξι δεκαετίας όσο καλή συντήρηση και να έχει σίγουρα δεν είναι όπως ήταν καινούριο. Από εκεί και πέρα, άμα θες απλά να έχουμε κάτι να λέμε, καλώς... Και το τi είδες στην εθνική φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν αποτελεί κριτήριο, αφού ούτε την εμπειρία των οδηγών ξέρεις, ούτε πολλά ακόμα.


Aυτο πρωτη φορα το ακουω. Εκτος κι αν εισαι απο αυτους που δεν συντηρουν τους κινητηρες τους. Ασε το τι λενε τα χαρτια, εδω δεν παιζουμε υπερ ατου:smokin: Μιλησα επι του πρακτεου.

Driver M
17-01-10, 19:22
Aυτο πρωτη φορα το ακουω. Εκτος κι αν εισαι απο αυτους που δεν συντηρουν τους κινητηρες τους. Ασε το τι λενε τα χαρτια, εδω δεν παιζουμε υπερ ατου:smokin: Μιλησα επι του πρακτεου.

Όσο ζει κανείς μαθαίνει. Και όσο καλά και να συντηρείς έναν κινητήρα, πάντα ο καινούριος (αν συντηρείται σωστά) είναι σε καλύτερη κατάσταση. Με τη λογική σου τότε, καλοσυντηρημένοι κινητήρες 150.000 χιλιομέτρων δεν έχουν καμία διαφορά στην απόδοση με καλοσυντηρημένους κινητήρες 20-30.000 χλμ έτσι? Τότε να το ξέρω να πάω να αγοράσω κανένα κινητήρα-ευκαιρία 150.000χλμ πουλώντας τον δικό μου και να κονομήσω. Αλλά, επειδή, τα πάντα έχουν μια διάρκεια ζωής η οποία με το πέρασμα των χρόνων φθίνει και οι κινητήρες δεν αποτελούν εξαίρεση, δεν θα παρω. Εγώ δεν είπα ότι ένας κινητήρας 10ετίας θα σέρνεται ή θα έχει τρελές διαφορές με έναν καινούριο, αλλά ναι το ότι μπορεί να έχει χάσει κάποια άλογα είναι πολύ πιθανό. Άσε που και καθόλου απόδοση να μην έχει χάσει ο κινητήρας της Ε39, στα χαρτιά είναι (έστω και ελάχιστα) πιο αδύναμος, ενω και το βάρος της 5άρας είναι μεγαλύτερο της 3άρας, οπότε όπως σου είπα και πριν θεωρώ απίθανο μια Ε39 520 με Μ52 να πιάσει τελική 230χλμ, όταν η Ε90 δεν πιάνει καλά καλά τα 220...

Και τέλος, ούτε εγώ παίζω υπερατού. Αλλά αυτά που ανέφερα είναι τεχνικά στοιχεία και είναι σίγουρα πολύ πιο αντικειμενικά και ενδεικτικά από ένα άνοιγμα που είδε κάποιος κάπου κάποτε με άγνωστους οδηγούς...

saikoE39
17-01-10, 19:23
Ξέρεις πολύ καλά ότι οι κινητήρες με τα χρόνια χάνουν σταδιακά σε απόδοση και ένα αμάξι δεκαετίας όσο καλή συντήρηση και να έχει σίγουρα δεν είναι όπως ήταν καινούριο. Από εκεί και πέρα, άμα θες απλά να έχουμε κάτι να λέμε, καλώς... Και το τi είδες στην εθνική φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι δεν αποτελεί κριτήριο, αφού ούτε την εμπειρία των οδηγών ξέρεις, ούτε πολλά ακόμα.

Τώρα, αν πιστεύεις ότι μια Ε39 520 δεκαετίας με τον M52 είναι πιο γρήγορη από μια Ε90 διετίας με τον Ν46, που και οι δύο έχουν 150 άλογα και ο δεύτερος έχει και ένα κιλό ροπή επιπλέον (20.4 έναντι 19.4), ενώ η 5άρα είναι και 100+ κιλά βαρύτερη (1496 κιλά έναντι 1395), τότε οκ ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. Εγώ απλά δεν συμφωνώ.


τωρα το να χασει ενα μοτερ....αποδοση απο τα χρονια..αυτο μπορει να γινει μονο αν εχει καποια βλαβη..(απο κακη χρηση...κακη συντηρηση κλπ)...!!!!!!
οποτε το να χασει αποδοση αν ειναι σε καλη κατασταση το ξεχνας....!!!!!!!!δ



μεσα στο δικο μου οχημα ηταν ο μανος με το ανοιγμα με το 320 Ε90...νομιζω εγινε πριν ενα χρονο....δωσαμε απο τα 140 περιπου....εγω απο πισω....και μεχρι τον κοφτη της 5ης μου...και αφου τον περασα απο δεξια...γιατι δεν ενιωθε....πρεπει να ειχε φαει κανα 3 καροτσια....!!!!

520 2.0 Μ52 εχω...εχει μπει στα 13.........αν θες μπορει να γινει και δοκιμη....

και τελος εχει περασει απο τα χερια μου 320 Ε90..για μεγαλο διαστημα....καμια σχεση το ενα μοτερ με το αλλο.......

Driver M
17-01-10, 19:43
τωρα το να χασει ενα μοτερ....αποδοση απο τα χρονια..αυτο μπορει να γινει μονο αν εχει καποια βλαβη..(απο κακη χρηση...κακη συντηρηση κλπ)...!!!!!!
οποτε το να χασει αποδοση αν ειναι σε καλη κατασταση το ξεχνας....!!!!!!!!δ



μεσα στο δικο μου οχημα ηταν ο μανος με το ανοιγμα με το 320 Ε90...νομιζω εγινε πριν ενα χρονο....δωσαμε απο τα 140 περιπου....εγω απο πισω....και μεχρι τον κοφτη της 5ης μου...και αφου τον περασα απο δεξια...γιατι δεν ενιωθε....πρεπει να ειχε φαει κανα 3 καροτσια....!!!!

520 2.0 Μ52 εχω...εχει μπει στα 13.........αν θες μπορει να γινει και δοκιμη....

και τελος εχει περασει απο τα χερια μου 320 Ε90..για μεγαλο διαστημα....καμια σχεση το ενα μοτερ με το αλλο.......

Τρία καρότσια παρά τα κατώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά?? Εσένα η διαφορά δε σου φαίνεται αναίτια μεγάλη?

saikoE39
17-01-10, 19:50
Τρία καρότσια παρά τα κατώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά?? Εσένα η διαφορά δε σου φαίνεται αναίτια μεγάλη?

οχι.....καθολου.....και με 320si εχω δοκιμασει....και παλι ηταν πισω μου......!!!!
το αυτοκινητο μου εχει δυναμομετρηθει 2 φορες..μια στα 60.000 χλμ...162 αλογα..και 21 κιλα ροπη...στο δυναμομετρο του Power- Evo....

και αλλη μια φορα...πριν κανα 1.5 χρονο...με 130.000 χλμ...σε ομαδικη που ειχαμε κανει εδω....ξανα στα 163 στα και 22 κιλα ροπη.....οποτε....!!!!!!

Driver M
17-01-10, 20:35
Ρε Saiko, αν εσύ έχεις το μικρό αδερφό της Μ5 εμείς τι φταίμε? Πίστεψέ με, δεν το λεώ καθόλου ειρωνικά ούτε σε αμφισβητώ, αλλά όταν μου λες ότι η 520 σου περνάει ακόμα και την 320si, τότε καταλαβαίνεις ότι αυτό δε μπορεί να είναι ο κανόνας, αλλά η εξαίρεση. Αν η 320 μου είναι μια η άλλη στα χαρτιά με την 5άρα σου, η si είναι σίγουρα πιο γρήγορη σε όλες τις μετρήσεις, αφού και 25 άλογα παραπάνω έχει και ιο κοντό βήμα και είναι τουλάχιστον 150 κιλά πιο ελαφριά και και και... Επίσης, το να αποδίδει ένα ατμοσφαίρικό αυτοκίνητο 150 αλόγων 163 στο δυναμόμετρο και 2,5 κιλά παραπάνω ροπή είναι πραγματικά πολύ σπάνιο. Με τέτοιες τιμές ναι, είσαι πιο μπροστά από 320, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω κατά πόσο οι αριθμοί αυτοί συναντώνται σε όλες τις 520 με τον Μ52 ή απλά είσαι ο τυχερός...

saikoE39
17-01-10, 21:52
Ρε Saiko, αν εσύ έχεις το μικρό αδερφό της Μ5 εμείς τι φταίμε? Πίστεψέ με, δεν το λεώ καθόλου ειρωνικά ούτε σε αμφισβητώ, αλλά όταν μου λες ότι η 520 σου περνάει ακόμα και την 320si, τότε καταλαβαίνεις ότι αυτό δε μπορεί να είναι ο κανόνας, αλλά η εξαίρεση. Αν η 320 μου είναι μια η άλλη στα χαρτιά με την 5άρα σου, η si είναι σίγουρα πιο γρήγορη σε όλες τις μετρήσεις, αφού και 25 άλογα παραπάνω έχει και ιο κοντό βήμα και είναι τουλάχιστον 150 κιλά πιο ελαφριά και και και... Επίσης, το να αποδίδει ένα ατμοσφαίρικό αυτοκίνητο 150 αλόγων 163 στο δυναμόμετρο και 2,5 κιλά παραπάνω ροπή είναι πραγματικά πολύ σπάνιο. Με τέτοιες τιμές ναι, είσαι πιο μπροστά από 320, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω κατά πόσο οι αριθμοί αυτοί συναντώνται σε όλες τις 520 με τον Μ52 ή απλά είσαι ο τυχερός...


σαικαμαξο......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:bullhorn:

για τα αλλα 520 δεν εχω ιδεα....

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/picture.php?albumid=205&pictureid=1736

XT660
17-01-10, 22:15
παντως εμενα μετρημενα με gps εχει πιασει 219 με πολυ ζορι με το ταχυμετρο να δειχνει γυρω στα 227, οσον αφορα την απλη 320 με τον Ν46 μην ξεχνατε οτι ειναι τετρακυλινδρη καμια σχεση με τον βελουδινο εξακυλινδρο Μ52 οπου μετα τα 140 σπρωχνει πολυ καλα το αμαξωμα, το τρεμουλο μετα τα 120 το εχει κι εμενα ελαφρως και εχω αλλαξει τα παντα οποτε πιστευω οτι ειναι ο κεντρικος αξονας η αιτια αλλα δεν τον αλλαζω αν δεν γινει πιο εντονο...

onyx
17-01-10, 23:37
Η σχέση υποπολλαπλασιασμού της μετάδοσης θα πρέπει επίσης να τσεκαριστεί. Όταν πέρασα με την αυτόματη Ε39 μου μια Ε60 στην ευθειούλα της Υλίκης θα πρέπει να του κακοφάνηκε.... Υπολόγισα όμως ότι η 4η μου εμένα ήταν κοντά στη μέγιστη ισχύ στην ταχύτητα που πηγαίναμε ενώ ίσως αυτός να ήταν με τελική σχέση λίγο πιο μακριά... (εντάξει είναι και πιο βαρύς)

Πάντως κι εγώ έχω γενικά καταλάβει ότι στην πράξη ο εξακύλινδρος πάει καλύτερα από τα νούμερά του.... ίσως λόγω ομαλότητας να έχει πιο ελαφρύ στρόφαλο ίσως πολλά πράματα.

Η Ε39 έχει ευαισθησία σε τρέμουλο/κοσκίνισμα του εμπρός συστήματος.
Ακόμα κι αν τα λάστιχα και οι ζάντες είναι σωστά ζυγισμένα, οι δίσκοι δεν έχουν στραβώσει και τα σινεμπλόκ κλπ είναι καλά μπορεί να είναι θέμα γεωμετρίας ή απλά σκουπιδιών μεταξύ ζάντας και μουαγιέ (να ήθελε λίγο ξύσιμο της σκουριάς που βαριούνται να κάνουν). Λένε ότι ακόμα και υπερβολικό ή ανισόρροπο σφίξιμο στα μπουλόνια των τροχών μπορεί να το κάνει.
Σχετικά με τη διερεύνηση της αίσθησης μείωσης απόδοσης θεωρώ ότι έχει μπει σε καλό διαγνωστικό και δεν έχει δείξει κάτι. Οπότε αισθητήρες, βάνος, καταλύτης κλπ δεν πρέπει να είναι.

gregE36
18-01-10, 09:51
οντως ο 2.0 m52tu τα καταφερνει καλα για τα κιλα τις 5αρας

rapid_fast
23-01-10, 22:58
Aυτο πρωτη φορα το ακουω. Εκτος κι αν εισαι απο αυτους που δεν συντηρουν τους κινητηρες τους. Ασε το τι λενε τα χαρτια, εδω δεν παιζουμε υπερ ατου:smokin: Μιλησα επι του πρακτεου.
Ο κινητήρας και όλα τα υποσυγκροτήματα που τον απαρτίζουν, έχει φθορές, έχει απώλειες, έχει μείωση της απόδοσης..
Όσο καλά και αν είναι συντηρημένος, πάλι έχει πτώση.
Για να επανέλθει στην αρχική του απόδοση, θέλει γενική ανακατασκευή, που κοστίζει μέσες άκρες 3 φορές την αξία του αυτοκινήτου.. (με δεδομένη την πτώση της τιμής του λόγω παλαιότητας)
Όμως, και 2 κινητήρες που έχουν βγεί μαζί απο το εργοστάσιο, έχουν διαφορετική απόδοση..
Οπότε.... δεν πρέπει να την ψάχνουμε και ιδιαίτερα..

onyx
24-01-10, 07:18
...Όμως, και 2 κινητήρες που έχουν βγεί μαζί απο το εργοστάσιο, έχουν διαφορετική απόδοση..
Οπότε.... δεν πρέπει να την ψάχνουμε και ιδιαίτερα..Ότι οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι είναι σωστό και οι συγκρίσεις με άλλους έχουν λίγο μόνο νόημα. Αυτό που έχει πιο πολύ νόημα είναι η σύγκριση με τον εαυτό του.
Αν λοιπόν ξέρεις ότι το αυτοκίνητό σου πιάνει πχ συχνά τα 213-218 και βλέπεις ότι πιάνει μόνο 207 πάνω από μια φορά μπορείς να υποπτευτείς ότι κάτι έχει συμβεί. Θέλω να πω ότι αν ήταν απλά η φθορά της ηλικίας και των χλμ περιμένεις το 213-218 να γίνει 210-215 και μετά 207-212 κοκ. Μια απότομη μείωση σε βάζει σε σκέψεις και τότε πρέπει να το ψάξεις γιατί κάπου κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Θυμήθηκα το δικό μου. Έχω πιάσει ελάχιστες φορές τελική αλλά κάποια στιγμή που το ένιωθα όχι καλά δοκίμασα και κατάλαβα ότι δεν πιάνει ούτε τα 200 ενώ συνήθως τα ξεπερνούσε εύκολα. Βασικά η τελική ταχύτητα είναι πολύ καλός δείκτης μέγιστης ισχύος και απωλειών. Στις επόμενες εβδομάδες η κατάσταση χειροτέρευε μέχρι που η τελική έφτασε να είναι 140.... Από την αρχή το έψαξα γιατί καταλάβαινα και επιβεβαίωσα ότι δεν πάει καλά. Τελικά ήταν καταλύτης...

rapid_fast
24-01-10, 13:29
Ότι οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι είναι σωστό και οι συγκρίσεις με άλλους έχουν λίγο μόνο νόημα. Αυτό που έχει πιο πολύ νόημα είναι η σύγκριση με τον εαυτό του.
Αν λοιπόν ξέρεις ότι το αυτοκίνητό σου πιάνει πχ συχνά τα 213-218 και βλέπεις ότι πιάνει μόνο 207 πάνω από μια φορά μπορείς να υποπτευτείς ότι κάτι έχει συμβεί. Θέλω να πω ότι αν ήταν απλά η φθορά της ηλικίας και των χλμ περιμένεις το 213-218 να γίνει 210-215 και μετά 207-212 κοκ. Μια απότομη μείωση σε βάζει σε σκέψεις και τότε πρέπει να το ψάξεις γιατί κάπου κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Θυμήθηκα το δικό μου. Έχω πιάσει ελάχιστες φορές τελική αλλά κάποια στιγμή που το ένιωθα όχι καλά δοκίμασα και κατάλαβα ότι δεν πιάνει ούτε τα 200 ενώ συνήθως τα ξεπερνούσε εύκολα. Βασικά η τελική ταχύτητα είναι πολύ καλός δείκτης μέγιστης ισχύος και απωλειών. Στις επόμενες εβδομάδες η κατάσταση χειροτέρευε μέχρι που η τελική έφτασε να είναι 140.... Από την αρχή το έψαξα γιατί καταλάβαινα και επιβεβαίωσα ότι δεν πάει καλά. Τελικά ήταν καταλύτης...
έτσι όπως τα λές...

bmw_trelamenos
24-01-10, 14:58
Πάντως το προσπέκτους του 520 Ε39 που έχω, λέει τελική 220 χλμ/ώρα και κοντερίσια είχα πιάσει 225 και είχε ακόμα λίγο απόθεμα μέχρι το κόφτη. Έχοντας υπόψιν τις αποκλείσεις που έχουν τα κοντέρ, μάλλον κόντευα να πιάσω τη τελική βασει του προσπέκτους

gregE36
24-01-10, 16:19
εγω παντως νομιζω πως οι εξακυλινδροι τις bmw βγαζουν πολλα χιλιομετρα με σωστη συντηρηση 400000+

saikoE39
24-01-10, 16:48
εγω παντως νομιζω πως οι εξακυλινδροι τις bmw βγαζουν πολλα χιλιομετρα με σωστη συντηρηση 400000+
+1.....
και οχι μονο τα εξακυλινδρα....και τετρακυλινδρα ειναι σκυλια....