PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣΕ 116/2005


evaggelos
18-01-10, 22:47
Καλησπέρα σε όλους!
Πέρσι τον Ιούνιο (1.6.2009) με 45.000 περίπου χλμ στο κοντέρ, αποφάσισα να δυναμομετρήσω την 116/2005 της γυναίκας μου ( το "ποινικό μητρώο" της στις ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, κινητήρας 115hp 5άρι σασμάν). Παραθέτωντας τα αποτελέσματα,παρακαλώ όποιους έχουν γνώση και εμπειρία παραπάνω να σχολιάσουν/προτείνουν , βοηθώντας να αποκατασταθεί ένα πιθανό πρόβλημα, πρίν πέσω στα χέρια των "επιστημόνων" των συνεργείων.Δυστυχώς δέν έχω την δυνατότητα (ακόμη) να σκανάρω το φύλλο των αποτελεσμάτων και έτσι να προσπαθήσω να μεταφέρω τις μετρήσεις όσο το δυνατόν συνοπτικώτερα .
Βέβαια η ιδέα να μετρηθεί το αμάξι με θερμοκρασία περιβάλλοντος 31,8C και θερμοκρασία αέρα εισαγωγής δέν ήταν η καλύτερη, και ίσως γι΄αυτό η διορθωμένη ισχύ του κινητήρα περιορίστηκε στους 107,50hp στις 6.145 rpm ( 158 km/h) με μέγιστη ροπή 136,0 Nm στις 4.805 rpm. H καμπύλη ισχύος είναι απόλυτα γραμμική απο ρελαντί μέχρι τη μέγιστη τιμή της , ενώ η καμπύλη ροπής είναι και αυτή γραμμική/ οροπέδιο πάνω απο τα 130 Nm απο τις 2.600 rpm μέχρι τις 5.400 rpm ( θα έλεγα ιδεώδεις καμπύλες).
Το ερώτημά μου ,που ίσως εξηγεί και τις κακές επιδόσεις του αυτοκινήτου που με ώθησαν να το μετρήσω, αφορά την καμπύλη ισχύος στον τροχό. Αυτή είναι γραμμική επίσης, και ανοδική , αλλά στις 3.600 rpm επι παραδείγματι ο κινητήρας δίνει περίπου 67 hp αλλα στον τροχό κατεβαίνουν 50. Στις 4.800 rpm που ο κινητήρας δίνει περίπου 95 hp, στον τροχό κατεβαίνουν μόνον 70. Και τέλος στις στροφές της μέγιστης ισχύος (6.145) απο τα 107,50 hp στον τροχό ( σύμφωνα με το διάγραμμα ) κατεβαίνουν ΜΟΝΟΝ 75,1.Συνηθισμένος ίσως απο τις μετρήσεις και άλλων αυτοκινήτων που είχα, αλλά και των διαφόρων τέστ στο μοντέλο αυτό, περίμενα ( κακώς;) μία απώλεια της τάξεως των 10-12 hp περίπου,ανάμεσα στις δύο μετρήσεις ( τροχού/κινητήρα). Σημειώνω οτι ο δίσκος αλλάχτηκε στα 30.000 χλμ περίπου (10.000 μετά την αγορά του αυτοκινήτου) , το αυτοκίνητο δέν είναι κυνηγημένο και το μοτέρ την εποχή εκείνη δούλευε άψογα.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ;
Τί σημαίνουν οι παραπάνω μετρήσεις;
Πρόβλημα στο μοτέρ;
Πρόβλημα στο σαζμάν:
Πρόβλημα στο δίσκο;
Πρόβλημα στη μετάδοση;
Κακή μέτρηση;
Ετσι κάνουν όλα; ( η απάντηση συνεργείου της αντιπροσωπείας).
Μήπως αυτό εξηγεί το γιατί προσπαθώ να περάσω τα χιλιάρια με το πόδι στο πάτωμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων , για όλες τις συμβουλές/εμπειρίες/ προτάσεις,
( ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ MAHA LPS 3000 PKW- UNLIMITED EXELIXIS Μεταμόρφωση).

Nick_compact
18-01-10, 22:51
Αν κρίνω από τα νούμερα, μετρησες σε Μaha, οι τιμές στον τροχό που δίνουν δεν είναι σωστές, κάνε πως δεν τις βλέπεις. Όσον αφορά το νουμερο στον στρόφαλο, μην περιμένεις πολλά παραπάνω με 32 βαθμούς έξω..

TAZ118!
18-01-10, 22:57
To συγκεκριμενο δυναμομετρο δινει λανθασμενες τιμες ισχυος στον τροχο.
Ειχα δυναμομετρησει τον Ασσο-118i 143hp- πριν καποιους μηνες και ειχε δειξει
146 ιππους στροφαλο-που μου φαινεται φυσιολογικο- και απωλειες 39 ιππους...
Πραγμα που δεν παιζει με τιποτα....

bmw316turbo
18-01-10, 23:52
Επειδη και εγω εχω μετρησει το αυτοκινητο μου στο ιδιο δυναμομετρο παλια, μου ειχε βγαλει παρα πολυ μεγαλη διαφορα ισχυ τροχου μοτερ. 214,9 μοτερ και 157 τροχο.
Η γνωμη μου ειναι, σε αντιθεση με τους φιλους μου πιο πανω , οτι αυτες ειναι σωστες (αν και δεν με συμφερει ) μετρησεις και οχι αλλων δυναμομετρων που ας με συγχωρεσουν οι φιλοι μου τα αλογα τροχου ειναι σαν στραγαλια.Αν οχι σωστες αντε να πω ρεαλιστικες.
Επιπλεον επιχειρημα σε αυτο ειναι οτι το gtech pro μου ειχε βγαλει στο αμαξι μου 155 αλογα τροχο ( net power) ..περιπου το ιδια..
Αλλα επιχειρηματα ειναι οτι στην αμερικη εχουν μετρηθει τα s2000 να βγαζουν 191-204 τροχο , τα subaru ,evo γυρω στα 220-230 τροχο, τα rx8 150 τροχο.Διαφορες τεραστιες σε σχεση με την τιμη των μοτερ τους
Το subaru του Ζαγαρη ειχε βγαλει στο maha ,904 μοτερ με γυρω στα 700 τροχο....δηλ 200 μειον
Τωρα πως γινεται ολοι να λενε στην ελλαδα γαι υποδυναμη στους τροχους ενω δυναμομετρουνται σε μουαγιε??? και να προσθετουμε ενα συντελεστη απωλειων 12%-15% και να βγαζουμε μοτερ εγω ντεν κσερει ουτε τελει κανει εκσιπνο!!!
Το θεμα με τα δυναμομετρα ειναι μεγαλο θεμα!!!!
Ευαγγελε δεν πιστευω οτι συμβαινει τιποτα με το 116.Ενα αλλο δυναμομετρο θα σου δειξει πιθανον περισσοτερη ισχυ στους τροχους αλλα αμφιαβαλλω αν θα ειναι σωστοτερη.Πιθανον ενα dyno dynamics . να σου δειξει και ακομη λιγοτερα αλογα ενω ενα dynojet τα ιδια..
Καληνυχτα σας

giannis 116
19-01-10, 15:38
Καλησπέρα σε όλους!
Πέρσι τον Ιούνιο (1.6.2009) με 45.000 περίπου χλμ στο κοντέρ, αποφάσισα να δυναμομετρήσω την 116/2005 της γυναίκας μου ( το "ποινικό μητρώο" της στις ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, κινητήρας 115hp 5άρι σασμάν). Παραθέτωντας τα αποτελέσματα,παρακαλώ όποιους έχουν γνώση και εμπειρία παραπάνω να σχολιάσουν/προτείνουν , βοηθώντας να αποκατασταθεί ένα πιθανό πρόβλημα, πρίν πέσω στα χέρια των "επιστημόνων" των συνεργείων.Δυστυχώς δέν έχω την δυνατότητα (ακόμη) να σκανάρω το φύλλο των αποτελεσμάτων και έτσι να προσπαθήσω να μεταφέρω τις μετρήσεις όσο το δυνατόν συνοπτικώτερα .
Βέβαια η ιδέα να μετρηθεί το αμάξι με θερμοκρασία περιβάλλοντος 31,8C και θερμοκρασία αέρα εισαγωγής δέν ήταν η καλύτερη, και ίσως γι΄αυτό η διορθωμένη ισχύ του κινητήρα περιορίστηκε στους 107,50hp στις 6.145 rpm ( 158 km/h) με μέγιστη ροπή 136,0 Nm στις 4.805 rpm. H καμπύλη ισχύος είναι απόλυτα γραμμική απο ρελαντί μέχρι τη μέγιστη τιμή της , ενώ η καμπύλη ροπής είναι και αυτή γραμμική/ οροπέδιο πάνω απο τα 130 Nm απο τις 2.600 rpm μέχρι τις 5.400 rpm ( θα έλεγα ιδεώδεις καμπύλες).
Το ερώτημά μου ,που ίσως εξηγεί και τις κακές επιδόσεις του αυτοκινήτου που με ώθησαν να το μετρήσω, αφορά την καμπύλη ισχύος στον τροχό. Αυτή είναι γραμμική επίσης, και ανοδική , αλλά στις 3.600 rpm επι παραδείγματι ο κινητήρας δίνει περίπου 67 hp αλλα στον τροχό κατεβαίνουν 50. Στις 4.800 rpm που ο κινητήρας δίνει περίπου 95 hp, στον τροχό κατεβαίνουν μόνον 70. Και τέλος στις στροφές της μέγιστης ισχύος (6.145) απο τα 107,50 hp στον τροχό ( σύμφωνα με το διάγραμμα ) κατεβαίνουν ΜΟΝΟΝ 75,1.Συνηθισμένος ίσως απο τις μετρήσεις και άλλων αυτοκινήτων που είχα, αλλά και των διαφόρων τέστ στο μοντέλο αυτό, περίμενα ( κακώς;) μία απώλεια της τάξεως των 10-12 hp περίπου,ανάμεσα στις δύο μετρήσεις ( τροχού/κινητήρα). Σημειώνω οτι ο δίσκος αλλάχτηκε στα 30.000 χλμ περίπου (10.000 μετά την αγορά του αυτοκινήτου) , το αυτοκίνητο δέν είναι κυνηγημένο και το μοτέρ την εποχή εκείνη δούλευε άψογα.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ;
Τί σημαίνουν οι παραπάνω μετρήσεις;
Πρόβλημα στο μοτέρ;
Πρόβλημα στο σαζμάν:
Πρόβλημα στο δίσκο;
Πρόβλημα στη μετάδοση;
Κακή μέτρηση;
Ετσι κάνουν όλα; ( η απάντηση συνεργείου της αντιπροσωπείας).
Μήπως αυτό εξηγεί το γιατί προσπαθώ να περάσω τα χιλιάρια με το πόδι στο πάτωμα;Ευχαριστώ εκ των προτέρων , για όλες τις συμβουλές/εμπειρίες/ προτάσεις,
( ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ MAHA LPS 3000 PKW- UNLIMITED EXELIXIS Μεταμόρφωση).

Αυτο εχει να κανει και με το βαρος του αυτοκινητου σε συνδυασμο με τη μικρη ισχυ του...
Κι εμενα μου συμβαινει αυτο ολη την ωρα...Που να δεις με 1400αρια ή χειροτερα ακομα με 1600αρια τι γινεται στο δρομο...Πεφτει πολυ γλεντι λεμε! :gaysex:
(Εις βαρος μου παντα!...) :embarassm

Το αμαξακι μια χαρα ειναι, πιστευω πως ειναι πεταμενα λεφτα δυναμομετρηση για τετοια μοτερακια. Βλεπεις κι αλλιως αν ειναι οκ η αποδοση του χωρις να ανεβεις στα ραουλα. Βλεπεις την καταναλωση, ελεγχεις τους ρυπους, τσεκαρεις τη συμπιεση στο τελος και παντα κανεις και μια διαγνωση και απ αυτα κρινεις αν ειναι καλα τ αμαξι, οχι σε δυναμομετρο, αφου τετοια μοτερ με τοσα κιλα αμαξωμα κανεις δεν περιμενει να βαζει φωτια στην ασφαλτο ουτε τα λιωνει τα δυναμομετρα!

GIANNISKW
01-03-10, 00:08
Καλησπέρα σε όλους!
Πέρσι τον Ιούνιο (1.6.2009) με 45.000 περίπου χλμ στο κοντέρ, αποφάσισα να δυναμομετρήσω την 116/2005 της γυναίκας μου ( το "ποινικό μητρώο" της στις ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, κινητήρας 115hp 5άρι σασμάν). Παραθέτωντας τα αποτελέσματα,παρακαλώ όποιους έχουν γνώση και εμπειρία παραπάνω να σχολιάσουν/προτείνουν , βοηθώντας να αποκατασταθεί ένα πιθανό πρόβλημα, πρίν πέσω στα χέρια των "επιστημόνων" των συνεργείων.Δυστυχώς δέν έχω την δυνατότητα (ακόμη) να σκανάρω το φύλλο των αποτελεσμάτων και έτσι να προσπαθήσω να μεταφέρω τις μετρήσεις όσο το δυνατόν συνοπτικώτερα .
Βέβαια η ιδέα να μετρηθεί το αμάξι με θερμοκρασία περιβάλλοντος 31,8C και θερμοκρασία αέρα εισαγωγής δέν ήταν η καλύτερη, και ίσως γι΄αυτό η διορθωμένη ισχύ του κινητήρα περιορίστηκε στους 107,50hp στις 6.145 rpm ( 158 km/h) με μέγιστη ροπή 136,0 Nm στις 4.805 rpm. H καμπύλη ισχύος είναι απόλυτα γραμμική απο ρελαντί μέχρι τη μέγιστη τιμή της , ενώ η καμπύλη ροπής είναι και αυτή γραμμική/ οροπέδιο πάνω απο τα 130 Nm απο τις 2.600 rpm μέχρι τις 5.400 rpm ( θα έλεγα ιδεώδεις καμπύλες).
Το ερώτημά μου ,που ίσως εξηγεί και τις κακές επιδόσεις του αυτοκινήτου που με ώθησαν να το μετρήσω, αφορά την καμπύλη ισχύος στον τροχό. Αυτή είναι γραμμική επίσης, και ανοδική , αλλά στις 3.600 rpm επι παραδείγματι ο κινητήρας δίνει περίπου 67 hp αλλα στον τροχό κατεβαίνουν 50. Στις 4.800 rpm που ο κινητήρας δίνει περίπου 95 hp, στον τροχό κατεβαίνουν μόνον 70. Και τέλος στις στροφές της μέγιστης ισχύος (6.145) απο τα 107,50 hp στον τροχό ( σύμφωνα με το διάγραμμα ) κατεβαίνουν ΜΟΝΟΝ 75,1.Συνηθισμένος ίσως απο τις μετρήσεις και άλλων αυτοκινήτων που είχα, αλλά και των διαφόρων τέστ στο μοντέλο αυτό, περίμενα ( κακώς;) μία απώλεια της τάξεως των 10-12 hp περίπου,ανάμεσα στις δύο μετρήσεις ( τροχού/κινητήρα). Σημειώνω οτι ο δίσκος αλλάχτηκε στα 30.000 χλμ περίπου (10.000 μετά την αγορά του αυτοκινήτου) , το αυτοκίνητο δέν είναι κυνηγημένο και το μοτέρ την εποχή εκείνη δούλευε άψογα.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ;
Τί σημαίνουν οι παραπάνω μετρήσεις;
Πρόβλημα στο μοτέρ;
Πρόβλημα στο σαζμάν:
Πρόβλημα στο δίσκο;
Πρόβλημα στη μετάδοση;
Κακή μέτρηση;
Ετσι κάνουν όλα; ( η απάντηση συνεργείου της αντιπροσωπείας).
Μήπως αυτό εξηγεί το γιατί προσπαθώ να περάσω τα χιλιάρια με το πόδι στο πάτωμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων , για όλες τις συμβουλές/εμπειρίες/ προτάσεις,
( ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ MAHA LPS 3000 PKW- UNLIMITED EXELIXIS Μεταμόρφωση).

αν θελεις να εχεις λιγοτερες απωλειες πρεπει να κανεις δυναμομετρηση με 1η.....

NICK BMW LOVER
02-03-10, 18:45
Αυτο εχει να κανει και με το βαρος του αυτοκινητου σε συνδυασμο με τη μικρη ισχυ του...
Κι εμενα μου συμβαινει αυτο ολη την ωρα...Που να δεις με 1400αρια ή χειροτερα ακομα με 1600αρια τι γινεται στο δρομο...Πεφτει πολυ γλεντι λεμε! :gaysex:
(Εις βαρος μου παντα!...) :embarassm

Το αμαξακι μια χαρα ειναι, πιστευω πως ειναι πεταμενα λεφτα δυναμομετρηση για τετοια μοτερακια. Βλεπεις κι αλλιως αν ειναι οκ η αποδοση του χωρις να ανεβεις στα ραουλα. Βλεπεις την καταναλωση, ελεγχεις τους ρυπους, τσεκαρεις τη συμπιεση στο τελος και παντα κανεις και μια διαγνωση και απ αυτα κρινεις αν ειναι καλα τ αμαξι, οχι σε δυναμομετρο, αφου τετοια μοτερ με τοσα κιλα αμαξωμα κανεις δεν περιμενει να βαζει φωτια στην ασφαλτο ουτε τα λιωνει τα δυναμομετρα!

Δεν πας να κανεις δυναμομετρηση αποκλειστικα για να βγαλεις μεγαλα νουμερα,να "σπασεις" τα ραουλα κ.λ.π η για να δεις μονο την ιπποδυναμη του μοτερ...
Πηγαινεις για να δεις αν το αυτ/το εχει καποιο προβλημα κ δεν βγαζει σωστα τη δυναμη,αν κανει σκαμπανεβασματα η ροπη κ.λ.π
Μην το παιρνετε οτι επειδη δεν εχω αλογα(αρκετα),δεν παω να κανω δυναμομετρηση...
Πριν 3.000χλμ-3 μηνες περιπου,αν θυμαμαι καλα, ειχα αλλαξει μεσαιο κ τελικο καζανακι,και δεν εκανα δυναμομετρηση,ΛΑΘΟΣ μου!!!
Το μεσαιο το ειχα παρει ελαφρως μεταχειρισμενο απο φιλο μου,ομως αυτο ηταν 48αρι διογκωμενο στα ακρα και δεν καταλαβα τη διαφορα οπτικα,ενω η σωληνα μου ειναι 60αρα...
Πηγα για δυναμομετρηση πριν μια εβδομαδα κ τα αποτελεσματα ηταν αυτα που θα δειτε πιο κατω!!!
Δεν ειχα αντιληφθει το προβλημα καθοτι το χασιμο ροπης ειναι στα χαμηλα,ειναι κ 1.6 αρι,ετσι κ αλλιως αργουσε λιγο να "ξυπνησει",αλλα το μοτερ "ανοιγε",σημερα μολις συμπληρωσε 40.000χλμ,και ηταν δυσκολο να γινει αντιληπτο κατι τετοιο.
Τετοια απωλεια ροπης κ ιπποδυναμης ακολουθως,δεν δικαιολογουταν διαφορετικα,με αποτελεσμα να ξανα αλλαξω μεσαιο με 60αρι πιο ελευθερο κ να βλεπω το αυτ/το να μην εχει καμια σχεση με πριν...
Καινουργια δυναμομετρηση δεν εγινε ακομη.

Geo_3D
02-03-10, 20:46
Νικολα τα νουμερα της ιπποδυναμης απλα ΔΕΝ υπαρχουν!!!!

NICK BMW LOVER
02-03-10, 21:41
Νικολα τα νουμερα της ιπποδυναμης απλα ΔΕΝ υπαρχουν!!!!

Τι εννοεις Γιωργο?!Αν εννοεις οτι ειναι μαυρα χαλια τα συγκεκριμενα,το ξερω...:(
Αυριο θα παω να ξαναμετρησω αν προλαβω μετα τη δουλεια

Geo_3D
02-03-10, 22:35
Απτην μια καλο ειναι να εχεις παει στο ιδιο δυναμομετρο πριν και μετα απο καποια αλλαγη,οπως της διαμετρου του σωληνα,για να εχεις το ιδιο συντελεστη λαθους,αλλά απο εκει και περα δεν γινεται να εισαι πιο γρηγορος απο 316 Ε46 1.8 compact με μολις 112 αλογα...
οταν σε αλλο δυναμομετρο το οποιο εβγαλε θεωρητικα σωστα νουμερα για ολα τα αμαξια που μετρηθηκαν,ειδαμε απτα 1800αρια κομπακτ 126+ αλογα,ε απλα δεν υπαρχει αυτο το νουμερο που εβγαλες...
παντως θα δοκιμαζα και σε καποιο αλλο για να δω κατα ποσο συμφωνουν ή οχι τα νουμερα

NICK BMW LOVER
03-03-10, 00:12
Απτην μια καλο ειναι να εχεις παει στο ιδιο δυναμομετρο πριν και μετα απο καποια αλλαγη,οπως της διαμετρου του σωληνα,για να εχεις το ιδιο συντελεστη λαθους,αλλά απο εκει και περα δεν γινεται να εισαι πιο γρηγορος απο 316 Ε46 1.8 compact με μολις 112 αλογα...
οταν σε αλλο δυναμομετρο το οποιο εβγαλε θεωρητικα σωστα νουμερα για ολα τα αμαξια που μετρηθηκαν,ειδαμε απτα 1800αρια κομπακτ 126+ αλογα,ε απλα δεν υπαρχει αυτο το νουμερο που εβγαλες...
παντως θα δοκιμαζα και σε καποιο αλλο για να δω κατα ποσο συμφωνουν ή οχι τα νουμερα

Γιωργο,οταν ανοιξα με τον Θανο κ ημουνα μπροστα ημουνα με το μαμα μεσαιο κ τελικο...
Ακριβως για αυτον τον λογο θα παω στο ιδιο δυναμομετρο,για να δω σε σχεση με την πρωτη,που φορουσα το προβληματικο μεσαιο,τι διαφορα εχω τωρα,με ιδιους συντελεστη λαθους!!!Το τελικο δεν δημιουργει κανενα προβλημα.
Οσον αφορα τα απολυτα νουμερα,δεν υπαρχουν γενικα,απλα αυτα που προσεγγιζουν περισσοτερο την πραγματικοτητα μπορουν ισως να διαπιστωθουν σε καποιο αλλο δυναμομετρ,αλλα γιατι οχι κ στο ιδιο,εμενα με "καιει" προς το παρων ακριβως αυτο που ανεφερες.

Geo_3D
03-03-10, 03:15
Τι να σου πω ρε Νικολα?!?!?!Εγω δεν ειχα ποτε αυτο το προβλημα,σε 4 διαφορετικα εχω παει (3 στροφαλο και 1 μουαγιε) και ολα συμφωνουσαν,με αποκλειση ενος αλογου.Απλα σου λεω και μονο οτι δεν στεκει να εχεις 112 αλογα και να περνας αμαξι με θεωρητικα 125,σα να ειχες 15 αλογα εσυ περισσοτερα,δηλαδη 140....τωρα τι να πω,παιζει παντα και η πιθανοτητα να ειχε του Θαναση προβλημα την δευτερη φορα που ανοιξατε...θυμασαι τα αποτελεσματα 1ης και 2ης φορας,ε?
Γενικοτερα ειναι μπερδεμενη η κατασταση,θα σου προτεινα παντως να πας και σε ενα αλλο δυναμομετρο για να εισαι και σιγουρος καθως και για διαφορους αλλους λογους που θα στους πω απο κοντα.Παρε τηλ οποτε θες να κανονισουμε να παμε μαζι
Οσο αφορα την διαμετρο της σωληνας,δεν νομιζω να δεις διαφορα στην ιπποδυναμη,αλλά στην ροπη...

Dim77
03-03-10, 09:15
Μέχρι τις 4500rpm δεν επηρεάζει η στενή σωλήνα, ίσως και βοηθάει κιόλας.
Από κεί και πάνω όμως η πτώση ροπής (συνεπάγεται και ισχύος αφού τα δυο μεγέθη συνδέονται), οφείλεται μάλλον στο ''πνιξιμο'' που δημιουργεί η πολύ στενότερη σωλήνα.

Έπρεπε να φτιάξεις ένα καζάνι για το δικό σου αυτοκίνητο με τη σωστή διατομή, με ένα σωστό χειροποίητο μπορεί να μην κερδίσεις τίποτα παραπάνω από το ''μαμά'', με ένα λάθος όμως χειροποίητο ΘΑ χάσεις απόδοση.

(Και με μεγαλύτερους σωλήνες από τη μαμά εξάτμιση, δε θα πετύχεις τίποτα, αφού θα χάσεις συμπίεση και θα έχεις απώλεια στα χαμηλά).

Το πρόβλημα δεν ήταν στο δυναμόμετρο, αλλά στη λάθος εξάτμιση κατά πάσα πιθανότητα.

streetracing
03-03-10, 11:19
Aποκλειεται 116i να εχει 60αρα σωληνα διαμετρο .
κ αν εχει εξωτερικη δεν παιζει πανω απο 45 εσωτερικη.

Dim77
03-03-10, 11:39
http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N43/browse/exhaust_system/catalytic_converter_front_silencer/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E87N/5-doors/Europe/116i_1.6-N43/browse/exhaust_system/exhaust_system_rear/

Και όμως D=60mm.

Αποκλείεται να έχουν χρησιμοποιήσει 60mm σωλήνα με εσωτερική διατομή 45mm.
Θα ζύγιζε τριπλάσιο βάρος μόνο η σωλήνα.

streetracing
03-03-10, 12:13
50MM τοτε μαξιμουμ εσωτερικη.
το αμαξι δεν εχει ιππους για 58αρα εσωτερικη.

Nick_compact
03-03-10, 15:20
50MM τοτε μαξιμουμ εσωτερικη.
το αμαξι δεν εχει ιππους για 58αρα εσωτερικη.

Δεν νομίζω να έχει 50mm εσωτερική και 60mm εξωτερική, σαν να λέμε δηλαδή 5mm πάχος το τοίχωμα.

NICK BMW LOVER
03-03-10, 17:25
Λοιπον,παραθετω αποτελεσματα δυναμομετρησης απο την 1η φορα με το 48αρι καζανακι

NICK BMW LOVER
03-03-10, 17:33
Κ σημερα νεα δυναμομετρηση με 60αρι καζανι πιο ελευθερο απο το "μαμα",το οποιο φτιαχτηκε ακριβως για το αυτοκινητο,στο ιδιο δυναμομετρο.
Τα νουμερα της ιπποδυναμης δεν με απασχολουν τοσο,εχουν αυξηθει λιγο στο διαγγραμμα πραγμα ομως το οποιο σημαινει πολλα,ηθελα να δω αν οντως αλλαξε κατι στη ροπη με την αντικατασταση του μεσαιου,κ οντως η διαφορα ειναι πλεον αισθητη στο δρομο κ εμφανης απο τα διαγραμματα-καμπυλες σε σχεση με την προηγουμενη κατασταση.

NICK BMW LOVER
03-03-10, 17:39
Τι να σου πω ρε Νικολα?!?!?!Εγω δεν ειχα ποτε αυτο το προβλημα,σε 4 διαφορετικα εχω παει (3 στροφαλο και 1 μουαγιε) και ολα συμφωνουσαν,με αποκλειση ενος αλογου.Απλα σου λεω και μονο οτι δεν στεκει να εχεις 112 αλογα και να περνας αμαξι με θεωρητικα 125,σα να ειχες 15 αλογα εσυ περισσοτερα,δηλαδη 140....τωρα τι να πω,παιζει παντα και η πιθανοτητα να ειχε του Θαναση προβλημα την δευτερη φορα που ανοιξατε...θυμασαι τα αποτελεσματα 1ης και 2ης φορας,ε?
Γενικοτερα ειναι μπερδεμενη η κατασταση,θα σου προτεινα παντως να πας και σε ενα αλλο δυναμομετρο για να εισαι και σιγουρος καθως και για διαφορους αλλους λογους που θα στους πω απο κοντα.Παρε τηλ οποτε θες να κανονισουμε να παμε μαζι
Οσο αφορα την διαμετρο της σωληνας,δεν νομιζω να δεις διαφορα στην ιπποδυναμη,αλλά στην ροπη...

Ναι Γιωργο τα θυμαμαι τα αποτελεσματα,πως δεν τα θυμαμαι...
Γιωργο δεν κατηγορησα το δυναμομετρο ποτε,αν και σε ολα αυτα που λες συμφωνω περι δυναμομετρων,αλλα οτι διορθωθηκε μια κατασταση προς το καλυτερο δεν φαινεται πλεον?!