PDA

Επιστροφή στο Forum : Germany VS Japan


fransiaho
14-09-05, 16:12
Για κάποιον λόγο όλοι οι φίλοι μου προτιμάνε Ιαπωνικές εταιρείες (ξέρω πρέπει να αλλάξω παρεές :embarassm ). Το αστείο είναι πως όχι μόνο αναδεικνύουν τα Ιαπωνικά καλύτερα απο τα Γερμανικά αλλα καταλληγουν στο συμπέρασμα (μέσω γελοίων επιχειρημάτων) πως είναι για τα μπάζα. Όσες φορές και αν έχω προσπαθήσει να τους μεταπείσω δε τα κατάφερα. Ακούνε κάποιον να παραπονιέται για μια βλάβη και μου το πετάνε στα μούτρα. Αν και δε ξέρω πολλά απο μηχανική πιστεύω πως οι Ιάπωνες έχουν αναπτύξει καλούς κινητήρες με τις ανάλογες τεχνολογικές καινοτομίες (V-TEC κ.α.). Κατα τη γνώμη μου όμως και απο τα λίγα που έχω ακούσει πιστεύω πως τα Γερμανικά έιναι πιό "γερά", αξιόπιστα και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Τα Ιαπωνικά που φαίνονται πλαστικά.

Εσείς τι λέτε? Διορθώστε με όπου κάνω λάθος.

God
14-09-05, 16:23
Αλλο ειδος αυτοκινητου, αλλο στιλ, ασυγκριτα γενικα.

Αλλα για αντοχη μην μου λετε τιποτα. 15 χρονων αμαξι και ειναι με τα σερβις του και δεν ειναι και στα καλυτερα χερια. Πηρε φιλος μου Honda Civic Type-R ολοκαινουργιο, πολυ γρηγορο, πολυ ωραιο αμαξι, σε ενα μηνα το πηγε με την εγγυηση γιατι ο κομπρεσσορας του κλιματισμου ηταν off. Ε οχι....

Οποτε μου 'κολλαει' του λεω απλα να παμε να περασουμε μαζι της ραγες του τρενου στον Πειραια με 50 χιλιομετρα....εγω δεν θα καταλαβω τιποτα, αυτουνου θα διαλυσει. Η και ακομα να παρει το δικο του να το ριξει ΑΥΤΟΣ πανω μου να δουμε τι θα γινει.

Καλα θα ηταν να πεις στους φιλους σου να ψαξουν να σου βρουν ιαπωνικα αυτοκινητα της δεκαετιας του 80. Σε καθε γειτονια παντως μια Ε30/Ε28/Ε21 καπου θα την πετυχεις. Και μιλανε για αντοχες....στα 10 χρονια το πολυ ειναι για αλλαγμα!

ΥΓ. Εχω την Honda σε πολυ καλη υποληψη και ανετα θα μπορουσα να την εχω στην λιστα για καινουργιο αμαξι. Τρομερες μηχανες.

Kowalski
14-09-05, 16:42
Καλησπέρα,

Γενικά η κόντρα αυτή είναι κάτι σαν Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Δε βρίσκεις ποτέ άκρη και δεν υπάρχει ποτέ αντικειμενικότητα. Η υποκειμενική, λοιπό, γνώμη μου είναι απλή και δηλώνεται και από τα αυτοκίνητα που είναι στην κατοχή μου μέχρι τώρα ( Golf II, Citroen ZX, Astra G, Audi A4 B6, BMW E39 520i ), ότι όλα μα όλα είναι καθαρά μαρκετίστικα κόλπα στην τελική. Σαφώς οι κινητήρες των Honda Γαζώνουν αλλά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι αντίστοιχους δεν μπορούν να κατασκευάσουν και οι Γερμανοί. Ποιοτικά οι Γεμανοί είναι έτη φωτός μπροστά αλλά δεν μπορώ να πιστέψω επίσης ότι δεν μπορούν και οι Ιάπωνες να κατασκευάσουν ποιοτικά και στιβαρά αυτοκίνητα. Απλά, το κόστος και στις δύο περιπτώσεις θα πήγαινε σε αστρονομικά επίπεδα ( Βλ. Μ3, Μ5, Μ6 ) και δεν θα είχαν σημαντικό μέρίδιο της αγοράς έτσι ώστε να βγάλουν σε ευρεία παραγωγή κάτι τέτοιο. Παρόλα αυτά για μένα η Γερμανία λόγω και των πολύ αυστηρών προδιαγραφών ( TUV κ.λ.π. ) βγάζει πολύ ποιοτικές καταστευές.
Αν πάντως διέθετα σήμερα 30.000-50.000 Ευρώ να πάρω ένα καλό, ασφαλές και γρήγορο αυτοκίνητο δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ για κάτι άλλο εκτός από BMW, άντε AUDI στην τελική. Τόσα χρήματα για HONDA ή ότι άλλο Ιαπωνικό δεν θα τα έδινα ποτέ.

Φιλικά
Γιάννης

TNT
15-09-05, 08:22
Συμφωνω με τους προλαλησαντες.Εντελως διαφορετικη φιλοσοφια κατασκευης οποτε δεν μπορει να τεθει θεμα συγκρισης.Το καθε αυτοκινητο αντικατοπτριζει την νοοτροπια του λαου απο τον οποιο προερχεται.Τα ιαπωνικα ειναι "μικροτερα,φτηνοτερα,αποδοτικοτερα (μιλωντας για την στυγνη αναλογια κυβισμου/ιππων),με υπολογισιμο δεικτη αξιοπιστιας".Οτι πρεπει για τον σχετικα νεαρο κοντρακια βουτοβιο,που θα παει να παρει 200 αφτερμαρκετ HKS,Greddy,Γκαζι-θορυβο σαν για να ριξει 0,67 καροτσες στον γειτονα με το αλλο ιαπωνικο που εχει παρει μονο 192 αφτερμαρκετ.Αντιθετα τα γερμανικα ειναι αρκετα πιο αξιοπιστα,με ΠΟΛΥ ροπατα μοτερ,οτι πρεπει για να οδηγειται πανευκολα απο τον οποιοδηποτε (οκ,δεν μιλαμε και εξειδικευμενες κατασκευες στιλ GT3,CSL κλπ),κυριλατα και ανετα ως εκει που δεν παιρνει,με καπως μικροτερες προοπτικες βελτιωσης ιδανικα για εναν τυπο καπως πιο ωριμο που απλα θελει να κινειται και σχετικα γρηγορα.Εκει αν θελεις γκαζια,πρεπει να πληρωσεις και τα πολλα κυβικα,ξεχνωντας τις 9αρες στο στροφομετρο.Ισως η διαφορα να εγκειται πως τα περισσοτερα ιαπωνικα φτιαχνονται πιο πολυ με προσανατολισμο "φαναριου" ενω τα πιο πολλα γερμανικα με βαση οτι υπαρχει πριν και μετα το φαναρι.Για αυτο και η πλειοψηφια των γερμανικων εχει ενα καποιο προβαδισμα στην "στριφτεροτητα".

Κουιζ:βρειτε το συνωνυμο της εκφρασης "Ο Πελοπιδας εκανε λεφτα"
Παραπανω απο μια απαντησεις ειναι σωστες.
α)Ο Πελοπιδας πηρε HONDA
b)O Πελοπιδας πηρε TOYOTA
c)O Πελοπιδας πηρε MITSUBISHI
d)Ο Πελοπιδας πηρε SUBARU
e)Ο Πελοπιδας πηρε MAZDA
f)Ο Πελοπιδας πηρε BMW
g)Ο Πελοπιδας πηρε PORSCHE
h)Ρε τον π$%&^η τον Πελοπιδα!

papajim
15-09-05, 10:01
Κουιζ:βρειτε το συνωνυμο της εκφρασης "Ο Πελοπιδας εκανε λεφτα"
Παραπανω απο μια απαντησεις ειναι σωστες.
α)Ο Πελοπιδας πηρε HONDA
b)O Πελοπιδας πηρε TOYOTA
c)O Πελοπιδας πηρε MITSUBISHI
d)Ο Πελοπιδας πηρε SUBARU
e)Ο Πελοπιδας πηρε MAZDA
f)Ο Πελοπιδας πηρε BMW
g)Ο Πελοπιδας πηρε PORSCHE
h)Ρε τον π$%&^η τον Πελοπιδα!

ΧεΧε,μοναχα f,g,h :nod:
Σωστος ο παιχτης,φιλε ΤΝΤ το εθεσες πολυ καλα το θεμα :feedback: :rofl2:

makman
15-09-05, 10:57
Εβαλα εναν φιλο μεσα στην μπεμπα, για να παμε στο γηπεδο,απο αττικη οδο.ε...ανοιγω λιγο και μου λεει "μην κανεις μαμακιες με τις BMW" :nixweiss:
ΓΙΑΤΙ ??? τον ρωταω. και περνω την κορυφαια απαντηση "γιατι οσα τρακαρισματα εχω δει στον δρομο ειναι με BMW. ειναι αχρηστα αυτοκινητα" :icon42: και εγω του απαντησα (αφου σκεφτηκα να τον κατεβασω να παει με τα ποδια) οτι ειναι ΖΩΟΝ και οτι δεν ξερει απο αυτοκινητα.

σημ.....αυτος εχει ενα IGNIS και ο αδελφος του MERC :takecover

Kowalski
15-09-05, 12:21
Καλημέρα,

εγώ στη θέση σου ( και μάλιστα με 5άρα! ) θα τον κατέβαζα στο ρεύμα προς Μαρκόπουλο, στην τέρμα αριστερή λωρίδα να βρεί ταξί να δεί τον αγώνα. Θα περίμενα καμια 500αριά μέτρα παρακάτω και ΑΝ έβρισκε ταξί, θα περίμενα, θα πήγαινα πίσω του και θα του την έχωνα κανονικά και αφού κατέβαινε ( ΑΝ καταίβαινε μετά από χτύπημα με 150χλμ ) θα τον έβαζα να δούμε πόσο και αν κράτησε το κάθε αυτοκίνητο. Και για να έχει και λίγο πιο ενδιαφέρον, θα έπρεπε να έχει μάρει κανένα ΜΒ Ε class να κάνουμε μια δίκαιη σύγκριση. Για κάτι τέτοιο θα άξιζε να χάσω τον αγώνα. :drive2:

Φιλικά
Γιάννης

makman
15-09-05, 22:31
Καλημέρα,

εγώ στη θέση σου ( και μάλιστα με 5άρα! ) θα τον κατέβαζα στο ρεύμα προς Μαρκόπουλο, στην τέρμα αριστερή λωρίδα να βρεί ταξί να δεί τον αγώνα. Θα περίμενα καμια 500αριά μέτρα παρακάτω και ΑΝ έβρισκε ταξί, θα περίμενα, θα πήγαινα πίσω του και θα του την έχωνα κανονικά και αφού κατέβαινε ( ΑΝ καταίβαινε μετά από χτύπημα με 150χλμ ) θα τον έβαζα να δούμε πόσο και αν κράτησε το κάθε αυτοκίνητο. Και για να έχει και λίγο πιο ενδιαφέρον, θα έπρεπε να έχει μάρει κανένα ΜΒ Ε class να κάνουμε μια δίκαιη σύγκριση. Για κάτι τέτοιο θα άξιζε να χάσω τον αγώνα. :drive2:

Φιλικά
Γιάννης

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΣΟΣΤΩΩΩΩΩΣ
την κυριακη θα τον ξαναπαω. εαν πει κουβεντα,δεν προκειται να το ισιωσω ΠΟΥΘΕΝΑ !!!!! να του πω εγω τι παει να πει ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΜΑΞΙ.

E36 RULES!!
16-09-05, 10:21
Η μάνα μου εδώ θα έλεγε: ΦΡΟΝΙΜΑ ΡΕ, ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ!!!
Κι εγώ θα την αγνοούσα(όπως κάνω πάντα) και θα έλεγα ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

smavrid
16-09-05, 12:41
Επειδή είχα μια ζωή (15 χρόνια) Ιαπωνικά μοντέλα και μάλιστα toyota μπορω νομίζω να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη. ΝΑΙ είναι αξιοπιστα αυτοκίνητα τα ιαπωνικά όσον αφορά τα μηχανικά μέρη και μέχρι τα 5 πρώτα χρόνια λειτουργίας τους (και μερικά μοντέλα ίσως και παραπάνω).Σε ένα αυτοκίνητο ομως "την σήμερον ημέραν" το τελευταίο πράγμα που ενδιαφέρει (νομίζω)εναν αγοραστή είναι τα μηχανικά μέρη, τα οποία βέβαια έχουν εκσυγχρονίσει όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες (εξού και τα 5 ή 6 χρόνια εγγύηση). Το ζητούμενο σήμερα νομιζω είναι η ασφάλεια, μετά η άνεση και τέλος όλα τα άλλα. Τώρα αν μιλήσουμε για ποιότητα κατασκευής γενικά τα Ιαπωνικά μοντέλα απέχουν μακράν απο ποιότητα και εξηγώ: το celica σε κάθε στροφή ετριζε σαν σαπιοκάραβο το avensis που είχα τελευταία, τον πρώτο μήνα εβγαλε τριγμούς για να μην πω για την αλλαγή στους δίσκους στους μπροστινούς τροχούς στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του αυτοκινήτου με 7000km. Μπορώ να γράψω σελίδες απο προσωπική εμπειρία χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι τα βγάζω και ''άχρηστα''. Μόλις τώρα αγόρασα BMW και κατάλαβα τι μ@λ@κί@ έκανα τόσα χρόνια (δεν χρειάζεται να γράψω τπτ για την ΒMW). Τέλος θα ήθελα να πω ότι αυτό που φημολογείται περί αξιοπιστίας των Ιαπωνικών έναντι των Ευρωπαικών (βεβαια και ποιών Ευρωπαικών γιατί και η scoda Ευρωπαική είναι) είναι ΜΥΘΟΣ και μπορούμε να τα βάλουμε "κάτω".
Ελπίζω να μήν κούραζα

M3MAN
21-09-05, 08:21
Βρηκα αυτο καπου και δεν μπορεσα να αντισταθω.