PDA

Επιστροφή στο Forum : Nεος κινητηρας diesel tri-turbo


Sp!ros G
21-01-10, 22:37
Το 2011 η BMW θα παρουσιασει στην εκθεση της Φρανκφουρτης το νεο κινητηρα diesel tri-turbo ιπποδυναμης 354 αλογων και πανω απο 700 NM ροπης.

Ο κινητητρας θα φορεθει στα Χ5 και Χ6 για αρχη.

Οι Βαυαροι εχουνε κανει προσπαθειες να μειωσουνε την καταναλωση καυσιμου στο ελαχιστο και ταυτοχρονα να αυξησουνε την ισχυ του,

ωστε να μπορει να ανταγωνιστει τους V8 κινητηρες της AUDI και MERCEDES.

Μεχρι τωρα ειναι γνωστο οτι ο κινητηρας θα ειναι 3-λιτρος ,6 κυλινδρος σε σειρα με προσθηκη τριων turbo.

Θα χρησιμοποιει ενα αυτοματο σασμαν 8 σχεσεων ,οπου εχει εξελιχθει σε συνεργασια με τους "ZF specialists".

Το σασμαν αυτο το φορει ηδη τη 5 GT Series.

Ακομα, ο κινητηρας θα ειναι εφοδιασμενος με Efficient Dynamics technology,Break Energy Regeneration (KERS) καθως και Start & Stop.

Τα νεα μοντελα Χ series που θα φορεσουνε τον κινητηρα αυτο θα ονομαζονται “xDrive 45d.Μελλοντικα θα φορεθει και στη 7 και 5 series.

DiMiTrIs_
21-01-10, 22:44
Το 2011 η BMW θα παρουσιασει στην εκθεση της Φρανκφουρτης το νεο κινητηρα diesel tri-turbo ιπποδυναμης 354 αλογων και πανω απο 700 NM ροπης.

Ο κινητητρας θα φορεθει στα Χ5 και Χ6 για αρχη.

Οι Βαυαροι εχουνε κανει προσπαθειες να μειωσουνε την καταναλωση καυσιμου στο ελαχιστο και ταυτοχρονα να αυξησουνε την ισχυ του,

ωστε να μπορει να ανταγωνιστει τους V8 κινητηρες της AUDI και MERCEDES.

Μεχρι τωρα ειναι γνωστο οτι ο κινητηρας θα ειναι 3-λιτρος ,6 κυλινδρος σε σειρα με προσθηκη τριων turbo.

Θα χρησιμοποιει ενα αυτοματο σασμαν 8 σχεσεων ,οπου εχει εξελιχθει σε συνεργασια με τους "ZF specialists".

Το σασμαν αυτο το φορει ηδη τη 5 GT Series.

Ακομα, ο κινητηρας θα ειναι εφοδιασμενος με Efficient Dynamics technology,Break Energy Regeneration (KERS) καθως και Start & Stop.

Τα νεα μοντελα Χ series που θα φορεσουνε τον κινητηρα αυτο θα ονομαζονται “xDrive 45d.Μελλοντικα θα φορεθει και στη 7 και 5 series.

σε λίγο θα βάλουν και 12 .....λεωφορείο το περάσανε?τι αλλο θα δουμε:icon42:

panos90
22-01-10, 00:16
με τετοια ροπη και λιγες ειναι :p

εδω τα 1600cc εχουν 6 σχεσεις.

ε ρε γλεντια.. τριτουρμπο...

Dark_Niaou
22-01-10, 09:10
eeee ρε γκάζια που θα έχει το θεριό.... Τον ήχο τον φανταζεστε;;;;

giannis 116
24-01-10, 13:48
Καλα τα γκαζια και η ροπακλα αλλα 3 τουρμπο?...Πολλα κινουμενα μερη, πολυπλοκες και ογκωδεις σωληνωσεις για αερα υπερπληρωσης και καυσαεριων, πολλοι αισθητηρες, αυξημενη απαιτηση λιπανσης κλπ κλπ. Τελικα ισως καποιες φορες το ρητο των Αμερικανων 'There is no replacement for displacement' ειναι σοφο. Θα μπορουσαν να ειχαν την ιδια ή και πιο μεγαλη ισχυ και ροπη απο εναν αλλο κινητηρα μεγαλυτερου κυβισμου και με 2 τουρμπο.

Kostas Christ
24-01-10, 14:16
δεν ειναι μονο η ισχυς και η ροπη, ειναι και η καταναλωση και οι ρυποι που η ΕΕ βαζει το μαχαιρι στο κοκκαλο στις εταιριες

M_enzo
22-08-10, 16:24
σαν να λεει σωστα ο Χοϊδας.. μας κοροιδευουν ολους μαζι μου φαινεται.