Sp!ros G
21-01-10, 22:37
Το 2011 η BMW θα παρουσιασει στην εκθεση της Φρανκφουρτης το νεο κινητηρα diesel tri-turbo ιπποδυναμης 354 αλογων και πανω απο 700 NM ροπης.
Ο κινητητρας θα φορεθει στα Χ5 και Χ6 για αρχη.
Οι Βαυαροι εχουνε κανει προσπαθειες να μειωσουνε την καταναλωση καυσιμου στο ελαχιστο και ταυτοχρονα να αυξησουνε την ισχυ του,
ωστε να μπορει να ανταγωνιστει τους V8 κινητηρες της AUDI και MERCEDES.
Μεχρι τωρα ειναι γνωστο οτι ο κινητηρας θα ειναι 3-λιτρος ,6 κυλινδρος σε σειρα με προσθηκη τριων turbo.
Θα χρησιμοποιει ενα αυτοματο σασμαν 8 σχεσεων ,οπου εχει εξελιχθει σε συνεργασια με τους "ZF specialists".
Το σασμαν αυτο το φορει ηδη τη 5 GT Series.
Ακομα, ο κινητηρας θα ειναι εφοδιασμενος με Efficient Dynamics technology,Break Energy Regeneration (KERS) καθως και Start & Stop.
Τα νεα μοντελα Χ series που θα φορεσουνε τον κινητηρα αυτο θα ονομαζονται “xDrive 45d.Μελλοντικα θα φορεθει και στη 7 και 5 series.
Ο κινητητρας θα φορεθει στα Χ5 και Χ6 για αρχη.
Οι Βαυαροι εχουνε κανει προσπαθειες να μειωσουνε την καταναλωση καυσιμου στο ελαχιστο και ταυτοχρονα να αυξησουνε την ισχυ του,
ωστε να μπορει να ανταγωνιστει τους V8 κινητηρες της AUDI και MERCEDES.
Μεχρι τωρα ειναι γνωστο οτι ο κινητηρας θα ειναι 3-λιτρος ,6 κυλινδρος σε σειρα με προσθηκη τριων turbo.
Θα χρησιμοποιει ενα αυτοματο σασμαν 8 σχεσεων ,οπου εχει εξελιχθει σε συνεργασια με τους "ZF specialists".
Το σασμαν αυτο το φορει ηδη τη 5 GT Series.
Ακομα, ο κινητηρας θα ειναι εφοδιασμενος με Efficient Dynamics technology,Break Energy Regeneration (KERS) καθως και Start & Stop.
Τα νεα μοντελα Χ series που θα φορεσουνε τον κινητηρα αυτο θα ονομαζονται “xDrive 45d.Μελλοντικα θα φορεθει και στη 7 και 5 series.