PDA

Επιστροφή στο Forum : Διακόπτης αντικλεπτικός


kostis47
22-01-10, 00:14
Θα μπορούσε κάποιος που ξέρει, ή το έχει κάνει αν μπορούμε να τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητο μας (το δικό μου e46) ένα διακόπτη κρυφό ώστε αν δεν τον ενεργοποιήσουμε να μην μπορεί να ξεκινήσει η μηχανή? Σε ποιο "όργανο" (τρόμπα βενζίνης, μίζα) του αυτοκινήτου μπορούμε να το βάλουμε άφοβα?
Ευχαριστώ

ThaNOS E46coupe
22-01-10, 00:45
φιλε κωστή,δεν νομιζω να συγκαταλέγεις το αυτοκινητό σου στην κατηγορία του Ε 21 ή του Ε30 ωστε να χρειάζεται να του τοποθετήσεις τέτοιο διακόπτη. σκέψου μόνο τα πιθανα προβλήματα που θα διμιουργήσεις με αφτή σου την ενέργεια. μην ξεχνας οτι μιλάμε για ενα συτοκίνητο το οποιο ειναι αρκετα φορτομένο με ασθητήρες σε σχεδόν όλα του τα σημεία... εγώ στη θέση σου θα το άφηνα ώς έχει.Δέν παίζουμε με τέτοια πράγματα... αν θέλεις μεγαλύτερη ασφάλεια βάλε του συναγερμό ή ένα αντικλέπτικό gps....ετσι ΄ώστε κ να στο κλέψουν να το βρέις αμέσως....αν κ πιστευω πως το imobilaizer που διαθέτει είναι αρκετό...

DiMiTrIs_
22-01-10, 01:10
αποψή μ ειναι οτι ούτε immobilazer σε σωσει ουτε συναγερμος,....εχω ακουσει απειρες περιπτωσεις που τα βουτιξαν εν ριπη οφθαλμου......
εγς συμφωνω μαζι σου...μονο ο διακοπτης της τρομπας ειναι ο καλυτερος τροπος να το διαφυλάξεις...αλλα παιζει οπως λεει και ο φιλος πιο πανω μπορει να δημιουργησει προβληματα αλλα μπορει και οχι....

KATSARAIOS
22-01-10, 01:28
φιλε κωστή,δεν νομιζω να συγκαταλέγεις το αυτοκινητό σου στην κατηγορία του Ε 21 ή του Ε30 ωστε να χρειάζεται να του τοποθετήσεις τέτοιο διακόπτη. σκέψου μόνο τα πιθανα προβλήματα που θα διμιουργήσεις με αφτή σου την ενέργεια. μην ξεχνας οτι μιλάμε για ενα συτοκίνητο το οποιο ειναι αρκετα φορτομένο με ασθητήρες σε σχεδόν όλα του τα σημεία... εγώ στη θέση σου θα το άφηνα ώς έχει.Δέν παίζουμε με τέτοια πράγματα... αν θέλεις μεγαλύτερη ασφάλεια βάλε του συναγερμό ή ένα αντικλέπτικό gps....ετσι ΄ώστε κ να στο κλέψουν να το βρέις αμέσως....αν κ πιστευω πως το imobilaizer που διαθέτει είναι αρκετό...
φυσικα κανεις πλακα,
σε 4 αυτοκινητα και Ε46-Χ5-Χ3 δεν παρουσιαστηκε το παραμικρο
εκτος στο ενα που ο νεος του αγοραστης δεν ηξερε την υπαρξη διακοπτη και εψαχνε 2 μερες γιατι δεν επαιρνε μπροστα το αμαξι :rofl2::rofl2::rofl2:

zami
22-01-10, 07:27
Θα μπορούσε κάποιος που ξέρει, ή το έχει κάνει αν μπορούμε να τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητο μας (το δικό μου e46) ένα διακόπτη κρυφό ώστε αν δεν τον ενεργοποιήσουμε να μην μπορεί να ξεκινήσει η μηχανή? Σε ποιο "όργανο" (τρόμπα βενζίνης, μίζα) του αυτοκινήτου μπορούμε να το βάλουμε άφοβα?
Ευχαριστώ

τι μου θυμησες τωρα!!!ειχε τετοιο διακοπτακι ,μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου,το προ προ προ προ αυτοκινητο μου που ειχα μεχρι το 98!ενα FIAT 132 supermirafiori! Τουμπανο....
ποτε δεν εψαξα ομως που ητανε τοποθετημενο,υποθετω στην παροχη ρευματος του διακοπτη...

DiMiTrIs_
22-01-10, 14:15
πιστευω οτι αν καταφερεις α κρυψεις καλα τον διακοπτη εισαι καλυμενος....δεν μπορουν να βαλουν μπρος....τωρα immobilazer και τα λοιπα ειναι παιχνιδακι γιαυτους....

kostis47
23-01-10, 01:55
Φίλε katsaraios ο διακόπτης που είχες εσύ τοποθετήσει με τι ήταν συνδεδεμένος? Όταν τον "άνοιγες" έπρεπε να είναι μόνιμα σε αυτή τη θέση ή ηταν διακόπτης με επαναφορά (ενεργοποιούταν και μετά είχε επαναφορά)? Αν μπει στην τρόμπα όπως είπα πριν το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει και μετά από λίγο θα σβήσει λόγω έλλειψης βενζίνης. Δε νομίζω αυτό να το δείξει ως πρόβλημα (λαμπάκι). Αν τοποθετηθεί στη μίζα απλά δε θα γυρνάει καν.
Σαν γνώστης θα μπορείς να μου πεις.
Ευχαριστώ

Saoulos
23-01-10, 02:28
Στο Ε39 του πατέρα μου αφού ψάχναμε 2-3 μέρες τι έπαθε το αμάξι τη πρώτη φορά, δουλεύει μια χαρα.
Στο Ε36 μου που τον έβαλα και γω στη τρόμπα κανένα πρόβλημα.

Μετά απο λίγο(δευτερόλεπτα) σβήνει και δεν ξανασκάει αν δεν τον ανοίξεις. Εγώ έχω ON/OFF όχι button.

Είναι χρήσιμος αν ψάχνεις τρόπο να ΧΑΣΕΙΣ την (ανιαρή) θεατρική παράσταση. Σου προσφέρει αυτό το τυχαίο γεγονώς που δεν ήταν μέσα στο πρόγραμμα. Δε πειράζει ποτάκι λοιπόν χαχαχαχαχ.

jimmakoss E30
29-01-10, 20:54
Ποσο παει ενας τετοιος διακοπτης? Μπορεις να τον τοποθετησεις και μονος σου?Θελω και εγω να βαλω γιατι η πορτα μου εχει γεμισει κατσαβιδιες....
Πιστευω οτι αμαξι και να εχεις δεν παιζει κανενα ρολο. Εχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο.
Σε λιγο θα κανουμε οτι και ο ''mr bean''....

Κωνσταντίνος
31-01-10, 00:35
Είναι καλό αντικλεπτικό μέτρο.
Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου (Honda Civic) το είχα τοποθετήσει. Ξεκινά ένα καλώδιο κάτω απο το πίσω κάθισμα (στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ). Καταλήγει μαζί με το διακοπτάκι όπου επιλέξεις εσύ. Το οποίο όπως προείπαν κόβει την παροχή καυσίμου.
Σε καινούργια αυτοκίνητα δε γνωρίζω τι επιπλοκές μπορεί να φέρει με τόσους αισθητήρες και ελεγκτές που έχουν.
Το κόστος του είναι γελοίο. Εγώ είχα πληρώσει 20 € αν θυμάμαι καλά

Saoulos
31-01-10, 00:45
Εγώ πήγα στον ηλεκτρολόγο μου ένα απλό διακοπτάκι του 1-2€ και μου το σύνδεσε. Δε ξέρω τι ακριβώς έκανε αλλά έχω την αίσθηση πως απλά παρεμβαλλόταν σε κάποια ασφάλεια.
Ούτε στο 36αρη ούτε στο 39αρη είδα ποτέ κανένα σφάλμα. Κόστος εγκατάστασης δε θυμάμαι αλλά μιλάμε για κάτι αμελητέο.

Bassakos
31-01-10, 01:05
φιλος σε Honda ειχε τραβηξει καλωδιο απο πισω απο την τρομπα...
κατω απο την μοκετα και ειχε βαλει διακοπτη μεσα απο την φουσκα
στον λεβιε ταχυτητων ακρη-ακρη...οποτε λογο της ελαστικοτητας
της φουσκας ψηλαφιζε με το δαχτιλο και ανοιγε ή εκλεινε τον διακοπτη

και μια φωτο....απο Ε30 ειναι ...αλλα σε κοκκινο κυκλο εβαλα το σημειο οπου
απο κατω ηταν ο διακοπτης και "κοιτουσε" στο πλαι στην πλευρα του λεβιε δλδ

http://img513.imageshack.us/img513/6176/console1.jpg (http://img513.imageshack.us/i/console1.jpg/)

rapid_fast
31-01-10, 05:28
Θα μπορούσε κάποιος που ξέρει, ή το έχει κάνει αν μπορούμε να τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητο μας (το δικό μου e46) ένα διακόπτη κρυφό ώστε αν δεν τον ενεργοποιήσουμε να μην μπορεί να ξεκινήσει η μηχανή? Σε ποιο "όργανο" (τρόμπα βενζίνης, μίζα) του αυτοκινήτου μπορούμε να το βάλουμε άφοβα?
Ευχαριστώ
Όπου και να τον βάλεις, είναι εντελώς ακίνδυνο, αρκεί να κόψεις σώμα και όχι ρεύμα..

peter79
30-09-11, 10:35
Επαναφέρω το θέμα με το διακοπτάκι και θα ήθελα να ξέρω αν αναλαμβάνει κάποιος καλός ηλεκτρολόγος να τοποθετήσει κάτι τέτοιο σε αυτοκίνητα νέας γενιάς.

με ενδιαφέρει άμεσα όπως και πολύ κόσμο φαντάζομαι....

rapid_fast
30-09-11, 18:24
Επαναφέρω το θέμα με το διακοπτάκι και θα ήθελα να ξέρω αν αναλαμβάνει κάποιος καλός ηλεκτρολόγος να τοποθετήσει κάτι τέτοιο σε αυτοκίνητα νέας γενιάς.

με ενδιαφέρει άμεσα όπως και πολύ κόσμο φαντάζομαι....

Τι ηλεκτρολόγος ρε??
10 λεπτά είναι να το κάνεις μονάχος σου.. Σιγά, ένα σώμα κόβεις, περνάς 2 καλώδια
μέσα απο το κουτί του εγκεφάλου, χώνεις και το διακόπτη και τέλειωσες...

Dimpas
30-09-11, 19:53
Επειδή και στο δικό μου ( δεν έχω BMW ) το έκανα αυτό έχω να καταθέσω την άποψή μου ....

Λοιπόν , εγώ κόβω το ρεύμα ( καλώδιο ) που πάει στην αντλία βενζίνης !

Επειδή η αντλία βενζίνης ( ηλεκτρική 3 bar ) καταναλώνει 6 ampere έπρεπε να βρώ το αντίστοιχο διακοπτάκι !
Και 6 αμπέρ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΥΝΕΧΕΣ ΡΕΥΜΑ δεν είναι ίδιος με 6 Αμπέρ εναλλασόμενο !
Έλα όμως που το αντίστοιχο διακοπτάκι ήταν ΔΙΑΚΟΠΤΑΡΑ και δεν μπορούσες εύκολα κάπου να το κρύψεις !
Το σημείο που διάλεξα στο αμάξι μου είναι τέτοιο όπου ταίργιαζε τέλεια ένα μικρό απλό διακοπτάκι πορτατίφ ! Αυτό το διακοπτάκι έδενε τέλεια με το σημείο τοποθέτησής του !
Τι έκανα λοιπόν ??
Έβαλα ένα ρελέ ( Bosch 4 πολικό ) να κόβει την γραμμή ρεύματος της αντλίας και ο κρυφός διακόπτης να ελένχει τον ρελέ !
Με αυτό το κόλπο δεν υπήρχε θέμα Ampere στον διακόπτη και το ρελέ αντέχει μέχρι 30 A !

Το σχεδιάγραμμα είναι απλό , είναι όπως να συνδέσεις φώτα με ρελέ !
ΑΛΛΑ ο ρελές να πέρνει ρευμα (86) από την παροχή ρεύματος που πάει στην αντλία !
Δηλαδή απο το ίδιο το καλώδιο που κόβει , ΠΡΙΝ το κόψιμο !

Dimpas
30-09-11, 19:57
Όπου και να τον βάλεις, είναι εντελώς ακίνδυνο, αρκεί να κόψεις σώμα και όχι ρεύμα..

Δηλαδή ????
Σε ένα κύκλωμα( συνεχές ρευμα με ωμικές αντιστάσεις όχι RLC ) παντού περνάει το ίδιο ρεύμα (Ampere) Οπότε δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση !

ΠΧ μπαταρία(+) --------------Αντλία βενζίνης-------------Μπαταρία (-)

Και από τα 2 στοιχεία , και απο τα καλώδια το ίδιο ρεύμα περνά !

Γιατί να κόψει κάποιος μετά την αντλία και όχι πριν ???

Τι ακριβώς εννοείς με την λέξη "Σώμα" και τι με την λέξη "Ρεύμα"

peter79
30-09-11, 20:14
Επειδή δεν έχω την παραμικρή ιδέα για να το κάνω μόνος μου σε αυτότο αυτοκίνητο. μπορείτε να μου πείτε κάποιον που να μπορεί να το αναλάβει χωρίς να γίνει ζημιά?

αυτό ζητάω

rapid_fast
30-09-11, 21:10
Δηλαδή ????
Σε ένα κύκλωμα( συνεχές ρευμα με ωμικές αντιστάσεις όχι RLC ) παντού περνάει το ίδιο ρεύμα (Ampere) Οπότε δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση !
ΠΧ μπαταρία(+) --------------Αντλία βενζίνης-------------Μπαταρία (-)
Και από τα 2 στοιχεία , και απο τα καλώδια το ίδιο ρεύμα περνά !
Γιατί να κόψει κάποιος μετά την αντλία και όχι πριν ???
Τι ακριβώς εννοείς με την λέξη "Σώμα" και τι με την λέξη "Ρεύμα"
Ρευμα(+)--------Αντλία Βενζίνης----(-)----Διακόπτης διακοπής--------Γείωση(Σώμα-)
Οταν κόβεις ρευμα, περνάει πάντα ανάστροφο ρευμα κατά την διακοπή, και αν δεν το
κάνεις μέσω ρελέ, καίς ότι δεν είναι ασφαλισμένο με δίοδο αντεπιστροφής..

Dimpas
30-09-11, 22:38
Αυτό γίνεται στα πηνία του ρελέ Και σε οτιδήποτε έχει πηνίο ( και διαρρέεται από συνεχές ρεύμα ) και μπορεί να δημιουργήσει back emf .
H αντλία έχει πηνίο ( μερικές ) και εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο , ο κατασκευαστής όμως θα έχει προβλέψει για να υπάρχει "προστασία" όταν κανονικά ανοίγει το κύκλωμα της αντλίας-σβήνει το αμάξι !

Στο πηνίο του ρελέ βάζουμε την δίοδο έτσι ώστε η τάση που θα παραχθεί όταν ανοίξει το κύκλωμα του πηνίου του ρελέ , που θα δημιουργηθεί στα άκρα ( 85 και 86 ).

Όταν το πηνίο του ρελέ ΔΕΝ διαρρέται από ρεύμα εκείνη την στιγμή που ανοίγουμε το κύκλωμα ,
"το καταρρέον μαγνητικό πεδίο δημιουργεί μια αιχμή ηλεκτρικού ρεύματος που θα μπορούσε να βλάψει το υπόλοιπο κύκλωμα" ( πηγή:http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%C F%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82 ) .

Εκεί ναι βάζουμε μια δίοδο ( και μερικές φορές και μια αντίσταση σε σειρά με την δίοδο ) για να ΜΗΝ δημιουργηθεί ΤΟΞΟ ( σπίνθήρας ) ανάμεσα στις επαφές ( 85 86 ) του ρελέ !

Και πάλι ρωτάω :

Γιατί πρέπει ο διακόπτης ( ή διακόπτης ή ρελέ ) πρέπει να είναι από την Αρνητική Πλευρά της αντλίας = σώμα και όχι από την θετική ( πριν από αυτή ) ????

Ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.bcae1.com/

Στον τομέα Relay

rapid_fast
01-10-11, 03:26
Αυτό γίνεται στα πηνία του ρελέ Και σε οτιδήποτε έχει πηνίο ( και διαρρέεται από συνεχές ρεύμα ) και μπορεί να δημιουργήσει back emf .
H αντλία έχει πηνίο ( μερικές ) και εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο , ο κατασκευαστής όμως θα έχει προβλέψει για να υπάρχει "προστασία" όταν κανονικά ανοίγει το κύκλωμα της αντλίας-σβήνει το αμάξι !

Στο πηνίο του ρελέ βάζουμε την δίοδο έτσι ώστε η τάση που θα παραχθεί όταν ανοίξει το κύκλωμα του πηνίου του ρελέ , που θα δημιουργηθεί στα άκρα ( 85 και 86 ).

Όταν το πηνίο του ρελέ ΔΕΝ διαρρέται από ρεύμα εκείνη την στιγμή που ανοίγουμε το κύκλωμα ,
"το καταρρέον μαγνητικό πεδίο δημιουργεί μια αιχμή ηλεκτρικού ρεύματος που θα μπορούσε να βλάψει το υπόλοιπο κύκλωμα" ( πηγή:http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%C F%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82 ) .

Εκεί ναι βάζουμε μια δίοδο ( και μερικές φορές και μια αντίσταση σε σειρά με την δίοδο ) για να ΜΗΝ δημιουργηθεί ΤΟΞΟ ( σπίνθήρας ) ανάμεσα στις επαφές ( 85 86 ) του ρελέ !

Και πάλι ρωτάω :

Γιατί πρέπει ο διακόπτης ( ή διακόπτης ή ρελέ ) πρέπει να είναι από την Αρνητική Πλευρά της αντλίας = σώμα και όχι από την θετική ( πριν από αυτή ) ????

Ρίξε μια ματιά εδώ

http://www.bcae1.com/

Στον τομέα Relay
Αγόρι, εγώ έλεγα για εγκατάσταση που θα αποφύγεις το ρελέ..
Αν θές να βάλεις το διακόπτη στο (+) βάλτον..
Απλά βάλτον με ασφάλεια, γιατί θα σου τον κάψει..

ziaba
01-10-11, 08:58
http://bmwfans.info/parts/catalog/82919404260/ έμπαινε στ κομπακτ μέχρι 2000 μοντ λογικά μπορεί να μπεί κ στ 46αρια

Dimpas
01-10-11, 15:25
Αγόρι, εγώ έλεγα για εγκατάσταση που θα αποφύγεις το ρελέ..
Αν θές να βάλεις το διακόπτη στο (+) βάλτον..
Απλά βάλτον με ασφάλεια, γιατί θα σου τον κάψει..

Ακυρο !
Η μόνη προσοχη που πρέπει να δωθεί είναι ο διακοπτης να ΑΝΤΕΧΕΙ το ρευμα του κυκλώματος που θα κοψει.Και ξαναλέω συνεχες ειναι διαφορετικο απο το εναλλασομενο!
Ενα διακοπτης 10Α εναλλασομενο ΔΕΝ έιναι 10Α συνεχες

Το Που θα μπέι , πριν η μετά την κατανάλωση (αντλια) δεν εχει καμοια σημασια !
Ο διακοπτης θα καει ,θα λιωσει ,θα παρει φωτια ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ φτιαγμενος για τα ampere και τα volt του κυκλωματος!!!
ΑΣφαλεια έτσι και αλλιως εχει το κυκλωμα της αντλιας , που προτυνεις να βαλω ασφαλεια ?????


Οταν τελειωσω με το φορματ θα σου ανεβασω το σχεδιο για να καταλαβεις , τωρα γραφω απο το ipad.

Dimpas
02-10-11, 01:04
Να πως το έκανα !

Το διακοπτάκι με αυτόν τον τρόπο δεν τραβάει κανένα ζόρι καθώς απο μεσα του περνάνε περίπου 170 mAmpere !

Αν το έκανα ΧΩΡΙΣ ρελέ αλλά με ένα διακόπτη πρέπει να έβρισκα έναν το λιγότερο 10Α και να είναι μικρός και να κρύβεται εύκολα !

rapid_fast
02-10-11, 14:15
Με άλλα λόγια κόβεις το σώμα απο το ρελέ της αντλίας καυσίμου...

Dimpas
02-10-11, 16:05
Κάπως έτσι μπορείς να το πείς , αλλά :

Τον ρελέ ( εργοστασιακό ρελέ ) της αντλίας καυσίμου ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΩ ! (είναι στον κύκλο μέσα μαζί με ασφάλεια κτλ ) .

Στο δικό μου (Opel C20XE) είναι ένα κεντρικό ρελέ ( για αντλία, MAF, λ , κτλ ) και όχι ένα εξειδικευμένο απλό τετραπολικό για την αντλία !

Για αυτό παρεμβάλλω ένα δικό μου απλό ρελέ και κόβω το "σώμα" όπως λές .
Και αν έκοβα την τάση στον ρελέ , δηλαδή εάν έβαζα τον διακόπτη ΠΡΙΝ τον ρελέ και όχι μετά ,
ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ !

Δεν έχει σχέση που θα μπει ο διακόπτης ΑΡΚΕΙ να αντέχει το ρεύμα που περνάει απο μέσα του !

Τώρα ΑΝ βρείς τον Κεντρικό ρελέ , αυτόν της μηχανής , και κόψεις το "σώμα" ( διακόπτης μετά το πηνίο του ρελές ) ή την "τάση" ( διακόπτης πριν το πηνίο του ρελέ ) το ίδιο και το αυτό είναι !

kostastnt
02-10-11, 22:00
Αντί για διακόπτη θα μπορούσε να γίνει με τηλεχειριστήριο σε λογικό κόστος?

HULK
02-10-11, 22:32
Και αυτοι που κλεβουν αυτοκινητα δεν ξερουν που τα βαζουν τα διακοπτακια.Ξερουν ολα τα αλλα να σπανε κλειδαριες,αφαλους να βαζουν εγκεφαλους,immobilizer αλλα τα διακοπτακια ειναι απιθανο να βρεθουν.Τρεις να ρωτησεις ο ενας θα το εχει στο ντουλαπακι,ο αλλος κατω απο την μοκετα και ο τριτος στη φουσκα του λεβιε.Ξερουν απο που περνανε τα καλωδια..

Dimitris ///M
03-10-11, 10:44
Και αυτοι που κλεβουν αυτοκινητα δεν ξερουν που τα βαζουν τα διακοπτακια.Ξερουν ολα τα αλλα να σπανε κλειδαριες,αφαλους να βαζουν εγκεφαλους,immobilizer αλλα τα διακοπτακια ειναι απιθανο να βρεθουν.Τρεις να ρωτησεις ο ενας θα το εχει στο ντουλαπακι,ο αλλος κατω απο την μοκετα και ο τριτος στη φουσκα του λεβιε.Ξερουν απο που περνανε τα καλωδια..

Κρατιόμουν να το πω το συγκεκριμένο αλλά μιας που το πες σου ρίχνω 1000 δίκια!

Επινοήστε δική σας κρυψώνα όχι τα κλασικά, φούσκες λεβιέδων, μοκέτες, ντουλαπάκια και τα συνναφή! Τόσα μέρη έχει το αυτοκίνητο μην μένετε στα ίδια!
Και επίσης μην λέτε πουθενά και σε κανέναν που είναι αυτός ο "αμαρτωλός" διακόπτης!