PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρύθμιση πόρτας και παράθυρου Ε36


κυριακος
22-01-10, 10:42
Με αφορμή ερωτήματα και προβλήματα που έχουν σχέση με πεσμένες πόρτες σε Ε36 και περίεργους <γδούπους> κατά το ανέβασμα του παράθυρου ιδικά σε Coupe-Cabrio Ε36 γράφετε το σχετικό θέμα.

Αρχικά παρατηρούμε το μηχανολογικό σχέδιο της πόρτας όπου εκεί την βλέπουμε λυμένη.
Καταρχήν σιγουρευόμαστε αν η πόρτα έχει πέσει η όχι αυτό χρειάζεται εμπειρία από αμαξώματα .
Μέτα σιγουρευόμαστε αν το πέσιμο προέρχεται από τους πυρούς η από τους μεντεσέδες.

1)Οι πυροι είναι στο σχέδιο ο αριθμός 15 και διαπερνανε μέσα στο Νο7 και 8.Ενδιάμεσα τους υπαρχή μια ροδέλα από την όποια αν πρόσθεσης άλλη μια η αν βάλεις μεγαλυτέρου πάχους <σηκώνεις> την πόρτα και χωρίς να χαλάσει το χρώμα της μπόγιας γιατί ο πυρός λύνει από κάτω όπως τον βλέπουμε μέσα στον μεντεσέ και η βίδα του δεν είναι βαμμένη.
Νομίζω Ντι αυτά τα εξαρτηματακια(ροδέλες) και άλλα θα περιέχονται μέσα στο ΚΙΤ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΜΕΝΤΕΣΕΔΕΣ Νο9
2)Αν έχει πέσει από τους μεντεσέδες τότε σημάνει ότι έχει κύλιση η πόρτα από τις βίδες Νο14 του μεντεσέ Νο7 & 8 η μπορεί να οφείλεται σε συνέπεια στρεβλώσεων του σασί.
Τις λυνεις λίγο όσο χρειάζεται για να γλιστράει η πόρτα πάνω στον μεντεσέ,χαλάει η μπογιά βέβαια, και ρυθμίζεις την πόρτα πάνω κάτω με κίνηση σκαλοπάτια.

ΥΓ επειδή οι παραπάνω ρυθμίσεις είναι αρκετά τεχνικές είναι απαραίτητες μονό όταν η πόρτα έχει εμφανή διάφορα από το υπόλοιπο αμάξωμα.Όλες από το εργοστάσιο ιδικά στα ε36 είναι ανεβασμένες σε σχέση με το πίσω φτερό για να αποφεφευχθει η σύγκληση και το χτύπημα μεταξύ τους σε ενδεχόμενη στρέβλωση από λακκούβες .
Και σε Μ3 καινούργιο σκαρί αν μετρήσεις θα δεις διάφορες εμφανής και με το μάτι στις ρίγες φτερού- πορτας.
Οπότε αν κάνεις δεν είναι σίγουρος τότε προτιμάτε η ρύθμιση να γίνεται από τα Stop του παράθυρου.Οι βίδες τους είναι κρυμμένες με τις πλαστικές τάπες Νο10 και θέλει καριδακι αστέρι
Επίσης και τέλος ανάλογα την περίπτωση παντα μπορείς να τον κλέψεις τον θόρυβο και να τον εξαλείψεις από το μέσα έξω της πορτας από την γλώσσα πάνω στο σασί.

zami
22-01-10, 13:25
+100
τετοιου ειδους γνωσεις η εμπειρέιες ειναι πολυτιμες για ολους..

κυριακος
22-01-10, 18:43
Συμπληρωματικά αναφαίρετε ότι ο γδούπος στο παράθυρο κατά το ανέβασμα του και τον τερματισμό του πολλές φορές οφείλετε από τα stop του παράθυρου που τερματίζουν πάνω σε δυο σκληρά ελαστικά και τα όποια είναι πολύ φυσικό ανάλογα με τις καιρικές μεταβολές να συστέλλονται και διαστέλλονται με αποτέλεσμα πάνω τους το ένα στοπ από το άλλο να κοντράρει με διάφορα χιλιοστού το κεφαλη της βιδας Stop Νο 20 και κατασυνεπεια αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τον γδούπο που σε αυτή την περίπτωση δεν προέρχεσαι από το λάστιχο οροφής που κοντράρει το παράθυρο.
Κάθε περίπτωση έχει τα δικά της και καλό είναι οι ιδικοί σε συνέργεια κλπ να μπορούν να ξεχωρίσουν τις διάφορες πριν πειράζουν βίδες γενικά.

billparas
23-01-10, 00:05
Σε Ε36 coupe εκτός του ότι ακούγεται ο αέρας από το κάτω μέρος της πόρτας, φαίνεται ότι η πόρτα δεν μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της γλώσσας αφού η γλύστρα (λευκό πλαστικό) στην οποία φωλιάζει η γλώσσα είναι υπερβολικά φθαρμένη. Όπως βλέπω δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, οπότε πρέπει να κατασκευαστεί.
Σχετικά με το παράθυρο, και του οδηγού και του συνοδηγού κατά την αυτόματη άνοδο σταματάνε σε δύο σημεία σαν να βρίσκουν κόντρα. ποιος είναι ο λόγος για αυτό; Μήπως έιναι τα λευκά πλαστικά Νο 2 στο 2ο σχέδιο;

rapid_fast
23-01-10, 00:36
Σε Ε36 coupe εκτός του ότι ακούγεται ο αέρας από το κάτω μέρος της πόρτας, φαίνεται ότι η πόρτα δεν μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της γλώσσας αφού η γλύστρα (λευκό πλαστικό) στην οποία φωλιάζει η γλώσσα είναι υπερβολικά φθαρμένη. Όπως βλέπω δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, οπότε πρέπει να κατασκευαστεί.
Σχετικά με το παράθυρο, και του οδηγού και του συνοδηγού κατά την αυτόματη άνοδο σταματάνε σε δύο σημεία σαν να βρίσκουν κόντρα. ποιος είναι ο λόγος για αυτό; Μήπως έιναι τα λευκά πλαστικά Νο 2 στο 2ο σχέδιο;
Νομίζω, αν λές το ίδιο με αυτο που καταλαβαίνω, οτι υπάρχει σαν ανταλλακτικό.
Εγώ στην Ε28 τα είχα αλλάξει..

κυριακος
23-01-10, 02:48
Σε Ε36 coupe εκτός του ότι ακούγεται ο αέρας από το κάτω μέρος της πόρτας, φαίνεται ότι η πόρτα δεν μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της γλώσσας αφού η γλύστρα (λευκό πλαστικό) στην οποία φωλιάζει η γλώσσα είναι υπερβολικά φθαρμένη. Όπως βλέπω δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, οπότε πρέπει να κατασκευαστεί.
Σχετικά με το παράθυρο, και του οδηγού και του συνοδηγού κατά την αυτόματη άνοδο σταματάνε σε δύο σημεία σαν να βρίσκουν κόντρα. ποιος είναι ο λόγος για αυτό; Μήπως έιναι τα λευκά πλαστικά Νο 2 στο 2ο σχέδιο;

Από το κάτω μέρος της πόρτας ακούγετε αέρας???
Αν συμβαίνει αυτό τότε η ρύθμιση από της γλώσσα να τη μαζεψει μεσα θα σε σώσει γιατί σημαίνει ότι δεν κλείνει η πόρτα.
Μάλλον κάτι άλλο θέλεις να πεις.

Υπαρχή ανταλλακτικό άλλα στην περίπτωση σου άλλο φταίει.Μην το πειράζεις.

Στα coupe και στα cabrio επειδή δεν υπάρχει τελάρο στην πόρτα αν δεν υπήρχαν αυτά τα στοπ τότε το τζάμι μετά την δεύτερη κίνηση που κάνει όταν ακουμπήσει η κλειδαριά στο αισθητήρα μπουτον που είναι πάνω στην γλώσσα θα επέστρεφε προς τα κάτω.
Επίσης αφού δεν έχει το τελάρο το τζάμι είναι απροστάτευτο στην κόντρα της οροφής και τα στοπ το κρατάνε σταθερό.
Tο ιδιο συστημα εχουν και τα καινουργια BMW

zami
23-01-10, 13:52
Σχετικά με το παράθυρο, και του οδηγού και του συνοδηγού κατά την αυτόματη άνοδο σταματάνε σε δύο σημεία σαν να βρίσκουν κόντρα. ποιος είναι ο λόγος για αυτό; Μήπως έιναι τα λευκά πλαστικά Νο 2 στο 2ο σχέδιο;

στο δικό μου ,και απο οσο ξερω στα περισσότερα, αυτό είναι το πρωτο σημάδι κούρασης του μοτέρ!!κανει δηλαδη σαν να βρίσκει εμπόδιο και ενεργοποιείται το auto stop.δοκίμασε να πατησεις το κουμπί στο autoκαι να το κρατήσεις πατημένο.Αυτη η λειτουργία του κουμπιού καταργεί την aυto stop λειτουργία του παραθύρου.Λογικά θα πρέπει να ανέβει ανεμπόδιστα με αυτό τον τρόπο.....

κυριακος
23-01-10, 15:14
στο δικό μου ,και απο οσο ξερω στα περισσότερα, αυτό είναι το πρωτο σημάδι κούρασης του μοτέρ!!κανει δηλαδη σαν να βρίσκει εμπόδιο και ενεργοποιείται το auto stop.δοκίμασε να πατησεις το κουμπί στο autoκαι να το κρατήσεις πατημένο.Αυτη η λειτουργία του κουμπιού καταργεί την aυto stop λειτουργία του παραθύρου.Λογικά θα πρέπει να ανέβει ανεμπόδιστα με αυτό τον τρόπο.....

Αυτό δεν το καταλαβαίνω,δηλαδή?
Άμα καταργηθεί το ayto stop τα μοτέρ θα πιέζουν συνέχεια το παράθυρο προς τα πάνω και η θα το σπάσουν η θα καούν.
Με το πάτημα των κουμπιών του παράθυρου επαναπρογματιζουμε και συγχρονίζουμε τα παράθυρα έτσι ώστε όταν μετά απο μια ενδεχόμενη μεταβολή τάσης η αν αδειάσουν οι πυκνωτές λόγω μπατάριας κλπκ κλπ χάσουν την ρύθμιση τους παρουσιάζεται το φαινόμενο να σταματάνε στην μέση η χαμηλά η να μην σηκώνονται μέχρι πάνω και άλλα περίεργα

Βγάζοντας την ταπετσαρία και αφουγραζοντας το γκαπ που ακούγετε είναι ξεκάθαρο ότι ο ήχος είναι από τα σινεμπλοκ που κοντράρουν οι Stop βίδες και όχι από το τελάρο της πόρτας η της οροφής το λάστιχο αφού είναι λάστιχο το υλικό
Συνχρονιζωντας σωστά τις βίδες stop to γκαπ εξαφανίζεται..

κυριακος
23-01-10, 16:11
Για να ξεκαθαρίσουμε την αίτια με το πρόβλημα του γδουπου στο παράθυρο όταν και μονό όταν αυτός προέρχεται από τα συνεμπλοκ των stop ,μπορούνε να κάνουν οι cabriades έναν πολύ απλό τρόπο ελέγχου και πολύ πρακτικό να τσεκάρουν την αίτια ότι είναι από τα συνεμπλοκ των στοπ του παραθυρου είναι να ξεκουμπώσουν την κουκούλα.λίγο όχι πολυ για να διατηρηθεί μια σχετική ησυχία μέσα στην καμπίνα και μετα να σηκώσουν το παράθυρο με αυτόματο τρόπο και να ακούσουν ξεκεθαρα ότι ο γδούπος θα συνέχει να ακούγετε αν και τώρα δεν θα ακουμπά το παράθυρο στο λάστιχου οροφής της κουκούλας.

Το ίδιο μπορούν να κάνουν και οι coupe με την διάφορα ότι αυτοί θα ανοίξουν την πόρτα τελείως έτσι ώστε να απομακρυνθεί από το λάστιχο οροφής και να σηκώσουν το παράθυρό

ΥΓ η φθορά στα δόντια του μοτέρ έχει άλλο θόρυβο και συνήθως παρατηρείτε στο κατέβασμα του παράθυρου αυτό το κενό άλλα υπαρχή τρόπος να μαζευτεί εύκολα.

giannis_compact
23-01-10, 16:37
Εμενα ρε παιδια στο Ε46 χτυπαει το παραθυρο οταν ειναι απτη μεση και κατω ανοιχτο..Αν το κραταω με το χερι δε χτυπαει..Τι παιζει να'ναι?Κουνιεται δηλαδη το παραθυρο...

billparas
23-01-10, 22:22
Από το κάτω μέρος της πόρτας ακούγετε αέρας???
Αν συμβαίνει αυτό τότε η ρύθμιση από της γλώσσα να τη μαζεψει μεσα θα σε σώσει γιατί σημαίνει ότι δεν κλείνει η πόρτα.
Μάλλον κάτι άλλο θέλεις να πεις.

Υπαρχή ανταλλακτικό άλλα στην περίπτωση σου άλλο φταίει.Μην το πειράζεις.

Στα coupe και στα cabrio επειδή δεν υπάρχει τελάρο στην πόρτα αν δεν υπήρχαν αυτά τα στοπ τότε το τζάμι μετά την δεύτερη κίνηση που κάνει όταν ακουμπήσει η κλειδαριά στο αισθητήρα μπουτον που είναι πάνω στην γλώσσα θα επέστρεφε προς τα κάτω.
Επίσης αφού δεν έχει το τελάρο το τζάμι είναι απροστάτευτο στην κόντρα της οροφής και τα στοπ το κρατάνε σταθερό.
Tο ιδιο συστημα εχουν και τα καινουργια BMW

Ναι από το κάτω μέρος της πόρτας ακούγεται αέρας. Έχω πάει τη γλώσσα μέσα αλλά από ένα σημείο και μετά δεν κλείνει η πόρτα αφού δεν μπορεί να αγκιστρώσει πλήρως ο μηχανισμός. Ήδη η πόρτα θέλει πολλή δύναμη για να κλείσει. Αν δεν τη σπρώξω δυνατά, μένει μισάνοιχτη.
Επίσης τη γλώσσα την έχω κατεβάσει λίγο αλλά συνεχίζει η πόρτα να είναι ψηλά. Επίσης όταν η πόρτα ανοίγει και ελευθερωθεί από την πλαστική γλύστρα ανεβαίνει και άλλο.

Σχετικά με τα παράθυρα στο αυτόματο μπαίνει στο auto stop δυο φορές κατά την άνοδο του παραθύρου και του οδηγού και του συνοδηγού, ενώστην κάθοδο, όχι. Αυτό εννοείς οφείλεται στα πλαστικά συνεμπλόκ; Ποιο νο είναι στο σχέδιο;

κυριακος
23-01-10, 22:42
Επίσης τη γλώσσα την έχω κατεβάσει λίγο αλλά συνεχίζει η πόρτα να είναι ψηλά.

πλαστική γλύστρα.

Αυτό εννοείς οφείλεται στα πλαστικά συνεμπλόκ; Ποιο νο είναι στο σχέδιο;

Με το κατέβασμα η το ανέβασμα της γλωσσάς δεν μπορούμε να μεταβάλουμε το ύψος της πόρτας τουλάχιστον σε αμάξια τέτοιας ποιότητας κατασκευής.
Το ανέβασμα η το κατέβασμα γίνεται όπως το περιγράφω στο πρώτο ποστ.
Αν βλέπουμε ότι συμβαίνει αυτο,δηλαδή ανάλογα με το πάνω κάτω της γλωσσάς ανεβαίνει και η πόρτα, τότε σίγουρα έχουμε πρόβλημα στον πυρό του μεντεσέ η στην ροδέλα ,οπότε πιάνοντας την πόρτα με τα χέρια και κουνώντας της πάνω κάτω τότε θα έχει μπόσικα και κενά στον πυρό οπότε θα παίζει.
Αυτό είναι πολύ πιθανόν να συμβαίνει στην περίπτωση σου και γιαυτό δεν μπορεί να έρθει σε σωστή σταθερή θέση πρόσωπο με την γλώσσα και να κλείσει πάρα πολύ μαλακα και ομαλα με το μικρο δάκτυλακι και όχι κτυπώντας την.
Άλλωστε το ρητό είναι γνωστό για τα BMW λέμε σιγα τις πόρτες και για τα Mercedes πιο δυνατά.


Τι εννοείς πλαστική γλίστρα?

Τα συνεμπλοκ που κοντράρουν επάνω τους τα κεφάλια της βίδας stop Νο10 δεν είναι πλαστικά πρώτον γιατί θα σπάγανε και δεύτερον γιατί ο θόρυβος θα ήταν πολύ μεγαλύτερος.
Πιανονταστα με το χέρι ,μέσα από την ταπετσαρία,έχουν την υφή του πολύ σκληρού λάστιχου ας πούμε Γιαυτό κιόλας είναι ευμετάβλητα στις καιρικές μεταβολές και κατα συνέπεια ο γδούπος τους μερικές φορές είναι εντονότερος και αλλες όχι.
Στο σχέδιο της πόρτας δεν είναι ορατά νομίζω άλλα μπορεί και να είναι το Νο2.Δεν προσδιορίζει όμως ακριβός την θέση του στο σχέδιο για να γίνει κατανοητό χωρίς να ανοίξεις την ταπετσαρία και να το δεις με το μάτι.
Παντός δεν χρειάζεται άνοιγμα, η ρύθμιση τους γίνεται από έξω με τρόπο όχι εμπειρικά

misa316
26-01-10, 21:42
Σε Ε36 coupe εκτός του ότι ακούγεται ο αέρας από το κάτω μέρος της πόρτας, φαίνεται ότι η πόρτα δεν μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της γλώσσας αφού η γλύστρα (λευκό πλαστικό) στην οποία φωλιάζει η γλώσσα είναι υπερβολικά φθαρμένη. Όπως βλέπω δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό, οπότε πρέπει να κατασκευαστεί.
Σχετικά με το παράθυρο, και του οδηγού και του συνοδηγού κατά την αυτόματη άνοδο σταματάνε σε δύο σημεία σαν να βρίσκουν κόντρα. ποιος είναι ο λόγος για αυτό; Μήπως έιναι τα λευκά πλαστικά Νο 2 στο 2ο σχέδιο;

εμενα εκανε αυτον τον θοριβο και οντος φτεγανε αυτα τα πλαστικα οπος λες στο σχεδιο 2 ανταλακτικο 2
τα εχω αλαξη μια φορα στον συνοδηγο και δυο φορες στον οδηγο που ανηγοκλινη πιο πολε φορες η πορτα

επιδη δεν εχη τελαρο να κρατιετε σταθερο ολη η νταλαντοση που κανη καταπονουντε αυτα τα δυο πλαστικα ( γλιστρες )

αλαζουν ευκολα και ειναι και φτηνες

μπορη να μην φενονται με μια ματια φθαρμαινες αλα δεν κουμπονουν καλα η μπιλιες οποτε
ο θοριβος που ακουγετε ειναι που ξεκουμπονη στα ζορια και ξανακουμπονη μονο του

κυριακος
26-01-10, 22:08
επιδη δεν εχη τελαρο να κρατιετε σταθερο ολη η νταλαντοση που κανη καταπονουντε αυτα τα δυο πλαστικα ( γλιστρες )

αλαζουν ευκολα και ειναι και φτηνες

μπορη να μην φενονται με μια ματια φθαρμαινες αλα δεν κουμπονουν καλα η μπιλιες οποτε
ο θοριβος που ακουγετε ειναι που ξεκουμπονη στα ζορια και ξανακουμπονη μονο του

πια εννοείς γλιστρες?
Τα άσπρα πλαστικά που κρατάνε το τζάμι στον γρυλο ?

billparas
15-03-10, 23:11
Κυριάκο επαναφέρω το πολύ αξιόλογο θέμα, σχετικά με το AUTO STOP γιατί σε συνεργείο μου είπαν ότι είναι σημάδι κόπωσης του μοτέρ το οποίο σε λίγο καιρό θα τα φτύσει (Αν και αυτό συμβαίνει κανα χρόνο). Τελικά ποιος είναι ο λόγος που το παράθυρο σταματάει στη μέση της διαδρομής σα να έχει βρει κάποιο εμπόδιο και ξανακλείνει; Παρακάμπτωντας το auto stop πατώντας συνεχόμενα το κουμπί ανόδου μέχρι να φτάσει να σταματήσει στο σταθερό πλαίσιο κάνουμε ζημιά στο μοτέρ;

κυριακος
15-03-10, 23:36
Αρχίζω από το τέλος ,

όχι δεν κάνεις καμία ζημία άλλωστε υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που για να ανέβει το τζάμι πατάς συνεχόμενα το κουμπί.

αν σταματάει μέχρι την μέση τότε έχει αποσυντονίσει και θέλει επενασυντωνισμο.Η διαδικασία του συντονισμού γίνεται με τον διακόπτη του,μην τρέξεις σε κάνα εγκέφαλο και πληρώνεις ανόητα χρήματα.

ΥΓ αυτοί οι μηχανικοί έχουν βγάλει όλα τα μοτέρ στα παράθυρα του ε36 άχρηστα ότι έχουν σημάδια κόπωσης και πως κάποια στιγμή (αόριστη ) θα χαλάσουν.
Ε ...σιγά την πληροφορία.
Να σε πιάσουν πελάτη ήθελαν εκείνη την στιγμή και βασίζονται στην παλαιότητα του αυτοκινητου .
Έμενα μου το έβγαλαν περίπου εδώ και 14 χρόνια χαλασμένο.

billparas
19-03-10, 22:43
το πρόβλημα που έχω είναι αυτό: (όπως το βρήκα στο Youtube)
http://www.youtube.com/watch#!v=pf5oRYGb14Y&feature=related
και το κάνει και με ανοικτή την πόρτα

κυριακος
19-03-10, 22:56
Ωραίο βίντεο και κατατοπιστικό.σίγουρα όλοι έχουμε δει και το δικό μας παράθυρο να κάνει έτσι λιγοτερο η περισσότερο

Το πρόβλημα σου είναι στους αισθητήρες (μπουτον) που είναι πάνω στην γλώσσα της πόρτας.
Ενεργοποιούνται όταν ΔΕΝ πρέπει.
Αυτό σου είπα ότι θέλει λύσιμο και ψάξιμο.
Μπορείς εσύ η εκεί που πήγες?

gregE36
21-03-10, 22:38
και εμενα ετσι κανει οταν κραταω το auto stop πατημενο σταματαει στην μεση το ξαναπαταω παει λιγο πιο πανω και σταματαει παλι αν το κρατησω συνεχεια πατημενο παει σφερα πανω .καμια φορα ομως δουλευει απο μονο του κανονικα .τι σκατα ειναι αυτο μοτερ η ρυθμισμα?και πως ρυθμιζετε?

gregE36
23-03-10, 19:43
κανενας δεν ξερει?

κυριακος
23-03-10, 21:17
Αν τα παραπάνω δεν σε έχουν βοηθήσει μέχρι στιγμής τότε ίσως πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιο συνεργείο.

gregE36
24-03-10, 16:36
απο τα παραπανω πουθενα δεν λεμε πως κανουμε την ρυθμιση του παραθυρου

κυριακος
24-03-10, 16:41
τότε ίσως πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιο συνεργείο.

BMW M3 E30
02-05-10, 13:19
Γεια σας κυριοι!
Ειχα και γω το ιδιο προβλημα με το παραθηρο (Ε36 coupe)οπως και στο βιντεακι.
Αλλαξα το μοτερ και το προβλημα εξαφανιστηκε.Προτεινω λοιπον να απευθηνθεις σε ενα συνεργειο της προκοπης να σου αλλαξουν το μοτερ και να σου ρυθμισουν και την πορτα.Αλλαζωντας σου το μοτερ αναγκαστηκα θα σου λυσουν και την ταπετσαρια της πορτας,οποτε ειναι υποχρεωμενοι να σου ξανακολησουν τα οποια πλαστικα εχουν ξεκολλησει.Καλο ειναι να τους το πεις πριν ξεκινησουν αφου θα την κανουν την εργασια ετσι και αλλιως.
Μ'αυτον τον τροπο θα πετυχεις ενα κλεισιμο πορτας απιστευτο!Οπως κλεινει η δικια μου πορτα αυτη τη στιγμη.Βεβαια πρεπει να κοιταξουν εαν ειναι φαγωμενο και το μικρο μαυρο μπουτον στην υποδοχη της γλωσσας(στη γλυστρα που ειναι βιδωμενη στο πισω φτερο).Αυτα απο μενα.

κυριακος
02-05-10, 23:27
Γεια σας κυριοι!
Ειχα και γω το ιδιο προβλημα με το παραθηρο (Ε36 coupe)οπως και στο βιντεακι.
Αλλαξα το μοτερ και το προβλημα εξαφανιστηκε.Προτεινω λοιπον να απευθηνθεις σε ενα συνεργειο της προκοπης να σου αλλαξουν το μοτερ και να σου ρυθμισουν και την πορτα.Αλλαζωντας σου το μοτερ αναγκαστηκα θα σου λυσουν και την ταπετσαρια της πορτας,οποτε ειναι υποχρεωμενοι να σου ξανακολησουν τα οποια πλαστικα εχουν ξεκολλησει.Καλο ειναι να τους το πεις πριν ξεκινησουν αφου θα την κανουν την εργασια ετσι και αλλιως.
Μ'αυτον τον τροπο θα πετυχεις ενα κλεισιμο πορτας απιστευτο!Οπως κλεινει η δικια μου πορτα αυτη τη στιγμη.Βεβαια πρεπει να κοιταξουν εαν ειναι φαγωμενο και το μικρο μαυρο μπουτον στην υποδοχη της γλωσσας(στη γλυστρα που ειναι βιδωμενη στο πισω φτερο).Αυτα απο μενα.


Για ρωτά φίλε μου τον χρήστη billparas να σου πει τι θα κάνεις αλλη φόρα σε τέτοιες περιπτώσεις για να μην αλλάζεις μοτέρ και ξοδεύεσαι