PDA

Επιστροφή στο Forum : 130i Αξιοπιστία


BMW Power
23-01-10, 07:40
Supreme Pleasure All the Way: BMW 130i Comes Right at the Top of the Auto Bild Long-Term Test Ranking.

BMW Press Release

bimmer-corfu
23-01-10, 09:23
Έτσι μπράβο

BMW Power
23-01-10, 14:18
Ναι γιατί πολλά αρνητικά ακούγονται για την αξιοπιστία της σειράς 1..........

Nick_compact
23-01-10, 15:03
Ναι γιατί πολλά αρνητικά ακούγονται για την αξιοπιστία της σειράς 1..........

Σωστό, αλλά όλα τα αρνητικά ακούγονται για τα μικρά 116i, τα οποία δεν έχουν και πολλά κοινά μηχανικά μέρη με τα 130i. Δηλ., επειδή το 130i είναι αξιόπιστο, δεν σημαίνει ότι είναι και όλη η σειρά 1, χωρίς να υποννοώ κιόλας ότι δεν είναι.

Action Man
23-01-10, 15:18
Βούρ για 130.
Aυτός ο κινητήρας είναι άψογος σε όλα του και σε συνδιασμό με τον άσσο γίνοντε αχτύπητο δίδιμο!
Μικρό στριφτερό τετράπορτο,και εύκολη υπόθεση το μπλοκέ.Κατά την γνώμη μου σε μεταχειρισμένο είναι τρελό value for money.
(χωρίς πλάκα)

Kostas Christ
23-01-10, 15:19
διπορτο ρε παντελο... διπορτο...

με ενα μπλοκεδακι και ενα Μ πακ...

Action Man
23-01-10, 15:27
διπορτο ρε παντελο... διπορτο...

με ενα μπλοκεδακι και ενα Μ πακ...

Kώστα,ΒΑΡΙΕΜΑΙ το δίπορτο φίλε.Είναι πιο ωραίο, ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ τα μπες-βγές για να μπεί ο μπόμπιρας.....έγινε κωλόγερας..:bricks1:

InsaneDriver
23-01-10, 15:30
¶ντε παντέλο πάρτο να τελειώνει η ιστορία. :D

Sp!ros G
23-01-10, 15:30
Καλο χρυσο δε λεω το 130 ,και απο εμφανιση τουμπανο και απο στησιμο ,αλλα ισως λιγο δυσκολη αγορα για την Ελλαδα στη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.

Ετσι οπως δειχνουνε τα πραγματα σε μια 5ετια δυσκολα θα μπορει καποιος να το ακουμπησει.

Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα ! ! !

Action Man
23-01-10, 15:31
Καλο χρυσο δε λεω το 130 ,και απο εμφανιση τουμπανο και απο στησιμο ,αλλα ισως λιγο δυσκολη αγορα για την Ελλαδα στη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.

Ετσι οπως δειχνουνε τα πραγματα σε μια 5ετια δυσκολα θα μπορει καποιος να το ακουμπησει.

Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα ! ! !

Χάρη,έτσι όπως τα λές είναι.Σε λίγα χρόνια δεν το πουλάς....απλά ΤΟ ΠΕΤΑΣ!:shakehead(ή το κάνεις tdcar:screwy:)

Geo_3D
23-01-10, 15:32
Σωστό, αλλά όλα τα αρνητικά ακούγονται για τα μικρά 116i, τα οποία δεν έχουν και πολλά κοινά μηχανικά μέρη με τα 130i. Δηλ., επειδή το 130i είναι αξιόπιστο, δεν σημαίνει ότι είναι και όλη η σειρά 1, χωρίς να υποννοώ κιόλας ότι δεν είναι.

:+1:...με βρισκεις απολυτα συμφωνο

Παντως επειδη τα βλεπω και εκ των εσω,θεωρω πολυ προβληματικα ολα τα 4κυλινδρα (και σειρα 1,και σειρα 3) οχι στα μηχανικα,οσο στα περιφερειακα τους...αλλά με προβληματιζει το γεγονος οτι εχουν σχετικα υψηλη θεση στους πινακες αξιοπιστιας στο εξωτερικο...Οποτε η μονη λογικη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι οτι θα πρεπει να λεμε "παλι καλα" που βγαζει μονο τοσα...φανταστειτε τι θα βγαζουν τα υπολοιπα του ανταγωνισμου:screwy:

Nikos120i
23-01-10, 20:02
Καλο χρυσο δε λεω το 130 ,και απο εμφανιση τουμπανο και απο στησιμο ,αλλα ισως λιγο δυσκολη αγορα για την Ελλαδα στη συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.

Ετσι οπως δειχνουνε τα πραγματα σε μια 5ετια δυσκολα θα μπορει καποιος να το ακουμπησει.

Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα ! ! !

Εγώ πάλι νομίζω ότι θα το βρει σε ΠΟΛΥ καλή τιμή για τον ίδιο λόγο. Το θέμα είναι ΑΝ θα μπορέσει να βρει κάποιο γιατί δεν κυκλοφόρησαν πολλά στην Ελλάδα.

Nick_compact
23-01-10, 20:07
Οι πρώτες 130i (μη LCI) είναι καλύτερα αυτοκίνητα από τα 130i LCI για τον απαιτητικό οδηγό... Ο λόγος είναι το τιμόνι, όσο ήταν υδραυλικό στην 1 ήταν άψογο, όταν έγινε ηλεκτρικό χάλασε πολύ. Το θέμα είναι, ότι τρίπορτη 130i βγήκε μόνο LCI, οπότε όποιος θέλει τρίπορτη δεν έχει άλλη επιλογή.

JimPik
23-01-10, 21:02
το μονο που χρειαζεται εκτος απο το μπλοκε ειναι και ενα Μ πακετακι και ηρθε στα ισια του....

μετα απλα ᾽ἀντε γεια᾽᾽

το αν θα το βρει αυτο δεν το φοβαμαι...

εστω ενα να υπαρχει ο Παντελος θα το βρει... :p

oldcarskickass
24-01-10, 14:36
:+1:...με βρισκεις απολυτα συμφωνο

Παντως επειδη τα βλεπω και εκ των εσω,θεωρω πολυ προβληματικα ολα τα 4κυλινδρα (και σειρα 1,και σειρα 3) οχι στα μηχανικα,οσο στα περιφερειακα τους...αλλά με προβληματιζει το γεγονος οτι εχουν σχετικα υψηλη θεση στους πινακες αξιοπιστιας στο εξωτερικο...Οποτε η μονη λογικη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι οτι θα πρεπει να λεμε "παλι καλα" που βγαζει μονο τοσα...φανταστειτε τι θα βγαζουν τα υπολοιπα του ανταγωνισμου:screwy:

Δλδ το νόημα ρε Γιώργο είναι να λέμε πάλι καλά, και να ευλογάμε τα γένια μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή να έχουμε αξιόπιστα οχήματα; Και να τελειώνει εκεί η φράση;

Δηλαδή αξιόπιστο και τελεία.

Geo_3D
24-01-10, 15:03
Δυστυχως Λευτερη η εποχη των Ε30,Ε36 και Ε46 εχει περασει για τα καλα και πισω δεν γυρναει...
Οπως εχω πει και θα συνεχισω να το λεω,το Ε46 ειναι ο τελευταιος των Μοικανων.Οχι γιατι εχει κατι ιδιαιτερο σαν αυτοκινητο σε σχεση με τα Ε9χ,Ε8χ κλπ,αλλά γιατι ηταν το τελευταιο "απλο" bmw...Πλεον ολα τα συγχρονα μοντελα,ολων των εταιριων,ειναι πνιγμενα στις νεες τεχνολογιες και στους εγκεφαλους.Η ιστορια μεχρι σημερα εχει δειξει οτι κανενα μα κανενα δεν εχει δουλεψει ποτε σωστα.Οποτε αναγκαστικα θετεις σαν βαση το πιο μοντελο εχει βγαλει τα λιγοτερα καθημερινα προβληματα και οχι τις φυσιολογικες φθορες λογω χρονου-παλιοτητας...
Thats all...

oldcarskickass
24-01-10, 21:25
Δυστυχως Λευτερη η εποχη των Ε30,Ε36 και Ε46 εχει περασει για τα καλα και πισω δεν γυρναει...
Οπως εχω πει και θα συνεχισω να το λεω,το Ε46 ειναι ο τελευταιος των Μοικανων.Οχι γιατι εχει κατι ιδιαιτερο σαν αυτοκινητο σε σχεση με τα Ε9χ,Ε8χ κλπ,αλλά γιατι ηταν το τελευταιο "απλο" bmw...Πλεον ολα τα συγχρονα μοντελα,ολων των εταιριων,ειναι πνιγμενα στις νεες τεχνολογιες και στους εγκεφαλους.Η ιστορια μεχρι σημερα εχει δειξει οτι κανενα μα κανενα δεν εχει δουλεψει ποτε σωστα.Οποτε αναγκαστικα θετεις σαν βαση το πιο μοντελο εχει βγαλει τα λιγοτερα καθημερινα προβληματα και οχι τις φυσιολογικες φθορες λογω χρονου-παλιοτητας...
Thats all...

Αυτό λέω και βλέπω ρε γμτ.

Κρίμα πάντως γιατί τα BMW δε θυμάμαι και ποτέ να κοστολογούνται και σαν φθηνά οχήματα.

b-q
26-01-10, 13:21
Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως, απ'ο,τι είδα προχθές που είχα πάει για service,πωλείται στον Σπανό στη Λ.Συγγρού ένα 130i προ facelift.Νομίζω ότι το έχει και στο site του.

montoya
18-03-10, 20:16
Η BMW 130i 1η σε αξιοπιστία

Η BMW 130i κατέλαβε την 1η θέση στο τεστ μακροχρόνιας αξιοπιστίας που πραγματοποίησε το Auto Bild, ένα από τα μεγαλύτερα Γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου.

Διανύοντας 100.000 χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, το σπορ μικρομεσαίο μοντέλο της BMW όχι μόνο πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα για το 2009, αλλά αναδείχτηκε και γενικός νικητής μεταξύ όλων των αυτοκινήτων που έχουν δοκιμαστεί σΆ αυτή την απόσταση. Κατόπιν τούτου, οι επαγγελματίες δοκιμαστές έδωσαν στη BMW 130i την υψηλότερη βαθμολογία τους 1+ (που ισοδυναμεί με AAA) και αναγνώρισαν το σπορ μοντέλο της BMW ως το “Πιο Αξιόπιστο Αυτοκίνητο Όλων των Εποχών σε Μακροχρόνια Χρήση που έχει Δοκιμαστεί Ποτέ από το Auto Bild” (“Best Auto Bild Long-Term Test Car of All Time”).

Εκτός του ότι οι δοκιμαστές τόνισαν την υψηλή αξιοπιστία του αυτοκινήτου, επιπλέον σχολίασαν διθυραμβικά την οδηγική του απόλαυση που προσφέρει, εκθειάζοντας κατΆ επανάληψη τον ισχυρό, εύστροφο και πολύ αποδοτικό straight-six κινητήρα.

Αυτό το άψογο αποτέλεσμα της BMW 130i είναι το καλύτερο που σημειώθηκε στις πολυάριθμες δοκιμές μακροχρόνιας αξιοπιστίας τις οποίες πραγματοποίησε το Auto Bild το 2009. Το πεντάθυρο σπορ μοντέλο ολοκλήρωσε ένα μαραθώνιο 100.000 χλμ. σε περίπου 1 ½ χρόνο, κάνοντας μικρά και μεγάλα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο. Το αυτοκίνητο έφερε εις πέρας αυτή την απαιτητική πρόκληση χωρίς το παραμικρό συμβάν, ενώ τόσο η κατανάλωση λαδιού όσο και η φθορά των τακακιών παρέμεινε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, σε όλο το διάστημα της δοκιμής.

Στην τελική τους έκθεση οι δοκιμαστές αναγνώρισαν επίσης το υψηλό επίπεδο ποιότητας που διαπίστωσαν στην BMW 130i μετά το τεστ αντοχής της και τελικά αποφάνθηκαν ότι αυτό το ΅αυτοκίνητο μηδενικών βλαβώνΆ δεν παρουσίασε ούτε το παραμικρό σημάδι φυσιολογικής φθοράς.

Όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 1 συνδυάζουν υποδειγματική αξιοπιστία με ανώτερη ποιότητα και συναρπαστική οδηγική απόλαυση. Η BMW 130i διακρίνεται για τον σπορ χαρακτήρα και τις επιδόσεις της. Ο straight-six κινητήρας 3.0-λίτρων με πλήρως μεταβλητή διαχείριση βαλβίδων VALVETRONIC παράγει μέγιστη ισχύ 190 kW/258 hp. Επιταχύνοντας από στάση στα 100 km/h σε 6,1 δεύτερα, το πεντάθυρο μικρομεσαίο μοντέλο, χάρη σε μία πληθώρα τεχνολογιών της φιλοσοφίας BMW EfficientDynamics, καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 8,5 lit./100 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών.

Ένα ακόμα μοναδικό στοιχείο στη μικρομεσαία κατηγορία είναι η πίσω κίνηση BMW, που μαζί με την προηγμένη τεχνολογία ανάρτησης, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, τα ισχυρά και υψηλής απόκρισης φρένα, και το DSC Dynamic Stability Control με άριστη απόκριση, βοήθησαν στο να αναδειχτεί η BMW 130i όχι μόνο ως πιο αξιόπιστο, αλλά και σε ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα του στόλου των οχημάτων της δοκιμής, που οδήγησαν οι συντάκτες του Auto Bild.

Μία ακόμα BMW που βρίσκεται σήμερα στην παραγωγή έφτασε στην κορυφή της κατάταξης του Auto Bild το 2008: η BMW 320i Touring κάλυψε ολόκληρη την απόσταση των 100.000 χωρίς την παραμικρή σοβαρή βλάβη ή απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο συνεργείο. Έχοντας καταγράψει μόλις 3 επουσιώδεις βλάβες σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής, η BMW 320i Touring βαθμολογήθηκε επίσης με άριστα από τους συντάκτες (“1”) και αυτή τη στιγμή κατέχει την 5η θέση στη συνολική λίστα αυτοκινήτων που έχουν δοκιμαστεί για την αξιοπιστία τους από το Auto Bild.
http://www.auto24.gr/html/ent/768/ent.43768.asp

Μιας και εδώ γράφουμε διάφορα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που παρουσιάζονται στα αυτοκίνητά μας, μερικές φορές δημιουργείται η λανθασμένη εντύπωση πως τα BMW βγάζουν προβλήματα. Αυτή είναι μια καλή απάντηση σ' αυτές τις ανησυχίες.....

oldcarskickass
19-03-10, 20:13
Λολ ναι όλα αυτά έγιναν με ευρωπαϊκά καύσιμα και σε ευρωπαϊκούς δρόμους.

Όταν παρέλαβα τον άσσο μου (120d) με 120.000 χλμ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τον πρώτο μήνα ΔΕΝ έκανε ΚΙΧ, και δεν είχε ΙΧΝΟΣ λιπαντικού - γαλακτώματος πουθενά μέσα στην καμπίνα (ώστε να πεις ότι παίζει κάτι ύποπτο).

τώρα με 135.000 χλμ όλο και κάτι ψιλοτριγμοί αρχίζουν και ξετρυπώνονται.

Για το 130i δεν απόρησα, η BMW άλλωστε είναι από καιρό η μεγαλύτερη και καλύτερη κατασκευάστρια straight six (και όχι gay four όπως η μάρκα του λαού) κινητήρων. Αυτό που με παραξένεψε, κρίνοντας και από αντίστοιχα περιστατικά εδώ, είναι το αποτέλεσμα της 320i.

tzimiani
19-03-10, 20:36
...Αυτό που με παραξένεψε, κρίνοντας και από αντίστοιχα περιστατικά εδώ, είναι το αποτέλεσμα της 320i.

...εκτός κι αν η πρόταση: [...Έχοντας καταγράψει μόλις 3 επουσιώδεις βλάβες σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής] ...εννοεί τίποτε αφλογιστίες ρεταρίσματα κλπ...

Fairytale
23-03-10, 02:09
Μιας και εδώ γράφουμε διάφορα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που παρουσιάζονται στα αυτοκίνητά μας, μερικές φορές δημιουργείται η λανθασμένη εντύπωση πως τα BMW βγάζουν προβλήματα. Αυτή είναι μια καλή απάντηση σ' αυτές τις ανησυχίες.....Το σύνηθες είναι σε ένα forum να καταγράφονται τα προβλήματα, οι απορίες ακόμα και η αγανάκτηση για μια αγορά που δεν ήταν όσο απροβλημάτιστη φανταζόταν ο αγοραστής της.
Προφανώς οι βλάβες δεν συμβαίνουν σε όλους, όπως είναι και εκτός συνηθισμένης πρακτικής να καταγράφονται posts του τύπου "είμαι ο ΧΧΧ και η ΧΧΧi μου είναι εντάξει", παρόλα αυτά υπάρχουν και ευχαριστημένοι πελάτες στην ΒΜW και είναι μάλλον οι περισσότεροι :D
C U out there

montoya
23-03-10, 14:22
Αν σκεφτούμε πόσα μέλη υπάρχουν στο φόρουμ (αλήθεια πόσα?) και πόσα από αυτά αντιμετώπισαν προβλήματα, τότε θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα. Βέβαια, εμείς μένουμε στα "πονεμένα" πόστ!