PDA

Επιστροφή στο Forum : Λαδια για M3 E46 - S54 motoren


randombk
23-01-10, 12:50
Σημερα ηθελα να συμπληρωσω λιγο λαδι στο Μ3.
Εψαξα παντου για τα γνωστα CASTROL TWS 10W-60 αλλα τιποτα!
Οι πιο πολλοι δεν τα ξεραν καν!Ενω οι ψαγμενοι μου ειπαν οτι σταματησε το συγκεκριμενο προιον και αντικαταστηθηκε απο το CASTROL EDGE 10W-60 με προδιαγραφες (M models)

Μπηκα στην CASTROL Και βαζοντας το αμαξι μου (Μ3 Ε46) , οντως μου εβγαλε το CASTROL EDGE 10W-60 οπως θα δειτε και πιο κατω.

Αρα πλεον τελος το TWS?
Σημειωση οτι υπαρχει και το EDGE SPORT 10W-60 αλλα δεν εχει προδιαγραφες Μ!
Μ προδιαγραφες εχει το σκετο CASTROL EDGE 10W-60.

http://img695.imageshack.us/img695/9203/76981793.jpg (http://img695.imageshack.us/i/76981793.jpg/)

gnx
23-01-10, 12:58
random,
πηγαινε σε αντιπροσωπια και παρε tws

randombk
23-01-10, 13:14
Σε αντιπροσωπεια της BMW εννοεις?
Παντος παλια στο site ελεγε για το TWS ενω τωρα λεει για το EDGE.
Λες οντως να το αντικαταστησανε ?
Λεω να το ψαξουμε λιγο και αυτος ειναι ο λογος που ανοιξα νεο θεμα...
Ισως καποιοι το εχουν δει ηδη το εργο...


random,
πηγαινε σε αντιπροσωπια και παρε tws

thomelef
23-01-10, 13:34
Μέσα στη βδομάδα έχω αλλαγή λαδιων.
Πάντως τη προηγούμενη φορά tws μου έβαλαν.
Πριν κανά δίμηνο ήταν περίπου.

randombk
23-01-10, 14:37
Thelw na mou peis giati symplhrwsa 400gramaria peripou apo to castrol edge 10w-60 kai exw ligo anxos.
Pantws to kouti re paidia leei apeksw : M-Specific for all M models and Z8!

Μέσα στη βδομάδα έχω αλλαγή λαδιων.
Πάντως τη προηγούμενη φορά tws μου έβαλαν.
Πριν κανά δίμηνο ήταν περίπου.

Sorry gia ta greeklish grafw apo kinhto

InsaneDriver
23-01-10, 14:54
Νομίζα ότι είναι το ίδιο λάδι.
Όμως είδα αυτά με τις προδιαγραφές:
http://datasheets.bp.com/bpglis/lsdsgyf.nsf/0/A37FB0592E023619802575850058D0BB/$file/060950.pdf
http://datasheets.bp.com/bpglis/lsdsgyf.nsf/0/6D828DB2B370730E802575850058891E/$file/060697.pdf


Μήπως σταμάτησε να βγαίνει το tws και αντικαταστάθηκε με το βελτιωμένο edge?

Nick_compact
23-01-10, 15:02
Ισχύει παιδιά, το TWS έχει αντικατασταθεί από το Castrol Edge for M models.

Geo_3D
23-01-10, 15:17
Τπτ δεν εχει αντικατασταθει,απλα αλλαξε η εμφανιση...TWS

Αυτα τα μπουκαλια πωλουνται τωρα για το Μ3

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=19231&d=1233576720

randombk
23-01-10, 15:46
Οχι ρε συ το 2ο λαδι που λες ειναι το FORMULA RS και ειναι παλιο λαδι και δεν εχει καμια σχεση με το TWS και το EDGE.
Το νεο λαδι λεγετε σκετο CASTROL EDGE 10W-60 M-Specific.


Νομίζα ότι είναι το ίδιο λάδι.
Όμως είδα αυτά με τις προδιαγραφές:
http://datasheets.bp.com/bpglis/lsdsgyf.nsf/0/A37FB0592E023619802575850058D0BB/$file/060950.pdf
http://datasheets.bp.com/bpglis/lsdsgyf.nsf/0/6D828DB2B370730E802575850058891E/$file/060697.pdf


Μήπως σταμάτησε να βγαίνει το tws και αντικαταστάθηκε με το βελτιωμένο edge?

randombk
23-01-10, 15:48
Νικο και μενα ετσι μου ειπαν...
Αφου το μπουκαλι απο πισω λεει M-Specific for all M models and Z8!


Ισχύει παιδιά, το TWS έχει αντικατασταθεί από το Castrol Edge for M models.

randombk
23-01-10, 16:10
Και στο CASTROL.COM το ιδιο λεει...
Μαλλον ΤΕΛΟΣ το TWS!

http://img214.imageshack.us/img214/8485/84629272.jpg (http://img214.imageshack.us/i/84629272.jpg/)

panos90
23-01-10, 16:15
http://www.youtube.com/watch?v=PXv_55Cw2Fc

randombk
23-01-10, 19:44
Παιδια τα TWS τελος! πλεον EDGE...
Ιδου τα specs της CASTROL

http://homepage.mac.com/ianlindvig/EDGE_10W-60.pdf

andreasm3
10-02-10, 20:57
παιδια αλλαξα λαδια την περασμενη εβδομαδα στο σπανο για το m3e92 και εκει μου εβαλαν tws.προφανως εχουν ακομα stock.

randombk
12-02-10, 19:46
Andrea ακομα stock εχουν...

Να ρωτησω κατι ασχετο ρε παιδια?

Επειδη η βενζινη 100αρα ηδη ειναι στο 1.6 και παει για 2 ευρω και παραπανω μεχρι τελος του χρονου και επειδη το Μ3 δεν καιει και ψιχουλα, εγω το χρησιμοποιω και καθε μερα, λεω να αρχισω απο 100ρα να βαζω απλη(95)...

Το αμαξι δεν το σκιζω ... λετε να μ@μησω το μοτερ με την 95ρα?:twak:
Please ειναι σοβαρο το θεματακι απαντηστε οποιος ξερει...

giannis 116
12-02-10, 19:57
Τι προτεινει η εταιρια, στο εγχειριδιο τι γραφει ή στην ταπα της βενζινης;..

EVANGELOS
12-02-10, 21:13
Δεν παθαίνει τιποτα με απλή το μοτερ

randombk
03-03-10, 21:36
Σημερα αλλαξα βαλβολινες διαφορικου στην BMW.
Μου εβαλαν τις CASTROL SAF-XJ και μου ειπαν οτι δεν τις ξαναλλαζω ποτε! Ισχυει?

EVERGET
03-03-10, 22:23
Καταρχήν η σωστή επιλογή για το m3 είναι το ΟΕΜ diff fluid της ΒΜW:

OEΜ BMW SAF-XJ+FM Booster (BMW part# PN 83-22-2-282-583)

Tα μπλοκέ των Μ παρουσιάζανε θόρυβο με το Castrol SAF-XJ και γι αυτό η BΜW το έχει εμπλουτίσει με το FM Booster non slip chemical. Απαράδεκτοι εάν σε επίσημη BMW δεν σου βάλανε το ΟΕΜ αλλά το Castrol κι ας νομίζουν πολλοί ότι είναι ίδιο.

To υγρό διαφορικού πρέπει να αλλάζει σε καθε inspection (δηλ. περίπου κάθε 50.000km)

Δες εδώ αναλυτικά για τη συντήρηση του m3:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=190111

randombk
04-03-10, 09:51
Ρε συ αυτο που λες εβαλα , το SAF-XJ+FM Booster ! :)
Μια χαρα δουλευει ρολοι! ;)


Καταρχήν η σωστή επιλογή για το m3 είναι το ΟΕΜ diff fluid της ΒΜW:

OEΜ BMW SAF-XJ+FM Booster (BMW part# PN 83-22-2-282-583)

Tα μπλοκέ των Μ παρουσιάζανε θόρυβο με το Castrol SAF-XJ και γι αυτό η BΜW το έχει εμπλουτίσει με το FM Booster non slip chemical. Απαράδεκτοι εάν σε επίσημη BMW δεν σου βάλανε το ΟΕΜ αλλά το Castrol κι ας νομίζουν πολλοί ότι είναι ίδιο.

To υγρό διαφορικού πρέπει να αλλάζει σε καθε inspection (δηλ. περίπου κάθε 50.000km)

Δες εδώ αναλυτικά για τη συντήρηση του m3:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=190111

gnx
04-03-10, 10:04
Random,

Ειδες πως ηταν συσκευασμενο; μπουκαλακια του ενος, του μισου λιτρου;

randombk
04-03-10, 11:00
Τα ειδα μπροστα μου που τα αλλαξαμε και ηταν 3 του μισου λιτρου μεσα σε κουτι της BMW οπου ο κωδικος τελειωνε σε (583), Εντομεταξυ βρωμαγανε πολυ με το που τα ανοιξαμε! :icon_toil

Ολα μια χαρα τωρα...


Random,

Ειδες πως ηταν συσκευασμενο; μπουκαλακια του ενος, του μισου λιτρου;

gnx
04-03-10, 11:17
Στο Σπανο;

randombk
04-03-10, 12:56
Σφακιανακη , εχω καποιον γνωστο...

Στο Σπανο;

gnx
04-03-10, 13:10
Εμ και εγω στο Σφακιανακη ειχα αλλαξει στα 2000χλμ και μου εβγαλαν απο μια νταμιτζανα λες και ημουν σε κανα πατητηρι που πουλανε μουστο για ταβερνες...

randombk
04-03-10, 13:18
Φιλε ZED εχω ακουσει τερατα και απο τους μεν και απο τους δε...
Το θεμα ειναι να εχεις γνωστο!
Στο ελλαντα για οτιδηποτε και αν θες , μονο αμα εχεις γνωστο γινεται σωστα η δουλεια!
Δυστηχως!

Ασε που εγω παντα ειμαι πανω απο το αμαξι οτι και αν φτιαχνουν !

Γιατι τα αλλαξες στα 2000χλμ? :icon11:

Εμ και εγω στο Σφακιανακη ειχα αλλαξει στα 2000χλμ και μου εβγαλαν απο μια νταμιτζανα λες και ημουν σε κανα πατητηρι που πουλανε μουστο για ταβερνες...

gnx
04-03-10, 13:26
Γιατι ειναι κομματι του break in service. Τα ξαναλλαξα δε στις 13000χλμ.

randombk
04-03-10, 13:38
Εμενα μου ειπαν οτι αυτες τις νεες βαλβολινες μπορει να μην τις αλλαξω και ποτε η? μετα απο πααααρα πολλα χιλιομετρα...
Ποιος ξερει... αν ξανακανει θορυβο ξερουμε την λυση... ;)

Γιατι ειναι κομματι του break in service. Τα ξαναλλαξα δε στις 13000χλμ.

gnx
04-03-10, 13:47
Οπως απαντησε καποιος και πιο πανω, υπαρχει στο προγραμμα συντηρησης.

EVANGELOS
04-03-10, 13:49
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=369896&postcount=32

έτσι έχουν τα πράγματα

m_power_lunatic
04-03-10, 13:56
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=369896&postcount=32

έτσι έχουν τα πράγματα

Μια φορα το χρονο???Καποιο λαθος εγινε εκ παραδρομης.....καθε 50.000χλμ ναι οκ αλλα μια φορα το χρονο???

EVANGELOS
04-03-10, 14:04
Μια φορα το χρονο???Καποιο λαθος εγινε εκ παραδρομης.....καθε 50.000χλμ ναι οκ αλλα μια φορα το χρονο???

Εύκολα μια φορά το χρόνο ...

εξαιρώ περιπτώσεις όπως του Προέδρου π.χ. που κάνει 1000 χλμ το χρόνο !!!

μετά από πολύ πίεση για πολύ καιρό (π.χ. πίστα και πολλά ανοίγματα καθημερινά ή και τα δύο κλπ κλπ) και ειδικά σε μεγάλες θερμοκρασίες Ελληνικού καλοκαιριού εγώ θεωρώ ότι ας πούμε κάθε Σεπτέμβρη λάδια σαζμάν και διαφορικού ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζονται !!! ... είναι ΑΣΤΕΙΟ το κόστος !!!

m_power_lunatic
04-03-10, 14:12
Εύκολα μια φορά το χρόνο ...

εξαιρώ περιπτώσεις όπως του Προέδρου π.χ. που κάνει 1000 χλμ το χρόνο !!!

μετά από πολύ πίεση για πολύ καιρό (π.χ. πίστα και πολλά ανοίγματα καθημερινά ή και τα δύο κλπ κλπ) και ειδικά σε μεγάλες θερμοκρασίες Ελληνικού καλοκαιριού εγώ θεωρώ ότι ας πούμε κάθε Σεπτέμβρη λάδια σαζμάν και διαφορικού ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζονται !!! ... είναι ΑΣΤΕΙΟ το κόστος !!!

Δεν ειναι το κοστος ρε VAGμαν μου φαινεται περιεργο,αν η χρηση ειναι σκληρη τοτε σωστα οπως λες θελει αρκετα συχνα,εγω για παραδειγμα χιλιομετρικα κινουμαι πολυ χαμηλα το χρονο ισως και 1 φορα να με καλυπτει αν και ηξερα οτι ειναι για περισσοτερο διαστημα.Πασο τοτε στο προηγουμενο σχολιο μου παρακαλω.

randombk
04-03-10, 21:58
ποσο στοιχιζει η αλλαγη βαλβολινες του σαζμαν?
οι βαλβολινες ειναι οι ιδιες με του διαφορικου?
ποσα λιτρα περνει το σαζμαν?


Εύκολα μια φορά το χρόνο ...

εξαιρώ περιπτώσεις όπως του Προέδρου π.χ. που κάνει 1000 χλμ το χρόνο !!!

μετά από πολύ πίεση για πολύ καιρό (π.χ. πίστα και πολλά ανοίγματα καθημερινά ή και τα δύο κλπ κλπ) και ειδικά σε μεγάλες θερμοκρασίες Ελληνικού καλοκαιριού εγώ θεωρώ ότι ας πούμε κάθε Σεπτέμβρη λάδια σαζμάν και διαφορικού ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζονται !!! ... είναι ΑΣΤΕΙΟ το κόστος !!!

EVANGELOS
05-03-10, 13:10
Ολα τα σπεκς των βαλβολινών τα έχω γράψει όπως λέω ΠΡΙΝ ... διάβασε εδώ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=369896&postcount=32

στο σαζμάν ΔΕ χρησιμοποιείς ΟΛΟ το 5 λιτρο (νομίζω το μισό) , στο διαφορικό βάζεις και τα 3 μπουκαλάκια (σύνολο 1,5 λιτρο) ... το κόστος των λαδιών είναι όσο λέει η BMW , το κόστος της εργασίας σε εξουσιοδοτημένο ΔΕΝ το ξέρω (υπολογίζετα από τις εργατοώρες) , σε άλλα συνεργεία προφανώς κυμαίνεται ...

Stallion3.2
08-06-10, 22:03
παιδιά βάζω στην gt μου λάδι 5-40 για καλύτερη ευστροφία, εννοείται ότι το αλλάζω μεταξύ 5-7 χιλ χλμ ανάλογως της χρήσης αλλά αν και είμαι ευχαριστημένος είπα στην επόμενη αλλαγή να βάλω κάτι παχύτερο, ένας μηχανικός μου πρότεινε το castrol με προδιαγραφές για M3, μπορεί ο V6 της Alfa να μην είναι 6πετάλουδος και τόσο υψηλής ειδικής απόδοσης σαν τον straight six της m3 αλλά το απότομο στροφάρισμα που κάνει μοιάζει ενώ είναι γεγονός ότι με λίγο ψάξιμο φτάνει και ξεπερνάει τα 300 άτια, άρα σαν φιλοσοφία λειτουργίας μοιάζουν... τι έχετε να μου πείτε για το λαδάκι αυτό? αξίζει τα-αρκετά- χρήματα του? έχει διάρκεια? η πρέπει κάθε 5-7 πάλι να το αλλάζω πολλαπλασιάζοντας όμως το κόστος?

EVERGET
08-06-10, 22:20
Λογικά και μόνο, για να κάνει στον S54 που στροφάρει στις 8,000rpm, θα είναι οκ και για τον συγκριτικά χαμηλόστροφο V6 της alfa που τα κινούμενα και μη μέρη του δέχονται λιγότερες καταπονήσεις. Τώρα, για το Μ3 δεν έχουμε και άλλη επιλογή λιπαντικού ώστε να σου πω αν αξίζει ή υπάρχει κάτι καλύτερο, αυτό είναι "co-engineered with BMW M for M engines", αυτό βάζουμε de facto (όσοι τουλάχιστον λυπόμαστε να υποβάλουμε το μοτεράκι μας σε πειράματα). Πάντως αν και η BMW λέει να το αλλάζεις σε κάθε oil service (κάθε 25,000km αν δεν κάνω λάθος), η κοινή πρακτική είναι αλλαγή κάθε 7,000km μην πάρουμε και την κεφαλή στο χέρι! Τώρα στη gt αναλογικά θα μπορείς αυτό το διάστημα να το παρατείνεις.

Stallion3.2
08-06-10, 22:23
βασικά με το νέο πρόγραμμα και την εισαγωγή και η Gt τις 7800 (έας φίλος τον πήγε στις 8200..θα τον παρακολουθώ και ίσως τον φτάσω...) θα έχει για κόφτη...και θα τον πιάνει αρκετά συχνά... πόσο το παίρνετε το λίτρο?

EVERGET
08-06-10, 22:28
Γύρω στα 90euros (30.000δρχ εάν τα αλλάξεις μετά τη χρεοκοπία) για τα 6lt

Stallion3.2
08-06-10, 22:32
ευχαριστώ για την γρήγορη απαντηση