PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 vs E92 (3.20i) Απο περιεργεια!


niksim
23-01-10, 13:31
Ηθελα να ρωτησω απο περιεργεια και μονο αν το διλιτρο 4-κυλινδρο μοτερ του e92 ειναι πιο γρηγορο απο το e46 2.200 6-κυλινδρο. Εχουν ακριβως τα ιδια αλογα στα χαρτια. Το e92 εχει 0-100 σε 8,1sec. Πληροφοριες για το e46 δεν βρηκα. Ξερει κανενας ποσο κανει? Το εχει testarei κανεις?

tasos.kamv
26-02-10, 20:01
Φίλτατε niksim σου επισυνάπτω τις πληροφορίες που θέλεις από ένα εκπληκτικό site (bmwheaven)...
Για το Ε46 320ci 2.2
http://www.bmwheaven.com/component/option,com_bkbsearch/Itemid,9/func,bkbspecs/id,279

Για το Ε92 320ci 2.0
http://www.bmw.gr/master_rebrush/en/newvehicles/3series/coupe/2006/allfacts/engine_data.html

Mε μια πρώτη ματιά φαίνεται ότι το 92-άρι σου είναι ελαφρώς πιο γρήγορο (τουλάχιστον στα χαρτιά γιατί φυσικά παίζει ρόλο και ο οδηγός). Αυτό οφείλεται καθαρά στις αυξημένες τριβές που έχει ο 6-κύλινδρος κινητήρας Μ54 Β22 του Ε46 σε σχέση με τον 4-κύλινδρο που έχει το 92-άρι σου...
Αυτό επίσης που πρέπει κανείς να παρατηρήσει και να δώσει ιδαίτερη σημασία είναι η εκπλητική διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου μεταξύ των δύο κινητήρων....

Nick_compact
26-02-10, 20:12
Kαι η εκπληκτική διαφορά στα προβλήματα που παρουσιάζουν, για να μην ξεχνιόμαστε, όπως και στον τρόπο λειτουργείας και τον ήχο, που στον Μ54 είναι πολλά επίπεδα πάνω!!

tasos.kamv
26-02-10, 20:21
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Nick_compact!!O ήχος είναι απίστευτος του Μ54 κινητήρα!! Απ την άλλη όμως αν το δεις λίγο ρεαλιστικά είναι ένα θέμα... να έχει σχεδόν την ίδια δύναμη (όχι βέβαια και σε ήχο....) και να έχεις τόση μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση...

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
26-02-10, 21:43
πολυ καυσιμο.....το 2.2''ε46,,εγω απο τοτε που εβαλα προγραμα την ηπια,,

panos
26-02-10, 21:48
Συμφωνώ με τους παραπάνω φίλους, σχετικά με τον ήχο.. Ο BM54 έχει απίστευτο ήχο.. Χαίρεσαι να οδηγάς χωρίς μουσική! Νομίζω ότι σε αυτό συφμωνεί και ο Τάσος!! Όσο για την κατανάλωση, κάποια πράγματα πληρώνονται..

mitsos_chania
26-02-10, 22:10
Eνταξει ρε παιδια δεν καιει και πολλα.Εμενα εχει μεση 12.6,μια χαρα ειναι

panos
27-02-10, 11:56
Μέσα στην πόλη όμως μου καίει 14.2! Σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα...

stelmaniac
27-02-10, 12:12
Kαι η εκπληκτική διαφορά στα προβλήματα που παρουσιάζουν, για να μην ξεχνιόμαστε, όπως και στον τρόπο λειτουργείας και τον ήχο, που στον Μ54 είναι πολλά επίπεδα πάνω!!

Σωστος...Τα εξακιλυνδρα δεν αντικαθιστανται...η καταναλωση ειναι θεμα οδηγησης.

BMW-Racing
27-02-10, 21:04
Ειναι αυτοκινητα αυτα που συγκρινεται..?καλυτερα να δουμε τι παιζει με Ε46 Μ3 και Ε92-93 335 ,δεν νομιζεται πως εχει πιο πολυ ενδιαφερον...?

leyteris
27-02-10, 21:32
Ηθελα να ρωτησω απο περιεργεια και μονο αν το διλιτρο 4-κυλινδρο μοτερ του e92 ειναι πιο γρηγορο απο το e46 2.200 6-κυλινδρο. Εχουν ακριβως τα ιδια αλογα στα χαρτια. Το e92 εχει 0-100 σε 8,1sec. Πληροφοριες για το e46 δεν βρηκα. Ξερει κανενας ποσο κανει? Το εχει testarei κανεις?

εχω αμφιβολια για το 0-100 σε 8,1.Δεν μπορεις να τον πετυχεις αυτο το χρονο

stef
27-02-10, 21:43
Μέσα στην πόλη όμως μου καίει 14.2! Σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα...


ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???? 14,2 ???
N54 - 2.5 Si εδώ με καταναλώσεις 10-12 το max!!!!!

kostase28
27-02-10, 22:15
Εμενα το Ε60 σε ταξιδι με 160 ως 200 δεν παει πανω απο 9.4 ανωτερη.Στην πολη γυρω στα 12+ ειναι.Το Ε60 με τον τετρακυλινδρο ειμαι σιγουρος οτι καιει πιο πολυ στα ιδια χλμ (το μοτερ δουλευει σε πιο πολλες στροφες απ το εξακυλινδρο), αλλα λιγοτερο στην πολη.

tzimiani
28-02-10, 01:51
στη εθνική πριν κανένα 2μήνο που πήγα με ένα 46άρι τον είχα έυκολα (και μου έκανε και εντύπωση κιόλας )... Αυτο που είδα όμως ήταν ότι μέχρι τα 140-150 είμασταν στα ίδια (λίγο μπροστά έγω χωρίς όμως να μπορέι να με πατήσει. Να σημειώσω ότι τότε είχα ακόμη με τα 19΄΄ και ήταν και αυτό cabrio (έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι λίγο πιο βαρύς αυτός)

Ηθελα να ρωτησω απο περιεργεια και μονο αν το διλιτρο 4-κυλινδρο μοτερ του e92 ειναι πιο γρηγορο απο το e46 2.200 6-κυλινδρο. Εχουν ακριβως τα ιδια αλογα στα χαρτια. Το e92 εχει 0-100 σε 8,1sec. Πληροφοριες για το e46 δεν βρηκα. Ξερει κανενας ποσο κανει? Το εχει testarei κανεις?

KATSARAIOS
28-02-10, 03:27
Ειναι αυτοκινητα αυτα που συγκρινεται..?καλυτερα να δουμε τι παιζει με Ε46 Μ3 και Ε92-93 335 ,δεν νομιζεται πως εχει πιο πολυ ενδιαφερον...?

θα ζησουμε και με τα 170 παληκαρι !!!:hello:

Tomi
28-02-10, 09:55
Εγώ πάντως που τα έδωσα με μαμά 320 ενώ φοράω 1 στάδιο στο Ε46(Τετρακύλινδρο...μπλιάχ...)μέχρι τα 200 που ανοίξαμε ήμουν κολλημένος από πίσω στον 1 πόντο σε όλο τα πάτημα..Και φυσικά το καταχάρηκα!!χεχε!!Κράζοντας το φιλαράκι..Το ίδιο έγινε με το Octavia Rs φίλου αλλά μέχρι τα 180 εκεί άρχισε να με ανοίγει και σε δεύτερο πάτημα σε μια ανηφορική έφαγα καμιά 6 αυτοκίνητα..Ροπή από τουρμπίνα λέμε ..σε συνδιασμό με τα λιγότερα κιλά..Βέβαια δεν είναι αντικειμενικότατα τα πατήματα διότι στα 2 πρώτα έκλεβα αέρα και από τους 2..Δίπλα δίπλα δεν νομίζω να είχα τα ίδια αποτελέσματα..(Αλλά φτάνει για να μου ανεβάσει το ηθικό μέχρι την προσθήκη των άλλων 2 κυλίνδρων..χεχε.ε και λίγων κυβικούλιδων..μετά θα έχει ρεβάνς..)

Zer0cooL
28-02-10, 12:28
Εγώ πάντως που τα έδωσα με μαμά 320 ενώ φοράω 1 στάδιο στο Ε46(Τετρακύλινδρο...μπλιάχ...)μέχρι τα 200 που ανοίξαμε ήμουν κολλημένος από πίσω στον 1 πόντο σε όλο τα πάτημα..Και φυσικά το καταχάρηκα!!χεχε!!Κράζοντας το φιλαράκι..Το ίδιο έγινε με το Octavia Rs φίλου αλλά μέχρι τα 180 εκεί άρχισε να με ανοίγει και σε δεύτερο πάτημα σε μια ανηφορική έφαγα καμιά 6 αυτοκίνητα..Ροπή από τουρμπίνα λέμε ..σε συνδιασμό με τα λιγότερα κιλά..Βέβαια δεν είναι αντικειμενικότατα τα πατήματα διότι στα 2 πρώτα έκλεβα αέρα και από τους 2..Δίπλα δίπλα δεν νομίζω να είχα τα ίδια αποτελέσματα..(Αλλά φτάνει για να μου ανεβάσει το ηθικό μέχρι την προσθήκη των άλλων 2 κυλίνδρων..χεχε.ε και λίγων κυβικούλιδων..μετά θα έχει ρεβάνς..)

Καλα ενταξει δεν τρεχουμε με Φορμουλα 1 για να μετρανε οι αεροδυναμικες αντιστασεις ΤΟΣΟ οσο νομιζεις...

320i cabrio 07
28-02-10, 13:30
Ειναι αυτοκινητα αυτα που συγκρινεται..?καλυτερα να δουμε τι παιζει με Ε46 Μ3 και Ε92-93 335 ,δεν νομιζεται πως εχει πιο πολυ ενδιαφερον...?

Φιλε μου με οτι εχει ο καθενας το ευχαριστιεται, αλλος εχει Μ3 και αλλος 316.

TAZ118!
28-02-10, 15:07
Φιλε μου με οτι εχει ο καθενας το ευχαριστιεται, αλλος εχει Μ3 και αλλος 316.

+100000
Μην λαμβανετε σοβαρα υποψη τις τιμες για επιταχυνσεις και καταναλωσεις που δινει η
εταιρεια.Το 8.1 για την Ε92 απλα δεν υπαρχει....Τεινει στο 9.0 με 9.5 το χειροκινητο και 10.0 το αυτοματο....
Οσο αφορα την συγκριση Ε93-Ε46 καμπριο,το πρωτο στα πολλα εχει καλυτερη αεροδυναμικη λογω σκληρης οροφης.

stef
28-02-10, 15:08
Το ίδιο έγινε με το Octavia Rs φίλου αλλά μέχρι τα 180 εκεί άρχισε να με ανοίγει και σε δεύτερο πάτημα σε μια ανηφορική έφαγα καμιά 6 αυτοκίνητα..Ροπή από τουρμπίνα λέμε ..σε συνδιασμό με τα λιγότερα κιλά..Βέβαια δεν είναι αντικειμενικότατα τα πατήματα διότι στα 2 πρώτα έκλεβα αέρα και από τους 2..Δίπλα δίπλα δεν νομίζω να είχα τα ίδια αποτελέσματα..(Αλλά φτάνει για να μου ανεβάσει το ηθικό μέχρι την προσθήκη των άλλων 2 κυλίνδρων..χεχε.ε και λίγων κυβικούλιδων..μετά θα έχει ρεβάνς..)

Δηλαδή θες να μας πείς ότι με το RS κοβόσασταν μέχρι τα 180 και από εκεί και μετά σε πέρασε εύκολα....?

TAZ118!
28-02-10, 15:10
Εγώ πάντως που τα έδωσα με μαμά 320 ενώ φοράω 1 στάδιο στο Ε46(Τετρακύλινδρο...μπλιάχ...)μέχρι τα 200 που ανοίξαμε ήμουν κολλημένος από πίσω στον 1 πόντο σε όλο τα πάτημα..Και φυσικά το καταχάρηκα!!χεχε!!Κράζοντας το φιλαράκι..Το ίδιο έγινε με το Octavia Rs φίλου αλλά μέχρι τα 180 εκεί άρχισε να με ανοίγει και σε δεύτερο πάτημα σε μια ανηφορική έφαγα καμιά 6 αυτοκίνητα..Ροπή από τουρμπίνα λέμε ..σε συνδιασμό με τα λιγότερα κιλά..Βέβαια δεν είναι αντικειμενικότατα τα πατήματα διότι στα 2 πρώτα έκλεβα αέρα και από τους 2..Δίπλα δίπλα δεν νομίζω να είχα τα ίδια αποτελέσματα..(Αλλά φτάνει για να μου ανεβάσει το ηθικό μέχρι την προσθήκη των άλλων 2 κυλίνδρων..χεχε.ε και λίγων κυβικούλιδων..μετά θα έχει ρεβάνς..)

Αν η 320 ηταν με τον Ν45 με 150 ιππους τοτε ειναι λογικο το αποτελεσμα....
Αν ηταν με τους 170-και δουλευε σωστα-τοτε η διαφορα θα ηταν σαφως μεγαλυτερη υπερ του....

Tomi
28-02-10, 15:48
Ν42Β20 1 σταδιο ειμαι και μετα τα 180 απλα μου άνοιγε απόσταση (1-1.5 αυτοκίνητο μην φανταστείτε..μετά κόψαμε..)δεν με πέταξε και τα μάτια..απλά αυξανοτανε η απόσταση σταδιακά σιγά σιγά..1.8Τ μαμά ήτανε..

ThaNOS E46coupe
07-03-10, 23:41
αμα έχεισ το κόλλημα να τον περάσεις βάλε 5 ευρω βενζίνη (ίσα ίσα για την κόντρα)δύο ναυθαλίνες στο ρεζερβουάρ :nono:βγάλε ρεζέρβα sub-woofer κ όλα τα καθήσματα:bs: κλείσε το κλίμα κ το ραδιοcd κ πές του να τα ξαναπάτε.....εκεί θα δούμε μάχες δυνατές...:smiley_ab

niksim
08-03-10, 02:21
Να ρωτησω κατι? Δηλαδη πιστευετε οτι το e92 3.20 εχει 0-100 σε 9-9.5?? Τοτε αυτα που εχουν 9-9.5 ποσο θα εχουν???? Νομιζω οτι 1.5 διαφορα πανω απο χαρτια σε πραγματικοτητα ειναι πολυ μεγαλη διαφορα! Φυσικα και δεν ειμαι σιγουρος για αυτο που λεω! Δηλαδη (επειδη προκειται απο χαβαλε και μονο) αν το βαλω με ενα slk 200 με τα 163 που εχει τα ιδια 0-100 θα με εχει για 2sec???

papanikos
08-03-10, 12:54
ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???? 14,2 ???
N54 - 2.5 Si εδώ με καταναλώσεις 10-12 το max!!!!!

Πώς την υπολογιζουμε ρε παιδια τη μεση καταναλωση?? Εχω ε46 1800 και ο δεικτης της καταναλωσης ανεβοκατεβαινει 0-20 σαν τρελος καθε φορα στο ξεκινα σταματα... Ο υπολογισμος γινεται εμπειρηκα?? αν ναι ειμαι γυρω στα 9 απ οτι εχω δει με το ματι...! :icon11::icon11:

tasos.kamv
08-03-10, 13:43
Φίλτατε Papaniko δεν μπορείς να βγάλεις άκρη με το δείκτη της στιγμιαίας κατανάλωσης... παρά μόνο στιγμιαία πόσο βαρύ πόδι έχεις.... πρέπει να έχει OBC (on board computer) που βγάζει μόνο του τη μέση κατανάλωση. Οι 'βαυαροί' πιο πάνω αναφέρονται στη μέση τιμή που βγάζει το OBC.

gsova
08-03-10, 13:58
η και με το γέμισμα... λίτρα/χιλιόμετρα * 100

Geo_3D
08-03-10, 14:52
Να ρωτησω κατι? Δηλαδη πιστευετε οτι το e92 3.20 εχει 0-100 σε 9-9.5?? Τοτε αυτα που εχουν 9-9.5 ποσο θα εχουν???? Νομιζω οτι 1.5 διαφορα πανω απο χαρτια σε πραγματικοτητα ειναι πολυ μεγαλη διαφορα! Φυσικα και δεν ειμαι σιγουρος για αυτο που λεω! Δηλαδη (επειδη προκειται απο χαβαλε και μονο) αν το βαλω με ενα slk 200 με τα 163 που εχει τα ιδια 0-100 θα με εχει για 2sec???

Να στο πω αλλιως...στο compact δινει 0-100 σε 7,1 πραγμα που δεν το εχω δει ποτε...και να πεις οτι δεν ξερω να κανω εκκινηση,παει στο διαολο...Απλα στους ελληνικους δρομους δεν προκειται να τα δεις ποτε αυτα τα νουμερα.Ειναι σε απολυτα ιδανικες συνθηκες,δηλαδη ολοκαινουργια λαστιχα και δρομους τυπου αττικης οδου.Εγω παλι το καλυτερο που εχω δει και ειναι μετρημενο με driftbox,δηλαδη εγκυρο,ειναι 7.8 και 8 ξερο συνεχομενα

Εχω 0-90 6.4,αλλά επειδη η 2α μου σκαει στα 93-95 πραγματικα χλμ,θελει 1.5 δευτερολεπτο να κανεις την αλλαγη σε 3η και να φορτωσει και 5-7 χλμ ακομα για να πιασει τα 100.

Παρ'ολα αυτα,μην σας ξεγελαει το 0-100...Ας πουμε ενα 328 Ε46 με βημα διαφορικου 2.93 (το μαμα δηλαδη) που ειναι θεομακρο,πιανει τα 100 με 2α,και σκαει στα 115 περιπου.Δηλαδη γραφει καλυτερο 0-100 απτο κομπακτ,αλλά ειναι παντου πισω μου,με οποιαδηποτε ταχυτητα και σε οποιεσδηποτε στροφες

sak1100
08-03-10, 15:11
εγω που μετρησα το δικο μου 0-100 σε 2 κατευθύνσεις στη πρωτη εγραψε 8,1 και στη δευτερη 7,9
με βενζινη πανω απο τη μεση, τωρα το ποσο κλεβει το κοντερ δε μπορω να το ξερω αλλα ολα κλεβουν εξισου το ιδιο

pilot_1000RR
08-03-10, 15:33
Μέσα στην πόλη όμως μου καίει 14.2! Σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα...

:eek::eek: το δικο μου αποκλειστικα πολη μου καιει 12,8-13,5!!!!!

ααααρε Μ3! αυτο θα πει οικονομικες επιδοσεις!:ylsuper:

Geo_3D
08-03-10, 15:51
εγω που μετρησα το δικο μου 0-100 σε 2 κατευθύνσεις στη πρωτη εγραψε 8,1 και στη δευτερη 7,9
με βενζινη πανω απο τη μεση, τωρα το ποσο κλεβει το κοντερ δε μπορω να το ξερω αλλα ολα κλεβουν εξισου το ιδιο

Τα νουμερα αυτα απλα δεν υπαρχουν στην πραγματικοτητα
Φανταζομαι οτι μετρησες τα 100 στο κοντερ και με καποιο χρονομετρο χειρος??

sak1100
08-03-10, 20:32
ναι σωστα στο κοντερ τα μετρησα και με χρονομετρο χειρος

papanikos
08-03-10, 21:21
Φίλτατε Papaniko δεν μπορείς να βγάλεις άκρη με το δείκτη της στιγμιαίας κατανάλωσης... παρά μόνο στιγμιαία πόσο βαρύ πόδι έχεις.... πρέπει να έχει OBC (on board computer) που βγάζει μόνο του τη μέση κατανάλωση. Οι 'βαυαροί' πιο πάνω αναφέρονται στη μέση τιμή που βγάζει το OBC.

ΕΕΕΕΕΕμμμμμμ πεστο ετσι... λεω και γω που τη βρισκουνε ολοι την καταναλωση και εγω βλεπω οτι καιω σαν τρελος αμα πατισω λιγο το δαχτυλακι μου παραπανω??? (thanks!!!)

super duper
09-03-10, 17:34
Σωστός ο στελιος, ακομα και το 316 μπορει να καψει σαν δίλιτρο.


Σωστος...Τα εξακιλυνδρα δεν αντικ:sleeping::sleeping:αθιστανται...η καταναλωση ειναι θεμα οδηγησης.

ThaNOS E46coupe
09-03-10, 21:48
εγω που μετρησα το δικο μου 0-100 σε 2 κατευθύνσεις στη πρωτη εγραψε 8,1 και στη δευτερη 7,9
με βενζινη πανω απο τη μεση, τωρα το ποσο κλεβει το κοντερ δε μπορω να το ξερω αλλα ολα κλεβουν εξισου το ιδιο

ναι σωστά. πανω κάτω όλα το ιδιο κλεβουν.με πιό αλληθινά νούμερα όμως τα bmw...μτ ο παλό μου αμάξι (Hyundai coupe) μετριμένο με gps τα 120 χλμ του κοντέρ είναι πραγματικά 113. :nixweiss:

merbeind
12-03-10, 20:02
ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???? 14,2 ???
N54 - 2.5 Si εδώ με καταναλώσεις 10-12 το max!!!!!

Nai αλλα εχεις z4 πολυ πιο ελαφρυ.Και εγω με M54 3.0i z4 μεσα σε πολη και ζορισμενο θα ελεγα δεν φτανει το 12.Ενω το e46 της αδερφης μου ειναι 1900 και καιει τα ιδια

merbeind
12-03-10, 20:05
Επισης κατι που ειλικρινα δεν περιμενα.Στην εθνικη με 6η και 100χλμ ταχυτητα, μεση καταναλωση 6,9...Το ειδα τη μερα που πηγαινα Βολο που ειχε γινει η συναντηση...

BMW-Racing
12-03-10, 20:18
Φιλοι τα αυτοκινητα δεν καινε βενζινη στην εθνικη κ ειδικα οταν πηγαινεις με σταθερη ταχυτητα.Μαλιστα οταν εισαι με τις στροφες που δινει τη μεγιστη ροπη τοτε εχεις και την μικροτερη δυνατη καταναλωση.Στην πολη ομως που επιταχυνεις απ το μηδεν καθε τοσο και εχεις συχνες αλλαγες ταχυτητων τοτε εχουμε μεγαλη καταναλωση.Ειδικα στα μοντελα με μεγαλο κυβισμο κ η μεγιστη ροπη δινεται σε πολλες στροφες.

giannis_E-46
12-03-10, 22:05
ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???? 14,2 ???
N54 - 2.5 Si εδώ με καταναλώσεις 10-12 το max!!!!!

εγω με 316 m43 βλεπω στο board computer 10 με 12 μεσα στην πολη ακατεβατα και πολλες φορες περναω τα 12. εσεις που τα βλεπετε αυτα τα νουμερα?