PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη MX5 με Ζ4?? Αξιζει, στους καιρους αυτους??


kakwskeimena
24-01-10, 16:02
Καλησπερα σε ολους τους φιλους του φορουμ!

Εχω ενα ΜΧ5 1.8 NC του 2008, με 9.000χλμ, σχεδον καινουργιο δηλαδη, σε αριστη κατασταση. Ειμαι πολυ ικανοποιημενος, αλλα με τις τιμες που βλεπω τελευταια στις μεταχειρισμενες Ζ4, βλεπω οτι μπορω να το πουλησω (πουλιουνται κ ευκολα τα ΜΧ5), και βαζοντας κ μια μικρη χρηματικη διαφορα, να χτυπησω Ζ4 2005 2.0 ή ισως κ 2.2, με γυρω στις 60.000χλμ.

Θα ηθελα λοιπον τη γνωμη σας!

1) Αξιζει, οπως ειναι η αγορα, να παω απο ενα αμαξι 1.5 χρονου σχεδον καινουργιο, σε αμαξι 4ετιας με 60.000χλμ, δινωντας κ 1.5-2 χιλιαρικα ισως παραπανω?? Εχουν τοση διαφορα οδηγικα?

2) Τι συντηρηση θα εχει μια Ζ4 με 60.000χλμ? Να περιμενω μεγαλα ποσα? Ειναι πολυ πολυ πιο ακριβη απο το ΜΧ5? Βγαζει κανενα σοβαρο προβλημα ή ειναι αξιοπιστη? Τα μοτερ για ποσα χιλιομετρα αντεχουν?

3) Τι θα κρατησει καλυτερη αξια μεταπωλησης? μια 2.0 ή 2.2 Ζ4??? Θα μπορω να την πουλησω μετα απο 4-5 χρονια για ενα αξιοπρεπες ποσο, η θα χασει παρα παρα πολυ? Κραταει αξια μεταπωλησης οπως το ΜΧ5?

4) Κανενας με Ζ4 2005 που να ενδιαφερεται για ανταλλαγη+καποια διαφορα??

Αυτα! Ευχαριστω εκ των προτερων! Περιμενω απαντησεις απο κατοχους κ μη!

merbeind
24-01-10, 17:52
Eγω για καιρο σκεφτομουνα την αγορα mx-5 αλλα του 2.0sport εβγαινε καπου στα 30.000 καινουργιο.Τελικα βρηκα ενα z4 3.0i smg του 2005 με 55,000χλμ περιπου στην ιδια τιμη.Εννοειται απο γκαζι καμια σχεση τα δυο αμαξια και δεν μετανιωσα ουτε στιγμη.Τωρα για εσενα με το 1.8 αποψη μου κοιτα μονο σε 2,2 γενικα μονο 6-κυλινδρο.Οπως και να εχει καινουργιο αμαξι πηρες ειναι κριμα να το πουλησεις τοσο νωρις θα χασεις πολλα λεφτα.Αν ειχες τουλαχιστον το 2λιτρο θα ελεγα οτι δεν αξιζει εχει και το μπλοκε παει και καλα απλα το z4(2,2) θα ηταν λιγο πιο ομορφο(αποψη μου).Το 1,8 δυναμη δεν εχει,μπλοκε δεν εχει ελπιζω τουλαχιστον να μην ειναι η high εκδοση και εδωσες ενα σωρο λεφτα πεταμενα σε χαζομαρες.
Οσο για χλμ τα μοτερ της bmw δεν σπανε μην σε ανησυχει αυτο.Μονο λαδι θελουν και πανε πολλα πολλα χλμ.

nikos12
24-01-10, 18:06
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το ΜΧ-5. Έχω δει 1600άρι με μπλοκέ να κάνει παπάδες! Με το Ζ μην ξεχνάς ότι θα έχεις, κατά πολύ, αυξημένα έξοδα σε τέλη και ασφάλειες. Για μένα, αφού έχεις καινούριο κ αξιόπιστο αμάξι δεν χρειάζεται να το δώσεις. Τώρα αν κάθε φορά που βλέπεις Ζ νιώθεις και ένα τσιμπηματάκι στην καρδούλα που δεν μπορείς να αγνοήσεις...

Dimzan
24-01-10, 18:26
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το ΜΧ-5. Έχω δει 1600άρι με μπλοκέ να κάνει παπάδες! Με το Ζ μην ξεχνάς ότι θα έχεις, κατά πολύ, αυξημένα έξοδα σε τέλη και ασφάλειες. Για μένα, αφού έχεις καινούριο κ αξιόπιστο αμάξι δεν χρειάζεται να το δώσεις. Τώρα αν κάθε φορά που βλέπεις Ζ νιώθεις και ένα τσιμπηματάκι στην καρδούλα που δεν μπορείς να αγνοήσεις...

συμφωνω.

Ο μονος λογος να αλλαξεις σε Ζ4 ειναι λογω ομορφιας. Διοτι οι επιδοσεις ναι μεν στο Ζ4 ερχονται με λιγοτερα φραγκα εχεις ομως πολυ αυξημενα παγια εξοδα.

Επισης το ΜΧ5 παρολο που ειναι σχετικα αδυναμο μεταμορφωνεται με ενα μπλοκε.

manos----
25-01-10, 01:45
hi κ απο εμενα μην σηνγρηνεις τα δυο αμαξεια το ζ με το μχ 5...κ ο λογος ειναι οπος λες. το ενα ειναι δυλιτρο κ το αλλο 3λιτρο με διαφορα ροπεις αλογον κ κυβικα δηλ καμια σχεσει το ενα με το αλλο το ενα 170 κ το αλλο 231. πρεπη ομος να ξερης για τη χρηση το 8ελεις κ σαφος το μχ5 βελτιονετε πολυ ποιο ευκολα απο το ζ4,εγω για το δικο μου εχω πσαξη τα ποντα ζ 2,5 ασε που ειμαι πολυ κσενερομενος απο τα γκαζια αυτα κι απο εμενα

kakwskeimena
25-01-10, 11:05
Ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντησεις! Απλα να ενημερωσω οτι το ΜΧ5 δν το πηρα καινουργιο (26.000 δηλαδη), αλλα ελαχιστα μεταχειρισμενο, πριν 2 μηνες, σε τιμη πολυ χαμηλοτερη του καινουργιου. Οποτε ελπιζω να το πουλησω στα ιδια λεφτα, γιατι το αγορασα σε πολυ καλη τιμη, κ να παω για Ζ4.

Γιαυτο ελεγα να το πουλησω οσο το πηρα, να βαλω κ 1-2 χιλιαρικα κ να παρω μεταχειρισμενη 2.0.

Παιδια, η 2.0 τι 0-100 εχει? ειναι πιο αργη απο το ΜΧ5 το 1.8? Φευγει ευκολα οπως το ΜΧ5, ή μονο σε τραγικη ασφαλτο?

Επισης, εχει μεγαλη διαφορα στη συντηρηση το 2.0 με το 2.2 Ζ4?? Ποιο πουλιεται πιο ευκολα?

djkostas20
25-01-10, 11:58
Ένας φίλος μου είχε ΜΧ-5 1,8(δεν έχει λόγο τροχαίου) και όσο το είχα οδηγήσει μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις για το στήσιμο και το παιχνίδι του. Επειδή είχα πάει και σε συναντήσεις με ΜΧ-5 αυτό που πιστεύω είναι ότι με βάση την αγορά όπως είναι τώρα αξίζει μόνο να πάρεις 2,0 ΜΧ-5 που έχει και γκάζι αλλά και μπλοκέ που δεν έχει καμία Ζ4 από μαμά πλην της Μ. Το 2,0 ΜΧ-5 φυσικά την 2,0 Ζ4 την ξεσκίζει και λόγω βάρους φυσικά!!!!!!!
Δεν ξέρω τι κάνει το 1,8 που ναι μεν είναι 25-30 άλογα λιγότερο αλλά και 200 κιλάκια πιο ελαφρύ....
Μετά για 2,2 ή παραπάνω θα άξιζε από άποψη γκαζιού αλλά και πάλι σε παιχνίδι το 2,0 ΜΧ σε σχέση με το 2,2 θα είναι καλύτερο μιας και δεν έχουν τόσο διαφορά σε ιπποδύναμη, είναι πιο ελαφρύ αισθητά καθώς και η ύπαρξη μπλοκέ διαφορικού κάνει θαύματα.

Αν δε σε ενδοιαφέρουν αυτά αλλά μόνο η ομορφιά τότε Ζ4 σίγουρα από το ΜΧ-5..... Αλλά για να τα ρωτάς αυτά δεν σε ενδοιαφέρει μόνο το εξωτερικό!!!

kakwskeimena
25-01-10, 12:32
Συμφωνω σε αυτα που λες φιλε djcostas, απλα να θυμισω οτι εχω 1.8 ΜΧ5 και οχι 2.0!! Η αγορα του 2.0 ΜΧ5 δν με ενδιαφερει για διαφορους λογους, οποτε κοιταζω ΜΧ5 1.8 σε σχεση με Ζ4!!

Τι διαφορα στο κοστος συντηρησης εχει η Ζ4 η 2.2 σε σχεση με τη 2.0??
Να τη φοβηθω τη Ζ4 αν εχει 60.000 χλμ?? Ακολουθουν τιποτα μεγαλα σερβις??
Τι θα πουλιεται πιο ευκολα μετα? 2.2 ή 2.0??

george316
25-01-10, 12:35
η εντυπωση που ειχα απο το ονειρο που λεγεται ζ4,(2,5) ειναι οτι δεν φευγει.μονο οταν θες θα σου κανει τη χαρη και θα φυγει.οταν δε θες να φυγει το αμαξι ειναι βιδωμενο κατω.
οδηγικα σαφως και το ζ ειναι πανω απο το mx.οσο αφορα το κοστος συντηρησης σαφως το ζ ειναι πανω απο το mx.οσο αφορα ομορφια σαφως το z ειναι πανω απο το mx.
οσο αφορα την αξιοπιστια...ενταξει μαζντα ειναι αξιοπιστο πιστευω.για την αξιοπιστια της Bmw ....τι να πω..σε bmw φοροθμ ειμαστε....
μη ρωτας εμας για μια τετοια αποφαση...ρωτα τη τσεπη σου.αν μπορει να συντηρει το αυτοκινητο....βουρ...μην το σκεφτεσαι.......

Ayrton
25-01-10, 14:00
1) Αξιζει, οπως ειναι η αγορα, να παω απο ενα αμαξι 1.5 χρονου σχεδον καινουργιο, σε αμαξι 4ετιας με 60.000χλμ, δινωντας κ 1.5-2 χιλιαρικα ισως παραπανω??

Δεν ξέρω πόσο το αγόρασες το mx5, αλλά το σενάριο που περιγράφεις το θεωρώ αρκετά αισόδοξο.
Η αγορά πράγματι έχει τα χάλια της, αλλά αυτό ισχύει όχι μόνο όταν αγοράζεις, αλλά και όταν πουλάς.... Γενικά πάντως (οικονομικά και μόνο μιλώντας) με τις συχνές αγοραπωλησίες χάνεις....
Πρόταση μου...αφού σου περισεύουν 1,5-2 χιλιάρικα, πήγαινε το καλοκαιράκι άνετος μια εκδρομούλα στο εξωτερικό με το mx5 και θα το θυμάσαι για όλη σου τη ζωή!!!!!

ThugAngeL
25-01-10, 14:08
Αν θελεις την αποψη μου, μη το κανεις. Εχεις καινουριο αυτοκινητο. Σκεψου ολα τα ρισκα που περνεις αν το αλλαξεις με αυτοκινητο 4ετιας-5ετιας....
Περα απ'αυτο, το mx-5 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο! Εχοντας Ζ4, ομολογω πως οταν το οδηγησα πορωθηκα ασχημα!!
Η γνωμη μου ειναι να χαρεις το αυτοκινητο σου και αν θελεις Ζ4 πολύ παρε σε 2-3 χρονακια καμια μεταχειρισμενη e89.

Υ.Γ. Μη το πουλησεις!!! :bullhorn: :p

BMW Power
26-01-10, 11:13
Κατ αρχάς θα πρέπει να μας πεις γιατί θέλεις να αλλάξεις το mx-5.

Δεν σε ικανοποιεί σε κάποιον τομέα?

ermis1975
26-01-10, 11:34
Αν σου αρέσει τόσο πολύ η Ζ και δε σε συγκινεί το MX5 πλέον, κάνε την ανταλλαγή. Αλλοιως κράτησε καλύτερα το ΜΧ5 που είναι σχεδόν καινούριο γιατι τα 60.000χλμ στο Ζ4 δε ξέρεις και πώς έχουν γίνει και τί θα σου βγάλει. Οπότε να είσαι έτοιμος για όλα.

kakwskeimena
26-01-10, 12:07
Το ΜΧ5 μου αρεσει πολυ. Ειναι ευκολο, κανεις ελεγχομενα πατιλικια κ μαθαινεις την πισωκινηση χωρις να σε φοβησει ουτε στιγμη, εχει γκαζι οσο χρειαζεται για την Αθηνα, κ οπως ειπατε, ειναι σχεδον καινουργιο, με 9.000 χλμ.

Απλα... δεν εχω τρελαθει μαζι του σε συναισθηματικο επιπεδο πιο πολυ.. Δεν ειναι τοσο αγριο, τοσο αλιτικο οσο θα το ηθελα. Δεν θα κατεβω στο γκαραζ να το χαζεψω, δν νιωθω πως καθε βολτα μαζι του ειναι occasion, δν το παρκαρω κ μετα να γυρναω να το κοιταω, δν ανυπομονω να ερθει το ΣΚ να το βγαλω βολτα.

Αντιθετα, η Ζ4 ειναι αμαξι που παντα το κοιταγα κ μου αρεσε τρελα κ ακομα το κοιταω, πιο αλητηρια, πιο αγρια, πιο συναισθηματικη. Ειναι το αμαξι πιστευω, που αν το ειχα στο γκαραζ μου, θα κατεβαινα απλα κ μονο για να το δω, για να το πλυνω κ να το φροντιζω!

Σαν τη γυναικα και την γκομενα ενα πραγμα! Το ενα η γυναικα μου, πιστη, υπακουη, καλη σε ολα, κ το αλλο η αγρια θηλυκια που σε συναρπαζει, σε ταξιδευει, αλλα απαιτει κ συμβιβασμους!!:thinkerg::thinkerg:

Δεν ξερω παιδια, ειμαι μπερδεμενος! Ερωτηση! Ποσα πια προβληματα μπορει να βγαλει μια Ζ4 ,με 60.000χλμ??? Γιατι εχω φοβηθει με αυτα που ακουω!!

yannisv
26-01-10, 12:25
Σαν τη γυναικα και την γκομενα ενα πραγμα! Το ενα η γυναικα μου, πιστη, υπακουη, καλη σε ολα, κ το αλλο η αγρια θηλυκια που σε συναρπαζει, σε ταξιδευει, αλλα απαιτει κ συμβιβασμους!!:thinkerg::thinkerg:

Τα είπες όλα!!! Ζ4 δαγκωτό!!! Και κάνε και 1-2 συμβιβασμούς αξίζει. ;)

BMW Power
26-01-10, 12:27
Το ΜΧ5 μου αρεσει πολυ. Ειναι ευκολο, κανεις ελεγχομενα πατιλικια κ μαθαινεις την πισωκινηση χωρις να σε φοβησει ουτε στιγμη, εχει γκαζι οσο χρειαζεται για την Αθηνα, κ οπως ειπατε, ειναι σχεδον καινουργιο, με 9.000 χλμ.

Για αυτό και πρέπει να το κρατήσεις! Σίγουρα δεν έχεις κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ με αυτό το αυτοκίνητο και δεν το "έχεις τελειώσει" οδηγικά

Απλα... δεν εχω τρελαθει μαζι του σε συναισθηματικο επιπεδο πιο πολυ.. Δεν ειναι τοσο αγριο, τοσο αλιτικο οσο θα το ηθελα. Δεν θα κατεβω στο γκαραζ να το χαζεψω, δν νιωθω πως καθε βολτα μαζι του ειναι occasion, δν το παρκαρω κ μετα να γυρναω να το κοιταω, δν ανυπομονω να ερθει το ΣΚ να το βγαλω βολτα.

Αντιθετα, η Ζ4 ειναι αμαξι που παντα το κοιταγα κ μου αρεσε τρελα κ ακομα το κοιταω, πιο αλητηρια, πιο αγρια, πιο συναισθηματικη. Ειναι το αμαξι πιστευω, που αν το ειχα στο γκαραζ μου, θα κατεβαινα απλα κ μονο για να το δω, για να το πλυνω κ να το φροντιζω!

Ωραία τα λες αλλά μετά από λίγο καιρό το ίδιο θα συμβεί και με το Ζ4

Σαν τη γυναικα και την γκομενα ενα πραγμα! Το ενα η γυναικα μου, πιστη, υπακουη, καλη σε ολα, κ το αλλο η αγρια θηλυκια που σε συναρπαζει, σε ταξιδευει, αλλα απαιτει κ συμβιβασμους!!:thinkerg::thinkerg:

Αυτό αποκλείεται να γίνει με μια 2.0 Ζ4!!!!

Δεν ξερω παιδια, ειμαι μπερδεμενος! Ερωτηση! Ποσα πια προβληματα μπορει να βγαλει μια Ζ4 ,με 60.000χλμ??? Γιατι εχω φοβηθει με αυτα που ακουω!!

Μπορεί να μην βγάλει τίποτε αλλά μπορεί και τα πάντα. Είναι γενικά λαχείο το μεταχειρισμένο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το MX-5 δεν θα βγάλει προβλήματα. Είχα ΜΧ-5 1,8 του '99 από καινούριο και δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα για 4 χρόνια!!!!

Dimzan
26-01-10, 13:16
Μιας και μιλησες για αλητικο αμαξι θα πω το S2000...

Στησιμο, αλογα, μπλοκε, αλλα και πολυ υπομονη μεχρι να το μαθεις. Εξωτερικα μαμαει, εσωτερικα εχει μεινει στα 90s.

Το Ζ4 εχει πολυ καλα κρατηματα σε σημειο που θα ξενερωσεις οταν δε θα φευγει, οπως εφευγε το ΜΧ5.


Για μενα το Ζ4 το παιρνεις καθαρα λογω εμφανισης-γοητρου.

BMW Power
26-01-10, 14:07
Μιας και μιλησες για αλητικο αμαξι θα πω το S2000...

Στησιμο, αλογα, μπλοκε, αλλα και πολυ υπομονη μεχρι να το μαθεις. Εξωτερικα μαμαει, εσωτερικα εχει μεινει στα 90s.

Το Ζ4 εχει πολυ καλα κρατηματα σε σημειο που θα ξενερωσεις οταν δε θα φευγει, οπως εφευγε το ΜΧ5.


Για μενα το Ζ4 το παιρνεις καθαρα λογω εμφανισης-γοητρου.

Το S2000 δεν μου αρέσει καθόλου. Μπορεί στα χαρτιά να είναι πολύ καλό αλλά στην καθημερινότητα είναι κουραστικό και η δύναμή του δεν είναι σωστά αξιοποιήσιμη για τα δικά μου δεδομένα.....

Το Ζ4 είναι το μοναδικό (πλην Μ) αυτοκίνητο της BMW των τελευταίων χρόνων που το θεωρώ φουντωτικό χωρίς να χρειάζεσαι μια μικρή περιουσία για να το αγοράσεις. Βέβαια για να είναι και διασκεδαστικό "sideways" πρέπει να είναι τουλάχιστον 2,5 και να έχει και μπλοκέ. Δηλαδή στους τυφλούς ο μονόφθαλμος.

ThugAngeL
26-01-10, 15:07
Το ΜΧ5 μου αρεσει πολυ. Ειναι ευκολο, κανεις ελεγχομενα πατιλικια κ μαθαινεις την πισωκινηση χωρις να σε φοβησει ουτε στιγμη, εχει γκαζι οσο χρειαζεται για την Αθηνα, κ οπως ειπατε, ειναι σχεδον καινουργιο, με 9.000 χλμ.

Απλα... δεν εχω τρελαθει μαζι του σε συναισθηματικο επιπεδο πιο πολυ.. Δεν ειναι τοσο αγριο, τοσο αλιτικο οσο θα το ηθελα. Δεν θα κατεβω στο γκαραζ να το χαζεψω, δν νιωθω πως καθε βολτα μαζι του ειναι occasion, δν το παρκαρω κ μετα να γυρναω να το κοιταω, δν ανυπομονω να ερθει το ΣΚ να το βγαλω βολτα.

Αντιθετα, η Ζ4 ειναι αμαξι που παντα το κοιταγα κ μου αρεσε τρελα κ ακομα το κοιταω, πιο αλητηρια, πιο αγρια, πιο συναισθηματικη. Ειναι το αμαξι πιστευω, που αν το ειχα στο γκαραζ μου, θα κατεβαινα απλα κ μονο για να το δω, για να το πλυνω κ να το φροντιζω!

Σαν τη γυναικα και την γκομενα ενα πραγμα! Το ενα η γυναικα μου, πιστη, υπακουη, καλη σε ολα, κ το αλλο η αγρια θηλυκια που σε συναρπαζει, σε ταξιδευει, αλλα απαιτει κ συμβιβασμους!!:thinkerg::thinkerg:

Δεν ξερω παιδια, ειμαι μπερδεμενος! Ερωτηση! Ποσα πια προβληματα μπορει να βγαλει μια Ζ4 ,με 60.000χλμ??? Γιατι εχω φοβηθει με αυτα που ακουω!!

Κοίτα, Εγώ πήγαινα full για mx-5 2.0, full extra, καινούριο, αλλα βρήκα μια Z4 '09 καινουρια με πολλα extra, 5χιλιαρικα παραπανω απ'το mx-5. Και εννοειτε προχώρησα στην αγορα της! Γενικως ειμαι της αποψης πως το καινουριο ειναι το καλυτερο.
Ασε που το mx-5 ειναι αμαξαρα, και οσο για την οδηγηκη απολαυση εγω πιστευω πως το mazdaκι ειναι ανώτερο.
Εκει που υπαρχει διαφορα ειναι ποιοτητα υλικών, η αισθηση κυλησης, συναρμογη.
Αφτα απο μένα!
Φιλικά!

gnx
26-01-10, 15:56
Μη σε απασχολει το γεγονος οτι το ενα ειναι ενός ετους ενω το αλλο μπορει να ειναι μεχρι και 5ετιας. Η διαφορα στο κοστος συντήρησης δε πιστευω οτι ειναι ιδιαίτερη εκτος απο το κοστος των ελαστικων.

Βρες να παρεις ενα 2.5αρι.

Dimzan
26-01-10, 16:05
Οντως το s2000 ειναι αρκετα ειδικο και ισως δεν κανει για καθημερινη χρηση. Ειναι ομως κατα τη γνωμη μου πολυ αλητικο και πλεον υπαρχει και ποικιλια ανταλλακτικων στην ελλαδα, και γενικα δεν εχει μεγαλο κοστος συντηρησης.


Στην περιπτωση του φιλου ομως που σκεφτεται την αλλαγη η καλυτερη λυση ειναι να οδηγησει ενα Ζ4, στην εκδοση την οποια επιθυμει και ας αποφασισει αν τον καλυπτει η οχι. Το 2,5 ναι μεν ειναι παιχνιδιαρικο αλλα μιλαμε για 700-1000 ευρω παραπανω παγια εξοδα το χρονο μονο σε σημα-ασφαλεια.

Εγω πιστευω οτι περισσοτερο εχει κολλησει με την εμφανιση της (ομολογουμενως πανεμορφης) Ζ4 και την αισθηση πολυτελειας, που το ΜΧ5 δεν εχει.

kloukakis
26-01-10, 17:37
Απλα... δεν εχω τρελαθει μαζι του σε συναισθηματικο επιπεδο πιο πολυ.. Δεν ειναι τοσο αγριο, τοσο αλιτικο οσο θα το ηθελα. Δεν θα κατεβω στο γκαραζ να το χαζεψω, δν νιωθω πως καθε βολτα μαζι του ειναι occasion, δν το παρκαρω κ μετα να γυρναω να το κοιταω, δν ανυπομονω να ερθει το ΣΚ να το βγαλω βολτα.

Αντιθετα, η Ζ4 ειναι αμαξι που παντα το κοιταγα κ μου αρεσε τρελα κ ακομα το κοιταω, πιο αλητηρια, πιο αγρια, πιο συναισθηματικη. Ειναι το αμαξι πιστευω, που αν το ειχα στο γκαραζ μου, θα κατεβαινα απλα κ μονο για να το δω, για να το πλυνω κ να το φροντιζω!


Δεν ξερω τι λετε, αλλα μου μυρίζει BMWδάκιας:boink:

Αυτα που λες είναι το Α και το Ω, αυτο θα πει έρωτας με το αμαξι! Αφου θέλεις τόσο πολυ μια Ζ4 ψάξε να βρεις μια που να καλύπτει και τις οδηγικες σου ανησυχείες και ορμα! Απλα κοιτα πριν το παρεις αν θα τα βγαλεις περα με τέλη κτλ...

Αυτο που έχω να σου πω ειναι να πας να βρεις μια Ζ4 στα κυβικα που θελεις να κανεις βολτα να δεις αν σε καλυπτει, για να μην το μετανιώσεις μετα!!! Οδηγησε την ΠΡΩΤΑ :drive2:

Τα BMW το μονο σιγουρο οτι αντέχουν στα χλμ(αν βεβαια τα service ειναι σωστα).
Εσεις ρε παιδια που έχετε Ζ4 πειτε στο παιδι αν σας εχει βγάλει τίποτα προβλήματα.... Το παιδι αυτο ρωτάει να μαθει:scratchch

kakwskeimena
26-01-10, 21:09
Φιλε μου kloukaki, σε ευχαριστω για την απαντηση, οντως κ εγω αυτο μυριζομαι, BMWακιας γεννιεται:Ρ:Ρ

βρε παιδια, τοσοι εδω μεσα εχετε Ζ4, οντως, πειτε μου, τι προβληματα μπορει να βγαλουν ή τι να φοβαμαι με καμμια 60αρια χιλιαδες χλμ!!!! :confused:

ThugAngeL
27-01-10, 01:12
Φιλε μου kloukaki, σε ευχαριστω για την απαντηση, οντως κ εγω αυτο μυριζομαι, BMWακιας γεννιεται:Ρ:Ρ

βρε παιδια, τοσοι εδω μεσα εχετε Ζ4, οντως, πειτε μου, τι προβληματα μπορει να βγαλουν ή τι να φοβαμαι με καμμια 60αρια χιλιαδες χλμ!!!! :confused:

Δε μπορω να σου δωσω εμπεριστατομενη αποψη γιατι εχω μονο 6000.
Τπτ απολυτως! Ολα ρολοι! Για το 2L...

BMW-Racing
27-01-10, 11:17
Οτι και να παρεις μεχρι τα 60χ.χλμ δεν βγαζουν προβλήματα.Μετα αρχιζουν λιγο λιγο κ ειδικα μετα τα 100χ. χλμ αναλογα βεβαια κ με τον τροπο λειτουργιας κ συντηρησης.Βεβαια υπαρχουν κ τα προβληματικα εκ γενετης που αυτα εχουν προβληματα απ τα 1000 χλμ.

merbeind
27-01-10, 13:18
Δεν μπορω να καταλαβω ποιοι λενε οτι αυτα τα μοτερ ειχαν προβληματα τα 6-κυλινδρα.Προσωπικα εφτασα τα 65.000χλμ και στα 10.000χλμ που εχω κανει απο το καλοκαιρι που το πηρα εχει καψει και μισο λιτρο λαδι.Ε και...Σιγα το πραγμα αν σκεφτεις οτι ειναι πολυστροφα μοτερ και το κυκλοφορω κυριως πολη.Πως να παθει κατι ενα μοτερ ατμοσφαιρα?Πως να παθει κατι μοτερ που σοβαροι βελτιωτες απο 231 το φτανουν 370 αλογα χωρις να ανοιξουν καν μοτερ(και αντιστοιχου μεγεθους βελτιωση στα αλλα).Δηλαδη ρε παιδια συγνωμη που το λεω αλλα που τις ακουτε αυτες τις ιστοριες απορω ειλικρινα.Ας βγει ΕΝΑΣ να πει μου εβγαλε αυτο το προβλημα το ταδε μοτερ της z4 αρκει να εχει κανει και καποια χλμ δεν μιλαω για εργοστασιακο λαθος που εκει υπαρχει η εγγυηση φυσικα.
Αποψη μου προχωρησε στην αγορα και μην φοβασαι τιποτα

Κωνσταντίνος
29-01-10, 23:42
Απλα... δεν εχω τρελαθει μαζι του σε συναισθηματικο επιπεδο πιο πολυ.. Δεν ειναι τοσο αγριο, τοσο αλιτικο οσο θα το ηθελα. Δεν θα κατεβω στο γκαραζ να το χαζεψω, δν νιωθω πως καθε βολτα μαζι του ειναι occasion, δν το παρκαρω κ μετα να γυρναω να το κοιταω, δν ανυπομονω να ερθει το ΣΚ να το βγαλω βολτα.


Ηρθε η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο.................

gnx
30-01-10, 07:02
Φιλε μου kloukaki, σε ευχαριστω για την απαντηση, οντως κ εγω αυτο μυριζομαι, BMWακιας γεννιεται:Ρ:Ρ

βρε παιδια, τοσοι εδω μεσα εχετε Ζ4, οντως, πειτε μου, τι προβληματα μπορει να βγαλουν ή τι να φοβαμαι με καμμια 60αρια χιλιαδες χλμ!!!! :confused:

Το ζ4 ειναι απλο αυτοκινητο σε γενικες γραμμες και τα μηχανικα του μερη ειναι δοκιμασμενα.

Ενταξει, βγαζει καποια θεματα, μικρα ομως κατι πολλαπλασιαστες στα 6 κυλινδρα, στο 2λιτρο δε θυμαμαι να εχω δει κατι. Εαν ψαξεις θα δεις οτι σαν αμαξι πλιν κινητηρα τα πρωτα χρονια υπηρχαν αρκετα συμβαντα με σπασμενα ελατηρια πισω για μοντελα 03/04 αλλα στην Ελλαδα δε θυμαμαι κανενα να ειχε αναφερει περιστατικο τετοιο. Επισης, παλι εξω που βρεχει πολυ, τυχαινε να βουλώσουν οι αποχετεύσεις του χωρου που αποθηκεύει η κουκούλα και να σκουριάσει/χαλάσει το μοτερ της κουκούλας. Και αυτο ομως στην Αγγλια, ή στην Αμερικη και εκει σε πολιτειες με μεγαλη βροχόπτωση.

Ειχα ΜΧ5 1ης και 2ης γενιας, και S2000 οποτε θα σου πω το εξης: Εαν παρεις 2λιτρο ζ4 και θες αμαξι παιχνιδιάρικο μπορει να το μετανοιώσεις, λαμβανοντας υπ'οψιν οτι πηρες αμαξι παλαιότερο. Μονο εαν πάρεις 6κίλυνδρο θα πεις ΣΙΓΟΥΡΑ χαλάλι και τα λεφτα, και το ψαξιμο, και η παλαιοτητα.

Αλλωστε την παλαιοτητα μην την βλεπεις μονο ως κακο. Ενα ζ4 3λιτρο του 04 η 05 για παραδειγμα εχει φαει το μεγαλυτερο μερος της απαξιωσης της. Αρα εισαι ευννοημένος σε περιπτωση μεταπωλησης σε σχεση με νεοτερο μοντέλο.

kakwskeimena
01-02-10, 17:45
Ευχαριστω τον φιλο Zed. Οποτε, δεδομενου οτι θελω αμαξι παιχνιδιαρικο, κοιταω αν ειναι για 2.2 2005. Κανενας που να ενδιαφερεται για ανταλλαγη με ΜΧ5 2008?? :yipee::yipee:

Το 2.2 ειναι αυτο με τα 170 αλογα? Φευγει ευκολα ή μονο σε ασφαλτο γλιτσα? Τι συντηρηση να περιμενω με 60κ χιλιομετρα? Ερχονται μεγαλα σερβις?

BMW Power
02-02-10, 09:26
Το 2.2 είναι 170 PS αλλά είναι λιγότερο "παιχνιδιάρικο" από το ΜΧ-5.
Πάρε τουλάχιστον 2.5. Όλα τα εξακύλινδρα έχουν περίπου το ίδιο κόστος συντήρησης αναφορικά με τα service. Το κόστος χρίσης διαφέρει λόγο τελών, ασφάλειας, βενζίνης....

M8CSI
24-03-10, 21:32
γιατι οχι?

nikos12
25-03-10, 13:45
Αυτού του είδους τα αυτοκίνητα είναι βολικά για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη (κατανάλωση-χώροι) ? Θα ήθελα κάποια στιγμή να πάρω roadster αλλά δεν έχω καθόλου επαφή με το ζήτημα

kakwskeimena
07-06-10, 15:35
Παιδια μια γρηγορη ερωτηση για την 2.0 Ζ4!!!!

Ολες οι 2.0 Ζ4 ειναι facelift (δηλαδη οχι τα πορτοκαλι φλασακια) ??????????????????? Και ολες οι Ζ4 2.0 εχουν το 6ταχυτο κιβωτιο?????????????????

Ευχαριστω!

Kostas Christ
07-06-10, 16:28
Παιδια μια γρηγορη ερωτηση για την 2.0 Ζ4!!!!

Ολες οι 2.0 Ζ4 ειναι facelift (δηλαδη οχι τα πορτοκαλι φλασακια) ??????????????????? Και ολες οι Ζ4 2.0 εχουν το 6ταχυτο κιβωτιο?????????????????

Ευχαριστω!

υπαρχουν και διλιτρες προ φεισλιφτ, με πορτοκαλι φλασακια δλδ

ολες εχουν 6αρι σασμαν

kakwskeimena
07-06-10, 17:28
Φιλε μου αυτο ειναι 1000% σιγουρο? οτι υπαρχουν 2λιτρες pro-facelift με πορτοκαλι φλασακια???

απο ποια ημερομηνια κ μετα οι 2λιτρες ειναι face lift??

Kostas Christ
07-06-10, 17:31
Φιλε μου αυτο ειναι 1000% σιγουρο? οτι υπαρχουν 2λιτρες pro-facelift με πορτοκαλι φλασακια???

απο ποια ημερομηνια κ μετα οι 2λιτρες ειναι face lift??

ποιες ημερομηνιες δε θυμαμαι, αλλα θυμαμαι οτι στην παρουσιαση απο το power που ηταν προφεισλιφτ το αμαξι

Driver M
07-06-10, 19:01
ποιες ημερομηνιες δε θυμαμαι, αλλα θυμαμαι οτι στην παρουσιαση απο το power που ηταν προφεισλιφτ το αμαξι

Πολύ σωστά. Ούτε εγώ θυμάμαι χρονολογίες, εχω όμως φίλο που έχει Ζ4 δίλιτρη προ fl με τα πορτοκαλί φλας..

kplc16
07-06-10, 20:14
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το ΜΧ-5. Έχω δει 1600άρι με μπλοκέ να κάνει παπάδες! Με το Ζ μην ξεχνάς ότι θα έχεις, κατά πολύ, αυξημένα έξοδα σε τέλη και ασφάλειες. Για μένα, αφού έχεις καινούριο κ αξιόπιστο αμάξι δεν χρειάζεται να το δώσεις. Τώρα αν κάθε φορά που βλέπεις Ζ νιώθεις και ένα τσιμπηματάκι στην καρδούλα που δεν μπορείς να αγνοήσεις...



+100000.σωστα τα λες

kakwskeimena
07-06-10, 20:43
Παιδια το ΜΧ5 μου το πουλησα εδω κ μια βδομαδα! Ο νεος ιδιοκτητης πηρε ενα αψογο και καινουργιο αυτοκινητο! Τωρα παμε για την Ζ4!! :clap::clap:

Το καλο ειναι οτι πλεον εχω ζεστα μετρητα, και η αγορα ειναι 100% buyer's market! Πιστευω οτι με υπομονη, θα βρω πολυ καλες ευκαιριες, εχοντας το οπλο των μετρητων!

Και μια ερωτηση:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/10862/

αυτο ειναι facelift???

stef
07-06-10, 20:50
Το συγκεκριμένο αμάξι έχει μπροστινά φώτα bi xenon τα οποία παρουσιάστικαν στο facelift και πίσω φώτα προ facelift
Eπειδή το αμάξι είναι μοντέλο 6/2005 είναι αμάξι προ facelift
To facelift λανσαρίστηκε 1/2006

kakwskeimena
07-06-10, 21:33
Σε ευχαριστω φιλε στεφ..! οποτε ή εχει αλλαξει τα φωτα, ή εχει τρακαρει το αμαξι κ εβαλε μουρη απο facelift..

οποτε οποιοδηποτε αμαξι 2.0 Ζ4 μετα την 01/2006 ειναι facelift, σωστα??

stef
08-06-10, 01:24
Όχι γιατί μπορεί να έχει άδεια 5/2006 πχ αλλά το αμάξι να έχει εισαχθεί τότε και να είναι πχ μοντέλο 2004
Το facelift έχει διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα με διαφορετικούς προβολείς ομίχλης ...
Αλλά για να μην παιδεύεσαι εαν είναι ή δεν είναι με το VIN number του αυτοκινήτου το τσεκάρεις επί τόπου στο http://www.realoem.com/bmw/select.do

harrys
08-06-10, 14:49
Ρε φίλε καλά έκανες και το πούλησες!!

Τι σχέση έχει τώρα το mx5 με το Ζ4... μην τρελαθουμε.. μην κοιτάται μόνο τα μηχανολογικά θέματα που ίσως να υπερτερεί το mx5...

Cabrio αμάξι θέλει ο άνθρωπος... τι τον νοιάζει η δύναμη.. τι τον νοιάζει αν μηχανολογικά είναι καλύτερο το mx5.... ο άνθρωπος το παίρνει για να το χαζεύει... για να τον κοιτάνε όλοι... για να γουστάρει.... και καλά κάνει οπότε και παίρνει το Ζ4.... για τον ίδιο λόγω και εγώ πήρα το Ζ3!!

Μπράβο για την επιλογή σου... αφού αντέχει η τσέπη σου το σήμα.. τις ασφάλεις.. κτλ... τότε καλά έκανες!!
Θα έπαιρνα και εγω Ζ4 αλλά προτιμώ να την βγάζω πιο φτηνά... σε τέτοιους καιρούς τα δίλιτρα τα τσακίζουνε... κανείς δεν ξέρει τι σήμα θα έχουμε για το 2011... άστα..

kakwskeimena
09-06-10, 12:50
Επειδη ψαχνωντας για 2.0 Ζ4, επεσα σε περιπτωσεις Ζ4 2.2 με τιμη 17-18κ, που με μετρητα πεφτει πιστευω ακομα πιο κατω, αρχισα να σκεφτομαι κ το ενδεχομενο αυτο ισως, γιατι διαφορα σε τελη δεν εχουν, κ αν την παρεις πχ 16, ποσο απαξιωση να φαει στο μελλον? λιγη πιστευω.. οποτε στις τιμες αυτες, μια 2.2 φαινεται πολυ ενδιαφερουσα..

ξερω οτι σε τελη κυκλ κ ασφαλεια δεν εχουν διαφορα..
μηπως καποιος κατοχος μπορει να μου πει για την καταναλωση βενζινης που εχουν? ποσο καινε κ τι διαφορα εχουν με το 2.0?

επισης καποιος κατοχος να με πληροφορησει για το κοστος των σερβις της 2.2? και διαφορα με το 2.0?

ευχαριστω πολυ..! keep searching, !

fz21
09-06-10, 13:12
Επειδη ψαχνωντας για 2.0 Ζ4, επεσα σε περιπτωσεις Ζ4 2.2 με τιμη 17-18κ, που με μετρητα πεφτει πιστευω ακομα πιο κατω, αρχισα να σκεφτομαι κ το ενδεχομενο αυτο ισως, γιατι διαφορα σε τελη δεν εχουν, κ αν την παρεις πχ 16, ποσο απαξιωση να φαει στο μελλον? λιγη πιστευω.. οποτε στις τιμες αυτες, μια 2.2 φαινεται πολυ ενδιαφερουσα..

ξερω οτι σε τελη κυκλ κ ασφαλεια δεν εχουν διαφορα..
μηπως καποιος κατοχος μπορει να μου πει για την καταναλωση βενζινης που εχουν? ποσο καινε κ τι διαφορα εχουν με το 2.0?

επισης καποιος κατοχος να με πληροφορησει για το κοστος των σερβις της 2.2? και διαφορα με το 2.0?

ευχαριστω πολυ..! keep searching, !

μην το σκεφτεσαι!πηγαινε για 2.2,αν μπορεις να το δικαιολογησεις ειναι κορυφη...καμια σχεση με το 2.0
Στο 2.0 το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ενα φ.π.ε,στην 2.2 τα παντα,απο εκκεντρα μεχρι τουρμπο-κομπρεσσορες κλπ.......
αντε και καλοριζικη και καλοταξιδη....!!! :smokin: :yippee: :rockon:

Kostas Christ
09-06-10, 14:16
και ειναι και εξακυλινδρο με την πολυ καλυτερη λειτουργια, το θεικο ηχο και σαφεστατα την καλυτερη αποδοση

Dimzan
09-06-10, 14:18
To 2,2 με τα σημερινα δεδομενα εχει ιδια τελη με το 2,0

Η διαφορα τους στο τεκμηριο ειναι επισης ελαχιστη. Αν δικαιολογιες τεκμηριο για 2,0 τοτε σιγουρα σου φτανει και για 2,2.

Να γινει το 2,2.

Το μοναδικο + του 2,0 ειναι η καταναλωση

Nick_compact
09-06-10, 14:20
Kαι το εξατάχυτο :)

stef
09-06-10, 14:33
2200 δαγκωτό!!!! Εφόσον μπορείς με κλειστά τα μάτια...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/514968/

Ρίξε μια ματιά....

jim_pas
09-06-10, 15:07
εννοείται για το 2,2 να πας....πολύ καλύτερο σε όλα,όσο για το κόστος σε βενζίνες κτλ είναι ελάχιστη η διαφορά......

kakwskeimena
09-06-10, 15:23
Τεκμηριο δεν εχω προβλημα, δικαιολογω το αυτοκινητο γιατι μονο αυτο θαχω στο ονομα μου! :P

Πειτε μου, ειδικα οι κατοχοι, αν μπορειτε:

τι καταναλωση βενζινης εχει ο 2.2?
τι κοστος σερβις να περιμενω περιπου?

κοιταζω τις τιμες κ πραγματικα με 16κ παιρνεις 2.2 σχετικα ανετα...! Απιστευτο.....ενω για 2.0 θελεις ενα 21-22 σιγουρα...

Fanatic
09-06-10, 15:30
Το 2,2 ειναι παλαιοτερο γι αυτο. Μολις βγηκε το 2,0 αν οχι λιγο πιο μετα σταματησε η παραγωγη του 2,2.

makis206
09-06-10, 17:28
Το παραπάνω που αναφέρει ο STEF. είναι το δικό μου...αν ενδιαφέρει το φίλο μπορεί να το δει και να το ελένξει όπου θέλει.Την τιμή την συζητάμε...

rapid_fast
09-06-10, 17:55
Τι σχέση έχει τώρα το mx5 με το Ζ4... μην τρελαθουμε.. μην κοιτάται μόνο τα μηχανολογικά θέματα που ίσως να υπερτερεί το mx5...

Cabrio αμάξι θέλει ο άνθρωπος... τι τον νοιάζει η δύναμη.. τι τον νοιάζει αν μηχανολογικά είναι καλύτερο το mx5....
Επ, σε έπιασα..
Ένα μηχανολογικό θα μου πείς που υπερτερεί το ΜΧ5 απο την Ζ4..
(Το μχ5 είναι για να το κάψεις επιτόπου)

Dimzan
09-06-10, 17:58
Επ, σε έπιασα..
Ένα μηχανολογικό θα μου πείς που υπερτερεί το ΜΧ5 απο την Ζ4..
(Το μχ5 είναι για να το κάψεις επιτόπου)

Παρε ενα ζ3 του 98 κι ενα μχ-5 του 98 και δες τι εχουν ξοδεψει απο τοτε οι ιδιοκτητες τους.

Εχει να κανει με το κοστος συντηρησης και αντοχης στο χρονο

Το ιδιο συμβαινει και με το ζ4 και το νεο μχ-5.

Οι γιαπωνεζοι πουλανε αξιοπιστια, οι γερμανοι τα υπολοιπα. Ετσι λενε αρα και εκει παει το σχολιο του φιλου.

rapid_fast
09-06-10, 18:22
Παρε ενα ζ3 του 98 κι ενα μχ-5 του 98 και δες τι εχουν ξοδεψει απο τοτε οι ιδιοκτητες τους.

Εχει να κανει με το κοστος συντηρησης και αντοχης στο χρονο

Το ιδιο συμβαινει και με το ζ4 και το νεο μχ-5.

Οι γιαπωνεζοι πουλανε αξιοπιστια, οι γερμανοι τα υπολοιπα. Ετσι λενε αρα και εκει παει το σχολιο του φιλου.

Δεν ξέρω για Ζ4, θα σε γελάσω.. Μχ5 που έχει εδώ και 2 χρόνια ένας φίλος, ξέρω..
Για aftersales support μπορώ να πάρω θέση, μιας και δε νομίζω να υπάρχει χειρότερο
απο της BMW πουθενά, ούτε στους κινέζους...

Υ.Γ. Μερικά θέματα με το ΜΧ5.. http://www.miata.net/garage/tsb/

kakwskeimena
10-06-10, 11:54
παιδια καταναλωση Ζ4 2.2????
κοστος σερβις 2.2???? ελα οι κατοχοι να βοηθησουν!!! :)

nikos12
10-06-10, 19:09
τώρα με τα καινούρια κόλπα που έχουν κάνει, συμφέρει να φέρεις Ζ4 από έξω ή σε σκοτώνουν όταν το εισάγεις? Να ρωτήσω και μια μαμακία? Αν κυκλοφορείς ξένο αμάξι με ξένα νούμερα ελλάδα και πληρώνεις κανονικά τα τέλη έξω, δεν μπορείς να του κάνεις ελληνική ασφάλεια σωστά?

E36 RULES!!
10-06-10, 19:41
Αν κυκλοφορείς αμαξι με ξενα νουμερα στην Ελλαδα θα πρεπει να το βγαζεις απο τα συνορα ανα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Και σε αρκετές χωρες τα τελη ειναι ακριβοτερα απο εδω :D

rapid_fast
10-06-10, 20:31
Αν κυκλοφορείς αμαξι με ξενα νουμερα στην Ελλαδα θα πρεπει να το βγαζεις απο τα συνορα ανα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Και σε αρκετές χωρες τα τελη ειναι ακριβοτερα απο εδω :D

Αυτά τα απλά, νομίζω ότι ήταν παλιά..
Έχω την εντύπωση πως αν ο οδηγός είναι Ελληνικής κατασκευής, ψάχνουν αν έχει δηλώσει μόνιμη εργασία και κατοικία στην χώρα που έχει ταξινομηθεί το όχημα.
Επιπρόσθετα, κοιτάζουν εάν έχεις δηλώσει σπίτι στην Ελλάδα σαν πρώτη κατοικία, πράγμα που σε κάνει πάλι παράνομο.. (πρέπει να είναι δηλωμένο σαν εξοχική κατοικία)
Αν ναι, πάει καλώς, ισχύει το γνωστό εξάμηνο.
Εάν όχι, επιτόπου σύλληψη και προσαγωγή για λαθραίο...
Νομίζω, οτι ακόμα και οι φοιτητές, απαγορεύεται πλέον να φέρουν όχημα, καθότι δεν επαγγέλλονται τίποτε στο εξωτερικό..

nikos12
10-06-10, 20:40
Μάλιστα. Η απορία ήταν για εγκυκλοπαιδικούς λόγους γιατί λέγανε κάτι φίλοι μου για πλάκα ότι θα αγοράσουν μια καλύβα στην γερμανία και θα τη δηλώσουν χώρο εργασίας για να φέρουν αμάξι στην ελλάδα! :banghead:
Πίσω στο θέμα τώρα, κανα νέο για τις αλλαγές που έχουν κάνει στα εισαγώμενα έχουμε? Δηλαδή είναι όπως πέρσι που είχες τους στάνταρ συντελεστές για χιλιόμετρα, παλαιότητα και EURO?

E36 RULES!!
10-06-10, 20:48
Αυτά τα απλά, νομίζω ότι ήταν παλιά..
Έχω την εντύπωση πως αν ο οδηγός είναι Ελληνικής κατασκευής, ψάχνουν αν έχει δηλώσει μόνιμη εργασία και κατοικία στην χώρα που έχει ταξινομηθεί το όχημα.
Επιπρόσθετα, κοιτάζουν εάν έχεις δηλώσει σπίτι στην Ελλάδα σαν πρώτη κατοικία, πράγμα που σε κάνει πάλι παράνομο.. (πρέπει να είναι δηλωμένο σαν εξοχική κατοικία)
Αν ναι, πάει καλώς, ισχύει το γνωστό εξάμηνο.
Εάν όχι, επιτόπου σύλληψη και προσαγωγή για λαθραίο...
Νομίζω, οτι ακόμα και οι φοιτητές, απαγορεύεται πλέον να φέρουν όχημα, καθότι δεν επαγγέλλονται τίποτε στο εξωτερικό..

Aυτό ακριβώς, και νομίζω για να θεωρείσαι μονιμος κάτοικος πρεπει να δουλεύεις στη συγκεκριμένη χώρα για 6 χρόνια και πάνω?

jim_pas
10-06-10, 20:49
Αυτά τα απλά, νομίζω ότι ήταν παλιά..
Έχω την εντύπωση πως αν ο οδηγός είναι Ελληνικής κατασκευής, ψάχνουν αν έχει δηλώσει μόνιμη εργασία και κατοικία στην χώρα που έχει ταξινομηθεί το όχημα.
Επιπρόσθετα, κοιτάζουν εάν έχεις δηλώσει σπίτι στην Ελλάδα σαν πρώτη κατοικία, πράγμα που σε κάνει πάλι παράνομο.. (πρέπει να είναι δηλωμένο σαν εξοχική κατοικία)
Αν ναι, πάει καλώς, ισχύει το γνωστό εξάμηνο.
Εάν όχι, επιτόπου σύλληψη και προσαγωγή για λαθραίο...
Νομίζω, οτι ακόμα και οι φοιτητές, απαγορεύεται πλέον να φέρουν όχημα, καθότι δεν επαγγέλλονται τίποτε στο εξωτερικό..

offtopic : απο αυτά που ξέρω οι φοιτητές επιτρέπεται αλλα καθε 3 μήνες μέσα στην Ελλάδα πρέπει να είναι άλλους τόσους έξω....

Dimzan
10-06-10, 21:05
εχει ξανασυζητηθει το θεμα με τις ξενες πινακιδες, καπου εκει με τα τελη εισαγωγης μεταχειρισμενου


Το σιγουρο ειναι πως αν θες να εχεις το κεφαλισ ου ησυχο δεν μπλεκεις με τετοια πραγματα.

Μπορεις και να παντρεφτεις καμια κακομοιρα στη βουλγαρια, να βγαλεις πρασινη καρτα εκει και να εχεις οτι αμαξι θες με ευρωπαικες τιμες..

το κανεις ομως?

nikos12
10-06-10, 21:09
όχι βουλγαρία! είναι κλεμμένα εκεί:icon36:

BILL VUZAS
11-06-10, 11:18
Ρε φούστη μου,για ένα αμάξι θα αλλάξουμε χώρα,θα παντρευτούμε Βουλγάρα,θα αλλάξουμε χρώμα,θα αλλάξουμε φύλλο......ΤΙ ΑΚΟΥΩ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!:lamer:

m_power_lunatic
11-06-10, 11:26
Την περιπτωση καποιος να σχετιζεται με καποια απο την Βουλγαρια και να τα διαβαζει αυτα τωρα το σκεφτηκαμε η οχι????Για εμενα το λεω προφανως.

BILL VUZAS
11-06-10, 12:28
Την περιπτωση καποιος να σχετιζεται με καποια απο την Βουλγαρια και να τα διαβαζει αυτα τωρα το σκεφτηκαμε η οχι????Για εμενα το λεω προφανως.

Αναλόγως για ποιο λόγο το έκανε..αν από έρωτα,:wub:σωστός!
Αλλά εάν το έκανε για να έχει "φθηνότερο"αυτοκίνητο:icon02:

sakkunen
11-06-10, 13:00
Εγώ που προτιμώ Γιουγκοσλάβες ( σέρμπια ρούλς ), τι να κάνω ? Θα μπούνε ΕΕ ?

Κατανάλωση σε Ζ4 2,2--> 7,5 με μέτριο ρυθμό, 8,0 σβέλτα κ άμα το πατάς όσο θές.
Τα σέρβις αν είναι σε εξειδικευμένα είναι μια χαρά, αν εξαιρέσεις τα λάδια που θέλεις 6,5 λτ.

kakwskeimena
11-06-10, 13:34
Μια χαρα τα νουμερα της καταναλωσης που διαβασα, παρα πολυ ικανοποιητικα... Εχεις 2.2 φιλε μου? σε ευχαριστω παντως!

Απο αξιοπιστια? ο 2.2 εχει γνωστα προβληματα ή θεωρειται αλεξισφαιρος?

nikos12
12-06-10, 11:37
Την περιπτωση καποιος να σχετιζεται με καποια απο την Βουλγαρια και να τα διαβαζει αυτα τωρα το σκεφτηκαμε η οχι????Για εμενα το λεω προφανως.

Πιστεύω ότι κανένας δεν είχε πρόθεση να πει κάτι με προσβλητικό-ρατσιστικό σκοπό. Τα προηγούμενα ποστ έχουν χιουμοριστικό χαρακτήρα. Απλά σχολιάσαμε τι ακραίο μπορεί να κάνει κάποιος για να αποκτίσει το αυτοκίνητο που θέλει πραγματικά. Δημιουργήθηκε μια παρένθεση που δεν έχει κάποια χρησιμότητα στο όλο θρεντ.

Συγνώμη από εμένα αν σε προσέβαλε κάτι από τα παραπάνω.

Ας γυρίσουμε στο θέμα. Τα 2.2 Ζ4 πιστεύω είναι πολύ καλή περίπτωση. Αλλά τι γίνεται με τις ασφάλειες? Αν φτάνουν κανα 300άρι το εξάμηνο μου φαίνεται ότι ξεφεύγει το πράμα. Εγώ το σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρα για ένα 2λιτρο αλλά είναι ο γάμος μου με την γεροντοκοπέλα που δεν με αφήνει. Δηλαδή, δεν θα νιώσω πολύ καλά αν το δώσω 3000-3500 € ένα αμάξι που δεν μου ζητάει τπτ παραπάνω από 10λίτρα/100 χιλιόμετρα.