Επιστροφή στο Forum : Monza 24-01-2010
Με παίρνει ο φίλος μου τηλ. εχθές στις 8:30 το βράδυ και μου λέει... θέλεις να πάμε Μόντσα αύριο ?
Χαχαχα, τι ερώτηση !!!
Μην σας πρήζω, πήγαμε μια βόλτα και πάλι σήμερα. Ακόμη μια τέλεια μέρα !
Η πίστα με υγρασίες, αλλά πολύ ωραία !
2 φουλ μισάωρα για το CSL !
Παρ'όλο που και αυτή τη φορά είχα τα χιονολάστιχα, πήγαινα αρκετά γρήγορα μπορώ να πω.
Ευχάριστη έκπληξη ήταν ότι το CSL μου ήταν το μοναδικό όχημα (ανάμεσα και σε 997 GT2, 997 GT3, Ferrari 430 κτλ κτλ.) που συμπλήρωνε φουλ μισάωρο χωρίς να χρειαστεί να κάνω cool down. Ντροπή για τα supercars και τους ιδιοκτήτες τους που κατά μέσο όρο σε 7-8 γύρους βγαίνανε έξω.
Ο φίλος μου μιας και έχει νορμάλ φρένα (Μ3 Ε92), στον 7ο γύρο, απλά εγκατέλειψε... To division ΔΕΝ ξέρει από φρένα :flipa:
Τα σικέϊν σήμερα τα έκανα με ντριφτ, ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Ζήτω το CSL φίλοι και φίλες, το αγαπημένο μου αυτοκίνητο, γ@μησε σήμερα !
Φώτος... σας έπρηξα....
http://img10.imageshack.us/img10/6958/img3823v.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/9460/dsc03968h.jpg
Και 2 ακόμη...
http://img695.imageshack.us/img695/5268/img8873g.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/4639/img9031.jpg
Έεεεεεεεεεετσι ... να δίδεται η απαραίτητη δύναμη !!!!!!!!
και επιπλέον να επιδιώκονται και αλήτικες εν κινήσει φωτογραφίες μπροστά από τα supercars !!!
C U out there
E36 RULES!!
24-01-10, 23:26
Γουστάρω! Μπράβο Αλέξη!! CSL OWNAGE
Και καπου εδω ειναι η στιγμη που βριζουμε ολοι μαζι....well done!!!:rockon:
gz alex...
ps. πολύ τούμπανο το ρημάδι το csl.
ps2. τι νούμερα φοράς στα λάστιχα???
σα να μου φαινονται λιγάκι φαρδύτερα.
ps3. ξανάgz...
gz alex...
ps. πολύ τούμπανο το ρημάδι το csl.
ps2. τι νούμερα φοράς στα λάστιχα???
σα να μου φαινονται λιγάκι φαρδύτερα.
ps3. ξανάgz...
235/35/19
265/30/19
κανονικές διαστάσεις...
Οι πίσω ζάντες είναι 10 ίντσες και απλώνουν λίγο... καθώς και οι BBS CH έχουν διαφορετικό offset και βγαίνουν περίπου 10mm προς τα έξω :)
μπραβο ρε φιλε
σε χαιρομαι πραγματικα!
Ο φίλος μου μιας και έχει νορμάλ φρένα (Μ3 Ε92), στον 7ο γύρο, απλά εγκατέλειψε... To division ΔΕΝ ξέρει από φρένα :flipa:
Διόρθωση, 3 γύρους άντεξαν τα φρένα του :bricks1:
Ola osa eipame apo koda kai polla polla alla Alexi .......
Apla to kalytero aftokinito BMW ever.... kai to omorfotero...arkei na dei kaneis tin proti sou foto (vevaia to csl paizei mesa sto fysiko tou perivallon) gia na kanei tin amesi sygrisi kai na vgalei ta syberasmata tou....
Oso gia ta frena tou E92 mi rixneis to ftaiksimo se afta ta kakomoira.....riksto se aftous oi opoioi plassaroun os pistadika, aftokinita san ta simerina M3 ton sxedon 2 tonon (me full kafsimo kai odigo) ....kai 20pistona carbon na tous valeis 10 gyrous de tha vgaloun....
SIMPLY ICONIC
...riksto se aftous oi opoioi plassaroun os pistadika, aftokinita san ta simerina M3 ton sxedon 2 tonon (me full kafsimo kai odigo) ....kai 20pistona carbon na tous valeis 10 gyrous de tha vgaloun....
SIMPLY ICONIC
Και εκτός των 2 τόννων ... μας μάρανε η κάρμπον οροφή !!! ...
Τέσπα γεγονός είναι ότι με 2 τόνους βάρους προφανώς δε γίνεται να αντέξει σε πιστάκι κανένα δρομίσιο φρένο ...
Ευχάριστη έκπληξη ήταν ότι το CSL μου ήταν το μοναδικό όχημα (ανάμεσα και σε 997 GT2, 997 GT3, Ferrari 430 κτλ κτλ.) που συμπλήρωνε φουλ μισάωρο χωρίς να χρειαστεί να κάνω cool down. Ντροπή για τα supercars και τους ιδιοκτήτες τους που κατά μέσο όρο σε 7-8 γύρους βγαίνανε έξω.
alex με τι setup φρένων ήσουν δεν μας είπες??
ap-racing ή με pagid στα εργοστασιακά?
Action Man
27-01-10, 14:37
Τέσπα γεγονός είναι ότι με 2 τόνους βάρους προφανώς δε γίνεται να αντέξει σε πιστάκι κανένα δρομίσιο φρένο ...
Kαλά,μη το μ@Μ@με.....δεν είναι και κανα κάτερχαμ η Ε46,και αν κάνεις προσεχτική και ΟΧΙ γαμπριάτικη παραγγελία στην Ε90-92κτλ δεν είναι και βόδι!
Αλλά ας μη το "χαλάμε" το θρέντ....ψάχνω να βρώ το παλίο θέμα αλλά δεν υπάρχει προς το παρόν...:embarassm
Αλεξη οτι ωρα θες ανεβαζω βιντεο με εσενα,santo και action μερικα χρονια πριν,οταν ψαχναμε τι αμαξι θα παρουμε για να ξεφτυλισουμε κανα supercar σε πιστες ανα την υφηλιο....στο Gran Turismo!!!:D
alex με τι setup φρένων ήσουν δεν μας είπες??
ap-racing ή με pagid στα εργοστασιακά?
Προς το παρών εργοστασιακά και Pagid RS-29 και υγρά φρένων.
Εξωτερική θερμοκρασία 0 βαθμούς.
Μπραβο ρε Αλεξη!
Τι μας κανεις τωρα.....
Tη Variante Ascari την λιγουρεύομαι εδω και καποια χρονια....(απο f1simulation)!!!
To csl τι λεει μες στο ναο?
Tη Variante Ascari την λιγουρεύομαι εδω και καποια χρονια....(απο f1simulation)!!!
To csl τι λεει μες στο ναο?
Ναι η στροφή αυτή τα σπάει στην πράξη.
Αυτήν την παίρνω πολύ γρήγορα και στα φρένα είμαι πολύ ωραίος (έχω ορατότητα οπότε πιέζω πολύ).
Σκέψου το φρενάρω οριακά τελείως με το πίσω μέρος να πλασάρει το αμάξι αριστερά (σαν μηχανάκι ένα πράγμα).
Το CSL πιστεύω είναι πολύ ικανό (εκτός αν τα βάζεις με 500 άλογα που στην ευθεία φεύγουν πολύ).
Θέλω να το δω με τα cup όμως γιατί μιλάμε για κατάσταση να 'παίζω' με GT3 με R888 και Μ3 Ε92 με cup, με χιονολάστιχα στο δικό μου. Είναι λίγο άδικη σύγκριση, αλλά το διασκεδάζω γιατί αυτοί οι φίλοι σε 4-5 γύρους βγαίνουν έξω (υποθέτω λόγω φρένων και ελαστικών).
Φυσικά υπάρχουν κάθε φορά και 2 εξαιρέσεις που πάνε μπάλα (για 2-3 γύρους πάλι...).
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.