PDA

Επιστροφή στο Forum : επισκεψη σε VAG αντιπροσωπια.. εντυπωσεις..


panos90
27-01-10, 06:02
πηγαμε να χαζεψουμε volkswagen/audi μιας και καποια στιγμη θα παρουμε καινουργιο τουτου..

πρωτα στη volkswagen..

παω στο καινουργιο polo, το κανω μια γυρα πρωτα να δω σχεδιο, πολυ ωραιο μου αρεσε.

μετα μπαινω μεσα.. εκει αρχισαν τα δυσκολα.. ειχα την εντυπωση οτι μπηκα στο πεζο 205 της γιαγιας μου...

τι πλαστικουρα ειναι αυτη ρε παιδια? το καθισμα τι σκεφτονταν οταν το σχεδιαζανε? κανα σκαμπο? δεν ξερω τι εκδοση ηταν ουτε με νοιαζει αν ειχε εχτρα η οχι. αυτο που ειδα ηταν ενα Ε Λ Ε Ο Σ και κανει και 15.000+ με ΟΥΤΕ 100 αλογα. συγνωμη αλλα για μλκες ψαχνουν??? (και μαλιστα μας ειπαν οτι δεν βγαινει με ηλιοροφη... οτι να ναι.. γιατι εχει κατι ειδικο το πλαισιο του που ξινιζει στην ηλιοροφη? τραλαλολ)

λεω.. οκ .. ας παω στο golfaki.. και ποιο?... το GTI.

το κανω και αυτο μια γυρα.. 2 μπουκες αριστερα και δεξια.. ωραια ζαντα.. φρενακια.. ωραιο λεω..
μπαινω μεσα..
ωραιο τιμονι λεω.. το πιανω... κουτσουρο... ξερο πραμα.. μετα παρατηρω το ταμπλο...
τραγικο.. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ το τραβηξανε τοσο ΠΑΝΩ???? για να δω τη μουτσουνα του αμαξιου επρεπε να τεντωσω το κεφαλι τεεεερμα πανω. οσο για την ποιοτητα.. τα ιδια χαλια με το πολο. ξερο πλαστικο. το καθισμα ηταν υφασματινο και ειχε ενα σχεδιο.. σαν κατι καναπεδες παλιους με τις ριγες.. τι γυφτια ρε γμτ.. και να πω οκ .. υφασμα εχει και η μπεμπα.. αλλα αυτο ηταν σαν ΧΑΡΤΙ.. και κανει 30.000+ αυτο το πραμα? χτυπουσα τα πλαστικα (στυλ clarksson) με το δαχτυλο και εκαναν σαν ξεχαρβαλωμενα.. ενα τικ τικ τακ τακ..
ρε δεν πα να εχει και 1000 αλογα.. και 10 τουρμπο...


οσο για τα audi (με εξαιρεση το r8 Που το κοιταζα κανα τεταρτο) δεν θα πω πολλα γιατι θα με κραξετε... στο s3 αναφερομαι..

απλα μεταφεω μια φραση του πατερα μου οταν μπηκαμε σε a3,a4...

"καταλαβες διαφορα απο τα προηγουμενα?"
ηθελα να πω για το s3 .. αλλα θα με πειτε υπερβολικο... και πολλοι το θεωρουν υπερτατο.. οποτε αστο καλυτερα..

περιμενα πολυ περισσοτερα - δεν ξερω αν φταιει που μονο με bmw ασχολουμαι.. ξερω γω.. μηπως εχω συνηθισει στο deisign της e46?

η compact ειναι μοντελο 2001 και εχει 100 φορες καλυτερη ποιοτητα μεσα.. πιεζεις το ταμπλο και ειναι μαλακουλι μπεμπεδιστικο.. σαν πιπινακι.. ετσι το βλεπω εγω...
και η θεση οδηγησης τ ε λ ε ι α. βλεπω και την μουτσουνα της χωρις ζορι. κι γενικα οταν καθεσαι νιωθεις το αμαξι "φορεμενο"..

απλα λυπαμαι που τετοια αυτοκινητα πωλουνται 12.000-14.000... ειναι πραγματικα κριμα...

και ολα αυτα γιατι? για να παρουμε ενα που εχει καλυτερο 0-100??? επειδη θελουμε να λεμε οτι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ? επειδη ειναι ΤΟΥΡΜΠΟΚΠΜΠΡΕΣΟΡ? επειδη στη διαφιμιση ειναι ασπρο? ελεος....


δεν ξερω αν διαφωνειτε η οχι μαζι μου... ειπα τη γνωμη μου.... vag δεν θα παρουμε παντως... οσο και αν συμφερει για ελλαδα... τι να το κανεις οταν μπαινεις μεσα και σου ερχεται να βγεις αμεσως?

αυτα.. και μην σκοτωνετε τα αμαξια σας για να τα παρει οποιος να ναι..


// τωρα μου ηρθε και η εφιαλτικη σκεψη οτι το gti κανει οσο μια m3 e46... εγκεφαλικο.... οκ οκ.. εχει τελη κλπ... αλλα και παλι... δεν επρεπε να υπαρχει σημειο συγκρισης..

panagakiss
27-01-10, 08:10
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!! Το ιδιο ακριβως σκεφτομουν κι εγω ρε Πανο περσι που ειχα παει στην εκθεση στο ελληνικο, οταν μπηκα -οχι σε polo και golf- αλλα σε scirocco 3.2 με οτι καλυτερο μπορεις να το παρεις. Να ειναι ολο το αμαξι στην πενα, και να του χουν βαλει και κατι απιστευτα καθισματα (ε αμα δεν τα βαζανε στο εκθεσιακο σε ποιο θα τα βαζανε?) δερμα στο χρωμα της μοκα, με μεγαλες ραφες, και μπακετ.. και οταν κοιταζες το ταμπλο ή ακομα χειροτερα το επιανες, σου ερχοταν να το φτυσεις! Απελπισια σκετη! Αλλα φαινεται τους κραξανε πολλοι, γιατι φετος που ειχα παει στο Athens Tuning Show, και ξαναμπηκα στο scirocco, επιασα το ταμπο και ηταν κομπλε, οποτε το διορθωσανε κι αυτο (οχι βεβαια σε βασικη εκδοση..!)
Παντως αυτο που λες για το αν συμφερει στην Ελλαδα, εγω πιστευω οτι τα ατμοσφαιρικα σιγα σιγα θα πεθανουν (αν διατηρησουν αυτα τα μετρα) και το ψηνω να πουλησω το compact και να παρω S3 (το παλιο που ειναι 1.8). Δε μ' ενδιαφερει αν θα καιει περισσοτερα σε βενζινες, αλλα δε γουσταρω να πληρωνω νταβατζηλικια στο κρατος επειδη ετσι του ηρθε. Οταν το πηρα το αμαξι, ηξερα πως θα πληρωνω 450 ευρω τελη.. μου φανηκε καπως αλλα ειπα οκ.. τωρα γιατι να πληρωνω 670? και δεν ειναι καμια μικρη διαφορα, ειναι 50% πανω. Παντως αν ειναι να το αλαξω θα περιμενω λιγο να δω τι θα κανουν, γιατι ακουω πως θα τα ξαναλαξουν!

randombk
27-01-10, 09:30
Ολα ειναι θεμα γουστου απο την στιγμη που η τρελα μας ειναι τα αυτοκινητα...
Εγω ας πουμε δεν μου πηγαινε η καρδια να δωσω τα λεφτα μου στην VW να παρω ενα GTI!
Οκ θα ηταν καινουργιο αλλα ρε παιδια θα ειχα δωσει ενα σκασμο λεφτα και θα ειχα GOLF!
Το αστειο ειναι οτι καθε μερα που θα οδηγουσα θα κοιταγα εξω απο το παραθυρο μηπως και περασει κανενα Μ3 να το χαζεψω λιγο...
Γι αυτο και πηρα το Μ3 και ησυχασα και ειμαι καθε μερα μεσα στην κ@υλα!
Το κακο της υποθεσης ειναι μονο το νταβατζιλικι του Κ@ΛΟΚΡΑΤΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ και ΑΝΙΚΑΝΩΝ που με το ζορι επιβαλανε στον κοσμο να πληρωσει ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ τετοια ΤΕΛΗ!

Αυτα ειχα να πω και να χαιρεστε οσο μπορειτε τα αμαξια σας και προσοχη στον δρομο γιατι η ζωη ειναι πολυ μικρη παιδεςςςς!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΕΣΤΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ!
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ....

MAD-13
29-01-10, 01:50
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΕΣΤΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ!
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ....
ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΙΛΕ!
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!
ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ (κανει τους αλλους να αγχονονται! Πραγματικα!)

Οσο για τα εσωτερικα τα VW στα μικρα τους αμαξια ειναι οντως πολυ μετρια αλλα για να ειμαστε αντικειμενικοι προφανως το εσωτερικο του polo/golf θα πρεπει να το συγκρινεις με το εσωτερικο της "1" (που την βρισκω απιστευτα στενη) κι οχι με "3" κλπ
Αλλα επομενο ειναι! Οτι πληρωσεις περνεις! Αν ηταν φουλ εσωτερικα τα VW θα εκαναν 10χιλ πάνω! Κι αν ειναι να δωσεις 40.000+ για VW περνεις BMW! Ετσι σκεφτεται ο πελατης! Ετσι σκεφτεται και πραττει και η εταιρεία οπότε και δεν φορτωνει τα μικρά αμάξια!
Επειδη ομως εχω μπει μεσα σε Touareg που ηταν και ψιλο-φουλ ακομα το θυμαμαι και σκεφτομαι ποσο φοβερο ηταν! Ατελειωτα κουμπια! ΠΙΛΟΤΗΡΙΟ! Η χαρα του παιδιου! Και γενικα σου εδεινε τρελη αισθηση! 6μηνες αναμονη ομως ειχε... καλα κρασιά! Αληθεια γιατι δεν ξαναβγάλανε ποτέ?????
Και σε Passat CC που εχει παρει γνωστος μου ειναι φουλ λιμουζίνα με τα ολα της! Ανετοτατα καθισματα και φουλ εξοπλισμος και μαλακο πλαισιο! Μια χαρα!

Η AUDI ειναι κι αυτη στα ιδια με VW στα μικρά μάλιστα σε απογοτευει πιο πολυ γιατι περιμενεις κατι καλυτερο απο golf αλλα το Α3 ειναι μετριο! Χαλια και το ΤΤ (Αν το συγκρινεις με z4 και slk πραγματικα ειναι... οτι να'ναι το αμαξι)!
Ομως τα μεγάλα π.χ. το Q5 και το Q7 ειναι αψογα μεσα! Φοβερά!
Οτι πληρωνεις περνεις! .-

υ.γ. Πάντως αμα μπεις σε ενα αμαξι με δερμα στα καθισματα και μπειτε ακριβως σε 100% ολοιδιο αμαξι με υφασμα αλλαζει η εντυπωση που σου δεινει! Μετραει παρα πολυ το δερμα στο καθισμα! Το υφασμα κανει ολο το αμαξι πιο... "φτωχο"!
Το διαπιστωσα αυτο σε AUDI αντιπροσωπεια με 2 ιδια Α3!

randombk
29-01-10, 09:55
ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΙΛΕ!
ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ!
ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ (κανει τους αλλους να αγχονονται! Πραγματικα!)


Φιλε δοξα το θεο απο υγεια ειμαι μια χαρα! Αλλα βλεπω γυρω μου τι γινεται απο γνωστους και φιλους καθε μερα και αν αρχισω να λεω θα σου μαυρισω την ψυχη...

Εντομεταξυ δεν φανταζεσαι ποσο ανχονονται οι αλλοι οταν με βλεπουν και χαμογελαω και να μην με απασχολουν τα σκ@τα τις κοινωνιας!
Πιαστε το νοημα παιδες πριν ειναι αργα! Η ζωη δεν φανταζεστε ποσο μικρη ειναι!

Που να δεις φιλε μου πως με αντιμετωπιζουν ολοι , που μεσα στην ΔΗΘΕΝ κριση πηγα και πηρα Μ3! Δεν κανω κανενα σχολιο μπορεις να φανταστεις...

ΚΡΙΣΗ ειναι το οπλο των media που θελουν τον κοσμο φοβισμενο! Ξυπνηστε!
Ολες οι εταιριες ειχαν κερδη η? μειναν στα ιδια εσοδα!
ΟΜΩΣ οι απολυσεις χτυπησαν κοκκινο!

Τεσπα φευγουμε απο το θεμα sorry...
Αν θελουν οι admin μπορουν να το σβισουν...

Τελος για το θεμα που συζηταμε ολα ειναι θεμα γουστου για μενα.
Μπορει σε καποιον ενα vw ασχετος ποιοτητας κατασκευης να ειναι ονειρο! και ενα BMW να ειναι απλα ενα ξενερωτο αμαξακι που δεν δινει σημασια...

Πατσίκας Βασίλειος
29-01-10, 10:42
πηγαμε να χαζεψουμε volkswagen/audi μιας και καποια στιγμη θα παρουμε καινουργιο τουτου..

πρωτα στη volkswagen..

παω στο καινουργιο polo, το κανω μια γυρα πρωτα να δω σχεδιο, πολυ ωραιο μου αρεσε.

μετα μπαινω μεσα.. εκει αρχισαν τα δυσκολα.. ειχα την εντυπωση οτι μπηκα στο πεζο 205 της γιαγιας μου...

τι πλαστικουρα ειναι αυτη ρε παιδια? το καθισμα τι σκεφτονταν οταν το σχεδιαζανε? κανα σκαμπο? δεν ξερω τι εκδοση ηταν ουτε με νοιαζει αν ειχε εχτρα η οχι. αυτο που ειδα ηταν ενα Ε Λ Ε Ο Σ και κανει και 15.000+ με ΟΥΤΕ 100 αλογα. συγνωμη αλλα για μλκες ψαχνουν??? (και μαλιστα μας ειπαν οτι δεν βγαινει με ηλιοροφη... οτι να ναι.. γιατι εχει κατι ειδικο το πλαισιο του που ξινιζει στην ηλιοροφη? τραλαλολ)

λεω.. οκ .. ας παω στο golfaki.. και ποιο?... το GTI.

το κανω και αυτο μια γυρα.. 2 μπουκες αριστερα και δεξια.. ωραια ζαντα.. φρενακια.. ωραιο λεω..
μπαινω μεσα..
ωραιο τιμονι λεω.. το πιανω... κουτσουρο... ξερο πραμα.. μετα παρατηρω το ταμπλο...
τραγικο.. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ το τραβηξανε τοσο ΠΑΝΩ???? για να δω τη μουτσουνα του αμαξιου επρεπε να τεντωσω το κεφαλι τεεεερμα πανω. οσο για την ποιοτητα.. τα ιδια χαλια με το πολο. ξερο πλαστικο. το καθισμα ηταν υφασματινο και ειχε ενα σχεδιο.. σαν κατι καναπεδες παλιους με τις ριγες.. τι γυφτια ρε γμτ.. και να πω οκ .. υφασμα εχει και η μπεμπα.. αλλα αυτο ηταν σαν ΧΑΡΤΙ.. και κανει 30.000+ αυτο το πραμα? χτυπουσα τα πλαστικα (στυλ clarksson) με το δαχτυλο και εκαναν σαν ξεχαρβαλωμενα.. ενα τικ τικ τακ τακ..
ρε δεν πα να εχει και 1000 αλογα.. και 10 τουρμπο...


οσο για τα audi (με εξαιρεση το r8 Που το κοιταζα κανα τεταρτο) δεν θα πω πολλα γιατι θα με κραξετε... στο s3 αναφερομαι..

απλα μεταφεω μια φραση του πατερα μου οταν μπηκαμε σε a3,a4...

"καταλαβες διαφορα απο τα προηγουμενα?"
ηθελα να πω για το s3 .. αλλα θα με πειτε υπερβολικο... και πολλοι το θεωρουν υπερτατο.. οποτε αστο καλυτερα..

περιμενα πολυ περισσοτερα - δεν ξερω αν φταιει που μονο με bmw ασχολουμαι.. ξερω γω.. μηπως εχω συνηθισει στο deisign της e46?

η compact ειναι μοντελο 2001 και εχει 100 φορες καλυτερη ποιοτητα μεσα.. πιεζεις το ταμπλο και ειναι μαλακουλι μπεμπεδιστικο.. σαν πιπινακι.. ετσι το βλεπω εγω...
και η θεση οδηγησης τ ε λ ε ι α. βλεπω και την μουτσουνα της χωρις ζορι. κι γενικα οταν καθεσαι νιωθεις το αμαξι "φορεμενο"..

απλα λυπαμαι που τετοια αυτοκινητα πωλουνται 12.000-14.000... ειναι πραγματικα κριμα...

και ολα αυτα γιατι? για να παρουμε ενα που εχει καλυτερο 0-100??? επειδη θελουμε να λεμε οτι ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ? επειδη ειναι ΤΟΥΡΜΠΟΚΠΜΠΡΕΣΟΡ? επειδη στη διαφιμιση ειναι ασπρο? ελεος....


δεν ξερω αν διαφωνειτε η οχι μαζι μου... ειπα τη γνωμη μου.... vag δεν θα παρουμε παντως... οσο και αν συμφερει για ελλαδα... τι να το κανεις οταν μπαινεις μεσα και σου ερχεται να βγεις αμεσως?

αυτα.. και μην σκοτωνετε τα αμαξια σας για να τα παρει οποιος να ναι..


// τωρα μου ηρθε και η εφιαλτικη σκεψη οτι το gti κανει οσο μια m3 e46... εγκεφαλικο.... οκ οκ.. εχει τελη κλπ... αλλα και παλι... δεν επρεπε να υπαρχει σημειο συγκρισης..

πιστευω εισαο λιγο υπερβολικος οσον αφορα το θεμα ποιοτητα εσωτερικου πολο και γκολφ.....τα καλυτερα της κατηγοριας τα εβγαλες σκαρτα....δεκτη η γνωμη σου αλλα μπες σε ενα σειρα 1 και τοτε κανε ξανα συγκριση για ποιοτητα εσωτερικου οταν ακομα και το γκολφ 5 εχει μαλακο πλαστικο ενω το σειρα 1 ακομα μασιφ πλαστικο τυπου κορεατικου φοραει ακομα....η συγκριση αφορα τα παραπανω δυο και τιποτα αλλο....το λεω με το πιο καλοπροερετο τροπο το σχολιο μου....τωρα για το ε46 που λες ναι εχει ποιοτητα αλλα σκεψου οτι οταν βγκηκε μεταφερθηκε το ταμπλο της σειρας 5 (ε39) και ακομα ποιοτικα και σχεδιαστικα στεκεται καλα.....ομως σκεψου οτι το bmw σου ζηταει και ενα καρο λεφτα....οποτε το λιγοτερο που θα μπορουσε να προσφερει ειναι ποιοτητα εωτερικου......

sakkunen
29-01-10, 10:53
Για 30 χήνες που κάνει το GTI το λές απλά κ όμορφα μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Από κει κ πέρα το 0-100 είναι για πιτσιρίκια 15 χρονών. Οι ρεπρίζ μετράνε.
Το αν θα το έπαιρνα βέβαια είναι μια διαφορετική συζήτηση.

Action Man
29-01-10, 11:01
VAG must die....

Dim77
29-01-10, 11:22
VAG must die....

G....:icon18:

papanikos
29-01-10, 11:36
Ρε παιδια τώρα μπερδεύετε τη βούρτσα με την π****τσα.... Ιδιο είναι να έχεις bmw και ίδιο να έχεις VW?? Το Ε46 μου του 2000 έχει καλύτερο εσωτερικό από το καινουρηιο γκολφ που πήρε ο ξαδερφος μου... Μπορει βέβαια να φταίει που έχω και δερμάτινα εγώ... Αλλα για το ταμπλό αφηστε τους να ψάχνονται... Αυτο το ματ μαλακό (δερμα ειναι??) δεν υπαρχει, και ομορφια στο μάτι και ποιότητα!!

manosm3
29-01-10, 11:37
Για 30 χήνες που κάνει το GTI το λές απλά κ όμορφα μια ολοκληρωμένη πρόταση.
Από κει κ πέρα το 0-100 είναι για πιτσιρίκια 15 χρονών. Οι ρεπρίζ μετράνε.
Το αν θα το έπαιρνα βέβαια είναι μια διαφορετική συζήτηση.

+1
Ειχαμε παει να δουμε το golf & scirocco με ενα φιλο μου και μας αρεσε αρκετα μεσα. Πολυ ωραια υλικα, ωραιο εσωτερικο, χοντρο τιμονακι και το scirocco ειχε πολυ σωστα bucket. Το υλικο του ταμπλω ηταν ενα ωραιο μαλακο πλαστικο, γκρι σκουρου χρωματος.
Αυτο για τη μουτσουνα κλπ ειναι για γελια. Αν ειναι δυνατον να κρινεις με αυτο το κριτηριο ενα αυτοκινητο! Και στη Ζ4 δε βλεπεις μπροστα τιποτα αρα ειναι αχρηστη, οκ;
Επισης τα καθισματα του gti ειναι σαν τραπεζομαντηλο ναι, αλλα σε πολλους αρεσει μιας και αποτελει "φορο τιμης" στο 1ο γκολφ που ειχε τετοια.
Δειτε τι προσφερει η μπεμβε στο 116 και τι προσφερει η vw στο tsi που κοστιζουν περιπου τα ιδια. Και μην πειτε για πισωκινηση και μλκιες της 116, δεν ειναι και κανα ντριφταμαξο.
Αν θα το επαιρνα; Δεν ξερω:icon11:
Αλλα ουτε και brand new bmw θα αγοραζα ποτε.-:yipee:

BMW Power
29-01-10, 11:49
Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο?

Η πίσω κίνηση δεν είναι για να τραβάς κωλήδια..... το κωλήδι είναι συνέπεια της πίσω κίνησης....

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση συγκρίνοντας αντίστοιχα αυτοκίνητα το πισωκίνητο να μην στρίβει καλύτερα απο το μπροστοκίνητο.

Εκεί είναι όλο το θέμα

manosm3
29-01-10, 11:50
Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο?

Η πίσω κίνηση δεν είναι για να τραβάς κωλήδια..... το κωλήδι είναι συνέπεια της πίσω κίνησης....

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση συγκρίνοντας αντίστοιχα αυτοκίνητα το πισωκίνητο να μην στρίβει καλύτερα απο το μπροστοκίνητο.

Εκεί είναι όλο το θέμα

Οχι Δημητρη, απλα οι περισσοτεροι λενε οτι επελεξαν την 1 λογω της πισωκινησης

BMW Power
29-01-10, 11:54
Ναι ρε φίλε αυτό λέω!!!

Ότι είναι λογικό να επιλέγουν την 1 λόγο πίσω κίνησης!!!

Δεν υπάρχει άλλο πισωκίνητο στην κατηγορία οπότε η λύση είναι μονόδρομος!!!

Πατσίκας Βασίλειος
29-01-10, 12:07
+1
Ειχαμε παει να δουμε το golf & scirocco με ενα φιλο μου και μας αρεσε αρκετα μεσα. Πολυ ωραια υλικα, ωραιο εσωτερικο, χοντρο τιμονακι και το scirocco ειχε πολυ σωστα bucket. Το υλικο του ταμπλω ηταν ενα ωραιο μαλακο πλαστικο, γκρι σκουρου χρωματος.
Αυτο για τη μουτσουνα κλπ ειναι για γελια. Αν ειναι δυνατον να κρινεις με αυτο το κριτηριο ενα αυτοκινητο! Και στη Ζ4 δε βλεπεις μπροστα τιποτα αρα ειναι αχρηστη, οκ;
Επισης τα καθισματα του gti ειναι σαν τραπεζομαντηλο ναι, αλλα σε πολλους αρεσει μιας και αποτελει "φορο τιμης" στο 1ο γκολφ που ειχε τετοια.
Δειτε τι προσφερει η μπεμβε στο 116 και τι προσφερει η vw στο tsi που κοστιζουν περιπου τα ιδια. Και μην πειτε για πισωκινηση και μλκιες της 116, δεν ειναι και κανα ντριφταμαξο.
Αν θα το επαιρνα; Δεν ξερω:icon11:
Αλλα ουτε και brand new bmw θα αγοραζα ποτε.-:yipee:
πες τα ρε μανο...ολοι επιλεγουν bmw για την πισω κινηση.....αναθεμα και ανα ξερουν οι περισσοτεροι τι αγοραζουν με 27000(116) δηλαδη μηδεν επιδοσεις(και καλα πισοκουνα αρα κολιδια)....να μη μιλησω για 316 και 320...που κανουν μια περιουσια...λες και οσοι πηραν 316 με 122 αλογα ειχαν κριτηριο τελειο τιμονι τελειο κιβωτιο λες και καθε μερα οι κατοχοι αυτοι ξημεροβραδιαζονται στις πιστες....να λεμε τα πραματα οπως ειναι......καλα τα vw ,καλυτερα τα bmw οχι ολα ομως.....οχι ομως να λεμε τρομερα τα bmw και αχρηστα ολα τα αλλα......

Spyros
29-01-10, 17:15
Να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις μου, φιλικά πάντα και ας με κράξετε.

- Είχα και E46 και E36 Μ3

- Νομίζω ότι είμαι ακόμα BMWδακιας

- Αφού εξέτασα πόλους παράγοντες αγόρασα κούτα ένα s3 sportback quatro facelift

- Θέση οδήγησης άψογη

- Ορατότητα xmmmm λίγο πίσω σε χαλάει

- Ταμπλό απλά από τα πιο εργονομικά

- Εσωτερική ποιότητα αξιόλογη με μαλακα πλαστικα

- Τιμόνι και στο δρόμο, απλά kart

- AUDI καλή τιμή για αυτά που προσφέρει

- BMW παααρα πολλά για αυτά που προσφέρει
Μιλάμε πάντα για τα κορυφαία μοντέλα τις κάθε εταιρίας

- Ένας κοινός οδηγός με πίσω κίνηση και ένας κοινός οδηγός με μπροστά κίνηση, καλύτερα
στρίβει αυτός με την μπροστά κίνηση

- Ένας χέρας οδηγός με πίσω κίνηση και ένας χέρας οδηγός με μπροστά κίνηση, και οι δυο στρίβουν τάπα

- Τελικά το μονο που μου λείπη από τα BMW είναι τα παντιλίκια

nikos12
29-01-10, 17:45
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση συγκρίνοντας αντίστοιχα αυτοκίνητα το πισωκίνητο να μην στρίβει καλύτερα απο το μπροστοκίνητο.


Kι εμένα έτσι μου φαίνεται, αλλά όταν ξεκίνησα να βλέπω WTCC μου έκανε εντύπωση πόσο γρήγορα προσπερνάγαν τα LEON στην έξοδο της στροφής όταν ο ποπός της BMW έκανε μια μικρή ταλαντοσούλα... δεν έχω βγάλει ακόμα ασφαλές συμπέρασμα επί του θέματος

Πατσίκας Βασίλειος
29-01-10, 18:37
Kι εμένα έτσι μου φαίνεται, αλλά όταν ξεκίνησα να βλέπω WTCC μου έκανε εντύπωση πόσο γρήγορα προσπερνάγαν τα LEON στην έξοδο της στροφής όταν ο ποπός της BMW έκανε μια μικρή ταλαντοσούλα... δεν έχω βγάλει ακόμα ασφαλές συμπέρασμα επί του θέματος
πολυ σωστος...τα λεον ναι στριβοθν καλυτερα απο τα αλλα πισωκινητα... bmw............οπως και τα audi dtm καλυτερα απο τα mercedes......οχι παντα βεβαια...

nikos12
29-01-10, 18:41
πολυ σωστος...τα λεον ναι στριβοθν καλυτερα απο τα αλλα πισωκινητα... bmw............οπως και τα audi dtm καλυτερα απο τα mercedes......οχι παντα βεβαια...

Στεναχωρέθηκα τώρα :shakehead

nik200
29-01-10, 19:07
συγνωμη ειμαστε σοβαροι??
για το γκολφ συμφωνω οτι δεν λεει και πολλα πραγματα, ποιοτικα τουλαχιστον...αλλα με 19 χηνες εχεις επιδοσεις που η 116 των 25 χηνων ονειρευεται...ασε για χωρους....δεν μπορει ολοι να χουν για πρωτο αμαξι μια 7αρα bmw....οποτε κοιτανε να τα συνδυαζει ολα....και οχι αν ειναι πισωκινητο!
οσο για τα αουντι αυτη την στιγμη παγκοσμιως θεωρουνται οτι εχουν τα καλυτερα εσωτερικα ποιοτικα...σορρυ αλλα το εσωτερικο μιας 116 με ενα α3 1.6 ειναι σαφως χειροτερη η bmw...

και σταματηστε να λετε οτι group vag must die...οι ανθρωποι προσφερουν στο λαο μια χαρα αυτοκινητακια..για την κατηγορια τους....δεν τους νοιαζει ολους αν θα πεταξει κωλο στη στροφη το αμαξι...και αν εχει καλο τιμονι...αυτα ειναι πολυτελειες για τον μεσο αστο οικογενειαρχη...παρτε το χαμπαρι..την οδηγικη απολαυση την πληρωνουμε αδρα στην μαρκα που αγαπαμε....δεν μας τα χαριζουν κιολας!!!

EVERGET
29-01-10, 19:43
Ο όμιλος VAG δεν ξέρω αν έχει ουσιαστική ποιότητα, αλλά από απτή ποιότητα σκίζουν. Ένα passat που έχουμε στην οικογένεια έχει απλά τέλειο εσωτερικό, καλοφτιαγμένο και με πολύ ωραίο και στιβαρό design. Το ίδιο και το εσωτερικό του A4 που κατά τη γνώμη μου ρίχνει πολύ στο άσχημο και με φτηνά στην όψη υλικά του Ε90, που για να δείξει λίγο πρέπει να του βάλεις 10.000euro έξτρας.

Προτιμώ χίλιες φορές γρήγορο μπροστοκίνητο VAG παρά στα ίδια λεφτά αργό πισωκίνητο Bimmer. H πίσω κίνηση θέλει δύναμη, και τα μικρά στην γκάμα της Bmw είναι απογοητευτικά σε σχέση με τον υπερτροφοδοτούμενο ανταγωνισμό.

Όσων αφορά τα "καλά" Bmw εκεί δεν υπάρχει σύγκριση, όχι γιατί δεν υπάρχουν πιο γρήγορα Audi αλλά γιατί τα bmw κερδίζουν σε αίσθηση. Και αυτά δεν έχουν "μόνο παντιλίκι" όπως γράφτηκε παραπάνω από τα vw-audi, έχουν χαρακτήρα και αυτό είναι το βασικότερο όλων.

TAZ118!
29-01-10, 19:51
Ρε μαγκες ποτε θα κοψετε την πιπιλα με την ποιοτητα του Ασσου?
Εχετε μπει ποτε σε Ασσο και ειδικα facelift?Οντως οι πρωτοι Ασσοι ειχαν αρκετα θεματα
ποιοτητας τα οποια εχουν διορθωθει και με το παραπανω στους facelift.
Σε επομενη συναντηση θελω να δειτε την 118i μου.Τοτε να δω τι θα πειτε....

nik200
29-01-10, 19:53
και κατι αλλο..τα golf σαν αμεσο ανταγωνιστη παντα ειχαν τα corolla (auris)....για δοκιμαστε να πατε σε μια toyota αντιπροσωπεια...να δειτε και αυτο το αμαξι...αν το golf σας φαινεται χαλια..εκει θα απογοητευτειτε τελειως....μιλαμε για την πλαστικουρα............για φοβερη ελλειψη φαντασιας...με δυο λογια απαραδεκτα....στα ιδια λεφτα με το golf!!!!!!

strofimios
29-01-10, 19:59
Γιατι να πεθανει το vag ρε παιδια;Στο σπιτι εχουμε και ενα Α4 1.6 του '99.Εχει 310.000 χλμ.Το ηλεκτρονικο του γκαζι ειναι αισχος.Εχει πολυ βαρυ βολαν.Φρεναρει με προσευχες!!
Ομως.το εσωτερικο δεν κανει τσικ.Και περναει μεσα (χωρις γεφυρα η δρομο) απο ποταμι καθε φορα που παμε στο χωριο και φυσικα το ξαναπερναει 2-3-4-5+ φορες την ημερα οταν φευγουμε απο το συνοικισμο για να παμε στο χωριο.Στο μερος που μενω μονιμα καθε μερα κανει 1+χιλιομετρο ασχημο χωμα και δεν ακους τιποτα μεσα ουτε στρεβλωσεις ουτε τιποτα.Κλιματισμος κλπ. δεν εχουν χαλασει ποτε.Ουτε θελει ψαλιδια κλπ.καθε 2 χρονια.Ουτε κοβεται το πατωμα,οι θολοι και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Ενταξει,δεν κανει για αυτο που ζηταω,ομως οταν θελω απλα να μετακινηθω το προτιμω απο την is μου η οποια οταν περναει τον χωματοδρομο(με μηδενικη ταχυτητα)γινεται η στρεβλωση η ιδια.Πιστευω οτι οι πολλοι αυτο ψαχνουν,πρακτικοτητα,τωρα εαν εχει και εξοπλισμο,επιδοσεις,καλο εσωτερικο και εχει και "καλο" σημα στο καπο τοτε ειναι ακομα καλυτερα.
Και επειδη και εμενα μου φαινονται ακριβα τα μικρα vw,οι τιμες των mini πως σας φαινονται;

TAZ118!
29-01-10, 20:00
Το υπερυψωμενο κεντρικο τουνελ του Auris με τον λεβιε ψηλα πολυ τον γουσταρω....
Θυμηζει κατι απο Carrera GT....

Πατσίκας Βασίλειος
29-01-10, 20:25
Γιατι να πεθανει το vag ρε παιδια;Στο σπιτι εχουμε και ενα Α4 1.6 του '99.Εχει 310.000 χλμ.Το ηλεκτρονικο του γκαζι ειναι αισχος.Εχει πολυ βαρυ βολαν.Φρεναρει με προσευχες!!
Ομως.το εσωτερικο δεν κανει τσικ.Και περναει μεσα (χωρις γεφυρα η δρομο) απο ποταμι καθε φορα που παμε στο χωριο και φυσικα το ξαναπερναει 2-3-4-5+ φορες την ημερα οταν φευγουμε απο το συνοικισμο για να παμε στο χωριο.Στο μερος που μενω μονιμα καθε μερα κανει 1+χιλιομετρο ασχημο χωμα και δεν ακους τιποτα μεσα ουτε στρεβλωσεις ουτε τιποτα.Κλιματισμος κλπ. δεν εχουν χαλασει ποτε.Ουτε θελει ψαλιδια κλπ.καθε 2 χρονια.Ουτε κοβεται το πατωμα,οι θολοι και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Ενταξει,δεν κανει για αυτο που ζηταω,ομως οταν θελω απλα να μετακινηθω το προτιμω απο την is μου η οποια οταν περναει τον χωματοδρομο(με μηδενικη ταχυτητα)γινεται η στρεβλωση η ιδια.Πιστευω οτι οι πολλοι αυτο ψαχνουν,πρακτικοτητα,τωρα εαν εχει και εξοπλισμο,επιδοσεις,καλο εσωτερικο και εχει και "καλο" σημα στο καπο τοτε ειναι ακομα καλυτερα.
Και επειδη και εμενα μου φαινονται ακριβα τα μικρα vw,οι τιμες των mini πως σας φαινονται;

ακριβα τα μινι ναι μοναδικα ομως...ποιοτικα θα μπορουσε να ειναι καλυτερα αλλα οδηγικα κορυφη......υπερτιμημενα αλλα μη ξεχναμε οτι ειναι ενα μονο μοντελο στη γκαμα......

Πατσίκας Βασίλειος
29-01-10, 20:27
συγνωμη ειμαστε σοβαροι??
για το γκολφ συμφωνω οτι δεν λεει και πολλα πραγματα, ποιοτικα τουλαχιστον...αλλα με 19 χηνες εχεις επιδοσεις που η 116 των 25 χηνων ονειρευεται...ασε για χωρους....δεν μπορει ολοι να χουν για πρωτο αμαξι μια 7αρα bmw....οποτε κοιτανε να τα συνδυαζει ολα....και οχι αν ειναι πισωκινητο!
οσο για τα αουντι αυτη την στιγμη παγκοσμιως θεωρουνται οτι εχουν τα καλυτερα εσωτερικα ποιοτικα...σορρυ αλλα το εσωτερικο μιας 116 με ενα α3 1.6 ειναι σαφως χειροτερη η bmw...

και σταματηστε να λετε οτι group vag must die...οι ανθρωποι προσφερουν στο λαο μια χαρα αυτοκινητακια..για την κατηγορια τους....δεν τους νοιαζει ολους αν θα πεταξει κωλο στη στροφη το αμαξι...και αν εχει καλο τιμονι...αυτα ειναι πολυτελειες για τον μεσο αστο οικογενειαρχη...παρτε το χαμπαρι..την οδηγικη απολαυση την πληρωνουμε αδρα στην μαρκα που αγαπαμε....δεν μας τα χαριζουν κιολας!!!

τα audi οντως ολος ο κοσμος τα λεει οτι ειναι καλυτερα ποιοτικα πιο πολυ προς τα κατω στη γκαμα και λιγοτερο προς τα πανω.......

Leonidas_Thess
29-01-10, 20:30
Γιατι να πεθανει το vag ρε παιδια;Στο σπιτι εχουμε και ενα Α4 1.6 του '99.Εχει 310.000 χλμ.Το ηλεκτρονικο του γκαζι ειναι αισχος.Εχει πολυ βαρυ βολαν.Φρεναρει με προσευχες!!
Ομως.το εσωτερικο δεν κανει τσικ.Και περναει μεσα (χωρις γεφυρα η δρομο) απο ποταμι καθε φορα που παμε στο χωριο και φυσικα το ξαναπερναει 2-3-4-5+ φορες την ημερα οταν φευγουμε απο το συνοικισμο για να παμε στο χωριο.Στο μερος που μενω μονιμα καθε μερα κανει 1+χιλιομετρο ασχημο χωμα και δεν ακους τιποτα μεσα ουτε στρεβλωσεις ουτε τιποτα.Κλιματισμος κλπ. δεν εχουν χαλασει ποτε.Ουτε θελει ψαλιδια κλπ.καθε 2 χρονια.Ουτε κοβεται το πατωμα,οι θολοι και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Ενταξει,δεν κανει για αυτο που ζηταω,ομως οταν θελω απλα να μετακινηθω το προτιμω απο την is μου η οποια οταν περναει τον χωματοδρομο(με μηδενικη ταχυτητα)γινεται η στρεβλωση η ιδια.Πιστευω οτι οι πολλοι αυτο ψαχνουν,πρακτικοτητα,τωρα εαν εχει και εξοπλισμο,επιδοσεις,καλο εσωτερικο και εχει και "καλο" σημα στο καπο τοτε ειναι ακομα καλυτερα.
Και επειδη και εμενα μου φαινονται ακριβα τα μικρα vw,οι τιμες των mini πως σας φαινονται;

Οσο για τα μινι μπορω να πω οτι και εγω είμουν κατα αυτης της αγοράς σε έναν φίλο μέχρι που μπήκα μέσα και το οδήγησα. Η συνέχεια ...................... δεν ήθελα να κατάβω το αμάξι με σπάτουλες με βγάλαν έξω πιστεύω οτι είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ και αξίζει τα λεφτά του μεχρι το τελευταίο Ευρω κατα την προσοπικη μου άποψη.

Πατσίκας Βασίλειος
29-01-10, 20:39
Οσο για τα μινι μπορω να πω οτι και εγω είμουν κατα αυτης της αγοράς σε έναν φίλο μέχρι που μπήκα μέσα και το οδήγησα. Η συνέχεια ...................... δεν ήθελα να κατάβω το αμάξι με σπάτουλες με βγάλαν έξω πιστεύω οτι είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ και αξίζει τα λεφτά του μεχρι το τελευταίο Ευρω κατα την προσοπικη μου άποψη.
πες τα..το γραψα και πιο πανω.....

nik200
30-01-10, 12:16
Οσο για τα μινι μπορω να πω οτι και εγω είμουν κατα αυτης της αγοράς σε έναν φίλο μέχρι που μπήκα μέσα και το οδήγησα. Η συνέχεια ...................... δεν ήθελα να κατάβω το αμάξι με σπάτουλες με βγάλαν έξω πιστεύω οτι είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ και αξίζει τα λεφτά του μεχρι το τελευταίο Ευρω κατα την προσοπικη μου άποψη.

ρε παιδια συγνωμη...ωραιο το μινι σαν αισθηση οδηγησης...αλλα χωραει να κατσει κανεις στο πισω καθισμα???????και ο χωρος αποσκευων ανεκδοτο...και ειναι και πανακριβο..

υπο αυτες τις προυποθεσεις παιρνεις στα ιδια λεφτα mx5 2λτ...το οποιο ειναι και καλυτερο οδηγικα...

Leonidas_Thess
30-01-10, 12:29
ρε παιδια συγνωμη...ωραιο το μινι σαν αισθηση οδηγησης...αλλα χωραει να κατσει κανεις στο πισω καθισμα???????και ο χωρος αποσκευων ανεκδοτο...και ειναι και πανακριβο..

υπο αυτες τις προυποθεσεις παιρνεις στα ιδια λεφτα mx5 2λτ...το οποιο ειναι και καλυτερο οδηγικα...

Φίλε μου χωρίς παρεξήγηση αλλο αμαξι το μινι και αλλο το μχ-5 και τα δύο εχουν το κοινο τους ειναι κατα την αποψη μου ειδικες κατηγοριες αυτοκινητων.

nik200
30-01-10, 12:42
Γιατι να πεθανει το vag ρε παιδια;Στο σπιτι εχουμε και ενα Α4 1.6 του '99.Εχει 310.000 χλμ.Το ηλεκτρονικο του γκαζι ειναι αισχος.Εχει πολυ βαρυ βολαν.Φρεναρει με προσευχες!!
Ομως.το εσωτερικο δεν κανει τσικ.Και περναει μεσα (χωρις γεφυρα η δρομο) απο ποταμι καθε φορα που παμε στο χωριο και φυσικα το ξαναπερναει 2-3-4-5+ φορες την ημερα οταν φευγουμε απο το συνοικισμο για να παμε στο χωριο.Στο μερος που μενω μονιμα καθε μερα κανει 1+χιλιομετρο ασχημο χωμα και δεν ακους τιποτα μεσα ουτε στρεβλωσεις ουτε τιποτα.Κλιματισμος κλπ. δεν εχουν χαλασει ποτε.Ουτε θελει ψαλιδια κλπ.καθε 2 χρονια.Ουτε κοβεται το πατωμα,οι θολοι και δεν ξερω και εγω τι αλλο.
Ενταξει,δεν κανει για αυτο που ζηταω,ομως οταν θελω απλα να μετακινηθω το προτιμω απο την is μου η οποια οταν περναει τον χωματοδρομο(με μηδενικη ταχυτητα)γινεται η στρεβλωση η ιδια.Πιστευω οτι οι πολλοι αυτο ψαχνουν,πρακτικοτητα,τωρα εαν εχει και εξοπλισμο,επιδοσεις,καλο εσωτερικο και εχει και "καλο" σημα στο καπο τοτε ειναι ακομα καλυτερα.
Και επειδη και εμενα μου φαινονται ακριβα τα μικρα vw,οι τιμες των mini πως σας φαινονται;

πες τα χρυσοστομε....μιλαμε για ποιοτητα εσωτερικου και εχουμε ξεχασει το γεγονος οτι τα 30-36 κοβονται μπροστα....την στιγμη που το αντιστοιχο audi 80 (κακο αυτοκινητο οδηγικα...και πολυ αργο) και το mercedes 190e (εχω μπει σε 2.3 16v..πολυ αξιολογο αμαξι για την εποχη του) ηταν και τα δυο τανκς....για να λεμε και του στραβου το δικιο...τα audi τοτε δεν ειχαν επαφη με τα bmw...πολυ κατωτερα συνολικα..

nik200
30-01-10, 12:46
Φίλε μου χωρίς παρεξήγηση αλλο αμαξι το μινι και αλλο το μχ-5 και τα δύο εχουν το κοινο τους ειναι κατα την αποψη μου ειδικες κατηγοριες αυτοκινητων.

φιλε λεωνιδα..φυσικα και αλλες κατηγοριες......και καθολου πρακτικα και τα δυο...αλλα οικονομικα στα ιδια επιπεδα...και γιαυτο τα βαζω μαζι..οδηγικα ισως εχουμε ενα απο τα καλυτερα προσθιοκινητα με ενα πολυ καλο πισωκινητο...εγω προσωπικα επιλεγω πισω κινηση με μπροστα κινητηρα..

giannis 116
30-01-10, 12:47
Να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις μου, φιλικά πάντα και ας με κράξετε.

- Είχα και E46 και E36 Μ3

- Νομίζω ότι είμαι ακόμα BMWδακιας

- Αφού εξέτασα πόλους παράγοντες αγόρασα κούτα ένα s3 sportback quatro facelift

- ..........

Απο τα αυτοκινητα που προσωπικα θεωρω απλα φετιχ... Σε αυτη την κατηγορια αυτο μαζι με το A3 1.8T Quattro παντα σε 5θυρο αμαξωμα ειναι για μενα ισως τα καλυτερα σε σχεση τιμης, χωρων, επιδοσεων, πρακτικοτητας.
Κι εγω κολλημενος BMWδακιας ειμαι. Δεν ημουν, ουτε ειχα προτερη εμπειρια με BMW πριν παρω την 116. Κολλησα με αυτο το αμαξι αλλα θα ηθελα να ειχε λιιιγο παραπανω δυναμη.
Οσο για εσωτερικα αυτοκινητων, το συγκρινω αμεσα με Golf IV 1.6 που ειχα πριν αλλα και με Golf V και θεωρω καλυτερο, ποιοτικοτερο και πιο εργονομικο το εσωτερικο της 116 κι ας ειναι το πρωτο μοντελο που βγηκε.
Ομως δε θεωρω σε καμια περιπτωση εσωτερικα αυτοκινητων οπως του Golf VI, Scirocco, A3, S3, A4 και λοιπων αυτοκινητων του VAG ασχημα, μη εργονομικα, μη ποιοτικα. Εδω θεωρω και παλιοτερων μοντελων πολυ καλα εσωτερικα οπως του Α3 και S3 χρονολογιων 2003-2004 παρα πολυ καλα ποιοτικα. Και οπως εγραψε και αλλος συμφορουμιτης, εχετε δει τα Γιαπωνεζικα αντιστοιχων κατηγοριων ή ακομα και Γερμανικα οπως η Opel ή εχετε δει και τα Ford πως ειναι;
Για μενα σε αυτες τις κατηγοριες, τα εσωτερικα αυτοκινητων ειναι κορυφαια των BMW, Audi και VW με ολα τα αλλα να ακολουθουν.

konc
30-01-10, 13:02
Να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις μου, φιλικά πάντα και ας με κράξετε.
...
- Τελικά το μονο που μου λείπη από τα BMW είναι τα παντιλίκια

ΑΧΑ! Έτσι εξηγείται η κομμένη γέφυρα! :D

Πατσίκας Βασίλειος
30-01-10, 13:19
φιλε λεωνιδα..φυσικα και αλλες κατηγοριες......και καθολου πρακτικα και τα δυο...αλλα οικονομικα στα ιδια επιπεδα...και γιαυτο τα βαζω μαζι..οδηγικα ισως εχουμε ενα απο τα καλυτερα προσθιοκινητα με ενα πολυ καλο πισωκινητο...εγω προσωπικα επιλεγω πισω κινηση με μπροστα κινητηρα..
oταν ηταν να παρω το μινι σκεφτομουν και το mazdaστα ιδια λεφτα περιπου το 1.8 βεβαια......ναι μεν πισοκινιτο και πολυ καλα ζυγισμενο αλλα εσωτερικα και ποιοτικα δε λεει και πολλα πραματα το mazda.μπορει να μη σπαει αλλα ειδικα μεσα το θεωρω πολυ αδιαφορο....πιστευω οτι χανει και αξια το mazda...ναι στο μινι οισω δε καθεσαι εκτοσ και αν εισαι κοπελα μεχρι 1,60.....αλλα το μινι ποτε δεν βγηκε και ειπε οτι εχει χωρους....κανενας δεν παιρνει το αμαξι αυτο με κριτηριο χωρους....

nik200
30-01-10, 14:09
oταν ηταν να παρω το μινι σκεφτομουν και το mazdaστα ιδια λεφτα περιπου το 1.8 βεβαια......ναι μεν πισοκινιτο και πολυ καλα ζυγισμενο αλλα εσωτερικα και ποιοτικα δε λεει και πολλα πραματα το mazda.μπορει να μη σπαει αλλα ειδικα μεσα το θεωρω πολυ αδιαφορο....πιστευω οτι χανει και αξια το mazda...ναι στο μινι οισω δε καθεσαι εκτοσ και αν εισαι κοπελα μεχρι 1,60.....αλλα το μινι ποτε δεν βγηκε και ειπε οτι εχει χωρους....κανενας δεν παιρνει το αμαξι αυτο με κριτηριο χωρους....

φιλε βασιλη...οδηγικα, επειδη ειναι οδηγοκεντρικα αυτα τα αμαξια...ποιο σου αρεσε πιο πολυ??

panos90
30-01-10, 14:14
ρε παιδια συγνωμη...ωραιο το μινι σαν αισθηση οδηγησης...αλλα χωραει να κατσει κανεις στο πισω καθισμα???????και ο χωρος αποσκευων ανεκδοτο...και ειναι και πανακριβο..

υπο αυτες τις προυποθεσεις παιρνεις στα ιδια λεφτα mx5 2λτ...το οποιο ειναι και καλυτερο οδηγικα...

αυτοκινητο πολης ειναι,

και ναι καθονται 2 ατομα πισω, ετσι οπως το λες ειναι σαν να εχει τις θεσεις που εχει πισω το 206 cc που δεν καθεσαι ουτε ορθιος.
για αποστασεις εντος πολης φυσικα. επρεπε να κανει κατι παραπανω το αυτοκινητακι στις διαστασεις που εχει?

νιωθω σαν να εχω ενα μεγαλο σμαρτακι. και παρκαρω ανετοτατα.
για ταξιδι με 2 ατομα ειναι υπερανετο κατα τη γνωμη μου. ριχνεις τα πισω καθισματα και εχεις απειρο χωρο. τραβας και τα μπροστινα πισω και αραζεις.

nik200
30-01-10, 14:29
αυτοκινητο πολης ειναι,

και ναι καθονται 2 ατομα πισω, ετσι οπως το λες ειναι σαν να εχει τις θεσεις που εχει πισω το 206 cc που δεν καθεσαι ουτε ορθιος.
για αποστασεις εντος πολης φυσικα. επρεπε να κανει κατι παραπανω το αυτοκινητακι στις διαστασεις που εχει?

νιωθω σαν να εχω ενα μεγαλο σμαρτακι. και παρκαρω ανετοτατα.
για ταξιδι με 2 ατομα ειναι υπερανετο κατα τη γνωμη μου. ριχνεις τα πισω καθισματα και εχεις απειρο χωρο. τραβας και τα μπροστινα πισω και αραζεις.

με την ιδια αντιληψη....παρε ενα 106 rallye...το οποιο μπορει να ναι χαρχαλο μεσα...αλλα οτι στριβει εξισου καλα....και σε εμπειρα χερια πολυ καλυτερα...απο ενα mini...και αμα σου φυγει και πουθενα.....αγοραζεις και δευτερο γιατι ειναι τσαμπα!

Πατσίκας Βασίλειος
30-01-10, 15:01
φιλε βασιλη...οδηγικα, επειδη ειναι οδηγοκεντρικα αυτα τα αμαξια...ποιο σου αρεσε πιο πολυ??
δε το οδηγησα το mazda.....δυστυχος......εσυ τα εχεις οδηγησει και τα δυο???

TAZ118!
30-01-10, 15:13
Aς ειχε το 106 170+ αλογα και 26 κιλα ροπη και θα βλεπαμε αν θα εστριβε....

Action Man
30-01-10, 15:19
Aς ειχε το 106 170+ αλογα και 26 κιλα ροπη και θα βλεπαμε αν θα εστριβε....

Aν ήταν ατμοσφαιρικό να είσαι σίγουρος οτι θα έστριβε (με ανάλογη ανάρτηση=αγωνιστικό χαμηλής τιμής)
Αν μου λές για τα καγκούρικα της Βούτας,τότε οκ.

TAZ118!
30-01-10, 15:23
Αναφερομαι σε υπερτροφοδοτουμενο αοπως ειναι το ΜΙΝΙ Couper S.
Aν ηταν ατμοσφαρικο σαφως και θα εστριβε.Αλλα 26 κιλα ροπης με το 80% να ειναι
διαθεσιμο στις 2500σαλ στους μπροστινους τροχους του 106 με 15αρες ζαντες δεν νομιζω να ηταν ευκολο να τα διαχειριστει.Εκει ειναι η διαφωνια μου.

panos90
30-01-10, 15:32
με την ιδια αντιληψη....παρε ενα 106 rallye...το οποιο μπορει να ναι χαρχαλο μεσα...αλλα οτι στριβει εξισου καλα....και σε εμπειρα χερια πολυ καλυτερα...απο ενα mini...και αμα σου φυγει και πουθενα.....αγοραζεις και δευτερο γιατι ειναι τσαμπα!

ανεφερα την πρακτικοτητα ενος Mini cooper.

τωρα ειναι επιχειρημα να παρει καποιος ενα 106 επειδη αν το τρακαρει θα ειναι τσαμπα να παρει αλλο?

εγω σου λεω οτι δεν θα μπορει να παρει. θα προσπαθουν να τον βγαλουν απο τα σιδερα.. λολολολ


//μην γινει τωρα το thread mini cooper VS 106 .. ανεφερα 2-3 εντυπωσεις απο 2 αμαξια της VW.

nikos12
30-01-10, 15:51
Έχουν 2 φίλοι μου αυτοκίνητα VAG. Ο ένας έχει Α3 1.8Τ S-line (που δεν μπορώ να το πάρω ώς μέτρο σύγκρισης γιατί κάνει πάνω από 30000) και ο άλλος το golfaki με την ονομαστική ισχύ 160 ps. Προσπαθώ να βρω λόγω για κάποιον μικρομεσαίο να πάρει καινούριο το 116 και προβληματίζομαι έντονα... με 22000 το γκολφάκι προσφέρει τόσα πολλά που το 116 για να το φτάσει σε εξτρά θέλεις του κόσμου τα λεφτά... Με το θέμα κατανάλωσης του άσσου δεν ξέρω αν ισχύουν οι τόσο χαμηλές τιμές που δίνει η bmw (αν ισχύουν θα είναι σοβαρό αβαντάζ αφού το γκολφ δεν πέφτει κάτω από 9,5). Όσο μεγαλώνει το κασέ η ζυγαριά γέρνει προς bmw μεριά, αλλά πόσοι σήμερα μπορούν να δώσουν πολλά λεφτά γι αμάξι?

Συμπέρασμα: Αν ήθελα καινούριο αμάξι μάλλον δεν θα πήγαινα στην μπέμπα, γι αυτό όλη μέρα καίγομαι στο mobile.de :party:

nik200
30-01-10, 15:58
δε το οδηγησα το mazda.....δυστυχως......εσυ τα εχεις οδηγησει και τα δυο???

εχω μπει σε mini..δεν οδηγησα...αλλα ψιλοκαταλαβα απο θεση συνοδηγου (οσο μπορουσα...) τι παιζει...για προσθιοκινητο εξαιρετικο...αν και καμια σχεση με το παλιο....
τα mx5 τα εχω οδηγησει ολα..απο mk1-3...μεχρι και turbo...οταν εχει 1.8 και ανω παει πολυ καλα...ψηλοροπα μοτερ ομως.....που καπως με χαλαει...προσωπικη μου αποψη

ειναι εξισου καλα αμαξια οδηγικα θεωρω..ειναι απο τα αμαξια που θα αγοραζα

nik200
30-01-10, 16:01
ανεφερα την πρακτικοτητα ενος Mini cooper.

τωρα ειναι επιχειρημα να παρει καποιος ενα 106 επειδη αν το τρακαρει θα ειναι τσαμπα να παρει αλλο?

εγω σου λεω οτι δεν θα μπορει να παρει. θα προσπαθουν να τον βγαλουν απο τα σιδερα.. λολολολ


//μην γινει τωρα το thread mini cooper VS 106 .. ανεφερα 2-3 εντυπωσεις απο 2 αμαξια της VW.

προς θεου...να μην ξεφυγουμε..απλα και εγω ειπα μια φτηνη εκδοχη του mini cooper....που στριβει ανετα και με 180 αλογα...με μια καλη αναρτηση..

E36 RULES!!
07-02-10, 03:01
Τελικά στο ίντερνετς διαβάζεις πολλές "ενδιαφέρουσες απόψεις"... Έχετε πολλή πλάκα μερικοί..


http://homepage.mac.com/aurich/ars/locks/feed_trolls.gif

http://austrianeconomists.typepad.com/.a/6a00d83451eb0069e2011570ea5170970c-800wi

panos90
07-02-10, 04:01
πες μας και σε ποιους απευθυνεσαι μην μεινουμε με την απορια

E36 RULES!!
07-02-10, 15:30
πες μας και σε ποιους απευθυνεσαι μην μεινουμε με την απορια

:search::rofl2:

saikoE39
07-02-10, 16:40
πες μας και σε ποιους απευθυνεσαι μην μεινουμε με την απορια

για μενα το λεει...!!!!!:bigthumb:

XT660
07-02-10, 18:22
Και σε Passat CC που εχει παρει γνωστος μου ειναι φουλ λιμουζίνα με τα ολα της! Ανετοτατα καθισματα και φουλ εξοπλισμος και μαλακο πλαισιο! Μια χαρα!

Ti εννοεις? δεν ειναι στιβαρο στο δρομο? το αισθανεται να στρεβλωνει σε ακραιες καταστασεις?
Το λεω γιατι και το δικο μου Ε39 το αισθανομαι να στρεβλωνει σε αποτομο πεζοδρομιο αλλα στο δρομο ειναι βραχος....

Stallion3.2
07-02-10, 20:18
ασχέτως με το Passat η την bmw μερικές φορές το υπερβολικά στιβαρό πλαίσιο δεν αποδίδει καλά σε δημόσιους δρόμους, είναι και θέμα αναρτησεων αλλά και του 'πως' στρεβλώνεται το πλαίσιο. στις εποχές που η παθητική ασφάλεια περιοριζόταν στους χρωμιομένους προφυλακτήρες πχ υπήρχαν αυτοκίνητα με πλαίσια τσιχλόφουσκα που σήμερα μπορούν να ξεφτιλίσουν έεεεευκολα κάτι ταπεράκια και φοκξουσάκια σε βουνίσιες διαδρρμές. πάρτε για παράδειγμα την giulia gtam που έχω στην υπογραφή και που ήταν σχεδιασμένη εξ'αρχής να στρίβει με το πίσω μέρος, γι'αυτό στράβωνε ολόκληρη και καθόταν σε 3 ρόδες. τώρα απλά δεν γίνεται γιατί σε crash test θα πατώσει..... τέλος το off topic, απλά ήθελα να εξηγήσω το πώς ένα αυτοκίνητο που μας φαίνεται ψιλοάκπαμπτο στο δρόμο μπορεί να δώσει εντελώς αντίθετη εικόνα και τούμπαλιν

Driver M
07-02-10, 22:26
Το θέμα είναι αρκετά απλό και δε σκοπεύω να επεκταθώ πάλι, όπως το είχα κάνει στο τοπικ με τίτλο bmw vs audi (ή κάπως έτσι). Πολύ συνοπτικά, κατά την άποψή μου, αν κάποιος έχει ένα ποσό και τον ενδιαφέρει κάτι premium και αρκετά γρήγορο, τα audi είναι η καλύτερη επιλογή. Αν κάποιος με τα ίδια λεφτά ενδιαφέρεται για σπορ αίσθηση, κορυφαίο τιμόνι και πάτημα γενικότερα, τότε παίρνει μια οποιαδήποτε bmw. Ακόμα και η 316, σου προσδίδει πολύ καλύτερη αίσθηση από κάποιο Α4 tq και ας είναι πολύ πιο αργή. Τώρα, για ποιότητα δεν θα ασχοληθώ παραιτέρω, γιατί και οι δύο εταιρείες προσφέρουν πολύ ποιοτικά εσωτερικά (αυτό που είπε κάποιος φίλος για το εσωτερικό της 3άρας Ε9Χ ότι δείχνει φτηνιάρικο, πολύ απλά δεν υφίσταται ούτε στο ελάχιστο γιατί είναι πολύ στιβαρό με κορυφαία υλικά που δείχνουν αρκετά premium και αυτό ισχύει και στον άσσο, αλλά όχι στην Χ1) και οι διαφορές είναι σχεδόν ασήμαντες, αφού στην τελική αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι καναπέ για το σαλόνι σου!

Αυτά τα ολίγα. Αν είχα να διαλέξω πάντως ανάμεσα σε bmw και audi, ακόμα και πιο γρήγορο να ήταν το audi (πχ 320-Α4 1.8 tq, 116-A3 122hp), με βάση τις προτεραιότητές μου θα επέλεγα σίγουρα τη μπέμπα...

paganis
07-02-10, 23:34
ασχέτως με το Passat η την bmw μερικές φορές το υπερβολικά στιβαρό πλαίσιο δεν αποδίδει καλά σε δημόσιους δρόμους, είναι και θέμα αναρτησεων αλλά και του 'πως' στρεβλώνεται το πλαίσιο. στις εποχές που η παθητική ασφάλεια περιοριζόταν στους χρωμιομένους προφυλακτήρες πχ υπήρχαν αυτοκίνητα με πλαίσια τσιχλόφουσκα που σήμερα μπορούν να ξεφτιλίσουν έεεεευκολα κάτι ταπεράκια και φοκξουσάκια σε βουνίσιες διαδρρμές. πάρτε για παράδειγμα την giulia gtam που έχω στην υπογραφή και που ήταν σχεδιασμένη εξ'αρχής να στρίβει με το πίσω μέρος, γι'αυτό στράβωνε ολόκληρη και καθόταν σε 3 ρόδες. τώρα απλά δεν γίνεται γιατί σε crash test θα πατώσει..... τέλος το off topic, απλά ήθελα να εξηγήσω το πώς ένα αυτοκίνητο που μας φαίνεται ψιλοάκπαμπτο στο δρόμο μπορεί να δώσει εντελώς αντίθετη εικόνα και τούμπαλιν

μιας και αναφερθηκε στο θεμα το 106(κατοχος στο παρελθον με 180 αλογα-ατμοσφαιρα)..το ευκαμπτο πλαισιο του επετρεπε να στριβει τοσο καλα!! και πραγματικα ..με μια καλη αναρτηση στριβει ταπα!!!! ..οσο για τα vw ...εχουν καλη ποιοτητα...και επιδοσεις...προσωπικα τα καινουρια bmw τα θεωρω υπερτιμημενα για οτι προσφερουν...και σε καμια περιπτωση δεν θα αγοραζα ενα καινουριο!!!

kostase28
08-02-10, 00:13
Έχουν 2 φίλοι μου αυτοκίνητα VAG. Ο ένας έχει Α3 1.8Τ S-line (που δεν μπορώ να το πάρω ώς μέτρο σύγκρισης γιατί κάνει πάνω από 30000) και ο άλλος το golfaki με την ονομαστική ισχύ 160 ps. Προσπαθώ να βρω λόγω για κάποιον μικρομεσαίο να πάρει καινούριο το 116 και προβληματίζομαι έντονα... με 22000 το γκολφάκι προσφέρει τόσα πολλά που το 116 για να το φτάσει σε εξτρά θέλεις του κόσμου τα λεφτά... Με το θέμα κατανάλωσης του άσσου δεν ξέρω αν ισχύουν οι τόσο χαμηλές τιμές που δίνει η bmw (αν ισχύουν θα είναι σοβαρό αβαντάζ αφού το γκολφ δεν πέφτει κάτω από 9,5). Όσο μεγαλώνει το κασέ η ζυγαριά γέρνει προς bmw μεριά, αλλά πόσοι σήμερα μπορούν να δώσουν πολλά λεφτά γι αμάξι?

Συμπέρασμα: Αν ήθελα καινούριο αμάξι μάλλον δεν θα πήγαινα στην μπέμπα, γι αυτό όλη μέρα καίγομαι στο mobile.de :party:

Και γω ετσι σκεφτηκα φιλε μου,ειχα ανοιξει και σχετικο θρεντ μεταξυ 116 νεου η 120 μτχ.Τελικα κατεληξα στην μεγαλη μου καψουρα (λογω του οτι ειμαι πενταρακιας) Ε60 με 50000χλμ και αψογη σε ολα της.Για καινουριο ημουν πααρα πολυ κοντα στο γκολφ 160,αλλα ευτυχως δεν....:lamer: τωρα εχω δυο πενταρες και τρελαινομαι χεχεχε :dance::yippee:

strofimios
08-02-10, 01:17
μιας και αναφερθηκε στο θεμα το 106(κατοχος στο παρελθον με 180 αλογα-ατμοσφαιρα)..το ΕΥΚΑΜΠΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ του επετρεπε να στριβει τοσο καλα!! και πραγματικα ..με μια καλη αναρτηση στριβει ταπα!!!!
Για αυτο λες οι Αμερικανοι το 2007 να ανακυρηξαν το Ε36 "best handling car ever";

nik200
08-02-10, 01:58
Για αυτο λες οι Αμερικανοι το 2007 να ανακυρηξαν το Ε36 "best handling car ever";

αφιερωμενο....για το τι λενε οι ευρωπαιοι....και οχι οι αμερικανοι...οι οποιοι δεν ξερουν την εννοια της στροφης!

http://www.youtube.com/watch?v=kK-hprvTNf8

mihalis68
15-02-10, 17:45
ax VW ειχα από το 89 στην αυστραλία το πρόβλημα το μεγάλο ήταν στο συνεργείο και ευτυχώς είχα γερή τσέπη.
το 2005 η εδώ αντ/πία μου ήπιε 2000 για το κιβώτιο και τελικά άλλαξε μόνο την μπαταρία και αυτά με γνωστό...
φέτος το πούλησα (passat 1800 aut) και πήρα την 2η μπουμπού! με 1000 τα άλλαξα όλα τα μηχανικά!
συμπέρασμα είμαι ******* που τους είμουν πιστός.....