PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΛΑΜΔΑ Μ3 Ε46


saul m3
28-01-10, 01:31
σε μια χαλαρη βολτα με 120 χιλ μου αναψε λαμπακι μηχανησ.διαγνωστικο χαλαρα μου βγαζει προβλημα στουσ καταλυτεσ,ομωσ τουσ εχω αλλαξει σε μεταλλικουσ πριν 500 χιλιομετρα εταιριασ hjs.[μαφ ολοκαινουργιο].το αυτοκινητο δεν παρουσιασε καμια δυσλειτουργεια ρελαντι αποδοση σαφε μοντ κτλ.το μετρησα καυσαερια δεν βγαζω καρτα με τπτ ειναι 1.35 αντι 0.30<.καταληγω στουσ λ κ μου δειχνει το διαγνωστικο οτι ο ενασ εκανε στιγμιαια διακοπη αλλα τωρα μετρανε κανονικα.σβηνω βλαβη κ μετα απο 400χιλ ξανα τα ιδια.να αλλαξω τουσ 2 πισω λαμδα?ποσο κοστιζουν ?μηπωσ ειναι κατι αλλο οποιοσ ξερει θα του ειμουν ευγνωμων.:help:

M3_GEO
28-01-10, 07:44
φιλε μου μου το ειχε κανει και εμενα αυτο ακριβως βεβαια εχω τους μαμα καταλυτες. το διαγνωστικο σου βγαζει ακριβως πιος λαμδα φταιει οποτε δεν υπαρχει λογος να τους αλλαξεις ολους. μολις τον αλλαξα ολα οκ μετα.
Αληθεια ευχαριστημενος με τους καταλυτες? η υπολοιπη εξατμιση ειναι μαμα?

georggge46
28-01-10, 07:47
Μηπως εχεις προγραμμα ? Αλλα μαλλον απο τους μεταλλικους καταλυτες ειναι εφοσον δεν βγαζεις και καρτα ! Αμα ηταν λαμδα θα εδειχνε στο διαγνωστικο βλαβη σε συγκεκριμενο λαμδα ! Μην αλλαζεις αισθητηρες χωρις λογο....ειιναι και ακριβοι...!

NICK_M3
28-01-10, 08:09
αφου έβαλες καταλύτες έπρεπε να σου βάλουν και εναν αποστάτη σε κάθε καταλύτη φίλε μου...

πριν αλλάξεις "λ" βάλες 2 αποστάτες εκει κ στους 2 να τραβηχτουν λίγο πιο έξω απο την σωλήνα κ θα είσαι οκ...

απλά με τους καταλύτες οι 2 πίσω διαβάζουν περισότερη θερμοκρασία κ βγάζει σφάλμα...

saul m3
28-01-10, 12:25
φοραω προγραμμα αλλα ενα χρονο τπτ δεν μ παρουσιασε.κ με τουσ καταλυτεσ το αυτοκινητο εκανε χιλιομετρα πολλα κ δεν υπηρχε προβλημα τουσ εβαλα αποστατεσ κ οι λ μπηκαν σε θεση εργοστασιακη οπωσ λεσ φιλε μου αλλα μετα απο 500 χιλιομετρα μ παρουσιαστηκε.οσον αναφορα για αποδοση ειναι πολυ καλοι οι καταλυτεσ αξιζουν πραγματικα .φοραω ολοσωμοι απο χταποδια κ πισω magnaflow τρομεροσ ηχοσ κ αποδοση.

chief
28-01-10, 12:27
Ετσι ειναι οπως τα λέει ο Νικ.
Υπαρχει περιπτωση να βαλεις και αποστατες και παλι να εχεις λαμπακι. Θελει υπομονή μεχρι να βρει καποιος ποσο εξω να τραβηχτουν οι λαμδα.

saul m3
28-01-10, 12:51
τα καυσαερια ομωσ γιατι τοση φευγατη η τιμη?πριν ηταν ολα οκ.

chief
28-01-10, 13:30
τα καυσαερια ομωσ γιατι τοση φευγατη η τιμη?πριν ηταν ολα οκ.

αν οι καταλυτες που πηρες ειναι 100αρηδες ειναι φυσικό.
Απ την αλλη πιστευω οτι ειτε εχεεις τους αποστατες ειτε οχι και εχεις λαμπακι, ο "λ" απ την στιγμη που δεν διαβαζει σωστα ειναι φυσικό να δινει και λαθος εντολές προσπαθωντας να διορθώσει .
Δεν ξερω, μπορει να εχω και λάθος γιατι δεν ειμαι και εξπερτ στα μηχανολογικά.

saul m3
28-01-10, 13:37
200κυψελων ειναι.θα αλλαξω τουσ δυο πισω λ κ βλεπουμε

chief
28-01-10, 16:44
Μην μπεις στα έξοδα να αλλάξεις "λ" γιατι είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν τίποτα. Βάλε αποστατες πρωτα και βλεπουμε...
Δεν σου λέω θεωρίες τωρα αλλά μιλάω εκ πείρας. Και εγώ τα ιδια είχα και έχω με το δικό μου Μ3.