PDA

Επιστροφή στο Forum : κοψιματα σε ε36 μ3


FOTISBMWE36
29-01-10, 22:58
ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΔΩ.ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ.ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ Ε36 ΜΟΥ Μ3.ΑΛΛΑ ΜΟΘΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΟΚ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΚΩΝΩ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΦΑΝΑΡΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ Κ ΤΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ.ΑΝ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΛΑΡΑ ΜΕΤΑ ΙΣΙΩΝΕΙ.ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ?ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΕΡΒΙΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ.

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΠΑΙΔΕΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ

rapid_fast
29-01-10, 23:13
ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΔΩ.ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ.ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ Ε36 ΜΟΥ Μ3.ΑΛΛΑ ΜΟΘΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΨΙΜΑΤΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΟΛΑ ΟΚ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΚΩΝΩ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΦΑΝΑΡΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ Κ ΤΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ.ΑΝ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΛΑΡΑ ΜΕΤΑ ΙΣΙΩΝΕΙ.ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ?ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΕΡΒΙΣ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ.

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΠΑΙΔΕΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ

Σου βάλαμε μοτέρ, πρίν να στο κάνουν σέρβις?????:chair:

FOTISBMWE36
29-01-10, 23:21
αγόρι εγώ το έβαλα το μοτέρ.ήθελα απλά να δουλέψει λίγο.ούτε 500 χλμ δεν έχει κάνει.πως το βλέπεις?

race535
29-01-10, 23:33
Στα πολυ αποτομα μπορει να κοβει η αντλια βενζινης,η να ειναι μικροτερη απο αυτην που εχει αναγκη η τροφοδοσια. Ισως να εχει μεινει η παλια αντλια απο το παλιο μικροτερο μοτερ;

rapid_fast
29-01-10, 23:42
Στα πολυ αποτομα μπορει να κοβει η αντλια βενζινης,η να ειναι μικροτερη απο αυτην που εχει αναγκη η τροφοδοσια. Ισως να εχει μεινει η παλια αντλια απο το παλιο μικροτερο μοτερ;
Το Μ3 δεν έχει και δεύτερη αντλία? Τα 1600-1800-2000 δεν την χρειαζότανε... Ετσι θυμάμαι...

FOTISBMWE36
29-01-10, 23:44
φιλαράκι η παλιά αντλία είναι πάνω από το 316 αλλα όλες οι αντλίες από το 316 έως k το M3 το τρίλιτρο είναι ίδιες.πήρα τηλ την bmw.απλά μήπως έχει κλάσει η δικια μου.φοράει προγραμμα μάλλον το αμάξι γιατι στο δυναμόμετρο έβγαλε αρκετά άλογα.λες να ναι από τιποτα λάμδα επειδή δεν έχει καταλύτες?
δε πιστεύω να έχουν πρόβλημα τα μπεκ λόγο παροχής

rapid_fast
29-01-10, 23:54
Μ3 EKP PIEBURG 1 16142228038 $690.97
316 EKP-VDO 1 16146758736 $330.93
Σε έπιασε ο race535

FOTISBMWE36
30-01-10, 00:03
που την έχει την δεύτερη αντλία ρε παίδες?αφού μίλησα με bmw k μου είπε ότι είναι ίδιες οι αντλίες

race535
30-01-10, 00:04
filaraki h palia antlia einai pano apo to 316 alla oles oi antlies apo to 316 eos k to m3 to 3litro einai idies.pira til thn bmw.apla mipos exei klasei h dikia mou.foraei kprogramma mallon to amaxi gt sto dunamometro evgale arketa aloga.les na nai apo tpt lamda epeidi den exei katalutes?
de pisteuo na exoun provlima ta mpek logo paroxis

1ον καλως ηλθες στο Φορουμ.
2ον διαβασε τους κανονες του (γραφεις με αγγλικους χαρακτηρες ενω δεν επιτρεπεται)

Στο θεμα μας τωρα,μπορει να εχει οντως κλασει η αντλια, οι Λ δεν ειναι,ουτε εγω εχω καταλυτες στο δικο μου και δεν εκανε ποτε τετοια κολπα.
Πρεπει να μενει απο βενζινη, οταν το κυνηγας πολυ δεν παιρνει αυτο που ζηταει και κοβει,μενεις στο φαναρι μπερδευει μεχρι να φτασει παλι αρκετο καυσιμο στα μπεκ,οταν πηγαινει ηρεμει παλι το μοτερ,χωρις να το κυνηγας το μοτερ δουλευει σωστα αλλα δεν χρειαζεται και πολυ βενζινη,οταν το κυνηγας ξαναμπερδευει.

Δεν ανταποκρινεται η τροφοδοσια στις απαιτησεις:D

υγ.οχι οτι ειναι και 1000% σιγουρο.....

FOTISBMWE36
30-01-10, 00:11
ευχαριστω για το καλωσορισμα κ τις παρατηρησεις σου.

στο θεμα τωρα.αυτο βγαζει κ πολυ ακαυστη πισω.δηλαδη τρωει αρκετα απο βενζινη.κ εγο το ιδιο πιστευω οτι ειναι.αν ηταν ρευμα κτλπ θα το εκανε συνεχεια.δε προλαβα σημερα στο μαγαζι να του μετρησω ροη στο καυσιμο.πηγαινει πουθενα αλλου το μαυλο σου?

εσυ τι εχεισ αγορι?

υγ.στο δυναμομετρο εσπερνε το αυτοκινητο,καμια διακοπη

rapid_fast
30-01-10, 00:25
εγω στο real oem βλέπω 2 διαφορετικες αντλιες, με διαφορετικο κωδικό για την 316 και την Μ3..
Και διπλάσια τιμη...

rapid_fast
30-01-10, 00:29
Ρίξε και εδώ μια ματια...
http://www.myacrobatpdf.com/8290/avoiding-fuel-starvation-in-the-bmw-e36-m3-via-the-installation-of-twin-fuel-pumps.html

http://www.pumpkininc.com/content/doc/guide/ag-8.pdf

race535
30-01-10, 00:31
ευχαριστω για το καλωσορισμα κ τις παρατηρησεις σου.

στο θεμα τωρα.αυτο βγαζει κ πολυ ακαυστη πισω.δηλαδη τρωει αρκετα απο βενζινη.κ εγο το ιδιο πιστευω οτι ειναι.αν ηταν ρευμα κτλπ θα το εκανε συνεχεια.δε προλαβα σημερα στο μαγαζι να του μετρησω ροη στο καυσιμο.πηγαινει πουθενα αλλου το μαυλο σου?

εσυ τι εχεισ αγορι?

υγ.στο δυναμομετρο εσπερνε το αυτοκινητο,καμια διακοπη

το οτι βγαζει ακαυστη ειναι θεμα ρυθμισεων,εφοσον τωρα εβαλες την μηχανη επανω τωρα πρεπει να κατσεις με την υσηχια σου να τελειωσεις τα μερεμετια,δεν μπορω να σου πω γιατι βγαζει ακαυστη πισω απο μια οθονη χωρις να εχω δει ακουσει τιποτα απο το μοτερ-θα ηταν πολυ ανευθυνο- χιλιαδυο πραγματα μπορει να ειναι,απο το 6πεταλουδο μεχρι το οτι μπορει να εχει κατσει το μοτερ 8 μηνες σε μια αποθηκη μες στη σκονη. Εσυ το εβαλες το μοτερ και πρεπει να κατσεις να επαληθευσεις την δουλεια που εκανες.
Συμβουλη μου,αν εχει κατσει πολυ καιρο το μοτερ η αν δεν γνωριζεις την προελευση του,ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ!!!!!!!!!!!
κανε του πρωτα ενα πολυ βαρβατο σερβις και δουλεψε το πολυ χαλαρα για τουλαχιστον 1000 χλμ.Η εμπειρια εχει δειξει οτι αυτα τα μοτερ μετα την μετατροπη δεν ζουν πανω απο 5000 χλμ, κατα 90% φταινε οι ιδιοκτητες τους:screwy: ειναι γλυκο το γκαζι το ξερω!!!

το τι εχω εγω δεν εχει σημασια;)

παω για υπνο,αντε γιατι της νυχτας τα καμοματα τα βλεπει η μερα και γελαει:jester:

FOTISBMWE36
30-01-10, 00:37
ακαυστη βγαζει γτ φοραει προγραμμα φιλε.

καλο βραδυ

gnx
30-01-10, 06:48
Η αντλια ειναι ενα θεμα που ταλαιπωρησε αρκετα ενα φιλο με το ιδιο ακριβως πρόβλημα. Ειναι ακριβη και δεν ειναι διαθεσιμη αμεσα απ'ότι θυμαμαι αλλα ειναι κατι το οποιο πρέπει να γίνει οπωσδήποτε.

FOTISBMWE36
30-01-10, 07:57
καλημερα φιλαρακι.η αντλια εχει 260 ευρω καινουργια.το φιλαρακι σου ειχε ακριβωσ το ιδιο προβλημα?κ λυθηκε με την αντλια?

gnx
30-01-10, 09:55
Νομίζω ότι με τα εργατικά είχε δώσει κάπου 500. Αλλά ναι, μετά από αυτό το θέμα του λύθηκε.

gregE36
30-01-10, 10:50
μετρα κα μια πιεση καυσιμου

konc
30-01-10, 10:57
Ενω είσαι με λάθος αντλία, είναι άσκοπο να μιλάμε για οτιδήποτε άλλο. Θα έλεγα να βάλεις τη σωστή και βλέπουμε, δεν το βρίσκεις λογικό?

FOTISBMWE36
30-01-10, 17:02
φιλε μου η τρομπα ειναι ιδια με τις μ3.απλα την ειχα πανο πολυ καιρο.οσο για την εργασια που μου ειπε ενα αλλο φιλαρακι δε χρειαζετε γτ ειμαι μηχανικοσ.πιεση καυσιμου μετρισα.το θεμα ειναι η ροη τησ βενζινησ

yiorgosxania
30-01-10, 17:51
Κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να τσεκάρεις 3 πράγματα, την τρόμπα βενζίνης (όπως συζητάτε), τον ρυθμιστή αέρα (MAF) & τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης. Πιστεύω ότι αν είναι στις σωστές ρυθμίσεις και στις σωστές πιέσεις δεν θα έχεις ούτε κοψίματα ούτε άκαφτες βενζίνες.

konc
30-01-10, 18:03
φιλε μου η τρομπα ειναι ιδια με τις μ3.

Επιμένεις ενώ δεν είναι ίδια, στο είπανε και παραπάνω!

FOTISBMWE36
30-01-10, 18:14
φιλαρακι δε θελω να σε αμφισβητησω αλλα πηρα τηλεφωνο στην bmw κ μου ειπαν τα παιδια στα ανταλλακτικα οτι η τρομπα για 316,318,320,323,325,328,m3 ειναι ιδια.δε το λεω εγω ρε φιλαρακι

αυτοειναι το προβλημα μου

DiMiTrIs_
30-01-10, 18:20
φιλαρακι δε θελω να σε αμφισβητησω αλλα πηρα τηλεφωνο στην bmw κ μου ειπαν τα παιδια στα ανταλλακτικα οτι η τρομπα για 316,318,320,323,325,328,m3 ειναι ιδια.δε το λεω εγω ρε φιλαρακι

αυτοειναι το προβλημα μου

ρε φιλε αυτοι στην αντιπροσωπεια εχουν πει απίστευτους παπαδες...απο τι στιγμη π στο ιντερνετ λεει οτι ειναι διαφορετικες ειναι διαφορετικες.....ΤΕΛΟΣ

FOTISBMWE36
30-01-10, 18:22
φιλαρακι μπορεις να μου πεις σε ποιο σαιτ το εχεις δει να το κοιταξω κ εγω?

EVANGELOS
30-01-10, 18:38
Μπέρδεμα στο ΡΕΛΑΝΤΙ (από ότι λες μόνο εκεί μπερδέυει αν κατάλαβα καλά)

ΧΩΡΙΣ καμία ένδειξη βλάβης (δεν αναφέρεις για check engine αναμένο)

Πιθανώς είναι θέμα ΜΟΝΟ ρύθμισης ρελαντί !!! ... ίσως και ΜΑΦ (αντίστοιχο θέμα είχε ακριβώς ο Μιχάλης και ήταν ΜΑΦ)

Αν στο πάτα ή γενικά στην πορεία ΔΕΝ κάνει κιχ !!! ... προφανώς ΔΕΝ είναι θέμα αντλίας ή ποτενσιομέτρου !!!

Αλλά

ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΕ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΒΓAΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΦΑΛΜΑ

η φάση είναι για

mentalist ...

http://www.youtube.com/watch?v=fIBK6abcj_k&feature=related

FOTISBMWE36
30-01-10, 18:50
φιλε μου δεν ειπα για ρελαντι.οταν παω να χεκινησω αφου πριν το εχω πλακωσει λιγο πριν κανει κοπσιματα.πατασ γκαζι κ γονατιζει

EVANGELOS
30-01-10, 19:00
φιλε μου δεν ειπα για ρελαντι.οταν παω να χεκινησω αφου πριν το εχω πλακωσει λιγο πριν κανει κοπσιματα.πατασ γκαζι κ γονατιζει

Φίλε μου βάλε το αμάξι σε ένα διαγνωστικό (gt1) να δεις τι σφάλμα θα βγάλει και μετά θα μπορούμε να συζητήσουμε σε μια πραγματική βάση ...

από το ιντερνετ δε γίνεται να βγει άκρη αν δεν έχουμε ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ !!!

yiorgosxania
30-01-10, 19:32
φιλε μου δεν ειπα για ρελαντι.οταν παω να χεκινησω αφου πριν το εχω πλακωσει λιγο πριν κανει κοπσιματα.πατασ γκαζι κ γονατιζει

Με μια απλή λογική με όλα όσα μας έχεις πει σημαίνει ότι έχει κατεβάσει πολύ βενζίνη και πνίγετε όταν πατάς ξανά τέρμα γκάζι ...ενώ προοδευτικά πετά την άκαφτη και προχωρά ....
άρα κάτι παίζει πιθανόν με την διαχείρηση τις βενζίνης (βλέπε πρόγραμμα)!!!

joseph
30-01-10, 21:13
Πηγαινε σε εναν καλο μαστορα!!!

spirosg
31-01-10, 00:26
Θα πρότεινα να επικεντρωθείς στο ΜΑΦ... τα συμπτώματα ταιριάζουν και γενικά είναι κάτι που ταλαιπωρεί τα Μ3.
Είναι λογικό αν ο MAF διαβάζει άλλα αντι άλλων στις ψηλές στροφές να δίνει μείγματα λάθος και να κόβει και να μπερδεύει και να πετάει άκαφτες.

rapid_fast
31-01-10, 05:35
Κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να τσεκάρεις 3 πράγματα, την τρόμπα βενζίνης (όπως συζητάτε), τον ρυθμιστή αέρα (MAF) & τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης. Πιστεύω ότι αν είναι στις σωστές ρυθμίσεις και στις σωστές πιέσεις δεν θα έχεις ούτε κοψίματα ούτε άκαφτες βενζίνες.

Η αντλία του Μ3 έχει και έξτρα ρυθμιστή υψηλότερης πίεσης, εκτός από τη μηχανή, και πάνω στην αντλία, μέσα στο ρεζερβουάρ.. (αν δε με απατάει η μνήμη μου τόσο πολύ..)

kostas e46
31-01-10, 12:10
Η Αντλια με το part-number 16146758736 κανει για
316i, 318i, 318is, 320i, 323i, 325i, 328i, M3 S50 3000cc και M3 S52 3.200cc USA.

και η αντλια με το part-number 16142228038 κανει μονο για Μ3 S50 3.200

Δηλαδη αν το παιδι εχει S50 3-λιτρο εχει δικιο για την αντλια.

FOTISBMWE36
31-01-10, 13:21
αι φιλε μου εχω το σ50.το ειδα κ εγω αυτο κωδικο ανταλλακτικου γτ εχω το ετκ τησ bmw.ισχυει αυτο?

kostas e46
31-01-10, 13:28
αι φιλε μου εχω το σ50.το ειδα κ εγω αυτο κωδικο ανταλλακτικου γτ εχω το ετκ τησ bmw.ισχυει αυτο?

Ποιο S50 εχεις το 3000cc η το 3200cc?

FOTISBMWE36
31-01-10, 14:25
το τριλιτρο εχω φιλε μου με τα 286 αλογα.ιδια δεν ειναι η αντλια?

kostas e46
31-01-10, 14:52
το τριλιτρο εχω φιλε μου με τα 286 αλογα.ιδια δεν ειναι η αντλια?

Απ'οτι βλεπω στο ΕΤΚ την βγαζει ιδια

FOTISBMWE36
31-01-10, 14:57
το ειδα κ εγω αυτο.το ιδιο μου ειπε κ η bmw που πηρα τηλεφωνο.αλλα,αλλα παιδια στο forum λεγανε οτι δεν ειναι ιδια.ξερω εγω τι να πω

rapid_fast
01-02-10, 09:18
Οταν κάνει τα κοψίματα ανάβει και το λαμπάκι της μπαταρίας στο καντράν?
Οικονομόμετρο, και στροφόμετρο τι κάνουν?

FOTISBMWE36
01-02-10, 10:42
φιλαρακι στα οργανα του μ3 δεν εχει οικονομομετρο.στη θεση του εχει θερμοκρασια λαδιου.οταν κανει τα κοψιματα στο ρελαντι παιζει ο δεικτης του στροφομετρου σαν να ρεταρει.λαμπακι μπαταριασ δεν αναβει αλλα αν αναβε η μπαταρια τι θα σημαινε?

panos 316T
01-02-10, 10:53
εγώ θα σε πάω και αλλού : τα ρεύματα σου τα κοίταξες ; πολ/στη ,μπουζί..

ankor
01-02-10, 11:04
Η βενζινα και το ρευμα κανουν ακριβωs τα ιδια συμπωματα.Αν δεν το βαλειs σε chek παμε ολοι ψαχνονταs.
Aστο να δουλεψει λιγο χαλαρα το μοτερ.Εγω το βλεπω πιο πολυ για τρομπα βενζινηs.Mια απλη ερωτηση.Εβαλεs επανω ενα μοτερ χωριs ο μηχανικοs σου να κανει ενα στοιχειωδη ελεγχο?
Επισηs φυγε απο τουs καταλυτεs δεν ειναι απο εκει το προβλημα.

EVANGELOS
01-02-10, 12:13
Φίλε μου ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ...

δεν έχει νόημα πλέον αυτή η κουβέντα ... εκτός αν θέλεις να το γυρίσουμε σε μένταλιστ και χειρομαντέιες

dont do it phedon !!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fIBK6abcj_k&feature

FOTISBMWE36
27-02-10, 19:48
παιδεσ το βρηκα τι ειναι τελικα τα κοψιματα.ειχε κομμενο καλωδιο στην πλεξουδα κ εβγαζε εκτοσ του τρεισ κυλινδρους.συν οτι οι 2 λαμδα ηταν για πεταμα.ευχαριστω ολουσ για την βοηθεια τουσ