PDA

Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση M3 CSL


alexk
01-02-10, 08:13
Θυσιάζεις όλα αυτά για καλύτερη κατανάλωση? Προσωπικά, όχι. Βεβαίως στα χέρια μου η si κυμαίνεται μεταξύ 14-15λτ/100κμ ενώ η 120i ήταν μεταξύ 10.5λτ/100κμ και 11.5.


Δηλαδή το si καίει πολύ παραπάνω από το CSL.
:confused:

Εγώ καίω εθνική περίπου 9 λίτρα και πάνω κάτω σε βουνά 12.5.

Nikos120i
01-02-10, 08:21
Δηλαδή το si καίει πολύ παραπάνω από το CSL.
:confused:

Εγώ καίω εθνική περίπου 9 λίτρα και πάνω κάτω σε βουνά 12.5.

Σε τι οδήγηση καις με το CSL 13λτ? Προφανώς όχι 6000+ στροφάρισμα.

Στην εθνική με ταχύτητες 140-160 είμαι στα 11. Στη πόλη και στα βουνά με στροφάρισμα 6000+ είμαι στα 15.

alexk
01-02-10, 08:36
Σε τι οδήγηση καις με το CSL 13λτ? Προφανώς όχι 6000+ στροφάρισμα.

Στην εθνική με ταχύτητες 140-160 είμαι στα 11. Στη πόλη και στα βουνά με στροφάρισμα 6000+ είμαι στα 15.


Στην εθνική με 140-160 είμαι στα 9.
Με στροφάρισμα μέχρι 8000, είμαι στα 13 (και ανάβαση, δηλαδή, 2α, 3η, 4η).
Γερμανία τάπα (220 και άνω) καίει 11.8.

Ξέρω τα νούμερα δεν είναι εύκολο να τα πιστέψει κανείς. :yippee:
Με βεβαιότητα λοιπόν καίω λιγότερο και από το 320si (από 325i E90 ξέρω ήδη ότι καίει πολύ λιγότερο).

Nikos120i
01-02-10, 08:52
Στην εθνική με 140-160 είμαι στα 9.
Με στροφάρισμα μέχρι 8000, είμαι στα 13 (και ανάβαση, δηλαδή, 2α, 3η, 4η).
Γερμανία τάπα (220 και άνω) καίει 11.8.

Ξέρω τα νούμερα δεν είναι εύκολο να τα πιστέψει κανείς. :yippee:
Με βεβαιότητα λοιπόν καίω λιγότερο και από το 320si (από 325i E90 ξέρω ήδη ότι καίει πολύ λιγότερο).

Ενδιαφέρον...αλλά κατά κάποιο τρόπο λογικό γιατί είναι πιο ελαφρύ σαφώς πιο γρήγορο.

Πάντως ο κύριος εδώ με Μ3 Ε46 SMG στη Γερμανία, έχει διαφορετική άποψη από εσένα: http://www.spritmonitor.de/en/detail/128322.html. Πως το εξηγείς? :cheers:

alexk
01-02-10, 13:04
Ενδιαφέρον...αλλά κατά κάποιο τρόπο λογικό γιατί είναι πιο ελαφρύ σαφώς πιο γρήγορο.

Πάντως ο κύριος εδώ με Μ3 Ε46 SMG στη Γερμανία, έχει διαφορετική άποψη από εσένα: http://www.spritmonitor.de/en/detail/128322.html. Πως το εξηγείς? :cheers:

Γιατί το λες έτσι 'πως το εξηγώ'.
Φαντάζομαι αυτό που λέει ο άγνωστος Γερμανός είναι πραγματικότητα και αυτό που λέω εγώ υπό αμφισβήτηση.
Εντάξει φίλος, κανένα πρόβλημα. Λες και πρέπει να σου αποδείξω ότι το αυτοκίνητό μου καίει πολύ λιγότερο από άλλα... Πίστευε ότι θέλεις.

InsaneDriver
01-02-10, 14:48
@alexk ...δεν το λέω αρνητικά. Σου ζητάω να μου εξηγήσεις πως αυτός με Μ3 Ε46 SMG καίει 14-15...κι εσύ με CSL 13?

Δηλαδή τα 150 κιλά διαφοράς δεν σου λένε τίποτα; :shakehead

Nikos120i
01-02-10, 15:02
Δηλαδή τα 150 κιλά διαφοράς δεν σου λένε τίποτα; :shakehead

Μα το μοτέρ καίει (προφανώς σε υψηλό στροφάρισμα) 15λτ λέει ο άλλος στο πιο αδύναμο και "φιμωμένο" σε σχέση με το CSL, Μ3! Τι σχέση έχουν τα κιλά? Δηλαδή αν βάλεις το μοτέρ της CSL σε αυτοκίνητο 1000 κιλών θα καίει λιγότερο?

Έχει προφανώς λιγότερο βάρος να κινήσει...αλλά το μοτέρ και το στροφάρισμά του εκεί που πρέπει (6000+ στροφές) είναι ανεξάρτητο από το βάρος του.

InsaneDriver
01-02-10, 15:13
Μα το μοτέρ καίει (προφανώς σε υψηλό στροφάρισμα) 15λτ λέει ο άλλος στο πιο αδύναμο και "φιμωμένο" σε σχέση με το CSL, Μ3! Τι σχέση έχουν τα κιλά? Δηλαδή αν βάλεις το μοτέρ της CSL σε αυτοκίνητο 1000 κιλών θα καίει λιγότερο?

Έχει προφανώς λιγότερο βάρος να κινήσει...αλλά το μοτέρ και το στροφάρισμά του εκεί που πρέπει (6000+ στροφές) είναι ανεξάρτητο από το βάρος του.

Δηλαδή το 335 και το X3 με το ίδιο μοτέρ(biturbo), αλλά με 200-300 κιλά διαφορά καίνε το ίδιο;

Θα μας παλαβώσεις :dupe:

Nikos120i
01-02-10, 15:39
Δηλαδή το 335 και το X3 με το ίδιο μοτέρ(biturbo), αλλά με 200-300 κιλά διαφορά καίνε το ίδιο;

Θα μας παλαβώσεις :dupe:

Προφανώς μιλάς υποθετικά γιατί o N54 δεν έχει μπει σε Χ3. Επίσης εξαρτάται για τι καταστάσεις μιλάμε.

Εδώ είναι συγκεκριμένα τα πράγματα. Γιαυτό ρώτησα να μάθω...δεν είναι μόνο το βάρος. Μήπως έχει άλλες ρυθμίσεις? Η CSL απ'όσο ξέρω είναι πιο ελεύθερη και γενικώς έκαιγε περισσότερο από την Μ3.

Γιαυτό ρωτάω...γιατί τα περισσότερα Μ3 Ε46 στο spritmonitor ψηλά καίνε 15+...μάλιστα ένας στο Nordschliefe (τελευταίο λινκ) έκαψε 17λτ/100κμ:

1. http://www.spritmonitor.de/en/detail/348235.html
2. http://www.spritmonitor.de/en/detail/189592.html
3. http://www.spritmonitor.de/en/detail/160374.html

Dimzan
01-02-10, 16:05
σου γραφω με κοκκινο τα σχολια μου


...

Τι σχέση έχουν τα κιλά?
Εχουν και παραεχουν.

Δηλαδή αν βάλεις το μοτέρ της CSL σε αυτοκίνητο 1000 κιλών θα καίει λιγότερο?
Προφανως ναι!!

Έχει προφανώς λιγότερο βάρος να κινήσει...αλλά το μοτέρ και το στροφάρισμά του εκεί που πρέπει (6000+ στροφές) είναι ανεξάρτητο από το βάρος του.
Με την ιδια λογικη που καιει λιγοτερο οταν ειναι στις 2000σαλ, ετσι καιει και λιγοτερο στις 6000+σαλ


Το εργο ειναι W=f*x οπου f προκυπτει απο το 2ο νομο του νευτωνα που ισχυει παντα f=m*a

w=m*a*x

Η αποσταση ειναι δεδομενη και για τα 2 αμαξια.

Η επιτεχυνση ειναι η ιδια. Εστω ενα Μ3 απλο κι ενα csl που πηγαινουν κοπια.

Το csl ειναι πιο ελαφρυ, δηλαδη εχει μικροτερη μαζα, αρα το w ειναι μικροτερο στο csl.

Το εργο λοιπον που πρεπει να παραγει η μηχανη ειναι μικροτερο στο csl. Το εργο ειναι η κινητικη ενεργεια, που προκυπτει απο τη χημικη ενεργεια της βενζινης μεσω της καυσης της στον κινητηρα. Για ιδιες (η τουλαχιστο παρομοιες) μηχανες αυτο μεταφραζεται σε περισσοτερο καυσιμο για περισσοτερο εργο. Ειανι απλο.


Η αποδοση των μηχανων στη φυσικη ειναι Α=(Ε παραγωμενη )/( Ε καταναλισκομενη )

Η Ε παραγομενη ειναι το w διοτι αυτο ειναι το τελικο οφελος.

Η E καταναλισκομενη ειναι η χημικη ενεργεια που καταναλωνει ο κινητηρας ωστε να την μετατρεψει σε κινητικη->αρα και σε εργο.

Προφανως λοιπον το si εχει μικροτερο Α και για υτο καιει περισσοτερο. Το λενε ομως οι ιδιοι οι κατασκευαστες οτι δεν εχουν βαλει πολλες τεχνολογιες πανω του ωστε να ειναι πιο βελτιωσιμος και να μη μπλεκονται τα ηλεκτρονικα.

Nikos120i
01-02-10, 16:41
O μετρητής δε προλαβαίνει να κάνει compensate όμως αν έχεις κάνει από πριν 1000κμ για παράδειγμα με μέση 10 και πας και κάνεις 100κμ σε 20. Δε σου ανεβάζει 20...αλλά μια μέση...άρα η υπόθεση "έκαψα 15" είναι λάθος γιατί πραγματικά έκαψες 20...αλλά για να το δεις, πρέπει να το μετρήσεις με χιλιόμετρα που διένυσες και λίτρα που έβαλες.

InsaneDriver
01-02-10, 17:11
Προφανώς μιλάς υποθετικά γιατί o N54 δεν έχει μπει σε Χ3. Επίσης εξαρτάται για τι καταστάσεις μιλάμε.

Εδώ είναι συγκεκριμένα τα πράγματα. Γιαυτό ρώτησα να μάθω...δεν είναι μόνο το βάρος. Μήπως έχει άλλες ρυθμίσεις? Η CSL απ'όσο ξέρω είναι πιο ελεύθερη και γενικώς έκαιγε περισσότερο από την Μ3.

Γιαυτό ρωτάω...γιατί τα περισσότερα Μ3 Ε46 στο spritmonitor ψηλά καίνε 15+...μάλιστα ένας στο Nordschliefe (τελευταίο λινκ) έκαψε 17λτ/100κμ:

1. http://www.spritmonitor.de/en/detail/348235.html
2. http://www.spritmonitor.de/en/detail/189592.html
3. http://www.spritmonitor.de/en/detail/160374.html

x6 ήθελα να γράψω και λόγω βιασύνης έγινε λάθος.

Dimzan
01-02-10, 19:13
O μετρητής δε προλαβαίνει να κάνει compensate όμως αν έχεις κάνει από πριν 1000κμ για παράδειγμα με μέση 10 και πας και κάνεις 100κμ σε 20. Δε σου ανεβάζει 20...αλλά μια μέση...άρα η υπόθεση "έκαψα 15" είναι λάθος γιατί πραγματικά έκαψες 20...αλλά για να το δεις, πρέπει να το μετρήσεις με χιλιόμετρα που διένυσες και λίτρα που έβαλες.

Αν μηδενιζεις το μετρητη οταν βαζεις βενζινη δεν εχεις θεμα. Τοτε ο μεσος ορος καταναλωσης ειναι σωστος.

Πρακτικα ο μετρητης κανει μια διαιρεση. Τα λιτρα που καταναλωθηκαν σε καποια χιλιομετρα προς τα χιλιομετρα αυτα. Προφανως το μετρημα των χιλιομετρων-λιτρων ειναι απο τοτε που εχει μηδενιστει ο μετρητης. Διοτι με της ιδια λογικη κι εγω εχω δει με το jazz 6λιτρα στην πολυ αλλα ειχα λιωσει στην εθνικη για 300χλμ.

Η λυση σε αυτο που λες ειναι να μηδενιζεις το μετρητη αναλογα με τις συνθηκες που θες να μετρησεις.

Θες να μετρησεις ποσο καιει πχ στο 0-200? Σταματας, μηδενιζεις κανεις το 0-200 και οταν πιασεις τα 200 βλεπεις ποια ειναι η μεση καταναλωση σου για τη διαδικασια επιταχυνσης 0-200. Αντιστοιχα πριν απο μια αναβαση σε βουνο μηδενιζεις κανεις την αναβαση και βλεπεις τι γραφει το obc. Η τιμη της καταναλωσης αφορα τις συνθηκες απο τοτε που το μηδενισεις. Βασικα πανω κατω το ιδιο λεμε

Nikos120i
01-02-10, 19:23
Αν μηδενιζεις το μετρητη οταν βαζεις βενζινη δεν εχεις θεμα. Τοτε ο μεσος ορος καταναλωσης ειναι σωστος.

Πρακτικα ο μετρητης κανει μια διαιρεση. Τα λιτρα που καταναλωθηκαν σε καποια χιλιομετρα προς τα χιλιομετρα αυτα. Προφανως το μετρημα των χιλιομετρων-λιτρων ειναι απο τοτε που εχει μηδενιστει ο μετρητης. Διοτι με της ιδια λογικη κι εγω εχω δει με το jazz 6λιτρα στην πολυ αλλα ειχα λιωσει στην εθνικη για 300χλμ.

Η λυση σε αυτο που λες ειναι να μηδενιζεις το μετρητη αναλογα με τις συνθηκες που θες να μετρησεις.

Θες να μετρησεις ποσο καιει πχ στο 0-200? Σταματας, μηδενιζεις κανεις το 0-200 και οταν πιασεις τα 200 βλεπεις ποια ειναι η μεση καταναλωση σου για τη διαδικασια επιταχυνσης 0-200. Αντιστοιχα πριν απο μια αναβαση σε βουνο μηδενιζεις κανεις την αναβαση και βλεπεις τι γραφει το obc. Η τιμη της καταναλωσης αφορα τις συνθηκες απο τοτε που το μηδενισεις. Βασικα πανω κατω το ιδιο λεμε

Ακριβώς το ίδιο πράγμα λέμε.

Μένει να μας πει ο alexk αν μηδένισε το BC πριν κάνει τις μετρήσεις που είδε 13λτ/100κμ με στροφάρισμα στις 8.000 στροφές και ανάβαση. :nixweiss:

Dimzan
01-02-10, 19:28
Ακριβώς το ίδιο πράγμα λέμε.

Μένει να μας πει ο alexk αν μηδένισε το BC πριν κάνει τις μετρήσεις που είδε 13λτ/100κμ με στροφάρισμα στις 8.000 στροφές και ανάβαση. :nixweiss:

Ναι οντως το χω κι εγω μια απορια αυτο. Λογικα περιμενα καπου 15-18

Βεβαια εχω διαβασει κι αλλου οτι το csl καιει λιγο οποτε δεν ξερω...

Nikos120i
01-02-10, 19:53
Κι εγώ...αλλά το 13 είναι όσο καίει στο σκίσιμο με τέτοιες συνθήκες ένα 1.600άρι.

alexk
01-02-10, 20:00
Μετέφερα τα ποστ, γιατί χαλάσαμε το άλλο θρεντ.

Δεν καταλαβαίνω κάτι, γιατί αμφισβητείτε αυτό που λέω (Νίκο για εσένα μιλάω).
Έχω κάνει με το CSL μου 22 χιλ χλμ. και έχω μια άποψη.

Να ξαναπώ τι είπα :

Στην εθνική με 140-160 είμαι στα 9.
Με στροφάρισμα μέχρι 8000, είμαι στα 13 (και ανάβαση, δηλαδή, 2α, 3η, 4η). Η ανηφόρα έχει και κατηφόρα, δεν ανεβαίνω μόνο, κατεβαίνω κι'όλας. Μήπως πρέπει να μετρήσω μόνο την ανηφόρα ???
Γερμανία τάπα (220 και άνω) καίει 11.8. Εδώ μιλάμε για σταθερές ταχύτητες, 200, 210, 230 και 240. Ίσως να κόψω στα 140 και να επιταχύνω. Δεν κάνω 100-250 όλη την ώρα. Η εθνική στην Γερμανία δεν είναι πίστα να έχει πέταλα και σικέϊν.

Ρινγκ + Μόντσα που είσαι τσίτα το γκάζι + φορτίο όλη μα όλη την ώρα, η κατανάλωση πάει στα 18. Μην μου πεις ότι είναι πολύ γιατί τότε θα πρέπει να πω ότι δεν ξέρεις που πάνε τα 5.

Υπ'όψιν, όταν θέλω να μετρήσω την κατανάλωση μηδενίζω πριν ξεκινήσω τη διαδρομή.
Επίσης, τα πόσα λίτρα γεμίζω σε πόσα χιλιόμετρα επιβεβαιώνουν.
Σε κάλυψα Νίκο ?

race535
01-02-10, 20:29
Μετέφερα τα ποστ, γιατί χαλάσαμε το άλλο θρεντ.

Δεν καταλαβαίνω κάτι, γιατί αμφισβητείτε αυτό που λέω (Νίκο για εσένα μιλάω).
Έχω κάνει με το CSL μου 22 χιλ χλμ. και έχω μια άποψη.

Να ξαναπώ τι είπα :

Στην εθνική με 140-160 είμαι στα 9.
Με στροφάρισμα μέχρι 8000, είμαι στα 13 (και ανάβαση, δηλαδή, 2α, 3η, 4η). Η ανηφόρα έχει και κατηφόρα, δεν ανεβαίνω μόνο, κατεβαίνω κι'όλας. Μήπως πρέπει να μετρήσω μόνο την ανηφόρα ???
Γερμανία τάπα (220 και άνω) καίει 11.8. Εδώ μιλάμε για σταθερές ταχύτητες, 200, 210, 230 και 240. Ίσως να κόψω στα 140 και να επιταχύνω. Δεν κάνω 100-250 όλη την ώρα. Η εθνική στην Γερμανία δεν είναι πίστα να έχει πέταλα και σικέϊν.

Ρινγκ + Μόντσα που είσαι τσίτα το γκάζι + φορτίο όλη μα όλη την ώρα, η κατανάλωση πάει στα 18. Μην μου πεις ότι είναι πολύ γιατί τότε θα πρέπει να πω ότι δεν ξέρεις που πάνε τα 5.

Υπ'όψιν, όταν θέλω να μετρήσω την κατανάλωση μηδενίζω πριν ξεκινήσω τη διαδρομή.
Επίσης, τα πόσα λίτρα γεμίζω σε πόσα χιλιόμετρα επιβεβαιώνουν.
Σε κάλυψα Νίκο ?

και εγω με το 355 γενικως δεν ανεβαινω πανω απο 15 λιτρα,αλλοι ιδιοκτητες λενε το λιγοτερο 17:nixweiss:
Σε πολυ μακρυνο ταξιδι γεμισα/μηδενισα/ξαναγεμισα και ειχα καψει 11.5 λιτρα:D
δεν ετρεχα συνεχεια αλλα ειδα και 285χλμ για λιγη ωρα.
Μαλλον παιζει ρολο στην καταναλωση οχι μονο ο κινητηρας αλλα και ο οδηγος!!!

Εσυ Αλεξη ανεβαινεις Γερμανια εκμεταλλευσαι τους ωραιους μας ελευθερους δρομους και ενα τηλεφωνο δεν παιρνεις :banhim:

alexk
01-02-10, 20:37
ι ενα τηλεφωνο δεν παιρνεις :banhim:

Τώρα το ΣΚ θα ανέβω να σε δω με ένα νέο όχημα :yippee:

race535
01-02-10, 20:51
του εχω ταξει Κοντρα του κυριου αλλα εχε χαρη που χιονιζει ασταματητα!
Προς Ανοιξη μερια ομως θα του την στυσω στην γωνια:D

thomelef
01-02-10, 21:43
Πάντως ρε παιδιά λίγο χλωμο να μη ξέρει κάποιος τι καίει το αυτοκίνητο
του. Για να λέει ο Αλέξης τόσο ε τότε τόσο θα είναι.
Από την άλλη το βάρος παίζει και αυτό το ρόλο του.
Αρχτος τις σταθερές στροφές το παιχνίδι κάνουν οι
μεταβαλωμενες οι οποίες παράγουν πιο εύκολο έργο
για να φτάσουν σε κάποιο υψηλό εύρος.
Σαφώς και ένα απλό Μ3 θα κάψει περισοτερο από του
Αλέξη για να ανεβάσει από τις 3000 στις 8000.
Από την άλλη και εμένα με εντυπωσιάζουν τα νούμερα
αλλά δεν παύουν να είναι τα πραγματικά μιας και
ο άνθρωπος τα βλέπει κάθε μέρα στο αυτοκίνητο του:

ThaNOS E46coupe
01-02-10, 23:22
προς θεού χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν για τα λεγόμενα του, μου κάνει εντυπωση το να καιει ενα Μ3 μονο 15 L μεσο όρο. μιας κ το δικό μου Ε46 1900cc με μόνο 118 άλογα σχεδόν πλησιάζει αυτα τα νούμερα....νομίζω θα βρώ να του μπάξω τροπέτο 330:boink:

EVERGET
01-02-10, 23:40
Με το δικό μου M3 σε ρυθμούς βόλτας, με λίγο κίνηση + κάποια καλά ανοίγματα έχω μέση 15lt. Σε ταξίδι είμαι συνήθως 10-11lt. Το M3 είναι να μην πέσει σε κίνηση εκεί καίει πολύ, λογικό άλλωστε δεν είναι αμάξι πόλης!

Kostas Christ
01-02-10, 23:43
προς θεού χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν για τα λεγόμενα του, μου κάνει εντυπωση το να καιει ενα Μ3 μονο 15 L μεσο όρο. μιας κ το δικό μου Ε46 1900cc με μόνο 118 άλογα σχεδόν πλησιάζει αυτα τα νούμερα....νομίζω θα βρώ να του μπάξω τροπέτο 330:boink:


δεν ειναι παραλογο... το δικο σου αμαξι για το ιδιο εργο απαιτει πολυ περισσοτερες στροφες και ζορι, ενω το μ3 λιγοτερες στροφες και μικροτερες μεταβολες στις πεταλουδες...

DimitrisZ4
01-02-10, 23:57
εχω μεινει λιγο με τους αριθμους που γραφει ο αλεξης. εγω σε ταξιδι εβλεπα 12 περιπου με 140.

μηπως να αρχισω την διαιτα στο αμαξι ?

InsaneDriver
02-02-10, 00:14
εχω μεινει λιγο με τους αριθμους που γραφει ο αλεξης. εγω σε ταξιδι εβλεπα 12 περιπου με 140.

μηπως να αρχισω την διαιτα στο αμαξι ?

Σε εσένα παίζει ρόλο και ο αεροδυναμικός συντελεστής.
Είναι ανόμοια τα αυτοκίνητα.

randombk
02-02-10, 08:41
Παιδια ακουω κατι για καταναλωση μεση 12 και 14 λιτρα για Μ3!

Θα με κουφανετε πρωι πρωι?
Μεσα στην πολη το Μ3 εχει χαλαρα μεση καταναλωση στο 17! να μην πω 18!
και μιλαω με οδηγηση παππου! δηλ αλλαγη στις 2500 με 3000 στροφες το πολυ! μεχρι και ξερογκαζια κανει το SMG για να μην σβισει το αμαξι :P xaxa!

Τωρα αν εννοειται πολη την καλιφορνια οπου μπορεις να πηγαινεις απο το ενα σπιτι στο αλλο χωρις κινηση και να πιανεις και 100 ετσι για πλακα , τοτε ναι ισως η μικτη να ειναι 12-14.

Μεσα στην αθηνα δεν πεφτω κατω απο το 17 με τιποτα με οδηγηση κοτας!
Σε αλλα 2 Μ3 που ξερω με κανονικη οδηγηση η μεση ειναι για πλακα στο 18-19!

Αυτα...
Μην ξεχνατε επισημα οτι η BMW απο το εργοστασιο στο manual λεει μεση 16,5!
Οπου εκει ξερετε οτι παντα αν το παρεις εισαι πιο πανω!

Οσο για κατι που ακουσα για ελαφρυτερο το CSL αρα καιει λιγοτερο...
Παιδια grow up! μπορει να ειναι ελαφρυτερο αλλα εχει παραπανω αλογα και σιγουρα πιο πολυ μιγμα μιας και η πεταλουδα ειναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΗ!
τα ιδια θα καιει με το κανονικο Μ3 μην πω παραπανω!
τεσπα σας αφηνω να προβληματιστειτε...

STR
02-02-10, 08:41
Αλεξη οι μετρησεις ειναι αυτες ποθ λεει το boardcomputer η εκανες εσυ την διαιρεση μετα απο καθε γεμισμα; Το ρωταω γιατι το δικο μου εχει αρκετη αποκλιση , ειδικοτερα για μετρηση μεσα στην πολη!!!

alexk
02-02-10, 09:10
Αλεξη οι μετρησεις ειναι αυτες ποθ λεει το boardcomputer η εκανες εσυ την διαιρεση μετα απο καθε γεμισμα; Το ρωταω γιατι το δικο μου εχει αρκετη αποκλιση , ειδικοτερα για μετρηση μεσα στην πολη!!!

Το board και διαίρεση με τα λίτρα και χιλιόμετρα που διένυσα.

Με 50 λίτρα στο CSL στην Ελβετία (εθνική) βγάζω 530-550 χιλιόμετρα.
Με 50 λίτρα στο 325i στην Ελβετία (εθνική) βγάζω 480-500 χιλιόμετρα.
Πόσο καίει το καθένα και ποιο καίει παραπάνω ?

Φίλε randombk, οι χαρακτηρισμοί 'grow up' δεν ξέρω άν ταιριάζουν.
Επίσης, ποιος μίλησε για κίνηση στην Αθήνα ? Εκτός και άν διαβάζεις επιλεκτικά.

Τέλος πάντων, πιστεύετε ότι θέλετε. Εγώ αναφέρω την εμπειρία μου.

george316
02-02-10, 09:17
................
αρα ...συμπερασμα.....
ο αλεξης,λεει ψεματα οτι καιει τοσο,μαλλον για να παρουμε και οι υπολοιποι Μ3CSL και οχι κανονικο Μ3.
λογικο μου φαινεται.......
μα ειναι δυνατον????
ρε παιδια.δεν ειναι μονο το θεμα ποσο καει ο ιδιος ο κινητηρας,αλλα και τι οδηγος εισαι....
μη μου πειτε οτι κανενας δε ξερει οτι εστω και λιγο γκαζακι παραπανω αν πατας,η καταναλωση ανεβαινει ακομα και οταν πας διπλα διπλα με αλλο αυτοκινητο στην ιδια ταχυτητα?
κανενας δε ξερει οτι λογικο ειναι οταν κολλας στη τσιμισκη και κανεις 3 το πολυ μετρα καις τα αντερα σου???λογικο δεν ειναι οταν εισαι σε μια εθνικη οδο και εισαι 120-140 με ενα τετοιο αυτοκινητο να πας αερα και να μην καις τιποτα?
να καταλαβω τα παιδια πουλενε οτι εχω μ3,η δουλεια μου ειναι στο κεντρο της πολης και καιω μιση shell την ημερα....
αλλα εχω 316 και εχω διαβασει οτι το m3 csl καει παραπανω απο αυτο που λεει ο αλεξης...παραλογο δεν ειναι?
λεω τωρα εγω...

rapid_fast
02-02-10, 09:25
Οπως τα λέει ο Αλέξης είναι..
Τόσο του καίει του ανθρώπου..
Εγώ όταν είχα το Ε28 535ι έκαιγε με 140 την ώρα, περίπου 6-6,4 λίτρα στα 100..
Βέβαια αν το πατούσα πήγαινε στα 24 μέχρι και 28 λίτρα...
(κανένας βέβαια δεν το πίστευε, αλλά τόσο έκαιγε..)
Αλλά στα 140 πήγαινε με 1800 στροφές, και απλά ακουμπούσες το πόδι στο γκάζι, τί να κάψει??

DimitrisZ4
02-02-10, 09:54
Σε εσένα παίζει ρόλο και ο αεροδυναμικός συντελεστής.
Είναι ανόμοια τα αυτοκίνητα.

τι συντελεστη εχει το ενα κ τι το αλλο ?

παιζει ρολο κ η εισαγωγη αερα?? ετσι ενας λογος παραπανω να την μπαξω...χαχαχαχα :scratchch

thanosE39
02-02-10, 10:17
Εγω πιστευω τον Αλεξη.Επειδη το εχω δει με τα ματια μου!Εδω και 1 μηνα χρησιμοποιω το Μ3 του αδερφου μου για να πηγαινω πατρα που σπουδαζω λογω προβληματος στο 520.Οταν ξεκινησα απο Ναυπλιο γεμισα βενζινη κ μηδενισα την καταναλωση.Με 130-150 με crouse control ημουν στο 9,2!Μου εκανε εντυπωση γιατι εκαιγα λιγοτερο απο το Ε39...:screwy:

gyiama
02-02-10, 11:15
δεν εχω λογο να αμφισβητισω τα λογια του αλεξη (αν και μου φαινεται παρα πολυ μικρη η καταναλωση)αλλα θα πω εναν τροπο γι ανα δουμε την πραγματικη καταναλωση μιας και το bc των Ε46 τουλαχιστο ειναι λιγο οτι ναναι!!!!καθος βρησκεστε σε κινηση δλδ το αυτοκινητο κινηται τοτε κρατηστε πατημενο το κουμπι να μηδενισει ο μετρητης μεσης καταναλωσης!!τοτε μονο μετραει σωστα(και παλι σχετικο ειναι αυτο)αν το μηδενισουμε εννω το αυτοκινητο ειναι σταματημενο η εννω μετραει καθος κινουμαστε στραματησουμε σε ενα φαναρι και ξεκινησουμε θα δουμε οτι παλι θα δειχνει οτι ναναι!!!!!δοκιμαστε το και θα δειτε μεγαλη διαφορα στις μετρησεις!!!!!

DiMiTrIs_
02-02-10, 11:19
δεν θελω να γινω κακος αλλα υπαρχουν ανθρωποι π ξερουν να οδηγανε οικονομικα και αλλοι που νομιζουν οτι ξερουν να οδηγανε....υπαρχουν ατομα π δεν καταλαβαινουν πως δουλευει ο κινητηρας που ζοριζεται π οχι..που πρεπει να αλλαξουν ταχυτητα,που να ανεβασουν π να κατεβασουν....
και μην μ πειτε οτι δεν εχετε δει ως συνοδηγος ατομα να οδηγανε οπως ναναι?
πχ πολλοι ακουνε στην τηλεοραση που λενε οι ειδικοι να προτιματε να κανετε αλλαγη ταχυτητας στισ 2500.για περισσοτεροι οικονομια.....και πανε σε μια ανηφορα με 4η στις 3 και βαζουν πεμπτη στις 1500 φουλ γκαζι και νομιζουν οτι κανουν οικονομια επειδη οι στροφες ειναι λιγες....κατι τετοια κρισιμα σημεια ειναι π μπορει να επιφερουν μεγαλες αλλαγες στην καταναλωση.....
ο καθε ενας εχει τη δικη του φιλοσοφια στο δρομο και μερικοι οντως μπορουν να καταφερουν χαμηλες καταναλωσεις..

InsaneDriver
02-02-10, 11:46
Αλέξη grow up. Μην είσαι ψεύτης για την κατανάλωση...

EVANGELOS
02-02-10, 11:48
Παιδιά ΜΗΝ το κάνουμε ανατολικό ζήτημα !!!

Το θέμα με την κατανάλωση στον S54 είναι παλιά πονεμένη ιστορία !!

Κατ' εμέ

το μοτέρ ΚΑΕΙ ΤΡΕΛΑ σε κίνηση (στο κέντρο της Αθήνας π.χ. έχω δει και 16+)

είναι ΠΟΛΥ οικονομικό σε σταθερή (λογική) ταχύτητα (σε ταξίδι Ε.Ο. με 6η και 3500-4000 έχω δει και κάτω από 10)

είναι ΠΟΛΥ υψηλής κατανάλωσης σε συνεχόμενη οδήγηση σε ΥΨΗΛΕΣ στροφές (στροφιλίκι με γεμάτες 3ες ή 2ες για αρκετή ώρα) ή σε συνεχόμενα πατήματα με αλλαγές στον κόφτη ... εκεί βλέπεις και 17+

ΠΡΟΦΑΝΩΣ εμένα με τις μ@λακίες alpha-n κτλ ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικό ... αλλά και πριν αναλογικά έτσι συμπεριφερότανε !!!

Το πρόβλημα είναι ότι ΑΝ ζεις στην Αθήνα και κάνεις καθημερινά ΜΙΚΤΟ ΚΥΚΛΟ (και κίνηση και ανοικτη διαδρομή) θα βλέπεις ΑΛΛΑ νούμερα από τον Αλέξη που στην Ελβετία έχει πιο μεγάλο ποσοστό ΑΝΟΙΚΤΗΣ διαδρομής ... λάβετε υπόψιν και το θέμα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (μπεκ , βαλβίδες , φίλτρο βενζίνης κτλ) και το θέμα ΒΑΡΟΥΣ και είναι λογικό να καίει λιγότερο σε μικτό κύκλο ο Άλεξ

Πάντως ας κρατήσουμε το ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 18 για πίστα !!!

lykos_m3
02-02-10, 12:03
πρέπει να δείτε τι καίει το rx-8 που εχω και μετα θα καταλαβετε τι σημαινει καταναλωση....χαχα

The Ace
02-02-10, 12:09
πρέπει να δείτε τι καίει το rx-8 που εχω και μετα θα καταλαβετε τι σημαινει καταναλωση....χαχα

:icon_pai:

Όντως....μας κάνουν πλάκα οι με τα Evo και τα STi.....

Sokin M3
02-02-10, 13:02
πρέπει να δείτε τι καίει το rx-8 που εχω και μετα θα καταλαβετε τι σημαινει καταναλωση....χαχα

οποιος δεν ειχε rx8 δεν ξερει τι παει να πει καταναλωση:jester:

Dimzan
02-02-10, 14:21
πρέπει να δείτε τι καίει το rx-8 που εχω και μετα θα καταλαβετε τι σημαινει καταναλωση....χαχα

περαστικα! ελπιζω να μην κανεις πανω απο 10Κ το χρονο....

Nikos M5
03-02-10, 00:29
Opoios agorazei tetoio aftokinito vl. M3 kai asxoleitai i ton apasxolei to thema tis katanalosis ....tote mallon exei agorasei lathos aftokinito....an ponaei i tsepi tou sta venzinadika i vlepei tin katanalosi sto on board computer kai vourkonei ....tote pali exei agorasei lathos aftokinito......na poume oti to afto isxyei kai gia to thema ton services....akrivo i oxi...toso einai...boreis na to pliroseis ??...to agorazeis...de boreis??..de to agorazeis....nomizo einai arketa aplo...den einai tyxaio oti sti Banania kykloforoun ta pio kakosydirimena "kala kai akriva" aftokinita...kati leei afto.
p.s. nomizo oti i Elvetia exei kai ligo kalyteri venzini ap afti pou mas serviroun oi eteries petrelaioeidon pou drastiriopoioude stin ellada.
Kai to diko mou Alex se diadromi 220 xiliometron apo Voula - Parnasso, ethniki eos to Kastro kai meta eparxiako dromo kai anavasi vounou, me 160-180 ethniki kai stin ypoloipi diadromi metaksy 100-160 (to play it safe), exei mesi katanalosi 14.5 lt....... exo akousei kapoious vatanen kai kapoious minxaouzen na kanoun eos kai 20-22lt.....an den exeis podi kai exeis tsarouxi...i an nomizeis oti to aftokinito sou exei mono 3 taxytites....tote mallon ftaiei kati allo.

KATSARAIOS
03-02-10, 04:25
Opoios agorazei tetoio aftokinito vl. M3 kai asxoleitai i ton apasxolei to thema tis katanalosis ....tote mallon exei agorasei lathos aftokinito....an ponaei i tsepi tou sta venzinadika i vlepei tin katanalosi sto on board computer kai vourkonei ....tote pali exei agorasei lathos aftokinito......na poume oti to afto isxyei kai gia to thema ton services....akrivo i oxi...toso einai...boreis na to pliroseis ??...to agorazeis...de boreis??..de to agorazeis....nomizo einai arketa aplo...den einai tyxaio oti sti Banania kykloforoun ta pio kakosydirimena "kala kai akriva" aftokinita...kati leei afto.
p.s. nomizo oti i Elvetia exei kai ligo kalyteri venzini ap afti pou mas serviroun oi eteries petrelaioeidon pou drastiriopoioude stin ellada.
Kai to diko mou Alex se diadromi 220 xiliometron apo Voula - Parnasso, ethniki eos to Kastro kai meta eparxiako dromo kai anavasi vounou, me 160-180 ethniki kai stin ypoloipi diadromi metaksy 100-160 (to play it safe), exei mesi katanalosi 14.5 lt....... exo akousei kapoious vatanen kai kapoious minxaouzen na kanoun eos kai 20-22lt.....an den exeis podi kai exeis tsarouxi...i an nomizeis oti to aftokinito sou exei mono 3 taxytites....tote mallon ftaiei kati allo.
πιστευω οτι καλυψες τα παντα πολυ σωστα.
και επισης σωστα ο Ευαγγελος ειπε για το Μ3 που κινειται σε αλλους δρομους στην Ελβετια.

Nikos120i
20-02-10, 14:06
Μετέφερα τα ποστ, γιατί χαλάσαμε το άλλο θρεντ.

Δεν καταλαβαίνω κάτι, γιατί αμφισβητείτε αυτό που λέω (Νίκο για εσένα μιλάω).
Έχω κάνει με το CSL μου 22 χιλ χλμ. και έχω μια άποψη.

Να ξαναπώ τι είπα :

Στην εθνική με 140-160 είμαι στα 9.
Με στροφάρισμα μέχρι 8000, είμαι στα 13 (και ανάβαση, δηλαδή, 2α, 3η, 4η). Η ανηφόρα έχει και κατηφόρα, δεν ανεβαίνω μόνο, κατεβαίνω κι'όλας. Μήπως πρέπει να μετρήσω μόνο την ανηφόρα ???
Γερμανία τάπα (220 και άνω) καίει 11.8. Εδώ μιλάμε για σταθερές ταχύτητες, 200, 210, 230 και 240. Ίσως να κόψω στα 140 και να επιταχύνω. Δεν κάνω 100-250 όλη την ώρα. Η εθνική στην Γερμανία δεν είναι πίστα να έχει πέταλα και σικέϊν.

Ρινγκ + Μόντσα που είσαι τσίτα το γκάζι + φορτίο όλη μα όλη την ώρα, η κατανάλωση πάει στα 18. Μην μου πεις ότι είναι πολύ γιατί τότε θα πρέπει να πω ότι δεν ξέρεις που πάνε τα 5.

Υπ'όψιν, όταν θέλω να μετρήσω την κατανάλωση μηδενίζω πριν ξεκινήσω τη διαδρομή.
Επίσης, τα πόσα λίτρα γεμίζω σε πόσα χιλιόμετρα επιβεβαιώνουν.
Σε κάλυψα Νίκο ?

Τώρα το είδα.

Δυστυχώς δε με κάλυψες και θα στο εξηγήσω.

Καταρχάς ο μοναδικός τρόπος να μετρήσεις τη πραγματική κατανάλωση είναι από τα λίτρα που έβαλες σε σχέση με τα χιλιόμετρα που διάνυσες.

Επίσης μιλάμε για ίδια οδήγηση γιατί εγώ του πετάω τα μάτια έξω...εσύ αν πας με 6η στα 140 σταθερά και με cruise ε λογικό είναι να μη κάψει.

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι στη Μόνζα το CSL σου έκαψε ΜΟΝΟ 18 λίτρα με προφανές σκίσιμο μετρώντας με τον παραδοσιακό τρόπο (γιατί αν κοιτούσες το BC τότε σε πιστεύω) τη στιγμή που με το Μ5 στα Μέγαρα ήμουν στο 24+! Ναι ΟΚ, είναι πιο βαρύ και έχει μεγαλύτερο μοτέρ...αλλά περιμένω το CSL με την φιλοσοφία που το διακατέχει να κάψει σε πίστα (και ΕΙΔΙΚΑ στη Μόνζα που έχει ευθείες άρα flat-out και ανοιχτή πεταλούδα σε 3.2 μοτέρ) περίπου γύρω στα 20-22.

Δε λέω ότι λες ψέμματα...προφανώς δεν έχεις κανένα λόγο...λέω ότι μετράμε άλλα πράγματα και συγκρίνουμε άλλα πράγματα με λάθος τρόπο.

Επίσης...στα 160 κι εγώ αν αφήσω το γκάζι και το πατήσω σταθερά είμαι στα 8 στιγμιαία...αλλά σε βάθος χιλιομέτρων θα δεις πόσο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έκαψε. Θα στο πω διαφορετικά...αν είσαι με 180 και αφήσεις γκάζι καις 0λτ/100κμ...δεν σημαίνει ότι αν πηγαίνεις με 180 συνέχεια θα κάψεις 0!

Ελπίζω να σε κάλυψα. Έχω κι εγώ τις δικές μου εμπειρίες και μπορώ να κρίνω τι ισχύει να σε ενημερώσω.

manosm3
20-02-10, 14:10
Τώρα το είδα.

Δυστυχώς δε με κάλυψες και θα στο εξηγήσω.

Καταρχάς ο μοναδικός τρόπος να μετρήσεις τη πραγματική κατανάλωση είναι από τα λίτρα που έβαλες σε σχέση με τα χιλιόμετρα που διάνυσες.

Επίσης μιλάμε για ίδια οδήγηση γιατί εγώ του πετάω τα μάτια έξω...εσύ αν πας με 6η στα 140 σταθερά και με cruise ε λογικό είναι να μη κάψει.



alexk γαμπρε :party:

alexk
20-02-10, 14:12
Αυτό δεν το είδες όμως.

Νίκο, δεν με ενδιαφέρει το θέμα πλέον.
Προσπαθείς να αποδείξεις ότι ξέρεις παραπάνω.
ΟΚ, δικαίωμά σου.

Το board και διαίρεση με τα λίτρα και χιλιόμετρα που διένυσα.

Με 50 λίτρα στο CSL στην Ελβετία (εθνική) βγάζω 530-550 χιλιόμετρα.
Με 50 λίτρα στο 325i στην Ελβετία (εθνική) βγάζω 480-500 χιλιόμετρα.
Πόσο καίει το καθένα και ποιο καίει παραπάνω ?

Φίλε randombk, οι χαρακτηρισμοί 'grow up' δεν ξέρω άν ταιριάζουν.
Επίσης, ποιος μίλησε για κίνηση στην Αθήνα ? Εκτός και άν διαβάζεις επιλεκτικά.

Τέλος πάντων, πιστεύετε ότι θέλετε. Εγώ αναφέρω την εμπειρία μου.

alexk
20-02-10, 14:13
εσύ αν πας με 6η στα 140 σταθερά και με cruise ε λογικό είναι να μη κάψει.


Παρεπιπτόντως, το CSL δεν έχει cruise control.

Μάνο, έχεις δίκιο ρε συ !!!
Παντρεμένος άνθρωπος, σοβάρεψα και πάω σαν την κότα :banhim:

Nick_compact
20-02-10, 14:19
Παρεπιπτόντως, το CSL δεν έχει cruise control.:

Έχει το Μ Τrack mode στη θέση του :party:

Nikos120i
20-02-10, 14:47
Αυτό δεν το είδες όμως.

Νίκο, δεν με ενδιαφέρει το θέμα πλέον.
Προσπαθείς να αποδείξεις ότι ξέρεις παραπάνω.
ΟΚ, δικαίωμά σου.

Νομίζω δεν ήμουν ειρωνικός στο ποστ μου.

Έγραψα κάποια πράγματα, απάντηση δε πήρα...δε προσπαθώ να αποδείξω τίποτα απολύτως, αντιθέτως εσύ πας να με τρελάνεις λέγοντας ότι το CSL καίει 10λτ/100κμ...


Υ.Γ. Γνωρίζω ότι δεν έχει cruise, εδώ δεν έχει άλλα κι άλλα...σχήμα λόγου ήταν...

kostase28
20-02-10, 16:06
Ο καθενας μας ξερει τι καιει τ'αμαξι μας,δεν παιρνει αλλη αναλυση, αφου τοσο λεει οτι του καιει το Μ3 τοσο θα του καιει.Οι οδηγηκες συνθηκες της Ελβετιας παντως τεινουν προς οικονομικη οδηγηση και πολυ μαλιστα.

pilot_1000RR
21-02-10, 04:07
ας καταθεσω και εγω την ελαχιστη ομολογουμενος εμπειρια μου απο το Μ3. Οταν το εφερνα απο Αθηνα στην εθνικη ειμουν σταθερα με 160 και το BC ειχε ''κολησει'' στα 10,2 λιτρα,(φυσικα με εφερε με ενα τεποζιτο!). Μεσα στην Θεσσαλονικη βλεπω 12-18 λιτρα και μικτο κυκλο βλεπω 12-14..εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με αυτα τα νουμερα απο ενα μοτερ 3.2 λιτρων! Ειδικα στο ταξιδι φυσικα εκαψε πολυ λιγοτερο απο το Μazda..

christoslazy
18-10-10, 16:40
Παιδιά ΜΗΝ το κάνουμε ανατολικό ζήτημα !!!

Το θέμα με την κατανάλωση στον S54 είναι παλιά πονεμένη ιστορία !!

Κατ' εμέ

το μοτέρ ΚΑΕΙ ΤΡΕΛΑ σε κίνηση (στο κέντρο της Αθήνας π.χ. έχω δει και 16+)

είναι ΠΟΛΥ οικονομικό σε σταθερή (λογική) ταχύτητα (σε ταξίδι Ε.Ο. με 6η και 3500-4000 έχω δει και κάτω από 10)

είναι ΠΟΛΥ υψηλής κατανάλωσης σε συνεχόμενη οδήγηση σε ΥΨΗΛΕΣ στροφές (στροφιλίκι με γεμάτες 3ες ή 2ες για αρκετή ώρα) ή σε συνεχόμενα πατήματα με αλλαγές στον κόφτη ... εκεί βλέπεις και 17+

ΠΡΟΦΑΝΩΣ εμένα με τις μ@λακίες alpha-n κτλ ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικό ... αλλά και πριν αναλογικά έτσι συμπεριφερότανε !!!

Το πρόβλημα είναι ότι ΑΝ ζεις στην Αθήνα και κάνεις καθημερινά ΜΙΚΤΟ ΚΥΚΛΟ (και κίνηση και ανοικτη διαδρομή) θα βλέπεις ΑΛΛΑ νούμερα από τον Αλέξη που στην Ελβετία έχει πιο μεγάλο ποσοστό ΑΝΟΙΚΤΗΣ διαδρομής ... λάβετε υπόψιν και το θέμα ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (μπεκ , βαλβίδες , φίλτρο βενζίνης κτλ) και το θέμα ΒΑΡΟΥΣ και είναι λογικό να καίει λιγότερο σε μικτό κύκλο ο Άλεξ

Πάντως ας κρατήσουμε το ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 18 για πίστα !!!

Φιλε παρολο που έχει περασει καιρος, διαβαζοντας το post σου θα ηθελα να σε ρωτησω αν η καταναλωση σου αυξηθηκε μετα την καταργηση του MAF ή οχι! Ευχαριστώ!

Raptor
19-10-10, 14:46
spam mode on/// e46 M3 csl :...(θα επρεπε να ειναι...)το ονειρο καθε BMWδακια που σεβεται τον εαυτο του...αντιπρωσοπευει επακριβως τις αξιες της φιρμας που μας εχει τρελανει...///spam mode off