PDA

Επιστροφή στο Forum : 116 προβλημα ρελαντι - χαμηλες στροφες σε φρεναρισμα


dmyl
01-02-10, 23:21
Καλησπερα

Ας σας πω την ιστορια μου απο την αρχη,και περιμενω τις συμβουλες - γνωμες σας.

Το αυτοκινητο μου μοντελο Νοεμβριος 2008 116 με Efficient Dynamic 122 ps.
Πριν κανα 8 μηνο αναψε η ενδειξη κινητηρα χωρις καποιο προβλημα σκορτσαρισματος - μειωμενη αποδοση κλπ. και αυτο μετα απο εκκινηση του κινητηρα,οχι εν κινηση.Σβισημο ξανα αναμμμα τιποτα κανενα προβλημα.Η βενζινη ηταν κοντα στο τελειωμα.
Μιλαω τηλεφωνικα με το BMW aftersales service και μου λενε οτι μπορει ο αισθητηρας λ να διαβασε στιγμιαια μια κακη καυση !!!!

ΠΡιν κανα 2 μηνο παλι το ιδιο και παλι η βενζινη στα τελιωματα.Μια εβδομαδα μετα παλι τα ιδια.

Λεω δεν μπορει θα το παω συνεργειο.
Μου λενε οι τυποι σε γνωστο εξουσιοδοτημενο συνεργειο των Νοτιων προαστιων οτι θελει αναβαθμιση.Το αναβαθμιζω και απο τοτε:

Οταν ειναι κρυο στο ρελαντι το αμαξι τρεμοπαιζει καμια 200 στροφες το ρελαντι.Οταν ξεκιναω και παω να φρεναρω (συνηθως σε φρεναρισματα σχετικα γρηγορα π.χ. φαναρι και οχι σε στενα) τοτε με πατημενο το συμπλεκτη το αμαξι παιφτουν οι στροφες κοντα στις 500 !!!!Η καταναλωση ανεβηκε κοντα στο ενα λιτρο παραπανω απο οτι εκαιγα με ιδια οδηγηση !!!

Το ξαναπαω στο ιδιο συνεργειο και μου λενε η αντλια υψηλης πιεσεως καυσιμου θελει αλλαγη. Δεν την εχουμε τωρα ελατε μετα απο καποιες μερες.

Το ξαναπαω την Αλλαζουν και το αμαξι παλι τα ΙΔΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τι να κανω?? τι μπορει να ειναι ??? κανεις με παρομοιο προβλημα ????

Nick_compact
01-02-10, 23:26
Αν η δυσλειτουργεία (όχι το check engine) ξεκίνησε μετά τον επαναπρογραμματισμό, μήπως χρειάζεται να ξαναγίνει; Ανέφερες στον αντιπρόσωπο ότι πριν τον επαναπρογραμματισμό είχες το check engine μεν, δεν είχες καμία δυσλειτουργεία του μοτέρ δε;

dmyl
01-02-10, 23:29
ΝΑι του το ειπα αλλα δυστηχως εχω μπλεξει !!Μακαρι να μην το προγραμματιζαν το εχω μετανιωσει που το πηγα !!!

giannis 116
02-02-10, 01:19
Για τα πρωτα συμπτωματα που αναφερεις πριν γινει επαναπρογραμματισμος στον εγκεφαλο, ειχα ακριβως τα ιδια δυο φορες και η διαγνωση ηταν απο κακη λειτουργια MAF Sensor. Βγηκε και καθαριστηκε αυτος και τωρα ειναι υπο διερευνηση ακομα. Η καταναλωση εφτιαξε λιγακι μετα τον καθαρισμο του οπως και λιγο η αποδοση αλλα αυτο ισως ειναι ιδεα μου. Το πιο πιθανο για το δικο μου προβλημα ηταν πιο ελευθερο φιλτρο της K&N που ισως δεν κρατουσε επαρκως σκονη και σωματιδια, αυτα καθονταν πανω στον MAF τον βρωμιζαν και ετσι δε λειτουργουσε σωστα. Βεβαια απ οτι μου ειπε ο μηχανικος ισως να μην ειναι αυτο, ισως ο ιδιος ο αισθητηρας να εχει βλαβη, ασχετα με το φιλτρο ακομη και ο ιδιος ο εγκεφαλος και να θελει αλλαγη αισθητηρας ή εγκεφαλος. Γι αυτο ειναι ακομα υπο διερευνηση. Εμενα το εβγαλε 2 φορες σε 2 χρονια, αν γινει πιο συχνο το φαινομενο πραγμα το οποιο απευχομαι, και αφου εχω ηδη αλλαξει το K&N με μαμα φιλτρο, τοτε θα ψαχτουμε για αισθητηρα ή εγκεφαλο.
Στο συνεργειο δεν σου ειπαν τι εδειξε η διαγνωση;.. Την αντλια πως την αλλαξαν, ειχαν καποια ενδειξη; Με ρευματα ρωτησες, πολλαπλασιαστες κλπ ησουν οκ? Μηπως εφταιγε η ιδια η βενζινη;..
Παντως για θεματα επαναπρογραμματισμου απ οτι καταλαβα τουλαχιστον για το δικο μου που ειναι προ f/l μοντελο, και σε εξουσιοδοτημενο που το πηγαινα αλλα και σε μη εξουσιοδοτημενο που το παω τωρα, ηταν κατα στο να γινει επαναπρογραμματισμος εγκεφαλου σε ολα τα συνεργεια χωρις να συντρεχει ιδιαιτερος λογος και ας ειναι το αυτοκινητο απ τα πρωτα που βγηκαν απ τη γραμμη παραγωγης.

pantelis
07-02-10, 18:22
Aυτο με το φρεναρισμα να χαμηλωνουν οι στροφες το εχω και εγω με 116 μοντελο τελη 2008 μονο που εμενα μου συμβαίνει μονο οταν κοβω ταχύτητά μεσα στα στενα και παω να αλλαξω ταχυτητα απο 3η 2η ας πουμε με πατημενο το συμπλέκτη και το αμαξι οχι απλως κατεβαζει στροφες αλλα κανει το χαρακτηρηστικο τρανταγμα σαν να ειναι ετοιμο να σβησει σαν να εχεις χαμηλωσει ταχυτητα και δεν πατησες συμπλεκτη εχει τωρα 20 μερες που το κανει και θελω να το παω στην αντιπροσωπεία να δω τι φταιει!!!!

dmyl
08-02-10, 12:53
Καλη τυχη δυστηχως για μενα οποιαδηποτε ενεργεια με τα συνεργεια καταληγει σε αττερμβνη διαδικασια !!!!

Καλη τυχη και επλιζω να βρεθει λυση !!

dmyl
06-03-10, 15:53
Καλησπερα

Ξαναεκλεισα Ραντεβου το ξαναπηγα το Αυτοκινητο συνεργειο για το ιδιο θεμα ενω προηγουμενως ειχα στειλει μαιλ στην BMW Hellas ανφεροντας τα προβληματα , την αγανακτηση μου καθως και οτι προκειται να συνεχισω νομικα ανδεν λυθει το προβλημα.

Μου αλλαξαν 4 πολλαπλασιαστες και 4 μπεκ και το προβλημε ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ...

Τη Δευτερα τα πραγματα θα πανε αλλιως,.......
Pantelis βρηκες λυση ??? κανενα νεοτερο ????

basimert
10-04-10, 21:36
Φιλαρακι ακριβως το ιδιο προβλημα εχω και εγω με το ιδιο αυτοκινητο και δεν μπορουνε να βρουνε τι ειναι!!!!!!!!!!!Αν βρεις οτιδηποτε η βρεις λυση ενημερωσε με σε παρακαλω!!!! διαβασε το ποστ μου και θα δεις!!!!!




Καλησπερα

Ας σας πω την ιστορια μου απο την αρχη,και περιμενω τις συμβουλες - γνωμες σας.

Το αυτοκινητο μου μοντελο Νοεμβριος 2008 116 με Efficient Dynamic 122 ps.
Πριν κανα 8 μηνο αναψε η ενδειξη κινητηρα χωρις καποιο προβλημα σκορτσαρισματος - μειωμενη αποδοση κλπ. και αυτο μετα απο εκκινηση του κινητηρα,οχι εν κινηση.Σβισημο ξανα αναμμμα τιποτα κανενα προβλημα.Η βενζινη ηταν κοντα στο τελειωμα.
Μιλαω τηλεφωνικα με το BMW aftersales service και μου λενε οτι μπορει ο αισθητηρας λ να διαβασε στιγμιαια μια κακη καυση !!!!

ΠΡιν κανα 2 μηνο παλι το ιδιο και παλι η βενζινη στα τελιωματα.Μια εβδομαδα μετα παλι τα ιδια.

Λεω δεν μπορει θα το παω συνεργειο.
Μου λενε οι τυποι σε γνωστο εξουσιοδοτημενο συνεργειο των Νοτιων προαστιων οτι θελει αναβαθμιση.Το αναβαθμιζω και απο τοτε:

Οταν ειναι κρυο στο ρελαντι το αμαξι τρεμοπαιζει καμια 200 στροφες το ρελαντι.Οταν ξεκιναω και παω να φρεναρω (συνηθως σε φρεναρισματα σχετικα γρηγορα π.χ. φαναρι και οχι σε στενα) τοτε με πατημενο το συμπλεκτη το αμαξι παιφτουν οι στροφες κοντα στις 500 !!!!Η καταναλωση ανεβηκε κοντα στο ενα λιτρο παραπανω απο οτι εκαιγα με ιδια οδηγηση !!!

Το ξαναπαω στο ιδιο συνεργειο και μου λενε η αντλια υψηλης πιεσεως καυσιμου θελει αλλαγη. Δεν την εχουμε τωρα ελατε μετα απο καποιες μερες.

Το ξαναπαω την Αλλαζουν και το αμαξι παλι τα ΙΔΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τι να κανω?? τι μπορει να ειναι ??? κανεις με παρομοιο προβλημα ????

basimert
10-04-10, 21:39
και δεν τιθεται θεμα βενζινης η μπουζι τα εχω αλλαξει και δεν μπορει ολες τισ φορες να ειναι κακη η βενζινη αν εξαιρεσεις το γεγονος οτι βαζω συνεχεια 100 αρα ΒΠ απο γνψστο εδω και 2 χρονια! οποτε μιλαμε για κατι αλλο!

dmyl
11-04-10, 12:51
και δεν τιθεται θεμα βενζινης η μπουζι τα εχω αλλαξει και δεν μπορει ολες τισ φορες να ειναι κακη η βενζινη αν εξαιρεσεις το γεγονος οτι βαζω συνεχεια 100 αρα ΒΠ απο γνψστο εδω και 2 χρονια! οποτε μιλαμε για κατι αλλο!


ειναι Θεμα λογισμικου και οχι θεμα καποιου χαλασμανου εξαρτηματος - κακης ποιοτητας βανζινης.

Πηγαινε σε εναεξουσιοδοτημενο καταστημα πες οτι ειναι συχνο προβλημα - Ζητα να μιλησουν με τα κεντρικα της Γερμανιας και θα το αναλαβουν αυτοι.

Ετσι εγινε με εμενα και ξεμπερδεψα.

basimert
11-04-10, 14:41
Τι εννοεις θεμα λογισμικου; προγραμματισμος εγκεφαλου εχει γινει και δεν διορθωθηκε, μπουζι οπως σου ειπα αλλαξα παλι το ιδιο. ουτως η αλλως σε εξουδιοτημενο συνεργειο το πηγα και δεν εβγαζε τιποτα στο διαγνωστικο ουτε το ψηεψκ αναβε. Σου ειπανε για κατι συγκεκριμενο; το προβλημα λυθηκε σου δουλευει ενταξει το αυτοκινητο; σε ποια αντιπροσωπεια πηγες αν επιτρεπεται; δωσε μου λιγο τα φωτα σου φιλαρακι μπας και ξεμπερδεψω και εγω με αυτο το θεμα και ηρεμησω. ευχαριστω.

dmyl
11-04-10, 23:11
Δυστηχως οι τυποι ειναι ΠΑΝΤΟΥ ΑΣΧΕΤΟΙ.
Πηγα σε εξουσιοδοτημενο στη Γλυφαδα.Οι τυποι απεφευγαν να επικοινωνησουν με τα κεντρικα της Γερμανιας και προσπαθουσαν με εμμεσους τροπους να λυσουν το προβλημα οπου κατα αυτους οφειλοταν σε εξαρτημα.
Δυστηχως ομως οι τυποι ειναι για τα μπαζα. 4 μηνες τραβιομουν στα συνεργεια και να το κρατανε 3 - 4 μερες και ξανα τα ιδια !!!!
Πιεσε τους να μιλησουν με Γερμανια ειναι η μονη λυση ολοι οι εδω ειναι ασχετοι.Ο προγραμματισμος οπου σου εκαναν ξαναφορτωσαν το νεο λογισμικο το οποιο βελτιωνει τους ρυπους αλλα οταν πας να φρεναρεις και μπαινει προστα το δυναμο και κρατας για κανα δευτερολεπτο το αυτοκινητο στις 1500 στροφες και ταυτοχρονα αντι γκαζι πατας φρενο πεφτουν οι στροφες διοτι μειωνεται η ποσοτητα μιγματος στον κινητηρα και το φορτιο λογο δυναμο μεγαλωνει.
Ολα αυτα μετα απο συνομιλιες με Γερμανους !!!!!!!!!!!


Καλα ξεμπερδεματα.Εμενα αυτος ειναι ο λογος οπου πουλαω το αμαξι μου , διοτι δεν υπαρχουν συνεργεια και τεχνικοι να το υποστηριξουν , και οτι και να λενε οι εδω μεσα για καλα αμαξια δεν ξερουν απο συγχρονα τεχνολογικα αμαξια !!!!!!!!

Φιλικα Δημητρης.

basimert
12-04-10, 00:05
δεν μου διευκρινησες ομως τελικα το προβλημα στο λυσανε; σου δουλευει κανονικα το αυτοκινητο; να ξερω τι θα πω να κοιταξουνε; υπαρχει συγκεκριμενη λυση στο προβλημα; ολα αυτα που μου λες μου ακουγονται λογικα το θεμα ειναι θα καταλαβουνε οι επιιστημονες εκει;

παντως σε ευχαριστω πολυ περιμενω απαντηση σου συντομα αν ειναι να παω μεσα στην εβδομαδα

αν και η αληθεια ειναι οτι μαλλον το ιδιο θα κανω και εγω θα το δωσω! αλλα για ναγινει αυτο πρεπει να ειναι ενταξει το αυτοκινητο

ευχαριστω

:105whistl:105whistlΒασιλης

basimert
12-04-10, 01:06
Α φιλε Δημητρη και κατι αλλο που θα ηθελα να σε ρωτησω και σορρυ αν σε κουραζω το ρελαντι ποθ λες οτι πεφτει και τρεμει το αυτοκινητο προφανως οφειλωνταν στον ιδο παραγοντα...;;;

dmyl
12-04-10, 22:03
ΝΑι μαλον στο ιδιο παραγωντα οφειλοταν.
Α και κατι τελευταιο να ξερεις με το εργαλειο που αγορασαμε πολυ απλα Δεν πουλιεται !!!
Εχει γεμισει η αγορα αι δεν πουλιεται !!!
Απο προσωπικη πειρα στο λεω ακομα και την τιμη να ριξεις ως το πατωμα δεν πεφτει.
Οσο για κριση κλπ κλπ αν ειχες ΤΟΥΟΤΑ σε ενα μηνα το πολυ αν ηταν καλο το αμαξι και σε καλη τιμη ειχε φυγει !!!!!!!!!!!!!
Αγορασαμε απο σβερκο!!!
Το πιο πιθανο να το κρατησω ουτε 16 χιλιαρικα δεν παιρνω και το αγορασα 29000.

basimert
12-04-10, 23:12
τουλαχιστον ξεμπερδεψες με αυτη τη μαλακια εγω να δω τωρα ποτε..... παντως δεν εχεις παρατηρησει το ιδιο φαινομενο ξανα; αντε να δουμε..... να σαι καλα σε ευχαριστω εχω ταλαιπωρηθει και εγω αφανταστα!! και αυτο ειναι το πιο προσφατο απο αυτα που εχει παρουσιασει αν ξεκινησω να λεω ξημερωσαμε τελος παντων να σαι καλα φιλε μου! θα παω μεσα στη βδομαδα και θα τουσ κανω ρομπα ρε! να αυτο ειναι το προβλημα φτιαξτε το.....

dmyl
13-04-10, 00:01
Καλη τυχη.
Εχω παρει την αποφαση οτι θα το δωσω και αδιαφορω για πολλα!! Ισως ειναι και οι πιο χαρουμενες στιγμες του αμαξιου - μετα την αγορα του βεβαια.

basimert
16-04-10, 14:34
ειναι Θεμα λογισμικου και οχι θεμα καποιου χαλασμανου εξαρτηματος - κακης ποιοτητας βανζινης.

Πηγαινε σε εναεξουσιοδοτημενο καταστημα πες οτι ειναι συχνο προβλημα - Ζητα να μιλησουν με τα κεντρικα της Γερμανιας και θα το αναλαβουν αυτοι.

Ετσι εγινε με εμενα και ξεμπερδεψα.

Φιλε Δημητρη επειδη το πηγα τελικα ξανα θα ηθελα κατι τελευταιο απο σενα! θα μιλησουμε τελικα με τουσ γερμανους, θα ηθελα απο σενα να μου παραθεσεις καπως αναλυτικα ,οσο μπορεις βεβαια , τη ακριβως ειπανε οι γερμανοι πως ητανε το προβλημα και τι εφταιγε να το κανω εκτυπψση και να τους το παω δεν θα αναφερθεις πουθενα φυσικα! αν μπορεισ κανε ενα κοπο. ευχαριστω!

dmyl
16-04-10, 23:31
Τι ειπαν δεν ξερω το κρατησαν 3 μερες το αμαξι , ανεβασαν το ρελαντι απο οτι μου ειπαν και επαναπρογραμματισαν τον εγκεφαλο.Αυτα μου ειπαν οταν πηγα και πηρα το αμαξι.
Τωρα οι Γερμανοι τι ειπαν δεν ξερω.Φανταζομαι επειση ειναι κοινο και γνωστο προβλημα να υπαρχει οδηγια που να λεει τι να κανουν.

Καλη τυχη.

6ylinder
21-05-12, 22:30
Ας ξαναεπαναφέρω το θέμα....
Σε Ε36 εδώ και καμιά εβδομάδα εμφανίζεται το εξής.

Όταν το αυτοκινήτο κινείται και βάζω νεκρά πέφτουν οι στροφές στις ~500σαλ και ανεβοκατεβαίνουν μεταξύ ~500-1200 με συνεχώς μειωμένο εύρος. Δηλ. 500-1200-550-1150-600-1100-650-1050 κλπ. αλλά ΠΟΤΕ δεν σταθεροποιείται, εκτός και αν σταματήσω.

Όταν σταματήσω λοιπόν σταθεροποιείται το ρελαντί. Πατώντας γκάζι στο ρελαντί και αφήνοντάς το δεν το κάνει.

Εάν είναι κατηφόρα, είμαι ακίνητος και το αφήσω να τσουλήσει αρχίζει και το ξανακάνει.

Αυτό λοιπόν δεν συμβαίνει συνέχεια, μπορεί και ποτέ μέσα στη μέρα. Όταν συμβαίνει διαρκεί κανά 10λεπτο και μετά εξαφανίζεται.

Από ό,τι έχω καταλάβει για όλα αυτά τα συμπτώματα συνήθως συνδυάζονται με MAF, λ και όχι με βαλβίδα ρελαντί, αφού όταν είναι ακίνητο ποτέ δεν έχει πρόβλημα.

Γνωρίζετε ίσως κάτι πιο συγκεκριμένο;

Lambros
21-05-12, 22:45
Αισθητήρας εκκεντροφόρου ή αισθητήρας στροφάλου ίσως???

6ylinder
21-05-12, 23:05
Αυτό Λάμπρο που λες, όταν το πήρα το αμάξι και το τσέκαρα σε διαγνωστικό, είχε καταγράψει ο εγκέφαλος πρόβλημα με τον αισθητήτρα εκκεντροφόρου. Λες τώρα να αρχίσει να έχει αρχίσει να τα φτήνει κ να κάνει κόλπα;

giannis 116
21-05-12, 23:11
Ας ξαναεπαναφέρω το θέμα....
Σε Ε36 εδώ και καμιά εβδομάδα εμφανίζεται το εξής.

Όταν το αυτοκινήτο κινείται και βάζω νεκρά πέφτουν οι στροφές στις ~500σαλ και ανεβοκατεβαίνουν μεταξύ ~500-1200 με συνεχώς μειωμένο εύρος. Δηλ. 500-1200-550-1150-600-1100-650-1050 κλπ. αλλά ΠΟΤΕ δεν σταθεροποιείται, εκτός και αν σταματήσω.

Όταν σταματήσω λοιπόν σταθεροποιείται το ρελαντί. Πατώντας γκάζι στο ρελαντί και αφήνοντάς το δεν το κάνει.

Εάν είναι κατηφόρα, είμαι ακίνητος και το αφήσω να τσουλήσει αρχίζει και το ξανακάνει.

Αυτό λοιπόν δεν συμβαίνει συνέχεια, μπορεί και ποτέ μέσα στη μέρα. Όταν συμβαίνει διαρκεί κανά 10λεπτο και μετά εξαφανίζεται.

Από ό,τι έχω καταλάβει για όλα αυτά τα συμπτώματα συνήθως συνδυάζονται με MAF, λ και όχι με βαλβίδα ρελαντί, αφού όταν είναι ακίνητο ποτέ δεν έχει πρόβλημα.

Γνωρίζετε ίσως κάτι πιο συγκεκριμένο;

Δε γραφεις, αν δεν εχεις γραψει ηδη και στο αντιστοιχο section σειρας 3?..Μηπως εκει παρεις καλυτερες απαντησεις και να μπει και σε σωστο section το ερωτημα σου?..

6ylinder
21-05-12, 23:27
Βασικά επειδή το πρόβλημά μου μοιάζει κάπως με του αρχικού φίλου στα thread το έβαλα εδώ, καθώς και για να μην ανοίγω νέο θέμα.

thanblan
22-05-12, 00:14
Βασικά επειδή το πρόβλημά μου μοιάζει κάπως με του αρχικού φίλου στα thread το έβαλα εδώ, καθώς και για να μην ανοίγω νέο θέμα.

φίλε σκισμένο σωληνάκι αέρα ή αναθυμιάσεων λαδιού....

george kimosabe
04-11-13, 23:55
καλησπέρα στην παρέα!!! παιδιά είμαι νέο μέλος εδώ και οχι μόνο εδώ αλλα και στην οικογένεια της bmw πριν μια βδομάδα πηρα την δική μου σειρα 1 με τα 122 ειναι του 2008 5θυρη..
εχω καποιες απορρίες και εαν καποιος γνωρίζει να με βοηθήσει.. οταν αναβω μηχανή νοιώθω σαν να τρέμει καπου παει να σταθεροποιηθει το ρελαντί της αλλα και παλι σαν να χανει μου δινει την εντύπωση πως πεφτουν ο στροφές αλλα δεν βλεπω στο στοφόμετρο να συμβα΄νει κατι τετοιο? μπορείται να μου πειτε τι γίνεται.. είδα παλλιες συζητήσεις για πολλαπλασιαστές αλλα το παλικαρι που την είχε οπως βλέπω στο χαρτί συντηρησης το 2011 και στα 60000 αλλαξε πολλαπλασιαστες.. τι φταίει?

rapid_fast
05-11-13, 08:49
καλησπέρα στην παρέα!!! παιδιά είμαι νέο μέλος εδώ και οχι μόνο εδώ αλλα και στην οικογένεια της bmw πριν μια βδομάδα πηρα την δική μου σειρα 1 με τα 122 ειναι του 2008 5θυρη..
εχω καποιες απορρίες και εαν καποιος γνωρίζει να με βοηθήσει.. οταν αναβω μηχανή νοιώθω σαν να τρέμει καπου παει να σταθεροποιηθει το ρελαντί της αλλα και παλι σαν να χανει μου δινει την εντύπωση πως πεφτουν ο στροφές αλλα δεν βλεπω στο στοφόμετρο να συμβα΄νει κατι τετοιο? μπορείται να μου πειτε τι γίνεται.. είδα παλλιες συζητήσεις για πολλαπλασιαστές αλλα το παλικαρι που την είχε οπως βλέπω στο χαρτί συντηρησης το 2011 και στα 60000 αλλαξε πολλαπλασιαστες.. τι φταίει?

Μόνο κρύο στο κάνει, ή και ζεστό??