PDA

Επιστροφή στο Forum : αισθητηρες λαμδα σερά 1


angel4
03-02-10, 16:39
Καλησπερα παιδια ! εχει προκυψει το εξης προβλημα με το 116 μου,ειναι μοντελο 2006 115ps και εχω κανει περιπου 68000 χλμ. το αυτοκινητο ειναι αντιπροσωπιας Γερμανιας και εχει εγγυηση . Το προβλημα που προεκυψε ειναι οτι μου εχει βγαλει 2 φορες κιτρινη ενδειξη κινητηρα, την πρωτη φορα μου ειπαν στον ελεγχο οτι μπορει να ειναι απο κακο καυσημο την δευτερη φορα μου λενε οτι εδειξε γηρανση αισθητηρων λαμδα και η αλλαγη των αισθητηρων μαζι με τον προγραμματισμο στοιχιζει πανω-κατω 650 ευρω ! Εγω απλα θα ηθελα να ξερω ειναι δυνατων σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα κ με "λιγα" σχετικα χλμ. να εχει γηρανση αισθητηρων λαμδα ? κ ακομα θα θελα να ξερω αν η εγγυηση της γερμανιας europlus με καλυπτει σε αυτο το προβλημα κ τι χρειαζεται να κανω επειδη ειμαι λιγο ασχετος επι του θεματος :( Ευχαριστω εκ των προτερων ! :rockon:

Nick_compact
03-02-10, 16:42
Από την στιγμή που ο λ δεν θεωρείται αναλώσιμο, και έχεις Europlus, πρέπει να καλυφθεί κανονικά. Θα πρέπει να σιγουρευτείς όμως ότι είναι λ και δεν είναι μετρητής αέρα πχ ή κάτι άλλο.

angel4
03-02-10, 16:53
Από την στιγμή που ο λ δεν θεωρείται αναλώσιμο, και έχεις Europlus, πρέπει να καλυφθεί κανονικά. Θα πρέπει να σιγουρευτείς όμως ότι είναι λ και δεν είναι μετρητής αέρα πχ ή κάτι άλλο.

Απ οτι μου ειπαν απο τον ελεγχο στον υπολογιστη στην αντηπροσωπια τησ bmw εδω στην κοζανη γηρανση αισθητηρων λαμδα εδειξε .:scratchch

giannis 116
04-02-10, 14:26
Θα συμφωνησω με Νικο Κομπακτ και οπως σου ειχα πει κι εγω σε πμ να δεις αν ειναι σιγουρα λ κι οχι ΜΑΦ ή κατι αλλο. Τα χιλιομετρα ειναι λιγα για γηρανση λ εκτος κι αν καις βενζινη αθλιας ποιοτητας αλλα τοτε θα ειχες και αλλα προβληματα οπως μπεκ, αντλια βενζινης κλπ. Εγω εχω πανω απο 154.000χμ σε οχι και τοσο καλη χρηση και εχοντας βαλει και εγω σιγουρα κωλοβενζινες και απο εξατμιση, λ, καυσαερια ειμαι οκ. Μου χει αναψει ιδια ενδειξη με σενα 2 φορες σε 2 χρονια κι αυτο λογω βρωμικου MAF Sensor. Και εχουμε το ιδιο μοτερ..
Η κιτρινη ενδειξη κινητηρα μπορει να ναι απο διαφορους λογους. Δεν το πας και σε καμια αλλη αντιπροσωπεια να στο δουν μηπως παρεις και μια 2η γνωμη;..Σου αναψε κοντα τη μια φορα με την αλλη η ενδειξη;
Η εγγυηση ισχυει κανονικα που λες.
Τι βενζινη χρησιμοποιεις; Μηπως εχει τυχει ποτε να βαλεις καποιο χημικο προσθετο ή λαθος καυσιμο στο ρεζερβουαρ πχ βενζινη LRP?.. Το αυτοκινητο οταν το βαζεις μπροστα περιμενεις να ζεσταθει λιγο και μετα φευγεις ή φευγεις απ ευθειας και το ζεσταινεις εν κινησει πηγαινοντας με χαμηλες στροφες;..

angel4
04-02-10, 19:31
Θα συμφωνησω με Νικο Κομπακτ και οπως σου ειχα πει κι εγω σε πμ να δεις αν ειναι σιγουρα λ κι οχι ΜΑΦ ή κατι αλλο. Τα χιλιομετρα ειναι λιγα για γηρανση λ εκτος κι αν καις βενζινη αθλιας ποιοτητας αλλα τοτε θα ειχες και αλλα προβληματα οπως μπεκ, αντλια βενζινης κλπ. Εγω εχω πανω απο 154.000χμ σε οχι και τοσο καλη χρηση και εχοντας βαλει και εγω σιγουρα κωλοβενζινες και απο εξατμιση, λ, καυσαερια ειμαι οκ. Μου χει αναψει ιδια ενδειξη με σενα 2 φορες σε 2 χρονια κι αυτο λογω βρωμικου MAF Sensor. Και εχουμε το ιδιο μοτερ..
Η κιτρινη ενδειξη κινητηρα μπορει να ναι απο διαφορους λογους. Δεν το πας και σε καμια αλλη αντιπροσωπεια να στο δουν μηπως παρεις και μια 2η γνωμη;..Σου αναψε κοντα τη μια φορα με την αλλη η ενδειξη;
Η εγγυηση ισχυει κανονικα που λες.
Τι βενζινη χρησιμοποιεις; Μηπως εχει τυχει ποτε να βαλεις καποιο χημικο προσθετο ή λαθος καυσιμο στο ρεζερβουαρ πχ βενζινη LRP?.. Το αυτοκινητο οταν το βαζεις μπροστα περιμενεις να ζεσταθει λιγο και μετα φευγεις ή φευγεις απ ευθειας και το ζεσταινεις εν κινησει πηγαινοντας με χαμηλες στροφες;..

φιλε Γιαννη η αληθεια ειναι οτι εβαλα μερικες φορες απο 2 βενζιναδικα τα οποια δεν ηταν και τοσο αξιοπιστα , απλη αμολυβδη βαζω, και που κ που βαζω 100 . Παντα περιμενω να ζεσταθει το αυτοκινητο πριν ξεκινησω . απλα νομιζω οτι και τις 2 φορες που αναψε η ενδειξη το ειχα πατησει το γκαζι λιγο παραπανω στην εκκινηση :( και ως συνηθως αφηνα την βενζινη να πιανει πατο , μαλακια μου αυτο . Τωρα που εχει σβησει απο μονη της η ενδειξη , αν το ξαναβαλω στον ελεγχο θα δειξει το τι υπαρχει ?

giannis 116
04-02-10, 23:44
Κατι αλλο που ηθελα να σε ρωτησω ειναι αν εχεις κανει καποια μετατροπη ή βελτιωση στο αμαξι, μοτερ, εξατμιση, φιλτρα αλλα προγραμματα κλπ.
Κι εγω το εχω αφησει πολλες φορες και εχει σχεδον στεγνωσει το ρεζερβουαρ κι εμενα μ@λ2κια μου αλλα ποτε μα ποτε δε μου εβγαλε προβλημα στους λ. Κι εγω 95αρα βαζω και πολυ σπανια 100αρα, επισης αν και προσεχω γενικα τα βενζιναδικα, δεν εμπιστευομαι κανενα. Αλλα ποτε προβλημα με τους λ...
Ισως να φταιει οτι το ζεσταινεις στατικο και οχι εν κινησει. Αν διαβασεις στο εγχειριδιο του, καπου μεσα λεει σιγουρα πως θα πρεπει να ξεκινας αμεσως ζεσταινοντας το εν κινησει με χαμηλες στροφες και οχι να το ζεσταινεις στασιμο τ αμαξι. Αυτο γιατι οταν ειναι κρυο ψεκαζει πολυ βενζινη στο μοτερ για να ζεσταθει, λειτουργει δηλαδη με πλουσιο σε καυσιμο μιγμα με αποτελεσμα τα καυσαερια να περιεχουν μεγαλες ποσοτητες ακαυστης βενζινης που αυτη με τη σειρα της 'δηλητηριαζει' τους καταλυτες και ισως και τους αισθητηρες 'λ'.
Αν κινειται αυτο με χαμηλες στροφες ζεσταινεται καλυτερα οχι μονο το μοτερ αλλα και ολο το συστημα της εξατμισης και δεν μενουν καταλοιπα βενζινης αφου λειτουργει υπο (χαμηλο) φορτιο.
Αυτο που ρωτας για το μυνημα, μπορει να μη σου εμφανιζεται αλλα ο εγκεφαλος κραταει στη μνημη του αυτα τα μυνηματα τα οποια φαινονται αν μπει τ αμαξι σε διαγνωστικο. Νομιζω ομως πως απ το διαγνωστικο αυτα σβηνονται. Αν στο εχουν σβησει σε καποιο συνεργειο, τοτε δεν θα υπαρχει κανενα μυνημα ουτε στον εγκεφαλο. Ρωτα παντως γι αυτο σε συνεργειο γιατι δεν ειμαι 100% σιγουρος.

angel4
05-02-10, 17:31
Κατι αλλο που ηθελα να σε ρωτησω ειναι αν εχεις κανει καποια μετατροπη ή βελτιωση στο αμαξι, μοτερ, εξατμιση, φιλτρα αλλα προγραμματα κλπ.
Κι εγω το εχω αφησει πολλες φορες και εχει σχεδον στεγνωσει το ρεζερβουαρ κι εμενα μ@λ2κια μου αλλα ποτε μα ποτε δε μου εβγαλε προβλημα στους λ. Κι εγω 95αρα βαζω και πολυ σπανια 100αρα, επισης αν και προσεχω γενικα τα βενζιναδικα, δεν εμπιστευομαι κανενα. Αλλα ποτε προβλημα με τους λ...
Ισως να φταιει οτι το ζεσταινεις στατικο και οχι εν κινησει. Αν διαβασεις στο εγχειριδιο του, καπου μεσα λεει σιγουρα πως θα πρεπει να ξεκινας αμεσως ζεσταινοντας το εν κινησει με χαμηλες στροφες και οχι να το ζεσταινεις στασιμο τ αμαξι. Αυτο γιατι οταν ειναι κρυο ψεκαζει πολυ βενζινη στο μοτερ για να ζεσταθει, λειτουργει δηλαδη με πλουσιο σε καυσιμο μιγμα με αποτελεσμα τα καυσαερια να περιεχουν μεγαλες ποσοτητες ακαυστης βενζινης που αυτη με τη σειρα της 'δηλητηριαζει' τους καταλυτες και ισως και τους αισθητηρες 'λ'.
Αν κινειται αυτο με χαμηλες στροφες ζεσταινεται καλυτερα οχι μονο το μοτερ αλλα και ολο το συστημα της εξατμισης και δεν μενουν καταλοιπα βενζινης αφου λειτουργει υπο (χαμηλο) φορτιο.
Αυτο που ρωτας για το μυνημα, μπορει να μη σου εμφανιζεται αλλα ο εγκεφαλος κραταει στη μνημη του αυτα τα μυνηματα τα οποια φαινονται αν μπει τ αμαξι σε διαγνωστικο. Νομιζω ομως πως απ το διαγνωστικο αυτα σβηνονται. Αν στο εχουν σβησει σε καποιο συνεργειο, τοτε δεν θα υπαρχει κανενα μυνημα ουτε στον εγκεφαλο. Ρωτα παντως γι αυτο σε συνεργειο γιατι δεν ειμαι 100% σιγουρος.

Δεν το εχω κανει φιλε Γιαννη καμια μετατροπη κτλ το αμαξι ειναι απειραχτο εντελως κ αυτο ειναι που μου κινει την περιεργεια κ ποσταρα το ερωτημα ...

giannis 116
05-02-10, 18:10
Το μονο που μπορω να σκεφτω πλεον ισως ειναι η προθερμανση του κινητηρα χωρις να κινειται τ αμαξι σε συνδυασμο με κακες βενζινες. Αλλα καλυτερα παρε και καμια αλλη γνωμη απο αλλο συνεργειο.

angel4
25-02-10, 14:45
Μίλησα με Γερμανία για το θέμα των λαμδα και τελικά δε καλύπτονται από την εγγύηση :( euro plus γιατί είναι ηλεκτρονικό μέρος κ όχι μηχανικό.Λέω να τους αλλάξω σε
απλό συνεργείο και όχι σε αντιπροσωπεία για κοστίζει πολύ φθηνότερα σε μη εξουσιοδοτημένο,
προς το παρών δεν τους αλλάζω ακόμα γιατί δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα τ αυτοκίνητο.
Εσείς τι προτείνετε η ακόμα τι μπορεί να παρουσιάσει ?? ευχαριστώ

giannis 116
25-02-10, 14:57
Περιεργο μου φαινεται να μη καλυπτει αισθητηρες η Europlus. Μπορει να ειναι στα ψιλα γραμματα της εγγυησης. Εχεις καποιο χαρτι ή μπορεις να βρεις κατι που να γραφει αναλυτικα τις καλυψεις αυτης της εγγυησης για να σιγουρευτεις;
Αν δε βγαλεις ακρη τελικα με την εγγυηση, καλα θα κανεις να πας σε μη εξουσιοδοτημενο παρα να πας στους 'γδαρτες' των αντιπροσωπειων!

angel4
25-02-10, 15:30
Το μόνο που έχω είναι το έγγραφο της εγγυήσεως το οποίο κ αυτό είναι στα Γερμανικά αν και δεν λέει κ πολλά.Τέλος πάντων κ εγώ Γιάννη λέω καλύτερα σε μη εξουσιοδοτημένο κ όχι μόνο για τέτοιες ζημιές αλλά κ για τα απλά σέρβις του αυτ/του γιατί οι αντιπροσωπείες κ εκεί χτυπάνε λίγο με την δικαιολογία ότι το βάζουν στον υπολογιστή για προγραμματισμό του εγκεφάλου κτλ. λες κ τα άλλα συνεργεία μη εξουσιοδοτημένα δεν έχουν την εξειδίκευση η τα κατάλληλα μέσα να το κάνουν..

giannis 116
25-02-10, 15:43
Σωστος!

:+1:

Και ειδικοτερα αν εισαι και εκτος εγγυησης, ε, τοτε δε το συζηταμε για αντιπροσωπειες πλεον.

angel4
19-03-10, 18:10
Μετά τη τοποθέτηση των αισθητήρων λάμδα χρειάζεται προγραμματισμός του αυτοκινήτου στον έλεγχο ? ή παραμύθια μου είπαν στην αντιπροσωπεία για να δικαιολογήσουν το μεγάλο ποσό αντικατάστασης που μου ζητούν ? γύρο στα 650 ευρώ για αντικατάσταση κ προγραμματισμό μου είπαν :(
Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει , Ευχαριστώ !
+ Τι προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο λόγο αισθητήρων βλάβης αισθητήρων λάμδα ?

kpapus
07-04-10, 16:20
Σχετικά με τον αισθητήρα λ..Έχω μια 116ι 122hp του 2009 με 4500χλμ.. Πήγα προχθές να βγάλω κάρτα καυσαερίων σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και δεν μου έβγαλαν γιατί πρόλο που τα καυσαέρια ήταν φυσιολογικά ο αισθητήρας λ ήταν εκτός ορίων.. Πήγα στην αντιπροσωπεία και δεν βρέθηκε κάτι στο διαγνωστικό.. Μου έβγαλαν και κάρτα γιατί προβλέπεται ότι ο λ θα πρέπει να είναι εντός των προκαθορισμένων ορίων ή ανάλογα με το τι προβλέπει ο κατασκευαστής.. Μου έδειξαν και ένα χαρτί το οποίο περιμένω να μου το στείλουν κιόλας.. Δυστυχώς τιμές δε θυμάμαι αλλά θα τις ποστάρω αργότερα.. Έχει αντιμετωπίσει κανείς ίδια κατάσταση?

giannis 116
07-04-10, 18:09
Ειχε παρομοιο θεμα αλλο ενα μελος του φορουμ ο Nikos120i με 120i με τα 170 PS με την καρτα καυσαεριων. Κατι απλα δεν παει καλα στον τροπο μετρησης των καυσαεριων σε σχεση με αυτους τους κινητηρες αμεσου ψεκασμου. Στειλε του πμ για να σου δωσει περισσοτερες πληροφοριες.
Οταν το πηγες να στο μετρησουν την 1η φορα μηπως δεν ηταν καλα ζεσταμενο τ αμαξι;..
Τι βενζινη βαζεις;
Το αυτοκινητο μηπως το ζεσταινεις στασιμο ή το βαζεις μπροστα και το ζεσταινεις εν κινησει με χαμηλες στροφες στο μοτερ για λιγα χιλομετρα;.. Υπαρχει λογος που ρωταω αυτα.

kpapus
09-04-10, 16:21
Φίλε Γιάννη,όπως φαίνεται και από τα λίγα χλμ το αυτοκίνητο δεν το κινώ και πολύ. Βενζίνη βάζω πάντα απλή και το ζεσταίνω εν κινήσει με χαμηλές στροφές.Όταν το είχα πάει πρέπει να ήταν οριακά ζεστό. Εξήγησέ μου το λόγο γιατί πραγματικά με ενδιαφέρει.Θα πρέπει να το ψάξω περισσότερο??

giannis 116
10-04-10, 15:35
Τ ο οτι το ζεσταινεις εν κινησει με χαμηλες στροφες ειναι σωστο γιατι αν το ζεσταινες στασιμο θα ειχες 'δηλητηριασει' τους καταλυτες με ακαυστη βενζινη που θα περναγε μεσα απ τα καυσαερια. Οταν το μοτερ ειναι κρυο ο εγκεφαλος ρυθμιζει το μιγμα καυσιμου αερα να ειναι πλουσιο σε καυσιμο ωστε να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας γρηγορα. Γι αυτο το λογο πρεπει να το ζεσταινουμε εν κινησει με χαμηλο φορτιο ωστε να υπαρχει ικανοποιητικη ροη καυσαεριων, να ζεσταινονται και οι καταλυτες και να μη μενει ακαυστη βενζινη σε αυτους καταστρεφοντας τους. Οποτε απο θεμα προθερμανσης ειμαστε οκ.
Τωρα απο θεμα ποιοτητας βενζινης που μπορει να εκανε κακο στους αισθητηρες, ας υποθεσουμε και πως κι εκει ειμαστε οκ αν εσυ βαζεις απο εμπιστα βενζιναδικα, βεβαια στη χωρα μας δεν εισαι ποτε σιγουρος ειδικα γι αυτο το θεμα.
Να ξερεις πως το μοτερ στο αυτοκινητο σου δουλευει με αμεσο ψεκασμο καυσιμου απ ευθειας στους θαλαμους καυσης και οχι στην εισαγωγη αερα οπως ειναι το γνωστο injection. Τετοια μοτερ δουλευουν σε συνηθεις συνθηκες και με νορμαλ φορτιο, με 'φτωχο' μιγμα καυσιμου-αερα για περισσοτερη οικονομια. Επισης να ξερεις πως για να μετρηθουν τα καυσαερια θα πρεπει το μοτερ να ειναι καλα ζεσταμενο εως ξεσκισμενο! Να φανταστεις μου ειχε τυχει προσφατα να παω για καρτα μετα απο μια διαδρομη 35 χιλιομετρων απο κρυο αμαξι, διαδρομη που περιελαμβανε εθνικη οδο και κινηση πολης. Επειδη περιμενα λιγακι μεχρι να μετρηθει τ αμαξι, αυτο φαινεται κρυωσε και η πρωτη μετρηση δεν ηταν καλη. Μετα απο κανα δυο καλα ξερογκαζα στο συνεργειο ξαναζεσταθηκε και μετα μετρησε καλα. Και σκεψου πως το δικο μου μοτερ ειναι το παλιοτερο με injection και οχι αμεσου ψεκασμου.
Ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι, για πιο πολλες πληροφοριες στειλε πμ στο μελος του φορουμ που ανεφερα πιο πριν που ειχε παρομοια περιπτωση με τη δικη σου.

kpapus
12-04-10, 15:20
Για την ιστορία παραθέτω τα νούμερα από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ:

λ: min0.97, max 1.03, δική μου μέτρηση 1.687

angel4
14-10-10, 18:37
Καλησπέρα σ όλους , Τελικά ο έλεγχος σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο έδειξε ότι ο ένας αισθητήρας έχει "πρόβλημα" κ όχι κ οι δύο όπως μου είχαν αρχικά στην αντιπροσωπεία αλλά με τον έλεγχο που το έκανε το οι αισθητήρες μετρούσαν κανονικά κ έβγαλα κ κάρτα καυσαερίου κ δεν έδειξε τίποτα , με λίγα λόγια δεν χρειάζονται ακόμα αλλαγή τελικά. Για τα μαγνητάκια οικονομίας καυσίμου τι γνώμη έχετε ??? Ευχαριστώ !

mike21
14-10-10, 19:06
Καλησπέρα σ όλους , Τελικά ο έλεγχος σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο έδειξε ότι ο ένας αισθητήρας έχει "πρόβλημα" κ όχι κ οι δύο όπως μου είχαν αρχικά στην αντιπροσωπεία αλλά με τον έλεγχο που το έκανε το οι αισθητήρες μετρούσαν κανονικά κ έβγαλα κ κάρτα καυσαερίου κ δεν έδειξε τίποτα , με λίγα λόγια δεν χρειάζονται ακόμα αλλαγή τελικά. Για τα μαγνητάκια οικονομίας καυσίμου τι γνώμη έχετε ??? Ευχαριστώ !

πεταμένα λεφτά,αρκετοί πήραν κανένας δεν είδε διαφορά

JOHN261186BMW E46
14-10-10, 20:45
Γεια σας διαβαζωντας αυτο εχω γραψει κ γω στο θεμα διαφορα αυτοκ, κ γω ειχα αυτο το προβλημα στο vw golf 5 για αυτο το εγγραψα εκει !μου ειχε αναψει το λαμπακι μηχανης διαγνωση αισθητηρας nox 550 ευρω !ειναι μετα τον καταλυτη σαν δευτερος λαμδα !κ απορω για την τιμη του !!!τι γνωμη εχετε ?

halkida116mpack
14-10-10, 21:37
Μετά τη τοποθέτηση των αισθητήρων λάμδα χρειάζεται προγραμματισμός του αυτοκινήτου στον έλεγχο ? ή παραμύθια μου είπαν στην αντιπροσωπεία για να δικαιολογήσουν το μεγάλο ποσό αντικατάστασης που μου ζητούν ? γύρο στα 650 ευρώ για αντικατάσταση κ προγραμματισμό μου είπαν :(
Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει , Ευχαριστώ !
+ Τι προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο λόγο αισθητήρων βλάβης αισθητήρων λάμδα ?

ναι θελει προγραμματισμο μετα την αλλαγη...
650 ειναι πολλα...πριν 3 βδομαδες σε αντιπροσωπεια τον αλλαξα (τον 1 γιατι εχει 2+1νοξ)268ή286 +80 εργατικα...
λογο λ δεν μενεις στο δρομο μην φοβασαι μονο που...οταν ειναι κρυο το αμαξι θα μπερδευει μεχρι να ζεσταθει...αν ζεσταθει και μετα παει κανονικα με την διαφορα μια μικρη αυξηση στην καταναλωση...

kostastnt
15-10-10, 00:11
Εμένα μου έφαγε λ περίπου στα 65000 km... Βέβαια υποψιάζομαι ότι μάλλον ήταν από βενζίνη γιατί το βενζινάδικο που έβαζα λίγες μέρες μετά έφαγε 44000€ πρόστιμο και μετά το έκλεισε ο τύπος που το είχε... Αλλά και σε γερμανικά φόρουμ που διαβάζω ο λ τρώγεται πανεύκολα στον άσσο και η bmw ακόμα πιστεύει ότι δεν υπάρχει θέμα.. Τέλοσπαντων ο φίλος που έκαψε τον λ ας ψάξει μερικά θέματα πιο κάτω που κάποιο παιδί ανέφερε κάτι για αισθητήρα λ bosch με 80€... Καμία σχέση με τα 300+ της αντιπροσωπείας...

halkida116mpack
15-10-10, 02:08
ποια βενζινη και παπ³ριες ρε παιδια μεταξυ μας δουλευομαστε....στα ιδια βενζιναδικα που βαζω βαζουν και τα αλλα 2 αμαξια της οικογενειας(mercedes benz c200 kompressor 06 και ο εργατης toyota koyrolla 1.3 98)δεν εχουν παθει ΤΙΠΟΤΑ το τουοτα γ$μα το πες αλλα η μερσεντα ζει με λαδια και μπουζι και φιλτρα και παει και γ£μιωντας

kostastnt
15-10-10, 12:21
@halkida116mpack Δεν εννοώ ότι ευθύνεται η βενζίνη σε ένα τόσο συχνό πρόβλημα... Απλά υποθέτω ότι για να καίγεται ο λ δεν θα έχει μεγάλη ανοχή σε νοθευμένες βενζίνες, όπως θα έπρεπε...

halkida116mpack
15-10-10, 14:11
o λ φιλε πως να καει απο τους ρυπους?????δηλητηριαζεται λενε και μην πω τι.......πολυ απλα εχει μια αντισταση μεσα του το αισθητηριο για να τον κραταει σε καποια συγκεκριμενη θερμοκρασια...εεε αυτη η αντισταση καιγεται.......το προβλημα του δεν ειναι απο τους ρυπους αλλα ηλεκτρολογικοηλεκτρονικο....:bugeye:

kostastnt
15-10-10, 16:04
Δεν το ήξερα αυτό :) Ότι κι αν είναι η μπε εμ βε έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει κατασκευαστή...

mike21
15-10-10, 16:19
ο αισθητήρας λάμδα είναι ένα θερμοζέυγος,δηλαδή δύο σύρματά διαφορετικών υλικών(το λέω λίγο απλοποιημένα)κολλημένα μεταξύ τους,όταν κάνεις κάτι τέτοιο στην άκρη των συρμάτων δημιουργειτε δυναμικό χαμηλής τάσης το οποίο μεταβάλλετε με τη θερμοκρασία,έτσι δουλευει ο λάμδα,εάν το μείγμα είναι πλούσιο ή φτωχό έχει και την ανάλογη θερμοκρασία,ο λάμδα τη διαβάζει και στέλνει τις πληροφορίες του.

rapid_fast
15-10-10, 17:51
Δεν το ήξερα αυτό :) Ότι κι αν είναι η μπε εμ βε έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει κατασκευαστή...

Σωστό, αλλά και ο κατασκευαστής ακολουθεί κάποιες προδιαγραφές..
Και το R&D της BMW με το QCD έχουν εγκρίνει μετά και απο δοκιμές το τεμάχιο.
Και οι προμήθειες έχουν και ρήτρα αν τα ελλατωματικά ξεπερνούν το 10% της παραγωγής
για ολική απόσυρση εις βάρος του κατασκευαστή..
Αρα??
Η BMW την έκανε την "ξερή"..
Αλλιώς να είστε σίγουροι, οτι 100% θα είχαν ανακληθεί και αλλαχτεί δωρεάν όλοι..

kostastnt
15-10-10, 21:37
Ωραία όλα αυτά... Το θέμα είναι ότι η bmw απλά μας έγραψε και σκάμε 300άρια...

kmilioris
17-10-10, 12:29
Εμένα όπως είχα πει κ παλιότερα μου έβγαζε πρόβλημα με τον ένα αισθητήρα. Ταυτόχρονα η κατανάλωση έχει ανέβει πάρα πολύ σε σχέση με το όπως δούλευε το αμάξι. Προχτές που το έβαλα στον εγκέφαλο έδειξε ότι ο πίσω καταλύτης έχει υψηλή συγκέντρωση σε θείο… μάλλον φταίει η βενζίνα κ ότι κινούμε συνέχεια μέσα σε κίνηση (έτσι έλεγε ο εγκέφαλος)… σβήσαμε τις βλάβες, άλλαξα βενζίνα κ άρχισα να το βγάζω σε ανοιχτό δρόμο. Έχεις κανείς άλλος παρόμοιο πρόβλημα???
Πάντως θεωρώ απογοήτευση μια τέτοια εταιρία να έχει αμάξια με τόσα προβλήματα, τα δυο Astra turbo που είχα τους είχα πει το αίμα δεν είχαν πάθει το παραμικρό!!

ttjohn
01-03-11, 18:14
παιδια εντελως πληροφοριακα στην 1 σειρα αν αλλαξεις Λ πρεπει να βαλεις της BMW η μπορεις να βαλεις aftermarket ας πουμε bosh σε καποιο συνεργειο της bosh??