PDA

Επιστροφή στο Forum : Bentley Continental Supersports


STR
04-02-10, 11:20
Η Bentley παρουσίασε την πιο ισχυρή αλλά και πιό οικολογική Continental.

Ισως φαίνεται παράδοξο να παρουσιάζεται στην Ελλάδα, την εποχή που καταθέτουμε πρόγραμμα σταθερότητας και που επίκειται το φορολογικό νομοσχέδιο, ένα ιδιαίτερα ακριβό αυτοκίνητο. Βέβαια, όπως όλοι γνωρίζουμε, στις περιόδους οικονομικής κρίσης ή ύφεσης, η μεγάλη μάζα των πολιτών σφίγγει τα ζωνάρια.

Οι λίγοι, οι έχοντες και (ενδεχομένως) κατέχοντες, επηρεάζονται λιγότερο ή καθόλου σε ορισμένες περιπτώσεις. Ολοι πάντως, ασχέτως αν έχουν ή όχι οικονομική δυνατότητα αγοράς ενός πολυτελούς και ακριβού μοντέλου, έχουν δικαίωμα στην ενημέρωση και ασφαλώς πολύ μεγαλύτερο δικαίωμα στο…όνειρο. Σε μια δύσκολη χρονιά, όπως ήταν το 2009, η Bentley κατάφερε να πουλήσει 9 αυτοκίνητα, τα μισά πάντως, από αυτά που είχε πουλήσει το 2008. Συνεπώς και οι κατέχοντες επηρεάστηκαν κατά το…ήμισυ.

Η βρετανική μάρκα, όμως, ατενίζει το μέλλον της στη χώρα μας με περισσότερη αισιοδοξία. Αιτία αποτελεί και η έλευση της πρώτης Continental Supersports, η οποία κοσμεί την έκθεση της Bentley Athens στο Μαρούσι. Προ ημερών είχα βρεθεί στην παρουσίαση του μοντέλου, και ίσως να μην το πιστέψετε, αλλά ουδείς το πλησίαζε σε λιγότερο από ένα μέτρο! Δεν ξέρω αν…φοβηθήκαμε από το «θηρίο», αλλά ο Αγγελος Πετρούτσος, υπεύθυνος του προϊόντος, μας καθησύχασε: «πλησιάστε άφοβα»!

Για να σοβαρολογούμε, η ισχυρότερη και ταχύτερη Bentley που έχει κατασκευαστεί ποτέ και ταυτόχρονα το πρώτο πολυτελές υπερ-αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί και με βιοκαύσιμα, είναι ένα εξημερωμένο θηρίο, με εντυπωσιακή εμφάνιση. Εφοδιάζεται με κινητήρα 6 λίτρων W12, με δύο turbo, που αγγίζει σε ισχύ τους 630 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή κοντά στα 800 Nm από τις 1.700 σ.α.λ. Μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων «Quickshift», που μειώνει στο μισό τον χρόνο στις αλλαγές των σχέσεων, η Supersports επιταχύνει σε 3,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα μόλις…329 χλμ./ώρα.

Οι εκρηκτικές επιδόσεις και το σπορ στυλ, ενισχύονται από το κεντρικό διαφορικό, που, τώρα, μοιράζει τη ροπή σε ποσοστό 40:60 σε εμπρός και πίσω άξονα και ευνοεί την ελεγχόμενη υπερστροφή ισχύος στις στροφές, τους ελαφρύτερους τροχούς των 20 ιντσών με την ειδική απόχρωση «smoked steel» και το φαρδύτερο κατά 50 χιλιοστά πίσω μετατρόχιο. Αξίζει να σημειώσω, ότι οι επιδόσεις του μοντέλου δεν επηρεάζονται από το είδος καυσίμου ή χρησιμοποιεί μόνο αμόλυβδη βενζίνης ή μόνο καύσιμο Ε85 βιοαιθανόλης. Εχει μέση κατανάλωση 16,3 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 388 γρ./χλμ.

Εν συντομία...

Οσον αφορά τις αλλαγές που έχουν γίνει στο μοντέλο, επεκτείνονται στην αναβαθμισμένη ανάρτηση και στο αμεσότερο σύστημα διεύθυνσης, με τους μηχανικούς της Bentley να μειώνουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά 110 κιλά σε σχέση με την Continental GT Speed. Στη μείωση αυτή συμβάλλουν και τα πανίσχυρα κεραμικά φρένα που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της Supersports, όντας τα μεγαλύτερα και πιο ισχυρά που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Εξίσου σπορ με τη σιλουέτα, είναι κι το εσωτερικό του μοντέλου, όπου δεσπόζουν τα ολοκαίνουρια μπάκετ καθίσματα με τις υψηλής ποιότητας δερμάτινες επενδύσεις και το Alcantara, ενώ υπάρχει εκτενή χρήση σε ανθρακονήματα που αντικαθιστούν τις παραδοσιακές ξύλινες επενδύσεις. Το μοντέλο είναι διθέσιο και ακριβώς πίσω από τα καθίσματα βρίσκεται έναν ενιαίος αποθηκευτικός χώρος από ανθρακονήματα. Η τιμή του μοντέλου ανέρχεται στις 331.000 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Πηγη. www.sport-fm.gr (http://www.sport-fm.gr)