taksidiotis
05-02-10, 03:19
Εδώ και 8 μήνες περίπου έχω ένα πρόβλημα με το σαζμαν smg του αυτοκινήτου μου.
Λοιπόν το παίρνω για να κάνω την βόλτα μου και μόλις δουλέψει λίγο το antispin μετά από κανένα μισάωρο με 1 ώρα ανάβει το χαρακτηριστικό κίτρινο γραναζακι.άπο κι έπειτα παίρνει την ταχύτητα μετα από κάποια δευτερόλεπτα λόγω του ότι παει στο 0 η ένδειξη της ταχύτητας που εχουμε μέσα εκείνη την στιγμή κι όσο και να του παταω τον λεβιε για να πάρει ταχύτητα για να ξεκινήσει αυτό θα την πάρει έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα αν και κάποιες φορές την βάΖει αμέσως.
Το βάλαμε το αμάξι σε τεστερ και έβγαλε ότι το smg βγάζει σποραδικές βλάβες,οχι μόνιμες.λετε να θέλει άλλη μονάδα;το θέμα είναι μην την αλλάξω και τελικά φταίει κάτι άλλο,έχω αγχοθει πολύ τι το ήθελα το αυτόματο.
Έχω καθυστέρησει να το φτιάξω λόγω του ότι δεν την κυκλοφορούσα συχνά επειδή έχω και mini s new και μηχανή,ομως οταν την έβγαζα μπορεί να τις έκανα και 200 χιλ την ίδια μέρα.2 φορές παντως την βδομάδα την κυκλοφορούσα.
Πείτε μου την γνώμη σας και τι προτείνετε,λετε να μην θέλει άλλη μονάδα;να αλλάξω λέτε τα λάδια του σαζμαν μήπως κι όταν υπερθεμανθει το κάνει;δεν έχουν αλλαχτει και ποτέ.ρωταω γιατί μου κάνει εντύπωση πως την βλάβη την εμφανίζει σαν σποραδικη κι όχι σαν μόνιμη και σβήνει από το τεστερ.
Α επίσης όταν οδηγαω και μου βγάλει το πρόβλημα βγάζω το κλειδί και παταω lock για κάμποσα δευτερόλεπτα.μετα βάζω πάλι το κλειδί και τις περισσότερες φορές εχει σβήσει το γραναζακι ομως ανάβει η ένδειξη του Τσέκ του κινητήρα που συνήθως σβήνει μόνο του την επόμενη μέρα.
Και κάτι άλλο,που και που μου βάζει λαθος εξωτερική θερμοκρασία -40 βαθμοί ας πούμε.και πολλές φορές το κάνει όταν πάω να αναψω φώτα η τα προβολακια,τι συμβαίνει ρε παιδιά,εχω πελαγωσει.
Λοιπόν το παίρνω για να κάνω την βόλτα μου και μόλις δουλέψει λίγο το antispin μετά από κανένα μισάωρο με 1 ώρα ανάβει το χαρακτηριστικό κίτρινο γραναζακι.άπο κι έπειτα παίρνει την ταχύτητα μετα από κάποια δευτερόλεπτα λόγω του ότι παει στο 0 η ένδειξη της ταχύτητας που εχουμε μέσα εκείνη την στιγμή κι όσο και να του παταω τον λεβιε για να πάρει ταχύτητα για να ξεκινήσει αυτό θα την πάρει έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα αν και κάποιες φορές την βάΖει αμέσως.
Το βάλαμε το αμάξι σε τεστερ και έβγαλε ότι το smg βγάζει σποραδικές βλάβες,οχι μόνιμες.λετε να θέλει άλλη μονάδα;το θέμα είναι μην την αλλάξω και τελικά φταίει κάτι άλλο,έχω αγχοθει πολύ τι το ήθελα το αυτόματο.
Έχω καθυστέρησει να το φτιάξω λόγω του ότι δεν την κυκλοφορούσα συχνά επειδή έχω και mini s new και μηχανή,ομως οταν την έβγαζα μπορεί να τις έκανα και 200 χιλ την ίδια μέρα.2 φορές παντως την βδομάδα την κυκλοφορούσα.
Πείτε μου την γνώμη σας και τι προτείνετε,λετε να μην θέλει άλλη μονάδα;να αλλάξω λέτε τα λάδια του σαζμαν μήπως κι όταν υπερθεμανθει το κάνει;δεν έχουν αλλαχτει και ποτέ.ρωταω γιατί μου κάνει εντύπωση πως την βλάβη την εμφανίζει σαν σποραδικη κι όχι σαν μόνιμη και σβήνει από το τεστερ.
Α επίσης όταν οδηγαω και μου βγάλει το πρόβλημα βγάζω το κλειδί και παταω lock για κάμποσα δευτερόλεπτα.μετα βάζω πάλι το κλειδί και τις περισσότερες φορές εχει σβήσει το γραναζακι ομως ανάβει η ένδειξη του Τσέκ του κινητήρα που συνήθως σβήνει μόνο του την επόμενη μέρα.
Και κάτι άλλο,που και που μου βάζει λαθος εξωτερική θερμοκρασία -40 βαθμοί ας πούμε.και πολλές φορές το κάνει όταν πάω να αναψω φώτα η τα προβολακια,τι συμβαίνει ρε παιδιά,εχω πελαγωσει.