PDA

Επιστροφή στο Forum : Smg problem


taksidiotis
05-02-10, 03:19
Εδώ και 8 μήνες περίπου έχω ένα πρόβλημα με το σαζμαν smg του αυτοκινήτου μου.
Λοιπόν το παίρνω για να κάνω την βόλτα μου και μόλις δουλέψει λίγο το antispin μετά από κανένα μισάωρο με 1 ώρα ανάβει το χαρακτηριστικό κίτρινο γραναζακι.άπο κι έπειτα παίρνει την ταχύτητα μετα από κάποια δευτερόλεπτα λόγω του ότι παει στο 0 η ένδειξη της ταχύτητας που εχουμε μέσα εκείνη την στιγμή κι όσο και να του παταω τον λεβιε για να πάρει ταχύτητα για να ξεκινήσει αυτό θα την πάρει έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα αν και κάποιες φορές την βάΖει αμέσως.
Το βάλαμε το αμάξι σε τεστερ και έβγαλε ότι το smg βγάζει σποραδικές βλάβες,οχι μόνιμες.λετε να θέλει άλλη μονάδα;το θέμα είναι μην την αλλάξω και τελικά φταίει κάτι άλλο,έχω αγχοθει πολύ τι το ήθελα το αυτόματο.
Έχω καθυστέρησει να το φτιάξω λόγω του ότι δεν την κυκλοφορούσα συχνά επειδή έχω και mini s new και μηχανή,ομως οταν την έβγαζα μπορεί να τις έκανα και 200 χιλ την ίδια μέρα.2 φορές παντως την βδομάδα την κυκλοφορούσα.
Πείτε μου την γνώμη σας και τι προτείνετε,λετε να μην θέλει άλλη μονάδα;να αλλάξω λέτε τα λάδια του σαζμαν μήπως κι όταν υπερθεμανθει το κάνει;δεν έχουν αλλαχτει και ποτέ.ρωταω γιατί μου κάνει εντύπωση πως την βλάβη την εμφανίζει σαν σποραδικη κι όχι σαν μόνιμη και σβήνει από το τεστερ.
Α επίσης όταν οδηγαω και μου βγάλει το πρόβλημα βγάζω το κλειδί και παταω lock για κάμποσα δευτερόλεπτα.μετα βάζω πάλι το κλειδί και τις περισσότερες φορές εχει σβήσει το γραναζακι ομως ανάβει η ένδειξη του Τσέκ του κινητήρα που συνήθως σβήνει μόνο του την επόμενη μέρα.
Και κάτι άλλο,που και που μου βάζει λαθος εξωτερική θερμοκρασία -40 βαθμοί ας πούμε.και πολλές φορές το κάνει όταν πάω να αναψω φώτα η τα προβολακια,τι συμβαίνει ρε παιδιά,εχω πελαγωσει.

taksidiotis
05-02-10, 03:20
Το αμάξι είναι κατασκευή 02

basias
05-02-10, 09:11
Πρίν απο 2 χρόνια είχα αντιμετωπίσει και εγώ πρόβλημα στο δικό μου SMG και το είχα ψάξει καλά το θέμα λογω του ότι τα ανταλακτικά του στοιχίζουν πολύ. Απο ότι έχω μάθει μου φαίνεται οτι έχεις πρόβλημα με τον αισθητήρα σχέσης. Αυτός "καταλαβαίνει" τι σχέση έχεις μέσα στο κιβώτιο. Εάν για κάποιο λόγο το κιβώτιο δεν "δει" τι σχέση έχει μέσα αυτόματα μπαίνει σε λειτουργία safe mode. Αυτό μπορεί να έιναι ένα πρόβλήμα. Επίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο να έχει χαλάσει και ο αισθητληρας θέσης του επιλογέα. Δηλαδή το κιβώτιο να μην καταλαβαίνει σε ποια θέση βρίσκεται ο επιλογέας ( D R N)
Όταν πάντως στο δικό μου είχα κάποια προβλήματα ο Γερμανός έμπορος απο τον οποίο τον είχα πάρει και είχα εγγύηση μου είχε τονίσει οτι μέχρι να αλλάξω κάτι, κάθε φορά που έβγαινε το κίτρινο γρανάζι να το πηγαίνω για διάβασμα των σφαλμάτων έτσι ώστε να έβλεπε την προέλευση αυτών γιατί κάθε φορά έβγαζε πάρα πολλά που το ένα ήταν αποτέλεσμα του άλλου.

thomelef
05-02-10, 09:49
αυτό είναι συνιθησμένο φαινόμενο σε περιπτώσεις που το αντισπίν μπλοκάρει παρατεταμένα το σπινάρισμα.
δλδ αν ξεκινάς ψιλογρήγορα και δεν το αφήνεις να τσουλήσει κανονικά και έχεις το πόδι κάτω, τότε
μπλοκάρει η μονάδα του κιβωτίου και βγάζει τη γνωστή βλάβη.
δεν είναι τπτ απολύτως. και εγώ όταν το είχα πρωτοπάρει το είχα πάθει 2 φορές και η υποτιθέμενη βλάβη
σβήνει απο το διαγνωστικό και μετά όλα οκ.
απλά αμα έχεις αντισπίν στο ον μην επιμένεις αν το βλέπεις να αναβοσβήνει.
μπορείς να το τσεκάρεις αμα θές για να δείς οτι δεν είναι τπτ. τη δευτερη φορά εγώ το έκανα επίτηδες
για να δώ αν μου λέγαν βλακείες.

taksidiotis
05-02-10, 10:03
μαλιστα,το θεμα ειναι ομως και σε ευρω ποσο μεταφραζεται αυτο...
γιατι εδω σε τετοιες ζημιες μιλαμε απο 1500 και πανω.βρε δε την πηρα manual...