PDA

Επιστροφή στο Forum : Μείωση βάρους e46 316i


zaney
08-02-10, 00:09
Γειά σας. Είναι το πρώτο μου post σε αυτο το forum και γενικά δεν ξέρω και πολλά απο αυτοκίνητα. Έχω μια bmw e46 316i του 2002 με κινητήρα valvetronic και θα ήθελα να μάθω μερικούς τρόπους για να μειώσω το βάρος της. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

paganis
08-02-10, 00:25
αντι να μειωσεις το βαρος της ...αφου για να δεις διαφορα ,θα πρεπει να αποφασισεις να το κανεις σπαρτιατικο...δεν ξαχνεσαι για καμια μηχανικη αναβαθμιση???

strofimios
08-02-10, 01:06
Ο τροπος ειναι ο γνωστος.Αρχιζεις και ξηλωνεις,οσο αντεχεις ψυχικα.Ειναι και δωρεαν.
Μετα εαν θες να δωσεις χρημα αρχιζεις τα lexan τζαμια,τα πλαστικα καπω,πορτες,φτερα,ελαφριες ζαντες κλπ.κλπ.

zaney
08-02-10, 10:38
αντι να μειωσεις το βαρος της ...αφου για να δεις διαφορα ,θα πρεπει να αποφασισεις να το κανεις σπαρτιατικο...δεν ξαχνεσαι για καμια μηχανικη αναβαθμιση???

Έχω σκευτεί να αλλάξω κινητήρα αλλα λιγο αργότερα. Θελω πρωτα να βγάλω ολα τα αλογα που έχει αυτος ο κινητήρας.

Ο τροπος ειναι ο γνωστος.Αρχιζεις και ξηλωνεις,οσο αντεχεις ψυχικα.Ειναι και δωρεαν.
Μετα εαν θες να δωσεις χρημα αρχιζεις τα lexan τζαμια,τα πλαστικα καπω,πορτες,φτερα,ελαφριες ζαντες κλπ.κλπ.

Για ξήλωμα δεν είμα ακομα ψυχικά έτοιμος. Θέλω να μάθω τι μπορώ να αλλάξω για να μειώσω το βάρος. Γιατί 1460 κιλα ειναι κάπως πολλά για τα άλογα που έχει.

STR
08-02-10, 10:56
Ζαντες και καθισματα μπορεις να αλλαξεις με aftermarket πιο ελαφρια....Τεραστιο κοστος με μηδαμινα αποτελεσματα....
Δεν υπαρχει αλλος τροπος για αυτοκινητο καθημερινης χρησης να αλλαξεις την αναλογια κιλων\hp παρα μονο η αλλαγη μοτερ!!!

DiMiTrIs_
08-02-10, 12:14
με το μοτερ που φορας μονο την τσεπη σου θα αλαφρυνεις...να ξυλώσεις δεν θες...οποτε το βαλεις ελαφρυτερα καθισματα...αλλες ζαντες και κανενα carbon σιγα τι διαφορα....δεν αξιζει αυτο το σκεπτικο...μονο αν ξυλωσεις οτι εχει μεσα το αμαξι....δεν σου παει καρδια

panos 316T
08-02-10, 14:05
ξήλωσε το ντεπόζιτο και βάλε το πλαστικό της κόκα κόλας 1.5l...πλάκα κάνω
πούλησε το και πάρε ένα ραλλύ για ελάφρωμα και να σου βαρύνει η τσέπη σου... πάλι πλάκα κάνω...
αφού δεν είσαι ψυχικά έτοιμος δεν παίζει άλλη λύση, μάζεψε και κάνε μηχανική βελτίωση...δεν κάνω πλάκα

Fairytale
08-02-10, 15:26
Καταρχήν αμφιβάλω για το ότι είναι τόσο βαριά...
Τα 1460kg τα μέτρησες;

Mία εύκολη και φτηνή λύση είναι να βγάλεις τη ρεζέρβα ανάγκης που λογικά είναι αυτή (http://bmwfans.info/parts/catalog/36111095069/) σε 15άρα ή αυτή (http://bmwfans.info/parts/catalog/36116750006/) σε 16άρα ή τέλος αυτή (http://bmwfans.info/parts/catalog/36116750007/) σε 17άρα και ζυγίζουν αντίστοιχα ότι αναφέρεται (5.7kg/5.9kg/6.5kg). Πρόσθεσε τώρα και το βάρος του αντίστοιχου λάστιχου ανάγκης και να τα 10 κιλά σύνολο...
Αντί όλων αυτών μπορείς να έχεις στο αυτοκίνητο σου ένα kit επισκευής ελαστικών σαν αυτό της ΒΜW (http://bmwfans.info/parts/catalog/71100415035/) ή αυτό της Continental (http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/general/hidden/tyre_stories/advertising/download/shop_conticomfortkit/info/fr_info_aussen.html).
Με τις ζάντες στους τροχούς τώρα... σε αυτό το link (http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/316Ci-M43/browse/wheels/) θα βρεις την δική σου ζάντα και το βάρος της. Διάλεξε μία ελαφρύτερη aftermarket για να δεις πολλαπλασιαστικά οφέλη, αφού οι ζάντες είναι ΜΗ αναρτώμενη μάζα και όταν ελαφραίνεις σε τέτοια πράγματα, το ελάφρωμα είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερο του βάρους που νομίζεις πως αφαιρείς... ζυγίζοντας απλά τη ζάντα.
C U out there

thomelef
08-02-10, 17:41
Ελαφρωμα σε 316 εεε;;;
Για να βγει η πραγματική δύναμη του μοτέρ εεε;;;
Χωρίς να θες να ξηλωσεις τπτ εεε;;;

bimmer-corfu
08-02-10, 18:18
Γειά σας. Είναι το πρώτο μου post σε αυτο το forum και γενικά δεν ξέρω και πολλά απο αυτοκίνητα. Έχω μια bmw e46 316i του 2002 με κινητήρα valvetronic και θα ήθελα να μάθω μερικούς τρόπους για να μειώσω το βάρος της. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

δεν είναι valvetronic

zaney
08-02-10, 22:57
Από αυτα που μου λέτε πρέπει να ξηλωθώ άσχημα. Καλύτερα να ξηλωθώ αργότερα για κινητήρα που θα έχει σήγουρα αποτελέσματα.

@ Fairytale:
Είναι σήγουρα valvetronic. Έχω παει και σε αντιπροσωπία της bmw γιατί είχα αρκετό καιρο αυτή την απορία.

Fairytale
08-02-10, 23:04
Δώσε τον αριθμό πλαισίου σου ή το Vin σου (Vehicle Identification Number) δηλ. τα 7 τελευταία αλφαριθμητικά του αρ. πλαισίου σου και θα σου πω ποιον κινητήρα έχεις...
C U out there

E36 RULES!!
08-02-10, 23:08
Ρεζερβα, μοκετα πορτ-παγκαζ, εργαλειοθήκες, κουτι με χαρτομάντηλα ειναι ενας ΠΟΛΥ απλος τροπος να γλυτωσεις εστω και ορισμενα κιλα...

Μετά ο,τι ειπε ο Φαιρυ, για κατι χωρις πολλα εξοδα

Dim77
09-02-10, 00:18
Από αυτα που μου λέτε πρέπει να ξηλωθώ άσχημα. Καλύτερα να ξηλωθώ αργότερα για κινητήρα που θα έχει σήγουρα αποτελέσματα.

@ Fairytale:
Είναι σήγουρα valvetronic. Έχω παει και σε αντιπροσωπία της bmw γιατί είχα αρκετό καιρο αυτή την απορία.

Φίλε μου αν έχεις Γερμανικό 316 sedan ή touring με κινητήρα 1.8 (και κωδικό Ν42Β18) τότε ναι είναι valvetronic. Αν έχεις 1600cc κινητήρα με κωδικό Ν40Β16 ή Ν45Β16 τότε δεν είναι valvetronic αλλά double vanos...

Όσο για την αντιπροσωπεία...αν στο είπαν για το 1.6 μοτέρ...:icon_toil

Για το ελάφρωμα.

Ρεζέρβα original 13 κιλά +1 κιλό το πλαστικό κάλυμμα.

Καθίσματα: Ζυγίζουν περίπου 25-30 κιλά ανάλογα με το κάθισμα και αν είναι ηλεκτρικό ή όχι.
Για να βάλεις aftermarket θέλεις γύρω στα 2000 (και λίγα λέω ίσως) για 2 καθίσματα ανάλογα με το αν θέλεις ανακλινόμενα ή σταθερά (π.χ Recaro Sportster ή Pole Position-απλά παραδείγματα) για να χάσεις περίπου 10-20 κιλά (και από τα 2 καθίσματα).

Ανάλογα με τις ζάντες που φοράς ήδη, μπορεί να βρείς ελαφρύτερες, αλλά με μεγάλο κόστος. Τα κέρδη είναι μεγαλύτερα φυσικά γλυτώνοντας 10 κιλά από τους 4 τροχούς παρά 10-20 από το αμάξωμα. Ανέφερε και ο Fairytale στο ποστ του σχετικά.

Αντικατάσταση μερών αμαξώματος. Καπώ, πορτμπαγκάζ.
Αν τοποθετήσεις το καπώ του M3 σε απλό Ε46 κουπέ γλυτώνεις 7kg. Carbon hoods και trunks γλυτώνουν επίσης κάποιο βάρος της τάξης όχι μεγαλύτερου των 5 κιλών με μεγάλο κόστος.

Ξύλωμα...Πόσο μπορείς να αντέξεις? Θα ξεβρακώσεις το αυτοκίνητο και άντε να καταφέρεις να βγάλεις 50 κιλά. Θα είναι σαν να έχεις κερδίσει 10ps και κάποια οφέλη σε κράτημα, φρενάρισμα, συμπεριφορά. Πιθανά θα χαλάσεις το ζύγισμα. Στα σίγουρα θα έχεις κάνει το αυτοκίνητο να μην είναι Ε46.

Πατάκια, ταπετσαρίες (από το πορτμπαγκάζ, αλλά και το σαλόνι), πίσω βάση καθισματος, ταμπλώ, κονσόλες κλπ.

Η εργαλειοθήκη (περίπου 1.5 κιλό) και τα εργαλεία αλλαγής εφεδρικού τροχού (γρύλλος κλπ.) 3.5 κιλά περίπου

Αν υποτεθεί ότι έχεις το αυτοκίνητο για να συναγωνίζεσαι (με το χρονόμετρο) στην πίστα και μόνο, το ξεγύμνωμα είναι καλό (και δωρεάν).
Για οτιδήποτε άλλο (ζωντάνεμα επιδόσεων) απλά θα χαλάσεις το αυτοκίνητο.

bimmer-corfu
09-02-10, 07:59
επιμένω ότι όχι απλά δεν είναι valvetronic αλλά δεν υπήρξε ποτέ 1.6 valvetronic παρόλο που πολλοί το μπερδεύουν με το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (τέτοιος υπάρχει εδώ και λίγα χρόνια)

Geo_3D
09-02-10, 11:26
Φιλε μου καλως ηρθες
Καποια πραγματα δεν συνδεονται μεταξυ τους οπως και αν το δεις...
Το 316 δεν ειναι rally...Ουτε σε κινητηρα,ουτε σε στησιμο,ουτε σε τπτ
Οποτε το να εκμεταλλευτεις τα υπαρχοντα αλογα,απλα δεν στεκει...η μαλλον θα εστεκε αν ηθελες να ξηλωσεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ,πραγμα που δε συνδεεται με χρηστικοτητα καθημερινοτητας και πραγμα το οποιο δεν θες...και που ακομα και αν το εκανες δηλαδη,μην νομιζεις οτι θα ειχες κερδισει και πολλα πραγματα...σιγουρα απο άλλα 316 και 318 θα ησουν πολυ πιο γρηγορος αλλά ως εκει....αξιζει???

Οποτε η συμβουλη μου ειναι να ευχαριστηθεις το αυτοκινητο ως εχει και αργοτερα να κοιταξεις για καποιο αλλο μοτερ,χωρις αν θυσιασεις την πρακτικοτητα

Απο εκει και περα αν θες απλα να το ελαφρυνεις λιγο,νομιζω οτι τα πισω καθισματα,ρεζερβα και αδεισμα του δοχειου πλυστικης θα σου αφαιρεσουν χοντρικα περιπου 50 κιλα

strofimios
09-02-10, 12:06
Εγω παντως οταν εβγαλα τα cd που ειχα στο αμαξι,αυτο ελαφρωσε κατα 17 κιλα!!!!!!
Οσο για τα καθισματα,εχω βαλει ενα recaro speed το οποιο ζυγιζει 8 κιλα.Το μαμα ζυγιζει 25 μαζι με τη βαση.Ομως δεν ηξερα οτι η βαση του recaro ζυγιζει 13.Οποτε γλυτωσα μονο 4.

zaney
18-01-11, 01:37
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Να πω την αλήθεια η bmw είναι του πατέρα μου, γούσταρα πολύ μόλις έβγαλα δίπλωμα και έψαχνα κάποια λύση να βγάλω μερικά ακόμα άλογα από το αυτοκίνητο, αλλά μετά πήγα φοιτητής και μου έφυγε λίγο πολύ η κ@υλα. Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να πάρω την δική μου bmw και να σας ξαναρωτήσω για άλλες συμβουλές.