PDA

Επιστροφή στο Forum : 1 χρόνος εγγύηση αντί για 2 σε καινούργιο αυτοκίνητο


stavros
09-02-10, 13:48
Τον Φεβρουάριο του 2009 αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά αυτοκινήτου. Την περίοδο εκείνη λόγο πτώσης της αγοράς οι προσφορές που κάνανε οι αντιπροσωπίες ήταν παρά πολύ καλές και οι τιμές αρκετά ελκυστικές. Κατέληξα έτσι σε ένα e92 320i.

Οι προσφορές που είχα ήταν:

37000 ευρώ με έντοκη χρηματοδότηση από την BMW Κοντόλιας στην Ξάνθη
40000 ευρώ με άτοκη χρηματοδότηση από την BMW Ιωαννίδης στην Καβάλα

Επέλεξα την 1η γιατί ήταν ετοιμοπαράδοτο στην έκθεση. Ο έμπορος με πληροφόρησε πως είχε ήδη εκδώσει αυτός πινακίδες για το αυτοκίνητο αλλά με διαβεβαίωσε πως το αυτοκίνητο είναι καινούργιο. Το ίδιο διαπίστωσα και εγώ τόσο από την αίσθηση όσο και από τα χιλιόμετρα που είχε καταγεγραμμένα. Ακολούθησε ερώτηση μου για το αν τίθεται θέμα εγγύησης και έλαβα ως απάντηση "Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση". Τελικά προχώρησα στην αγορά του αυτοκινήτου.

Τον Δεκέμβριο του 2009, μετά από επικοινωνία με την υπηρεσία BMW Mobile Care λόγω ακινητοποίησης του αυτοκινήτου από βλάβη, πληροφορήθηκα πως η εγγύηση λήγει τον Φεβ του 2010 και όχι του 2011. Ο λόγος είναι πως η εγγύηση αρχίζει να μετράει από την στιγμή που το αγόρασε ο επίσημος αντιπρόσωπος και όχι από την στιγμή που το πούλησε.

Τελικά ενώ
1. έχω τιμολόγιο αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου τον Φεβ 2009 από επίσημο αντιπρόσωπο
2. έχω τα έντυπα του δανείου της BMW Bank που αναφέρουν αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.

η εγγύηση μου λήγει σε ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ μετά την αγορά του αντί για ΔΥΟ.

alen77
09-02-10, 14:09
Ρώτα έναν δικηγόρο για να είσαι σίγουρος.

Geo_3D
09-02-10, 15:01
Η εγγυηση ξεκιναει με την εκδοση αδειας (στο ονομα της εταιριας και μετα μεταβιβαση σε σενα σαν τον νεο ιδιοκτητη),δηλαδη εκδοση πινακιδων
Αυτο που πηρες δηλαδη ηταν ενα καινουργιο μεν,πινακιδομενο δε αυτοκινητο.Συνηθως τα πινακιδομενα εχουν την "παγιδα" οτι ειναι πιο φτηνα αποτι αν περιμενες να σου ερθει ενα αλλο αυτοκινητο.Συνηθως αυτα τα "αγοραζουν" οι αντιπροσωποι για να πιασουν καποιους στοχους που εχει θεσει η BMW.
Αν παρ'ολα αυτα,δεν στο διευκρινησαν κατα την αγορα,σχετικα με την εγγυηση,το θεωρω λαθος.Δεν νομιζω ομως να μην σε καλυψουν με μια εγγυηση καλης θελησεως,αν υπαρξει καποια βλαβη στο αμαξι μετα το περας της κανονικης εγγυησης

Θα προτεινα να το θεσεις υπ'οψην του αντιπροσωπου αυτο το θεμα,ετσι ωστε να γνωριζει την υποθεση ωστε αν χρειαστει κατι στο μελλον,να μπορει να το χειριστει αναλογα.Δεν υπαρχει λογος να πας στα ακρα...Οι καλες σχεσεις,μονο καλο μπορει να επιφερουν

jmicro
09-02-10, 15:06
Φιλε, ειναι συνηθες φαινομενο αυτο. Πολλοι αντιπροσωποι κανουν προαγορες σε αυτοκινητα και αναγκαζονται να τα ταξινομισουν για διαφορους λογους(π.χ. ληξη εγκρισης τυπου), οποτε οταν βγαλουν πινακιδες αρχιζει και "τρεχει" και η εγγυηση....Μεγαλη μαακια αλλα πιστευω οτι αν επικοινωνισεις με BMW Hellas θα σου βρουνε λυση. Γενικα ολες οι "σοβαροι" εισαγωγεις λυνουν τετοια προβληματα μιας και ειναι διαδεδομενα

stavros
09-02-10, 15:15
Φιλε, ειναι συνηθες φαινομενο αυτο. Πολλοι αντιπροσωποι κανουν προαγορες σε αυτοκινητα και αναγκαζονται να τα ταξινομισουν για διαφορους λογους(π.χ. ληξη εγκρισης τυπου), οποτε οταν βγαλουν πινακιδες αρχιζει και "τρεχει" και η εγγυηση....Μεγαλη μαακια αλλα πιστευω οτι αν επικοινωνισεις με BMW Hellas θα σου βρουνε λυση. Γενικα ολες οι "σοβαροι" εισαγωγεις λυνουν τετοια προβληματα μιας και ειναι διαδεδομενα

Έχω στα χέρια μου υπεύθυνη δήλωση του επίσημου αντιπροσώπου πως θα καλύψει οποιοδήποτε ζημιά θα κάλυπτε η εργοστασιακή εγγύηση μέχρι να ολοκληρωθεί η διετία από την αγορά του αυτοκινήτου αρκεί να επισκευαστεί το αυτοκίνητο στο δικό του συνεργείο.

Παρόλα αυτά ΔΕΝ έχω το δικαίωμα να κάνω χρήση της υπηρεσίας BMW Mobile Care, γιατί στην περίπτωση αυτή το αυτοκίνητο θα μεταφερθεί στον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και όχι σε αυτόν.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως θα έπρεπε να είχα ενημερωθεί κατά την αγορά, από τη στιγμή μάλιστα που έκανα σχετική ερώτηση.

SOTKOUL
09-02-10, 15:30
Επικοινωνησε με την BMW HELLAS, ελπίζω να σου δώσει λύση..

stavros
09-02-10, 15:55
Επικοινωνησε με την BMW HELLAS, ελπίζω να σου δώσει λύση..

Με παρέπεμψαν στον αντιπρόσωπο.

Geo_3D
09-02-10, 18:14
Εγω παλι θα σε παραπεμψω στην τελευταια προταση του ποστ μου πιο πανω και αν θες με ακους...:)

stavros
09-02-10, 18:19
Εγω παλι θα σε παραπεμψω στην τελευταια προταση του ποστ μου πιο πανω και αν θες με ακους...:)

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Σε κάθε περίπτωση έχω μερικώς εξασφαλιστεί με την υπεύθυνη δήλωση που έχω στα χέρια μου από τον αντιπρόσωπο.

Ανέφερα το περιστατικό γιατί πιστεύω πως πολύς κόσμος δεν γνωρίζει (όπως δεν γνώριζα και εγώ) και πιθανόν να παραπλανηθεί.

Όπως και να έχει πάντως η συγκεκριμένη συμπεριφορά εμπεριέχει χαρακτηριστικά "δόλου" γιατί την ερώτηση για την εγγύηση την έκανα πριν την αγορά.

Φυσικά ΔΕΝ γνωρίζω αν θα έκανα ή όχι την συγκεκριμένη επιλογή αν είχα λάβει μια σαφή απάντηση. Ίσως και να προχωρούσα κανονικά στην αγορά, ίσως όμως και όχι.

Πάντως είναι άξιο αναφοράς πως η BMW Hellas γνωρίζει το θέμα, και παρόλα αυτά βγάζει την ουρά της απ' έξω.

jmicro
10-02-10, 09:20
Για μένα η εγγύηση ενός αυτοκινήτου δεν είναι σε καμία περίπτωση θέμα αντιπροσώπου αλλά εισαγωγέα-εργοστασίου. Απ' όσο ξέρω η εγγύηση είναι πανευρωπαϊκή και όχι εθνική, πόσο μάλλον τοπική. Η BMW-Hellas πρέπει να καλύψει τον πελάτη από τη στιγμή που αυτός δεν φέρει καμία ευθύνη. Το να δίνεις εξουσιοδότηση σε κάποιον δεν σημαίνει ότι το κολλάς ένα σήμα στο συνεργείο και καθάρισες...Πρέπει να ελέγχεις και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει. Εγώ θα επέμενα λίγο στην BMW-Hellas να δώσει μια επίσημη απάντηση και είναι απαράδεκτο να μην παίρνει θέση για το θέμα.

Αντών///is
10-02-10, 11:49
H BMW Hellas δεν πρόκειται να εκθέσει τον αντιπρόσωπό της, αφού η αύξηση των πωλήσεών της, με το σύστημα της αγοράς και ταξινόμησης από τον έμπορο, την βολεύει.
Από την άλλη δεν πρόκειται να σου βρει καμμία λύση. Μια επιχείρηση-κολοσσός και μάλιστα Γερμανική, δεν λειτουργεί με την λογική "έλα φίλε να τα βρούμε", σε κάτι που είναι τυπικά εντάξει εκ μέρους της (διάρκεια ισχύος εγγύησης). Εκείνη το πούλησε στον έμπορο. Για οποιοδήποτε ζήτημα θα σε επαναπροωθήσει σ' αυτόν.
Καλώς ή κακώς, τα πράγματα έχουν έτσι...

Η μόνη αποτελεσματική επιλογή για να μη σπας άδικα τ' RΧ: σου, με τη σκέψη "τι θα γίνει αν..." (που μπορεί και να μην...), βρίσκεται εδώ ->
Θα προτεινα να το θεσεις υπ'οψην του αντιπροσωπου αυτο το θεμα,ετσι ωστε να γνωριζει την υποθεση ωστε αν χρειαστει κατι στο μελλον,να μπορει να το χειριστει αναλογα.Δεν υπαρχει λογος να πας στα ακρα...Οι καλες σχεσεις,μονο καλο μπορει να επιφερουν
Θέσε στο έμπορο όλους τους προβληματισμούς σου και προσπάθησε να αποσπάσεις εκ μέρους του δεσμεύσεις ικανοποιητικής αντιμετώπισης για κάθε ενδεχόμενο που θεωρείς πιθανό να σου συμβεί μέσα στον επόμενο χρόνο.

jmicro
10-02-10, 13:30
Εστω οτι ο αντιπροσωπος δεσμευεται οτι παρεχει κανονικα την εγγυηση στον πελατη και μετα τον 1 χρονο που ληγει η εγγυηση, λογω της προωρης ταξινομισης, ο ανθρωπος παει ενα ταξιδι και παθει μια εγγυησιμη βλαβη, π.χ. πολλαπλασιαστες (συνηθισμενο!!) και γινει το ταμπλο χριστουγενιατικο απο τα φωτακια τι γινεται???Θα πει κατσε να γυρισω πισω γιατι εχω εγγυση μονο στον συγκεκριμενο εμπορο?? Αστειο μου φαινεται...Ευχομαι φιλε να μην χρειαστεις ποτε την εγγυηση.

ΥΓ: Μια επιχειρηση κολλοσος και οι θυγατρικες της δεν πρεπει να εχουν ενα τμημα εξυπηρετησης πελατων που να ασχολειται με τετοια θεματα? Τι ξαχνουμε τωρα να βρουμε,βεβαια....

coyote
11-02-10, 11:33
Αυτό που κάνει πάντα η BMW HELLAS είναι να σε στέλνει στον αντιπρόσωπο. ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ειναι σπαστικό.
Ρε μεγάλε εσένα ρώτησα,... Αμα θελεις ρωτα εσύ και πάρε με.

Το ίδιο κάνουν και στις βλάβες

stavros
16-02-10, 12:38
Εστω οτι ο αντιπροσωπος δεσμευεται οτι παρεχει κανονικα την εγγυηση στον πελατη και μετα τον 1 χρονο που ληγει η εγγυηση, λογω της προωρης ταξινομισης, ο ανθρωπος παει ενα ταξιδι και παθει μια εγγυησιμη βλαβη, π.χ. πολλαπλασιαστες (συνηθισμενο!!) και γινει το ταμπλο χριστουγενιατικο απο τα φωτακια τι γινεται???Θα πει κατσε να γυρισω πισω γιατι εχω εγγυση μονο στον συγκεκριμενο εμπορο?? Αστειο μου φαινεται...Ευχομαι φιλε να μην χρειαστεις ποτε την εγγυηση.

ΥΓ: Μια επιχειρηση κολλοσος και οι θυγατρικες της δεν πρεπει να εχουν ενα τμημα εξυπηρετησης πελατων που να ασχολειται με τετοια θεματα? Τι ξαχνουμε τωρα να βρουμε,βεβαια....

jmicro, ακριβώς αυτός είναι ο ΜΟΝΟΣ μου προβληματισμός. Έχω στα χέρια μου εγγράφως δέσμευση του εμπόρου για κάλυψη των εξόδων επισκευής. Αν δεσμευόταν ΚΑΙ για καλύψεις αντίστοιχες της BMW Mobile Care δεν θα είχα ασχοληθεί με το θέμα καθόλου.

Και όλα τα παραπάνω στην περίπτωση που κάτι συμβεί στους επόμενους μήνες, πιθανών και ΤΙΠΟΤΑ. Αλλά έλα που με το ιστορικό που έχει το αυτοκίνητο φυσάω και το γιαούρτι πλέον.

kacey
16-02-10, 20:31
Το βιβλιο της εγγυησης τι γραφει ρε παιδια, περι του απο ποτε αρχιζει να μετραει η εγγυηση?

318 big
23-02-10, 00:11
υπαρχουν πολλοι σοβαροι νομοι πια που καλυπτουν πανευρωπαικα τις εγγυησεις.
Το τι σου λεει ο καθε αντιπροσωπος ,δεν εχει καμια σημασια ρωτα στη Γ.Γ καταναλωτη (υπουργειο Εμποριου)
Παντως ,απατη ειναι ,μπορουσε αν ηθελε να κανονισει επεκταση της εγγυησεως.

ermis1975
23-02-10, 08:22
Η λογική λέει οτι η εγγύηση πρέπει να αρχίζει απο τη μέρα που το ΙΧ θα πουληθεί στο πελάτη. Δηλ ο αντιπρόσωπος μπορεί να το έχει στο κατάστημα σα "δείγμα" 2 χρόνια! Απο τη στιγμή που θα το πουλήσει στο πελάτη πρέπει να ισχύει η εγγύηση. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα εμπορεύματα που αγοράζει κανείς. Ισχύει απο την ημέρα που λέει η απόδειξη και αν δεν υπάρχει, τότε απο την ημερομηνία παραγωγής σύμφωνα με το s/n. Τώρα τα "κόλπα" με τις πινακίδες κλπ δεν είναι και τόσο νόμιμα!

Geo_3D
23-02-10, 08:29
Μα δεν ειναι κολπο...στην ουσια ο πελατης ειναι ο αντιπροσωπος στην προκειμενη περιπτωση

gsova
23-02-10, 08:51
Ρεζιλίκια πράγματα. Τι πάει να πεί η εγγύηση ισχύει μόνο στο συγκεκριμένο αντιπρόσωπο; Πληρώνεις ένα πανάκριβο αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι σου παρέχει και mobile care. Και πελάτης δεν είναι ο αντιπρόσωπος... εκτός αν το πήρε για προσωπική του χρήση και το μεταπώλησε ώς μεταχειρισμένο. Από τη στιγμή που το μεταπώλησε ώς καινούριο... ώς καινούριο θα πρέπει να ισχύει και η εγγύηση. Ελληνικές αλχημείες σε μάρκα που υποτίθεται ότι έχει ένα πρεστίζ και θα έπρεπε οι πελάτες της να αντιμετωπίζονται σοβαρότερα και όχι σαν παρακατιανοί.

vlahopilot
23-02-10, 09:58
Παιδιά, για κάποιον λόγο μπερδευόμαστε και συχνά φτάνουμε την συζήτηση σε σημείο που δεν υπάρχει λογική. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...

Ξεκινάτε μια κουβέντα για αδικία, απάτη, ρεζιλίκια κτλ και δεν μπαίνετε στην διαδικασία να καταλάβετε τί συνέβη! Ο φίλος μας πήγε σε μια αντιπροσωπεία και ζήτησε ένα αυτοκίνητο. Ο αντιπρόσωπος του έδωσε 2 επιλογές (πολύ ξεκάθαρες για μένα) :

1. Παίρνεις ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που θα ταξινομηθεί πρώτη φορά και θα πληρώσεις 10 δραχμές.

2. ή παίρνεις ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που έχει ήδη ταξινομηθεί και θα πληρώσεις 10-χ δραχμές!

Ο φίλος μας έκατσε, σκέφτηκε , υπολόγισε και αποφάσισε πως τον εξυπηρετεί και τον συμφέρει να πληρώσει τόσα λεφτά, κάνοντας την "θυσία" και αγαράζοντας κάτι που είχε ήδη ταξινομηθεί.

Η παράλειψη του αντιπροσώπου είναι πως δεν ανέφερε πως η εγγύηση ενός αυτοκινήτου ισχύει απο την ημερομηνία ταξινόμησής του, και πως συνεπως δεν θα ήταν πια 2 χρόνια αλλά 2 - χ χρονικό διάστημα.

Η BMW Hellas δεν νομίζω καταρχήν ότι άπτεται κάποιας ευθύνης....Για αυτήν η εγγύηση ξεκινά με την ταξινόμηση και απο τότε θα την μετρήσει. Το θέμα με την πρόσθετη εγγύηση που αναφέρεται πως έδωσε ο αντιπρόσωπος είναι ίσως μια κίνηση "καλής θελήσεως" μετά την παρεξήγηση, απλά και μόνο σαν υποστήριξη. Αυτό δεν υποχρεώνει ούτε την BMW Hellas αλλά ούτε και καποιον άλλον αντιπρόσωπο να καλύψει το οτιδήποτε, πέραν του συμβατικού χρόνου κάλυψης.
Δεν είναι απόλυτα δίκαιο γαι τον φίλο μας , γιατί απο ότι κατάλαβα δεν του το επικοινώνησε κανένας, αλλά γι'αυτό πήρε αυτήν την καλύτερη τιμή για το αυτοκίνητο....γιατί απλά πήρε ένα ήδη ταξινομημένο αυτοκίνητο!

Αυτό που όμως θα έπρεπε να κάνει κατ'εμέ είναι (όπως φώναζε και ο Geo) να πάει απο εκεί και να μιλήσει με τον αντιπρόσωπο και να λύσουν την όποια παρεξήγηση. Σας ενημερώνω με κάθε γνώση του τί λέω πως αν ο αντιπρόσωπος θέλει να κάνει κάτι θα το κάνει....ακόμα και αν η εγγύηση έχει λήξει θα βρεί τρόπο να σε εξυπηρετήσει και σε άλλο μέρος της Ελλάδος. Μόνο κέρδος θα έχεις αν μιλήσεις ήρεμα και λογικά μαζί του!
Άποψή μου.....Πάντως πρέπει πάντα να εξετάζουμε τί κερδίζουμε και με τί τίμημα.
(Πάντα με καλή διάθεση)

jmicro
23-02-10, 10:02
Ρεζιλίκια πράγματα. Τι πάει να πεί η εγγύηση ισχύει μόνο στο συγκεκριμένο αντιπρόσωπο; Πληρώνεις ένα πανάκριβο αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι σου παρέχει και mobile care. Και πελάτης δεν είναι ο αντιπρόσωπος... εκτός αν το πήρε για προσωπική του χρήση και το μεταπώλησε ώς μεταχειρισμένο. Από τη στιγμή που το μεταπώλησε ώς καινούριο... ώς καινούριο θα πρέπει να ισχύει και η εγγύηση. Ελληνικές αλχημείες σε μάρκα που υποτίθεται ότι έχει ένα πρεστίζ και θα έπρεπε οι πελάτες της να αντιμετωπίζονται σοβαρότερα και όχι σαν παρακατιανοί.

σωστος! αυτη ειναι η κοινη λογικη,αλλα υπαρχει???

vlahopilot
23-02-10, 10:13
Απο τί ξεχωρίζει ένα καινούργιο απο ένα μεταχειρισμένο? απλά για να βάλουμε μια βάση στην κουβέντα μας.....

1. Απο τα χιλιόμετρα? στην προκειμένη περίπτωση δεν διαφέρουν
2. απο την κατάσταση ? στην προκειμένη περίπτωση δεν διαφέρουν
3. απο το γεγονός οτι το αυτοκίνητο έχει πινακίδες? είχε επικοινωνηθεί στον πελάτη!

άρα ο πελάτης αγόρασε εν γνώση του ένα καινόυργιο αυτοκίνητο απο πλευράς κατάστασης αλλά με ιδιαίτερο καθεστώς ταξινόμησης και τιμής! Και για να μην παρεξηγηθώ, το ίδιο θα έκανα και εγώ....θα αγόραζα αυτο που θα με συνέφερε καλύτερα. Και θα δεχόμουν ότι η έκπτωση αυτή απο την κανονική τιμή τιμοκαταλόγου θα είχε κάποιο αντίτιμο....είτε αυτό θα ήταν η 2η μεταβίβαση είτε το μικρότερο χρονικό διάστημα εγγύησης.

stavros
23-02-10, 10:19
Παιδιά, για κάποιον λόγο μπερδευόμαστε και συχνά φτάνουμε την συζήτηση σε σημείο που δεν υπάρχει λογική. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...

Ξεκινάτε μια κουβέντα για αδικία, απάτη, ρεζιλίκια κτλ και δεν μπαίνετε στην διαδικασία να καταλάβετε τί συνέβη! Ο φίλος μας πήγε σε μια αντιπροσωπεία και ζήτησε ένα αυτοκίνητο. Ο αντιπρόσωπος του έδωσε 2 επιλογές (πολύ ξεκάθαρες για μένα) :

1. Παίρνεις ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που θα ταξινομηθεί πρώτη φορά και θα πληρώσεις 10 δραχμές.

2. ή παίρνεις ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που έχει ήδη ταξινομηθεί και θα πληρώσεις 10-χ δραχμές!

Ο φίλος μας έκατσε, σκέφτηκε , υπολόγισε και αποφάσισε πως τον εξυπηρετεί και τον συμφέρει να πληρώσει τόσα λεφτά, κάνοντας την "θυσία" και αγαράζοντας κάτι που είχε ήδη ταξινομηθεί.

Η παράλειψη του αντιπροσώπου είναι πως δεν ανέφερε πως η εγγύηση ενός αυτοκινήτου ισχύει απο την ημερομηνία ταξινόμησής του, και πως συνεπως δεν θα ήταν πια 2 χρόνια αλλά 2 - χ χρονικό διάστημα.

Η BMW Hellas δεν νομίζω καταρχήν ότι άπτεται κάποιας ευθύνης....Για αυτήν η εγγύηση ξεκινά με την ταξινόμηση και απο τότε θα την μετρήσει. Το θέμα με την πρόσθετη εγγύηση που αναφέρεται πως έδωσε ο αντιπρόσωπος είναι ίσως μια κίνηση "καλής θελήσεως" μετά την παρεξήγηση, απλά και μόνο σαν υποστήριξη. Αυτό δεν υποχρεώνει ούτε την BMW Hellas αλλά ούτε και καποιον άλλον αντιπρόσωπο να καλύψει το οτιδήποτε, πέραν του συμβατικού χρόνου κάλυψης.
Δεν είναι απόλυτα δίκαιο γαι τον φίλο μας , γιατί απο ότι κατάλαβα δεν του το επικοινώνησε κανένας, αλλά γι'αυτό πήρε αυτήν την καλύτερη τιμή για το αυτοκίνητο....γιατί απλά πήρε ένα ήδη ταξινομημένο αυτοκίνητο!

Αυτό που όμως θα έπρεπε να κάνει κατ'εμέ είναι (όπως φώναζε και ο Geo) να πάει απο εκεί και να μιλήσει με τον αντιπρόσωπο και να λύσουν την όποια παρεξήγηση. Σας ενημερώνω με κάθε γνώση του τί λέω πως αν ο αντιπρόσωπος θέλει να κάνει κάτι θα το κάνει....ακόμα και αν η εγγύηση έχει λήξει θα βρεί τρόπο να σε εξυπηρετήσει και σε άλλο μέρος της Ελλάδος. Μόνο κέρδος θα έχεις αν μιλήσεις ήρεμα και λογικά μαζί του!
Άποψή μου.....Πάντως πρέπει πάντα να εξετάζουμε τί κερδίζουμε και με τί τίμημα.
(Πάντα με καλή διάθεση)

Φίλε vlahopilot, έχεις δίκιο σε όλα όσα αναφέρεις. Στην δική μου περίπτωση όμως υπάρχουν κάποια σημεία άξια αναφοράς:

- Το ίδιο αυτοκίνητο μου το έδινε αντιπρόσωπος σε διπλανή πόλη στην ίδια ακριβώς τιμή και ΔΕΝ ήταν "με πινακίδες"
- Η μόνη πληροφορία που είχα από τον έμπορο ήταν πως το αυτοκίνητο είναι καινούργιο απλά "έχει και πινακίδες". (Χωρίς να γνωρίζω τι σημαίνει αυτό)
- Στην ερώτηση μου αν το "έχει και πινακίδες" επηρεάζει την εγγύηση η απάντηση ήταν "Δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα με την εγγύηση"

Για να είμαι δίκαιος το τίμημα του αυτοκινήτου ήταν αρκετά χαμηλότερο από την τιμή καταλόγου και αν ενημερωνόμουν σωστά ίσως και πάλι να το επέλεγα. Αλλά θα ήταν δική μου επιλογή τότε.

Φυσικά στην προκειμένη περίπτωση υπήρχε διπλανός αντιπρόσωπος που μου έκανε την ίδια ακριβώς προσφορά για αυτοκίνητο που ΔΕΝ είχε στην έκθεση του αλλά θα το έφερνε με παραγγελία.

Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν λίγες ημέρες πριν την ενεργοποίηση του μέτρου με τα μειωμένα τέλη ταξινόμησης και οι προσφορές σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν πάρα πολύ καλές.

Τελικά αγόρασα ένα αυτοκίνητο που,
- νόμιζα πως είναι καινούργιο αφού έτσι αναφέρεται στο τιμολόγιο, στο βιβλίο των service και στα χαρτιά του δανείου,
- πίστευα πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση του από την στιγμή που έκανα συγκεκριμένη ερώτηση για το θέμα αυτό.

Αναγνωρίζω την κίνηση καλής θέλησης του εμπόρου να προσφέρει κάλυψη σε τυχόν αστοχία πέρα της εργοστασιακή εγγύησης αλλά σε καμία περίπτωση η εγγύηση αυτή ΔΕΝ είναι εργοστασιακή, δεν μπορώ να κάνω χρήση την υπηρεσίας mobile care και ποτέ όλα αυτά ΔΕΝ ήταν δική μου επιλογή.

Ο λόγος δε που ξεκίνησα αυτό το thread είναι να ενημερωθεί ο κόσμος και να μην την πατήσεις κάποιος όπως εγώ.

gsova
23-02-10, 11:05
Άρα, από αυτά που γράφει ο φίλος stavros, άσχετα από την προσφορά του αντιπρόσωπου (όλοι κάνουν προσφορές) στην ουσία ο φίλος εξαπατήθηκε στο θέμα της εγγύησης. Όταν σου λένε "το αμάξι είναι καινούριο, απλά το ταξινομήσαμε" και "δεν υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση" εσύ τι να πιστέψεις από εκεί και πέρα; Θα καταντήσουμε να ψάχνουμε το καινούριο μας αυτοκίνητο λές και αγοράζουμε μεταχειρισμένο...

Leonidas_Thess
23-02-10, 11:16
Άρα, από αυτά που γράφει ο φίλος stavros, άσχετα από την προσφορά του αντιπρόσωπου (όλοι κάνουν προσφορές) στην ουσία ο φίλος εξαπατήθηκε στο θέμα της εγγύησης. Όταν σου λένε "το αμάξι είναι καινούριο, απλά το ταξινομήσαμε" και "δεν υπάρχει πρόβλημα με την εγγύηση" εσύ τι να πιστέψεις από εκεί και πέρα; Θα καταντήσουμε να ψάχνουμε το καινούριο μας αυτοκίνητο λές και αγοράζουμε μεταχειρισμένο...

Φίλε μου εγώ την πάτησα οχι με bmw αλλα με το matiz που πήρα το 99 .

Μετά απο 1 μήνα είδα διαφορά στο χρώμα της πισω πόρτας και αφου το ειδε ο λαμαρινάς μου διαπιστώθηκε η πόρτα βαμμένη .Σε πλροφορώ οτι ο αντιπροσωπος δεν το παραδέχτηκε ποτέ.

Πιστευω οτι στον βωμό του κέρδους κανουν τα πάντα .

ermis1975
23-02-10, 11:20
Αρα σε αυτή τη περίπτωση εξαπατήθηκε και η τράπεζα? Πως για τη τράπεζα θεωρείται καινούριο αφου έχει ταξινομηθεί και έχουν βγεί πινακίδες και άρα είσαι ο 2ος αγοραστής του?!!

ermis1975
23-02-10, 11:23
Φίλε μου εγώ την πάτησα οχι με bmw αλλα με το matiz που πήρα το 99 .

Μετά απο 1 μήνα είδα διαφορά στο χρώμα της πισω πόρτας και αφου το ειδε ο λαμαρινάς μου διαπιστώθηκε η πόρτα βαμμένη .Σε πλροφορώ οτι ο αντιπροσωπος δεν το παραδέχτηκε ποτέ.

Πιστευω οτι στον βωμό του κέρδους κανουν τα πάντα .

Εμένα το παραδέχτηκε .. και το θεώρησε λογικό οτι έχει βαφτεί 1ας προφυλακτήρας! Απλά του έκανα φασαρία που δε με είχε ενημερώσει και μου τον αντικατέστησε με καινούριο άβαφο + 1 δωράκι. Γενικά το βιβλίο του ΙΧ γράφει οτι ο αντιπρόσωπος πρέπει να το παραδώσει σε κατάσταση καινούριου και να ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ οτι ελάττωμα υπάρχει πρίν τη πώληση. Οι τύποι είναι κατωχυρωμένοι εις βάρος μας.

vlahopilot
23-02-10, 12:34
Αρα σε αυτή τη περίπτωση εξαπατήθηκε και η τράπεζα? Πως για τη τράπεζα θεωρείται καινούριο αφου έχει ταξινομηθεί και έχουν βγεί πινακίδες και άρα είσαι ο 2ος αγοραστής του?!!

Τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί απο τον διανομέα προς πώληση περιλαμβάνονται σε συμφωνία με την τράπεζα ώστε να δανειοδοτούνται με τους όρους καινούργιου. Καινούργια είναι άλλωστε...απλά έχουν ταξινομηθεί για λόγους στόχων ή πολιτικής.

stavros
23-02-10, 12:39
Τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί απο τον διανομέα προς πώληση περιλαμβάνονται σε συμφωνία με την τράπεζα ώστε να δανειοδοτούνται με τους όρους καινούργιου. Καινούργια είναι άλλωστε...απλά έχουν ταξινομηθεί για λόγους στόχων ή πολιτικής.

Δεν θα μπορούσε αυτή η συμφωνία να επεκταθεί και ανάμεσα στον κατασκευαστή και τον αντιπρόσωπο ώστε να λυθεί ΚΑΙ το θέμα της εργοστασιακής εγγύησης?

vlahopilot
23-02-10, 12:56
Δυστυχώς η εγγύηση ξεκινά να μετρά με την ταξινόμηση του αυτοκινήτου. Καμία άλλη παραδοχή δεν μπορεί να γίνει.....Απλά, να ξέρεις οτι ακόμα και μετά την λήξη της εγγύησης μπορεί να υπάρξει λύση σε κάποιο πρόβλημα με την λεγόμενη " εγγύηση καλής θελήσεως". Σου επαναλαμβάνω....μίλα με τον αντιπρόσωπο και θα δεις που θα βρεις άκρη για τα πάντα.
Καταλαβαίνω την δυσφορία σου αλλά η συννενόηση ήταν λανθασμένη απο την αρχή ( απο μεριάς του πιθανότατα και τώρα ψάχνουμε για ημίμετρα.

nino x3
23-02-10, 15:18
η BMW mobile care ισχυει για πεντε χρονια απο την αγορα του αυτοκινητου... και παρεχει οδικη βοηθεια ή μεταφορα του αυτοκινητου με την προυποθεση να ειναι μεχρι 50 χιλ απο μεγαλη πολη (αν δεν κανω λαθος) αρα αν ακινητοποιηθει το οχημα θα ζητησεις να στο μεταφερουν στον συγκεκριμενο αντιπροσωπο οπου και πιστευω οτι θα υπαρχει εγγυηση kαλης θελησης οπως πολυ σωστα σε συμβουλεψε ο geo.

Action Man
23-02-10, 15:49
Πάντως, μην τρελαθούμε κιόλας.Την έκανε την "κομπινούλα" του ο αντιπρόσωπος.Σε τέτοιου είδους εμπορικές συναλλαγές,καλό είναι να γίνεται ανοιχτή συζήτηση ΠΡΙΝ την αγορά του αυτοκινήτου....και όχι μετά..;)

kacey
23-02-10, 17:21
ΞΑΝΑρωταω, το βιβλιαρακι της BMW που αναφερει τα παντα περι εγγυησης, τι γραφει?

stavros
23-02-10, 23:53
ΞΑΝΑρωταω, το βιβλιαρακι της BMW που αναφερει τα παντα περι εγγυησης, τι γραφει?

Από την ημερομηνία 1ης ταξινόμησης

kacey
24-02-10, 01:44
Μαλιστα. Αρα η BMW Hellas τυπικα φαινεται οκ, κ λεω "φαινεται" γιατι πρεπει να δουμε κ τι λεει η νομοθεσια, που ως γνωστον υπερισχυει της οποιαδηποτε πολιτικης της εταιριας.

Η νομοθεσια για τα αγαθα γενικα λεει οτι το καθε τι φερει υποχρεωτικα 2ετη εγγυηση του πωλητη προς τον αγοραστη, αρα εδω ισχυει οτι ο εν λογω αντιπροσωπος (συγκεκριμενα η εταιρια που φαινεται ως πωλητης στο τιμολογιο) πρεπει να σου παρεχει εγγυηση για 2 χρονια.

Για τα αυτοκινητα ειδικοτερα, μπορει να ισχυουν ιδιαιτερες διαταξεις περι της εγγυησης. Η διαρκεια των 2 χρονων ειναι σιγουρη, απλα δεν θυμαμαι αν αναφερει κατι πιο συγκεκριμενο οσον αφορα τον εισαγωγεα κ οχι τον πωλητη. Αυτο μονο με ερωτηση στην ΓΓ Καταναλωτη.

kacey
24-02-10, 01:46
Να ξεκαθαρισω οτι η σταση της BMW Hellas ειναι απαραδεκτη, κ οτι ο πωλητης εφ'σον οπως αναφερεις σου ειπε "το αυτοκινητο εχει κ πινακιδες, ειναι ετοιμο" και "δεν υπαρχει θεμα με την εγγυηση", ειναι νομικα υπολογος. Αυτα βεβαια αρκει να μπορεις να αποδειξεις οτι ειναι ετσι οπως τα λες.

vlahopilot
24-02-10, 08:59
Η BMW Hellas δεν είναι υπόλογη σε τίποτα....και απόλυτα νόμιμη.
Ο αντιπρόσωπος είχε στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο, το οποίο κα ταξινόμησε. Απο την στιγμή της ταξινόμησης ξεκίνησε και η εγγύηση του αυτοκινήτου, όπως ορίζει η κατασκευάστρια εταιρία. Ο αντιπρόσωπος στη συνέχεια, έχοντας στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο ήδη ταξινομημένο και με ενεργοποιημένη εγγύηση έκανε μια προσφορά.....Βρήκε την θεωρητική απαξίωση του αυτοκινήτου λόγω των παραπάνω παραγόντων και έκανε μια έκπτωση στο αυτοκίνητο ώστε να αντισταθμίσει τα οφέλη για τον πελάτη.
Λάθος του που δεν το διευκρίνισε στον υποψήφιο αγοραστή....και αυτό θα πρέπει να καταδικάσουμε.
Οτιδήποτε άλλο αποτελεί απλά παραφιλολογία....Η αγορά έχει άγραφους κανόνες, και μεταξύ μας, αν φτιάξουμε ένα ποστ σχετικά με ήδη ταξινομημένα αυτοκίνητα, θα εκπλαγείτε με το πόσοι απο εδω μέσα προτίμησαν αυτή τη λύση όταν αγόρασαν νέο αυτοκίνητο!

jmicro
24-02-10, 11:06
Φυσικά και η ΒMW-Ηellas είναι υπόλογη προς τον πελάτη. Το ότι είναι "νόμιμη" δεν την απαλλάσσει και από τις ευθύνες της, έστω και αν τις πούμε ηθικές. Άλλωστε ο άνθρωπος αγόρασε αυτοκίνητο από εξουσιοδοτημένο έμπορο της εταιρίας αυτής. Το να αγοράσει κάποιος ένα ήδη ταξινομημένο αυτοκίνητο είναι θεμιτό και σύνηθες λόγο καλής τιμής. Αρκεί βέβαια ο πελάτης να είναι πλήρως ενημερωμένος για το τι σημαίνει αυτό. Το ότι το αμάξι έχει ήδη πινακίδες δεν λέει τίποτα στους περισσότερους. Μπορεί μάλιστα να θεωρηθεί και συν! Δυστυχώς όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση του αντιπροσώπου, αν είναι όλα όπως περιγράφονται, που όλες οι συνεννοήσεις έγιναν στο μιλιτο μπλέκουμε σε ένα φαύλο κύκλο αφού κανείς δεν θα παραδέχεται τίποτα. Οπότε έχε τα καλά με τον αντιπρόσωπο, παρ' όλο που έκανε μια μικρή «παράληψη» αρχικά και ο Θεός βοηθός.