Επιστροφή στο Forum : Z4 E85 Σύστημα Πέδησης
Ήρθε η ώρα να αλλάξω τους μπροστινούς δίσκους στο Ζ4 2.5ι.
Οι μέχρι τώρα επιλογές μου είναι
1. Δίσκοι + Τακάκια BMW αλλά δεν γνωρίζω το κόστος τους ακόμα
2. Δίσκοι (τρυπιτοι) + Τακάκια GALFER με κόστος 300ε χωρίς τοποθέτηση.
Έχετε καμιά άλλη επιλογή να προτείνετε?
Βάλε φρένα από το Z4 3.0. Πουλάει ένα παληκάρι εδώ από το 320d. Είναι τα ίδια.:hello:
300 euro για δισκοτακάκια κρίμα είναι. 200 κάνουν τα μαμα.
δε μας ειπες αν σε ενδιαφερει αναβαθμιση των φρενων..
δηλαδη αν θες να βαλεις μεγαλυτερης διαμετρου..
αλλο αυτο...
αν θες να κρατησεις τη τωρινη διασαση των φρενων σου,σου προτεινω να βαλεις galfer.υποθετω ειναι τα χαρακτα.
τα τακκακια ειναι πιο σκληρα απο το μαμα,αλλα εχει διαφορα.δε χρειαζεται ζεσταμα.
οσο για τις δισκοπλακες,χαρακτες ειναι..και πιο μουρικες και πιο αποδοτικες,αλλα η ζωη τους θα ειναι κατιτις συντομοτερη απο τα μαμα.
μη φανταστεις ομως οτι θα ξεσκιστεις να τους αλλαξεις μεσα σε εν αχρονο....ετσι?
αν παλι δε σε νοιαζει τιποτα απο αυτα....βαλε μαμα και οσο το δυνατον φθηνοτερα!
Για αναβάθμιση δεν με ενδιαφέρει καθώς το κόστος είναι πολύ υψυλό, οπότε θα ήθελα να αλλάξω μόνο δίσκους και τακάκια. Σε αυτά τα δύο θα ήθελα καλής ποιότητας και όχι αναγκαία τα πιο φτηνά. Η πρόταση της Galfer είναι με τρυπιτούς δίσκους στην ίδια διάσταση.
Όσο για τα μαμά είχα την εντύπωση οτι είναι πολύ πιο ακριβά απο τα 200ε που αναφέρατε αλλά ακόμα δεν έχω πάει σε αντιπροσωπία να ρωτήσω.
Απο εξωτερικό γνωρίζετε κάποιο εγγυημένο site που να πουλάνε ΟΕΜ δισκους + τακάκια σε χαμηλότερες τιμές απο εδώ ?
σε αφτερμαρκετ δισκους-τακκακια αυτες ειναι οι τιμες.το ξερω γιατι επιλεγω brembo αντι για galfer.
οι δισκοι σου ειναι 300 χιλιοστων ετσι δεν ειναι?
για αγορα απο εξωτερικο δε ξερω να σε φωτισω.αν καποιος αλλος ξερει...
παντως για ελληνικη αγορα τετοιες τιμες παιζουν
Πρόσεξε με τα aftermarket τακάκια διότι πολλές φορές λόγω μεγαλύτερης σκληρότητας υλικών τρίζουν και σφυρίζουν με αποτέλεσμα να γίνονται πολύ ενοχλητικά.
Σε απόδοση εννοείται ότι είναι καλύτερα αλλά ο θόρυβος μπορεί να είναι ανυπόφορος.
Πιστευω OEM τακακια με brembo δισκους ειναι μια καλη επιλογη εφοσον δεν θελεις αναβαθμιση.
MarinosE46
10-02-15, 19:45
παιδιά,το ποστ είναι 5 χρόνων.Θα έχει ξανααλλάξει δίσκους και τακάκια το παλικάρι ή θα έχει δώσει το αυτοκίνητο.
παιδιά,το ποστ είναι 5 χρόνων.Θα έχει ξανααλλάξει δίσκους και τακάκια το παλικάρι ή θα έχει δώσει το αυτοκίνητο.
:icon_kidr:icon_kidr
οτι να'ναι, χαχα
Συντομα ειμαι για αλλαγη δισκων μπρος και μαλλον και πισω. Μπροστα φοραει το Ζ αεροζιμενους 286mm και πισω μη αεριζομενους 280mm (η αληθεια ειναι οτι δεν εχει βαρος πισω οποτε ισως γι αυτο) . Δεν μπορω να πω οτι εχω προβλημα με την δυναμη του φρεναρισματος, βεβαια μολις πιεστουν πεφτει αρκετα η αποδοση
Οι επιλογες που εχω:
- Μενω μαμα οπως ειμαι και βαζω καινουριους δισκους τακακια
- Στο μεγαλυτερα 3,0 και 3,0si μπροστα φορανε 300αριδες η 325 δισκους αντιστοιχα σαν του 330 Ε46 και πισω 294mm με δαγκανα που φορανε ολα τα 46αρια μεχρι και το 328. Το προβλημα πισω ειναι οτι εχω διαβασει οτι αμα παρω απο το 46αρι θα εχω προβλημα με το φρενο του χειροφρενου(κατι τετοιο). Αμα εβαζα μονο τα μπροστινα του 330 και εμενα στα πισω μαμα θα ηταν προβλημα που χαλαει η εργοστασιακη αναλογια μπρος πισω?? ?
Δες τα πιστονια αρχικα τι διαμετρο εχουν . Αν ειναι τα ιδια δεν θα εχεις διαφορα .
Δες τα πιστονια αρχικα τι διαμετρο εχουν . Αν ειναι τα ιδια δεν θα εχεις διαφορα .
Που μπορω να βρω την διαμετρο των πιστονιων; Διαφορα σε φρεναρισμα δεν θα εχω με μεγαλυτερους δισκους; Αυτο που μπορω να βρω ειναι οτι την ιδια δαγκανα φοραει και το 3λιτρο με 300mm δισκους απλα θελω αλλο carrier. Οι 325mm δισκοι ειναι πιο χοντροι οποτε θελω και αλλη δαγκανα. Βεβαια στα μετεχειρα carrier σκετο δεν πουλαει κανεις οποτε ειτε κρατησω τις δαγκανες (για 330mm) ειτε παρω πακετο δαγκανες-carrier για 325mm το ιδιο θα ειναι.
Αν οι 300mm εχουν ιδιο παχος με τα δικα σου , δεν αξιζει τον καπο . Για εμενα καλυτερα να παρεις τους 325mm καθως το παχος ειναι που κανει τι διαφορα στην αντοχη των φρενων . Αν εβαζες και πισω εκει θα ειχες αλλο αμαξι μιας και τα πισωκινητα φρεναρουν και με τα πισω φρενα . ( Δεν λεω οτι τα αλλα δε φρεναρουν αλλα οτι εχουνμεγαλυτερη κατανομη στον πισω αξονα )
Αν οι 300mm εχουν ιδιο παχος με τα δικα σου , δεν αξιζει τον καπο . Για εμενα καλυτερα να παρεις τους 325mm καθως το παχος ειναι που κανει τι διαφορα στην αντοχη των φρενων . Αν εβαζες και πισω εκει θα ειχες αλλο αμαξι μιας και τα πισωκινητα φρεναρουν και με τα πισω φρενα . ( Δεν λεω οτι τα αλλα δε φρεναρουν αλλα οτι εχουνμεγαλυτερη κατανομη στον πισω αξονα )
Στην συγκριση μεγαλυτερα φρενα vs τρυπιτους δισκους ποια ειναι η αποψη σου;;
Η δικιά μου, αν μετράει για σένα, είναι μεγαλύτερα φρένα. Τους τρυπητούς τους αποφεύγω.
Η δικιά μου, αν μετράει για σένα, είναι μεγαλύτερα φρένα. Τους τρυπητούς τους αποφεύγω.
Εννοειται Πετρο, γι αυτο ρωταω γιατι δεν εχω προσωπικη εμπειρια στις διαφορες.
Για εμενα οι τρυπητοι ειναι marketing . Μια δυο φορες να τους αναψεις ειναι πολυ πιθανο να ραγισουν λογω ελλειψης υλικου . Οι δισκοι πρεπει να ειναι μονο χαρακτοι για να καθαριζουν το τακακι απο τη σκονη που βγαζει . Αν ηταν καλυτεροι οι τρυπητοι θα τους χρησιμοποιουσαν και στα αγωνιστικα ( εννοω επιπεδο WRC ) αλλα δεν ειναι . Παλιοτερα καποιες εταιρειες ειχαν βγαλει αγωνιστικους τρυπιτους ( εγω εχω ενα σετ AP racing το οποιο ηταν δωρο ) ομως για να τους σταματησαν θα διαπιστωσαν υστερηση σε συγκρηση με τους χαρακτους που χρησιμοποιουν πλεον .
Μια δυο φορες να τους αναψεις ειναι πολυ πιθανο να ραγισουν λογω ελλειψης υλικου . Οι δισκοι πρεπει να ειναι μονο χαρακτοι για να καθαριζουν το τακακι απο τη σκονη που βγαζει
Το αυτό.
Άχρηστοι χαρακτήρες για να γεμίσει το μήνυμα και να μπορέσω να ποστάρω.
Οκ νομιζω βρηκα λυση για 325 μπροστα και 294 πισω. Για δισκους και τακακια τι προτεινετε απο αποψη κοστους και ποιοτητας? Να πληρωσω ΟΕΜ BMW η να κοιταξω στο εμποριο για brembo, ate? Τα κεραμικα τακακια αξιζουν??
giannis 116
12-06-16, 21:38
Εγω θα σου προτεινα μαμα δισκους και τακακια φεροντο ή ατε. Αν βρεις κεραμικα, ακομα καλυτερα.
Εγω θα σου προτεινα μαμα δισκους και τακακια φεροντο ή ατε. Αν βρεις κεραμικα, ακομα καλυτερα.
Βλεποντας τιμες συγκριτικα τα κεραμικα ΑΤΕ στο εμποριο κοστιζουν οσο πληρωσα τα απλα στην ΒΜW. Περιπου 20% παραπανω απο τα απλα ΑΤΕ
Πρεπει να αποφασισεις αρχικα τι θα αλλαζεις συχνοτερα . Σου δινω δυο ακραια παραδειγματα , στο πρωτο εχεις πολυ σκληρους δισκους σχεδον αγωνιστικους η' αγωνιστικους και τακακια ''εμποριου'' . Σε αυτη τη περιπτωση θα αλλαξεις πεντε φορες τακακια και οι δισκοι θα ειναι ακομη καλοι . Στο δευτερο εχεις δισκους "εμποριου" και τακακια ας πουμε carbone lorraine . Σε αυτη τη περιπτωση θα αλλαξεις 2-3 φορες δισκους και τα τακακια θα εχουν ακομη παστα .
Αν ηταν να πας απλα σε αλλαγη λογω φθορας θα σου ελεγα να βαλεις ενα τιμιο δισκο και τακακι , αλλα απο τη στιγμη που το κανεις για καλυτερες επιδοδεις θελει μελετη .
Μετα πρεπει να σκεφτεις το ποσο γρηγορα θες να ερχονται σε θερμοκρασια λειτουργιας και για ποση ωρα . Αυτος ειναι πινακας της ferodo που δειχνει θερμοκρασια/συντελεστη τριβης απο τις παστες που εχει http://www.ferodoracing.com/products/car-racing/racing-brake-pads/dsuno/
Διαβασε λιγο τα παραπανω και ρωτα οτι χρειαστεις .
Προσωπικα δεν θα κοιταγα τα εργοστασιακα για επιδοσεις αλλα κατι σε brembo κλπ και σιγουρα οχι σε κεραμικα καθως βραζουν ευκολα .
Σιγα σιγα ετοιμαζεται η αναβαθμιση.
Τελικα αποφασισα να αναβαθμισω στο συστημα του 3,0si που εχει 325mm δισκους μπροστα (περιμενω ενα καλο deal απο ebay για συστημα μπροστα απο 330) και πισω 294mm. Eχουν αγοραστει οι δαγκανες για πισω ηδη (120 ευρω απο ebay).
Μεσα στον μηνα θα παω τις πισω δαγκανες που εχω αγορασει να βαφτουν (αμμοβολη και ηλεκτροστατικη) ωστε να κρατησουν. Αποφασισα οτι το χρωμα που θα βαφτουν θα ειναι το σκουρο μπλε ιδιο με τις M Sport δαγκανες που δινει η BMW στα καινουρια. Σαν αυτες (http://performancedrive.com.au/wp-content/uploads/2014/08/2014-BMW-428i-M-Sport-brakes.jpg)
Απο εκει και περα οι επιλογες για δισκους τακακια ειναι οι εξης:
1)MTec (http://www.mtecbrakes.com/brake-discs/bmw/z4-roadster-e85-03-09/z4-3-0si-04-06-12-09.html) χαρακτοι με EBC Green stuff στα 440 ΕΥΡΩ (απο Αγγλια- 60 ευρω μεταφορικα)
2)ΜTec (http://www.mtecbrakes.com/brake-discs/bmw/z4-roadster-e85-03-09/z4-3-0si-04-06-12-09.html) χαρακτοι με EBC Red Stuff στα 460 ΕΥΡΩ (λιγο πιο "αγωνιστικο τακακι")
3)Αftermarket ATE δισκοι με κεραμικα τακακια της ιδιας στα 300 ΕΥΡΩ
4)Αftermarket ATE δισκοι με τακακια Ferodo DS Performance στα 400 ΕΥΡΩ
5)BMW δισκοι και τακακια (λογικα ΑΤΕ ειναι και αυτοι) στα 370 ευρω
Η βαφη στις δαγκανες παει 60 ευρω το ζευγαρι απλα πρεπει να παρω μετα το κιτ επισκευης (καπου 20 ευρω το ζευγος) γιατι στον φουρνο καιγονται τα λαστιχα. Ετσι και αλλιως θα το εκανα αυτο γιατι οι δαγκανες απο αγγλια δεν ξερω ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχουν κανει.
To συνολο παει αρκετα ψηλα αλλα ετσι και αλλιως θα εμπαινε το χερι στην τσεπη καθοτι οι δισκοι-τακακια ειναι στα τελευταια τους. Ισως μπορεσω να παρω κατι πισω αν πουλησω τα φρενα που ειχε αρχικα το Ζ (286 μπροστα ventilated και 280 πισω solid).
Ποια πιστευετε ειναι η καλυτερη επιλογη απο τις παραπανω ή εαν εχετε καποια αλλη προταση στα ιδια επιπεδα οικονομικα. Οπως το βλεπω επικρατεστερη ειναι η 3η επιλογη (aftermarket ATE)
Αν χρησιμοποιεις τα φρενα πολυ και εντονα μη βαλεις κεραμικα και ebc θα βρασουν . Να βαλεις ferodo και αν δεν θες ds performance να πας σε premier .
Αν χρησιμοποιεις τα φρενα πολυ και εντονα μη βαλεις κεραμικα και ebc θα βρασουν . Να βαλεις ferodo και αν δεν θες ds performance να πας σε premier .
Κωνσταντινε ενα track day το χρονο περιπου κανω αντε δυο το πολυ(και εκει δεν το σκιζω). Πιστευω τωρα με τα μεγαλυτερα φρενα δυσκολα να βρασουν εκτος πιστας. Ειναι και αρκετα ελαφρυ το Ζ συγκριτικα. Τα Premier ειναι ανωτερα απο ΟΕΜ ΑΤΕ;
Ειναι ανωτερα απο τα ATE ακομα και τα premier . To λεει και η ΑΤΕ http://www.ate-brakes.com/www/ate_de_en/themes/10_products/channel_disc_brakes_en/productinfo_ceramic_brake_pads_en.html?page=2
Εγω στο polo που εχω αλλαξα το Πασχα σε ferodo premier απο ΑΤΕ που ειχε απο VW και με δισκους θυγατρικης της brembo , dot 4 υγρα και ελαστικα σωλινακια τα φρενα ειναι ενα με δυο κλικ πανω απ' οτι πριν .
Τωρα εσυ που κανεις τοσες αλλαγες προς το καλυτερο θα ειναι η μερα με τη νυχτα .
Επισης σαν επιλογες για τακακια υπαρχουν τα ΑΤΕ fast road και ferodo thermoquiet .
Ok θα το κοιταξω και αυτα. Αν ειναι περιπου στα ιδια επιπεδα με τα ΑΤΕ οικονομικα θα τα προτιμησω.
Ξεκινησε η διαδικασια αναβαθμισης των φρενων.
Εστειλα για αμμοβολη και ηλεκτροστατικη βαφη (αφου λυθηκαν ολα) τις πισω δαγκανες που ειχα αγορασει. Επελεξα ενα ουδετερο ανθρακι χρωμα το οποιο δεν ειναι καγκουρικο και δεν θα φαινεται και η βρωμια πανω του. Περιμενω ενα καλο deal για φρενα μπροστα απο 330 ή Ζ4 3,0si και στην συνεχεια θα γινει η αγορα δισκοι-τακακια.
Πριν
http://i1096.photobucket.com/albums/g340/stzagos/DC1FA44B-988C-4ECE-807F-769CA74FEA9E.jpg (http://s1096.photobucket.com/user/stzagos/media/DC1FA44B-988C-4ECE-807F-769CA74FEA9E.jpg.html)
Μετα
http://i1096.photobucket.com/albums/g340/stzagos/A21CC7AF-2FB4-46A7-B6EB-9930C2EB6E4B.jpg (http://s1096.photobucket.com/user/stzagos/media/A21CC7AF-2FB4-46A7-B6EB-9930C2EB6E4B.jpg.html)
Δεν έχω διαβάσει σχεδόν ποτέ καλά λόγια για τακάκια EBC. Επίσης για δίσκους έχω άριστα σχόλια να κάνω για αυτούς της Zimmermann και σε κόστος και σε αντοχή.
Αφού την κάνεις την αναβάθμιση που την κάνεις, αν μπορείς βάλε σωληνάκια υψηλής μαζί με ένα υγρό φρένων με υψηλό σημείου βρασμού, πχ Motul RBF 600. Θα σου λύσει άπαξ δια παντός το πρόβλημα του fade στις πολλές επαναλήψεις.
Με το καλό, οι αναβαθμίσεις στα φρένα είναι συνήθως "υποβαθμισμένες".
Δεν έχω διαβάσει σχεδόν ποτέ καλά λόγια για τακάκια EBC. Επίσης για δίσκους έχω άριστα σχόλια να κάνω για αυτούς της Zimmermann και σε κόστος και σε αντοχή.
Αφού την κάνεις την αναβάθμιση που την κάνεις, αν μπορείς βάλε σωληνάκια υψηλής μαζί με ένα υγρό φρένων με υψηλό σημείου βρασμού, πχ Motul RBF 600. Θα σου λύσει άπαξ δια παντός το πρόβλημα του fade στις πολλές επαναλήψεις.
Με το καλό, οι αναβαθμίσεις στα φρένα είναι συνήθως "υποβαθμισμένες".
Eλεγα να βαλω DOT 5.1 υγρο φρενων. Υπερβολη?
Για τα σωληνακια υψηλης το εχω υποψην.
Ολοκληρώθηκε σήμερα η αναβάθμιση.
Kιτ επισκευής στις δαγκάνες, Δίσκοι ΑΤΕ coated και τακάκια Ferodo Premier και DOT4 υγρά φρένων.
Στο αισθητικό κομμάτι γέμισε ωραια η ζάντα και οι δαγκανες δείχνουν ωραια χωρίς να κάνουν μπαμ.
Στο πρακτικό κομμάτι πρέπει να στρώσω πρώτα και μετά θα πιεστεί για να καταλάβω εάν πέταξα τα λεφτά μου ή όχι :calm:
:greenboun
http://i1096.photobucket.com/albums/g340/stzagos/IMG_1094.jpg
http://i1096.photobucket.com/albums/g340/stzagos/IMG_1095.jpg
Πολύ πιο ωραίο φαίνεται με τον μεγάλο δίσκο!!!
Πολύ καλό!
Κιτ επισκευής στις δαγκάνες τι εννοείς;
Πολύ καλό!
Κιτ επισκευής στις δαγκάνες τι εννοείς;
Καινουριες τσιμούχες στεγανοποίησης. Επειδη βάφτηκαν με ηλεκτροσταστικη οι δαγκανες και μπήκαν σε φουρνο ηταν απαραίτητο αλλα καλο ηταν ετσι και αλλιως προληπτικά αφου οι δαγκανες ηταν αγνώστου κατάστασης. Τωρα εγιναν σαν καινουριες.
Repair set brake caliper το ονομάζει η BMW.
Και πλυμένη!
http://i1096.photobucket.com/albums/g340/stzagos/400FA5FA-8AAA-4922-9874-AE4BD0F64915.jpg
http://i1096.photobucket.com/albums/g340/stzagos/EBBBD530-FD8D-4073-9BF8-D8AE2C93B8FC.jpg
εντάξη αν κάποιος είναι μερακλής δεν κρύβετε πώς να το κάνουμε
καλοφόρετα!
perfect!
εντάξη αν κάποιος είναι μερακλής δεν κρύβετε πώς να το κάνουμε
καλοφόρετα!
perfect!
Ευχαριστω πολυ! :cheers:
rapid_fast
10-10-16, 10:23
Δείχνει πάρα πολύ όμορφο...:greenboun
Σαν πολλούς άλλους απ'οτι διάβασα εδώ μεσα έχω και εγώ (μετά από 2500 χιλιομετρα αναμονής μήπως και διορθωθεί) τρέμουλο στο τιμόνι όταν κόβω στα πολλά χλμ. Επίσης τρίζουν έντονα τα τακάκια.
Αυτή την στιγμή κυνηγάω την antallaktikaonline.gr πως θα μου καλύψουν τους δίσκους εντός εγγύησης.
Το θέμα είναι: Μήπως να μην αλλαχτούν και απλα να τορναριστουν όπως διάβασα? Το τακάκι που τρίζει (ferodo premier) να το βγάλω και να βάλω μαμισια και ας βγάζουν πιο πολύ σκόνη?
MarinosE46
01-02-17, 15:19
Σαν πολλούς άλλους απ'οτι διάβασα εδώ μεσα έχω και εγώ (μετά από 2500 χιλιομετρα αναμονής μήπως και διορθωθεί) τρέμουλο στο τιμόνι όταν κόβω στα πολλά χλμ. Επίσης τρίζουν έντονα τα τακάκια.
Αυτή την στιγμή κυνηγάω την antallaktikaonline.gr πως θα μου καλύψουν τους δίσκους εντός εγγύησης.
Το θέμα είναι: Μήπως να μην αλλαχτούν και απλα να τορναριστουν όπως διάβασα? Το τακάκι που τρίζει (ferodo premier) να το βγάλω και να βάλω μαμισια και ας βγάζουν πιο πολύ σκόνη?
Για τα τακάκια,υπάρχει μια πάστα με την ονομασία ''γράσσο χαλκού'' που μπαίνει στις πλάτες των τακακιών στα σημεία επαφής με την δαγκάνα και το τρίξιμο σταματά.
Για το τρέμουλο τώρα,είσαι βέβαιος ότι ευθύνονται οι δίσκοι και όχι πχ τα silent block της μπροστινής αντιστρεπτικής?Θα μου πεις εύλογα ότι δεν το έκανε πριν,αλλά η δύναμη πέδησης μεγάλωσε και ίσως να έχει σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση αδυναμιών που δεν υπήρχαν πριν.
Για τα τακάκια,υπάρχει μια πάστα με την ονομασία ''γράσσο χαλκού'' που μπαίνει στις πλάτες των τακακιών στα σημεία επαφής με την δαγκάνα και το τρίξιμο σταματά.
Για το τρέμουλο τώρα,είσαι βέβαιος ότι ευθύνονται οι δίσκοι και όχι πχ τα silent block της μπροστινής αντιστρεπτικής?Θα μου πεις εύλογα ότι δεν το έκανε πριν,αλλά η δύναμη πέδησης μεγάλωσε και ίσως να έχει σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση αδυναμιών που δεν υπήρχαν πριν.
Ελεγχθήκαν όλα τα συνεμπλοκ κτλ. Όλα είναι μια χαρα. Μετά μπήκε σε φρενομετρο και με σταθερό φρενάρισμα έδειχνε αυξομειώσεις στην ένταση του φρεναρίσματος, κάτι που δηλώνει στραβούς δίσκους. Βεβαια υπάρχει ολόκληρη επιστήμη και ένα καρο συζητήσεις γύρω από το θέμα "στραβοί δίσκοι".
Η antallaktikaonline.gr μου ζηταει να στείλω τους δίσκους για 6-8!!!!! βδομάδες Γερμανία για έλεγχο και μετά θα καλύψουν την εγγύηση. Κατά τα αλλα εγγύηση κατασκευαστή και @@ μάντολες.
Επειδή δεν έχω χρόνο να χάνω για βλακείες και απατεώνες θα μπει ο δίσκος σε τορνο να δούμε τι γίνεται. Εάν έρχεται με ένα μικρο φάγωμα καλώς. Εάν είναι πολύ βάζω άλλους και μετά στέλνω τους δίσκους έξω να τους βάλουν εκεί που ξέρουν. Άκου δίσκος 325mm να στραβώνει. Δηλαδή εάν είχα μπει πιστα τι θα έκανε? Θα έσπαγε στα δυο???
Την παστα θα την δοκιμάσω και βλέπουμε.
Γενικά όλοι οι δίσκοι θέλουν στρώσιμο με προοδευτικό φρενάρισμα για κάποια χιλιόμετρα. Αυτό που μπορείς να κάνεις πριν τον τορνο είναι να κάνεις τουλάχιστον 4 φορές φρενάρισμα πανικού από τα 150 και να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. Το είχαμε κάνει σε Μ6 και δούλεψε.
Η διαδικασία δεν είναι για να ισιωσουν οι δίσκοι.
Γενικά όλοι οι δίσκοι θέλουν στρώσιμο με προοδευτικό φρενάρισμα για κάποια χιλιόμετρα. Αυτό που μπορείς να κάνεις πριν τον τορνο είναι να κάνεις τουλάχιστον 4 φορές φρενάρισμα πανικού από τα 150 και να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. Το είχαμε κάνει σε Μ6 και δούλεψε.
Η διαδικασία δεν είναι για να ισιωσουν οι δίσκοι.
Been there done that :search:
2500 χιλιόμετρα έχουν κάνει επίσης. Θα έπρεπε να είχαν στρώσει ακόμα και χώρις το παραπάνω.
Δεν γράφεις κάπου ότι το έκανες Στέλιο.
Τα 2500 χλμ. δεν λένε κάτι αν δεν στρώθηκαν σωστά.
Δεν γράφεις κάπου ότι το έκανες Στέλιο.
Τα 2500 χλμ. δεν λένε κάτι αν δεν στρώθηκαν σωστά.
Έχεις δίκιο, το search το έβαλα με την έννοια ότι διάβασα ότι μπορούσα και δοκίμασα ΚΑΙ αυτό :)
ΟΚ, οπότε πάς για τορνο. Κρίμα πάντως για τους ολοκαίνουριος δίσκους!!!!
ΟΚ, οπότε πάς για τορνο. Κρίμα πάντως για τους ολοκαίνουριος δίσκους!!!!
Κριμα δεν λες τιποτα διπλα ομως στην ασφαλεια ας κρατησουν και λιγο λιγοτερο δεν πειραζει. Ο τορνος λογικα θα φαει μικρομετρικα οσο χρειαζεται να ερθουν στα ισια τους. Πολλοι λενε οτι δεν στραβωνουν οι δισκοι και ουσιαστικα επικαθονται υπολειματα απο το τακακι. Οποτε αυτο καθαριζεις στον τορνο.
Κανε ενα search για "brake disc skimming"
Πω , τι να πω . Πιο πολυ στεναχωριεμαι που στα προτεινα και αποτελεσμα δεν εχεις . Δε καταλαβαινω γιατι να τριζει το premier , να ηταν ds και πανω να πω ενταξει . Οι δισκοι που αγορασες ξερεις αν ειναι σκληρυμενοι ?
Πω , τι να πω . Πιο πολυ στεναχωριεμαι που στα προτεινα και αποτελεσμα δεν εχεις . Δε καταλαβαινω γιατι να τριζει το premier , να ηταν ds και πανω να πω ενταξει . Οι δισκοι που αγορασες ξερεις αν ειναι σκληρυμενοι ?
Κωσταντινε δεν τρεχει τιποτα, δεν ειναι τοσο το θεμα μου το τριξιμο, μπορει μαλιστα με την παστα να φτιαχτει.
Οι δισκοι μου ειναι αυτοι:
https://www.antallaktikaonline.gr/search?keyword=24.0125-0138.1
Η επιστρωση που γραφει οτι εχουν , εχει φυγει ? Αυτα τα ρωταω μηπως και βρουμε γιατι τριζουν τα τακακια . Οι δισκοι κανονικα πρεπει αν τους στελνουν Γερμανια χωρις δικη σου χρεωση να τους στειλεις , καθως δε δικαιολογειται τοσο συντομα και φυσιολικη χρηση να στραβωσαν . ΑΤΕ ειναι οχι κινεζικοι .
Η επιστρωση που γραφει οτι εχουν , εχει φυγει ? Αυτα τα ρωταω μηπως και βρουμε γιατι τριζουν τα τακακια . Οι δισκοι κανονικα πρεπει αν τους στελνουν Γερμανια χωρις δικη σου χρεωση να τους στειλεις , καθως δε δικαιολογειται τοσο συντομα και φυσιολικη χρηση να στραβωσαν . ΑΤΕ ειναι οχι κινεζικοι .
Ναι εχει φυγει απο τις πρωτες μερες. Συμφωνω οτι δεν δικαιολογειται αλλα το προβλημα ειναι οτι πρεπει να παει συμφωνα με λεγομενα τους Γερμανια σε αυτους, παροτι εχουν "εγγυηση κατασκευαστη". Το θεμα ειναι πως θα μεινει το αμαξι τοσες μερες χωρις δισκους? Συνεργειο? Αναφερουν 6-8 εβδομαδες για ελεγχο. Θα επρεπε να συνεργαζονται με τοπικο συνεργειο εστω για τον ελεγχο. Βασικα την πατησα γιατι ειχα την εντυπωση οτι ηταν Ελληνικο e-shop. Μετα εμαθα οτι βρισκονται Γερμανια.
Οντως ειναι προβλημα αυτο . Με τορνο θα φτιαξουν και μη σε φοβιζει δεκατα αφαιρουν ουτε καν χιλιοστο .
Τα είχα πάθει και εγώ με ATE δίσκους και τακάκια τεξταρ. Είχα βάλει στο τέλος Ferodo premier και ησύχασα, δε θυμάμαι ακριβώς τι είχα κάνει. Είχα ταλαιπωρηθεί αρκετά.
Δίσκοι μόνο BMW γνήσιο ανταλλακτικό από την αντιπροσωπεία, όχι από το ebay, όχι από μικροπρομηθευτές.
Όλα αυτά τα Γερμανικά αντίγραφα είναι για το χυτήριο επιτόπου, είναι β' ή χειρότερης διαλογής.
Τακάκια άσε τα Ferodo, είναι καλύτερα από τα ΟΕΜ (δε βγάζουν πολύ μαυρίλα όσο τα απαράδεκτα σε αυτό το θέμα ΟΕΜ και τεξταρ).
Τα είχα πάθει και εγώ με ATE δίσκους και τακάκια τεξταρ. Είχα βάλει στο τέλος Ferodo premier και ησύχασα, δε θυμάμαι ακριβώς τι είχα κάνει. Είχα ταλαιπωρηθεί αρκετά.
Δίσκοι μόνο BMW γνήσιο ανταλλακτικό από την αντιπροσωπεία, όχι από το ebay, όχι από μικροπρομηθευτές.
Όλα αυτά τα Γερμανικά αντίγραφα είναι για το χυτήριο επιτόπου, είναι β' ή χειρότερης διαλογής.
Τακάκια άσε τα Ferodo, είναι καλύτερα από τα ΟΕΜ (δε βγάζουν πολύ μαυρίλα όσο τα απαράδεκτα σε αυτό το θέμα ΟΕΜ και τεξταρ).
Όπως τα λες Δημήτρη :banghead:
Φαίνεται να έγινε δουλίτσα. Μετά από ένα στρώσιμο και μια βόλτα σε νορμάλ ρυθμούς με δοκιμές για τρέμουλο κτλ δεν παρατήρησα κάτι.
Άμα δεν πάθεις, δεν θα μάθεις. Μονο BMW δίσκους!
antallaktikaonline.gr ειστε γτπ...
Στελιο μακάρι να έφτιαξαν φιλε.
Εγω με Zimmerman Τρυπητους στο 330 και τακάκια τεξταρ κανενα θεμα.
Στο Μ3 θα χρειαστώ σε λιγο καιρο δισκους μπροστα και δεν ξερω τι να παρω (διαβάζω οι περισσότεροι βάζουν οεμ-ατε).
Τακάκια δεν ξερω τι φοραει μπροστα παντως πολυ μαυρίλα, πισω ήθελαν αλλαγη εβαλα τεξταρ και ειναι αισθητά καλύτερα και σε μαυρίλα και σε φρενο. Εβαλα και σωληνάκια υψηλης και ειναι πολυ καλυτερο το φρενο.
Στελιο μακάρι να έφτιαξαν φιλε.
Εγω με Zimmerman Τρυπητους στο 330 και τακάκια τεξταρ κανενα θεμα.
Στο Μ3 θα χρειαστώ σε λιγο καιρο δισκους μπροστα και δεν ξερω τι να παρω (διαβάζω οι περισσότεροι βάζουν οεμ-ατε).
Τακάκια δεν ξερω τι φοραει μπροστα παντως πολυ μαυρίλα, πισω ήθελαν αλλαγη εβαλα τεξταρ και ειναι αισθητά καλύτερα και σε μαυρίλα και σε φρενο. Εβαλα και σωληνάκια υψηλης και ειναι πολυ καλυτερο το φρενο.
Ότι πάρεις Ζαχαρια παρτό από κάποιον που στην περίπτωση στραβής μπορείς να του δείξεις το πρόβλημα πάνω στο αμάξι, γιατί εγώ με τους μπαγλαμάδες που έμπλεξα περιμεναν να στείλω τους δίσκους Γερμανια για εβδομάδες...:angryfire
giannis 116
03-02-17, 16:48
Kι εγω την ειχα πατησει με την 1 με αφτερμαρκετ επωνυμους δισκους. Ειχα βαλει Zimmermann σε πολυ γνωστο φρενά μαλιστα και ειχα τρεμουλο παρ ολη την ευλαβικη χρηση και στρωσιμο. Τους αλλαξα με μαμα γνησιους bmw και ηταν υποδειγματικοι. Εκτοτε εβαζα μονο γνησιους bmw με διαφορα τακακια και δεν ειχα προβλημα απ τους δισκους. Τελικα κατεληξα στον καλυτερο συνδυασμο, γνησιοι μαμα δισκοι με ΑΤΕ τακακια, made in Italy, γιατι στην πιατσα παιζουν και Κινεζικα! Θελει προσοχη γενικα και ναι, για καποια ανταλλακτικα, ειναι αναντικαταστατα τα μαμα εργοστασιου.
Εγώ προτιμώ Brembo δίσκους.
Εγω τους Zimmerman τους ειχα παρει απο eBay.de και δεν ειχα κανενα θεμα.
Εγω τους Zimmerman τους ειχα παρει απο eBay.de και δεν ειχα κανενα θεμα.
Είναι θέμα τύχης μάλλον. Το πρόβλημα είναι άμα τύχει η στραβή με τέτοιο ανταλλακτικό δεν βγάζεις άκρη με ηλεκτρονικά καταστήματα.
Ολοι οι δισκοι επώνυμοι και μη καλοι ειναι παιδες!
το τακακι να προσεξετε να μην τσιριζει για αυτο παρτε ιδεες απο τα μελοι.
Ολοι οι δισκοι επώνυμοι και μη καλοι ειναι παιδες!
το τακακι να προσεξετε να μην τσιριζει για αυτο παρτε ιδεες απο τα μελοι.
Πως δικαιολογείς το στράβωμα των δίσκων τότε χωρίς καν να έχει πιεστεί το αυτοκίνητο???
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.