PDA

Επιστροφή στο Forum : 318ci μεταχειρισμενο αγορα, τι να προσεξω?


trifonas
17-02-10, 12:04
Παιδια χρειαζομαι τη βοηθεια σας ΑΜΕΣΑ!!!!!
Ετοιμαζομαι για αγορα μεταχ 318ci Μpack facelift μοντελο 3/2004 ελληνικο 145000χιλ γυρω στα 15-16000 ευρω.
χρειαζομαι την εμπειρια οσων γνωριζουν ή τυχαινει να ειναι ιδιοκτητες.
Ποιες ειναι οι βλαβες που εχουν παρουσιασει τα συγκεκριμενα μοντελα?
τι χρειαζεται απο μεγαλο σερβις στα 150.000 χιλ και ποσο κοστιζει?
τι καταναλωση εχει κατα προσεγγιση?
απο ακρομπαρα ψαλιδια κρεμαργιερες εχουμε κανενα ιστορικo βλαβων?

ευχαριστω.

NIKOS Z3
17-02-10, 12:46
εμενα προσωπικα μου αρεσει για τις βλαβες και συντηρηση δν νομιzω οτι εχει διαφορα απο τα υπολυπα απλα να το τσεκαρει7

fast-enough
17-02-10, 12:51
Παιδια χρειαζομαι τη βοηθεια σας ΑΜΕΣΑ!!!!!
Ετοιμαζομαι για αγορα μεταχ 318ci Μpack facelift μοντελο 3/2004 ελληνικο 145000χιλ γυρω στα 15-16000 ευρω.
χρειαζομαι την εμπειρια οσων γνωριζουν ή τυχαινει να ειναι ιδιοκτητες.
Ποιες ειναι οι βλαβες που εχουν παρουσιασει τα συγκεκριμενα μοντελα?
τι χρειαζεται απο μεγαλο σερβις στα 150.000 χιλ και ποσο κοστιζει?
τι καταναλωση εχει κατα προσεγγιση?
απο ακρομπαρα ψαλιδια κρεμαργιερες εχουμε κανενα ιστορικo βλαβων?

ευχαριστω.
Για service δεν ξέρω γιατί ακόμα έχω 80.000.
Βλάβη μου έβγαλε πολλαπλασιαστές...
και άλλαξα και ψαλίδια γιατί τα σινεμπλόκ θέλανε αλλαγή...
Η κατανάλωση με μεικτή (κυρίως εντός αθήνας) οδήγηση από τότε που το αγόρασα έχει γύρω στα 10λ.

kloukakis
17-02-10, 13:35
Ρε trifona, αμαρτία δεν είναι να σκοτώσεις το ις τώρα που το έχεις κάνει ΠΕΝΑ?

διαφορικά-σαλόνια-ζαντες και ποιος ξέρει τι άλλο....

Το ci είναι πιο βαρύ και δεν έχει τόση δύναμη..... Ασε που νομίζω πως μπορείς να το βρεις και σε καλύτερη τιμή....

Εύχομαι ότι κάνεις να μην το μετανιώσεις ουτε στιγμή!!!

antreas
17-02-10, 14:11
16000 για 150000 χλμ ειναι καπως πολλα..

rapid_fast
17-02-10, 14:12
Παιδια χρειαζομαι τη βοηθεια σας ΑΜΕΣΑ!!!!!
Ετοιμαζομαι για αγορα μεταχ 318ci Μpack facelift μοντελο 3/2004 ελληνικο 145000χιλ γυρω στα 15-16000 ευρω.
χρειαζομαι την εμπειρια οσων γνωριζουν ή τυχαινει να ειναι ιδιοκτητες.
Ποιες ειναι οι βλαβες που εχουν παρουσιασει τα συγκεκριμενα μοντελα?
τι χρειαζεται απο μεγαλο σερβις στα 150.000 χιλ και ποσο κοστιζει?
τι καταναλωση εχει κατα προσεγγιση?
απο ακρομπαρα ψαλιδια κρεμαργιερες εχουμε κανενα ιστορικo βλαβων?

ευχαριστω.
Θα σε χαλάσω λίγο.. Ε46 318ι 1995cc 01 2005 κατασκευή με 202000 χιλιόμετρα, 12000 ευρώ τον Νοέμβριο..

andreas_R
17-02-10, 14:14
Βασικα εγω δεν βλεπω το λογο καποιος να παρει 318is (318ci)
που πιανεται 2000 κυβικα και να μην παρει το 2200 που εχει το ιδιο σημα

stelmaniac
17-02-10, 16:36
Βασικα εγω δεν βλεπω το λογο καποιος να παρει 318is (318ci)
που πιανεται 2000 κυβικα και να μην παρει το 2200 που εχει το ιδιο σημα

...και εχει και πολυ καλυτερο μοτερ....

trifonas
17-02-10, 16:50
Ρε trifona, αμαρτία δεν είναι να σκοτώσεις το ις τώρα που το έχεις κάνει ΠΕΝΑ?

διαφορικά-σαλόνια-ζαντες και ποιος ξέρει τι άλλο....

Το ci είναι πιο βαρύ και δεν έχει τόση δύναμη..... Ασε που νομίζω πως μπορείς να το βρεις και σε καλύτερη τιμή....

Εύχομαι ότι κάνεις να μην το μετανιώσεις ουτε στιγμή!!!

ειναι το μικροβιο της ανανεωσης. θα το δωσω στη μανα μου 7.000οποτε δεν παει μακρια. παλι δικο μου θα ειναι οποτε το χρειαζομαι για ξεμπουκωμα..
το αμαξι που εχω υποψιν ειναι αυτο.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/564199/


και κοιταω και αυτο επισης.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/347725/

ακουω γνωμες.

kloukakis
17-02-10, 18:32
Βασικα εγω δεν βλεπω το λογο καποιος να παρει 318is (318ci)
που πιανεται 2000 κυβικα και να μην παρει το 2200 που εχει το ιδιο σημα

Το ις έβγαινε με 2 κινητήρες Μ42 και Μ44 ο ένας 1800- και ο άλλος 1900-. Και οι δύο είναι στην κατηγορία των 1800.

kloukakis
17-02-10, 18:55
ειναι το μικροβιο της ανανεωσης. θα το δωσω στη μανα μου 7.000οποτε δεν παει μακρια. παλι δικο μου θα ειναι οποτε το χρειαζομαι για ξεμπουκωμα..
το αμαξι που εχω υποψιν ειναι αυτο.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/564199/


και κοιταω και αυτο επισης.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/347725/

ακουω γνωμες.

Γνώμη μου:

Το Ε46 στην φώτο δεν μου αρέσει. Το Ε36 σου χίλιες φορες καλήτερο! Ιδικά από μέσα!:screwy:?
Κοίτα για άλλο Ε46 αν το θέλεις τόσο! Πάντως στο car.gr τις προάλλες είδα Ε90 3.25 φοβερό με 19.000, για ψάξ το λίγο :)


ΑΝ θέλεις γκάζια....... για το audi οκ! αν και το sprotsback το θεωρώ κακάσχημο. καλήτερα το κλασικό Α3

Το οτι θα μείνει στη νοικογένεια το 36αρι είναι καλό, αλλά ρε συ αφου σε τρώει για ανανέωση......... λέω εγω τώρα.......λέω......... δεν βάζεις 4Κ να πετάξεις κανένα dasc:wub: στο ις να γίνει χαμός?Άλλο 200 άλογα στους πίσω τροχούς και άλλο στους μπροστα! Και λιγότερα χρληματα θα δωσεις και θα έχεις σε κάθε περίπτωση πολύ ανώτερο αυτοκίνητο

Σορρυ που διαφωνώ, καταλαβαίνω οτι σε έχει πιάσει μούρλα:icon11:

andreas_R
17-02-10, 19:16
Το ις έβγαινε με 2 κινητήρες Μ42 και Μ44 ο ένας 1800- και ο άλλος 1900-. Και οι δύο είναι στην κατηγορία των 1800.

φιλος μου με 318 αυτο με τα 140+ αλογα e46 coupe πληρωσε το ιδιο σημα
με εμενα που ειμαι 2000 κυβικα

Dimzan
17-02-10, 19:29
φιλος μου με 318 αυτο με τα 140+ αλογα e46 coupe πληρωσε το ιδιο σημα
με εμενα που ειμαι 2000 κυβικα

Αλλους κινητηρες φοραει το ε36 και αλλους το ε46.

Ε36 Μ42 1800κκ 140αλογα
Μ44 1900κκ 140αλογα


ε46 Ν42 2000κκ 143αλογα (γι αυτο πληρωσε το ιδιο ο φιλος σου)

zaharias
17-02-10, 19:30
φιλος μου με 318 αυτο με τα 140+ αλογα e46 coupe πληρωσε το ιδιο σημα
με εμενα που ειμαι 2000 κυβικα

Ναι, γιατι απο το τελος του 2001 αλλαξε κινητηρες οι BMW και ο 2λιτρος βαλβετρονικ (1995cc 4κυλινδρος 143ps) αντικατεστησε τον 2λιτρο 6 κυλινδρο Μ52 με τα 150ps.. και παρεα μ'αυτα αλλαξαν και οι ονομασιες.. το 318 δηλαδη εγινε 2λιτρο και το 320 2200cc .. Ενω παλιοτερα το 318 ηταν 1800cc και μετα 1900cc..
Βεβαια τωρα το 318 (2000cc) ειναι στην ιδια κατηργορια με το 320 (2200cc 170ps) που ειναι σαφως καλυτερο μοτερ.. ολα αυτα για την Ε46..

kloukakis
17-02-10, 19:32
Κάπου πρέπει να κάνεις λάθος......
Εμένα τα τέλη μου ήταν 202 ευρώ πέρυσι 318ις (Μ42)
(Φέτος με τα καινούργια 300+)
Εσύ πόσα έδωσες περυσι?

Άλλο 3.18ις και άλλο 3.18ci, μήπως ο φίλος σου έχει 3.18ci
Πάντως αν ο φίλος σου έχει 140+ άλογα σε Ε46, σίγουρα ειναι πάνω απο 1900(αν δεν κάνω λάθος 2000-)

Φιλικα πάντα

andreas_R
17-02-10, 19:51
προφανως σε μπερδεψα με το 318is

Εχει ε46 κουπε 318ci αυτο με τα 143.

Αρα το ιδιο πραγμα λεμε.

678 και οι 2 δωσαμε

trifonas
17-02-10, 22:28
Γνώμη μου:

Το Ε46 στην φώτο δεν μου αρέσει. Το Ε36 σου χίλιες φορες καλήτερο! Ιδικά από μέσα!:screwy:?
Κοίτα για άλλο Ε46 αν το θέλεις τόσο! Πάντως στο car.gr τις προάλλες είδα Ε90 3.25 φοβερό με 19.000, για ψάξ το λίγο :)


ΑΝ θέλεις γκάζια....... για το audi οκ! αν και το sprotsback το θεωρώ κακάσχημο. καλήτερα το κλασικό Α3

Το οτι θα μείνει στη νοικογένεια το 36αρι είναι καλό, αλλά ρε συ αφου σε τρώει για ανανέωση......... λέω εγω τώρα.......λέω......... δεν βάζεις 4Κ να πετάξεις κανένα dasc:wub: στο ις να γίνει χαμός?Άλλο 200 άλογα στους πίσω τροχούς και άλλο στους μπροστα! Και λιγότερα χρληματα θα δωσεις και θα έχεις σε κάθε περίπτωση πολύ ανώτερο αυτοκίνητο

Σορρυ που διαφωνώ, καταλαβαίνω οτι σε έχει πιάσει μούρλα:icon11:

ευχαριστω για τα ποσταρισματα και τις αποψεις ειναι ολες ευπροσδεκτες.
η ομορφια ειναι ως γνωστο αντικειμενικη.
εγω το 318ci facelift τοτο θεωρω απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα και ποσο το mpack.
τωρα το 318ις θα μεινει ειπαμε αλλα ειναι οσο να ειναι ειναι παλιο σκαρι και να σκεφτειτε οτι περυσι του εριξα 6500-7000 μονο σε λουκ μαζι μετα βαψιματα και το μπλοκε.
Αλλα θα το χαρει η μητερα μου.
(φανταζεστε τωρα τη μανα μου να ντιφταρει???)
Τα αλογα εδω που μενω ειναι αρκετα και τα 140 γιατι δεν εχουμε δρομο να το ανοιξω.

Μια αλλη ερωτηση για του γνωστες.
Το απλο απ το mpack εκτος το λουκ εχουν αλλες διαφορες?
πχ αναρτησεις πλαισιο?

stef
17-02-10, 22:36
ειναι το μικροβιο της ανανεωσης. θα το δωσω στη μανα μου 7.000οποτε δεν παει μακρια. παλι δικο μου θα ειναι οποτε το χρειαζομαι για ξεμπουκωμα..
το αμαξι που εχω υποψιν ειναι αυτο.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/564199/


και κοιταω και αυτο επισης.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/347725/

ακουω γνωμες.


Στο Α3 , έχω 2 παρατηρήσεις:
1η: 23/9/2009 είχε 67,000 χλμ σήμερα........?
2η: κινητό τηλ από 6906 .......?

zaharias
17-02-10, 22:38
Το γνησιο Μ Pack φοραει αλλες αναρτησεις, ψαλιδια, αντιστρεπτικες, συνεμπλοκ, αλκανταρα μπακετ καθισματα, μαυρο ουρανο, λεβιε Μ, τιμονι Μ (το χοντρο), εννοειται προφυλακτηρες M Pack μπρος-πισω & μασπιε + τη λεπτη αεροτομη στο πορτ μπαγκαζ..
Κοιτα να ειναι ΟΝΤΩΣ γνησια Μ Pack εκδοση..
Ριξε μια ματια παντως μηπως βρεις και καποιο με λιγοτερα χλμ.. (για το ψυχολογικο της υποθεσης το λεω εγω..:D αλλα αν δεν σε πειραζει εσενα τοτε οκ..)
Ελεγχο ΚΑΛΟ σε αντιπροσωπεια να του κανεις..

trifonas
17-02-10, 22:44
ναι αυτο εννοειτε οτι θα παει σε αντιπροσωπεια για ελεγχο.
τωρα βρηκα και ακρη απο γερμανια χωρις περιττα εξοδα και σκεφτομαι και 320cd με τα 150 αλογα.
αλλα το κακο ειναι οτι το θελω αμεσα.

dimis_gr
17-02-10, 22:52
άποψή μου ψάξε με λιγότερα χλμ και εννοείται λιγότερα λεφτά. το 36άρι σου έιναι πολύ ωραίο. Αν υπάρχει η δυνατότητα του diesel από γερμανία πιστεύω πως αξίζει να περιμένεις

saikoE39
17-02-10, 23:09
παρε Vag...2.0tfsi..!!!!!
ροπη και δυναμη με το κιλο..
οκ μπορει να ειναι λιγο ασχημο..να μην εχει αισθηση...αλλα ειναι μια χαρα οχημα...τουλαχιστον πλερωνεις 600 ευρω για σημα....αλλα εχεις και γκαζι..!!!!

trifonas
18-02-10, 10:19
και ειναι καποια ερωτηματα παιδια που περιμενουν τις απαντησεις σας.

Ποιες ειναι οι βλαβες που εχουν παρουσιασει τα συγκεκριμενα μοντελα?
τι χρειαζεται απο μεγαλο σερβις στα 150.000 χιλ και ποσο κοστιζει?
τι καταναλωση εχει κατα προσεγγιση?
απο ακρομπαρα ψαλιδια κρεμαργιερες εχουμε κανενα ιστορικo βλαβων?
ευχαριστω και περιμενω ανυπομονα.

zaharias
18-02-10, 12:26
και ειναι καποια ερωτηματα παιδια που περιμενουν τις απαντησεις σας.

Ποιες ειναι οι βλαβες που εχουν παρουσιασει τα συγκεκριμενα μοντελα?
τι χρειαζεται απο μεγαλο σερβις στα 150.000 χιλ και ποσο κοστιζει?
τι καταναλωση εχει κατα προσεγγιση?
απο ακρομπαρα ψαλιδια κρεμαργιερες εχουμε κανενα ιστορικo βλαβων?
ευχαριστω και περιμενω ανυπομονα.

Οι βλαβες που βγαζουν τα βαλβετρονικ ειναι λιγο πολυ γνωστες.. (αν ψαξεις και στα παλια θεματα θα δεις) Το κλασικο ειναι οι πολλαπλασιαστες και αισθητηρας εκκεντροφορου ή στροφαλου.. Καποιοι ειχαν κατι ψιλο-θεματα με τη μιζα.. Δεν θυμαμαι κατι αλλο.. (αν μου ξεφευγει κατι συμπληρωστε με)
Στις 150.000χλμ καλο ειναι να γινει ενα ΓΕΝΙΚΟ σερβις (inspection II) + αλλαγη βαλβολινες διαφορικο & κιβωτιο, ελεγχο υγρων φρενων ή αντικατασταση, ελεγχο δισκους-τακκακια, φιλτρα αλλαγη (αερα-βενζινης-λαδιου), ελεγχο αμορτισερ-ψαλιδια-συνεμπλοκ.. Εναν ελεγχο στα υγρα του τιμονιου θα εκανα επισης και αντικατασταση υγρων ψυγειου, ΠΟΛΥ ΠΡΑΜΑ!!

Τα ψαλιδια-συνεμπλοκ και η Μ Πακ αναρτηση συνηθως κρατανε 50-60.000χλμ, αναλογως την οδηγηση..

mitsos_chania
18-02-10, 12:42
Οι βλαβες που βγαζουν τα βαλβετρονικ ειναι λιγο πολυ γνωστες.. (αν ψαξεις και στα παλια θεματα θα δεις) Το κλασικο ειναι οι πολλαπλασιαστες και αισθητηρας εκκεντροφορου ή στροφαλου.. Καποιοι ειχαν κατι ψιλο-θεματα με τη μιζα.. Δεν θυμαμαι κατι αλλο.. (αν μου ξεφευγει κατι συμπληρωστε με)
Στις 150.000χλμ καλο ειναι να γινει ενα ΓΕΝΙΚΟ σερβις (inspection II) + αλλαγη βαλβολινες διαφορικο & κιβωτιο, ελεγχο υγρων φρενων ή αντικατασταση, ελεγχο δισκους-τακκακια, φιλτρα αλλαγη (αερα-βενζινης-λαδιου), ελεγχο αμορτισερ-ψαλιδια-συνεμπλοκ.. Εναν ελεγχο στα υγρα του τιμονιου θα εκανα επισης και αντικατασταση υγρων ψυγειου, ΠΟΛΥ ΠΡΑΜΑ!!

Τα ψαλιδια-συνεμπλοκ και η Μ Πακ αναρτηση συνηθως κρατανε 50-60.000χλμ, αναλογως την οδηγηση..

ολα σωστα Ζαχο μονο που αυτο για τις αναρτησεις δεν ισχυει.εμενα ειναι Μ-πακ με 92000χλμ και τις μετρησα και ειναι απο 92%και πανω.

Οσον αφορα το αμαξι που μπηκε,φουλ εξτρα δεν ειναι και ειναι πολλα τα χρηματα για αυτο που προσφερει

330CI
18-02-10, 14:14
Είναι πολύ ακριβό για τα χλμ που έχει. Ψάξε καλύτερα, μπορείς άνετα να βρεις ένα με >100.000χλμ και
>14.000. Μη βιαστείς. Οι βλαβες είναι οι γνωστές, τσιμούχες παραθύρων, αισθητήρας στροφάλου, πολλαπλασιαστές. Δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά γιατί να το πληρώσεις ακριβά; Έχε υπόψη σου οτι ο εξοπλισμός ΔΕΝ ανεβάζει ιδιαίτερα την τιμή, ιδίως αν αγοράζεις απο ιδιώτη.

zaharias
18-02-10, 17:23
ολα σωστα Ζαχο μονο που αυτο για τις αναρτησεις δεν ισχυει.εμενα ειναι Μ-πακ με 92000χλμ και τις μετρησα και ειναι απο 92%και πανω.

Οσον αφορα το αμαξι που μπηκε,φουλ εξτρα δεν ειναι και ειναι πολλα τα χρηματα για αυτο που προσφερει

Μητσακο, ειναι πως οδηγαει ο καθενας.. Εγω και συ μπορει να προσεχουμε λακκουβες πεζοδρομια κτλ και να κρατησουν παραπανω.. (εγω πχ δεν ξερω πως το οδηγουσε ο προηγουμενος ιδικτητης..) Τα - 50-60.000χλμ που εγραψα ειναι κατα μεσο ορο και συνθως ετσι εχω δει κι απο αλλους μεσα εδω.. Βεβαια παιζουν ρολο και οι ζαντες και αν εχουν αλλαχτει τα ελατηρια κτλ..
Ασε τα αμορτισερομετρα τί δειχνουν Μητσο.. Αν εσυ το νιωθεις μια χαρα στο δρομο, τοτε ειναι οκ.. Κι εμενα μια χαρα περπατουσε και πριν περασω κτεο του κανω εναν ελεγχο και μου λεει ο μηχανικος οτι ειναι "πεσμενα" τα αμορτισερ.. Απορησα.. Του λεω, παμε βολτα.. και οντως το οδηγησε κι εκεινος και ειδε οτι το αμαξι πηγαινε μια χαρα.. Αυτο για τα αμορτισερ, μου το ειπαν και στο κτεο μετα, αλλα τα αλλαξα περισσοτερο για μενα, επειδη ειχα την ιδεα και επειδη ειμαι μιζερος..:D
Είναι πολύ ακριβό για τα χλμ που έχει. Ψάξε καλύτερα, μπορείς άνετα να βρεις ένα με >100.000χλμ και
>14.000. Μη βιαστείς. Οι βλαβες είναι οι γνωστές, τσιμούχες παραθύρων, αισθητήρας στροφάλου, πολλαπλασιαστές. Δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά γιατί να το πληρώσεις ακριβά; Έχε υπόψη σου οτι ο εξοπλισμός ΔΕΝ ανεβάζει ιδιαίτερα την τιμή, ιδίως αν αγοράζεις απο ιδιώτη.
Παλι καλα που λεει τα πραγματικα..

Παντως καλο ειναι να βρεις ενα αμαξι με τον εξοπλισμο που σ'αρεσει για να μη χρειαζεται μετα να βαζεις πολλα.. Και μη βιαστεις..

trifonas
21-02-10, 00:21
Τελικα μαλλον θα παω σε AUDI A3 2.0TFSI Quattro τα 200 αλογα και 28 κιλα ροπη με αλλα και παλι επιφυλασομαι γιατι εχω μεγαλο ερωτα με τα BMW..
Θα δουμε στο αμεσο μελλον

trifonas
04-06-10, 11:03
Τελικα η δυναμη δεν μου αρκει και τελικα μου ελειψε το οδηγικο ταμπεραμεντο της bmw.

και αποφασισα να δωσω το Audaki και να παω παλι σε μπεμπα.
εχω βρει μια αγγελια για ενα 316 μετατροπη 325 και θελω τη γνωμη σας.
Επειδη ειναι ανταλαγγη και ειναι απο τους λιγους εμπορους που κανουν ανταλλαγη το κοιταζω.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/230817/

Ξερει κανεις το αμαξι?

mimisbmw
04-06-10, 13:08
Φιλε τρυφωνα το αμαξι αυτο υπαρχει μεσα στο car.gr πανω απο 2 χρονια.εχει κανει κυκλο σε ολεσ τισ μαντρες τησ κατερινης και τωρα μεσα στο car αν δεις βρισκεται σε μαντρα τησ θεσσαλονίκης.
πριν 2 χρονια σχεδον πηγααινοερχομουν κατερινη σαββατοκυριακα επειδη η κοπελα μου σπούδαζε εκει.
το ειχα δει τοτε σε μια μαντρα και κατεβηκα και το εριξα μια ματια (το επαιξα ενδιαφερομενος) χωρις βεβαια να ειμαι απλα την ωρα μου ηθελα να περασω.
εμφανισιακοσ το αυτοκινητο ειναι σε πολυ καλη κατασταση.(το μονο που χαλασε εμενα ειναι οτι δεν φοραει την μαμα αναρτηση) και ειναι πολυ χαμηλο .γουστα ειναι αυτα βεβαια...εσενα μπορει να σου αρεσει οπωσ ειναι.
τωρα απο μηχανικησ πλευρας δεν ξερω...δεν το εκανα βολτα.εξωτερικα ο κινητηρας καθαροσ φαινοταν.
παντως αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αυτο το αυτοκινητο δεν εχει πωληθει εδω και 2 χρονια και κανει βολτα απο μαντρα σε μαντρα.αυτο που σου λεω ειναι σιγουρο γιατι μεχρι και τον περασμενο δεκεμβριο πηγαινοερχομουν στην κατερινη και το εβλεπα ακομα στισ μαντρεσ αλλα και μεσα στο car. και αυτη τη στιγμη αν δεισ ειναι στη θεσσαλονικη.
αυτα εντελως πληροφοριακα...απο κει και περα απο μονος σου αν το δεις απο κοντα και το κανεις βολτα θα καταλαβεις περισσοτερα.

giannis_compact
04-06-10, 13:32
Το οτι ειναι 1-2 χρονια στις μαντρες δε σημαινει οτι ειναι απαραιτητα μη αξιολογο.Απλα δεν ετυχε τοσο καιρο να βρει αγοραστη.Αν γινει γενικος ελεγχος και δεν υστερει πουθενα τοτε που ο λογος να μην το αγορασει καποιος?Αν γινει λοιπον διεξοδικος ελεγχος και σου αρεσει το αυτοκινητο φιλε Τρυφωνα,τοτε προχωρα.Η τιμη ειναι καλη,αλλα αν ψαξεις ισως βρεις και μαμα 325 και οχι μετατροπη με τα ιδια χρηματα.

giannis_compact
04-06-10, 13:39
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/667396/

stelmaniac
04-06-10, 14:22
Φιλε τρυφωνα το αμαξι αυτο υπαρχει μεσα στο car.gr πανω απο 2 χρονια.εχει κανει κυκλο σε ολεσ τισ μαντρες τησ κατερινης και τωρα μεσα στο car αν δεις βρισκεται σε μαντρα τησ θεσσαλονίκης.
πριν 2 χρονια σχεδον πηγααινοερχομουν κατερινη σαββατοκυριακα επειδη η κοπελα μου σπούδαζε εκει.
το ειχα δει τοτε σε μια μαντρα και κατεβηκα και το εριξα μια ματια (το επαιξα ενδιαφερομενος) χωρις βεβαια να ειμαι απλα την ωρα μου ηθελα να περασω.
εμφανισιακοσ το αυτοκινητο ειναι σε πολυ καλη κατασταση.(το μονο που χαλασε εμενα ειναι οτι δεν φοραει την μαμα αναρτηση) και ειναι πολυ χαμηλο .γουστα ειναι αυτα βεβαια...εσενα μπορει να σου αρεσει οπωσ ειναι.
τωρα απο μηχανικησ πλευρας δεν ξερω...δεν το εκανα βολτα.εξωτερικα ο κινητηρας καθαροσ φαινοταν.
παντως αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι αυτο το αυτοκινητο δεν εχει πωληθει εδω και 2 χρονια και κανει βολτα απο μαντρα σε μαντρα.αυτο που σου λεω ειναι σιγουρο γιατι μεχρι και τον περασμενο δεκεμβριο πηγαινοερχομουν στην κατερινη και το εβλεπα ακομα στισ μαντρεσ αλλα και μεσα στο car. και αυτη τη στιγμη αν δεισ ειναι στη θεσσαλονικη.
αυτα εντελως πληροφοριακα...απο κει και περα απο μονος σου αν το δεις απο κοντα και το κανεις βολτα θα καταλαβεις περισσοτερα.

δεν πουλιεται γιατι ειναι κοκκινο...:yipee:

giannis_E-46
04-06-10, 15:00
φιλε αν ειναι να παρεις 325 παρε καλητερα 330 εχει ακριβως τα ιδια τελη κυκλοφοριας. και αν σταθεις τυχερος και τα καταργησουν οπως λενε δεν θα πληρωνεις τιποτα. παντως ειναι καλη εποχη τωρα που εχουν πεσει οι τιμες να αγορασεις πολλα κυβικα γιατι αν καταργηθουν τα τελη απο το νεο ετος θα τσιμπησουν αρκετα οι τιμες μιας και πολυς κοσμος θα μπει στον πειρασμο να παρει ενα εξακυλινδρο οποτε θα αυξηθει η ζητηση αναποφευκτα

Fairytale
04-06-10, 16:03
@giannis_E-46:
εγώ θα πρότεινα να μην τσιμπάτε σε κάθε τυράκι που βάζουν στη φάκα που λέγεται αυτοκίνητο.
Η πράξη έδειξε ότι μειώσεις σε κόστη χρήσης που εξαγγέλονται έχουν ένα και μόνο σκοπό... την παγίδευση ιδιοκτητών σε αγορά αυτοκινήτων που θα τους φέρει αντιμέτωπους στην πορεία με νέα μέτρα (που από άλλο σημείο αφετηρίας, θα τους τιμωρήσουν για την επιλογή τους αυτή).
Η κατοχή αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού ή παλιάς τεχνολογίας (με βάση τις νόρμες καυσαερίων ΕuroX) θα κυνηγηθεί στην Ελλάδα από εδώ και πέρα. Ότι χαρήκαμε... χαρήκαμε.
Μην τσιμπάτε !!!
C U out there

trifonas
04-06-10, 16:22
ειναι δηλωμενο 1600 ακομα δεν εχει δηλωθει η μετατροπη.
γι αυτο και γω το σκεφτομαι.
Δεν εχω την δυνατοτητα να δινω τοσα σε τελη και ασφαλειες.

HULK
04-06-10, 18:15
Και οταν θα γινει καμια στραβη τρεχα να βγαλεις ακρη με τις ασφαλιστικες.

super duper
05-06-10, 13:00
φιλε θα συμφωνησω με τον Αντρεα οτι το ποσο με τα χιλιομετρα εινια λιγο ατοπο.Ψάξε με την ησυχία σου σίγουρα θα βρεις και καλυτερες προτασεις.

οσο για τις βλάβες εγω εχω κανει 140.000 και δεν εχω κατι βαρυ στο βιογραφικο.Ισως τα αλλα παιδια με περισσοτερες εμπειριες να μπορουν να σε φωτίσουν καλυτερα.

Παντος ειναι μια εποχή που μπορεις και καλο αμαξι να παρεις και να διαπραγματευτεις με cash.

φιλικά



16000 για 150000 χλμ ειναι καπως πολλα..

trifonas
05-06-10, 14:31
φιλε θα συμφωνησω με τον Αντρεα οτι το ποσο με τα χιλιομετρα εινια λιγο ατοπο.Ψάξε με την ησυχία σου σίγουρα θα βρεις και καλυτερες προτασεις.

οσο για τις βλάβες εγω εχω κανει 140.000 και δεν εχω κατι βαρυ στο βιογραφικο.Ισως τα αλλα παιδια με περισσοτερες εμπειριες να μπορουν να σε φωτίσουν καλυτερα.

Παντος ειναι μια εποχή που μπορεις και καλο αμαξι να παρεις και να διαπραγματευτεις με cash.

φιλικά
φίλε σούπερ ντουπερ έχουμε αλλάξει αυτοκίνητο.
Αυτό το κοιτουσα παλιότερα.Από τότε πήρα α3 tfsi quattro και ψάχνω να το ανταλαξω.
Φιλικά πάντα.

performance
05-06-10, 23:14
@giannis_E-46:
εγώ θα πρότεινα να μην τσιμπάτε σε κάθε τυράκι που βάζουν στη φάκα που λέγεται αυτοκίνητο.
Η πράξη έδειξε ότι μειώσεις σε κόστη χρήσης που εξαγγέλονται έχουν ένα και μόνο σκοπό... την παγίδευση ιδιοκτητών σε αγορά αυτοκινήτων που θα τους φέρει αντιμέτωπους στην πορεία με νέα μέτρα (που από άλλο σημείο αφετηρίας, θα τους τιμωρήσουν για την επιλογή τους αυτή).
Η κατοχή αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού ή παλιάς τεχνολογίας (με βάση τις νόρμες καυσαερίων ΕuroX) θα κυνηγηθεί στην Ελλάδα από εδώ και πέρα. Ότι χαρήκαμε... χαρήκαμε.
Μην τσιμπάτε !!!
C U out there

Δεν θα γενικευσω αλλα προς επιβεβαιωση σου εχω να κανω ενα σχολιο.
Πρωτα γινετε κατι στην Αμερικη(βορεια) και μετα σκαει και στην Ευρωπη.
Παραδειγματα πολλα...αλλα ξερω αρκετους που ζουν εκει και τα πολλα κυβικα ηταν καποτε ο
κανονας, τωρα αυτο εχει αλλαξει!
Κολλητος πηγε να δει monte carlo(irc) και στα χιονισμενα βουνα της Γαλλιας-Ιταλιας,τα τζιποειδη ηταν ελαχιστα!Και στα γραφεια των εταιρειων ενοικιασης αυτοκινητων τα πιο πολλα ηταν πολυμορφικα turbodiesel.

ziaba
06-06-10, 23:08
Στο Α3 , έχω 2 παρατηρήσεις:
1η: 23/9/2009 είχε 67,000 χλμ σήμερα........?
2η: κινητό τηλ από 6906 .......?
Και ο δικος μου αριθμος που ειναι της Wind απο 690...που ειναι το περιεργο?