PDA

Επιστροφή στο Forum : Bmw 316 1600cc m 4os/2004


kostas_1100gs
18-02-10, 03:05
Παιδιά θα ήθελα την γνώμη σας. Λόγω μικρού πάρκιν πρέπει να αλλάξω το αυτοκίνητό μου, ένα vw, με κάτι μικρότερο. Σε ψάξιμο σε μαγαζιά βρήκα το παρακάτω αυτοκίνητο:
http://img191.imageshack.us/img191/5979/51950146860.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/9307/51950146863.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/5559/51950146864.jpg
Μου είπε ότι είναι 2004 f.l. (το είδα και στο βιβλίο του) 1600cc με βαλβετρόνικ κινητήρα, ελληνικό. Απλό τελείως αλλά μ αρέσει αυτό (χωρίς ζάντες και αεροτομές). Έχει περίπου 50000 αν λέει αλήθεια (θα το δείξει η αντιπροσωπία πιστεύω αυτό).
13.500ε η τιμή του (είναι και ανταλλαγή στην μέση).
Θέλω να σας ρωτήσbω:
-αν είναι τιμή είναι καλή
-γενικότερα αν έχει βαριά αίσθηση στον δρόμο (δεν είχα πάλι bmw ποτέ μόνο vw)
-αν κινήτε οικανοποιητικά, κουλ τελείως οδηγός είμαι καφέ κλπ
-γενικότερες ζημιές ή φθορές φυσιολογικές
-ο κινητήρας είναι αυτός που είπε? με περισσότερα άλογα και καλύτερη καύση?
και ότι άλλο πιστε'υτετε ότι πρέπει να πείτε σαν ενημέρωση.

υστ. ευχαριστώ προκαταβολικά

Dim77
18-02-10, 03:24
Είναι sedan facelift. Τώρα για πραγματική χρονολογία θα φανεί από το VIN (οι τελευταίοι 7 χαρακτήρες, 2 γραμματα και 5 αριθμοί. τα βάζεις στο www.bmwfans.info ή www.realoem.com)

Ο κινητήρας απλά είναι με διπλό βάνος και όχι με valvetronic (Και ας χτυπιούνται κάτω όσοι και αν επιμένουν).
Παρόλα αυτά είναι ένας αξιόλογος κινητήρας για 1.6 λίτρα ατμοσφαιρικός.
115ps και 150Nm ροπής.
Κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα, αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις και με κοντή τελική σχέση μετάδοσης.

Ένα παλιό τεστ από το ελεύθερο αρχείο των 4τροχών στο internet(αν μπορεί να σε βοηθήσει).
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=309&article=8347

kostas_1100gs
18-02-10, 03:31
Ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση.
Να συμπληρώσω ακόμα ότι με κούρασαν οι ιμάντες και τα ψαλίδια στο vw. Αυτό έχει καδένα αν δεν κάνω λαθος. Βέβαια αλλάζεις και σε αυτό (μου είπε φίλος) κάποια σινεμπλοκ όπως άλλαζα εγώ τα ψαλίδια.
Διπλό βανος (εννοείς 16v είναι?) Απαιτήσεις δεν έχω πολλές, μόνο καλή κύλιση να έχει, και να νιώθω στιβαρά, γιατί δεν μπορώ το ``ελαφρύ`` αυτοκίνητο.
Γενικά ζημίτσες και φθορές γνωρίζεις κάτι?
Και πάλι ευχαριστώ.

stelmaniac
18-02-10, 08:51
για πολλους -και για μενα- το Ε46(γενια μοντελου) ειναι το απολυτο 3αρι. Μολις μπεις μεσα και το ξεκινησεις να εισαι σιγουρος οτι θα νομισεις πως μπηκες σε ολοκαινουριο αυοκινητο...Οταν κυκλοφορησε απειχε παρασαγγας και απο τα υπολοιπα αυτοκινητα αλλα και απο το προηγουμενο μοντελο.
Τωρα απο ζημιες, ισως σε καποια ηλεκτρονικα(αισθητηρες σε καποια σημεια-πολλαπλασιαστες) αλλα αν εχει 50.000 χιλ.(που δεν πιστευω) το αμαξι ειναι καινουριο...

gyiama
18-02-10, 10:15
Είναι sedan facelift. Τώρα για πραγματική χρονολογία θα φανεί από το VIN (οι τελευταίοι 7 χαρακτήρες, 2 γραμματα και 5 αριθμοί. τα βάζεις στο www.bmwfans.info ή www.realoem.com)

Ο κινητήρας απλά είναι με διπλό βάνος και όχι με valvetronic (Και ας χτυπιούνται κάτω όσοι και αν επιμένουν).Παρόλα αυτά είναι ένας αξιόλογος κινητήρας για 1.6 λίτρα ατμοσφαιρικός.
115ps και 150Nm ροπής.
Κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα, αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις και με κοντή τελική σχέση μετάδοσης.

Ένα παλιό τεστ από το ελεύθερο αρχείο των 4τροχών στο internet(αν μπορεί να σε βοηθήσει).
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=309&article=8347

το αυτοκινητο ειναι VALVETRONIC και ακομα στο τεστ των 4τροχων το λεει οτι εχει συστημα μεταβλητου χρονισμου!!δεν μπηκε κινητηρας αλλος σε sedan facelift που να μην ειναι valvetronic 316/318!!!!!!!!! Ν42/Ν46

Dim77
18-02-10, 10:24
Φίλε μου, έχει συζητηθεί εκατοντάδες φορές.
Ν40Β16 double vanos
N45B16 double vanos

N42B18 και B20 valvetronic
N46B18 και B20 valvetronic

double vanos = μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων (συνεχώς μεταβαλλόμενος)
Valvetronic = συνεχώς μεταβαλλόμενος χρονισμός βαλβίδων ΚΑΙ βύθισμα βαλβίδων.

Αν επιμείνεις θα σου δείξω και στο ETK ότι ΛΕΙΠΕΙ στους 1.6 το servomotor του valvetronic.

Στην Ελλάδα και σε κάποιες αγορές μπήκε και ο 1.6. Οι Ν42-Ν46 ήταν ΜΟΝΟ 1.8 και 2.0 λιτρα

Edit: Μετά γράφετε ότι κάποιοι απαντούν ερειστικά

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i-N45/browse/engine/cylinder_head_electr_add_on_parts/

Όπως βλέπεις sedan 316 με Ν45 facelift. Πρόσεξε το (9)...ΛΕΙΠΕΙ...
Υπάρχει όμως στο Ν42...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-N42/browse/engine/cylinder_head_electr_add_on_parts/

Ελπίζω να τελειώσει το ανέκδοτο με τα valvetronic εκεί που δεν υπάρχουν...

gyiama
18-02-10, 10:28
ΝΑΙ εχεις δικιο αλλα σε ολα τα σενταν οι κινητηρες που μπηκαν ειναι οι Ν42/Ν46 ΤΟ 2004 316-1800cc οποτε ειναι βαλβετρονικ!!!!!!με αυτη την εννοια το ειπα και το εγραψα πιιο πανω!!!!στα κουπε εχει μπει και ο Ν45 και Ν40

Dim77
18-02-10, 10:31
ΝΑΙ εχεις δικιο αλλα σε ολα τα σενταν οι κινητηρες που μπηκαν ειναι οι Ν42/Ν46 ΤΟ 2004 316-1800cc οποτε ειναι βαλβετρονικ!!!!!!με αυτη την εννοια το ειπα και το εγραψα πιιο πανω!!!!στα κουπε εχει μπει και ο Ν45 και Ν40

Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το παραπάνω ποστ μου που έχει και συμπλήρωμα με τα λινκ...
Μπήκε ο Ν45Β16 για μερικές χώρες και στο sedan κανονικά από 09/2003 μέχρι 01/2005 όπως φαίνεται από το ΕΤΚ. Σε άλλες κυκλοφορούσε το 316 σεντάν και touring ώς 316 με τον Ν42Β18 και Ν46Β18.

Το αναφέρουν εντωμεταξύ όλοι οι μαντράδες ότι όλα είναι valvetronic, αλλά και ακόμη και σε αντιπροσωπείες και στα συνεργεία, αποδυκνείοντας ότι κάποιοι ιδιοκτήτες-λάτρεις των BMW γνωρίζουν πιο πολλά για τα αυτοκίνητα τους, ακόμα και από τους αρχιμηχανικούς των επίσημων αντιπροσωπειών.

Όσον αφορά το thread του παιδιού. Ιδιαίτερες βλάβες δεν υπάρχουν. Εξαρτάται από το αυτοκίνητο, πως συντηρήθηκε, πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει κλπ. κλπ. (ακόμα και από τύχη).

gyiama
18-02-10, 11:05
1 δεν νομιζω ρε Δημητρη να σου απαντησα ερειστικα συζητηση κανουμε και ισως κανουμε και καποιες διευκρινισεις!!οσο και να εψαξα ο Ν45 δεν τον βρηκα πουθενα σε Ε46 ΣΕΝΤΑΝ!!!! τωρα αν μπηκε οπως και κποιοι αλλοι κινητηρες μονο στην ελλαδα και στην πορτογαλια η μονο στη αμερικη μαλλον δεν αφορα αυτο το αυτοκινητο προκειμενου οτι ειναι απο Γερμανια οποτε και σιγουρα εχει Βαλβετρονικ!!!!
2 τωρα σαν κινητηρας περα πο τις κλασικεσ βλαβες πολλαπλασιαστες αισθητηρα στροφαλου / θερμοκρασιας δεν εχει τπτ περιεργες βλαβες και ειναι γενικα αξιοπιστος με σχετικα καλη αποδοση αν και μαλλον τα 115ps για αυτο το αμαξωμα!!!!!εγω με 20λιτ μοτερ και ειναι σχετικα λιγο!!!!βεβαια ειναι καθαρα θεμα του τι θελει καποιος απο το αυτοκινητο!!!

Dim77
18-02-10, 11:19
1 δεν νομιζω ρε Δημητρη να σου απαντησα ερειστικα συζητηση κανουμε και ισως κανουμε και καποιες διευκρινισεις!!οσο και να εψαξα ο Ν45 δεν τον βρηκα πουθενα σε Ε46 ΣΕΝΤΑΝ!!!! τωρα αν μπηκε οπως και κποιοι αλλοι κινητηρες μονο στην ελλαδα και στην πορτογαλια η μονο στη αμερικη μαλλον δεν αφορα αυτο το αυτοκινητο προκειμενου οτι ειναι απο Γερμανια οποτε και σιγουρα εχει Βαλβετρονικ!!!!
2 τωρα σαν κινητηρας περα πο τις κλασικεσ βλαβες πολλαπλασιαστες αισθητηρα στροφαλου / θερμοκρασιας δεν εχει τπτ περιεργες βλαβες και ειναι γενικα αξιοπιστος με σχετικα καλη αποδοση αν και μαλλον τα 115ps για αυτο το αμαξωμα!!!!!εγω με 20λιτ μοτερ και ειναι σχετικα λιγο!!!!βεβαια ειναι καθαρα θεμα του τι θελει καποιος απο το αυτοκινητο!!!

Εννοούσα ότι εγώ απάντησα ερειστικά αλλά μετά από τόσες φορές που έχουμε γράψει τα ίδια για τον 16valve 1595cc κινητήρα είτε Ν40 είτε Ν45, περιμένεις ότι τα παλαιά μέλη τουλάχιστον θα το θυμούνται.

Τέσπα, όλα οκ...μέχρι την επόμενη φορά που θα συζητηθεί αν είναι valvetronic ο 1.6 :owned: :D

To αυτοκίνητο είναι 1600 κυβικά και Ελληνικό όπως γράφει ο kostas_1100gs

Μου είπε ότι είναι 2004 f.l. (το είδα και στο βιβλίο του) 1600cc με βαλβετρόνικ κινητήρα, ελληνικό.

gyiama
18-02-10, 11:28
ωωωωωπ!!!!!εδω με επιασες!!!!!!δεν το προσεξα καθολουν αυτο!!!!ετσι εξηγηται που δεν εχει ουτε καν προβολακια μπροστα και εχει πισω ηλεκτρικα παραθυρα!!!!!!!!!η τιμη του ειναι λιγο ''τσιμπιτη'' η ειναι ιδεα μου ρε παιδια?????με τα ιδια χρηματα σιγουρα βρισκεις κατι καλυτερο/με πλουσιοτερο εξοπλισμο τουλαχιστο!!!!!!

kostas_1100gs
18-02-10, 12:21
Mάλλον υπάρχει ένα θέμα εδώ με το 1600 και βαλβετρόνοικ.. χαχαα
Προβολάκια μπροστ'α έχει, αλλά είναι κάπως μικρά.
Εξοπλισμό άλλον τι να έχει. Εννεοείς καθίσματα σαν σπαστά που βλέπω σε άλλα αυτοκίνητα?

Sp!ros G
18-02-10, 12:32
Παντως αν ειναι 1600cc δεν ειναι valvetronic .

N40 - 1.6L DOHC-16v/L4 Double VANOS
N42 - 1.8L DOHC-16v/L4 Valvetronic
N42 - 2.0L DOHC-16v/L4 Valvetronic
N43 - 2.0L DOHC-16v/L4 High Precision Injection
N45 - 1.6L DOHC-16v/L4 Double VANOS
N45 - 2.0L DOHC-16v/L4 Double VANOS...

http://www.bmwheaven.com/component/option,com_bkbsearch/Itemid,9/func,bkbengines/

N40 σε sedan απο 6/2001 εως 2/2004

Ν45 σε sedan απο 9/2003 εως 1/2005

kostas_1100gs
18-02-10, 13:30
Γενικότερα άλλα πράγματα γιατομοντέλο γνωρίζετε? Ας μην κολήσουμε μόνο στα αν είναι βαλβετρόνικ. Άλλωστε δεν είναι.
Πολαπλασιαστές έχει έναν στον κίλυνδρο? δηλ.4? ή ανά δύο κίλυνδρους έχει έναν?

gyiama
18-02-10, 15:06
αι πολλαπλασιαστες εχει 4 ενα σε καθε κυλινδρο τωρα για τα προβολακια αν εχει ειναι μετα τοποθετημενα η ημιτασιον!!ο διακοπτης των φωτων που εχει δεν εχει διακοπτη για προβολακια οποτε ψαξτο λιγο αυτο να θες!!!απο εξοπλισμο μπορει να εχει τεμπελη αριστερα του οδηγου,παρκτρονικ τπτ crouise control κλπ!!!ψαξε λιγο στο car.gr στα αντιστοιχα χρηματα και θα δεις τι προσφερει!!!!αν μπορεις βαλε και το vin(αρ.πλαισιου) αν θες να δουμε τι ακριβως ειναι το αυτοκινητο!!!!!!

ΥΓ και τωρα που το βλεπω καλυτερα ουτε καν καλυμα στη θηκη στην κεντρικη κονσολα δεν εχει ουτε το ντουλαπακι κατω απο τον κληματισμο!!!!ειναι εκδοση foul απλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!κατα τη γνωμη μου ψαξε κατι καλυτερο!!!!!!!

stelmaniac
18-02-10, 15:46
1. O,τι γραφει ο Δημητρης ειναι παντα σωστο γιατι ειναι τεκμηριωμενο...
2. Συνεχιζετε να γραφετε τη λεξη εριστικος(απο τη λεξη εριδα) ΛΑΘΟΣ...αμαν πια.. Ο ερειστικος ειναι αλλο πραγμα...

giannis 116
18-02-10, 15:54
Κανε του και μια βολτα ενα τεστ ντραιβ να το δεις πως ειναι και στο δρομο, αλλα κι εγω νομιζω πως η τιμη οντως ειναι λιγο τσιμπημενη.

kostas_1100gs
18-02-10, 15:59
για τα προβολακια αν εχει ειναι μετα τοποθετημενα η ημιτασιον!!ο διακοπτης των φωτων που εχει δεν εχει διακοπτη για προβολακια οποτε ψαξτο λιγο αυτο να θες!!


Για να βάλει αυτά τα προβολάκια έχει αλλάξει προφυλακτήρα? Ρωτώ γιατί όσα έχω δει με το fl έτσι είναι.
Τον αρ. πλ. θα τον ζητήσω και θα στον δώσω.

kostas_1100gs
18-02-10, 16:08
Τώρα βέβαια με τα καινούργια τέλη, κρατάνε τιμή τα 1600cc.
Στο car που είδα
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/373840/
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/375367/
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/482636/
η τιμή εκεί γύρω είναι.
Ακόμα πρόσεξα ότι δεν έχει καμία διαφορετικό διακόπτη για τα προβολάκια, και έχουν προβολάκια.
-σόρρυ αν ρωτώ (ίσως για εσάς) πολύ γνωστά πράγματα, αλλά δεν είχα ποτέ bmw. Οπότε όλα μου είναι άγνωστα.

gyiama
18-02-10, 18:18
κανενα απο αυτα που εβαλες στα λινκ δεν εχει προβολακια ολα εχουν καπακια δεν ξερω μονο αν εχει το 1 αλλα και παλι αν εχει ειναι μετα περασμενα!!!!!!!!!!δες στο λινκ την προ τελευταια φωτογραφια πως ειναι ο διακοπτης με τα προβολακια http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/196257/

ΥΓ ολα οσα εβαλες σε λινκ εχουν ισως απ τον φτωχοτερο εξοπλισμο,και δωρο το τασακι που λενε!!!!!!!!

bimmer-corfu
18-02-10, 19:00
άσχετο αλλά βρήκα μερικούς ακόμα που ξέρουν ότι ο 1.6 δεν είναι valvetronic πάνω στην ώρα που νόμιζα ότι τα έχω παίξει. 2 χρόνια τώρα έλεγα δεν είναι valvetronic και με έλεγαν όλοι μλκ. Πάρτε και απο μια θετική ρε γαμώτο!!!!!!!!!

kostas_1100gs
18-02-10, 19:19
κανενα απο αυτα που εβαλες στα λινκ δεν εχει προβολακια ολα εχουν καπακια δεν ξερω μονο αν εχει το 1 αλλα και παλι αν εχει ειναι μετα περασμενα!!!!!!!!!!δες στο λινκ την προ τελευταια φωτογραφια πως ειναι ο διακοπτης με τα προβολακια http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/196257/

ΥΓ ολα οσα εβαλες σε λινκ εχουν ισως απ τον φτωχοτερο εξοπλισμο,και δωρο το τασακι που λενε!!!!!!!!

Κατάλαβα. Αυτά που βλέπω είναι καπάκια και δεν είναι οι προβολείς εκεί. Μοιάζουν με προβολάκια πάντως.
Είδα και τον διακόπτη, οκ.

gyiama
18-02-10, 19:52
ναι εκει μπαινουν τα προβολακια αλλα και στο λινκ που σου εδωσα αν προσεξεις τα προβολακια ξεχωριζουν!!!!!

BMW_330i
18-02-10, 19:52
Παιδιά θα ήθελα την γνώμη σας. Λόγω μικρού πάρκιν πρέπει να αλλάξω το αυτοκίνητό μου, ένα vw, με κάτι μικρότερο. Σε ψάξιμο σε μαγαζιά βρήκα το παρακάτω αυτοκίνητο:
http://img191.imageshack.us/img191/5979/51950146860.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/9307/51950146863.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/5559/51950146864.jpg
Μου είπε ότι είναι 2004 f.l. (το είδα και στο βιβλίο του) 1600cc με βαλβετρόνικ κινητήρα, ελληνικό. Απλό τελείως αλλά μ αρέσει αυτό (χωρίς ζάντες και αεροτομές). Έχει περίπου 50000 αν λέει αλήθεια (θα το δείξει η αντιπροσωπία πιστεύω αυτό).
13.500ε η τιμή του (είναι και ανταλλαγή στην μέση).
Θέλω να σας ρωτήσbω:
-αν είναι τιμή είναι καλή
-γενικότερα αν έχει βαριά αίσθηση στον δρόμο (δεν είχα πάλι bmw ποτέ μόνο vw)
-αν κινήτε οικανοποιητικά, κουλ τελείως οδηγός είμαι καφέ κλπ
-γενικότερες ζημιές ή φθορές φυσιολογικές
-ο κινητήρας είναι αυτός που είπε? με περισσότερα άλογα και καλύτερη καύση?
και ότι άλλο πιστε'υτετε ότι πρέπει να πείτε σαν ενημέρωση.

υστ. ευχαριστώ προκαταβολικά

το αυτοκινητο δεν ειναι βαλβετρονικ αν ειναι 1600.διπλο βανος ναι βαλβετρονικ με τιποτε με αυτο το μοτερ.απο εξοπλισμο απο οτι βλεπω στις φωτο ειναι η απλη εκδοση χωρις τεμπελη χωρις καπακι στο ντουλαπακι με μονο εξτρα τα πισω ηλεκτρικα παραθυρα.απο βλαβες μονο πολλαπλασιαστες τιποτε αλλο σοβαρο μηχανικο.για τα προβολακια που λες αυτα ειναι καπακια τα οποια βγαινουν και μπαινουν τα προβολια αλλα μαζι με αυτα αλλαζεις και τον μεσα κεντρικο διακοπτη μια και αυτος που εχεις δεν εχει κουμπι για να τα αναβεις.απο τιμη εγω δεν θα πω κατι και αν εισαι και κουλ οδηγος οπως λες τοτε ειναι μια χαρα.

sakkunen
18-02-10, 20:07
Πάντως σε μένα ο N45 δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτες. Μέχρι τα 200κ χουλουμου που του έπινα το αίμα μόνο βενζίνη του έβαζα. Ούτε κάν λάδι δεν ζητούσε. :icon_kidr

eddy_e46
18-02-10, 20:10
Τα πράγματα είναι απλά.
Ας μας δωσει τον αριθμό πλαισίου και το ΕΤΚ θα μας τα πει ολα.

Βέβαια επειδή είναι ίδιο με το δικό μου, είμαι σίγουρος ότι ειναι Ν45Β16 και δεν εχει valvetronic.

eddy_e46
18-02-10, 20:14
Πάντως σε μένα ο N45 δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτες. Μέχρι τα 200κ χουλουμου που του έπινα το αίμα μόνο βενζίνη του έβαζα. Ούτε κάν λάδι δεν ζητούσε. :icon_kidr

:+1:

Δεν έχω πάει ΠΟΤΕ σε συνεργείο να φανταστείς. Μόνος μου αλλάζω λάδια-ξυδια και ΟΚ.
Από τα 6 αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου είναι ΜΑΚΡΑΝ το πιο αξιοπιστο και δεν έχει απολύτως καμία ανάγκη για ιδιαίτερα έξοδα συντήρησης (αρκει να κάνεις τα βασικα....).

Νομίζω ότι δε θα το αποχωριστώ ΠΟΤΕ μόνό και μόνο για να δώ πότε θα χαλάσει!!!

montoya
18-02-10, 20:26
13.500ε η τιμή του (είναι και ανταλλαγή στην μέση).

-αν είναι τιμή είναι καλή

ΟΧΙ. μπορείς να βρεις με 10-11 χιλιάρικα άνετα (και ίσως με καλύτερο εξοπλισμό)

giannis 116
18-02-10, 20:59
Πάντως σε μένα ο N45 δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτες. Μέχρι τα 200κ χουλουμου που του έπινα το αίμα μόνο βενζίνη του έβαζα. Ούτε κάν λάδι δεν ζητούσε. :icon_kidr

Τετοια να διαβαζω να παιρνω κουραγιο! Παντως ειμαι σε καλο δρομο sakkunen να φτασω τα χλμ σου, εχω αισιως 156.000χμ σχεδον και γραφω καθε μερα! Ευχομαι κι ο δικος μου Ν45 να ειναι τοσο αξιοπιστος οσο και ο δικος σου. Το ιδιο ισχυει και για το δικο σου Εddie, μακαρι να συνεχιστει ετσι η αξιοπιστια του κινητηρα αυτου!