PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 CSL vs M3 E92 vs 997s


BMW Power
19-02-10, 11:33
Τελικά πόσο τρελό είναι αυτό το CSL?????

Παραθέτω τις μετρήσεις του Sport Auto (http://www.sportauto-online.de/) για τα εν λόγω αυτοκίνητα μιας και είναι το μοναδικό περιοδικό που κάνει αντρικές μετρήσεις και το μόνο που εμπιστεύομαι.

Μ3 CSL (http://www.sportauto-online.de/supertest/der-bmw-m3-csl-auf-der-nordschleife-und-dem-hockenheimring-1200550.html)
M3 E92 (http://www.sportauto-online.de/supertest/der-bmw-m3-die-vierte-generation-mit-420-ps-auf-dem-pruefstand-1036129.html)
997 S (355 PS) (http://www.sportauto-online.de/supertest/porsche-911-carrera-s-997-auf-nordschleife-und-hockenheimring-1143308.html)

EVANGELOS
19-02-10, 17:38
Είναι θέμα το τσε ες ελ ... σε κάθε αντρικό τέστ κάνει λίγο ξευτίλα τον ανταγωνισμό !!!!

Sokin M3
19-02-10, 17:56
με 997s pdk θα ηθελα να το δω

M3EST
19-02-10, 19:28
Το CSL στο RING ειναι γεννημενο.Το 2004 ειχα κανει γυρα με εκπαιδευτη του M Fahrer Training στο Nordschleife και εκανα καιρο να συνελθω.

BMW Power
20-02-10, 06:51
Αυτή πρέπει να ήταν τρομερή εμπειρία. Ring, CSL και M training!!!!

Πολύ κλάμα πρέπει να έπεσε...

NICK_M3
20-02-10, 07:47
Ε30 Μ3
CSL
GTS
GT3
GT3 RS
GT2

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ απλά μέσα μεταφοράς....( τι μ@λακας ειμαι ο ανθρωπος....!!!!!!!!)

thomelef
22-02-10, 09:17
Ε30 Μ3
CSL
GTS
GT3
GT3 RS
GT2

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ απλά μέσα μεταφοράς....( τι μ@λακας ειμαι ο ανθρωπος....!!!!!!!!)

καθόλουτ μ@λ@κ@ς νικόλα...
συμφωνώ και εγώ μαζί σου...
εκτός και αν και εγώ είμαι μ@λ@κ@ς
και ακόμα δε το έχω πάρει πρέφα...
some1 plz wake me up!!!

BMW Power
22-02-10, 12:32
Μιας και ο αγαπητός GEO 3D είχε αμφιβολία για τα λάστιχα που χρησιμοποιούνται στο Μ3 Ε92 (στο συγκεκριμένο test) και όπως σωστά παρατήρησε δεν είναι δυνατόν να συγκρίνονται αυτοκίνητα σε πίστα με και χωρίς sport ελαστικά, λέω ότι:

1)Το csl έτσι βγαίνει sorry.....

2) Το 92 φοράει Michelin Pilot Sport Cup

παραθέτω και την λίστα του sport auto με χρόνους για ring και Hockenheim σε excel με φίλτρα για να μπορείτε να σορτάρετε ανά πίστα.

Geo_3D
22-02-10, 13:11
case solved!!!

Action Man
22-02-10, 13:54
παραθέτω και την λίστα του sport auto με χρόνους για ring και Hockenheim σε excel με φίλτρα για να μπορείτε να σορτάρετε ανά πίστα.
Μητσάρα, ζωγραφίζεις.:dance::rockon:

Dark_Niaou
22-02-10, 15:43
Οταν έχει κέφια δεν παίζεται....!! Αλλη μία θετική από εμένα....

eNeRGy
22-02-10, 17:30
Πολλοι απο εδω καποτε ελεγαν οτι τα νουμερα του GT-R ειναι ψευτικα...
Τελικα το ιδιο το sport auto βγηκε να βγαλει εκτος απο τον εαυτο του και εσας λαθος...
Το GT-R χωρις sport ελαστικα ειναι πιο γρηγορο απο οποιαδηποτε porsche (πλην του εξωτικου carrera GT)... που να του εβαζαν και τιποτα γομες δηλαδη...

Τους πηρε λιγους μηνες... αλλα το παραδεχτικαν... Η ψωροΝissan δεν περασε μονο το 997 turbo που ηθελε, αλλα ΟΛΑ τα 997...

Το excel ειναι φανταστικο... ευχαριστουμε φιλε!

BMW Power
23-02-10, 09:50
Ξέχασα να γράψω το προφανές.

Ότι το κάθε μοντέλο έχει hyperlink με το περιοδικό και το συγκεκριμένο test. Όπως και ότι το δεύτερο φύλλο του αρχείου έχει μόνο τα BMW

Δεν μπορώ να βρω το συγκριτικό CSL με GT3 996 της εποχής όπου το Porsche έτρωγε τσάι (αδόκιμος όρος μιας και το τσάι πίνεται)

stef
23-02-10, 13:47
Πολλοι απο εδω καποτε ελεγαν οτι τα νουμερα του GT-R ειναι ψευτικα...
Τελικα το ιδιο το sport auto βγηκε να βγαλει εκτος απο τον εαυτο του και εσας λαθος...
Το GT-R χωρις sport ελαστικα ειναι πιο γρηγορο απο οποιαδηποτε porsche (πλην του εξωτικου carrera GT)... που να του εβαζαν και τιποτα γομες δηλαδη...

Τους πηρε λιγους μηνες... αλλα το παραδεχτικαν... Η ψωροΝissan δεν περασε μονο το 997 turbo που ηθελε, αλλα ΟΛΑ τα 997...

Το excel ειναι φανταστικο... ευχαριστουμε φιλε!

3 λαλούν και 2 χορεύουν.....:offtopic:

mpikounis
23-02-10, 14:31
Νομιζω οτι η συγκριση δεν θα επρεπε να περιλαμβανει το CSL. Απο τη στιγμη που μπαινει το CSL στο συγκριτικο θα επρεπε να μπει και το GT3 μια και τα 2 αυτα αυτοκινητα ειναι "αγωνιστικού" χαρακτηρα ενω τα αλλα 2 (M3E92 και 997S) ειναι πιο... δρόμου.

Παντως οταν συγκρινεις αυτοκινητα που θα κινουνται στο δρομο, νομιζω οτι τα κριτηρια σου δεν πρεπει να ειναι ο χρονος τους στο ring αλλα πιο ..καθημερινα χαρακτηριστικα. Δεν χρειαζεται να πω ποια θα ηταν η επιλογη μου απο το σετακι αυτο ε;

Geo_3D
23-02-10, 14:35
Ασε....εσυ εχεις παραστρατησει καιρο τωρα...στην επομενη σωστη επιλογη μαρκας μετα απο BMW!!!:rockon:
Γνωμη μου ε,μη με φατε!:p:

Action Man
23-02-10, 14:38
Ρε παίδες...ειλικρινά....το βρίσκεται δίκαιο το τέστ....ή είμαι ο μόνος που το βλέπω λίγο στραβά..?
Σίγουρα είναι ανώτερη η csl,αφού παίζει χωρίς αντίπαλο...(τα άλλα αυτοκίνητα είναι τέρατα,αλλά όχι τόσο ειδικά για τις συγκεκριμένες συνθήκες)


Μήτσο το λίνκ είναι τέλειο όπως προείπα(έχω λιώσει)αλλά αυτή την σύγκριση της βρίσκω λίγο άδικη.

mpikounis
23-02-10, 14:39
For the record που λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλοι...

Porsche 911 GT3 (997) Juli 06 18,6 s 7:48 min 158,5 km/h 0/0 kg
Porsche 911 GT3 RS (997) März 07 18,9 s 7:48 min 158,5 km/h -2/+10 kg
Porsche 911 GT3 (997) Juni 09 18,0 s 7:40 min 161,2 km/h +15/+19 kg

Οι τιμες για το ring απο την ιδια πηγη.

Geo_3D
23-02-10, 14:43
Παντελη σιγουρα ειναι λιγο ανιση η συγκριση,αλλά στην ουσια το ολο θεμα ειναι να δουμε ποσο καλα μπορεσε η bmw με ενα αμαξι να χτυπησει την πορσε,ειδικα στα 996 GT3

Action Man
23-02-10, 14:45
Παντελη σιγουρα ειναι λιγο ανιση η συγκριση,αλλά στην ουσια το ολο θεμα ειναι να δουμε ποσο καλα μπορεσε η bmw με ενα αμαξι να χτυπησει την πορσε,ειδικα στα 996 GT3

Δεν θέλω να απαντήσω,γιατί πολλά μέλη που έχουν ιδιαίτερη συμπάθια στην bmw(και εγώ έχω...αλλά δεν είμαι και στραβός)ίσως το πάρουν στραβά....και βαριέμαι τις αψιμαχίες..:yipee:

Geo_3D
23-02-10, 14:50
Σε καταλαβαινω απολυτα και συμφωνω μαζι σου,απλα το μονο που θελω να προσθεσω ειναι οτι μεχρι να βγει το csl,καθε φορα που εβγαινε νεα Μ3 ,o ειδικος τυπος ειχε συγκριτικο τεστ με 911...απλη...που να βαζανε την GT3??Δεν υπηρχε λογος

BMW Power
23-02-10, 15:24
Τα πράγματα είναι απλά.

CSL vs GT3 996

Action Man
23-02-10, 15:31
Τα πράγματα είναι απλά.

CSL vs GT3 996

Μας την είπες τώρα :)......αλλά και πάλι ..:dupe:

Geo_3D
23-02-10, 15:32
Κανα συγκριτικο ή pdf για το ποσο συχνα παει για χeσιμο ο Μαριο Ταισεν εχεις???:p:

mpikounis
23-02-10, 16:03
Τα πράγματα είναι απλά.

CSL vs GT3 996

Συγκρινεις αυτοκινητα διαφορετικης γενιας.. Η ζωη του CSL ξεκινησε στη μεση της ζωης του 996 και το 997 ξεκινησε στη μεση του CSL.. Γιατι επιλεγεις το 996 και οχι το 997;

stef
23-02-10, 16:12
Θεωρώ σωστή την σύγκριση μεταξύ 996 GT3 & CSL...
Tόσο το 996 όσο και το Ε46 είναι και τα 2 αυτοκίνητα προηγούμενης γενιάς!
Το Ε46 όσο και το 996 παρουσιάστηκαν τέλη δεκαετίας 90 με αρχές 2000...
Το 997 θα έπρεπε να συγκριθεί με CSL E92 εαν έβγαινε....
Θα συμφωνήσω με BMW Power, το CSL στο ring ξεφτυλίζει το GT3 996....

BMW Power
24-02-10, 10:07
Κανα συγκριτικο ή pdf για το ποσο συχνα παει για χeσιμο ο Μαριο Ταισεν εχεις???:p:

Για κακάκια όχι αλλά για τσίσα ναι. Όσο υπήρχε η BMW-Sauber F1 Team τα έκανε συχνά... έχεις ακούσει από κοντά F1????

BMW Power
24-02-10, 10:10
Συγκρινεις αυτοκινητα διαφορετικης γενιας.. Η ζωη του CSL ξεκινησε στη μεση της ζωης του 996 και το 997 ξεκινησε στη μεση του CSL.. Γιατι επιλεγεις το 996 και οχι το 997;

Δεν είναι διαφορετικής γενιάς!!!

Το 2003 αυτός ήταν ο "ανταγωνισμός".
Αν ήθελε να αγοράσει κάποιος GT3 αυτό υπήρχε διαθέσιμο....

Άλλωστε είναι και η πρώτη φορά που μπορούμε και εμείς να χαρούμε στην κόντρα BMW vs Σκαραβαίος....

Μέχρι να έχουμε και τις μετρήσεις από το GTS....

Action Man
24-02-10, 10:13
Δεν είναι διαφορετικής γενιάς!!!

Το 2003 αυτός ήταν ο "ανταγωνισμός".
Αν ήθελε να αγοράσει κάποιος GT3 αυτό υπήρχε διαθέσιμο....
Ρε Μήτσο,μη το παίρνεις τόσο προσωπικά....και δεν καταλαβαίνω αυτή την εμονή σου με τα πόρκ!!!:party:

BMW Power
24-02-10, 10:30
Ρε Μήτσο,μη το παίρνεις τόσο προσωπικά....και δεν καταλαβαίνω αυτή την εμονή σου με τα πόρκ!!!:party:

Δεν τα γουστάρω ρε φίλε γιατί είναι πανάκριβα για αυτό που προσφέρουν και εμένα προσωπικά αυτό το κόλπο με το "στρίβω όπως θέλει το αυτοκίνητο και όχι όπως εγώ" δεν το καταλαβαίνω!!!

Μπαίνοντας στην κλασική αριστερή στροφή του αεροδρομίου (έξοδος αττικής οδού) αφήνω το γκάζι γιατί είναι αργός μπροστά και ρίχνει χαστούκι.... καλά - καλά ξέρω την καραμέλα δεν οδηγούνται έτσι τα 911 κλπ. αλλά εμένα δεν μου αρέσει.....

Επίσης καμία αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και με 280+ στην Αττική οδό.... Ξενέρωμα (997 s)

Action Man
24-02-10, 10:34
και εμένα προσωπικά αυτό το κόλπο με το "στρίβω όπως θέλει το αυτοκίνητο και όχι όπως εγώ" δεν το καταλαβαίνω!!!


Δλδ μου παρομοιάζεις την porsche με VAG(και αυτά κάνουν τα πάντα χωρίς κόπο).ΔΕΝ έχω μεγάλη οδηγική εμπειιρία από πόρκ,εκτός από 997s(ίδιο αυτοκίνητο οδηγήσαμε)που δεν μου φάνηκε τόσο ξενέρωτο ρε Μήτσο....και ξέρεις οτι ΔΕΝ τα γουστάρω τα VAGοειδή οχήματα...

BMW Power
24-02-10, 10:44
Δεν είναι ακριβώς έτσι... έχει τρελό τιμόνι, τρελά φρένα πολύ ωραία θέση οδήγησης, ο διάκοσμος σου προκαλεί μια περίεργη (θετική) αίσθηση αλλά επί του πρακτέου δηλαδή στρίβω με τα όσα και πάω παντού τέζα δεν μου άρεσε....

Ο ιδιοκτήτης (φανατικός 911 που είχε και αρκετά) μου είχε πει ότι το πώς στρίβει είτε το γουστάρεις, είτε το μισείς και είχε δίκιο.

Επίσης πως καμία μέρα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη με μια 911 και πως δεν μπορείς να πάρεις την ίδια στροφή με τον ίδιο τρόπο ποτέ!!!!

τι να πω? μπορεί να είμαι πολύ λίγος για το 911 αλλά δεν θα το έπαιρνα.

stef
24-02-10, 13:04
Δεν τα γουστάρω ρε φίλε γιατί είναι πανάκριβα για αυτό που προσφέρουν και εμένα προσωπικά αυτό το κόλπο με το "στρίβω όπως θέλει το αυτοκίνητο και όχι όπως εγώ" δεν το καταλαβαίνω!!!

Μπαίνοντας στην κλασική αριστερή στροφή του αεροδρομίου (έξοδος αττικής οδού) αφήνω το γκάζι γιατί είναι αργός μπροστά και ρίχνει χαστούκι.... καλά - καλά ξέρω την καραμέλα δεν οδηγούνται έτσι τα 911 κλπ. αλλά εμένα δεν μου αρέσει.....

Επίσης καμία αίσθηση επιτάχυνσης αλλά και με 280+ στην Αττική οδό.... Ξενέρωμα (997 s)

Να σου κανονίσω βόλτα με 997 turbo να δεις πώς στρίβει .....???:dance:;)

BMW Power
24-02-10, 13:12
Να σου κανονίσω βόλτα με 997 turbo να δεις πώς στρίβει .....???:dance:;)

To turbo είναι άλλη φάση.... ακόμα και το 996

stef
24-02-10, 13:48
Ωραία θές με 997 S.....?
Εμένα που μπήκα μέσα δεν μου φάνηκε αυτό που περιγράφεις!

BMW Power
24-02-10, 14:04
Ωραία θές με 997 S.....?
Εμένα που μπήκα μέσα δεν μου φάνηκε αυτό που περιγράφεις!

Αφού σου λέω ότι το οδήγησα και δεν πήγα βόλτα για καφέ.... βασικά για καφέ πήγα πηγαίνοντας στο plaza για συνάντηση του forum.

Εκτός αυτού έχει άλλη αίσθηση ο συνοδηγός.
Επίσης να σου πω ότι έχω πάθει κάτι τα τελευταία χρόνια και τα αυτοκίνητα μου φαίνεται ότι δεν πάνε..... πχ το Μ6 ήταν το τελευταίο που είπα ε εντάξει είναι γρήγορο.... :twak:

Το ξέρω πως ακούγεται τραγικό αλλά είναι αλήθεια....

stef
24-02-10, 15:24
Αφού σου λέω ότι το οδήγησα και δεν πήγα βόλτα για καφέ.... βασικά για καφέ πήγα πηγαίνοντας στο plaza για συνάντηση του forum.

Εκτός αυτού έχει άλλη αίσθηση ο συνοδηγός.
Επίσης να σου πω ότι έχω πάθει κάτι τα τελευταία χρόνια και τα αυτοκίνητα μου φαίνεται ότι δεν πάνε..... πχ το Μ6 ήταν το τελευταίο που είπα ε εντάξει είναι γρήγορο.... :twak:

Το ξέρω πως ακούγεται τραγικό αλλά είναι αλήθεια....

Αυτό το τελευταίο μ'αρεσε!
Και εγώ το λέω αυτό!
Μάλλον επειδή συνιθήζονται κάποια άλογα!
Πάντως με 997 εμένα σαν συνοδηγός δεν μου φάνηκε αυτό που λες, αλλά εφόσον το έχεις οδηγήσει , πάω πάσο...

EVANGELOS
25-02-10, 00:02
Δλδ μου παρομοιάζεις την porsche με VAG(και αυτά κάνουν τα πάντα χωρίς κόπο).ΔΕΝ έχω μεγάλη οδηγική εμπειιρία από πόρκ,εκτός από 997s(ίδιο αυτοκίνητο οδηγήσαμε)που δεν μου φάνηκε τόσο ξενέρωτο ρε Μήτσο....και ξέρεις οτι ΔΕΝ τα γουστάρω τα VAGοειδή οχήματα...

Δεν είπε αυτό αλλά μάλλον το αντίθετο !!

Αυτό που λέει ο Μήτσος είναι ότι το σεταπ της 911 είναι τελικά ΠΟΛΥ πιο δυσκολο από ενός πιο κλασικού σεταπ όπως των Μ3

Προφανώς και κατόπιν "εκπαιδεύσεως" το 911 οδηγείται πολύ γρήγορα , όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι και πιο ευχάριστο !!!

Το ότι όμως το κεντρομήχανο Κάυμαν είναι ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ (οδηγών - περιοδικών - επίσημων χρονομετρημένων) πιο γρήγορο και πιο σπορ από τα 997 είναι ίσως μια απόδειξη του ότι η επιμονή της Πόρσε στο "ανάποδο" σετ απ (μοτέρ και κίνηση πίσω) ΔΕΝ είναι ότι καλύτερο σχεδιαστικά !

Action Man
25-02-10, 00:16
επιμονή της Πόρσε στο "ανάποδο" σετ απ (μοτέρ και κίνηση πίσω) ΔΕΝ είναι ότι καλύτερο σχεδιαστικά !

Αυτό είναι γνωστό από την πρώτη 911.Το θέμα όμως, είναι οτι κατάφεραν το ακατόρθοτο.Το όχημα είναι αλλού από στήσιμο.
Προσωπικά εγώ είμαι εντελώς αντίθετος με την άποψη του Μήτσου. Η "997 s" mου φάνηκε φανταστική και πολύ μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.Το θεωρώ πολύ αντρικό αυτοκίνητο,και φυσικά πιστεύω οτι δεν είναι όσο εύκολο φαίνεται.
Το "στρίβω όπως θέλει το αυτοκίνητο και όχι όπως εγώ" δεν το δέχομαι με τπτ.


Όσο για το "AMS"....ναί κάνει αντρικά τέστ,αλλα δεν τα θεωρώ και τα πιο αξιόπιστα.
Σύντομα θα σκανάρω υλικό και θα έχουμε "μάχες":flipa:

Σχετικά με τη csl,θεωρώ οτι είναι ο τελευταίος των μοικανών.-
Η αντίδραση μου είναι στο ότι θεωρείται η 997s ψιλογαμπριάτικη.


Τεσπά...χωρίς πλάκα...αυτό το τόπικ είναι "best of".... απλά δεν παίζεται.




edit:Kαι μόλις παρατήρησα οτι το καλύτερο τόπικ ever,δεν έχει πάρει ΟΥΤΕ ΕΝΑ βαθμό αξιολόγησης(έριξα τον πρώτο)...τσσσ...καλή φάση..

NICK_M3
25-02-10, 07:54
997 s οκ καλο γρηγορο "ευχάριστο" αλλά μέχρι εκεί....θα έπαιρνα το Μ3 μου αντ αυτού κάθε μέρα μονο κ μόνο επειδή είναι πιο "παιχνίδι" κ σου κάνει γενικά τα χατήρια....

ΑΛΛΑ !!!!

GT3 κάθε μέρα όλη μέρα απο το πρωί μέχρι το βράδι....καμία μα ΚΑΜΙΑ σχέση με το απλό 911...απλά σε άλλη διάσταση....απο θέμα οδήγησης...και αν μπορώ να το συγκρίνω κ με το turbo εντάξει οι επιδόσεις του turbo είναι απο άλλο πλανήτη αλλά και πάλι GT3 θα έπαιρνα...το πράμα είναι σε άλλη κατηγορία...και αφήστε τα δεν στρίβει δεν κάνει είναι δύσκολο κτλ κτλ....εγω που το έστριψα ολίγον περιφερειακή υμητού απλά ζαλίστικα......:greenboun:greenboun
GT3.....αντε και αν είχαμε κ τα φράγκα τα πολλά GT2...ααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ..... ........ποιο ήταν το θέμα μας....ααα ναι...CSL !!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα:D:D

stef
25-02-10, 08:04
997 S PDK και τα μυαλά στα κάγκελα
Και για να το κάνω και πιο unique: 997 4S PDK targa, και ας γυρνάει όποιο CSL πιο γρήγορα σε ring, string και πάει λέγοντας....
Άποψη stef, την οποία φυσικό είναι κάποιοι να την αμφισβητήσουν
Απλά με το όχημα είσαι αλλού μιας και είναι φυσικά μερικά σκαλιά παραπάνω απο το BMW είτε το θέλουμε, είτε όχι!

thomelef
25-02-10, 08:36
gt3 και στρατιωτική γαλέτα!!!
ξηρά τροφή και ορό για την αφυδάτωση...
την προηγούμενη εβδομάδα είχα την τύχη
να συνοδηγήσω και οδηγήσω τη μικρή διαδρομή
των 7 χιλιομέτρων. το αυτοκίνητο ήταν ενός
πελάτη πελάτη μου απο ρωσία.
απλά ένιωσα κάτι που έχω νιώσει και παλαιότερα,
όταν είρθα για πρώτη φορά σε επαφή με το
αυτοκίνητο μου.
είναι και αυτό το γ@μήδι 100% καλύτερο απο
αυτό που περιμένεις οτι θα είναι.
υγ. ωραίος ο ρώσος. είρθε απο τη χώρα του για να
κατέβει σε μια κλαδική έκθεση επίπλου της αθήνας
και επισκέφτηκε τον πελάτη μου. πραγματικά μεγάλη
τύχη για μένα.

BMW Power
25-02-10, 10:38
Μην με παρεξηγείται όσον αφορά το θέμα 997 S.

Ποτέ δεν είπα ότι είναι κακό αυτοκίνητο. Απλά ότι εμένα δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του.

Και αυτή η οδηγική "ωρίμανση" ότι δηλαδή η φυσική συνέχεια μετά την BMW είναι τα Porsche για εμένα δεν ισχύει.

Μπράβο στην Porsche που επιμένει στην "λάθος" διάταξη και τα καταφέρνει τόσο καλά για το αγοραστικό της κοινό και παράλληλα τιμά την ιστορία της με το 911.

Μπορεί να φταίει και το γεγονός ότι έχω ακόμη στα 33+ το κόμπλεξ του κωληδιού και ότι προφανώς προτιμώ την "φιλική" συμπεριφορά των BMW. Για παράδειγμα μου άρεσε πάρα πολύ το γεγονός ότι την πρώτη φορά που οδήγησα το Μ5 Ε39 ήταν τόσο "εύκολο" λες και το είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρόνια. Παράλληλα με εξέπληξε ότι τα 1.800 κιλά και τα 400 άλογα δεν σε "φοβίζουν" ποτέ.

Μπορεί βέβαια να φταίει ότι ενώ είμαι κουλός θέλω να πηγαίνω "γρήγορα".....

Action Man
25-02-10, 11:04
Εντάξει,στα περισσότερα συμφωνούμε....αλλά το Νο1 για κωλίδια είναι η Ε30.Τα υπόλοιπα απλά γλιστράνε.

greekm3
25-02-10, 14:03
το 997ς ΜΚ1 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο..απλουστατα δεν ειναι τοσο fun οσο το Μ3Ε46...αναμφισβητητα το 997 ειναι παντου πιο γρηγορο ..αλλα το Μ3Ε46 ειναι για μενα καλυτερη αγορα για καποιον που ειναι σχετικα αρχαριος με την πισω κινηση και με τα γρηγορα αυτοκινητα...ειναι πιο πρακτικο,πιο ποικονομικο και πιο.."σεμνο"....το 997 στο οριο ειναι αρκετα πιο δυσκολο...το 997ς PDK..ειναι σαφως ανωτερο σε οδηγικη συμπεριφορα..αλλα προσωπικα εχω ακομη αμφιβολιες για το PDK...μην ρωτησετε γιατι,αλλα ακομη και μεσα στην πορσε εξακολουθουνε να προτημουνε το χειροκινητο..βεβαιως για λογους μαρκετινγ ολοι λενε το PDK ανωτερο...
το GT3 ειναι 100% διαφορετικο απο το 997ς..παντου..ειναι αλλη κατηγορια..και ο ιδοκτητης του να ειναι 100% κατασταλγμενος του τι θελει...το 101% απο εδω ειμαι σιγουρος(και ας μην θεωρηθει εγωιστικο) δεν εχει ιδεα το τι μπορει να κανει το αυτοκινητο...και ειναι απλα καλυτερο και πιο "πορσε" απο οποιοδηποτε 997ΤΤ....ασχετως εαν ειναι πιο αργο το GT3 ,παντα και τα 2 σε στοκ μορφη...
το gt2 ειναι μια κατηγορια μονο του...και ειναι το μονο αυτοκινητο που προσωπικα με εχει φοβησει(ελαφρως βελτιωμενο στα 600)...και το θεωρω ακαταλληλο...για οποιοδηποτε ζει ελλαδα...ακομη και σε πιστα θελει δικο του τροπο οδηγησης και σιγουρα το 99% δεν θα το θεωρησουνε εαν το οδηγησουσε fun ...ειναι μια μηχανη αδρεναλινης τιποτα παραπανω η παρακατω...
εαν αναρωτιεστε πιο ειναι το καλυτερο πορσε αυτην την στιγμη ,απο προσωπικη επαφη, ειναι το GT3RSMKII...το περνεις και το κρατας για μια ζωη..θα ειναι το τελευταιο με GT1block..και μην ακουτε τους δημοσιογραφους ...προσπαθουνε να πιασουνε ολοι την γκαμα των οδηγων...απο εκει και περα τα απλα 997 ειναι καλα,αριστα..αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι πλεον "σοφη" αγορα..σιγουρα για καποιον που δεν ειχε ποτε ,ειναι και ποθος και σταθμος στην αυτοκινητιστικη του πορεια..αλλα πλεον παιζουνε πολυ παραγοντες που καποιος πρεπει να λαβει υποψιν..χωρις αυτο να θεωρειται κακο..........

EVERGET
25-02-10, 19:23
Είναι καθαρά θέμα οδηγικού χαρακτήρα η διαφορά των M και των 911. Προσωπικά, οδηγώντας τόσο το δικό μου M3 E46 όσο και Μ5 Ε60, έχω να πω πως η οδηγική εμπειρία που αποκομίζεις από ένα M είναι αυτή ενός γρήγορου, διασκεδαστικού, με ιδιαίτερο χαρακτήρα "κανονικού" σπορ αυτοκινήτου. Στο 997 s που είχα μόνο μία φορά την τύχη να πέσει στα χέρια μου ένιωσα μια προτόγνωρη οδηγική εμπειρία που παρόμοια δεν αποκομίζεις από κανένα άλλο σπορ αυτόκίνητο, αισθάνεσαι το ιδιαίτερο της φιλοσοφίας και της κατασκευής του αυτοκινήτου και αυτό είναι που τελικά πληρώνεις, αυτή την πρωτόγονη αίσθηση σκαραβαίου μίξη με τεχνολογία αιχμής, δύναμη, ποιότητα ανώτερη από κάθε M, και μελετημένα στη λεπτομέρεια εφόδια για γρήγορη οδήγηση (ε...τα M τα έχουνε τα κουσουράκια τους). Κάθε φορά που ακούω τον s54 πάνω από τις 4000rpm χαρακτηρίζω το αμάξι μου "στρίγκλα", ξέρω όμως πως οι μόνες πραγματικά στρίγκλες είναι οι 911, κι ασ έχουν ημερέψει αρκετά από το 993 και μετά.....