PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρωτο αμαξι BMW?


Ratman
20-02-10, 18:07
Γεια σας...Προκεται να παρω σε 4 μηνες το πρωτο μου αμαξι..και μιας και τα αμερικανικα κοστιζουν στην αναπαλαιωση και θα μαι φοιτητης ειπα να αερκεστω σε κατι φτηνο (στην αγορα) αλλα και παλι δυναμικο στο σχημα και στην ιστορια...εδω μπενουν οι μπε εμ βε στο προσκυνιο και ενα απο τα αμαξια που βρικα σε λογικη τιμη εναι αυτο

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/558260/

αλλα επειδη δεν ξερω τιποτα για της bmw ηλπιζα στην βοηθεια σας...καταναλωση,προβληματα,συντιριση, γενικως αξιζει η οχι και μπορει ενας φοιτητης να εχει μια bmw στην κατοχη του?αυτα....

Nick_compact
20-02-10, 18:21
Θα σου πρότεινα να το αποφύγεις το συγκεκριμένο, επειδή φοράει το Μ40 μοτέρ και το βλέπω αρκετά φτωχό. Σε γενικές γραμμές η συντήρηση των Ε36 είναι πάρα πολύ οικονομική, και είναι πολύ απλά αυτοκίνητα, αρκεί να μην πηγαίνεις σε αντιπροσωπεία φυσικά. Από κατανάλωση δεν είναι και τα πιο οικονομικά, και μην ξεχνάς και τέλη κυκλοφορίας 352 ευρώ για 1995 και πίσω.
Κατά την γνώμη μου βρες ένα μοντέλο 95 και μετά, έχουν αρκετά πιο πλούσιο εξοπλισμό, καλύτερο μοτέρ.

Kostas Christ
20-02-10, 18:49
και αν μπορεις και 318is για να εχεις στα ιδια ακριβως τελη πολυ καλυτερες επιδοσεις οπως και καταναλωση

Ratman
20-02-10, 19:01
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/580417/

πετυχα αυτο αν και θα δυσκολευτω λιγο με τιν τιμη...παρολα αυτα με την τιμη τα βρισκουμε αλλα με εχουν τρομαξει συγγενεις και φιλοι οτι καταναλωνουν πολυ τα bmw και λειπα ειδικα αυτα που ειναι παλια και ιστοριες κακο...αλλοι λενε οτι λογω των κυβικων δεν καταναλωνουν πολυ τωρα με εχουν μπερδεψει...εσεις τι θα προτινατε σε ενα φοιτιτι για πρωτο αμαξι μεχρι 4-4500 χιλιαρικα??

Dimzan
20-02-10, 19:13
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/580417/

πετυχα αυτο αν και θα δυσκολευτω λιγο με τιν τιμη...παρολα αυτα με την τιμη τα βρισκουμε αλλα με εχουν τρομαξει συγγενεις και φιλοι οτι καταναλωνουν πολυ τα bmw και λειπα ειδικα αυτα που ειναι παλια και ιστοριες κακο...αλλοι λενε οτι λογω των κυβικων δεν καταναλωνουν πολυ τωρα με εχουν μπερδεψει...εσεις τι θα προτινατε σε ενα φοιτιτι για πρωτο αμαξι μεχρι 4-4500 χιλιαρικα??

Tα χρηματα που διαθετεις πιστευω πως ειναι σχετικα λιγα. Υπολογισε πως ενα παλιο αμαξι (που δεν το ξερεις κι ολας) εχει περισσοτερες πιθανοτητες να σου βγαλει καποιες ζημιες αρα καλο ειναι να εχεις κι ενα σεβαστο ποσο στην ακρη (500-1000 ευρω) στην περιπτωση στραβης.

Αν εχεις backup απο γονεις τοτε εχει καλως. Αν εχεις παλι καποια δουλεια και εχεις ενα στανταρ εισοδημα το μηνα επισης ολα καλα. Ομως αν πεις εχω 4500 στην ακρη και παιρνω οτι βρω με 4500 τοτε πολυ πιθανο συντομα να μη τα βγαλεις περα. Το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο, και το ρισκο μεταφραζεται σε χρηματικο και ψυχολογικο κοστος . Εχω βρεθει ακριβως στην ιδια θεση και ξερω

Ratman
20-02-10, 19:22
και τι να κανω???το καινουριο κανει τουλαχιστον 8 χιλιαρικα(οχι bmw τπτ hyundai) και ειναι το διπλασιο απο οτι εχω..βεβαια δεν ρισκαρω της δωσεις η το δανειο γτ δν αντεχω να χρωσταω...

:help::help::help::help:

Dimzan
20-02-10, 19:33
τοτε ψαξτο πολυ καλα και ει δυνατον απο κανα γνωστο σου ωστε να ψιλοξερεις τι εχει γινει με το αμαξι.

Κακα τα ψεμματα αυτα τα αμαξια ειναι αρκετα παλια και εχουν κανει πολλα χλμ, μερικα εχουν αλλαξει και πολλα χερια. Αν σκοπευεις να το κρατησεις ψαξε για κατι καλο. Επισης να ξερεις πως λιγο πολυ ολα εχουν φαει τα ζορια τους.

Για το 318is που ανεφεραν θα πω πως ισως ειναι υπεραρκετο για πρωτο αμαξι.

Διπλωμα εχεις?? ξερεις να οδηγας?

strofimios
20-02-10, 19:39
Tα χρηματα που διαθετεις πιστευω πως ειναι σχετικα λιγα. Υπολογισε πως ενα παλιο αμαξι (που δεν το ξερεις κι ολας) εχει περισσοτερες πιθανοτητες να σου βγαλει καποιες ζημιες αρα καλο ειναι να εχεις κι ενα σεβαστο ποσο στην ακρη (500-1000 ευρω) στην περιπτωση στραβης.

Αν εχεις backup απο γονεις τοτε εχει καλως. Αν εχεις παλι καποια δουλεια και εχεις ενα στανταρ εισοδημα το μηνα επισης ολα καλα. Ομως αν πεις εχω 4500 στην ακρη και παιρνω οτι βρω με 4500 τοτε πολυ πιθανο συντομα να μη τα βγαλεις περα. Το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο, και το ρισκο μεταφραζεται σε χρηματικο και ψυχολογικο κοστος . Εχω βρεθει ακριβως στην ιδια θεση και ξερω
Ακριβως ετσι ειναι.Πηρα μτχ.is ατρακαριστο του '93 με 164.000χλμ.Ο προηγουμενος ιδιοκτητης(γυναικα)δεν συντηρουσε σχολαστικα το αμαξι και ετσι οταν το πηρα αναγκαστικα να πληρωσω εγω.Βεβαια για αλλους το αμαξι δουλευει τελεια αφου δεν τους ενοχλει αν τα ψαλιδια,τα silentblocks,τα αμορτισερ,τα top mount,oι βασεις μοτερ και κιβωτιου θελουν αλλαγη.Αφου κινειται κανονικα μου λενε γιατι ξοδευεσε για παλιο αμαξι,κρτα το οσο αντεξει και πετα το-πουλησε το.Εαν ομως εισαι ψειρας ή πρεπει να πεσεις σε αψογα συντηρημενο αμαξι ή να ετοιμαστεις για εξοδα.
Το is μου εχει αυτη τη στιγμη 221.000χλμ. και δεν εχει παρουσιασει σημαδια κοπωσης.Καιει λογικα ποσα καυσιμου,οταν το παιρνω για να παω στη δουλεια μου συνηθως ειμαι στα 5-6 λτ/100 αλλα εφαρμοζω "περιεργες" τεχνικες.Το φυσιολογικο ειναι 7-8+ και οσο πατας παραπανω αυτο πινει,οπως ολα.Προβληματα δεν εχω,πληρωνω ολα αυτα που θα επρεπε να εχει κανει η γυναιακα που το ειχε πριν απο εμενα.Για μενα αξιζει σαν αγορα αρκει να το ψαξεις καλα και να βρεις ενα που να αξιζει ή αλλιως να βρεις ενα πιο φτηνο με την αναλογη επιβαρυνση αργοτερα.

kloukakis
20-02-10, 19:47
Ψάξε για ένα κάλο 3.18ις σε καλα λευτά, το οποίο να το είχε καποιος που πραγματικά να το φρόντιζε. Ειναι σημαντικό το ποιός το είχε πριν. Οταν το πάρεις όλο και κάτι θα αλάξεις αλλά δες να μην ζητάει τίποτα ακριβό απο την αρχή! ΤΥα μοτερ αντέχουν, μηνκοιτάς ποσα χλμ έχουν,αλλα πως τα έχουν κανει αυτά τα χλμ!!

montoya
20-02-10, 19:52
Εγώ θα σου πρότεινα να πας σε κάτι άλλο. Κάτι μικρότερο (νέος οδηγός) που θα σε βολέψει περισσότερο, οικονομικότερο στην κατανάλωση (ράλι ανόδου της βενζίνη) και βέβαια νεότερο (λιγότερες βλάβες). Γιατί να πάρεις ένα αυτοκίνητο 15ετίας? Συγνώμη αν σου την χαλάω αλλά γνώμη μου είναι. Θα σου πρότεινα για παράδειγμα ένα Yaris. Εξαρτάτε βέβαια και τι χρήση θα το κάνεις. Για παράδειγμα θα κινήσε μέσα στην πόλη ή θα κάνεις μακρινά ταξίδια.

strofimios
20-02-10, 19:54
Ψάξε για ένα κάλο 3.18ις σε καλα λευτά, το οποίο να το είχε καποιος που πραγματικά να το φρόντιζε. Ειναι σημαντικό το ποιός το είχε πριν. Οταν το πάρεις όλο και κάτι θα αλάξεις αλλά δες να μην ζητάει τίποτα ακριβό απο την αρχή! ΤΥα μοτερ αντέχουν, μηνκοιτάς ποσα χλμ έχουν,αλλα πως τα έχουν κανει αυτά τα χλμ!!
__________________




Για να το δει αυτο πρεπει να υπαρχει βιβλιο.Λογικα κανεις δεν σκοτωνει ενα καλο αμαξι,που το εχει συντηρημενο σωστα.Βεβαια ολα παιζουν,μπορει να πετυχεις την περιπτωση.

E36 RULES!!
20-02-10, 20:26
Και φυσικά, πανω απο ολα κοιτα να ειναι καλοδιατηριμένο... Εδω το δικο μου ηταν του πατερα μου και το προσεχε σαν τα ματια του, και εβγαλε ΟΛΕΣ τις βλαβες μαζι οταν ηταν στα χερια μου πλεον... Αν βρεις κατι ΠΟΛΥ φτηνό, να ξερεις πως θα θελει αρκετά μαζέματα...

Ratman
20-02-10, 20:33
μαλιστα...αρα προς το παρων bmw γιοκ ε??μαλλον πρεπει να προσγειωθω λιγακι..θανξ για το χελπ παιδια.

E36 RULES!!
20-02-10, 20:41
μαλιστα...αρα προς το παρων bmw γιοκ ε??μαλλον πρεπει να προσγειωθω λιγακι..θανξ για το χελπ παιδια.

Όχι απαραίτητα ρε συ, απλά θέλει ψάξιμο ;)

Dimzan
20-02-10, 20:52
Όχι απαραίτητα ρε συ, απλά θέλει ψάξιμο ;)

Ακριβως αυτο! Θελει παααρα πολυ ψαξιμο.

Εχουν πωληθει παρα πολλα ε36 στη χωρα μας και εχουν εισαχθει αλλα τοσα απο γερμανια.

Υπαρχει τεραστια πικοιλια, αρα υπαρχει σιγουρα κατι καλο και για σενα. Σιγουρα τα περισσοτερα που πωλουνται σε τιμες λιωμα ειναι ξεχαρβαλωμενα ομως πιστευω πως αν ψαξεις καλα θα βρεις σωστο αμαξι. Σιγουρα υπαρχουν και τετοια.

fz21
20-02-10, 21:16
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/580417/

πετυχα αυτο αν και θα δυσκολευτω λιγο με τιν τιμη...παρολα αυτα με την τιμη τα βρισκουμε αλλα με εχουν τρομαξει συγγενεις και φιλοι οτι καταναλωνουν πολυ τα bmw και λειπα ειδικα αυτα που ειναι παλια και ιστοριες κακο...αλλοι λενε οτι λογω των κυβικων δεν καταναλωνουν πολυ τωρα με εχουν μπερδεψει...εσεις τι θα προτινατε σε ενα φοιτιτι για πρωτο αμαξι μεχρι 4-4500 χιλιαρικα??

αυτο δεν εχει καν μοτερ is....!

harrisdriver
21-02-10, 18:00
Φιλος αν ειναι να παρεις Bmw μπορεις να πας στον Σπανο για ενα γενικο ελεγχο. Θα εισαι και σίγουρος μετα οτι επελεξες ενα καλο αυτοκινητο. Πάντως η bmw ειναι σχολειο για τον νέο και ξεφάντωμα για τον παλιο. Το πρωτο μου αυτοκινητο ήταν ενα E21. Αν βρεις καλό σκαρί δεν θα το μετανιώσεις. Αντε οτι και να παρεις καλοταξιδο να ειναι και πάνω απο όλα όχι ταρζανιες μέχρι να το μάθεις.

george316
22-02-10, 07:52
εισαι σε bmw club.προφανως εχουμε αυτα τα αυτοκινητα γιατι τα αγαπαμε και γιατι σιγουρα θεωρουνται απο τις καλες μαρκες αυτοκινητων.
ομως εισαι νεος οδηγος,απειρος δηλαδη.προς θεου δεν το λεω εμ υποτιμητικο τροπο..
ενα is ειναι φοβερο αυτοκινητο...ΟΜΩΣ
ειναι πισωκινητο και δυνατο...θα μπορεσεις να το κουμανταρεις??
γιατι μπορει να ειναι ασφαλες αυτοκινητο,με καλα στανταρ και ολα του,αλλα μη ξεχναμε οτι το πισωκινητο θελει και χερια.μην ακουσω οτι μεχρι να το μαθεις θα πηγαινεις σιγα σιγα και θα προσεχεις γιατι.....μαλλον κοροιδευομαστε.
γιατι δε δοκιμαζεις ενα πιο μικρο και πιο χρεπι αν θες μεχρι να του παρεις λιγο τον αερα,και μετα απο κανa δυο χρονια παιρνεις και ενα bmw..
μην το βλεπεις απο την οικονομικη πλευρα.δες το λιγο πιο ωριμα.παρε ενα αμαξι ωστε να μην το λυπηθεις.γνωμη μου παντα ετσι?

giannis 116
22-02-10, 12:14
εισαι σε bmw club.προφανως εχουμε αυτα τα αυτοκινητα γιατι τα αγαπαμε και γιατι σιγουρα θεωρουνται απο τις καλες μαρκες αυτοκινητων.
ομως εισαι νεος οδηγος,απειρος δηλαδη.προς θεου δεν το λεω εμ υποτιμητικο τροπο..
ενα is ειναι φοβερο αυτοκινητο...ΟΜΩΣ
ειναι πισωκινητο και δυνατο...θα μπορεσεις να το κουμανταρεις??
γιατι μπορει να ειναι ασφαλες αυτοκινητο,με καλα στανταρ και ολα του,αλλα μη ξεχναμε οτι το πισωκινητο θελει και χερια.μην ακουσω οτι μεχρι να το μαθεις θα πηγαινεις σιγα σιγα και θα προσεχεις γιατι.....μαλλον κοροιδευομαστε.
γιατι δε δοκιμαζεις ενα πιο μικρο και πιο χρεπι αν θες μεχρι να του παρεις λιγο τον αερα,και μετα απο κανa δυο χρονια παιρνεις και ενα bmw..
μην το βλεπεις απο την οικονομικη πλευρα.δες το λιγο πιο ωριμα.παρε ενα αμαξι ωστε να μην το λυπηθεις.γνωμη μου παντα ετσι?

Κι εγω συμφωνω εν μερει με George316 αλλα αν ο ανθρωπος θελει το συγκεκριμενο αμαξι δε βρισκω λογο να μη το παρει και να μετανοιωνει μετα που δε το πηρε. Κι εγω ετσι σκεφτομουν και πηγαινα πολυ διστακτικα στο θεμα κυβικων και ιπποδυναμεων. Εμαθα σε Nissan Micra 1.2, μετα ειχα δικο μου Opel Kadett 1.2, μετα περασα σε VW Golf IV 1.6 και οταν ηρθε η ωρα και κοιταζα για BMW φοβηθηκα και δεν πηρα την 120i για πολλους λογους, αλλα τελικα πηρα την 116i και το μετανιωσα τελικα γιατι μου λειπει η λιγο παραπανω δυναμη.
Κι ενω στην αρχη εκραζα φιλο μου που απο Suzuki Swift 1.0 πηγε απ ευθειας σε RX8 με τα 231PS, τωρα τον ζηλευω για τη δυναμη που εχει (αλλα οχι για την καταναλωση ;))

george316
22-02-10, 13:07
γιαννη συμφωνω και εγω μαζι σου.ειναι θεμα νομιζω χαρακτηρα.
πχ..εγω προσωπικα απο τοτε που εβγαλα διπλωμα,ημουν πολυ συνετος οδηγος γιατι πρωτον ειχα το αμαξι του πατερα,οπερ αν το εκανα ζημια δε θα μπορουσε να παει στη δουλεια του ο ανθρωπος,δευτερον γιατι λογω της δικης μου δουλειας,παντα ημουν μαζι με τη συναδελφο μου.και γυρνουσαμε σε ορη και λαγγαδια.
να το παρει το bmw αν το εχει βαλει στο ματι.
θα λυπηθω ομως αν ακουσω οτι του εφυγε και αγγαλιασε κανενα δεντρο επειδη ηθελε να δε στα ποσα μπαινει ο κοφτης στη δευτερα....
απο αυτη και μονο την αποψη.αλλιως σιγουρα bmw!!!!!!!!!!!!1

montoya
22-02-10, 18:02
Συμφωνώ κι εγώ σε κάτι μικρότερο (και πιο καινούριο). Όπως είπε κι ο Γιάννης, μέχρι να φτάσει στην BMW πέρασε από Nissan Micra 1.2 Opel Kadett 1.2 και VW Golf IV 1.6. Κάθε πράγμα στον καιρό του. Γενικά είμαι αντίθετος με αυτοκίνητο 15ετίας (αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα).

giannis 116
22-02-10, 18:18
Καλα το θεμα καινουριο παλιο ειναι πολυ σχετικο. Το Kadett το χα παρει στα 21 μου και...μου ριχνε ενα χρονο! :jester: Απλα η οικονομικη μου δυνατοτητα τοτε ηταν ως εκει και το κρατησα το σαπακι 2μιση χρονια σαν ενα προσωρινο πρωτο μεσο μεταφορας για το πηγαινε ελα στη δουλεια μου πιο πολυ αν και τελικα εγραψα πολλα χιλιομετρα και εμπειριες μαζι του. Τοτε βεβαια γουσταρα τρελά να παρω κανα Saxo VTS οπως οι περισσοτεροι νεοι αλλα απλα δεν εβγαινα και δεν ηθελα να ανοιχτω. Το Golf το πηρα επειδη ηθελα ενα μεσο, ανετο, ασφαλες και συγχρονο αμαξι, δεν ζηταγα κατι παραπανω ουτε με επαιρνε κιολας. Το Golfaki ηταν τιμια κατασκευη, οι τυποι απ οπου το πηρα και οπου του εκανα σερβις μονο τιμιοι δεν ηταν αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια, και οταν ειχα μια μικρη οικονομικη ανεση σε συνδυασμο με καποιες καλες συγκυριες που μου ετυχαν, γυρισα στην πισω κινηση και εμαθα τη BMW και απο τοτε ερωτευτηκα BMW! :wub: (αν και θα θελα λιιιγο παραπανω δυναμη! :ices_ange)
Για να μη ξεφευγουμε ομως απ το θεμα με φιλοσοφικες συζητησεις και χαλαμε και το ποστ του ανθρωπου τελικα η αποφαση ειναι μια ζυγαρια που τα βαζεις ολα μεσα τα ζυγιζεις και τελικα αποφασιζεις, ολα ειναι σχετικα, ολα ειναι αναλογα και διαφορετικα για τον καθενα μας.

antreas
22-02-10, 18:28
παρε κανα punto gt με αυτα τα λεφτα που διαθετεις ειναι οτι καλυτερο
εχει και αλογακια να γουσταρεις και ανταλακτικα μεχρι και στα περιπτερα

Dimzan
22-02-10, 18:32
παρε κανα punto gt με αυτα τα λεφτα που διαθετεις ειναι οτι καλυτερο
εχει και αλογακια να γουσταρεις και ανταλακτικα μεχρι και στα περιπτερα

εχει και πολλα κραπσεδα για να σε κραταει στις στροφες οταν τουρμπιζει.

Ειδικα το pundo gt το θεωρω πολυ δυσκολο για πρωτο αμαξι. Σκεψου οτι καλα καλα δεν ξερει να οδηγει ο ανθρωπος. Θα του τουρμπισει πουθενα και θα ψαχνεται...

Πρεπει να εχει κανεις πολυ εγκρατεια για να μαθει σε τετοιο αμαξι. Ειναι προκληση να το πατησεις και τελικα την πατας!

montoya
22-02-10, 18:33
Αν είχαμε όλοι τις ίδιες απόψεις τότε δεν θα γινόταν και συζητήσεις.....
Πιστεύω πως το δίλημμα είναι μικρό οικονομικό 5ετίας ή μεγάλο 15ετίας. Και μιλάμε πάντα για πρώτο αυτοκίνητο. Μην ξεχνάμε τα τέλη, την συντήρηση αλλά και την κατανάλωση (έρχεται νέα "γενναία" αύξηση της βενζίνης). Συν τα χρήματα που θα ζητήσει με το καλημέρα το αυτοκίνητο (λάστιχα, σέρβις κλπ)
Λογική ή συναίσθημα?

Driver M
22-02-10, 18:33
Εγώ, με γύρω στα 5 χιλιάρικα θα έπαιρνα ένα 206, ή ένα punto (το προηγούμενο) 6-7 ετών, 1400άρια με 90-5 άλογα, τα οποία και αρκετά πιο σύγχρονα από την 316 15ετίας θα είναι και (το βασικότερο), πολύ πιο ευκολοδήγητα ελέω μπροστά κίνησης, αφού απ'ότι κατάλαβα είσαι νέος οδηγός. Είναι και αρκετά κομψά, κυρίως το πρώτο. Επίσης, θα πληρώνεις και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ και η συντήρηση των δύο συγκεκριμένων είναι σχετικά φτηνή. Παράλληλα, οι επιδόσεις τους είναι παραπλήσιες με την 316. Η 318is πάλι, έχει πολύ καλό κινητήρα, αλλά για να τη βρεις σε καλή κατάσταση και με περίπου 150.000 χλμ, πιστεύω ότι τα 5 χιλιάρικα είναι οριακά. Άσε που τα άλογα είναι αρκετά και πάντα υπάρχει ο κίνδυνος για ένα νέο οδηγό, σε συνδιασμό και με την πίσω κίνηση. Πάρε λοιπόν ένα πιο σύγχρονο supermini να εξοικειωθείς με την οδήγηση και μετά πας σε bmw και πίσω κίνηση και ακόμα καλύτερα να πας από Ε46 και μετά, που είναι πολύ πιο σύγχρονο σε όλα του αυτοκίνητο.

Πραγματικά καλά αυτοκίνητα οι Ε36, αλλά έχουν αρχίσει να δείχνουν τα χρόνια τους, κυρίως από άποψη ασφάλειας (και λογικό είναι αφού πολλές είναι για πάνω από 15 χρόνια στην αγορά) και δεν θα τις συνιστούσα για βασικό αυτοκίνητο κάποιου, που σημαίνει κίνηση μέσα στην πόλη και γενικά μεγάλη καταπόνηση, αφού τα supermini (και μάλιστα μιας δεκαετίας σχεδόν νεότερα) είναι μακράν καλύτερα για κάτι τέτοιο. Από εκεί και πέρα, ανάλογα τις προτεραιότητές σου, διαλέγεις ότι θεωρείς καλύτερο για εσένα.

montoya
22-02-10, 18:49
Μιας και το ανέφερες, έχω ένα 206 1,4 του 2000. Είναι σκυλί και μετά από 90.000 δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Με 3-4 χιλιάρικα βρίσκεις άνετα κάποιο του 2004

Dimzan
22-02-10, 20:26
Μιας και το ανέφερες, έχω ένα 206 1,4 του 2000. Είναι σκυλί και μετά από 90.000 δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Με 3-4 χιλιάρικα βρίσκεις άνετα κάποιο του 2004

sry για το offtopic αλλα ποσο σου καιει?? ενας θειος μου που το χει μετραει 9+ στην πολη

Υγ. Φιλε την βενζινη σα φοιτητης πρεπει να την μετρας καλα. Κι εγω φοιτητης ειμαι και κανω 15000χλμ το χρονο. Μιλαμε για 1200+ ευρω το χρονο σε κοστος!

Driver M
22-02-10, 20:41
sry για το offtopic αλλα ποσο σου καιει?? ενας θειος μου που το χει μετραει 9+ στην πολη

Υγ. Φιλε την βενζινη σα φοιτητης πρεπει να την μετρας καλα. Κι εγω φοιτητης ειμαι και κανω 15000χλμ το χρονο. Μιλαμε για 1200+ ευρω το χρονο σε κοστος!

Έχω το 1400άρι 207 με τον 16βάλβιδο με τα 90 άλογα που φορούσε και το αντίστοιχο 206 και στην πόλη παίζει πράγματι γύρω στο 9. Αλλά είναι και 200 κιλά βαρύτερο από το 206, οπότε εκείνο πρέπει να είναι λίγο παρακάτω. Πάντως, σίγουρα σε αστικό περιβάλλον αμάξι 5ετίας+, δύσκολα καίει κάτω από 8 λίτρα (πόσο μάλλον η Ε36), εκτός και αν μιλάμε για κανά 1000άρι (στυλ matiz, atos) που προορίζεται όμως μόνο για την πόλη και όχι και για ένα ταξιδάκι λίγο παραέξω. Η χρυσή τομή πιστεύω λοιπόν ότι είναι ένα 1400άρι με 90-100 άλογα, που είναι αρκετά ολοκληρωμένο αμάξι για την πόλη, με λογικές καταναλώσεις και συντήρηση γενικότερα και μπορεί να πάει με σχετική άνεση και μια εκδρομή.

nikos12
22-02-10, 21:45
Αν μπορείς να κάνεις λίγο υπομονή μέχρι να σταθεροποιηθούν οι τιμές της βενζίνης-ασφάλειας-τελών κάνε. Αν δεν μπορείς και χρειάζεσαι αμάξι, τότε πήγαινε σε κάτι μικρό και αξιόπιστο προσωρινά και στο μέλλον βλέπεις.
Για ε36 υπολόγιζε κατανάλωση από 9-11 λιτρα/100 χιλιόμετρα (ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης και της συνθήκες οδήγησης)

Ratman
22-02-10, 21:59
Λιπον ευχαριστω ολους για την βοηθεια..
Διπλωμα εχω και που και που οδηγαω το atos του πατερα μου αλλα ακομα και με αυτο λιγακι γκαζι παραπανω του δινω...τωρα..αυτο που ειναι πρωτο μελημα και με καιει λογο της τρομοκρατιας φιλων και συγγενων ειναι η συντιριση και καταναλωση μιας bmw..οποτε και το φοβαμαι..μην την εχω στο γκαραζ και περνω λεωφορειο γιατι δεν εχω λεφτα για βενζινα.. ειναι ανουσιο..για μικροτερρα τωρα ενα 106 rallye,206,golf gti,saxo vts τιποτα μικρο και μαζεμενο δεν θα με χαλουσε...αλλα τι ειναι αυτα μπροστα στο θηριο?

BMWE36
22-02-10, 22:58
Προσωπικα για εμενα δεν συγκρινεται κανενα rallye 106 h saxo h punto συγκρινεται με το 36αρη. Αλλο αυτοκινητο βγαινεις στο δρομο και πατας γερα μπαινει στην στροφη κ δεν φοβασαι σε αντιθεση με τα αλλα που αμα βρεξει νιωθεις οτι εισαι πλοιο στο νερο! Για μενα αλλο πραγμα το bmw κα αυριο μεθαυριο αν εχεις λεφτα το κανεις οτι θες!!! Δεν συγκρινεται με κανενα κουβαδακι ειδικα rallye 106 saxo! Ειμαι 19 εχω το 36αρη κ πηγαινοερχομουν Αγρινιο την ασφαλεια που ενιωθα με το bmw ειναι αλλου και ανετο ταξιδι. Καλα και τα γκαζια αλλα να συνοδευονται με ανετο ταξιδι! Αποψη μου παντα! Αν και το πουλαω

BMWE36
22-02-10, 23:08
αλλα τι ειναι αυτα μπροστα στο θηριο?

+ 10000000000000000000000

antreas
23-02-10, 00:39
το θηριο ειναι το συγκεκριμενο 36αρι της αγγελιας?

BMWE36
23-02-10, 00:53
Εγω παντως το πηρα γενικα ως 36αρη (θηριο).
Ratman??

Dimzan
23-02-10, 02:04
Έχω το 1400άρι 207 με τον 16βάλβιδο με τα 90 άλογα που φορούσε και το αντίστοιχο 206 και στην πόλη παίζει πράγματι γύρω στο 9. Αλλά είναι και 200 κιλά βαρύτερο από το 206, οπότε εκείνο πρέπει να είναι λίγο παρακάτω. Πάντως, σίγουρα σε αστικό περιβάλλον αμάξι 5ετίας+, δύσκολα καίει κάτω από 8 λίτρα (πόσο μάλλον η Ε36), εκτός και αν μιλάμε για κανά 1000άρι (στυλ matiz, atos) που προορίζεται όμως μόνο για την πόλη και όχι και για ένα ταξιδάκι λίγο παραέξω. Η χρυσή τομή πιστεύω λοιπόν ότι είναι ένα 1400άρι με 90-100 άλογα, που είναι αρκετά ολοκληρωμένο αμάξι για την πόλη, με λογικές καταναλώσεις και συντήρηση γενικότερα και μπορεί να πάει με σχετική άνεση και μια εκδρομή.

κι ομως υπαρχουν. Ενημερωτικα το civic μου με 115ps στην πολη μπορει να βγαλει και 8. Και στο λεει αυτο ενας φοιτητης που καθε μερα παιρνει κιφησσιας κατεχακη πρωι μεσημερι και καμια πειραιως-ιερα οδο αν δουλευω.

Φιλε μου το Ε36 σιγουρα καιει 10+ στην πολη. Υπολογιζε με 10 ευρω 80-90 χλμ. Ειτε μιλαμε για 316-318-318is . Ισως απο αυτη την αποψη να αξιζει το πιο δυνατο με την μια, μιας και καποια μερα αν εχεις ανησυχιες θα βαρεθεις τα λιγα αλογα του 316-318

gsova
23-02-10, 09:06
Παιδιά από θέμα κατανάλωσης και μόνο, ειδικά αν το παληκάρι κινείται μέσα στην πόλη δεν συμφέρει το e36 (είτε είναι 316 είτε 318). Άν είσαι νέος οδηγός τότε δεν έχεις συνηθίσει ακόμη την οικονομική οδήγηση και φυσικά το ποδαράκι λειτουργεί με λίγο παραπάνω ενθουσιασμό (βλ. γκάζια) οπότε κάτω από 11lt / 100 χλωμό να δείς. Κλείνω κι εγώ υπέρ του μικρού χάτσμπακ. Άν θέλεις ντε και καλά σπορ αίσθηση, προτίμησε ένα 106 rallye (βγαίναν και 1300-άρια αυτά έτσι δεν είναι; ) αντί για punto gt. Και το 206 το 1.4 πάντως μια χαρά επιλογή είναι (είχα οδηγήσει πριν χρόνια ένος κολλητού μου στο Κινέττα-ring και μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση). Εντάξει το "βάρος" και τη στιβαρή αίσθηση μιας BMW δεν την έχουν -κακά τα ψέματα- αλλά από την άλλη δεν έχουν και το ίδιο κόστος συντήρησης όσον αφορά καύσιμα και ασφάλειες, αλλά και τέλη αφού θα επιλέξεις κάτι πιό νέο (τα περιβαντολογικά τέλη ήρθαν για να μείνουν).

Στο θέμα των ανταλλακτικών θεωρώ ότι το πάνω χέρι το έχει η BMW. Ειδικά για το 36-άρι βρίσκεις παντού ανταλλακτικά και σε πολύ καλές τιμές και γενικά θεωρώ ότι η συχνότητα των βλαβών είναι μικρή (με μόνη ίσως εξαίρεση κάποια ηλεκτρικά - μιλάω από προσωπική εμπειρία). Μηχανικά αν το αμάξι είναι σχετικά περιποιημένο και το προσέξεις κι εσύ θα σε βγάλει για άπειρα χιλιόμετρα, είναι όμως τρίπτυχο βενζίνη-τέλη-ασφάλεια που ανεβάζει συνολικά το κόστος χρήστης.

Ratman
23-02-10, 13:41
οχι θηριο την αγγελια ρε...γενικως το μοντελο..εξαλλου την αγγελεια την βρηκα προχειρη να δειξω σε τι νερα κινουμαι...11 lt/100 αν σκεφτουμε οτι ι διαδρομη ειναι σπιτι σχολη και πισω και καμια βολτιτσα το βραδακι...νταξ..εξαλλου δεν ειμαι αθηνα..κρητη ειμαι ειναι πιο μικρη η πολη αρα και λιγοτερα τα χιλιομετρα..
κατι αλλο ποσο θα πανε τα τελη κυκλοφοριας και λιπα με ενα αμαξι περασμενης δεκαετιας?δηλαδη εκτως τα τελη κυκλοφοριας που νωμιζω ειναι 345 ευρα τι αλλο πληρωνεις?

Dimzan
23-02-10, 15:40
οχι θηριο την αγγελια ρε...γενικως το μοντελο..εξαλλου την αγγελεια την βρηκα προχειρη να δειξω σε τι νερα κινουμαι...11 lt/100 αν σκεφτουμε οτι ι διαδρομη ειναι σπιτι σχολη και πισω και καμια βολτιτσα το βραδακι...νταξ..εξαλλου δεν ειμαι αθηνα..κρητη ειμαι ειναι πιο μικρη η πολη αρα και λιγοτερα τα χιλιομετρα..
κατι αλλο ποσο θα πανε τα τελη κυκλοφοριας και λιπα με ενα αμαξι περασμενης δεκαετιας?δηλαδη εκτως τα τελη κυκλοφοριας που νωμιζω ειναι 345 ευρα τι αλλο πληρωνεις?


Αν μιλαμε με τα σημεραινα δεδομενα τοτε 350 και εισαι μεσα.

Κατα 90% ομως ο υπολογισμος των τελων θα αλλαξει , και απο το 2011 και μετα δε θα μετραει μονο η παλαιοτητα και τα κυβικα.

Η δικη μου προβλεψη -το τονιζω καθαρα δικη μου- ειναι οτι και το 2011 πανω κατω τα ιδια θα ειναι τα τελη σε σχεση με φετος με μια ελαφρα μειωση της ταξης 20%. Χοντρικα υπολογιζε 250-300 για το 316

montoya
23-02-10, 16:56
sry για το offtopic αλλα ποσο σου καιει?? ενας θειος μου που το χει μετραει 9+ στην πολη

Υγ. Φιλε την βενζινη σα φοιτητης πρεπει να την μετρας καλα. Κι εγω φοιτητης ειμαι και κανω 15000χλμ το χρονο. Μιλαμε για 1200+ ευρω το χρονο σε κοστος!

Περίπου 7 με 7,5 μικτά, αν θυμάμαι καλά.
O κινητήρας του 207 με τα 95 άλογα είναι σε συνεργασία με την BMW

montoya
23-02-10, 17:11
ενα 106 rallye,206,golf gti,saxo vts

Καλά, είναι αυτά αυτοκίνητα για νέο οδηγό? (με εξαίρεση το 206). Δεν το λέω για να σε μειώσω, άλλωστε όλοι περάσαμε από αυτό το στάδιο. Φοβάμαι όμως τον συνδυασμό νέος οδηγό + νεαρή ηλικία. Επικίνδυνο κοκτέιλ.....

Dimzan
23-02-10, 17:25
Περίπου 7 με 7,5 μικτά, αν θυμάμαι καλά.
O κινητήρας του 207 με τα 95 άλογα είναι σε συνεργασία με την BMW

εσενα καλα ειναι. Του θειου μου ειναι 206 με 1,4 κινητηρα προφανως προηγουμενης γενιας γι αυτο παραπονιεται οτι καιει.

montoya
23-02-10, 17:32
Κι εμένα τέτοιο είναι (μοντ 2000 1,4)
Αυτά που σου γράφω είναι μικτά.

Driver M
23-02-10, 18:00
Περίπου 7 με 7,5 μικτά, αν θυμάμαι καλά.
O κινητήρας του 207 με τα 95 άλογα είναι σε συνεργασία με την BMW

Nαι, αλλά εγώ έχω το 207 με τον 1400άρι 16βάλβιδο με τα 90 άλογα, που είχαν τα 207 μέχρι τα μέσα του 2007, ο οποίος είναι της peugeot και είναι ακριβώς αυτός που φορούσε το αντίστοιχο 206. Αυτός με τα 95 άλογα που βγήκε σε συνεργασία με τη bmw, κυκλοφόρησε προς τα τέλη του 2008. Πάντως, αυτός με τα 90 άλογα, δύσκολα πέφτει κάτω από 8 σε αστικό περιβάλλον, ακόμα και σε 206. Κατά τα άλλα όμως, είναι μια χαρά κινητήρας και έχει ικανοποιητική απόδοση για την κατηγορία του.

Καλό και το 106, αλλά δύσκολα βρίσκεις αξιοπρεπές με 4-5 χιλιάρικα, αφο είναι όλα σκισμένα και τα καλά πολύ δυσεύρετα και ακριβότερα. Άσε, που ο εξοπλισμός παραείναι σπαρτιάτικος, κυρίως για τα πιο παλιά, οπότε δε θα το συνιστούσα για βασικό αμάξι, παρότι κορυφαίο οδηγικά.

Κοίτα και κανένα 1400άρι fiesta προηγούμενης γενιάς, που έχει και καλή ποιότητα και είναι και μια χαρά οδηγικά!

montoya
23-02-10, 18:10
Τι διαφορές έχει ο δικό σου (90) με τον νεότερο (95)?

Ratman
23-02-10, 19:32
χμμ...οκ guys ευχαριστω μαλλον θα την βγαλω με καμια μηχανη μεχρι να ειμαι οικονομικα σταθερος και πιο ωριμος για να παρω bmw ....οσο για την μηχανη θα βρω καμια chopper να βγαζω τα αποθημενα μου...

montoya
23-02-10, 20:06
!!!!!!!!!!!!!!!!

Dimzan
23-02-10, 22:48
χμμ...οκ guys ευχαριστω μαλλον θα την βγαλω με καμια μηχανη μεχρι να ειμαι οικονομικα σταθερος και πιο ωριμος για να παρω bmw ....οσο για την μηχανη θα βρω καμια chopper να βγαζω τα αποθημενα μου...

αυτο θα πει σταθερες αποψεις...

EVERGET
23-02-10, 23:08
48 ποστς απλά για πλάκα......

Κωνσταντίνος
23-02-10, 23:29
(Συντήρηση Ε36 * Κατανάλωση 1800κ.ε) / επικυνδυνότητα saxo vts * αλόγων Punto GT + αναποφασιστικότητα = Harley Davidson :D

Ορίστε, βγάλαμε και μαθηματικό τύπο. Δεν πήγαν στον βρόντο τόσα post :bigthumb:

Dimzan
23-02-10, 23:36
Να κι ενα ωραιο τσοπερακι!
Δεν καιει και πολυ!

http://urbanscooters.com/P/images/bikemania/ElectricBike_ChopperKit-2.jpg

6zylindermaniac
23-02-10, 23:43
Θες το 36άρι 325 μου; Απο συντήρηση είναι φοιτητικό εντελώς..το μόνο κακό είναι οτι ορισμένες φορές καίει κάτι παραπάνω, ειδικά αν χρησιμοποιείς και τα 192 άλογα του;)

nikos12
24-02-10, 00:05
Θες το 36άρι 325 μου; Απο συντήρηση είναι φοιτητικό εντελώς..το μόνο κακό είναι οτι ορισμένες φορές καίει κάτι παραπάνω, ειδικά αν χρησιμοποιείς και τα 192 άλογα του;)

υπερβολικός δεν είσαι?

Driver M
24-02-10, 01:46
Τι διαφορές έχει ο δικό σου (90) με τον νεότερο (95)?

Aυτός με τα 95 άλογα που έχει φτιαχτεί από κοινού με τη bmw (και εφοδιάζει και το mini one), έχει valvetronic και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Δες εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επιδόσεις: http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=65992&category_id=73

Φίλε την καλύτερη δουλειά κάνεις που πας σε μηχανή. Αν και εγώ θα πρότεινα κανά παπί να κάνεις και σούζες! :rofl2:

manosm3
24-02-10, 01:59
υπερβολικός δεν είσαι?

Οχι καθολου. Το 25αρι μου μπορει να καψει λιγοτερο απο το 206 μου με τα 75 αλογα.
Με διαφορετικη οδηγηση το καθενα. :party:

george316
25-02-10, 08:44
αν συζηταμε για το να εχω bmw και να μην εχω χρηματα για βενζινη......προσοχη,δε μιλαω να κανω μια οικονομια,αλλα να μην εχω χρηματα για βενζινη(πχ,επειδη εγω λογω δουλειας κοβω πολλα χιλιομετρα την ημερα και εχω δυο "ελευθερες σχεσεις"σε αποσταση 150 χιλιομετρων απο το σπιτι μου,εκει που πηγαινα μια μερα στη μια και μια μερα στην αλλη,τωρα παω μια φορα την εβδομαδα στη μια,μια φορα την εβδομαδα στην αλλη)ενα παραδειγμα για να διαχωρισω την οικονομια με την αφραγκια.
τοτε ασε και τα bmw και τα rallye και η παρε κανενα σμαρτ που κανει τρελη οικονομια σε καυσιμο και τελη,η παρε κανενα μηχανακι για τη μετακινηση.αργοτερα οταν πιασεις μια δουλεια παρε και το μπεμπονι

ermis1975
25-02-10, 09:29
Πάντως πρόσεχε γιατί όσο πιο παλιό είναι ενα αμάξι, ακόμα και ακίνητο, όλο και κάτι θα βγάλει. Και αν είσαι και νέος οδηγός και είναι και το 1ο σου, θα σου κακοφανεί να πηγαίνεις κάθε τόσο στο συνεργείο και να τα σκάς. Καλύτερα να πάρεις κάτι 5ετίας και μικρότερο, παρά το 15ετίας που κοιτάς και ας είναι και BMW. Αργότερα όταν τα οικονομικά σου το επιτρέψουν πάς και σε κάτι καλύτερο και ακριβότερο.

jimmakoss E30
02-03-10, 02:24
Μπορεις να παρεις ενα ε30 με 2-3 χιλιαρικα και να μην ανυσυχεις τοσο για τα εξοδα συντηρησης του αφου θα σου περισσεψουν και 2 χιλιαρικα. Εγω ετσι εκανα με ενα 320ι και δεν μετανοιωσα ποτε.
Και να εισαι σιγουρος οτι θα το αγαπησεις απο την πρωτη μερα.
Γνωμη μου ειναι οτι αν μπλεξεις με αυτοκινητακια μπορει και στο μελλον να τα προτιμας για τους ιδιους ακριβως λογους(συντηρηση, οικονομια).
Και οταν βλεπεις να περνανε απο διπλα σου BMW θα βαρας το τιμονι του hyndai. Και οχι τπτ αλλο ειναι και ευαισθητα αυτα και σπανε....

montoya
02-03-10, 20:35
Εγώ πάντως με το 206 δεν χτύπησα ποτέ το τιμόνι όταν περνούσε δίπλα μου Ε30....
Απόψεις και γούστα είναι αυτά. Ότι αρέσει στον καθένα. Αν και ο φίλος κατέληξε σε τσόπερ!
Ότι να 'ναι......