PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα με S54


gnx
23-02-10, 11:47
Παραθετω το παρακατω link, στην περιπτωση που καποιος θελει να το διαβασει.

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16044

2 περιπτωσεις αλλαγης s54, στην Αγγλια και οι δυο, λογω φθορων που προκαλεσε ελλειπης λιπανση, "oil pathway was blocked by swarf causing oil starvation to the head".

Εχει ακουσει κανεις κατι τετοιο να εχει συμβει σε Μ3;

InsaneDriver
23-02-10, 13:20
Eίναι ένα θέμα που μπορεί να πάθει το οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ξηρό κάρτερ.
Άμα το κυνηγάς σε drift ή σε παρατεταμένα g, το αμάξι στεγνώνει και παθαίνει ζημιά.

mo328i
23-02-10, 15:23
τα e46 m3 ομως εχουν ξυρο καρτερ ετσι??

InsaneDriver
23-02-10, 15:27
Δεν νομίζω. Ας μας βοηθήσει κάποιος...

konc
23-02-10, 15:30
Ναι παιδιά, 8:15 την Παρασκευή.

Καλά ρε σεις, διαβάζετε? Ρινίσματα είχαν κλείσει την διαδρομή του λαδιού, ποια ξηρά και λιπαρά και dove λέτε..

gnx
23-02-10, 15:34
Νομιζω οτι το μοτερ χαρακτιριζεται ως semi dry sump, δηλαδη ημιξηρο...

ΔημητρηςΜ3
23-02-10, 16:56
νομιζω μια καλη και φτηνη λυση ειναι το μαγνητικο μπουλονι κραταει ολα τα ψιλα ρινισματα!

kacey
23-02-10, 18:22
Eίναι ένα θέμα που μπορεί να πάθει το οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ξηρό κάρτερ.
Άμα το κυνηγάς σε drift ή σε παρατεταμένα g, το αμάξι στεγνώνει και παθαίνει ζημιά.

Ψεμματα! Δεν εχει συμβει ποτε αυτο :icon18:. Κ ουτε ειχε καμμια σχεση με Μ3 κ 330 :bigthumb:.

InsaneDriver
23-02-10, 18:34
Ψεμματα! Δεν εχει συμβει ποτε αυτο :icon18:. Κ ουτε ειχε καμμια σχεση με Μ3 κ 330 :bigthumb:.

Ρε βλαμένε...έχω σκάσει στα γέλια... :jester: :rockon:

EVANGELOS
26-02-10, 00:16
χαχαχαχα ... χαχα

Λοιπόν ο S54 προφανώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΗΡΟΥ ΚΑΡΤΕΡ ... ΚΑΝΕΝΑ BMW δεν έχει σχεδιασμό ξηρού κάρτερ

Επίσης αυτό που περιγράφει ο Χάρης (δηλαδή μετακίνηση του λαδιού και στέγνωμα)

αφορά oil pan (δηλαδή μοτέρ ΜΕ ΚΑΡΤΕΡ) και επιλύεται

με τοποθέτηση ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ (που το Μ3 έχει από το εργοστάσιο)

Σιγά ΜΗΝ ΕΠΡΕΠΕ να είναι όλα τα αμάξια που δέχονται πλευρικές επιταγχύνσεις ξηρού καρτέρ !!!

Το csl που υπερβαίνει σε πλευρικές επιταγχύνσεις το 90% των αυτοκινήτων ΔΕΝ έχει ξηρό καρτερ (έχει ΟΛΟΙΔΙΑ λίπανση με το απλό Μ3) και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ... όσον αφορά αυτό το φαινόμενο

Επιπλέον αντίστοιχα συτήματα για την εξουδετέρωση προβλημάτων από πλευρικές επιταγχύνσεις έχει το Μ3 και σε άλλα σημεία (π.χ. ρεζερβουάρ)

Δεν έχει παρατηρηθεί ποτέ στέγνωμα σε Μ3 από "drift ή σε παρατεταμένα g" ...

αυτό που αναφέρεται εδώ είναι σκουπιδάκια "=SWARF" που εμπόδισαν το λάδι να ανέβει στην κεφαλή με αποτέλεσμα τη βλάβη !!!

χααχαχ .χαχα χαχα γελάσαμε πάλι

giannis 116
26-02-10, 10:10
χαχαχαχα ... χαχα

Λοιπόν ο S54 προφανώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΗΡΟΥ ΚΑΡΤΕΡ ... ΚΑΝΕΝΑ BMW δεν έχει σχεδιασμό ξηρού κάρτερ
Επίσης αυτό που περιγράφει ο Χάρης (δηλαδή μετακίνηση του λαδιού και στέγνωμα)

αφορά oil pan (δηλαδή μοτέρ ΜΕ ΚΑΡΤΕΡ) και επιλύεται

με τοποθέτηση ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ (που το Μ3 έχει από το εργοστάσιο)

Σιγά ΜΗΝ ΕΠΡΕΠΕ να είναι όλα τα αμάξια που δέχονται πλευρικές επιταγχύνσεις ξηρού καρτέρ !!!

Το csl που υπερβαίνει σε πλευρικές επιταγχύνσεις το 90% των αυτοκινήτων ΔΕΝ έχει ξηρό καρτερ (έχει ΟΛΟΙΔΙΑ λίπανση με το απλό Μ3) και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ... όσον αφορά αυτό το φαινόμενο

Επιπλέον αντίστοιχα συτήματα για την εξουδετέρωση προβλημάτων από πλευρικές επιταγχύνσεις έχει το Μ3 και σε άλλα σημεία (π.χ. ρεζερβουάρ)

Δεν έχει παρατηρηθεί ποτέ στέγνωμα σε Μ3 από "drift ή σε παρατεταμένα g" ...

αυτό που αναφέρεται εδώ είναι σκουπιδάκια "=SWARF" που εμπόδισαν το λάδι να ανέβει στην κεφαλή με αποτέλεσμα τη βλάβη !!!

χααχαχ .χαχα χαχα γελάσαμε πάλι

Πως θυμαμαι πως καπου ειχα διαβασει οτι ο V10 των Μ5, Μ6 ειναι ξηρου καρτερ και μαλιστα με 4 αντλιες για λιπανση?..:scratchch

kplc16
26-02-10, 11:03
χαχαχαχα ... χαχα




αυτό που αναφέρεται εδώ είναι σκουπιδάκια "=SWARF" που εμπόδισαν το λάδι να ανέβει στην κεφαλή με αποτέλεσμα τη βλάβη !!!

χααχαχ .χαχα χαχα γελάσαμε πάλι

και το φιλτρο τι ρολο παιζει;
Μη μου πεις οτι ο τυπος το αλλαξε καθε 29 Φλεβαρη.

EVANGELOS
26-02-10, 11:13
Πως θυμαμαι πως καπου ειχα διαβασει οτι ο V10 των Μ5, Μ6 ειναι ξηρου καρτερ και μαλιστα με 4 αντλιες για λιπανση?..:scratchch

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NB91&mospid=48421&btnr=11_3684&hg=11&fg=10

το 1 είναι το oil sump = καρτερ = ελλαιολεκάνη του s85


και το φιλτρο τι ρολο παιζει;
Μη μου πεις οτι ο τυπος το αλλαξε καθε 29 Φλεβαρη.

Δε ξέρω αλλά έτσι γράφει στο quοte του 1ο ποστ

... "oil pathway was blocked by swarf causing oil starvation to the head"...

swarf είναι το σκουπιδάκι

εδώ το κάρτερ του s54 που φαίνονται και τα διαφράγματα που λέω

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL91&mospid=47621&btnr=11_2990&hg=11&fg=10&lang=en

gnx
26-02-10, 12:03
Dude,

I know what swarf means. The reason why I copied the text in quotes was to make it easier for anybody to reply in case they were bored to read through the whole thread.

I do know though that the answers I got were not relevant.

EVANGELOS
26-02-10, 12:27
Dude,

I know what swarf means. The reason why I copied the text in quotes was to make it easier for anybody to reply in case they were bored to read through the whole thread.

I do know though that the answers I got were not relevant.

Dude why r we speaking in english ?

in any case I didnt read the thread just the quote

any how I've never heard of anything revelant considering S54 failure due to lack of lubrication

καλά μιλάμε ούτε ο Βουτσας τέτοιο Αγγλικό ...

ντάντυ εκη εργοστασιος αυτοκίνητος Λονδίνος

gnx
26-02-10, 12:36
Ευαγγελε, μου κανει τρομερη εντυπωση αυτο το συμβαν. 2 αυτοκινητα, και μονο στην Αγγλια, στην Αμερικη πρεπει να υπαρχουν εγγεγραμενα στα 3 μεγαλα φορουμς περι τα 2000 αμαξια, απο συνολικη παραγωγη 4275 ε86μ και 5040 ε85μ. Δεν εχω διαβασει να εχει συμβει σε κανεναν.

giannis 116
26-02-10, 13:23
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NB91&mospid=48421&btnr=11_3684&hg=11&fg=10

το 1 είναι το oil sump = καρτερ = ελλαιολεκάνη του s85


Ευχαριστω για την πληροφορια. Μια ερωτηση μονο και σορυ για το οφτοπικ.
Εδω: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NB91&mospid=48421&btnr=11_3703&hg=11&fg=30

φαινεται πως υπαρχει και μια ηλεκτροκινητη αντλια λαδιου εκτος της εξαρτημενης

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NB91&mospid=48421&btnr=11_3726&hg=11&fg=30

Αυτη για ποιο λογο υπαρχει; Μηπως κανει προλιπανση πριν μπει μπροστα το μοτερ; Στελνει δηλαδη λαδι παντου στο δικτυο λαδιου πριν ξεκινησει αυτο ωστε να υπαρχει λιπαντικη μεμβρανη σε ολα τα κινουμενα μερη;..
Και παλι σορυ για το εκτος θεματος.

EVANGELOS
26-02-10, 13:26
Man δε ξέρω !!! ... δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ !!! ... θα το δω και αμα βρω άκρη θα σου πω !!! ...

Given the 45 degree cant (from vertical) of the cylinder banks and the M5's cornering capability of over 1g, natural return of oil to the sump might have been inadequate during extreme cornering. Thus the M engineers devised a unique system to ensure effective engine lubrication at all times. In addition to the main oil (pressure) pump, there are two scavenging (suction) pumps, one for each cylinder bank. In normal and light cornering conditions, oil from the heads and main bearings flow back into the semi-dry sump at the rear of the engine via the two suction pumps. In hard cornering (0.9g or more), the Dynamic Stability Control system's lateral-g sensor switches magnetic valves to reroute oil extraction points to alternate locationsthe outer sides of the heads and sump—preventing a backup of oil collecting in the outside of the head thus avoiding potential oil starvation. This system remains active even if the driver switches off the Dynamic Stability Control.

ίσως παίζει κάτι όπως και στον s62 όπως γραφει παραπάνω !

giannis 116
26-02-10, 14:15
Κατι τετοιο πρεπει να παιζει. Παντως αμα το ψαξεις και βρεις πληροφορια, ανοιξε νεο θεμα να μη χαλαμε και το θεμα του ανθρωπου.Ειναι αρκετα ενδιαφεροντα τετοια τεχνικα.
Εδω κλεινει το εκτος θεματος!

EVANGELOS
26-02-10, 14:27
Δεν είναι εκτός θέματος !!! είναι στο γενικό πλαίσιο της λίπανσης του S54 !!! ...

θα ερωτηθεί και ο πρόεδρας και ο άλλος Πάουερ ο Μήτσος ο τσιλιβίθρας !!! και αν βρούμε άκρη θα μεταφερθεί στο FAQ thread !!!

giannis 116
26-02-10, 15:00
Κατσε γιατι μπερδευτηκα! Εγω ρωταγα για τη λιπανση του V10 των Μ5, Μ6, οχι για τον straight 6 των Μ3 Ε46. Γι αυτο και γραφω οτι ειμαι εκτος θεματος. Αν συγκεντρωθει πληροφορια για λιπανση γι αυτα τα 'ειδικα' μοτερ καλο θα ταν να ανοιξει ξεχωριστο θεμα για να μη μπερδευομαστε στα θεματα που αφορουν μονο Μ3 Ε46.
Καθε τεχνικη πληροφορηση παντως ανεξαρτητα αμαξιου ή μοτερ ειναι ευπροσδεκτη και αρκετα ενδιαφερουσα.

BMW Power
26-02-10, 16:20
Όπως λέει και το press release της BMW για το Μ3:

Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration
up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication
optimised for supreme dynamic behaviour.

Reliable oil supply even under extremely dynamic conditions.
The high standard of driving dynamics offered by the BMW M3 obviously
calls for a sophisticated supply of oil to and within the engine. Indeed,
the engine oil supply is conceived for longitudinal and lateral acceleration of
up to 1.4 g – far more than the forces acting on a passenger’s body when
taking off and landing in a jet aircraft.
The eight-cylinder is reliably supplied with lubricant in all driving situations by
two volume flow-controlled pendulum shift cell pumps consistently providing
exactly the right amount of oil required by the engine. This is ensured by a
change in eccentricity (off-centre arrangement) of the inner rotor in the pump
versus the pump housing as a function of oil pressure in the main oil duct.
In consideration of the physical forces and loads encountered in an extremely
dynamic driving situation, it is conceivable that when the driver applies the
brakes particularly hard, for example, the supply of oil to the oil sump serving
as an interim storage reservoir would not be sufficient, particularly as the
oil sump is positioned behind the front axle subframe for reasons of space.
So if the worst came to the worst, lubrication would be interrupted completely.
This is however prevented by the concept of “optimum-dynamic wet sump
lubrication”, a system with two oil sumps: a small oil sump in front of the front
axle subframe and a large oil sump behind the first one. A separate
recirculation pump draws oil from the small oil sump at the front under all
conditions and feeds the oil to the larger sump at the rear. The larger
sump, in turn, is carefully sealed off in order to avoid any splash losses and
the formation of foam.
The new eight-cylinder power unit from BMW M also comes with electronic oil
level control determining the level of oil by means of a sensor fitted in the oil
sump. The data thus measured is transmitted by a serial databus to the engine
management evaluating this data by means of various algorithms. The value
thus obtained, corrected by the car’s lateral and longitudinal acceleration,
is then presented to the driver in the instrument cluster.

Επίσης:

Consistent and reliable oil supply even under extremely dynamic
driving conditions.

Two volume-flow controlled pendulum slide cell pumps supply the eightcylinder
efficiently with lubricant, consistently delivering exactly the right
amount for the engine. Wet sump lubrication optimised for engine dynamics,
in turn, ensures appropriate lubrication also in extreme braking manoeuvres.
The entire system features two oil sumps – a small one in front of the front
axle subframe and a larger sump further back. A separate reflow pump, in turn,
extracts oil from the front oil sump and pumps it to the sump at the rear.

Το part αυτό που περιγράφεις χρησιμοποιείται στα παρακάτω αυτοκίνητα/μοτέρ:

Part number: 11 41 7 834 496

Supplement

Usag:
3' E90 M3 (S65)
3' E90 LCI M3 (S65)
3' E92 M3 (S65)
3' E93 M3 (S65)
5' E60 M5 (S85)
5' E61 LCI M5 (S85)
6' E63 M6 (S85)
6' E64 M6 (S85)

Nick_compact
26-02-10, 16:23
Kαι ο S54 έχει εφεδρική αντλία λαδιού, η οποία τραβάει λάδι από τις άκρες της ελαιολεκάνης όταν ο αισθητήρας επιτάχυνσης του ABS/DSC κλπ δει πάνω από 1g, αυτό το θυμάμαι από την παρουσίαση της Μ3 το 2001 στα τεχνικά χαρακτηριστικά.

giannis 116
26-02-10, 17:02
Μαλιστα. Τωρα βγηκε ακρη. Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες Παουερ!