PDA

Επιστροφή στο Forum : Τωρα τι να πει κανεις???


Fanatic
19-09-05, 16:54
http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm

Απιστευτη τιμη....

Dark_Niaou
19-09-05, 17:08
http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm

Απιστευτη τιμη....
:bugeye: :bugeye:

papajim
19-09-05, 17:35
Αυτο και η Beyron :bowdown:

manosm3
19-09-05, 23:24
Στελιο, παλληκαρι μου, μη μου βαζεις ιδεες!!! :p:

ΑΠΟΡΙΑ: Πως σταματαει αυτο το πραγμα απο τα 340 χμ???? Με αυτα τα φρενακια που εχει? Μηπως σταματαει πεφτοντας πανω σε αλλα αντικειμενα; (βουνα κλπ)

Panoz
20-09-05, 09:15
http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm

Απιστευτη τιμη....

Στέλιο, η τιμή είναι για τη μετατροπή....και δεν είναι και πολύ τσάμπα, αν αναλογιστείς πόσο πλήρωσε ο Σκανδάλης για να το κάνει 450hp!

Fanatic
20-09-05, 12:26
Ναι, το ξερω οτι ειναι για την μετατροπη....αλλα χωρις να θελω να φανω turboβαρεμενος αφου ειμαι οπαδος της ατμοσφαιρας πιστευω οτι ειναι πολυ χαμηλη η τιμη για μετατροπη αντιστοιχη(σε σχεση με οσα ποσα εχω ακουσει για τοσα αλογα)....Στο κειμενο γραφει οτι μπορεις να του πας σχεδον οποιοδηποτε μοτερ ///Μ3 Ε36 και με οσα χιλιομετρα αφου ουσιαστικα αλλαζει τα παντα μεσα στο μοτερ....οπως αναφερει (και ξερουμε)μπορεις να βρεις ενα Μ3 Ε36 με 25.000 και με αλλα 22.000 να γινει 1000αλογα(ας βαλουμε και αλλα 10.000ευρω για φρενα,ζαντες και αλλα κολπα)....δηλαδη με 57.000 εχεις ενα ετοιμο πακετο.....Να αναφερω απλα οτι το Μ3 Ε36 COUPE το πρασινο το πουλουσαν 50.000 και ειχε φαει αρκετο σκισημο...εμενα παντως αν ειχα τα λεφτα,το αμαξι και ηθελα κατι τοσο απολυτο με πειθει....

Panoz
20-09-05, 12:59
Εμένα πάλι δε με πείθει...το θεωρώ ανούσιο να ρίξεις τόσα λεφτά σε ένα αυτοκίνητο για τους εξής λόγους:

1) Είναι πολλές οι μετατροπές και πολλές οι πιθανότητες αρκετά πράγματα να πάνε στραβά.

2) Είναι μεγάλη η αυξηση της δύναμης με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πλέον αξιοπιστία. Επιπλέον διαφωνώ ριζικά (είμαι λίγο συντηρητικός) σε μετατροπές που έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος σε τέτοιο βαθμό που πλέον να έχει πρόβλημα όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο (σασί, μετάδοση, φρένα, τιμόνι κ.α.)

3) Πόσες φορές θα χρησιμοποιήσεις όλη αυτή τη δύναμη?

4) Όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις, τα έχεις χάσει σχεδόν όλα με μαθηματική ακρίβεια.

Ουσιαστικά θα το έκανα σε μόνο μία περίπτωση...να μην ήξερα τι να κάνω τα λεφτά μου και να ήθελα ένα αυτοκίνητο ΜΟΝΟ για κόντρες....

Έχω και αρκετά παραδείγματα φίλων που έκαναν τέτοιου είδους βελτιώσεις και μετά απο 3-4 μήνες είχαν μετανοιώσει.

Όσο αφορά τη συγκεκριμένη εταιρεία, δεν την εμπιστεύομαι. Αν θες λεπτομέρειες μπορώ να σου στείλω pm.

TNT
21-09-05, 00:46
Ειναι καποια πραγματα μεσα στο κειμενο που μου χτυπανε λιγο περιεργα ρε παιδι μου.Για δικινητο σεβαστου βαρους με τεραστια ροπη μονο 3,2 για 0-100 και 8 για 0-200?Και να επιμενει κιολας οτι οδηγιεται κανονικοτατα και κραταει κανονικοτατα σαν νορμαλ Μ3?Η το αλλο που λεει καπου "Αν το μπλοκ σας εχει συμπληρωσει παρα πολλα χιλιομετρα ειναι καλο γιατι τα μπλοκ των S52 ειναι σαν το κρασι...οσο παλιοτερα τοσο καλυτερα..." :nixweiss: Και λεει και καπου οτι το αυτοκιντητο μπορει να πιασει 380 αλλα του βαζουν ηλεκτρονικο περιοριστη για 340?Εχει τοοοσο μακριες σχεσεις πια αυτη η Μ3 Ε36?Η τοσο τελεια state of the art αεροδυναμικη για να πιασει τετοιες ταχυτητες?Αν ηταν τοοοοσο ευκολο πια να φτιαξεις ενα τετοιο αυτοκινητο με κοστος γυρω 50-55Κ γιατι δεν εχουμε γεμισει τετοια στα Dragster?Και αλλα πολλα περιεργα...Φυσικα δεν λεω σε καμια περιπτωση οτι ο ανθρωπος λεει μουφες,απεναντιας εχω καθε καλη διαθεση να τον πιστεψω απλα διατηρω τις επιφυλαξεις μου.

InsaneDriver
21-09-05, 00:53
Εγώ θα το αγόραζα και θα πουλούσα τα πράγματα...Για σκεφτείτε λίγο :nod: