PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 2.5i --- ΒΕΛΤΙΩΣΗ


djkostas20
02-03-10, 19:41
Έχοντας στην κατοχή μου μία Ζ4 2,5ι του 2004 και μετά από μια περίοδο πιθανής αλλαγής της με την αγορά της καινούριας σενάριο που απομακρίνεται, έχω μπεί σε σκέψεις για την βελτείωση της. Βέβαια ξέρω ότι ιπποδύναμη δεν θα πάρω με ατμοσφαιρική λύση αλλά παρότι θα με ενδοιέφερε ένα καλό ΦΠΕ έχω καταλήξει ότι το πρώτο πράγμα που θα αλλάξω-βελτειωσω είναι το διαφορικό με την λύση της Quaife να είναι η μόνη σε λογικό κόστος που έχω βρεί.

Ωστόσο τον τελευταίο καιρό αρχίζω και αναζητώ και λύσεις για να ζωντανέψω λίγο τον κινητήρα καθώς και τον ήχο του αυτοκινήτου(π.χ εισαγωγή-εξάτμιση) αλλά φοβάμαι μην ξεφύγω πολύ σε θόρυβο, κάτι που δεν θα μου άρεσε σε ταξίδια παρά μόνο όταν με πιάνουν οι πιστάδικες διαθέσεις μου!!!!

Για εξάτμιση σκεφτόμουν ότι η λύση για αλλάγη καταλύτη και πίσω θα έδινε πολύ "ανεπιθύμητο" θόρυβο, ωστόσο η αλλαγή μόνο τελικού δεν ξέρω αν θα κάνει καλό ή κακό στην απόδοση καθώς επίσης η λύση aftemarket bolt-on τελικού θεωρώ ότι δεν αξίζει τα λεφτά της και καλύτερα θα ήταν ένα τελικό χειροποίητο χωρίς να ξέρω από που όμως.

Για εισαγωγή πάλι οποιαδήποτε λύση πλήν απλής αντικατάστασης του μαμά φίλτρου(π.χ. βαρελάκι, φιλτροχοάνη κτλ) θα έδινε πολύ θόρυβο επίσης.(τουλάχιστον στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου η χοάνη είχε δώσει πάρα πολύ) Αντικατάσταση του φίλτρου με ένα Κ&Ν έχω κάνει εξάλλου και φυσικά δεν έχω δει διαφορά. Δεν γνωρίζω αν θα έβλεπα με κάποιο άλλο ram air???

Επίσης για πρόγραμμα δεν έχω βρεί κάποια λύση πλην αυτής της DINAN(www.dinancars.com) μαζί με το ram air της καθώς και μεγαλύτερη πεταλούδα.

Geo_3D
02-03-10, 21:42
Βασικα για το καβουκι σου μονο η quaife δινει λυση ετσι και αλλιως.Το καλυτερο βεβαια ειναι η πολυ καλη τιμη του σε σχεση με τις υπολοιπες μαρκες,πιθανον και η ποιοτητα
Απο εκει και περα το πιο φουντωτικο πραγμα που μπορεις να κανεις για την ηχο,ειναι το sound generator απο Ζ4 3.0 (μπαινει κουτι και σε ολα τα Μ54 2.2-2.5)οπου περναει τον ηχο της εισαγωγης στην καμπινα.Ειναι καθαρα ακουστικη βελτιωση,δεν σου δινει καθολου ιπποδυναμη.Εχω εγω ενα κομματι καινουργιο αχρησιμοποιητο που το ειχα παρει για μενα αλλά ποτε δεν το εβαλα...αμα θες,pm me
Γενικοτερα παντως αν δεν θες να ριξεις αρκετα λεφτα πανω στο αμαξι,με χταποδια-καταλυτες-τελικο,δεν θα δεις και καμια διαφορα με το προγραμμα...μην σου πω οτι μπορει να πηγαινει και χειροτερα

zaharias
02-03-10, 22:11
Για το διαφορικο δεν ξερω να σου πω, εμπιστευομαι ομως τη γνωμη του Geo απο πανω..
Για το τελικο, ειναι τι θελεις και τι αρεσει εσενα.. αν ψαξεις απο το ιντερνετ παντως μπορεις να βρεις ενα επωνυμο τελικο φθηνοτερα, που να μπαινει στο αμαξι "κουτι" και εκει σιγουρα δεν θα χεις προβλημα με τον ηχο.. Το χειροποιητο απο την αλλη ειναι αλλη φαση, εχεις τη δυαντοτητα να βαλεις οτι μπουκα σ'αρεσει και αν ο εξατμισας καταλαβει τι ακριβως ζητας, μπορει να σου το φτιαξει στα μετρα σου..
Παντως αν εχεις βλεψεις για αρκετα αλογα παραπανω (πχ 50+) καλυτερα τα λεφτα που θα εδινες για καταλυτες-χταποδια, να βαλεις κατι ακομα και να παρεις ενα "κομπρεσσερ" για να δεις πραγματικα διαφορά.. Με το ΦΠΕ θα δεις διαφορα αλλα θα τη συνηθισεις γρηγορα και θα εχεις δωσει 1000+ ευρω (προγραμμα+τελικο, εφοσον εχεις ηδη φιλτρο) με κερδος καμια 10αρια αλογα..

djkostas20
03-03-10, 09:22
Όσο έχω ψάξει για bolt-on λύση τελικού δεν έχω βρεί κάτι σε λογική τιμή που να έλεγα χαλάλι... Επίσης δεν ξέρω αν μόνο με αλλαγή τελικού χειροποίητου χάσει σε απόδοση το αυτοκίνητο από το να κερδίσει ή να μείνει στα ίδια. Δεν ξέρω τι παίζει με τα Φ των σωλήνων και τέτοια που δεν ξέρω καν αν παίζουν ρόλο

Παρόλο που θα ήθελα φυσικά να πάρω 50 ή και παραπάνω αλογάκια ξέρω ότι μόνο λύση υπερτροφοδότησης θα μου έδινε τέτοια αποτελέσματα. Και αφενώς εγκατάσταση τούρμπο δεν έχω βρεί κάπου αν και την φοβάμαι πάρα πολύ αφετέρου κομπρέσσορ η μόνη λυση που ξέρω είναι του ESS αλλά υπάρχουν 2 προβλήματα. Πρώτον δεν έχω τέτοιο μπάτζετ(7 χιλιάρικα αν θυμάμαι καλά θέλει) και 2ον και να είχα, ποιός θα μου το εγκαταστήσει σωστά???

Geo όσο για το sound generator δεν ξέρω καν τι είναι και πως λειτουργεί. Αν έχεις κάποιο link να το κοιτάξω.

Geo_3D
03-03-10, 11:21
To sound generator ειναι στην ουσια μια πηγη που σου φερνει μεσα στην καμπινα τον ηχο της εισαγωγης αερα.Ειναι εργοστασιακο gudgetακι που βγαζει η bmw για τα Ζ4 3.0 και οπως σου ειπα μπαινει κανονικα και στα υπολοιπα Ζ4 2.2-2.5
Εχει 2 σφουγγαρακια μεσα που καθοριζουν και το επιπεδο του ηχου που θες να περναει

Αυτο ειναι το sound generator
http://bmwfans.info/parts/catalog/E85/Roadster/Europe/Z4_3.0i-M54/browse/fuel_preparation_system/sound_generator/

Και εδω ειναι διαφορα βιντεακια που μπορεις να βρεις στο νετ (το δευτερο σε Ζ4 2.5) σε διαφορα επιπεδα θορυβου
http://www.youtube.com/watch?v=_d9KqoxetNg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=VtKX_GFPiUo
http://www.youtube.com/watch?v=jq8aZrP7CTs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=du-_yGqzaNM&feature=related

stef
03-03-10, 22:02
Υπάρχει και αυτό...

http://www.g-power.de/926.html?L=1&carid=16000&artgr=16001#Produkt_Start

djkostas20
04-03-10, 01:37
ΜΜΜΜΜΜΜ δεν είχα δεί τις λύσεις της G power.... Θα στείλω να ρωτήσω τιμή αλλά και πάλι υπάρχει το βασικό πρόβλημα. Ποιός τοποθετεί τον κομπρέσσορα καθώς και ποιός προγραμματίζει τον εγκέφαλο???

stef
04-03-10, 06:38
Ποιός τοποθετεί τον κομπρέσσορα καθώς και ποιός προγραμματίζει τον εγκέφαλο???

http://www.g-power.de/303.html?&L=1

Take a look...
Έχει και Greece...

djkostas20
04-03-10, 19:25
Μμμμμ..... Για να γίνει το σχετικό τηλεφώνημα γιατί μπορεί να είναι μόνο dealers και να μην τα τοποθετούν.

Ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω. Η αλλαγή μόνο τελικού ή γενικά μόνο εξάτμισης υπάρχει περίπτωση να ρίξει την απόδοση του αυτοκινήτου από τον να μείνει έστω στα ίδια?

zaharias
04-03-10, 20:56
Μμμμμ..... Για να γίνει το σχετικό τηλεφώνημα γιατί μπορεί να είναι μόνο dealers και να μην τα τοποθετούν.

Ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω. Η αλλαγή μόνο τελικού ή γενικά μόνο εξάτμισης υπάρχει περίπτωση να ρίξει την απόδοση του αυτοκινήτου από τον να μείνει έστω στα ίδια?

Ψαξε μηπως μπορεις να φερεις και το κιτ μονος σου, μπορει και να σε συμφερει, μπορει και οχι (δυσκολο βεβαια).. Παντως συνεργεια υπαρχουν που κανουν τοποθετησεις, εχουν βαλει αρκετα ατομα κομπρεσσορες.. (με το προγραμματισμο δεν ξερω τι γινεται να σου πω την αληθεια..)

Μια κακοφτιαγμενη (χειροποιητη) εξατμιση μπορει να κανει το αυτοκινητο να πηγαινει χειροτερα αντι καλυτερα.. Εγω παντως πιστευω οτι δεν αξιζει να αλλαξεις εξατμιση απο μπροστα.. Πολλα χρηματα και λιγο το οφελος+περισσοτερη βαβουρα.. Οποτε, ζυγησε τα.. (οπως σου ειπα και πιο πανω αντι να βαλεις ολοσωμη εξατμιση, με λιγα χρηματα παραπανω βαζεις κομπρεσσορα, που συμφερει καλυτερα, ετσι το βλεπω εγω τουλαχιστον..)

djkostas20
05-03-10, 09:48
Για εξάτμιση έτσι και αλλιώς σκεφτόμουν να αλλάξω μόνο τελικό αλλά οι επίσιμες after market λύσεις δεν συμφέρουν ενώ ένα χειροποίητο τελικό έχει πολύ χαμηλότερο κόστος... Το θέμα είναι ότι μόνο τελικό παίζει να κάνει κακό στην απόδοση???

Μετά κάτι άλλο που ξέχασα... Εντάξει με μόνο αλλαγή τελικού δεν έχεις πρόβλημα στο ΚΤΕΟ. Αλλά με τοποθέτηση κομπρέσσορ τι γίνετε? Το δηλώνω στο μηχανολογικό? Αν ναι πως? Και φυσικά υπαρχει κόστος???

merbeind
09-03-10, 17:56
Oxi δεν εχεις να δηλωσεις τπτ.Δεν αλλαζεις τον κυβισμο η το μοτερ του αυτοκινητου.

djkostas20
09-03-10, 20:07
Απλά κάποιος μου είχε πεί ότι αποιαδήποτε μόντα κάνεις πρέπει να την δηλώσεις... Τώρα μάλλον μου έλεγε μπαρούφες... Τέσπα έτσι κ αλλιώς ο κομπρέσσορας θα αργήσει ακόμα αφού πρώτα σκέφτομαι την τοποθέτηση μπλοκέ για να γίνουν ακόμα πιο ευχάριστα τα παιχνίδια!!!!!! Και να βγεί και στο δρόμο καλύτερα η δύναμη του αυτοκινήτου!!!

merbeind
10-03-10, 23:17
H καλυτερη λυση ειναι ενα μπλοκε και τελος.200 αλογα ειναι υπεραρκετα για πολλα παιχνιδια στους λιωμενους δρομους μας...Ο φιλος σου μπορει να καταλαβε να αλλαξεις μοτερ βαζοντας 3λιτρο η να κανεις υπερκυβισμο.Εκει ναι χρειαζεται να δηλωσεις

stef
11-03-10, 00:45
H καλυτερη λυση ειναι ενα μπλοκε και τελος.200 αλογα ειναι υπεραρκετα για πολλα παιχνιδια στους λιωμενους δρομους μας...Ο φιλος σου μπορει να καταλαβε να αλλαξεις μοτερ βαζοντας 3λιτρο η να κανεις υπερκυβισμο.Εκει ναι χρειαζεται να δηλωσεις

:+1:00000000000000

Πές τααααααααααααααα

djkostas20
12-03-10, 01:26
Καλά δεν είπε κανείς ότι δεν είναι αρκετά!*** Αυτό έλειπε κιόλας... Ταξίδι πάω άνετα χωρίς κατεβάσματα, και κατανάλωση σχετικά καλή καυσίμου και εντός και εκτός κα φυσικά παραπάνω άλογα θα είχαν αύξηση στην κατανάλωση και με 1,5 την απλή ίσως να είναι απαγορευτηκό...

Εξάλλου πιο πάνω λέω και εγώ ότι πρώτο πρώτο βήμα είναι η τοποθέτηση ΜΠΛΟΚΕΕΕΕΕΕ και μετά βλέπουμε..... Σίγουρα και μια τοποθέτηση τελικού για να κερδίσω λίγο μπάσο θόρυβο που προσωπικά μου αρέσει!

*** Βέβαια πάντα θέλουμε κ άλλα κ άλλα κ άλλα.........Και τη Veyron να έχεις μετά από λίγο θα θές να της βάλεις κ άλλα!!!!!!! Όταν τα συνηθίσεις σου φαίνονται λίγα!!!

merbeind
13-03-10, 13:58
Ναι υπαρχει προγραμμα και φτανει 1200 αλογα...
Απο την αλλη 200 αλογακια με ενα προγραμματακι δεν ειναι ασχημα:rofl2:

djkostas20
14-01-11, 23:45
Μετά από σχετικό email που έλαβα από την G-power για μία έκπτωση μπορώ να πάρω με 2500 το κιτ κομπρέσσορα της G-Power... Το πρώτο που σε πάει στα 230hp. Τι έχετε ακούσει για την αξιοπιστία της συγκεκριμένης εταιρίας??? Γνωρίζω για το ESS αλλά μιλάμε για τελείως άλλα χρήματα και φυσικά άλλα άλογα. Δε με χαλάνε καθόλου προσωπικά τα 230 ειδικά ροπάτα με κομπρέσσορα!