PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε36 316ι Εμπρός Φρένα ;


Harisp
03-03-10, 12:44
Από ποιο μοντέλο μπορώ να βάλω μπροστινά άκρα, με την μεγαλύτερη διάμετρο; Ευχαριστώ.

george316
03-03-10, 12:57
ειναι πολυ ευκολο να βαλεις φρενα απο αλλο μοντελο.
η πιο ενδεδειγμενη λυση ειναι να βαλεις απο Ε46 325.εχουν διαμετρο 300 mm αντι για 286 που φορας εσυ και μπαινουν ολα κουτι.υπαρχει κατι εδω.αν ΗΔΗ φορασ αεριζομενους δισκους,τοτε αλλαζεις μονο τις βασεις δαγκανας.....
ακομα πιο ευκολη ειναι η τοποθετηση φρενων απο οποιοδηποτε μοντελο Ε36,μιας και εχουν ολα την ιδια διαμετρο.εκτος του Μ3.
τελος υπαρχει και το ετοιμο πολυπιστονο κιτ που αποδιδει αλλα και κοστιζει...
η καλυτερη λυση ειναι 300 ρηδες δισκοι...

str2004
03-03-10, 13:29
Μπροστα απο Ε46 330Ci και Πισω απο Ε46 325i ...... Μπροστα δηλαδη 325mm διαμετρο και πισω 294mm ;) Φυσικα θα φορας πλεον ΜΟΝΟ 17+αρες ζαντες......

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ φρενο για Ε36.....χωρις να μπεις σε διαδικασιες με ανταπτορες κτλ κτλ

Κωνσταντίνος
03-03-10, 13:51
Τα φρένα απο 325 Ε46 είναι 300mm ; Εαν ναι, τότε είναι υπεραρκετά για Ε36 316.
Χμμμμ, ενδιαφέρον και για μένα.
Τι ακριβώς χρειάζομαι ; (Exω Ε36 318is)
Σε ζάντα 16'' μπαίνουν ;

george316
03-03-10, 14:01
σε 16 ρα ζαντα ειναι το μεγαλυτερο που μπορεις να βαλεις.
αν εχεις 17 ρα μπορεις να βαλεις και μεγαλυτερα

george316
03-03-10, 14:02
χρειαζεσαι μονο βασεις δαγκανας και φυσικα δισκους

lonelynavigator
04-03-10, 01:00
Αναβετε φωτιες!!!!!!!εχουμε και κριση.....

Geo_3D
04-03-10, 01:16
Βασικα το μονο που χρειαζεσαι ειναι οι βασεις δαγκανων απο 318iS και πανω για να μπουν οι αεριζομενες δισκοπλακες 286χ22...απο εκει και περα μια τρυπητη ζιμερμαν και τακακια ημιαγωνιστικης παστας και απλα δεν θα ξανασχοληθεις με τα φρενα.Στο λεω εκ πειρας...Με αυτα θα πληρωνεις κατι ελαχιστα παραπανω για αλλαγη δισκους τακακια αποτι πληρωνεις τωρα.Με οποιαδηποτε αλλη λυση,θα πληρωνεις αρκετα περισσοτερα
Edit:Και ετσι ΔΕΝ αλλαζεις και ζαντες με μεγαλυτερες

george316
04-03-10, 07:29
geo, αν το παληκαρι φοραει απλους δισκους οχι αεριζομενους δυστυχως δεν μπορει μονο με βασεις να κανει τη δουλεια του.πρεπει να παρει και δαγκανες καθως η διαμετρος των δισκων ειναι πολυ διαφορετικη.
οι δαγκανες ομως απο το ε36 απο μοντελο 318 is εωσ 328 ειναι ιδιες,οπως και η διαμετρος των δισκων.ομως στο απλο 316 με μη αεριζομενο δισκο,εχει μεν την ιδια διαμετρο ο δισκος,αλλα δεν ειναι αεριζομενος με αποτελεσμα το παχος του δισκου να ειναι μικρο.

gregE36
04-03-10, 08:36
επειδη τωρα εβαλα εγω τετοια φρενα ειναι ευκολη υποθεση κοστος 150 ευρω το κιτ με τα αεριζομενα μαζι με τις δαγκανες μπαινουν κουτι και τωρα εχεις πλεον αρκετα καλα φρενα

E36 RULES!!
05-03-10, 00:02
Aπορία: Για 4-pots (απο άλλο αυτοκινητο), με το θέμα τον ανταπτόρων, τί ακριβώς παίζει? Εμπιστευόμαστε? Και σε aftermarket κιτ πχ brembo, alcon, ap racing κλπ με αντάπτορες δεν μπαίνουν? Επομενως -λεω εγω- ειναι ασφαλές... Είναι όμως? Γνώμες?

george316
05-03-10, 08:45
οι εταιριες πχ ΒΡΕΜΒΟ GALFER κλπ εχουν ετοιμους αντραπτορες,δηλαδη βασεις.αν θελεις να βαλεις απο αλλο αυτοκινητο μπαινουν με πατεντες.δηλαδη να φτιαξειςβασεις σε μηχανουργειο.πιθανο να χρειαστουν και αποστατες για τους τροχους που ομως ειναι πολυ σοβαρο οχι οτι οι αποστατες ειναι κατα αναγκη κακο,αλλα πρεπει να γνωριζεις τι ακριβως κανεις.πχ σε αγωνιστικα αυτοκινητα ο αποστατης ειναι αναγκαιος,αλλα εκει παιζει τρελη μελετη στο setup των αναρτησεων ετσι ωστε η μετατοπιση του αξονα να ειναι αναλογη της αυξησης του μετατροχιου.οσο αναφορα ομως και τις βασεις και τους αποστατες,οταν το υλικο ειναι σωστο τοτε δεν υπαρχει προβλημα

E36 RULES!!
07-03-10, 21:49
οι εταιριες πχ ΒΡΕΜΒΟ GALFER κλπ εχουν ετοιμους αντραπτορες,δηλαδη βασεις.αν θελεις να βαλεις απο αλλο αυτοκινητο μπαινουν με πατεντες.δηλαδη να φτιαξειςβασεις σε μηχανουργειο.πιθανο να χρειαστουν και αποστατες για τους τροχους που ομως ειναι πολυ σοβαρο οχι οτι οι αποστατες ειναι κατα αναγκη κακο,αλλα πρεπει να γνωριζεις τι ακριβως κανεις.πχ σε αγωνιστικα αυτοκινητα ο αποστατης ειναι αναγκαιος,αλλα εκει παιζει τρελη μελετη στο setup των αναρτησεων ετσι ωστε η μετατοπιση του αξονα να ειναι αναλογη της αυξησης του μετατροχιου.οσο αναφορα ομως και τις βασεις και τους αποστατες,οταν το υλικο ειναι σωστο τοτε δεν υπαρχει προβλημα

Aποστάτες για ποιό λόγο ακριβώς? Για να χωρέσουν οι δαγκάνες στις ζάντες?

george316
08-03-10, 14:52
ακριβως.γιαυτο το λογο

E36 RULES!!
10-03-10, 23:21
ακριβως.γιαυτο το λογο

Mάλιστα! Σ'ευχαριστώ πολύ! :cheers:

aggelosmk2
13-03-10, 18:05
Συνοψιζοντας λοιπον,για τα Ε36 316ι Μ40 για να αναβαθμιστουν τα φρενα χρειαζονται :

Eμπρος :
1)Δαγκανες απο 318is ,
2)βασεις δαγκανων (ειναι σετ μαζι με τις δακγανες η οχι?) ,
3)και δισκοπλακες απο 325 (300mm) η απο 330 Ε46 (325mm )

Διορθωστε με αν κανω καποιο λαθος

Πισω : ?????? Εμεις που εχουμε ταμπουρα πισω :bricks1: τι χρειαζομαστε για να μπουν δισκοφρενιες ?

BMWFOREVER!
13-03-10, 23:02
Για να γίνει αντικατάσταση των ταμπούρων με δισκόφρενα, είναι απαραίτητη η αλλαγή ολόκληρων των πίσω άκρων, με άκρα τουλάχιστον απο 318is.

Fairytale
14-03-10, 00:04
Τα τελευταία 316i και 318i φόρεσαν και αυτά τον άξονα με τα συμπαγή δισκόφρενα των 280*10, αλλά σωστά τα πίσω άκρα χρειάζονται από όπου και αν βγουν οι δίσκοι.
C U out there

george316
15-03-10, 08:23
αγγελε μη μπερδευεσαι.
για να βαλεις φρενα απο την 330 θα χρειαστεις ολο το πακετο απο το 330!!βασεις -δαγκανες-δισκους.
οι δαγκανες του 330 ειναι διαφορετικες απο αυτες που φοραν τα 325.
παρολο που στην ουσια πολλα μοντελα απο ε36 ε46 φοραν τις ιδιες δαγκανες.
η οικονομικη λυση ειναι να βαλεις τα φρενα απο is.δισκος 286 χιλιοστα αεριζομενος.
δευτερη λυση απειρως ελαχιστα ακριβοτερη να βαλεις φρενα απο ε46 325.300 χιλιοστα δισκος με ιδιο κωδικο δαγκανας οπως το is,αλλα με διαφορετικο κωδικο βασεων.....
πολυ καλυτερη και σαφως ακριβοτερη επιλογη ειναι κομπλε φρενα απο 330.θα χρειαστεις οπωςδηποτε 17ρα ζαντα.
για πισω η αγορα των ψαλιδων ειναι επιβεβλημενη.οταν το κανεις προτιμησε να παρεις ακρα απο ε36 328.ειναι αεριζομενα!θα το κανεις που θα το κανεις κανε ενα κλικ παραπανω.

aggelosmk2
15-03-10, 18:08
αγγελε μη μπερδευεσαι.
για να βαλεις φρενα απο την 330 θα χρειαστεις ολο το πακετο απο το 330!!βασεις -δαγκανες-δισκους.
οι δαγκανες του 330 ειναι διαφορετικες απο αυτες που φοραν τα 325.
παρολο που στην ουσια πολλα μοντελα απο ε36 ε46 φοραν τις ιδιες δαγκανες.
η οικονομικη λυση ειναι να βαλεις τα φρενα απο is.δισκος 286 χιλιοστα αεριζομενος.
δευτερη λυση απειρως ελαχιστα ακριβοτερη να βαλεις φρενα απο ε46 325.300 χιλιοστα δισκος με ιδιο κωδικο δαγκανας οπως το is,αλλα με διαφορετικο κωδικο βασεων.....
πολυ καλυτερη και σαφως ακριβοτερη επιλογη ειναι κομπλε φρενα απο 330.θα χρειαστεις οπωςδηποτε 17ρα ζαντα.
για πισω η αγορα των ψαλιδων ειναι επιβεβλημενη.οταν το κανεις προτιμησε να παρεις ακρα απο ε36 328.ειναι αεριζομενα!θα το κανεις που θα το κανεις κανε ενα κλικ παραπανω.

;) σαφεστατος. Ευχαριστω.