PDA

Επιστροφή στο Forum : Nέος φόρος πολυτελείας σε ΙΧ


gnx
03-03-10, 19:32
copy/paste απο το euro2day...

Όσον αφορά στους φόρους πολυτελείας, επιβάλλεται φόρος πολυτελείας στα επιβατηγά αυτοκίνητα δασμολογικής κλάσης 8703, καθώς και στα αυτοκίνητα τύπου τζιπ με ποσοστό 10% για αυτοκίνητα με τιμή χονδρικής από τον κατασκευαστή 17-22.000 ευρώ, 20% από 22-30.000 και 30% από 30.000 ευρώ και πάνω.

Προκειμένου για μεταχειρισμένα, όμοια αυτοκίνητα, το ποσοστό του φόρου καθορίζεται σε 10% για τιμή χονδρικής από 10-13.000, 20% από 13-18.000 και 30% για άνω των 18.000.

Α8hnaios
03-03-10, 19:44
τι εννοεις φορος πολυτελειας??.... Καθε χρονο, η μια κι εξω με την αγορα????

gnx
03-03-10, 19:46
Εξτρα φορος...τελος ταξινομησης, ΦΠΑ 21% ΚΑΙ φορος πολυτελειας.

Α8hnaios
03-03-10, 19:48
Δλδ εγω τωρα που ψαχνομαι για ενα 325 το πολυ 5ετιας τι θα πληρωσω extra???

zami
03-03-10, 19:49
copy/paste απο το euro2day...

Όσον αφορά στους φόρους πολυτελείας, επιβάλλεται φόρος πολυτελείας στα επιβατηγά αυτοκίνητα δασμολογικής κλάσης 8703, καθώς και στα αυτοκίνητα τύπου τζιπ με ποσοστό 10% για αυτοκίνητα με τιμή χονδρικής από τον κατασκευαστή 17-22.000 ευρώ, 20% από 22-30.000 και 30% από 30.000 ευρώ και πάνω.

Προκειμένου για μεταχειρισμένα, όμοια αυτοκίνητα, το ποσοστό του φόρου καθορίζεται σε 10% για τιμή χονδρικής από 10-13.000, 20% από 13-18.000 και 30% για άνω των 18.000.

Α)πώς υπολογίζετε η αξία χοντρικής???
Β)οταν λέμε μεταχειρισμένα ομοιας αξίας,εννοούμε ανεξαρτήτου ηλικίας???????

gnx
03-03-10, 19:57
Αθηναιε, εαν το αμαξι ειναι ελληνικο δεν εχεις επιβαρυνση. Ο φορος βαρυνει το αυτοκινητο κατα τον εκτελωνισμο

Α8hnaios
03-03-10, 20:00
ok! ελληνικο ψαχνομαι, απο εδω αθηνα ενταξει τοτε.... και στα καινουργια τι θα παιχτει.... μηπως ακουσες κατι???

ΔημητρηςΜ3
03-03-10, 20:02
μιλαμε μονο για τα αμαξια που ερχονται απο εξω ετσι?
και οχι τα αμαξια που κυκλοφορουν??

gnx
03-03-10, 20:08
Παιδια ειναι απλο. Ενα αμαξι πανω απο 2000 κυβικα ειχε φορο μεχρι το 2002 88%. Το μ3 τοτε ειχε 101000 ευρω εαν δεν απατωμαι. Τον εριξαν στο 50%, και τωρα τον ξαναανεβαζουν μεχρι το 80%.

Πως θα πληρωνουν μισθοδοσία στον ΟΣΕ οπου το 40% των υπαλλήλων βγάζουν από 70 εως 100 χιλιαδες ευρω και πληρώνονται υπερωρίες ακομα και οταν ειναι σε άδεια;

johnas
03-03-10, 20:14
και δεν ειναι μονο αυτα...... ο τιτλος σου τα λεει ολα........ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΠΕΣ

kplc16
03-03-10, 20:26
Παιδια ειναι απλο. Ενα αμαξι πανω απο 2000 κυβικα ειχε φορο μεχρι το 2002 88%. Το μ3 τοτε ειχε 101000 ευρω εαν δεν απατωμαι. Τον εριξαν στο 50%, και τωρα τον ξαναανεβαζουν μεχρι το 80%.

Πως θα πληρωνουν μισθοδοσία στον ΟΣΕ οπου το 40% των υπαλλήλων βγάζουν από 70 εως 100 χιλιαδες ευρω και πληρώνονται υπερωρίες ακομα και οταν ειναι σε άδεια;

εισαι σιγουρος;δεν ειρωνευομαι.

Andreas_E92_ilsvm41
03-03-10, 20:59
Παιδια ειναι απλο. Ενα αμαξι πανω απο 2000 κυβικα ειχε φορο μεχρι το 2002 88%. Το μ3 τοτε ειχε 101000 ευρω εαν δεν απατωμαι. Τον εριξαν στο 50%, και τωρα τον ξαναανεβαζουν μεχρι το 80%.

Πως θα πληρωνουν μισθοδοσία στον ΟΣΕ οπου το 40% των υπαλλήλων βγάζουν από 70 εως 100 χιλιαδες ευρω και πληρώνονται υπερωρίες ακομα και οταν ειναι σε άδεια;

Συγνώμη που δεν καταλαβαίνω αλλά με όλα αυτά που ακούμε αυτές τις μέρες και ειδικά σήμερα που έγιναν και επίσημα έχω χαζέψει. Θα ξαναρωτήσω λοιπόν. Αυτός ο φόρος θα μπει στα αυτοκίνητα που ΘΑ αγοραστούν από αύριο που λέει ο λόγος ή για ΟΛΑ τα 2000+ cc που κυκλοφορούν ήδη?

BMW-Racing
03-03-10, 21:30
Οι αυξησεις ισχυουν απ την ημερα που ψηφιζεται ο νομος κ για εκτελωνισεις απο εκεινη την ημερα κ μετα.Ετσι απο τοτε κ μετα θα γεμισει η Ελλαδα κορεατικα κ κινεζικα αυτοκινητα...ετσι γιατι μαλλον κ πολυ θα ειναι μιας κ η βενζινη θα εχει παει στα 1.80 !!!!

Πατσίκας Βασίλειος
03-03-10, 21:31
Οι αυξησεις ισχυουν απ την ημερα που ψηφιζεται ο νομος κ για εκτελωνισεις απο εκεινη την ημερα κ μετα.Ετσι απο τοτε κ μετα θα γεμισει η Ελλαδα κορεατικα κ κινεζικα αυτοκινητα...ετσι γιατι μαλλον κ πολυ θα ειναι μιας κ η βενζινη θα εχει παει στα 1.80 !!!!
πολυ σωστος.....

EVERGET
03-03-10, 22:33
Απλά απαράδεκτοι χτυπούν πάλι το χώρο του αυτοκινήτου, ο εμπαιγμός των διαφόρων κυβερνήσεων πρέπει να σταμάτήσει, μία να σου δίνουν κίνητρο να πάρεις αμάξι και λίγους μήνες μετά να σε πετσοκόβουν. Πάλι ακριβό το "καλό" αυτοκίνητο για τον Έλληνα ο οποίος ίσως αρχίσει ξανά να αισθάνεται ο φτωχός συγγενής της Ευρώπης που ζηλεύει το αμάξι που για το Γερμανό είναι δεδομένο. Ίσως ξαναζήσουμε εποχές που ο Έλληνας αγοράζει Lada, dacia κλπ.

stef
03-03-10, 22:36
Εαν κατάλαβα καλά, κερδισμένοι βγαίνουν όσοι έχουν ήδη πάρει αυτοκίνητο από 2000 + και μάλιστα και στην μεταπώληση μιας και δεν θα έχει αυτό τον φόρο σωστά...?

dimis_gr
03-03-10, 22:39
μας βλέπω όλους μας με daihatsu 1000cc turbo 58hp χαχαχαχαα(δεν έχω τίποτα με την εταιρεία, τυχαία την ανέφερα) ή ακόμα καλήτερα οι bmwδάκηδες θα κάνουμε μετατροπή σε 312ci turbo....χαχαχαχαχα. Πάντως κακώς και γελάω γιατί χθες κάπου πείρε το μάτι μου για κατι 25% αύξηση στο τέλος ταξηνόμησης νομίζω, από τα 1600cc και πάνω. Θα γυρίσουμε στην 10ετία του 80 όλοι με τα nissan ta chery και όταν έσκαγε μύτη κανένα 30ari το κοιτούσαμε λες και ήρθε από το διάστημα.

rapid_fast
04-03-10, 00:54
μας βλέπω όλους μας με daihatsu 1000cc turbo 58hp χαχαχαχαα(δεν έχω τίποτα με την εταιρεία, τυχαία την ανέφερα) ή ακόμα καλήτερα οι bmwδάκηδες θα κάνουμε μετατροπή σε 312ci turbo....χαχαχαχαχα. Πάντως κακώς και γελάω γιατί χθες κάπου πείρε το μάτι μου για κατι 25% αύξηση στο τέλος ταξηνόμησης νομίζω, από τα 1600cc και πάνω. Θα γυρίσουμε στην 10ετία του 80 όλοι με τα nissan ta chery και όταν έσκαγε μύτη κανένα 30ari το κοιτούσαμε λες και ήρθε από το διάστημα.
Με την ισχύουσα νομοθεσία, απαγορεύεται η μείωση κυβισμού κάτω του εργοστασιακού.
Μόνο παραμονή, αύξηση, και επαναφορά..

daglas
04-03-10, 02:27
Επιβάλλεται φόρος πολυτελείας στα πολυτελή αυτοκίνητα μεγάλης αξίας, σε αεροπλάνα, πλοία, είδη χρυσοχοίας και άλλα:

Αναλυτικότερα:

Για τα καινούργια αυτοκίνητα: φόρος 10% για εργοστασιακή τιμή από 17.000 έως 22.000 ευρώ, 20% από 22.000 εως 30.000 ευρώ και 30% για πάνω από 30.000 ευρώ. Για τα μεταχειρισμένα πολυτελή: 10% για εργοστασιακή τιμή από 10.000 ευρώ έως 13.000 ευρώ, 20% από 13.000 ευρώ έως 18.000 ευρώ και 30% για μεγαλύτερη των 18.000 ευρώ.

Για όλα τα άλλα πολύτιμα αντικείμενα όπως δέρματαδιαμάντια, κοσμήματα από πολύτιμα μέταλλα, μαργαριτάρια, πλοία, σκάφη: φόρος 10%.

Γνωριζεται εαν ο φορος μπαινει απο καποια κυβικα & πανω ? ειχα ακουσει για πανω απο 1600 cc ξερει καποιος συγκεκριμενα ?

randombk
04-03-10, 09:48
Δεν νομιζω να ειναι ασχετο αλλα για δειτε τι εγινε απο χτες...


Οι αυξήσεις στα ΙΧ
Βάσει του πίνακα του άρθρου 17 που αφορά στον ειδικό φόρο σε είδη πολυτελείας τα αυτοκίνητα που η εργοστασιακή τους αξία κυμαίνεται από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγείς και κατ’ επέκταση και οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν από 1.700 έως 2.200 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν κάποιο μοντέλο που ενδεχομένως να έχουν ήδη παραγγείλει.
Στην δεύτερη κατηγορία που ανήκουν τα ΙΧ με εργοστασιακή αξία από 22.001 έως 30.000 ευρώ οι εισαγωγικές εταιρείες ή οι ιδιώτες καταναλωτές θα πρέπει να καταβάλουν από 4.400 έως 6.000 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν το αυτοκίνητό τους.
Τέλος στην τρίτη κατηγορία που αφορά στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή τιμή άνω των 30.001 ευρώ οι εισαγωγικές και κατ’ επέκταση οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν τουλάχιστον 9.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους.
Στα μεταχειρισμένα ΙΧ εισαγωγής τα επιπλέον χρήματα που πρέπει να καταβάλουν οι υποψήφιοι αγοραστές υπολογίζονται από 1.300 ευρώ για οχήματα που η αξία τους δεν ξεπερνά τις 13.000 ευρώ. Στα ΙΧ με αξία έως 18.000 ευρώ το επιπλέον κόστος αγγίζει τις 3.600 ευρώ ενώ αν η αξία κάποιου ΙΧ υπερβαίνει τις 18.001 ευρώ τότε ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να καταβάλει τουλάχιστον 5.400 ευρώ!

BMW Power
04-03-10, 12:20
Αυτοκίνητα
Αυξάνονται οι τιμές όλων των αυτοκινήτων. Ειδικότερα η αύξηση του ΦΠΑ κατά 2 μονάδες θα αυξήσει από 50 έως και 2.000 ευρώ τις τιμές λιανικής. Από την άλλη μεριά όσα οχήματα έχουν εργοστασιακή αξία υψηλότερη από 17.000 ευρώ θα επιβαρυνθούν από ειδικό φόρο που κυμαίνεται από 10 έως και 30%. Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογιστούν και η δεύτερη αύξηση της τιμής των καυσίμων και των ασφαλίστρων που εκτινάσσουν το κόστος χρήσης τα ύψη. Στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως τα νέα μέτρα θα οδηγήσουν σε λουκέτο χιλιάδες επαγγελματίες του κλάδου εξαιτίας της κάθετης πτώσης των πωλήσεων αυτοκινήτων.

Γκάζι και στον φόρο των ΙΧ

Κλιμακωτή αύξηση έως 30% για αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία πάνω από 17.000 ευρώ
Αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα στην αγορά των καινούργιων αλλά και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ύστερα από τα μέτρα που ανακοίνωσε χθες η κυβέρνηση.
Ειδικότερα, για τα καινούργια αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν από την ερχόμενη εβδομάδα θα καταβληθεί αυξημένο ΦΠΑ κατά 2%, ο οποίος ανέρχεται πλέον σε 21%!
Κατόπιν για όλα τα καινούργια ΙΧ που θα εισαχθούν και έχουν εργοστασιακή αξία από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγικές θα καταβάλουν επιπλέον 10% ως φόρο πολυτελείας! Οσων καινούργιων αυτοκινήτων η εργοστασιακή τιμή κυμαίνεται από 22.001 έως και 30.000 ευρώ, οι εισαγωγικές θα καταβάλουν φόρο πολυτελείας 20%.

Τέλος, όσα καινούργια αυτοκίνητα έχουν εργοστασιακή αξία υψηλότερη από 30.000 ευρώ, οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν φόρο πολυτελείας 30%!
Ριζικά αλλάζουν και οι φόροι στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εισαγωγής, στα οποία πλέον ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται βάσει της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου μετά την απομείωση που ορίζει το άρθρο 126 του Νόμου 2960/2001 (Α’ 265). Οι εισαγωγείς ή οι καταναλωτές που φέρνουν στη χώρα μας κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, του οποίου η αξία κυμαίνεται μεταξύ 10.000 έως 13.000 ευρώ, θα πρέπει να καταβάλουν φόρο πολυτελείας 10%.

Αν το μεταχειρισμένο ΙΧ που εισάγεται έχει αξία από 13.001 έως 18.000 ευρώ, τότε ο φόρος πολυτελείας ανέρχεται σε 20%. Τέλος, αν η εργοστασιακή αξία κάποιου μεταχειρισμένου ΙΧ είναι υψηλότερη από 18.001 ευρώ, τότε ο φόρος αυξάνεται σε 30%! Πρακτικά, λοιπόν, από την Παρασκευή αυξάνονται οι τιμές λιανικής σε όλα τα αυτοκίνητα.

Εντονη ήταν η αντίδραση του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ), οι οποίοι σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Ο σύνδεσμός μας εκφράζει την αντίθεσή του με τα μέτρα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός και αφορούν την επιβολή φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία πάνω από 17.000 ευρώ κλιμακωτά από 10 έως 30%. Είναι βέβαιο πως αυτό το μέτρο δεν θα αποφέρει μεγαλύτερα έσοδα και το μόνο που θα πετύχει είναι να βάλει φρένο στις πωλήσεις αυτών των αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στον κλάδο μας».

Βάσει του πίνακα του άρθρου 17 που αφορά τον ειδικό φόρο σε είδη πολυτελείας, για τα αυτοκίνητα που η εργοστασιακή τους αξία κυμαίνεται από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγείς και κατ’ επέκταση και οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν από 1.700 έως 2.200 ευρώ επιπλέον.
Στη δεύτερη κατηγορία που ανήκουν τα ΙΧ με εργοστασιακή αξία από 22.001 έως 30.000 ευρώ, οι εταιρείες ή οι ιδιώτες καταναλωτές θα πρέπει να καταβάλουν από 4.400 έως 6.000 ευρώ επιπλέον για να αποκτήσουν το αυτοκίνητό τους.
Τέλος, στην τρίτη κατηγορία που αφορά τα αυτοκίνητα με εργοστασιακή τιμή άνω των 30.001 ευρώ, οι εισαγωγικές και κατ’ επέκταση οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν τουλάχιστον 9.000 ευρώ για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους.
Στα μεταχειρισμένα ΙΧ εισαγωγής τα επιπλέον χρήματα που πρέπει να καταβάλουν οι υποψήφιοι αγοραστές υπολογίζονται από 1.300 ευρώ για οχήματα που η αξία τους δεν ξεπερνά τα 13.000 ευρώ. Στα ΙΧ με αξία έως 18.000 ευρώ το επιπλέον κόστος αγγίζει τα 3.600 ευρώ, ενώ αν η αξία κάποιου ΙΧ υπερβαίνει τα 18.001 ευρώ, τότε ο αγοραστής θα πρέπει να καταβάλει 5.400 ευρώ.

Πηγή: Έθνος (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&pubid=10504944)
http://www.ethnos.gr/showpic.asp?pic=http://media2.feed.gr/filesystem/images/20100304/low/assets_LARGE_t_420_8693539.GIF

xristaras
04-03-10, 12:47
πως υπολογιζεται η εργοστασιακη αξία? Π.χ το δικό μου είναι κατασκευή 10/2003, 2000 κυβικά αλλά το έχω φερει απο εξω τον 01/2007, εκει τι παιζει?

zaharias
04-03-10, 12:48
Θα πεθανουν ΟΛΗ την αγορα με ολες αυτες τις μ@λ@κιες που κανουν.. Ειναι φαυλος κυκλος.. Καλα για το κλαδο του αυτοκινητου δεν το συζητω, ηταν που ηταν ασχημα τα πραγματα, χειροτερεψαν τωρα..

gnx
04-03-10, 13:21
Την εργοστασιακη αξια δεν γινεται να την υπολογισεις ετσι. Μονο εαν εχεις παρει βεβαιωση εργοστασιακης αξιας απο αντιπροσωπεια για φορολογικη χρηση μπορεις να τη δεις, η εαν εχεις τιμολογιο αγορας καινουργιου βλεπεις το ΕΕΤ το διαιρεις δια το ποσοστο % που αναλογει στα κυβικα και το βρισκεις.

xristaras
04-03-10, 13:29
τα νεα μετρα δηλαδη αφορούν μονο νέες αγοραπωλησιες αυτοκινητων ή και όσοι εχουμε αυτοκινητα τωρα?Γιατί αν αφορά τη 2 περιπτωση που λεω θα χεστουν στα εσοδα

mpikounis
04-03-10, 13:35
Δεν καταλαβαινω γιατι γκρινιαζουμε; Δεν υπαρχει σαλιο και καπου πρεπει να το βρουν. Εχουν κανει πολλα λαθη αλλα δεν μπορει κανεις να τους κατηγορησει επειδη θα φορολογησουν παραπανω αυτοκινητα με εργοστασιακη αξια από 17,000 και πανω. Αυτη η αξια αναλογα με τα κυβικα μεταφραζεται σε περιπου 28-30,000 τελικη τιμη. Οκ, αρα ενα αυτοκινητο των 30,000 θα κανει τωρα 31,700. Δε νομιζω οτι χαθηκε ο κοσμος... Οποιος εχει αυτους τους καιρους να δωσει 30, εχει και 31,7.

Fairytale
04-03-10, 13:39
Παιδιά, το μέτρο του φόρου πολυτελείας αφορά ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ αυτοκινήτων (καινούργιων ή μεταχειρισμένων).
Ο νέος ΦΠΑ φυσικά θα επιβαρύνει οποιαδήποτε αγοραπωλησία.
C U out there

Fairytale
04-03-10, 13:57
Tα αυτοκίνητα που θα εκτελωνιστούν από την ερχόμενη εβδομάδα θα καταβληθεί αυξημένο ΦΠΑ κατά 2%, ο οποίος ανέρχεται πλέον σε 21%.

Tα καινούργια ΙΧ που θα εισαχθούν και έχουν εργοστασιακή αξία:

από 17.000 έως 22.000 ευρώ οι εισαγωγικές θα καταβάλουν επιπλέον 10% ως φόρο πολυτελείας.
από 22.001 έως και 30.000 ευρώ, οι εισαγωγικές θα καταβάλουν φόρο πολυτελείας 20%.
υψηλότερη από 30.000 ευρώ, οι εισαγωγικές εταιρείες θα καταβάλουν φόρο πολυτελείας 30%!


Για εισαγωγή μεταχειρισμένου αυτοκίνητα πλέον ο φόρος πολυτελείας υπολογίζεται βάσει της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου μετά την απομείωση που ορίζει το άρθρο 126 του Νόμου 2960/2001 (Α’ 265).
Οι εισαγωγείς ή οι καταναλωτές που φέρνουν στη χώρα μας κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, του οποίου η εργοστασιακή αξία κυμαίνεται μεταξύ:

10.000 έως 13.000 ευρώ, θα πρέπει να καταβάλουν φόρο πολυτελείας 10%.
13.001 έως 18.000 ευρώ, τότε ο φόρος πολυτελείας ανέρχεται σε 20%.
υψηλότερη από 18.001 ευρώ, τότε ο φόρος αυξάνεται σε 30%!


Πρακτικά, λοιπόν, από την Παρασκευή αυξάνονται οι τιμές λιανικής σε όλα τα αυτοκίνητα.
C U out there

stef
04-03-10, 14:08
Επαναλαμβάνω και ρωτάω....
Στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα όταν μεταπωληθούν, αλλάζει κάτι...?

Fairytale
04-03-10, 14:10
Εφόσον δεν εμπλέκεται κάποιος εκτελωνισμός το μόνο που αλλάζει είναι ο ΦΠΑ.
C U out there

gnx
04-03-10, 14:27
Δεν καταλαβαινω γιατι γκρινιαζουμε; Δεν υπαρχει σαλιο και καπου πρεπει να το βρουν. Εχουν κανει πολλα λαθη αλλα δεν μπορει κανεις να τους κατηγορησει επειδη θα φορολογησουν παραπανω αυτοκινητα με εργοστασιακη αξια από 17,000 και πανω. Αυτη η αξια αναλογα με τα κυβικα μεταφραζεται σε περιπου 28-30,000 τελικη τιμη. Οκ, αρα ενα αυτοκινητο των 30,000 θα κανει τωρα 31,700. Δε νομιζω οτι χαθηκε ο κοσμος... Οποιος εχει αυτους τους καιρους να δωσει 30, εχει και 31,7.

Συμφωνοι, σαλιο δεν υπαρχει οταν ο Αη Στρατης εχει 200 δασκαλους οπου υπηρετουν 5 και οι λοιποι ειναι αποσπασμενοι σε υπουργεια στην Αθηνα και πληρωνονται εκτος εδρας ετσι ειναι.

Για να μην ανοιξουμε κουβεντα για τις ΝΕΠΑ, των οποιων το εισοδημα δε φορολογειται, οποτε οι σκαφατοι τα νοικιαζουν εικονικα σε φιλους τους και δημιουργουν ποθεν εσχες για τα Καγιεν και τα εννεα εντεκα.

Το προβλημα ειναι το αιωνιο ελληνικο κομπλεξ των κυβερνωντων με τα αυτοκινητα. Αντι να παροπλησει τα πλεοναζοντα αυτοκινητα τι εκανε οταν ανελαβε; Τα αφησε στην ακρη ολα, και παρηγγειλε για ολους καινουργια με μικροτερη μηχανη

ermis1975
04-03-10, 14:27
Ε ρε γλέντια. Απο εκεί που τα μεγάλου κυβισμού πέσανε....και πήρε ο κόσμος αβέρτα, μετά μας τα χώνουν με τα τέλη. Μετά ανεβαίνουν....και κάνουν οι εταιρίες προσφορές για να τα κάνουν πιο προσιτά. Τώρα με το ΦΠΑ και το φόρο πολυτελείας πάλι πάνω!
Το χειρότερο? Οσοι τα έχουμε πρέπει να πληρώσουμε βενζίνες 1,5euro / λίτρο. Και αν αποφασίσει κάποιος να πουλήσει μεγάλου κυβισμόυ ΙΧ δε το θέλει κανείς!!
Ετσι θα καταντήσουμε να ψάχνουμε σε λίγο ηλεκτρικά - υβρυδικά γιατί προς τα εκεί πάει το θέμα. Ως ένα σημείο έλεγες, θέλω 1 καλό μεγάλο, γρήγορο, ασφαλές ΙΧ. Τώρα θα λές θέλω ενα οικονομικό. Γιατί αν τα βάλεις κάτω, θα δείς οτι και με το M5 και με το 316πχ στα ίδια μέρη μπορείς να πάς...

BMW Power
04-03-10, 14:31
stef αν ρωτάς για την αξία του δικού σου αυτοκινήτου για παράδειγμα, αυτή καθορίζεται από την προσφορά και ζήτηση της εγχώριας αγοράς.

Δυνητικά η αξία των αυτοκινήτων που έχουμε θα αυξηθεί μιας και για να φέρει κάποιος απο την Γερμανία τώρα το ίδιο αυτοκίνητο χρειάζεται πιο πολλά χρήματα αλλά το αυτοκίνητό σου/μου/του μπορεί να μην πουληθεί ποτέ σε μια αντίστοιχη τιμή λόγο των επιβαρημένων οικονομικών, τελών ασφαλειών κλπ.

m_power_lunatic
04-03-10, 14:38
Οσοι εμποροι και δυστυχως και τιμιοι ειχανε επιβιωσει τωρα θα κλεισουνε οριστικα πλεον.....οσο για να πουληθουνε μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα τα οποια εχουνε καποιοι στα χερια τους/μας ακουγεται σαν ανεκδοτο,τωρα περναμε ολοι στην μακροχρονια κατοχη...το παντρεμα δηλαδη που λεμε.Πανε οι εποχες που αλλαζαμε ολοι τα αυτοκινητα σαν τα πουκαμισα....να λεμε και ευχαριστω με αυτα που εχουμε κιολας γιατι πολυ δυσκολα πλεον οι περισσοτεροι απο εμας θα τα αντικαταστησουμε με αναλογα...αυτο φαινεται και στην αγορα κιολας ολοι πουλανε και ψαχνουνε ανταλλαγες με μκροτερα.

BMW Power
04-03-10, 14:43
....να λεμε και ευχαριστω με αυτα που εχουμε κιολας γιατι πολυ συσκολα πλεον οι περισσοτεροι απο εμας θα τα αντικαταστησουμε με αναλογα...

Ακριβώς αυτό!!!!

Θα "καταντήσουμε" σαν τους κατόχους CSL που είναι πιο εύκολο να τα πουλήσουν στην Γερμανία σε καλύτερη τιμή από την Ελλάδα :bs:

PARRISIA
04-03-10, 17:28
Εχω παραγγείλει ένα καινούριο 316. Η προσφορά γράφει τιμή προ ΦΠΑ και ΕΕΤ 25.336 ευρώ. Αυτή είναι η εργοσταστική αξία?

PARRISIA
04-03-10, 17:30
Εχω παραγγείλει ένα καινούριο 316. Η προσφορά γράφει τιμή προ ΦΠΑ και ΕΕΤ 25.336 ευρώ. Αυτή είναι η εργοσταστική αξία βασει της οποίας θα μπει ο νεος φόρος πολυτελειας?

performance
04-03-10, 17:49
Οποιος μπορει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τοτε θα ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να αγοραζει,οι υπολοιποι του στυλ, μισα βαζω εγω, μισα η μανα μου και ενα δανειο απο την ταδε τραπεζα ΤΕΛΟΣ.
Ο καθενας θα απλωνει το χερι του μεχρι και εκει που πραγματικα φτανει οχι μεχρι εκει που νομιζε οτι φτανει.
Τωρα το ποιος φταιει,γιατι την πληρωνουν παντα οι ιδιοι,γιατι την γλυτωνουν παντα οι ιδιοι και τοσα αλλα που μπορει καποιος να πει θα ειναι ΣΩΣΤΑ αλλα οταν το ταμειο ειναι (τοσο)μειον, η ευρεση μετρητων ειναι πανω απο ολα!

1.Επειδη θα σκασω,τοσα τζιποειδη(χωρις ιχνος λασπης...) με τετοιους κυβισμους δεν εχω ξαναδει σε καμια αλλη ευρωπαικη χωρα,εκτος του Μοντε Καρλο.
2.Κανενας φιλος μου (ουτε και εγω) δεν αγορασε αυτοκινητο τοις μετρητοις.

bimmer-corfu
04-03-10, 19:46
παιδιά ξέρετε τι ισχύει για τα αεροπλάνα?

stef
04-03-10, 20:13
stef αν ρωτάς για την αξία του δικού σου αυτοκινήτου για παράδειγμα, αυτή καθορίζεται από την προσφορά και ζήτηση της εγχώριας αγοράς.

Δυνητικά η αξία των αυτοκινήτων που έχουμε θα αυξηθεί μιας και για να φέρει κάποιος απο την Γερμανία τώρα το ίδιο αυτοκίνητο χρειάζεται πιο πολλά χρήματα αλλά το αυτοκίνητό σου/μου/του μπορεί να μην πουληθεί ποτέ σε μια αντίστοιχη τιμή λόγο των επιβαρημένων οικονομικών, τελών ασφαλειών κλπ.

Απλά ρωτάω εαν θα υπάρχει επίπτωση και φορολογία κατά την πώληση...

bmw_trelamenos
04-03-10, 20:49
Α ρε ελληνικό κράτος με τα ωραία σου. Σε αυτό το κράτος τελικά δεν μπορείς να κάνεις κάποιο προγραμματιασμό για να πάρεις τα αγαθά που θες ή χρειάζεσαι αφού όλα αλλάζουν (προς το χειρότερο βεβαιώς βεβαίως). Η ειρωνία στην όλη υπόθεση είναι ότι αυτοί που κυβερνάνε τώρα, στην προηγούμενη θητεία τους είχανε καταργήσει τα λεγόμενα τεκμήρια στα αυτοκίνητα, (εως 50.000 ευρώ εργοστασιακή αξία αν θυμάμαι καλά), αυτοί τα επαναφέρουν τώρα. Οι άλλοι δε, οι γαλάζιοι, καταργήσανε για λίγο τα τέλη ταξινόμησης, αλλά βεβαίως βεβαίως βάλανε τα τέλη κυκλοφορίας στα ύψη. Μήπως είναι καιρός να αρχίσει να βγαίνει η 5αρα σε 518 έκδοση;; Ή μήπως η 3αρα σε 315; Γυρνάμε που γυρνάμε στη 10ετία του 80, ας το κάνουμε σωστά λοιπόν.!!

johnas
04-03-10, 21:04
Τι να πεις ρε παιδια, εισαι στη χωρα σου και δεν μπορεις να αγορασεις ενα αυτοκινητο της αρεσκεια σου.....Να σε υποχρεωνουν να αγοραζεις μια ζωη χιλιαρακια και στα μεγαλα κεφια αντε και 1300!!!!! τοσα χρονια εχουμε δωσει λιγα χρηματα απο τελη ταξινομησης...... ΜΑΥΡΟ σε ολους τρεχουμε στις εκλογες......βαζουμε και απο τις τσεπες μας για να παμε στα χωρια μας και ας εχει το λιτρο 1,50......ρε ΟΥΣΤ...... ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ.....ΓΚΟΡΤΣΟΣ!!!!!!!

bimmer-corfu
04-03-10, 22:00
παιδιά ξέρετε τι ισχύει για τα αεροπλάνα?

πλάκα κάνω φυσικά:icon02:

oldcarskickass
04-03-10, 23:30
πλάκα κάνω φυσικά:icon02:

Μακάρι το κλίμα να σήκωνε την πλάκα... (δε το λέω για να σου την πω)

Οι άνθρωποι που δυστυχώς τους βάλαμε ΕΜΕΙΣ εκεί δεν ξέρουν απλά που πάνε τα τέσσερα και ΔΥΣΤΥΧΩΣ στις εκλογές δε τους δείξαμε σε ποιο μέρος του σώματός τους που να βάλουν τα τρία μας... (δε μπορώ να το πω πιο Politically correct και θα δεχτώ αδιαμαρτύρητα οποιαδήποτε ποινή).

Μιλάνε για περιβάλλον όταν ΕΓΩ πληρώνω επειδή μολύνω το περιβάλλον με 134gr/km 150€ καπέλο+το καπέλο του μεγάλου κυβισμού (1995cc) και ένα τεριγιάκι που είναι χίλιαπεντακό κυβικά που εκλύει 191gr/km τη βγάζει καθαρή.

Αν τα πήγαιναν καλά με την αριθμητική θα έβλεπαν την υποκρισία τους.

*μεταξύ μας και οι τυποποιημένες μετρήσεις είναι υποκρισία αλλά έτσι το μετράνε σε όλη την ευρώπη'
**η εκπομπές είναι για το 120d facelift αλλά και το παλιό το δικό μου δεν έχει μεγάλη διαφορά νομίζω 156gr/km είναι

http://www.carpages.co.uk/guide/bmw/bmw-1-series-convertible-120d-m-sport-emissions.asp

http://www.carpages.co.uk/guide/daihatsu/daihatsu-terios-1.5-sx-5dr-emissions.asp

kostase28
05-03-10, 00:33
Χαλια τα πραγματα παιδια,τελικα οποιος εχει αυτοκινητο στην Ελλαδα θεωρειται πλουσιος κατα τους πολιτικους.Ειναι απαραδεκτοι,ακου 1,50 η αμολυβδη.Τελικα με την Ε60 θα γερασω...γιατι την παντρευτηκα.Οχι οτι με χαλαει...

kacey
05-03-10, 18:09
Κ φυσικα ως γνησιοι ελληναρες μερικοι, μολις ανακοινωθηκαν οι νεοι φοροι κ οι αυξησεις στις τιμες των νεων αυτοκινητων, ετρεξαν να αυξησουν τις τιμες στα μεταχειρισμενα που πουλανε...Το ξερω γιατι στο car.gr εχω συγκεκριμενα αυτοκινητα που κοιταω συχνοτατα για να ξερω τι κανουν απο τιμες κ ποσο καιρο πουλιουνται, κ εδω κ 2-3 μερες εχουν αρχισει να ανεβαζουν τιμες.

Μαλακα Ελληνα που δεν μπορεις να πουλησεις το αυτοκινητο εδω κ 6 μηνες κ οχι μονο δεν δεχεσαι παζαρια περαν του 500αρικου, αλλα τωρα ανεβαζεις κ την τιμη. Ηλιθιοι...

b-q
05-03-10, 18:52
Καλησπέρα σε όλους.Γνωρίζει κανείς αν η BMW δημοσίευσε νέο τιμοκατάλογο των καινούριων αυτοκινήτων της με τις προσαυξήσεις των νέων φόρων και, εάν ναι, πώς μπορούμε να τον πληροφορηθούμε;Ευχαριστώ.

sv2
05-03-10, 21:11
Εχω παραγγείλει ένα καινούριο 316. Η προσφορά γράφει τιμή προ ΦΠΑ και ΕΕΤ 25.336 ευρώ. Αυτή είναι η εργοσταστική αξία βασει της οποίας θα μπει ο νεος φόρος πολυτελειας?

Ακριβώς και δυστηχώς θα το πληρώσεις 5.000 ευρώ επιπλέον.....