PDA

Επιστροφή στο Forum : X5 4,4L vs Range Rover!


race535
04-03-10, 18:27
Καλησπερα σε ολους,

λοιπον εδω και αρκετο καιρο ειμαι στα καρβουνα να αλλαξω το Jeep με ενα απο τα παραπανω οχηματα. Το Jeep πλεον δεν με εξυπηρετει γιατι χρειαζομαι κατι λιγο πιο μεγαλο.

Ειμαι ομως στο διλημμα των 2 τερατων. Το Χ5 ειναι 100% BMW και το RR 50%, χρονολογια απο 2002 μεχρι και 2005 και περιπου στα ιδια χρηματα, ελα ομως που εχουν τεραστιες διαφορες σε πολλα αλλα πραγματα οπως η τετρακινηση πχ.
Δεν ξερω, πειτε μου την γνωμη σας πριν κανω καμοια λαλακια :bricks1:

745power
04-03-10, 19:14
Να υποθέσω οτι πάνω κάτω ίδια χρονολογία είναι και το ένα και το άλλο? Το μόνο που έχω να πω σαν πρώην κάτοχος RR οτι όσο πιο καινούριο σε χρονολογία τόσο το καλύτερο! Γενικά το Classic εκείνης της χρονολογίας είχε αρκετά θέματα με την αερανάρτηση και γενικά με τα ηλεκτρικά! Πολύ καλό εκτός δρόμου όχι τόσο σφιχτό εντός όσο το X5. Μεγάλοι χώροι και κακά τα ψέματα πολυτέλεια που δύσκολα θα βρείς αντίστοιχη σε άλλο της κατηγορίας!!

Α, και κατι τελευταίο καίει, και καίει πολύ!
Δεν ξέρω για τη χρήση προορίζεται αλλά απο φίλους πιστέυω οτι το Χ5 θα είναι πιο οικονομικό σε όλους τους τομείς!! Service, κατανάλωση, και οτιδήποτε έκτακτο προκύψει!!

bimmer-corfu
04-03-10, 19:40
και εγώ Χ5 ψηφίζω

race535
04-03-10, 23:11
Να υποθέσω οτι πάνω κάτω ίδια χρονολογία είναι και το ένα και το άλλο? Το μόνο που έχω να πω σαν πρώην κάτοχος RR οτι όσο πιο καινούριο σε χρονολογία τόσο το καλύτερο! Γενικά το Classic εκείνης της χρονολογίας είχε αρκετά θέματα με την αερανάρτηση και γενικά με τα ηλεκτρικά! Πολύ καλό εκτός δρόμου όχι τόσο σφιχτό εντός όσο το X5. Μεγάλοι χώροι και κακά τα ψέματα πολυτέλεια που δύσκολα θα βρείς αντίστοιχη σε άλλο της κατηγορίας!!

Α, και κατι τελευταίο καίει, και καίει πολύ!
Δεν ξέρω για τη χρήση προορίζεται αλλά απο φίλους πιστέυω οτι το Χ5 θα είναι πιο οικονομικό σε όλους τους τομείς!! Service, κατανάλωση, και οτιδήποτε έκτακτο προκύψει!!

Οι χρονολογιες ειναι ιδιες στα αυτοκινητα.
Να σου πω ποια θα ειναι η χρηση του. Με το Jeep τραβαω βαρια βαρια σχεδον 2,2 τονους δηλαδη τρειλερ με το Ferrari επανω. Το Jeep ειναι 4 λιτρα με 190 αλογα και 4 αυτοματες ταχυτητες,το μοτερ ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα ειναι αρχαιο,αργοστροφο και δεν ανταποκρινεται,σε ανηφορες κατεβαζει δευτερα και του βγαινει η γλωσσα εξω με αποτελεσμα να πεφτει μεγαλος τσακωμος με τους νταλικεριδες και γενικως με την κινηση.Στις νταλικες επιτρεπεται 90χλμ εμενα μου επιτρεπεται 100χλμ ελα μου ομως που στα δυσκολα δεν καταφερνω να προσπερασω και μενω στα 80 με πολυ βαβουρα και κορναρισματα,αυτο στους γερμανικους δρομους ειναι λιγο πολυ επικυνδινο γιατι τρεχουν ολοι και αυτο για προλαβουν τις δουλειες τους. Το αλλο θεμα του αυτοκινητου ειναι οτι οντας φορτωμενο τα φρενα του ειναι ανυπαρκτα, το Jeep που εχω εχει ανεκαθεν αδυναμα φρενα για την καροτσα του και σαφως οταν φορτωνεται αυτα εξαφανιζονται.
Η καταναλωση ειναι ετσι και αλλιως μεγαλη.
Αυτο ειναι και το προβλημα που εχω και γιαυτο ψαχνω κατι που ειναι αρκετα πιο δυνατο και σε επιδοσεις και σε φρενα κα σε ασφαλεια αλλα να ειναι και καλο τετρακινητο γιατι ολο το χειμωνα το χρεισιμοποιει η γυναικα μου με πολυ βαρυ χειμωνα σε ελβετικους επαρχειακους δρομους.
Οποτε οι επιλογες ειναι λιγες. Jeep δεν θελω να ξαναπαρω γιατι ειναι 1ον αμερικανικο και 2ον Mercedes -δυο κακα μαζεμενα- αυτο που μενει ειναι το Χ5 που εχω αμφιβολιες για την τετρακινηση του και επειδη εχω οδηγησει παρα πολλα μου θυμιζει λιγο χοντρη 5αρα και το RR. Οδηγησα το RR του συναδελφου μου και μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε παρα πολυ,η πολυτελεια ειναι οπως το λες ατελειωτη εχει πολυ δυναμη,τρομερα φρενα για 2,5 τονους αυτοκινητο και ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι καιει 16 λιτρα,σχεδον τα ιδια με το Χ5 που ειναι 2,1 τονους. Το αυτοκινητο εχει οντως πολλα θεματα με τα ηλεκτρικα,ο ιδιος μου ειπε οτι χαλανε περισσοτερο αυτα που ειναι της BMW, τα ιδια ηλεκτρικα στο Χ5 δεν χαλανε,στο RR ομως τα εχουν τοποθετησει αλλοι και οχι η ιδια η εταιρια γιαυτο ειναι και αναξιοπιστα.
Το Χ5 απο την αλλη υπολοιπεται σε πολλα αλλα δεν παυει να ειναι ενα ολοκληρομενο και δοκιμασμενο αυτοκινητο εδω και χρονια με πιο ευκολη συντηρηση.

Οποτε;;;;;;
Θελει πολυ σκεψη το ζητημα γιατι θελω να το κρατησω και για την επομενη 4ετια!

KATSARAIOS
05-03-10, 00:21
μιλας για jahreswagen?
μεταχειρο η νεο?

BMW Power
05-03-10, 08:36
Αυτό που ξέρω για το range είναι ότι η συντήρησή του εδώ στο Ελλάντα είναι πολύ πιο ακριβή από του Χ5.

TSAF
05-03-10, 09:48
Αυτό που ξέρω για το range είναι ότι η συντήρησή του εδώ στο Ελλάντα είναι πολύ πιο ακριβή από του Χ5.

Καμια σχεση. Απλα στην Ελλαδα ειναι ελαχιστοι οι μαστορες που γνωριζουν αυτα τα αυτοκινητα και δεν ειναι μεσα στις αντιπροσωπιες. Μιλαω εκ πειρας καθοτι ιδιοκτητης μοσχαριου V8 defender. Τους εχω γυρισει ολους. Παρε το Range Rover.

asot
05-03-10, 10:00
Για το RR δεν μπορώ να σχολιάσω

Για το Χ5 ομως διαβάζω τα καλύτερα σε θέματα ρυμούλκησης

Ριξε μια ματιά εδώ

http://www.xoutpost.com/x5-e53-forum/63436-towing-my-x5.html
και
http://www.xoutpost.com/x5-e53-forum/61301-towing-5800-lbs-w-04-6-speed.html
και
http://www.xoutpost.com/x5-e53-forum/64739-towing-questions.html

Αν θες να παει μια 4ετια ακόμη να πάρεις Ε70, αν δεν σε ενδιαφέρει το "συγχρονο" και ένα Ε53 μετά το 2004 θα σε καλύψει
Φυσικά το DIESEL ειναι πολύ καλύτερη επιλογή, με ΑΦΘΟΝΗ ροπή, εφόσον δεν έχεις περιορισμούς (σε Γερμανία. Ελβετία)

http://www.xoutpost.com/attachments/x5-e53-forum/39033d1262893255-towing-5800-lbs-w-04-6-speed-x5-wsee-truth.jpg

http://www.skagitvalleylife.net/x5winthrop.jpg

745power
05-03-10, 10:14
Ανεξάρτητα πιο απο τα 2 θεωρώ ότι πρέπει να προσανατολιστείς στο Diesel, θα μειώσεις και τα έξοδα χρήσης-συντήρησης! Εκεί που θα επιμείνω και είναι προσωπική άποψη καθαρά, είναι το RR πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο καινούριο! Δυστυχώς οι ασθένειες του είναι πολλές!!!

race535
05-03-10, 10:33
μιλας για jahreswagen?
μεταχειρο η νεο?
Εχω ειδη γραψει τι χρονολογιες ψαχνω. 2002 μεχρι 2005.

Αυτό που ξέρω για το range είναι ότι η συντήρησή του εδώ στο Ελλάντα είναι πολύ πιο ακριβή από του Χ5.

Δεν ζω στο Ελλαντα:nod:

Καμια σχεση. Απλα στην Ελλαδα ειναι ελαχιστοι οι μαστορες που γνωριζουν αυτα τα αυτοκινητα και δεν ειναι μεσα στις αντιπροσωπιες. Μιλαω εκ πειρας καθοτι ιδιοκτητης μοσχαριου V8 defender. Τους εχω γυρισει ολους. Παρε το Range Rover.

Η καρδια μου χτυπαει για το RR αλλα απο την αλλη ξερω οτι δεν χρειαζομαι θερμαινομενο τιμονι και τα υπολοιπα σνικ σνακ που εχει το αμαξι.Η διαφορα που εχουν ομως τα αυτοκινητα στη ρυμουλκιση ειναι οτι το RR εχει 3,5 τονους οφελιμο και το Χ5 2,3 τονους.

Για το RR δεν μπορώ να σχολιάσω

Για το Χ5 ομως διαβάζω τα καλύτερα σε θέματα ρυμούλκησης

Ριξε μια ματιά εδώ

http://www.xoutpost.com/x5-e53-forum/63436-towing-my-x5.html
και
http://www.xoutpost.com/x5-e53-forum/61301-towing-5800-lbs-w-04-6-speed.html
και
http://www.xoutpost.com/x5-e53-forum/64739-towing-questions.html

Αν θες να παει μια 4ετια ακόμη να πάρεις Ε70, αν δεν σε ενδιαφέρει το "συγχρονο" και ένα Ε53 μετά το 2004 θα σε καλύψει
Φυσικά το DIESEL ειναι πολύ καλύτερη επιλογή, με ΑΦΘΟΝΗ ροπή, εφόσον δεν έχεις περιορισμούς (σε Γερμανία. Ελβετία)

Το προβλημα με το Ε70 και γενικως με πιο καινουργια αμαξια ειναι το κοστος αγορας.Δυστηχως δεν εχω τοσα πολλα χρηματα να διαθεσω
Τα πετρελαια τα κοιταξα αλλα υπαρχουν πολλα κολληματα.1ον επειδη ειναι μεγαλα αυτοκινητα καινε αρκετα,το πετρελαιο εδω κοστιζει οσο η βενζινη οποτε πρεπει να κανω τουλαχιστον πανω απο 20000χλμ το χρονο για να αξιζει γιατι η εφορια ειναι ακριβοτερη και τα αυτοκινητα μεχρι το 2005 παιρνουν κιτρινη καρτα!
Τι ειναι η κιτρινη καρτα;;;
Το ωραιο γερμανικο κρατος για να τα κονομισει εβγαλε τρεις καρτες,κοκκινη,κιτρινη και πρασινη(αντυρυπαντικης τεχνολογιας)και χωρισε σε κατηγοριες ολα τα οχηματα.
Τα πετρελαια που εχουν κοκκινη και κιτρινη δεν επιτρεπεται να μπουν σε μεγαλες πολεις,αν μπουν πεφτει προστυμο.Τα πετρελαια μεχρι το 2006 βγαζουν ολα σχεδον κιτρινη καρτα.
Για να παρεις απο το Κτεο πρασινη καρτα πρεπει να σκασεις περιπου 3000€ για να βαλεις ειδικα φιλτρα(partikelfilter) και τετοιες αηδιες. Οποτε το πετρελαιο εχει περισσοτερα κατα!
Το καλο με το Χ5 ειναι οτι εχει επιλογες σε κινητηρες,δηλαδη 3 λιτρα 4,4 και 4,6 στα ιδια χρηματα ενω το RR εχει μονο 4,4!

Θα κοιταξω τις σελιδες και θα σου πω!

race535
17-05-10, 19:26
Λοιπον ο κυβος ερυφθει:nod:
και πηρα το μεγαλο το τρανο Range Rover μοντελο 2003.
Μια χαρα ειναι για την δουλεια μου και τραβαει σαν γαιδουρι,οποτε επιλογη σωστη!
Αλλα το καλυτερο ειναι ο Μ62,επιτελους παλι BMW στα χερια μου!

Action Man
18-05-10, 10:26
Kαλοτάξιδο Θέμη!:rockon:....μη τολμήσεις και σκάσεις μύτη από την γειτονιά με αυτόν τον συνδυασμό....θα νομίζουν οτι είσαι διαπλεκόμενος...έλα με τα πόδια!:p:

race535
19-05-10, 19:00
Kαλοτάξιδο Θέμη!:rockon:....μη τολμήσεις και σκάσεις μύτη από την γειτονιά με αυτόν τον συνδυασμό....θα νομίζουν οτι είσαι διαπλεκόμενος...έλα με τα πόδια!:p:

Η μιση Ελλαδα ειναι διαπλεκομενη, εμενα θα στραβοκοιταξουν:p:;;
Παντως πλακα πλακα ενα ταξειδι μου λειπει παρα πολυ αλλα καθε χρονο τα ιδια λεω οτι θα κατεβω και ακομα δεν εχω παρει την αποφαση,στο τελος μεσα στο αεροπλανο μπαινω.
Αχχ ρουφιανα ξενιτια:banghead: