PDA

Επιστροφή στο Forum : Γιατί τόσα αλογάκια????


antonio
24-08-04, 13:49
Παρακαλώ τα φώτα σας!
Το νέο μου απόκτημα Ε36 320i 24v έχει χαρτιά δυναμόμετρου 151 hp και 19.8kgm ροπής.
Η ισχύς είναι στον τροχό, οπότε αν προσθέσουμε και 16hp απώλειες είμαστε στα 166 αλόγατα!
Επειδή το αμάξι είναι από ΟΔΔΥ δεν ξέρω τι βελτίωση έχει γίνει, παρά μόνο μια εξάτμιση από μπρος μέχρι πίσω.
Μήπως κανείς ξέρει που έχει κόφτη το συγκεκριμένο μοντέλο γιατί εμένα ανεβάζει μέχρι 6900 περίπου? Το ρωτάω γιατί υποψιάζομαι πως πρέπει να έχει κάποιο πρόγραμμα, καθώς η εργοστασιακή του ιπποδύναμη είναι στα 150 άλογα στον στρόφαλο πάντα. Δεν διαθέτει κάποιο after market φίλτρο.
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων!

Geo_3D
24-08-04, 14:29
Γυρω στις 7.500 αλλα απτη στιγμη που λες οτι ανεβαζει μεχρι 6.900 θα επρεπε να χαιρεσαι και οχι να ψιλοχαλιεσαι γιατι αφενως σου βγαζει 150 αλογα στον τροχο και οχι στο στροφαλο,αφετερου τη μεγιστη δυναμη στη βγαζει πιο χαμηλα πραγμα πολυ καλο.Και κατι ακομα.320 εχεις οχι Μ3.Μην περιμενεις δηλαδη να χτυπας 8.500-9.000 σαλ

antonio
24-08-04, 16:22
Γυρω στις 7.500 αλλα απτη στιγμη που λες οτι ανεβαζει μεχρι 6.900 θα επρεπε να χαιρεσαι και οχι να ψιλοχαλιεσαι γιατι αφενως σου βγαζει 150 αλογα στον τροχο και οχι στο στροφαλο,αφετερου τη μεγιστη δυναμη στη βγαζει πιο χαμηλα πραγμα πολυ καλο.Και κατι ακομα.320 εχεις οχι Μ3.Μην περιμενεις δηλαδη να χτυπας 8.500-9.000 σαλ

Με είδες να χαλίεμαι?? :confused:
Έχω την εντύπωση ότι ο κόφτης είναι πιο χαμηλά απο 6900 για αυτό αναρωτήθηκα μήπως έχει κάποιο πρόγραμμα!!
7500 είναι απίθανο μου φαίνεται!!
Δηλ εμένα που κοφτάρει λίγο πριν τις 7000 σημαίνει ότι του έχουν κατεβάσει τον κόφτη??? :confused:

Και σαφώς και δεν περιμένω να χτυπάω 9αρες!! Μάλλον δεν κατάλαβες την ερώτησή μου! Πολλές μου φάνηκαν οι 7, όχι λίγες!

Geo_3D
24-08-04, 20:32
γυρω στις 6900 χτυπαει το 16αρι.λογικα το 20αρι θα πρεπει να ειναι λιγο πιο ψηλα.Παντως με τα νουμερα που εγραψες το μονο που μπορω να σου πω ειναι:Πιστευε και μη ερεύνα

Brown
25-08-04, 08:58
Πιθανόν να έχει γίνει κάποια βελτίωση. Αλλά τα δυναμόμετρα που μετράνε σωστά και όχι όσα θέλει να βλέπει ο ιδιοκτήτης, είναι πολλά.
Το ελεύθερο φίλτρο (κατάργηση του φιλτροκουτιού), δεν είναι απαραίτητο για βελτίωση πρώτου σταδίου. Άνοιξε το φιλτροκούτι και δες τι φοράει. Το πιο πιθανό είναι να φοράει άλλο.

antonio
25-08-04, 14:44
Πιθανόν να έχει γίνει κάποια βελτίωση. Αλλά τα δυναμόμετρα που μετράνε σωστά και όχι όσα θέλει να βλέπει ο ιδιοκτήτης, είναι πολλά.
Το ελεύθερο φίλτρο (κατάργηση του φιλτροκουτιού), δεν είναι απαραίτητο για βελτίωση πρώτου σταδίου. Άνοιξε το φιλτροκούτι και δες τι φοράει. Το πιο πιθανό είναι να φοράει άλλο.

Eννοούσα ελέυθερο, μέσα στο φιλτροκούτι. Φοράει μάμα φίλτρο!
Σήμερα που πήγα σε ένα φίλο που είναι σχετικός με BMW με ενημέρωσε ότι φοράει πρόγραμμα όποτε απο εκεί είναι τα ....άτια ;)
Σκέφτομαι να βάλω φιλτροχοάνη...τι λέτε? Δουλεύει στα Vanos?

MPOWER
25-08-04, 15:00
Κανείς δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά! Εχει κάνει και ένα σχετικό τεστ το Power και θα δεις από τα αποτελέσματα, οτι εξαρτάται απο τη μάρκα της φιλτροχωάνης, που σε μερικές περιπτώσεις έχεις μέχρι και απώλειες αντί να πάρεις! Με άλλες χωάνες, χάνεις σε ένα φάσμα στροφών και κερδίζεις σε άλλο!
Εγώ θα σου πρότεινα να μήν κάνεις τίποτα ή στην καλύτερη να βάλεις απλά ένα καλύτερο φίλτρο (αν και δεν θα δεις κάτι σηματικό)!

Z3 Fat Bastard
25-08-04, 15:19
Απο επιδοσεις με την φιλτροχοανη δεν γνωριζω.

Ενα ειναι σιγουρο, το αμαξι θα κανει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θορυβο..... Στο VR6 Golf (ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ) του Strax στο οποιο ειχε βαλει φιλτροχοανη ο θορυβος ηταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ. Λεπτομερειες μπορει να σου πει ο ιδιος !!!

BMWER
25-08-04, 20:05
Και εγώ πιστεύω οτι η λύση φίλτρου απο μόνη της δεν έχει καμία δράση
και φυσικά εαν δεν το ψάξουμε....απο άλογα μάλλον για μουλάρια θα πάρουμε

antonio
26-08-04, 01:19
Διάβασα σε ένα αγγλικό περιοδικό μια βελτίωση του κινητήρα μου που περιελάμβανε:
1. Εξάτμιση supersprint με χταπόδι, ακριβώς σαν αυτή που έχω
2. Μανιτάρι φιλτροχοάνη simota
3. πρόγραμμα powerchips (έχω και από αυτό αλλά δεν ξέρω προέλευση)
4. μπουζοκαλώδια magnegor
5. ελεύθερο καταλύτη remus
To αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε στα 175 άλογα και 22,2 kgm ροπή (στρόφαλο πάντα).
Δεδομένο ότι είμαι στα 167 άλογα και 19.8 kgm ροπής πιστεύω ότι είναι μια καλή περίπτωση καθώς λείπει ο καταλύτης , που θέλει και αλλαγή , η χοάνη και τα μπουζοκαλώδια.
Νομίζω ότι είναι καλή περίπτωση και σχετικά οικονομική, και χωρίς να επηρεάζει ζωτικά μέρη του κινητήρα.

zac
26-08-04, 02:00
Φίλε antonio,

Θα συμφωνήσω με τον MPOWER και τον BMWER στο οτι η υπάρξη φιλτροχοάνης δεν επηρεάζει την δύναμη του αυτοκινήτου (τουλάχιστον σε βαθμό που να το καταλαβαίνει κάποιος) εκτός θορύβου! Δεν είναι λίγες μάλιστα οι φορές που δημιουργεί μπερδέματα στον κινητήρα λόγω μη σωστά κατανεμημένου μίγματος. Ειναι λογικό αυξάνοντας την ροή αέρα στον κινητήρα να χρειάζεται καινούργια ρύθμιση και εξάτμιση.

Επίσης ο κύριος λόγος που γράφω είναι γiατί αναφέρεται το γεγονός οτι με αυτή την μετατροπή δεν έχουν κίνδυνο τα ζωτικα μέρη του κινητήρα..

Είναι γεγονός οτι και μόνο η παρουσία της "ελεύθερης εισαγωγής'' θα βοηθήσει σε θετικό βαθμό στην μείωση διάρκειας ζωής του κινητήρα λόγω ''σκουπιδιων-σκόνης-χώματος κλπ κλπ). Εαν το αυτοκίνητο κινείται αρκετά σε περιβάλλον σαν αυτο που προανέφερα το αποτέλεσμα θα είναι να εισχωρήσει η ''μόλυνση'' στα ζωτικά μέρη του κινητήρα....και το κάψιμο λαδιών θα είναι κατι πολύ περισσότερο απο απλή σκέψη..

Η καλύτερη λύση και κατα την δική μου γνώμη είναι να βάλεις ένα φίλτρο καλύτερης ποιότητας στο φιλτροκούτι σου.

Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα την κατάσταση περισσότερο.Ευχαριστώ,

Zac

MPOWER
26-08-04, 08:54
Διάβασα σε ένα αγγλικό περιοδικό μια βελτίωση του κινητήρα μου που περιελάμβανε:
1. Εξάτμιση supersprint με χταπόδι, ακριβώς σαν αυτή που έχω
2. Μανιτάρι φιλτροχοάνη simota
3. πρόγραμμα powerchips (έχω και από αυτό αλλά δεν ξέρω προέλευση)
4. μπουζοκαλώδια magnegor
5. ελεύθερο καταλύτη remus
To αυτοκίνητο δυναμομετρήθηκε στα 175 άλογα και 22,2 kgm ροπή (στρόφαλο πάντα).
Δεδομένο ότι είμαι στα 167 άλογα και 19.8 kgm ροπής πιστεύω ότι είναι μια καλή περίπτωση καθώς λείπει ο καταλύτης , που θέλει και αλλαγή , η χοάνη και τα μπουζοκαλώδια.
Νομίζω ότι είναι καλή περίπτωση και σχετικά οικονομική, και χωρίς να επηρεάζει ζωτικά μέρη του κινητήρα.

Οσο αφορά τα μπουζοκαλώδια θα σου πρότεινα να μην τα πειράξεις. Στο μοτέρ σου η ποιότητα των μπουζοκαλωδίων δεν παίζει κανένα ρόλο γιατί έχεις ένα πολλαπλασιαστή για κάθε μπουζί ο οποίος μάλιστα βρίσκεται πάνω στην "πίπα" του μπουζί οπότε όπως καταλαβαίνεις δέν περνάει υψιλή τάση από μπουζοκαλώδια! (γι' αυτό θα δεις οτι αυτά που βλέπεις για μπουζοκαλώδια είναι πολύ πιο λεπτά από τα φυσιολογικά) Ασε που αν πειράξεις κάτι εκεί μπορεί και αρχίσουν να σου καίγονται ο ένας πολλαπλασιαστής μετά τον άλλο. Σε αυτό τον τομέα μπορείς μόνο να επέμβεις στους πολλαπλασιαστές

compact
26-08-04, 09:17
η δυναμομετρηση αν καταλαβα καλα ειναι χωρις καταλητη???

εαν ναι, τοτε ειναι και αυτο υπευθυνο για τα εξτρα αλογα.

και μοτερ με μοτερ εχει διαφορα στην αποδοση μην το ξεχνας αυτο .
θα σου ελεγα να βαλεις ενα green φιλτρο αερος μεσα στο φιλτροκουτι .+με το προγραμμα που σιγουρα εχεις(6500 κοφτης) και χωρις καταλητη ,......εισαι μια χαρα!!!!
αν θελεις μετα πολυ δυναμη (κρατα λεφτα) και τουρμπισε το στον καρρα.200 αλογακια δεν ειναι και ασχημα!!!

antonio
26-08-04, 15:20
Λάθος κατάλαβες, έχει καταλύτη, απλά προφανώς θα θέλει άλλαγμα λόγω Km!
Oπότε λόγω αλλαγής ας βάλουμε έναν ελεύθερο. :D

alpinakias
26-08-04, 17:22
file antonio,
ti filtrohoani de sou ti sinisto to moter ta trabai olo to zesto aera apo ton kinitira me apotelesma na hanis dinami.ta mpouzokalodia sou mporeis na ta metrisis kai blepeis an ine kala den ine aparetito na ta alakseis kai mi kaneis piramata giati ksereis poso kostizi enas polaplasiastis.
ta sou protina ena htapodaki anti gia kataliti elefteras kai teliko kazanaki.
afto ta sou ferei 15 gnisia alogakia alla afto me tin aferesi tou kataliti telei programatisma tou egefalou...to eho kanei kai ego se 24balbido kai horis programatisma de doulebe kala to moter.
an iparhi endiaferon ksero kapio pou ehi oli ti eksatmisi tou m3 tou 3litrou me metalikous katalites klp..
filtro mporis na baleis allo sou sinisto KN pou ine metaliko kai plenete kai ine gia mia zoi..

compact
26-08-04, 17:32
o "compact1" εβαλε festus εξατμιση και μεταλικο καταλυτη amerikat και ειναι πολυ ευχαριστημενος και απο θορυβο,και απο αποδοση .με εφτασε και τωρα πηγαινουμε κοπια στα 1600cc.

antonio
26-08-04, 19:14
Ρε παιδιά δεν με προσέχετε! :p
Έχω χταπόδι, το έχω γράψει!! :eek:
Επαναλαμβάνω:
To αυτοκίνητο έχει εξάτμιση supersprint από μπρος μέχρι πίσω, με χταπόδι, πρόγραμμα στον εγκέφαλο και από σήμερα και ελέυθερο φίλτρο simota. KN δεν βρήκα. Για αυτό λεώ να ολοκληρώσω την εξάτμιση με έναν ελεύθερο καταλύτη!

Black5
26-08-04, 20:55
Εγώ πάντως άλλαξα καταλύτη και έβαλα δύο Remus μεταλλικούς και είδα διαφορά!! (ίσως να ήθελα και να δω!!!) Θόρυβο καθόλου....τώρα πάω και για τελικό!!!

Brown
27-08-04, 07:20
....filtro mporis na baleis allo sou sinisto KN pou ine metaliko kai plenete kai ine gia mia zoi..
Ο κινητήρας όμως δεν θα είναι για μια ζωή. Το μαμά φίλτρο είναι χάρτινο και κρατάει σχεδόν τα πάντα. Το μεταλικό, κρατάει σχεδόν τίποτα.
Άρα σε βάθος χρόνου, πάς για επισκευή κινητήρα, αφού θα περνάει ένα σωρό σκόνη, η οποία θα δουλέψει σαν σμιρίδι και θα σου κάνει ζημιές στους κιλύνδρους.
Το θέμα του φίλτρου αέρα, είναι πολύ σημαντικό. Δεν βάζουμε ότι βρούμε πιό ελεύθερο.

BMW Power
07-09-04, 14:03
Το αυτοκίνητο σου πάντως έχει σίγουρα πρόγραμμα μιας και ο εργοστασιακός κόφτης είναι στις 6.500. Τώρα βάζοντάς του ένα πιο ελεύθερο φίλτρο η μια χοάνη είναι πιθανό να χάσεις άλογα από το να πάρεις το έχω δεί πολλές φορές να γίνεται και ο ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου να μην το πιστεύει γιατί λόγο θορύβου νομίζει ότι το αυτοκίνητό του πηγαίνει καλύτερα. Ότι βελτίωση γίνεται στο αυτοκίνητο πρέπει να γίνεται πάνω στο δυναμόμετρο και την ίδια στιγμή. Μετράμε το αυτοκίνητο ως έχει, βάζουμε κάτι και ξαναμετράμε καπάκι όχι μετά από καιρό για να έχουμε και τις ίδιες συνθήκες μέτρησης. Και να ξέρεις ότι αυτό που αναφέρθηκε για τα δυναμόμετρα ισχύει το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά ισχύος από το ένα στο άλλο.

S38B38 Monsta
07-09-04, 15:39
Μιλάω από προσωπική εμπειρία σε αμερικάνικο Μ3 Ε36 που πριν τη μετατροπή που του έκανα εγώ ήταν 320 24V όπως το δικό σου.

Όπως προανέφεραν και άλλα μέλοι, η φιλτροχοάνη (από μόνη της) είναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ σε 6-κύλινδρα BMW. Ο λόγος είναι ότι οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα υψηλές σε όλα τα I-6 και η φιλτροχοάνη θα ρουφάει όλο αυτό το ζεστό αέρα με αποτέλεσμα τη μείωση της υπποδύναμης. Οτιδήποτε άλλο προσπαθήσει να σου πουλήσει κάποιος, είναι απλά επειδή προσπαθεί να ....πουλήσει. Μην τον ακούσεις!

Η πιο σωστή λύση για χρήση φιλτροχοάνης είναι το 'πάντρεμα' με ειδικό heat shield που δεν επιτρέπει το ζεστό αέρα να εισχωρήσει στη 'μύτη' της χοάνης. Τέτοια shields κατασκευάζουν πολλοί επώνυμοι (και μη) βελτιωτές BMW στο εξωτερικό με πολύ καλά αποτελέσματα βλέπε: αυξηση υπποδύναμης και φανταστικό θόρυβο!

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου ΡΜ.

RSM
14-09-04, 14:52
Μιλάω από προσωπική εμπειρία σε αμερικάνικο Μ3 Ε36 που πριν τη μετατροπή που του έκανα εγώ ήταν 320 24V όπως το δικό σου.

Όπως προανέφεραν και άλλα μέλοι, η φιλτροχοάνη (από μόνη της) είναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ σε 6-κύλινδρα BMW. Ο λόγος είναι ότι οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα υψηλές σε όλα τα I-6 και η φιλτροχοάνη θα ρουφάει όλο αυτό το ζεστό αέρα με αποτέλεσμα τη μείωση της υπποδύναμης. Οτιδήποτε άλλο προσπαθήσει να σου πουλήσει κάποιος, είναι απλά επειδή προσπαθεί να ....πουλήσει. Μην τον ακούσεις!

Η πιο σωστή λύση για χρήση φιλτροχοάνης είναι το 'πάντρεμα' με ειδικό heat shield που δεν επιτρέπει το ζεστό αέρα να εισχωρήσει στη 'μύτη' της χοάνης. Τέτοια shields κατασκευάζουν πολλοί επώνυμοι (και μη) βελτιωτές BMW στο εξωτερικό με πολύ καλά αποτελέσματα βλέπε: αυξηση υπποδύναμης και φανταστικό θόρυβο!

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες στείλε μου ΡΜ.


MONSTA........Otan ebales tin filtro xoani ,ebales kanena chip, giati exi megalo ongo aera me xoani ke theli arketo migma......... :cool:
RSM

S38B38 Monsta
14-09-04, 17:11
Νίκο, είχα παραγγείλει όλο το κιτ της ECIS (USA) με τους μεγάλους 24lbs injectors, chip, και φιλτροχοάνη με heat shield. Το αμάξι πήγαινε το κ@#ο του!!