PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ


xristaras
29-03-10, 09:01
καλημερα και καλή Μ. εβδομάδα, βα ρωτησω το εξης. Το δικό μου bimmer (2000cc/143hp) έχει κοντέρ που γράφει 240 ωστόσο όπως λένε τα περιοδικά 222 είναι ητελική. Πως όμως για παράδειγμα ένα 325 ή 330 της ίδιας σειράς που έχει ίδιο καντράν δηλαδη 240 πιάνει περισσοτερα?που φαίνεται η παραπάνω τελική?Δηλαδή η διαφορα μας ελίναι 222 με 240?

NIKOS Z3
29-03-10, 11:01
δν ειναι καθολου ετσι τα πραγματα υπαρχουν πολλοι παραμετροι που καθοριzουν την αποδοση δν ειναι μονο η τελικη ταχυτητα!

Dim77
29-03-10, 11:26
καλημερα και καλή Μ. εβδομάδα, βα ρωτησω το εξης. Το δικό μου bimmer (2000cc/143hp) έχει κοντέρ που γράφει 240 ωστόσο όπως λένε τα περιοδικά 222 είναι ητελική. Πως όμως για παράδειγμα ένα 325 ή 330 της ίδιας σειράς που έχει ίδιο καντράν δηλαδη 240 πιάνει περισσοτερα?που φαίνεται η παραπάνω τελική?Δηλαδή η διαφορα μας ελίναι 222 με 240?

Το κοντέρ έχει και μια επιπλέον γραμμούλα που είναι τα 250.
Το ίδιο χρησιμοποιείται από 316 16v με διαφορικό 3.64 μέχρι το 330 με διαφορικό 2.93.
Η ταχύτητα που φτάνει στις ίδιες στροφές/λεπτό του κινητήρα, με την ίδια σχέση στο κιβώτιο είναι ανάλογη με το πόσο μακρύ είναι το διαφορικό.

Το 316 16v (N40-N45) με διαφορικό 3.64 φτάνει 205 νομίζω.
Το δικό σου αυτοκίνητο με διαφορικό 3.38 στην πέμπτη ταχύτητα φτάνει 220 περίπου στον κόφτη που είναι και η τελική του ταχύτητα.
Το 325 για παράδειγμα (κουπέ) με διαφορικό 3.15 φτάνει 240
Τα 330 με διαφορικό 2.93 και 5άρι σασμάν ξεπερνούν τα 250 και περιορίζεται ηλεκτρονικά η ταχύτητα.

Επειδή έχουν ίδιες σχέσεις σασμάν και μακρύτερο διαφορικό, η 5η ταχύτητα στις ίδιες στροφές (κόφτη) φτάνουν πολύ μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

NIKOS Z3
29-03-10, 11:44
αναλυτικοτατος ευγε!

xristaras
29-03-10, 11:47
Μάλιστα τώρα κατάλαβα, πάντως περίμενα περισσότερο για το 325 και το 330, βέβαια προφανώς στην ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να τα πιάσεις με τους δρόμους που έχουμε, άρα μόνο για τα ρεπρίζ μετράνε ενδεχομένως τα μεγαλύτερα κυβικά και τα μπαμ. Κάποια στιγμή που σκεφτόμουν να πάρω μεγαλύτερο τελικά ισως δεν το κάνω αφού μια με τα κυβικά και τα τέλη μι αμε τις βενζίνες ίσως τελικά το απρρίχω το σεναριο, μπορέι (?) και τα 2000 να μου κάνουν ........

giannis_compact
29-03-10, 13:00
Το 316 16v (N40-N45) με διαφορικό 3.64 φτάνει 205 νομίζω.

Το δικο μου φιλε με Ν40 δεν παει απλα 205 αλλα 216 με την 5η να κοφταρει.Ακομα και εγω δεν το πιστευα οταν πηγε τοσο και επειτα απο 150+ χιλιαδες χιλιομετρα τα πιανει χωρις την παραμικρη δυσκολια.Προς το παρον δεν εχω δει αλλον με Ν40 να πηγαινει πανω απο 208.

Dim77
29-03-10, 13:07
Το 316 16v (N40-N45) με διαφορικό 3.64 φτάνει 205 νομίζω.

Το δικο μου φιλε με Ν40 δεν παει απλα 205 αλλα 216 με την 5η να κοφταρει.Ακομα και εγω δεν το πιστευα οταν πηγε τοσο και επειτα απο 150+ χιλιαδες χιλιομετρα τα πιανει χωρις την παραμικρη δυσκολια.Προς το παρον δεν εχω δει αλλον με Ν40 να πηγαινει πανω απο 208.

Κοίτα αν με διαφορικό 3.38 φτάνει 218-220χλμ/ώρα στις 6500rpm (230 κοντέρ) είναι λογικό με το 3.64 να σου δείχνει 215-216 στο κοντέρ... πηγαίνοντας με 205-206 πραγματικά.

kapetanios
29-03-10, 13:14
Το δικό μου Ν43 116 -122ps πήγε 220 κοντερίσια.

giannis_compact
29-03-10, 13:20
Κοίτα αν με διαφορικό 3.38 φτάνει 218-220χλμ/ώρα στις 6500rpm (230 κοντέρ) είναι λογικό με το 3.64 να σου δείχνει 215-216 στο κοντέρ... πηγαίνοντας με 205-206 πραγματικά.

Ναι εννοειται τα 216 κοντερισια ειναι γυρω στα 205-206 πραγματικα,οποτε αν μιλησες για πραγματικη τελικη εχεις απολυτο δικιο.Απλα νομιζα πως το θρεντ ξεκινησε για το τι δειχνει το καθε κοντερ,γιαυτο εκανα την αναφορα αυτη.Αναμφιβολλα οπως προειπες 205-206 ειναι τα πραγματικα απλα στο κοντερ μου με την 5η να κοφταρει ειναι στα 216-218.(και εγω απορω)

asteris777
29-03-10, 17:38
Ναι εννοειται τα 216 κοντερισια ειναι γυρω στα 205-206 πραγματικα,οποτε αν μιλησες για πραγματικη τελικη εχεις απολυτο δικιο.Απλα νομιζα πως το θρεντ ξεκινησε για το τι δειχνει το καθε κοντερ,γιαυτο εκανα την αναφορα αυτη.Αναμφιβολλα οπως προειπες 205-206 ειναι τα πραγματικα απλα στο κοντερ μου με την 5η να κοφταρει ειναι στα 216-218.(και εγω απορω)

μην απορεις τοσο παει και τερματιζει και το δικο μου κομπακτ Ν45 217 κοντερ και δεν παει παραπανω ουτε σε κατηφορα γκρεμο

performance
29-03-10, 19:11
Παιδια εγω εχω cabrio e46(2000cc-143ps)και μεχρι τα 200κμ ανετα,μετα νυχτωσαμε...
Με αρκετη επιμονη βλεπω 210 και μια φορα νομιζω ειδα 215.ΤΕΛΟΣ!
Αναρωτιεμαι αν οι 17αρες με 225/45/17 μου κοβουν τελικη,θα ηθελα μια γνωμη!
(Παντα σε ευθεια,οχι κατηφορα)

giannis 116
02-04-10, 20:58
Λογικα θα υπαρχει καποιος περιοριστης τελικης ταχυτητας. Οταν το τελικιαζεις βλεπεις πως εχεις κι αλλες στροφες διαθεσιμες σωστα?..

BMW_330i
02-04-10, 23:20
Παιδια εγω εχω cabrio e46(2000cc-143ps)και μεχρι τα 200κμ ανετα,μετα νυχτωσαμε...
Με αρκετη επιμονη βλεπω 210 και μια φορα νομιζω ειδα 215.ΤΕΛΟΣ!
Αναρωτιεμαι αν οι 17αρες με 225/45/17 μου κοβουν τελικη,θα ηθελα μια γνωμη!
(Παντα σε ευθεια,οχι κατηφορα)

κανονικα σαν διλιτρο πρεπει να βλεπεις 210+.τα 200 λιγα μου φαινονται αφου ο κατασκευαστης δινει σε αυτο το μοτερ 220.οσο για τις ζαντες για διλιτρο μοτερ μια χαρα εισαι.

performance
03-04-10, 00:23
Λογικα θα υπαρχει καποιος περιοριστης τελικης ταχυτητας. Οταν το τελικιαζεις βλεπεις πως εχεις κι αλλες στροφες διαθεσιμες σωστα?..

"Λαθος",ειμαι ακριβως στην αρχη του κοκκινου.(Αν εννοεις αυτο)

performance
03-04-10, 00:30
κανονικα σαν διλιτρο πρεπει να βλεπεις 210+.τα 200 λιγα μου φαινονται αφου ο κατασκευαστης δινει σε αυτο το μοτερ 220.οσο για τις ζαντες για διλιτρο μοτερ μια χαρα εισαι.

Θα συμφωνησω μαζι σου!Ισως να φταιω και εγω που οσες φορες επιχειρησα τελικη απλα "ανοιξα" απο 5η.

Geo_3D
03-04-10, 00:44
Βασικα ειναι λαθος οποιος λεει "σαν διλιτρο,θα επρεπε να βλεπεις τοσα ή παραπανω"...Τα χλμ σε καθε σχεση βγαινουν σε συναρτηση του βηματος διαφορικου,κοφτη στροφων και σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων και καμια σχεση,αμμεση τουλαχιστον, δεν εχει ο κυβισμος.Οι σχεσεις ειναι ιδιες οπως και ο κοφτης στροφων στις 6500.Ολα ειναι θεμα διαφορικου.Και ενα 316 πχ αν αλλαζε διαφορικο και εβαζε πιο μακρυ βημα,θα μπορουσε θεωρητικα (αν ειχε και την δυναμη,και εδω κολλαει ο κυβισμος=αλογα=δυναμη) να βγαζει περισσοτερα χλμ απο ενα 325

performance
03-04-10, 09:36
Βασικα ειναι λαθος οποιος λεει "σαν διλιτρο,θα επρεπε να βλεπεις τοσα ή παραπανω"...Τα χλμ σε καθε σχεση βγαινουν σε συναρτηση του βηματος διαφορικου,κοφτη στροφων και σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων και καμια σχεση,αμμεση τουλαχιστον, δεν εχει ο κυβισμος.Οι σχεσεις ειναι ιδιες οπως και ο κοφτης στροφων στις 6500.Ολα ειναι θεμα διαφορικου.Και ενα 316 πχ αν αλλαζε διαφορικο και εβαζε πιο μακρυ βημα,θα μπορουσε θεωρητικα (αν ειχε και την δυναμη,και εδω κολλαει ο κυβισμος=αλογα=δυναμη) να βγαζει περισσοτερα χλμ απο ενα 325

Νομιζω πως ο φιλος πιο πανω εννοουσε πως, 2λιτρο=αρκετη δυναμη να "σπρωξει" το αυτοκινητο σε αυτη την τελικη ταχυτητα.
Απο την αλλη ειναι σαφες πως η κλιμακωση του κιβωτιου-διαφορικου ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας.
Κατι αντιστοιχο συμβαινει και με τις μοτοσυκλετες(που ασχολουμε πολυ περισσοτερο),αλλαζεις τον αριθμο δοντιων στα γραναζια και αναλογα "μακραινεις" η "κονταινεις" την τελικη μεταδοση.Ετσι διαλεγεις μεταξυ τελικης ταχυτητας και επιταχυνσεων

giannis 116
03-04-10, 12:30
Θα συμφωνησω μαζι σου!Ισως να φταιω και εγω που οσες φορες επιχειρησα τελικη απλα "ανοιξα" απο 5η.

Δοκιμασε μια φορα σε μεγαλη ευθεια, οσο γινεται να ειναι επιπεδος ο δρομος και οχι ανηφορα ή κατηφορα, και αν ειναι δυνατον και ωρα με την ελαχιστη δυνατη κινηση, γεμισε ολες τις ταχυτητες ως τον κοφτη, και αν μπορεις απο σταση με 1η οχι εν κινησει με 2α, και τοτε θα δεις σιγουρα μεγαλυτερη τελικη.

performance
03-04-10, 13:39
Δοκιμασε μια φορα σε μεγαλη ευθεια, οσο γινεται να ειναι επιπεδος ο δρομος και οχι ανηφορα ή κατηφορα, και αν ειναι δυνατον και ωρα με την ελαχιστη δυνατη κινηση, γεμισε ολες τις ταχυτητες ως τον κοφτη, και αν μπορεις απο σταση με 1η οχι εν κινησει με 2α, και τοτε θα δεις σιγουρα μεγαλυτερη τελικη.

Με την πρωτη ευκαιρια!

Raptor
06-04-10, 16:24
το δικο μου 2λιτρο 318ci valvetronic Ε46 143ps παει αερα μεχρι τα 210 κι αν επιμεινεις 225-227 κοντερισια τα οποια αντιστοιχουν στα 218 πραγματικης τελικης που δηλωνει ο κατασκευαστης...ειναι M-Pack II φοραει 225-45/17 μπροστα και 245-40/17 πισω και του βαζω παντα castrol edge 0-30...δε λεω οτι παιζουν καποιο ιδιαιτερο ρολο ολα αυτα ...απλως σας δινω ολα τα δεδομενα....και εχει 159.000χλμ αυτη τη στιγμη...

topmar
06-04-10, 21:33
Με το δικό μου έχω δει σε Γερμανικό δρόμο (Autobahn) κοντερίσια 250Km/h παρά κάτι ψιλά, έχω και φωτό.......

Με πραγματική τελική 230Km/h νομίζω καλά είναι......

georgedue
01-04-13, 16:36
Το 325 για παράδειγμα (κουπέ) με διαφορικό 3.15 φτάνει 240
.
Τα γράφω εδώ με την άδεια του φίλου ελπίζω για να μην γεμίζει το φόρουμ με πολλά καινούργια θέματα με το ίδιο αντικείμενο.

Έχω Ε36 coupe 325 με:

- M50B25 (ΧΩΡΙΣ Vanos)
- Μπλοκέ από Μ3 3.0 με Κ/Π 3.15
- Κιβώτιο από E36 320
- Μαμά όλα, πρόγραμμα-εισαγωγή, εκτός από την εξάτμιση που είναι από 328 (έχει το κλαπετάκι στο τελικό και δεν ξέρω αν έχουν διαφορά στη διατομή)
- Michelin Pilot Sport 3 205/55-16'', σε Style 32
- Αρκετό βάρος γενικά, δεν είναι "γυμνό", έχει ηλιοροφή, δέρματα AC κλπ


Μην ρωτάτε πως και γιατί, έτσι το αγόρασα και με την μέθοδο Ο.Χ.Δ. (Όποιο Χαλάει Διορθώνεται) σιγά σιγά θα έρθει στα ίσα του.

Με αυτά τα specs, τι τελική θεωρητικά θα έπρεπε να βλέπω στο κοντέρ? Ρωτάω μόνο και μόνο για να καταλάβω αν "πάω" όπως θα έπρεπε...
Φεύγωντας από τα διόδια της Ελευσίνας στην ΑΟ, μέχρι το σημείο που ανηφορίζει στο πρώτο τούνελ (και κόβω γιατί έχει κάμερα) είδα μέχρι 230 σκάρτα αν θυμάμαι καλά.
Φίλος είπε ότι λόγω μη Vanos είναι μια χαρά. Όντως έτσι είναι?

PetrosD
01-04-13, 18:07
Να 'χες άλλη μια σχέση στο κιβώτιο!

georgedue
01-04-13, 18:46
Δεν με ενδιαφέρει το νούμερο σαν νούμερο, είτε είναι 230 είτε 260, το ιδιό μου κάνει. Το μοτέρ προσπαθώ να το δουλεύω όπως του αρμόζει σε ενδιαφερουσες διαδρομές, όχι στις ευθείες.

Ρωτάω καθαρά γιατί δεν έχω μετρο σύγκρισης, για να το χρησιμοποιησω για να καταλαβω χοντρικά αν το μοτέρ αποδίδει όπως πρέπει.

6ylinder
01-04-13, 21:18
236 τελική περίπου. Το κιβώτιο του 320 έχει ίδιες σχέσεις με του 325. Το βήμα αλλάζει.

tasos.kamv
01-04-13, 21:27
Νομίζω καλά είσαι..
http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=402

enatos
01-04-13, 21:41
Νομίζω καλά είσαι..
http://www.bmwheaven.com/database/show.php?id=402
Έτσι αμα δουλεύει ο Ν42 σκέφτεσαι τελικές ταχύτητες!!!

georgedue
01-04-13, 22:30
Μια χαρά. Thanx!

nikZ3
02-04-13, 01:28
236 τελική περίπου. Το κιβώτιο του 320 έχει ίδιες σχέσεις με του 325. Το βήμα αλλάζει.

Αυτα ακριβως !

Κι εδω ενα βιντεακι με ενα 25αρι Μ50 να τελικιαζει ...

http://youtu.be/GZrNra3WEYA

PetrosD
02-04-13, 01:33
Φεύγωντας από τα διόδια της Ελευσίνας στην ΑΟ, μέχρι το σημείο που ανηφορίζει στο πρώτο τούνελ (και κόβω γιατί έχει κάμερα) είδα μέχρι 230 σκάρτα αν θυμάμαι καλά.
Φίλος είπε ότι λόγω μη Vanos είναι μια χαρά. Όντως έτσι είναι?

Αν τα είδες στις 6100 περίπου στροφές, είσαι καλά.
Απλά άλλο εννοούσα εγώ με το προηγούμενο σχόλιό μου, ξέχασέ το εφόσον δε σε νοιάζει λίγο μεγαλύτερη τελική.

georgedue
02-04-13, 09:43
Όπως και να χει, σας ευχαριστώ όλους.
:nod:

thanasis95
09-04-13, 22:26
Καμία σχεση πίστεψε με.. Ενα καληταρι μου ειχε το 316ι ε46 2000 μοντελο ..Ο αδερφος του μολης 16 ετων σκεφτηκε πως αν το παρει κρυφα ειναι καλη ιδεα και το στουκαρε και πιθανον τωρα ειναι παλιοσιδερο.. Τελος παντων αγορασε ενα 330ι smg 2002 μοντελο (δεν εχει φορο πολυτελειας λογω 10ετιας) και πραγματικα δεν συγκρινεται.. Οταν το 316 πηγενε 180 ενιωθες μεσα οτι θα σκασει το καπο.. Με το 330 στα 180 με καμια 4000στροφες δεν καταλαβαινεις τιποτα.. Πριγκιπισσα την αποκαλουμε :P