PDA

Επιστροφή στο Forum : Κάθε πότε αλλάζουμε λάδια τελικά?


GIO_KOTSIFAKIS
07-04-10, 14:53
Καλησπέρα παιδιά και Χρόνια Πολλά.
Πήγα πρόσφατα για service την Ζ4 3.0i του '03 που έχω και ενώ γενικά έμεινα πολύ ικανοποιημένος από το συνεργείο, μου είπαν κάτι που μου έκανε εντύπωση:
Να ξανα-αλλάξω τα λάδια σε 7000 χλμ και ΟΧΙ όταν μου πει ο υπολογιστής (που απότι ξέρω ζητά λάδια κάθε 20000+...).
Μάλιστα μου βάλαν και ένα χαρτάκι για να το θυμηθεί τονίζοντάς μου ότι είναι πολύ σημαντικό να τα αλλάζω νωρίς κλπ...
Εντάξει και εγώ πιστεύω πως πρέπει να τα αλλάζουμε νωρίς...αλλά αντί για 20000 στις 7000???
Δηλαδή 2-3 φορές το χρόνο λάδια αξίας 100€??
Το έχω 6 μήνες και δεν έχω παλαιότερη εμπειρία από Ζ4.
Μήπως είναι υπερβολή??
Να σημειώσω πως έβαλα 7l λάδι (που έγραφε απέξω) BMW 10-40.
Περιμένω σχόλια-συμβουλές..

alen77
07-04-10, 15:02
Φιλοσοφία δική μου κάθε 10.000! Και το τηρώ σε όλα τα αυτοκίνητα! Όσο για την Ε93 στις εξουσιοδοτημένες μου έλεγαν ότι λέει ο κατασκευαστής και σε εξειδικευμένο (το τελευταίο service πριν το πουλήσω) κάθε 7500 αν κάνω πολλά χλμ στην πόλη!

God
07-04-10, 15:05
Πρώτον, το λάδι που σου έβαλαν είναι λάθος. Δεν κάνει για τον κινητήρα σου.

Δεύτερον, ο υπολογιστής του αυτοκινήτου σου ξέρει μία χαρά το πότε χρειάζεται αλλαγή λαδιών το αυτοκίνητο. Δεν μετράει από τα χλμ. Αν βάζεις τα εγκεκριμένα λάδια που πρέπει να βάλεις, άντε να τα αλλάζεις λίγο πιο πριν απ'ότι λέει ο υπολογιστής για ψυχολογικούς λόγους ή 1 φορά τον χρόνο (1 τον χρόνο όμως απαραίτητα, κάνεις δεν κάνεις τα χλμ).


...ότι λέει ο κατασκευαστής και σε εξειδικευμένο (το τελευταίο service πριν το πουλήσω) κάθε 7500 αν κάνω πολλά χλμ στην πόλη!

Ο κατασκευαστής δεν λέει πουθενά τέτοιο πράγμα. Το manual του αυτοκινήτου σας λέει πάντα το πότε πρέπει να γίνονται τα σέρβις, το τι χρειάζεται να γίνει σε κάθε σέρβις και το τι τύποι λιπαντικού είναι εγκεκριμένοι.

DaywalkeR
07-04-10, 15:50
Από όσο γνωρίζω τα σύγχρονα αυτοκίνητα δίνουν ένδειξη για αλλαγή λαδιών με βάση τις ώρες λειτουργίας του κινητήρα, οπότε δεν έχει σημασία το που κάνεις τα χλμ, αυτό ανάλογα με τις ώρες που έχει δουλέψει θα σου βγάλει και την ένδειξη, την οποία μπορείς να ακολουθήσεις αρκεί να βάζεις τον σωστό τύπο λαδιού για τον κινητήρα σου

GIO_KOTSIFAKIS
07-04-10, 15:54
God γιατί λάθος λάδια?
Ποια είναι τα σωστά?

BMW_330i
07-04-10, 17:27
Καλησπέρα παιδιά και Χρόνια Πολλά.
Πήγα πρόσφατα για service την Ζ4 3.0i του '03 που έχω και ενώ γενικά έμεινα πολύ ικανοποιημένος από το συνεργείο, μου είπαν κάτι που μου έκανε εντύπωση:
Να ξανα-αλλάξω τα λάδια σε 7000 χλμ και ΟΧΙ όταν μου πει ο υπολογιστής (που απότι ξέρω ζητά λάδια κάθε 20000+...).
Μάλιστα μου βάλαν και ένα χαρτάκι για να το θυμηθεί τονίζοντάς μου ότι είναι πολύ σημαντικό να τα αλλάζω νωρίς κλπ...
Εντάξει και εγώ πιστεύω πως πρέπει να τα αλλάζουμε νωρίς...αλλά αντί για 20000 στις 7000???
Δηλαδή 2-3 φορές το χρόνο λάδια αξίας 100€??
Το έχω 6 μήνες και δεν έχω παλαιότερη εμπειρία από Ζ4.
Μήπως είναι υπερβολή??
Να σημειώσω πως έβαλα 7l λάδι (που έγραφε απέξω) BMW 10-40.
Περιμένω σχόλια-συμβουλές..

δεν ζητα λαδια καθε 20000 λαθος κανεις.καθε 10000 ναι οχι 20.το 20000 που λες σημαινει λαδια δυο φορες και ενδιαμεσα σερβις κλπ.βλεπε inspection 1 και 2 κλπ.

God
07-04-10, 21:38
God γιατί λάθος λάδια?
Ποια είναι τα σωστά?

Γιατί λάθος...γιατί δεν είναι τα σωστά!

Μόνο λιπαντικά με έγκριση BMW LL04 κάνουν για τον κινητήρα σου. Και μάντεψε, κανένα 10W40 δεν έχει έγκριση LL04.

Δες το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου. H Castrol πάντως δίνει το Edge 5W30 για σένα.

djkostas20
08-04-10, 00:34
Λοιπόν επειδή βλέπω μία σύγχηση...... Ο υπολογιστής λέει κάθε περίπου 25.000 χλμ να κάνεις σέρβις...

Oil Service
Inspection 1
Inspection 2

και φτού και απ'την αρχή....Φυσικά σε όλα αυτά γίνεται και η αλλαγή λαδιών!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Κάθε φορά που σου αλλάζουν λάδι σου κρεμάνε ένα χαρτάκι με λίγο σύρμα μέσα στο χώρο στης μηχανής κάπου(εμένα συνήθως δίπλα στο φιλτροκούτι) που σου λέει ότι η επόμενη αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνει σε 10.000 χλμ.... Γράφει χιλιόμετρα αλλαγής και χιλιόμετρα επόμενης αλλαγής ποθ άμα τα αφαιρέσεις είναι 10.000 χλμ........ π.χ. αν αλλάξεις λάδια στα 67,500 θα σου λέει ότι επόμενη αλλαγή λαδιών πρέπει να είναι στα 77.500 ή νωρίτερα!!!!




Από εκεί και πέρα οι απόψεις ποικίλουν.....Άλλοι λένε ότι ειδικά αν το τρέχεις πέρα από το συχνώ κοίταγμα για πιθανή έλλειψη, αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνεται κάθε 5-6.000 χλμ.... Άλλοι μιλάνε για 15.000 και άλλοι σε κάθε σέρβις που στις περισσότερες εταιρίες είναι κάθε 20.000 χλμ ή κάθε χρόνο!!!


Επικρατέστερη άποψη όμως είναι ότι κάθε 10.000 χλμ είναι και η καλύτερη μέση προσέγγιση για να έχεις πάντα καλό λάδι μέσα στον κινητήρα σου!!!

ermis1975
08-04-10, 07:38
Ο κατασκευαστής ξέρει! Εμένα μου φτάνει να κάνω αυτό που λέει το manual και ο υπολογιστής. Τα συνεργεία κοιτάνε να στα πάρουνε και να πουλήσουνε περισσότερα λάδια. Λέτε να ενδιαφέρονται για τη καλή υγεία του ΙΧ μας περισσότερο απο εμάς?
Προυπόθεση βέβαια είναι να βάζουμε λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής!

djkostas20
08-04-10, 10:13
Το χαρτάκι αυτό που σου κρεμάνε είναι της bmw και με γερμανικά γράμματα μάλιστα........Και αν δεν κάνω λάθος λέει και πάνω του με τυπωμένα γράμματα και όχι γραμμένο με στυλό από αυτούς ότι πρέπει να γίνει αλλαγή στα 10.000.......... Απλά έχει κενό για να συμπληρώσουν αυτοί τα χλμ.
Εξάλου μην μπερδεύει κανείς τον υπολογιστή!!! Αυτός έχει προγραμματιστεί να κάνει ένα πράγμα και μόνο αυτό.......... Να μετράει αντίστροφα 25.000 χλμ από την ώρα που μηδενιστεί(σε κάθε σέρβις το κάνουν αυτό) και να σου λέει και ποιό σέρβις ακολουθεί... Δεν ξέρει πότε πρέπει να γίνει αλλαγή λαδιών!

oldcarskickass
08-04-10, 10:37
Λοιπόν επειδή βλέπω μία σύγχηση...... Ο υπολογιστής λέει κάθε περίπου 25.000 χλμ να κάνεις σέρβις...

Oil Service
Inspection 1
Inspection 2

και φτού και απ'την αρχή....Φυσικά σε όλα αυτά γίνεται και η αλλαγή λαδιών!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Κάθε φορά που σου αλλάζουν λάδι σου κρεμάνε ένα χαρτάκι με λίγο σύρμα μέσα στο χώρο στης μηχανής κάπου(εμένα συνήθως δίπλα στο φιλτροκούτι) που σου λέει ότι η επόμενη αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνει σε 10.000 χλμ.... Γράφει χιλιόμετρα αλλαγής και χιλιόμετρα επόμενης αλλαγής ποθ άμα τα αφαιρέσεις είναι 10.000 χλμ........ π.χ. αν αλλάξεις λάδια στα 67,500 θα σου λέει ότι επόμενη αλλαγή λαδιών πρέπει να είναι στα 77.500 ή νωρίτερα!!!!




Από εκεί και πέρα οι απόψεις ποικίλουν.....Άλλοι λένε ότι ειδικά αν το τρέχεις πέρα από το συχνώ κοίταγμα για πιθανή έλλειψη, αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνεται κάθε 5-6.000 χλμ.... Άλλοι μιλάνε για 15.000 και άλλοι σε κάθε σέρβις που στις περισσότερες εταιρίες είναι κάθε 20.000 χλμ ή κάθε χρόνο!!!


Επικρατέστερη άποψη όμως είναι ότι κάθε 10.000 χλμ είναι και η καλύτερη μέση προσέγγιση για να έχεις πάντα καλό λάδι μέσα στον κινητήρα σου!!!



Και μάντεψε, ΟΛΟΙ αυτοί ξέρουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ από την ίδια την κατασκευάστρια BMW, ΜΑ ΟΛΟΙ λέμε!!!!

Η BMW απλά ξόδεψε κάτι εκατομύρια για να βγάλει ΑΠΛΑ ένα μετρητή που να μετράει ανάποδα από τα 25000 χλμ.

Σε πληροφορώ ότι η λογική σου (και γενικά η λογική του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ συνεργείου) ΑΠΛΑ ΔΕΝ υπάρχει.-

Το CBS και οι εγκέφαλοι μετράνε ένα πλήθος παραγόντων και δεν κρίνουν την ποιότητα του λαδιού βάσει του ενσωματωμένου στο νύχι του μάστορα μετρητή.

Αν θέλετε να ξοδεύεται τα λεφτά σας για άσκοπες αλλαγές λαδιών κάντε το, αλλά να ξέρετε ότι στα 5000 και στα 10000 χλμ πετάτε ένα ΦΡΕΣΚΟΤΑΤΟ λάδι.

Ναι θα είναι καλύτερα για το μοτέρ, αλλά ΑΛΛΟ το να ξέρουμε γιατί κάνουμε αυτό που κάνουμε (πρόωρη - άσκοπη αλλαγή) και άλλο να λέμε ότι δεν κρατάει το λάδι και ο τάδε μάστορας μου είπε αυτό και η εμπειρία μου λέει το ένα και το άλλο.

Ποια εμπειρία ρε μεγάλε;; ΛΟΛ ΠΟΙΑ εμπειρία; Έχεις εξοπλισμό μέτρησης ιξώδους, ποιότητας και καθαρότητας λαδιών;;;;;;;;;;;

ΛΟΛ, μη σας πιάνουν κώτσους, Αλλάζετε το λάδι ΟΠΟΤΕ θέλετε αλλά μην αγοράζετε το παραμύθι των 5000 και 10000 χλμ. Αυτά ίσχυαν ΠΑΛΙΑ στο τέξας(και από ότι φαίνεται και σήμερα στο Ελλάδα), με την αρχαία τεχνολογία και κινητήρων και λαδιών.

djkostas20
08-04-10, 11:00
Καλά όλα αυτά που λές......Αλλά στη δική μου περίπτωση νομίζω ότι μιλάς τελείως λάθος!!!

Ο υπολογιστής σου δείχνει μόνο πότε έχεις σέρβις και δεν βλέπει αν έχεις καλό λάδι.... Υπάρχει μόνο αισθητήρας για αν έχεις λίγο λάδι όπου εκεί όμως σου ανάβει για λίγο μόλις σβήσεις το αυτοκίνητο, πορτοκάλι το λαμπάκι των λαδιών!!!

Επειδή αλλαγή λαδιών δεν κάνω συνήθως στην bmw αλλά σε φίλους με συνεργεία οι οποίοι δεν με χρεώνουν καν εργασία, και τα λάδια τα παίρνω μόνος μου..... Πάντα στα 10.000 χλμ το λάδι είναι κατάμαυρο και μου λένε πάντα ότι όντως ήθελε αλλαγή!!!!

Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι ο υπολογιστής που έχει το αυτοκίνητο σου αναφέρεται στο πότε θέλεις λάδια νομίζω πως κάνεις λάθος.....

oldcarskickass
08-04-10, 11:22
Καλά όλα αυτά που λές......Αλλά στη δική μου περίπτωση νομίζω ότι μιλάς τελείως λάθος!!!

Ο υπολογιστής σου δείχνει μόνο πότε έχεις σέρβις και δεν βλέπει αν έχεις καλό λάδι.... Υπάρχει μόνο αισθητήρας για αν έχεις λίγο λάδι όπου εκεί όμως σου ανάβει για λίγο μόλις σβήσεις το αυτοκίνητο, πορτοκάλι το λαμπάκι των λαδιών!!!

Επειδή αλλαγή λαδιών δεν κάνω συνήθως στην bmw αλλά σε φίλους με συνεργεία οι οποίοι δεν με χρεώνουν καν εργασία, και τα λάδια τα παίρνω μόνος μου..... Πάντα στα 10.000 χλμ το λάδι είναι κατάμαυρο και μου λένε πάντα ότι όντως ήθελε αλλαγή!!!!

Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι ο υπολογιστής που έχει το αυτοκίνητο σου αναφέρεται στο πότε θέλεις λάδια νομίζω πως κάνεις λάθος.....

Δηλαδή οι φίλοι σου που δε σου παίρνουν εργατικά ΞΕΡΟΥΝ και είναι 100% σίγουροι ότι το λάδι ήθελε αλλαγή και η BMW ΔΕΝ γνωρίζει ότι το μοτέρ που η ίδια σχεδίασε κατασκεύασε και πούλησε μπορεί να χρησιμοποιεί για 25000 χλμ το ίδιο λάδι.

Οκ πάσο. Πες στους φίλους σου να στείλουν ένα βιογραφικό στην Mobil γιατί λογικά πρέπει να χαραμίζονται εδώ, αφού μπορούν και ΞΕΡΟΥΝ πότε ένα λάδι χρειάζεται αλλαγή.

Το CBS μπορεί να μη μετράει ιξώδες και ποιότητα λαδιού, μετράει όμως το πως και με τι συνθήκες λειτουργεί το μοτέρ, και βάσει αυτών των συνθηκών και έχοντας υπόψη τις ανοχές του λαδιού ΔΕΙΧΝΕΙ σε πόσα χλμ χρειάζεται αλλαγή.

Δεν είναι ΠΑΝΤΑ στις 25000 χλμ.

Αυτό είναι το λάθος, ότι η BMW Μιλάει σωστά ΓΕΝΙΚΑ και ΠΟΤΕ στη δική μας περίπτωση.

Λες και έφτιαξε για εμάς τα μοτέρ.

Δεν είναι έτσι φίλε μου, το τι θα κάνεις με το μοτέρ σου και ΚΥΡΙΩΣ με την τσέπη σου είναι δικό σου θέμα. Το λάδι όμως ΔΕΝ χρειάζεται αλλαγή, γιατί η ίδια η BMW και η Castrol ΔΟΥΛΕΨΑΝ και ξόδεψαν ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ για την εξέλιξη ΚΑΙ των λαδιών ΑΛΛΑ και των συστημάτων που λες ότι απλά δουλεύουν αντίστροφα (μιλάω για το CBS και τα εκάστοτε Board Computer).

Το χρώμα ΔΕΝ είναι ΟΥΤΕ ποιοτικό ΟΥΤΕ ποσοτικό μέτρο μέτρησης της ποιότητας του, ΟΥΤΕ της λιπαντικής του ικανότητας. Είναι ΑΠΛΑ το χρώμα του.-

Και ένα λάδι μαυρίζει από τα 500 πρώτα χλμ, τι σημαίνει δλδ ότι θέλει αλλαγή;

Και βάζω ΚΑΙ εσένα και ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ στοίχημα, ότι αν αλλάξω λάδι στα 500 χλμ και αν αλλάξω λάδι στα χλμ που λέει το CBS ΚΑΝΕΙΣ δεν θα πάρει πρέφα αν όντως το λάδι ήθελε αλλαγή.- Δλδ δεν θα ξέρει ποιο είναι αυτό που έχει κάνει περισσότερα χλμ.


Δε σου τη λέω, αλλά δε μπορώ να βλέπω να πιανόμαστε εν έτει 2010 ακόμα μ@λ@κ@ς του κάθε μπαρμπα μήτσου που έγινε συνεργειατζής επειδή δεν έβγαλε ούτε ΤΕΙ ιχθυοκομίας.

Υπάρχουν και άλλοι που ξέρουν καλύτερα από εμάς.

djkostas20
08-04-10, 11:34
Αντίστροφα ναι.......Σημασία έχει αυτό που βλέπεις εσύ ως χρήστης....Δλδ έστω ότι εγώ αφήσω το ίδιο λάδι, και συμπληρώνω απλά για να έχει πάντα σωστή ποσότητα, για 50.000 χλμ ή για 60-70.000 χλμ..... Μου λές ότι ο υπολογιστής θα μου δείξει ενδοιάμεσα ότι θέλει αλλαγή λαδιών??? Δε μιλάω για τα σέρβις(στα σέρβις δεν θα κάνω αλλαγή λαδιών)....

Ε λοιπόν ο υπολογιστής δεν θα δείξει τίποτα απολύτως!!!!!!!! ΤΙΠΟΤΑ..........

Απλώς θα συνεχίζει να δείχνει κάθε πότε είναι το επόμενο σέρβις!!! Τώρα αν ανάψει το λαμπάκι, αυτό είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από την αντίστροφη μέτρηση των χλμ που βλέπουμε εμείς....

Επίσης το λαμπάκι δεν ξέρω αν ανάβει για κακή ποιότητα λαδιού ή μόνο για έλλειψη, και αν ανάβει για ποιότητα, τότε σε ποιό όριο ανάβει??? Στο κατώτερο??? Αν απλά μπορείς ακόμα να κάνεις χλμ αλλά κλό είναι να τα αλλάξεις???

Αν και δεν το πιστεύω γιατί μέχρι τα 50.000 χλμ άλλαζα και εγώ λάδια κάθε σέρβις και πιστεύω ότι μια φορά θα είχε ανάψει έστω για προειδοποίηση!!!

Φυσικά μην το πάρεις σαν να στη λέω προσωπικά εσένα...Κουβέντα κάνουμε για να μάθουμε όλοι από αυτό!!! Οι φίλοι μου δεν είναι απαραίτητο ότι ξέρουν απλά σε αυτούς δεν ισχύει το επιχείρημα "θέλουν να μας φάνε τα λεφτά μας"

oldcarskickass
08-04-10, 11:47
Αντίστροφα ναι.......Σημασία έχει αυτό που βλέπεις εσύ ως χρήστης....Δλδ έστω ότι εγώ αφήσω το ίδιο λάδι, και συμπληρώνω απλά για να έχει πάντα σωστή ποσότητα, για 50.000 χλμ ή για 60-70.000 χλμ..... Μου λές ότι ο υπολογιστής θα μου δείξει ενδοιάμεσα ότι θέλει αλλαγή λαδιών??? Δε μιλάω για τα σέρβις(στα σέρβις δεν θα κάνω αλλαγή λαδιών)....

Ε λοιπόν ο υπολογιστής δεν θα δείξει τίποτα απολύτως!!!!!!!! ΤΙΠΟΤΑ..........

Απλώς θα συνεχίζει να δείχνει κάθε πότε είναι το επόμενο σέρβις!!! Τώρα αν ανάψει το λαμπάκι, αυτό είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από την αντίστροφη μέτρηση των χλμ που βλέπουμε εμείς....

Επίσης το λαμπάκι δεν ξέρω αν ανάβει για κακή ποιότητα λαδιού ή μόνο για έλλειψη, και αν ανάβει για ποιότητα, τότε σε ποιό όριο ανάβει??? Στο κατώτερο??? Αν απλά μπορείς ακόμα να κάνεις χλμ αλλά κλό είναι να τα αλλάξεις???

Αν και δεν το πιστεύω γιατί μέχρι τα 50.000 χλμ άλλαζα και εγώ λάδια κάθε σέρβις και πιστεύω ότι μια φορά θα είχε ανάψει έστω για προειδοποίηση!!!

Φυσικά μην το πάρεις σαν να στη λέω προσωπικά εσένα...Κουβέντα κάνουμε για να μάθουμε όλοι από αυτό!!! Οι φίλοι μου δεν είναι απαραίτητο ότι ξέρουν απλά σε αυτούς δεν ισχύει το επιχείρημα "θέλουν να μας φάνε τα λεφτά μας"


Κατανοητο ρε συ για τους φιλους σου, και εγω αστειευομενος το ειπα.

Μα ρε συ αν συμπληρωνεις θα συμπληρωσεις βια βια 1 αντε 2 λιτρα στα 25000 χλμ, και σαφως το οριο χλμ θα πεφτει συνεχεια, μεχρι να μηδενισεις τον μετρητη.

Στο δικο μου (120d) οταν συμπληρωσα 700 γραμμαρια στις 10500 χλμ απο το σερβις δεν αλλαξε καθολου το διαστημα, δλδ δεν αυξηθηκαν τα χλμ.

Το κιτρινο λαμπακι αναβει οταν εχει χαμηλη ενδειξη και το κοκκινο οταν δεν εχει πιεση το κυκλωμα.

Κοιταξε τα χλμ βγαινουν βασει του προτυπου που θεωρητικα βαζεις στο μοτερ σου (LL04 πχ), to cbs ξερει οτι βαζεις αυτο, ξερει απο τον αλγοριθμο οτι αν περασει τοση ωρα σε ταδε θερμοκρασια τοσες φορες κτλκτλ, θα βγει αχρηστο μετα απο τοσα χλμ.

Καπως έτσι χοντρα χοντρα.

Θεωρητικα αναβει για την ποιοτητα ΟΧΙ ομως βασει καποιου αποτελεσματος που εχει μετρησει, αλλα βασει αυτων που σου ειπα, προσεγγιστικα δλδ. Δλδ παραδειγμα ρε παιδι μου εχεις ενα φακο με μπαταριες,οκ; Βλεπεις οτι δε φωτιζει καλα ΑΡΑ υποθετεις οτι οι μπαταριες εχουν πεσει, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙ την ταση των μπαταριων ομως.

Απλα ο αλγοριθμος στην περιπτωση σου ειναι η φωτεινοτητα της λαμπας και στου οχηματος οι ωρες λειτουργιας και σιγουρα καποιες αλλοι παραμετροι.

Γιαυτο αν κανεις ΟΛΑ τα χλμ στην εθνικη δε θα σου βγαλει τα ιδια χλμ με το αν κανεις ΟΛΑ τα χλμ στην πολη.

Κοιτα καταρχας εγω δεν ειπα ΠΟΤΕ οτι ειναι κακο να αλλαζεις το λαδι σου.

ΚΑΚΟ ειναι να πιανομαστε μ@λ@κ@ς!!! Σαφως και ειναι καλο να το αλλαζεις συχνα ΑΛΛΑ να ξερεις οτι το αλλαζεις συχνα γιατι ΕΣΥ θες οχι γιατι χρειαζεται.

fast-enough
08-04-10, 12:10
Ο μετρητής που έχει τουλάχιστον στο 46αρι, με το μηδενισμό του όντως δείχνει 25000 χλμ είτε για oil, είτε για inspection I II. Όμως ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, τελικά αυτό το νούμερο δεν είναι ποτέ 25000 αλλά λιγότερο. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν κινείσαι στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και στάσεις όπου δουλεύει ο κινητήρας, ο εγκέφαλος μειώνει ανάλογα το όριο αυτό των 25000 χλμ.
Εγώ πάντως πηγαίνω συνεργείο για αλλαγή λαδιών ή inspection μόνο όταν με ενημερώνει ο μετρητής αυτός. Σημειώνω πως όταν πας το αυτοκίνητο για σερβις πρέπει μαζί να αλλάζεις και τα λάδια. Υπαρχουν συγκεκριμένες εργασίες που γίνονται σε κάθε inspection...
Με την ίδια λογική, θα πρέπει να αλλάζεις και φίλτρο νωρίτερα, να τσεκάρεις και ρυθμίζεις βαλβίδες νωρίτερα και ούτω καθεξής, διότι η BMW δεν έχει υπολογίσει σωστά τους συντελεστές τριβής ή τους ρυθμούς απορύθμισης και τα συνεργεία ξέρουν καλύτερα...
Λάδι λοιπόν μόνο όταν στο ζητάει...

ermis1975
08-04-10, 12:12
Καμία σχέση. Δε μετράει απλά αντίστροφα!!! Υπολογίζει και άλλους παράγοντες. Διαφορετικά δε χρειαζότανε καν να υπάρχει. Πήγαινες κάθε πχ 15000όπως στα παλιά χρόνια! Ο μετρητής αλλάζει ακόμα και αν το ΙΧ είναι ακινητοποιημένο. Πάντως όταν είχα BMW και πήγα νωρίτερα για λάδια (όπως κάνουν πολλοί), και μάλιστα στην αντιπροσωπεία, απλά με διώξανε!!! (λέτε κι εκεί να μή θέλανε να τα πάρουν?).
Το ίδιο έγινε και όταν πήγα άλλης μάρκας ΙΧ (πάλι σε αντιπροσωπεία). ΜΗΠΩΣ ο μάστορας, εξουσιοδοτημένος απο BMW δε λέω, κοιτάει και τη τσέπη του? Φυσικά και ΝΑΙ! Κάντε ότι λέει το βιβλίο και δε θα χάσετε.

BMW-Racing
08-04-10, 12:58
το συστημα μετρησης που εφαρμοζει η bmw στα οχηματα της δεν ειναι απλα ενα gadgetaki της πλακας.Αυτο το συστημα τα τελαυταια χρονια εφαρμοζουν κ αλλες εταιριες ,αρα σημαινει πως ειναι σημαντικο κ δεν υπαρχει λογος αμφισβητησης ή απορριψης απ τον οποιοδηποτε μηχανικος που εχει βγαλει το πολυ μια σχολη του οεαδ.Το αν για ψυχολογικους λογους πιστευουμε οτι κανει καλο στο κινητηρα η πιο γρηγορη αλλαγη του λαδιου αυτο δεν σημαινει κ πως αν εφαρμοσεις τα εργοστασιακα διαστηματα αλλαγων θα κανεις κακο στο κινητηρα σου.Αλλωστε απο πολυκαιρισμενα λαδια δεν εχει καει μοτερ,αλλα μονο απο ελλειψη λαδιου.Και κατι τελευταιο ,τα λαδια τωρα ειναι πληρως συνθετικα κ εχουν μεγαλυτερες αντοχες σε χρονο κ καταπονηση.Τα συμπερασματα δικας οπως κ τα λεφτα προς χρηση....

djkostas20
08-04-10, 12:58
Κοιτα καταρχας εγω δεν ειπα ΠΟΤΕ οτι ειναι κακο να αλλαζεις το λαδι σου.

ΚΑΚΟ ειναι να πιανομαστε μ@λ@κ@ς!!! Σαφως και ειναι καλο να το αλλαζεις συχνα ΑΛΛΑ να ξερεις οτι το αλλαζεις συχνα γιατι ΕΣΥ θες οχι γιατι χρειαζεται.

Καλά αυτό εννοείται!!! Και φυσικά τα αλλάζω με γνώση μου, αλλά το κάνω για 2 λόγους! Πρώτον γιατί σίγουρα κακό δεν θα κάνει, μάλλον καλό θα είναι(και δεν μου κοστίζει τίποτα) και δεύτερον γιατί έτσι έχω ακούσει και διαβάσει από sites, forums, συνεργεία, μάστορες, ξερόλες, φίλους, γνωστούς, αγνώστους κ.α. ότι ένα καλό νούμερο για αλλαγή είναι τα 10.000 χλμ όπως έχω διαβάσει-ακούσει για τη αλλαγή λαδιών αμέσως μετά το στρώσιμο του καινούριου αυτοκινήτου! Αλήθεια ή μύθος δεν το γνωρίζω

Τώρα αν πιάνομαι μ@λ@κ@ς........Δεν γνωρίζω!!!


Ο μετρητής που έχει τουλάχιστον στο 46αρι, με το μηδενισμό του όντως δείχνει 25000 χλμ είτε για oil, είτε για inspection I II. Όμως ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, τελικά αυτό το νούμερο δεν είναι ποτέ 25000 αλλά λιγότερο. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν κινείσαι στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και στάσεις όπου δουλεύει ο κινητήρας, ο εγκέφαλος μειώνει ανάλογα το όριο αυτό των 25000 χλμ.

Εγώ έκανα σέρβις πάντως στα 116800 και έχω 127000 και μου δείχνει 15000 χλμ για σέρβις!!! Και βασικά δεν έχω παρατηρήσει ποτέ κάποια αλλαγή που να αυξάνεται ή να μειώνεται δυσανάλογα με τη κίνηση του αυτοκινήτου!

Τώρα για να το λέτε 2 προφάνως κάτι παρπάνω από εμένα ξέρετε....

DKZ4
10-04-10, 19:20
File an theleis mporeis na ta alazeis pio noris alla tha to kaneis epidi to goustareis esy.
Se kanena oxima then kanei kako i noriteri allagi ladion alla to thema einai pos niotheis esy gia to amaksi sou.Ego prosopika pao symfona me ta service giati exo apoliti empistosini stin bmw kai oxi se ola ayta pou akouo sta "kafenia".An pali niotheis oti etsi dimiourgeis fthores stin mixani alaze ta noritera.Elpizo na praxeis to sosto.

M8CSI
19-04-10, 22:09
7.500 χιλ. το πολυ.

georgepap
20-04-10, 01:10
ειναι καλο να αλλαζεις το λαδι του κινητηρα πιο νωρις..απο φιλο μου μηχανικο της bmw το ακουω παντα..γιατι το ιδιο λαδι λιπαινει και τα vanos...που οπως ξερις βρισκονται στο ψηλοτερο σημειο του κινητηρα..!!!καθε 7500 ειναι καλα!!!λαδι 5w-40 για το κινητηρα σου ειναι οτι πρεπει λαμβανοντας υποψην και το κλιμα της ελλαδας.

sciroccoR
20-04-10, 01:36
τα λαδια πρεπει να αλλαζονται το πολυ καθε 10.000 χιλιομετρα...η μοδα με τα πολλα χιλιομετρα εγινε για λογους μαρκετιγκ...στην αμερικη ηδη εχει γινει ολοκληρο θεμα με μοτερ με μεγαλη φθορα μετα απο αλλαγες σε 25,000-30.000 χιλιομετρα(πορσε).....και αλλαχτηκαν προς τα κατω τα διαστηματα αλλαγης...αν θελετε να παρετε το μοτερ στο χερι αλλαχτε τα καθε 25,000 ...τοσο απλα....
και επειδη σιγουρα θα βγουν φωστηρες και θα λενε ξερει η βμμβε εσυ τι ξερεις....μην κανετε τον κοπο ...ξερω
και κατι αλλο οι προδιαγραφες ειναι ολες για να εχουμε να λεμε ....καμια σχεση ...καθε εταιρια τις ερμηνευει διαφορετικα ...τα λονγκ λαιφ ειναι απατη..
κιοσο για το λεπτο -χοντρο λαδι ειναι απλα τα πραγματα ακομα και το 5-30 στους 45 βαθμους της ελλαδας μας καλυπτει μια χαρα...εκτος κιαν φτανουμε πανω απο 120 βαθμους τα λαδια οποτε παμε λιγο πιο πανω....τα χοντρα λαδια ειναι για τερατα τουρμπινες κατσαρολες και μηχανες με 8.000 στροφες συνεχεια ...κτηνωδιες!

performance
20-04-10, 09:54
Εγω πιστευω πως η "αληθεια και το σωστο" δεν ειναι απολυτες εννοιες.
Υπαρχουν πολλες διαφορετικες περιπτωσεις.
Η BMW ξερει οτι πρεπει να βρει μια χρυση τομη,μεταξυ εκεινων που ψαχουν ποσο θα τους κοστιζει η συντηρηση του αυτοκινητου που αγορασε και μεταξυ του οποιου προβληματος αξιοπιστιας παρουσιαστει απο λανθασμενη συντηρηση.
Τους απασχολει πιστευω τι διαστημα αλλαγης λαδιων δινει η mercedes η η audi.
Ειδικα τωρα,με τα οικονομικα ολων σε δυσκολη φαση νομιζω πως οι εταιρεις ψαχνουν το παραγοντα που θα τους δωσει το οποιο προβαδισμα.
Επισης η bmw αλλα και ολοι οι κατσκευαστες εχουν στοιχεια για το ποτε περιπου αλλαζουμε αυτοκινητο,ετσι δεν τρελλαινονται να μας φτιαξουν μοτερ που δεν χαλανε ποτε.
Τελικα πιστευω πως οποιος ακολουθει τις οδηγιες του κατασκευαστη δεν θα παθει τιποτα το αυτοκινητο του,αρκει να μην το κρατησει πανω απο 10-12 χρονια.
Αν τωρα δεν εισαι ο μεσος χρηστης και οδηγεις με κοφτες καθε λιγο και λιγακι τοτε ναι,αλλαξε πιο νωρις τα λαδακια σου.Οδηγεις συνεχεις μεσα σε μια πολη,σταματα-ξεκινα,τοτε ναι, παλι αλλαζεις πιο νωρις.
Αν εισαι μονο ταξιδι,ακολουθεις ανετα αυτα που λεει η bmw.
Εισαι φραγκατος,εισοδηματιας και κωλοβαρας?Αλλαζεις οποτε γουσταρεις.
Εισαι σφιγμενος,γιατι σε απελυσε ο μ......,εχεις προβλημα,και πας την αλλαγη πιο πισω γιατι προεχουν αλλα.
Οπως βλεπετε το πραγμα ειναι ελαφρως περιπλοκο.

GIO_KOTSIFAKIS
20-04-10, 10:41
Χαίρομαι πάντως που βλέπω πως και άλλος κόσμος έχει τις ίδιες αμφιβολίες που είχα και γω ως προς τις αλλαγές λαδιών.. αν δηλαδή έχει δίκιο η επίσημη BMW που λέει κάθε περίπου 20.000 χλμ ή όλοι σχεδόν οι μηχανικοί (ακόμα και μέσα από τις ίδιες τις αντιπροσωπίες..) που λένε κάθε 7-8000 χλμ... ή 10000 το πολύ.
Να σημειώσω πως τα λάδια που μου βάλαν τελικά είναι 5w-40 και όχι όπως λανθασμένα έγραψα στην αρχή του post(10w-40).
Συγγνώμη για το λάθος.
Σημασία έχει ότι τα λάδια που μου βάλανε είναι σωστά για τον κινητήρα μου και όσον αφορά τις αλλαγές... μάλλον θα προτιμήσω τη μέση λύση των 10000 χλμ ώστε και να τα αλλάζω σχετικά συχνα αλλά και κάθε δύο αλλαγές να κάνω και γενικότερο service..βολεύει!

djkostas20
20-04-10, 10:49
Ότι κανείς δεν ξέρει γιατί η εταιρεία επιλέγει τα 20.000 χλμ ή τα 30.000 χλμ ή τα 10.000 χλμ είναι αυτό που πολύ απλά δεν έχεις απάντηση εκτός και αν δουλεύεις μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία!!! Είναι marketing???? Είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεσαι αλλαγή πριν τα 25.000????? Ένας θεός ξέρει????
Και δεν θα μάθουμε και ποτέ! Και αυτό γιατί αν μιλάμε για καινούριο αμάξι που θα ξέρεις από την αρχή πότε κάνεις αλλαγές και τέτοια τότε νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό θα το κρατήσει 6-8 χρόνια το πολύ! Αν βάλεις σε αυτά μία λογική χρήση και από άποψη χλμ αλλά και από άποψη πίεσης του κινητήρα(βλ. κόφτες και σταμάτα-ξεκίνα), τότε εσύ ως πρώτος καταναλωτής δύσκολα θα προλάβεις να δείς τον κινητήρα σου να πεθαίνει!!!

Εγώ γενικά κάνω αλλαγή κάθε 9-12.000 χλμ απλώς γιατί έτσι νιώθω πιο ασφαλής....στο μυαλό μου είναι όλα και το ξέρω αλλά επειδή κανείς δεν μπορεί να μου δώσει μία σαφή και τεκμηριωμένη απάντηση στα γιατί τότε??? Αλλά με απάντηση του τύπου, δεν ξέρει ολόκληρη BMW??? ή ξέρει καλύτερα ο μηχανικός που θέλει τα λεφτά σου???

Ε για μένα αυτές οι απαντήσεις αντικρούονται και καταρίπτονται αυτόματα!!! Μια απάντηση πρέπει να έχει μέσα τεκμήρια που κανείς δεν μπορεί να αντικρούσει και να είναι απλά facts......Πώς λέμε ΑΞΙΩΜΑ στην γλώσσα των μαθηματικών αν δεν κάνω λάθος.... Τέλος! Ισχύει γιατί έτσι είναι.... Το μέτρο αποτελείται από 100 εκατοστά γιατί έτσι το ορίσαμε να είναι!

BILL VUZAS
20-04-10, 14:04
Αν ήταν θέμα μάρκετινγκ η BMW θα το διαφήμιζε,αφού δεν το κάνει άρα δεν είναι.Για τα έξοδα του αυτοκινήτου,ούτε και αυτό ευσταθεί διότι δώσαμε € 60000,00 και θα μας πειράξουν τα € 120,00 μιας επί πλέον αλλαγής κάθε 15000 χιλιόμετρα?Εδώ ένα σετ ζάντες κάνουν € 2500,00 τα 120 θα μας πικράνουν?
Τα πράγματα αλλάζουν,προχωράνε μπροστά,εξελίσονται.Εάν εμείς δεν μπορούμε να το χωνέψουμε αλλάζουμε λάδια κάθε 3000 χιλιόμετρα και τα συνεργεία κάνουν πάρτι.
Και πολλοί αναφέρουν το "δύσκολο"κλίμα της Ελλάδος......σιγά τα ωά!!!Έχουμε το ποιο ήπιο κλίμα του κόσμου και παρ΄ολα αυτά γκρινιάζουμε........Ξεκολλήστε ρε παιδιά!:drive2:

jim_pas
20-04-10, 17:47
κάθε 15000 είναι καλα....αν παει κ 20000 δεν έγινε τπτ.....αρκεί να έχεις το σωστό λάδι....όσο για τα 7500 για μένα είναι υπερβολή,αλλα ο καθένας κάνει ότι πιστεύει....

djkostas20
21-04-10, 10:53
Αν ήταν θέμα μάρκετινγκ η BMW θα το διαφήμιζε,αφού δεν το κάνει άρα δεν είναι.Για τα έξοδα του αυτοκινήτου,ούτε και αυτό ευσταθεί διότι δώσαμε € 60000,00 και θα μας πειράξουν τα € 120,00 μιας επί πλέον αλλαγής κάθε 15000 χιλιόμετρα?Εδώ ένα σετ ζάντες κάνουν € 2500,00 τα 120 θα μας πικράνουν?
Τα πράγματα αλλάζουν,προχωράνε μπροστά,εξελίσονται.Εάν εμείς δεν μπορούμε να το χωνέψουμε αλλάζουμε λάδια κάθε 3000 χιλιόμετρα και τα συνεργεία κάνουν πάρτι.
Και πολλοί αναφέρουν το "δύσκολο"κλίμα της Ελλάδος......σιγά τα ωά!!!Έχουμε το ποιο ήπιο κλίμα του κόσμου και παρ΄ολα αυτά γκρινιάζουμε........Ξεκολλήστε ρε παιδιά!:drive2:

Θέμα μάρκετινγκ μπορεί να είναι όχι απαραίτητα στις διαφημίσεις και σε αυτά! Αλλά όταν πας στην έκθεση να δείς και να πάρεις πληροφορίες να σου πουν, α και λάδια αλλάζεις κάθε 25.000 και όχι κάθε 5-10-15.000 χλμ....και δεν έχει να κάνει με τα λεφτά που γλιτώνεις πραγματικά αλλά με το πόσα νομίζεις....Για το μυαλό σου!! Όπως κάνουν με τη βενζίνη για παράδειγμα και βάζουν 1,399 και όχι ένα 1,40...Λές και εχει διαφορά! Ή με άλλα προϊόντα που σου λένε 99,99 και όχι 100€!
Είναι απλά για να σου τυφλώσουν το μυαλό!

Όσο για τα 60000 χιλιάρικα που δίνουμε εδώ κάνεις λάθος....Τότε γιατί κοιτάς καταναλώσεις κλπ.... Σε ενδιαφέρει πόσα θα δίνεις σε καθημερινή βάση και όχι πόσα σε κεφάλαιο!
Ε εγώ έχω να δώσω 150.000-200.000...Βρίσκω λοιπόν μία φερράρι μεταχειρισμένη με 120.000 και την παίρνω??? Άμα θέλει για σέρβις 3-4 χιλιάρικα και τρώει ένα γέμισμα κάθε 100 χλμ τότε τι να το κάνω!
Επειδή είχα να δώσω 60000 για να πάρω την μπέμπα δεν σημαίνει ότι δεν θα ήθελα να έχω όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα! 100€ είναι αυτά....200, 300, 1000??? Όσα τέλος πάντων!
Ας δώσω αυτά τα 100 ή όσα είναι αλλού!

BILL VUZAS
21-04-10, 12:08
Επειδή είμαι της παλαιάς σχολής και έχω τις ανασφάλειές μου στο δικό μου Ζ4 θα κάνω την πρώτη αλλαγή στα 15000 (και όχι στα 32000 που μου βγάζει τώρα).Μετά όμως θα ακολουθώ κατά γράμμα τις ενδείξεις του αυτοκινήτου.Βέβαια φταίει και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο κυριολεκτικά το 'χαιδεύουμε',το Ζ4 ζει στην εξοχή,κάνει συνεχώς Διακοπές,καλομαθημένο,καλοζωισμένο.:king: