PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη μπουζι... NGK ?


randombk
09-04-10, 19:46
Επιστημονες ,
Σε ποσα χιλιομετρα αλλαζουμε τα μπουζι στο Μ3 Ε46?
Απ`οτι ειδα ο S54 φοραει NGK !Ποσο παει το μαλλι για τα 6?
Να τα αλλαξω στην αντιπροσωπεια η? εξω?

Για πειτε....

EVANGELOS
09-04-10, 19:54
Όχι να μην παρεις από αντιπροσωπία να βάλεις αυτά που λέω στο Μ3 Ε46 FAQ και να τα παραγγείλεις από οπουδήποτε αλλού !!!!

randombk
10-04-10, 14:16
Συνονοματε καθε ποσα χιλιομετρα θελουν αλλαγη τα μπουζι στα Μ3?

EVANGELOS
13-04-10, 19:07
100 χιλ χλμ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ !!! σύμφωνα με την BMW !!!!

m_power_lunatic
22-04-10, 13:56
100 χιλ χλμ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ !!! σύμφωνα με την BMW !!!!

Tα NGK τα γνησια με τον αντιστοιχο κωδικο για Μ3 Ε46 εχουνε γυρω στα 90 ευρω που ρωτησα σε καταστημα στην Κατεχακη,ειναι οκ η τιμη??Εχετε να προτεινετε καποιον αλλο προμηθευτη με καλυτερη τιμη???

EVANGELOS
22-04-10, 14:15
Τα DCPR8EIX που είναι NGK iridium (ίδιας ψυχρότητας) έχουν 5.9 λίρες + φπα 17,5 = 7,97 ευρώ το ένα ... άρα 47,83 ευρώ + μτφ από Αγγλία ... http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/NGK-Iridium-IX-ccp.asp

νομίζω έχει και στην Ελλάδα στο http://www.streetandcircuit-shop.biz/

sorry τα έκανα λίγο πουτ@να !!!

m_power_lunatic
22-04-10, 14:35
Δεν τα βρισκω τα αντιστοιχα NGK για Μ3 Ε46 Ευαγγελε,δεν θα ηθελα να βαλω κατι αλλο απο NGK στο Μ3 Ε46 μου εστω και αν ειναι ιδιας ψυχροτητας.Παντως στον καταλογο που εχεις επισυναψει και απο Αγγλια και απο Ελλαδα δεν τα βρισκω πουθενα τα NGK ειδικα για Μ3 Ε46.

EVANGELOS
22-04-10, 14:40
διάβασε το θρεντ στην υπογραφή μου τα έχει ΟΛΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ !!!!

m_power_lunatic
22-04-10, 14:43
To ειδα ρε,το εχω διαβασει...απλα ψαχνω καποια πηγη για να τα παρω εκτος BMW οπως συμβουλευεις στο thread και εσυ.

Nick_compact
22-04-10, 14:47
Τα BKR8EIX που είναι Denso iridium (ίδιας ψυχρότητας) έχουν 5.7 λίρες + φπα 17,5 = 7,69 ευρώ το ένα ... άρα 46,175 ευρώ + μτφ από Αγγλία ... http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/NGK-Iridium-IX-ccp.asp

νομίζω έχει και στην Ελλάδα στο http://www.streetandcircuit-shop.biz/

Τα BKR8EIX είναι NGK Iridium, όχι Denso :)

EVANGELOS
22-04-10, 14:48
χαχχααχχαχαχα είμαι τρόμπας !!! έχεις δίκιο Νικόλα !!! κεκτημένη ταχύτης !!! γίνετε το edit

Eίναι το στη λίστα στο λινκ το DCPR8EIX

EVANGELOS
22-04-10, 14:51
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=367224&postcount=6

εδώ τα μπουζί που μπάινουνε στον s54

InsaneDriver
22-04-10, 15:33
Δεν τα βρισκω τα αντιστοιχα NGK για Μ3 Ε46 Ευαγγελε,δεν θα ηθελα να βαλω κατι αλλο απο NGK στο Μ3 Ε46 μου εστω και αν ειναι ιδιας ψυχροτητας.Παντως στον καταλογο που εχεις επισυναψει και απο Αγγλια και απο Ελλαδα δεν τα βρισκω πουθενα τα NGK ειδικα για Μ3 Ε46.

Για πάρε εδώ: 210923243 2109232158
Καλλιρόης και Βουλιαγμένης είναι.

Και εδώ θα έχει σίγουρα και σε καλή τιμή αλλά είναι στον Κορυδαλό. 2104936656

m_power_lunatic
26-04-10, 22:57
Αγοραστηκαν NGK DCPR8EKP τα γνησια τα δικα του σε κουτι ομως NGK,μια χαρα!Θα τα βαλω το Σαββατο η επομενος ιδιοκτητης...ειδομεν.

sierra
26-04-10, 23:43
:hello: Σήμερα το πρωί ρώτησα γι΄αυτά:NGK BKR6EQUP και μου είπαν 15,19 euro το ένα για το δικό μου Ε46 το 2litro...

giannis 116
26-04-10, 23:57
Απο που πηρατε ή ρωτησατε για τα NGK μπουζι; Στα τηλεφωνα και διευθυνσεις του προηγουμενου ποστ ή καπου αλλου;..

sierra
27-04-10, 06:53
Απο που πηρατε ή ρωτησατε για τα NGK μπουζι; Στα τηλεφωνα και διευθυνσεις του προηγουμενου ποστ ή καπου αλλου;..

Εαν ρωτάς εμένα από φίλο ηλεκτρολόγο...:pimp:

m_power_lunatic
04-05-10, 17:44
Eβαλα σημερα τα νεα μου μπουζι τα εργοστασιακα της NGK-R.....αισθητη διαφορα στο δουλεμα του κινητηρα,οταν εβγαλα τα παλια μπουζι (τα ιδια φορουσε και πριν) ειχανε ολα και τα 6 την ιδια καυση,τελεια καυση σε ολους τους κυλινδρους.Πραγματικα το αμαξι μεταμορφωθηκε...τραβαει απο παντου και εχει γινει πολυ νευρικο.Παντως ειναι πολυ ευκολο αν εχει καποιος γνωση της συμπεριφορας του οχηματος του να καταλαβει την διαφορα.

P.S Αναλογη διαφορα ειχα δει και με το ρυθμισμα των βαλβιδων,αυτες οι 2 κινησεις πρεπει να γινονται πρωτες σε οποιονδηποτε S54 (το αναφερει και ο Βαγγελης στο thread του),εφοσον δεν εχει αλλα θεματα ο κινητηρας.

P.S Τι διαολο λεει η BMW καθε 100.000χλμ δεν μπορω να καταλαβω πραγματικα,εμενα εχει 59.000χλμ πραγματικα και ητανε η ωρα τους να αλλαχθουνε.

EVANGELOS
04-05-10, 23:40
Ρε συ οκ για τις βαλβίδες ... αλλά ΤΕΤΟΙΑ διαφορά να δεις από μπουζί ???

m_power_lunatic
04-05-10, 23:48
Ρε εσυ στο λογο μου,πραγματικα μολις το οδηγησα καταλαβα την διαφορα,το ιδιο ειπε και ο μηχανικος πριν τα βαλουμε.Πιο γεματο,αρπαζε σαν παλαβο ρε εσυ τι να πω!!!Μιλαμε το πραμα εχει μεταμορφωθει....σαν πριονοκορδελα κανει!!!Βαγγελη εσυ τα ειχες κανει ολα μαζι οταν το πηρες ρε αν δεν κανω λαθος....εγω τα εκανα ξεχωριστα για αυτο ισως να ητανε πιο αισθητο.

EVANGELOS
05-05-10, 00:16
όχι ρε μπουζί άλλαξα και μετά σκέτα μόνα τους ... δεν είδα καμία τοσο μεγάλη διαφορά !!!

m_power_lunatic
05-05-10, 00:28
όχι ρε μπουζί άλλαξα και μετά σκέτα μόνα τους ... δεν είδα καμία τοσο μεγάλη διαφορά !!!

Ησουνα νορμαλ???Σε εμενα παντως που ειναι το πιο εργοστασιακο που υπαρχει στο φορουμ μαζι με του EVERGET ηταν εμφανεστατο,δεν τολμησα καν να σκεφτω οτι ητανε απλα ιδεα μου.Τωρα στο τουμπανο το δικο σου και του Νικου ισως να μην μπορει καποιος να το ξεχωρισει τοσο ευκολα,οχι σαν οδηγος αλλα με την ολη λειτουργια του μοτερ.

EVERGET
05-05-10, 19:31
Πριν κανά 3μηνο που έκανα inspection 2 με ρύθμιση βαλβίδων και μπουζί και όλα τα άλλα που περιλαμβάνονται, παρατήρησα πως το αμάξι ζωντάνεψε (πριν το service μου είχε ρίξει typeR - πόσο βελτιωμένο δεν ξέρω - αλλά προφυλακτήρα το typeR = ρόμπα). Επίσης, βελτιώθηκε η απόκριση, καίει περίπου 1lt λιγότερο τα 100 με ίδια οδήγηση, και το μοτέρ έγινε πιο "βελούδινο", αν και αυτή η λέξη μοιάζει οξύμωρο για τον s54. Όλη τη διαφορά βέβαια σε 3εις μέρες τη συνηθίζεις, όπως και μην ξεχνάμε πως ο s54 είναι με τις μέρες του άλλες φορές σου μοιάζει να ράβει και άλλες μέρες φαίνεται σαν να αποδράσανε λίγα καθαρόαιμα Hp από το καπό....

thomelef
07-05-10, 08:01
μεγάλο ρόλο παίζουν και οι πολαπλασιαστές.
εγώ μετά την αλλαγή είδα αρκετά αισθητή διαφορά.