PDA

Επιστροφή στο Forum : ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ ΙΜΑΝΤΑ ΔΥΝΑΜΟΥ


kkirios
10-04-10, 09:49
Τελευταία ακούγεται κατα το ξεκίνημα και ιδιως οταν είναι κρύο το αυτοκίνητο ένας μεταλικος θόρυβος απο το μπροστινο μέρος της μηχανης. Μου είπαν οτι προέρχεται απο το ρουλεμαν του τεντωτήρα ιμάντα δυναμού και θέλει αλλαγή. Γνωρίζει κανείς αν μπορεί να αλλαχθεί μόνο το ρουλεμαν και όχι όλος ο τεντωτήρας. Σε πόσους απο σας έχει τύχει αυτό το πρόβλημα, θέλω να πω είναι κάτι το συνηθισμένο.

giannis 116
10-04-10, 15:21
Εχω αλλαξει σχεδον ολα τα ρουλεμαν απο τροχαλιες που δινουν κινηση στα διαφορα βοηθητικα εξαρτηματα οπως ειναι και το δυναμο. Του τεντωτηρα αν θυμαμαι καλα αλλαζει το ρουλεμαν μονο και οχι ολος ο τεντωτηρας, η τροχαλια του δυναμο που ειναι και ενας τυπος μηχανικου συμπλεκτη αλλαζει κομπλε. Δεν ειναι κατι το ανυσηχητικο ουτε θα σου στοιχισει πολλα. Να το αλλαξεις παντως. Να ξερεις πως φθαρμενα ρουλεμαν και τροχαλιες ειναι ενα απ τα προβληματα της σειρας 1. Αν ψαξεις και λιγακι πρεπει να χω γραψει σε καποια ποστ για αυτο το θεμα με τροχαλιες και ρουλεμαν.

zourlas
21-05-12, 09:41
Καλημέρα,

επανέρχομαι στο post γιατί ακούω και εγώ το θόρυβο αυτό στα 80.000 χλμ (έλεος)....Αντιιπροσωπεία μου είπαν ότι μάλλον είναι δυναμό και θέλει αλλαγή αλλά δε βλέπω πρόβλημα με ηλεκτρικά καθόλου. Απλά ακούω μόνο το θόρυβο και μόλις ξεκινάς με μεγάλη ταχύτητα σε χαμηλές στροφές απότομα.
Πιστεύω ότι είναι ρουλεμάν μόνο. Μπορεί να προτείνει κανείς κάποιο συνεργείο (έστω και με πμ) για να μη μου πάρουν το κεφάλι και να κάνουν και καλή δουλειά?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

giannis 116
21-05-12, 11:52
Για το ρουλεμαν ισως εχεις δικιο. Ομως ειναι παρα πολυ απλο να βρεθει αν ειναι ρουλεμαν και ποιο. Απλα βγαζουν το λουρι απ τις τροχαλιες εντελως και μετα με το χερι στρεφουν μια μια τις τροχαλιες. Απο αυτη που ισως να ακουστει θορυβος τοτε θελει αλλαγη το ρουλεμαν του, τοσο απλα. Κι αν σου πουν οτι σε καποιες ισως να θελει αλλαγη ολη η τροχαλια, τοτε παιζει να μη χρειαστει ουτε καν αυτο. Τα ρουλεμαν σε αυτη την περιπτωση βγαινουν με εξολκεα και μπαινουν καινουρια με πρεσσα, οποτε δεν αλλαζεις τροχαλια και γλιτωνεις και λεφτα. Θα σου στειλω πμ με συνεργεια και διαλεγεις και πας...

rapid_fast
23-05-12, 13:46
Καλημέρα,

επανέρχομαι στο post γιατί ακούω και εγώ το θόρυβο αυτό στα 80.000 χλμ (έλεος)....

Δεν έχουν σχέση μόνο τα χιλιόμετρα για την αστοχία ενός ρουλεμαν..
Αν είναι ρουλεμάν πάντως, το κοστολόγιο είναι ιδιαίτερα χαμηλό..

sakis4paok
23-05-12, 21:46
Τελευταία ακούγεται κατα το ξεκίνημα και ιδιως οταν είναι κρύο το αυτοκίνητο ένας μεταλικος θόρυβος απο το μπροστινο μέρος της μηχανης. Μου είπαν οτι προέρχεται απο το ρουλεμαν του τεντωτήρα ιμάντα δυναμού και θέλει αλλαγή. Γνωρίζει κανείς αν μπορεί να αλλαχθεί μόνο το ρουλεμαν και όχι όλος ο τεντωτήρας. Σε πόσους απο σας έχει τύχει αυτό το πρόβλημα, θέλω να πω είναι κάτι το συνηθισμένο.
Αλλο το ρουλεμαν του τεντωτηρα και αλλο η τροχαλια με την καστανια του δυναμο.ουτε πρεσες θελει.Ενα εξολκεα αναλογος το δυναμο (valeo,bosch) και τελος αν ειναι η τροχαλια κοστος 80ευρο με εργατικα το max.

zourlas
25-05-12, 07:02
Ευχαριστώ παίδες...Αλλάχτηκε η τροχαλία τελικά και όλα οκ. :cheers: Μικρή η ζημιά αλλά και πάλι λέω ότι τροχαλία σε τόσα λίγα χιλιόμετρα είναι λίγο φάουλ...Βέβαια όλο το ζόρι αυτή το πάιρνει αλλλά και πάλι....

Veldrin
25-05-12, 11:22
Ε ρε φίλε να ήξερες απο τι με σώζεις τώρα.

Στο συνεργείο που το είχα πάει, μηχανικός που δουλεύει εκεί και εμπιστεύομαι μου είχε πεί για αλλαγή ιμάντα δυναμό ή τροχαλία. Όταν το ξαναπήγα 1 χρόνο μετά για το service, άλλος μηχανικός στο ίδιο συνεργείο μου επέμεινε πως θέλει αλλαγή το δυναμό και με ψιλοέβγαλε άσχετο που έλεγα για ιμάντα και τροχαλία γιατί λέει παίρνει μπόσικα το δυναμό !

Τα συμπτώματα ίδια, αυτός ο θόρυβος όταν ξεκινάς με χαμηλές στροφές, λές και έχεις τρύπια εξάτμιση. 50χιλιάδες χιλιόμετρα.

giannis 116
25-05-12, 11:51
Τα χιλιομετρα μια χαρα ειναι για τετοια ρουλεμαν. Σκεφτειτε τι ζορια τραβανε και τι θερμοκρασιακες διαφορες. Ειδικα τα κλειστου τυπου ρουλεμαν σα κι αυτα, δηλαδη που δεν απαιτουν λιπανση με γρασσαδορο, δεν αντεχουν κι αιωνια και πιο πολυ σ ενα συστημα οπως πχ στη σειρα 1 με Ν45 μοτερ που ΟΛΑ τα 'βοηθητικα', ειναι πανω σε ΕΝΑ λουρι, τοτε φυσικο ειναι να τρωνε ζορι ολα και καποια στιγμη να παραδιδουν πνευμα. Και πιο πολυ ακομα αν τ αμαξι δουλευει σε περιοχες που τρωει και υγρασια και αλατια οπως χιονισμενοι δρομοι ή περιοχες κοντα σε θαλασσα τοτε αυτα χαλανε πιο νωρις. Εγω τα θεωρω κατι σα long term αναλωσιμα, να ηταν μονο αυτα καλα θα ηταν... Απλα δε πρεπει να χαυτουμε αμασητα οτι μας λενε οι...'γκαραζιερηδες'...

zourlas
28-05-12, 07:43
Ε ρε φίλε να ήξερες απο τι με σώζεις τώρα.

Στο συνεργείο που το είχα πάει, μηχανικός που δουλεύει εκεί και εμπιστεύομαι μου είχε πεί για αλλαγή ιμάντα δυναμό ή τροχαλία. Όταν το ξαναπήγα 1 χρόνο μετά για το service, άλλος μηχανικός στο ίδιο συνεργείο μου επέμεινε πως θέλει αλλαγή το δυναμό και με ψιλοέβγαλε άσχετο που έλεγα για ιμάντα και τροχαλία γιατί λέει παίρνει μπόσικα το δυναμό !

Τα συμπτώματα ίδια, αυτός ο θόρυβος όταν ξεκινάς με χαμηλές στροφές, λές και έχεις τρύπια εξάτμιση. 50χιλιάδες χιλιόμετρα.

Για εξάτμιση μου φάνηκε και μένα στην αρχή μιας και ο θόρυβος από την καμπίνα είναι πολύ κοντά. Ο μόνος τρόπος να σιγουρευτείς είναι να προσπαθήσεις να ξεκινήσεις 2α, δηλάδη να ζωρήσεις τον ιμάντα με τον τεντωτήρα και αν αυξάνεται ο ήχος τότε αυτό είναι. Εάν ήταν δυναμό θα σου έκανε συνεχόμενο ήχο ή δε θα σου φόρτιζε σωστά η μπαταρία, ή θα σου άναβε ένδειξη μπαταρίας.......

Veldrin
28-05-12, 11:56
Για εξάτμιση μου φάνηκε και μένα στην αρχή μιας και ο θόρυβος από την καμπίνα είναι πολύ κοντά. Ο μόνος τρόπος να σιγουρευτείς είναι να προσπαθήσεις να ξεκινήσεις 2α, δηλάδη να ζωρήσεις τον ιμάντα με τον τεντωτήρα και αν αυξάνεται ο ήχος τότε αυτό είναι. Εάν ήταν δυναμό θα σου έκανε συνεχόμενο ήχο ή δε θα σου φόρτιζε σωστά η μπαταρία, ή θα σου άναβε ένδειξη μπαταρίας.......

Ακριβώς αυτό είναι. Οπότε τη γλιτώνω με ελάχιστα χρήματα. Μου είχε πεί πως δεν χρειάζεται να αλλάξω σύντομα γι αυτό το είχα αμελήσει, και όταν το ξαναπήγα και άκουσα περι αλλαγή του δυναμό με ψιλοτρέλανε.

kostastnt
29-05-12, 20:43
Μπορεί κάποιος να περιγράψει τον ήχο? Να δω αν το κάνει και σε εμένα για να προλάβω καταστάσεις? :)

Με 2άρα που δοκίμασα δεν ακούγεται κάτι ιδιαίτερο εκτός από το "τρεμούλιασμα" που ζορίζεται η μηχανή..

giannis 116
29-05-12, 21:40
Μπορεί κάποιος να περιγράψει τον ήχο? Να δω αν το κάνει και σε εμένα για να προλάβω καταστάσεις? :)

Με 2άρα που δοκίμασα δεν ακούγεται κάτι ιδιαίτερο εκτός από το "τρεμούλιασμα" που ζορίζεται η μηχανή..

Τωρα χωρις εστω ενα βιντεο...δυσκολα να περιγραφει για να το 'πιασεις'.

Μοιαζει με μεταλλικο 'θροισμα', 'κελαηδημα', συντονισμο, καθαρα μεταλλικο, οχι χτυπημα ξερο ή τριξιμο. Αν δεν ακους κατι τετοιο τοτε εισαι οκ..

kostastnt
30-05-12, 00:08
Οκ, μεταλλικό ήχο δεν ακούω εκτός από τακάκια.. Ευχαριστώ!

6ylinder
23-04-14, 22:46
Ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο το μοτέρ για κανά 2λεπτο και μετά εξαφανίζεται. Το κάνει στο ρελαντί και όταν επιταχύνεις από χαμηλές στροφές. Λόγω του ότι στην ουσία πολύ γρήγορα εξαφανίζεται δεν μπορούν να το ακούσουν και στο συνεργείο. Είναι τεντωτήρας/ρουλεμάν ή κάτι άλλο; Ιμάντες άλλαξα πριν 7.000χλμ και μου τσέκαραν και το ρουλεμάν του τεντωτήρα και μου είπαν είναι ΟΚ. Χαμηλώστε και ακούστε...

https://app.box.com/s/wutmmzedzrggwr2ghvuy