PDA

Επιστροφή στο Forum : e21 336 m5


mike21
10-04-10, 21:51
Μετά απο ατελείωτες ώρες δουλειάς πάνω στην ε21 πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να την παρουσιάσω,θα ήθελα να ακούσω την γνώμη των συναδέλφων για τέτοιου τύπου μετατροπές.

Fairytale
10-04-10, 22:24
Για γράψε λίγο βρε καλλιτέχνη τι έχεις κάνει εδώ.
C U out there

Leonidas_Thess
10-04-10, 22:33
Στη μπεμπα φοραω κινητηρα S38B36 απο M5.Το σασμαν ειναι 5αρι GEDRAK και το διαφορικο ειναι μπλοκε με καπακι δυο βασεων της ALPINA. Φοραει BODY KIT ,μπρος πισω και πλαινα.Οι ζαντες ειναι 17 ιντσων MOMO GTR,τα μπροστινα λαστιχα ειναι 215/40/17 και τα πισω 235/40/17,τα μπροστινα φρενα ειναι 320mm με δαγκανες απο EVO,τα πισω φρενα ειναι και αυτα 320mm με δαγκανες απο 350Z(τα μπροστινα του). Tο χειροφρενο ειναι υδραυλικο.Τα φωτα του ειναι της FK, ANGEL EYES με XENON.Εχει ηλεκτρικη ηλιοροφη WEBASTO,υδραυλικο τιμονι,πεταλια OMP με REST,μοχλο και τιμονι SPARKO,καθισματα SPARKO,ROLL GATES OMP,ζωνες 4αρων σημειων SABELT,ο πινακας οργανων ειναι ιδιοκατασκευη με ενδειξεις για τα παντα που αφορουν τη μηχανη.Οι μπαρες θολων ειναι και αυτες ιδιοκατασκευη(μπρος πισω),εχει φιμε τζαμια,ηλεκτρικα παραθυρα και κλειδαριες,καθρεπτες Μ3 και συναγερμο CLIFFORD με STARTER.Ελπιζω να μην ξεχασα κατι.

Αντιγραφη απο το γκαραζ του φίλου.

Tomi
11-04-10, 10:42
εγώ έχω μια απορία..πατάει καθόλου κάτω????? :D

mike21
11-04-10, 10:52
εγώ έχω μια απορία..πατάει καθόλου κάτω????? :D

φίλε μου ακόμα και όταν κουμπώσει η τετάρτη μπόρει άνετα να γυρίσει στο πλάι,θέλει ιδιαίτερη προσοχή το πάτημα του γκαζιού.

M3EST
11-04-10, 11:46
Εχετε τρελαθει τελειως.Αυτο το εργαλειο πρεπει να στεκεται μονο σε δυναμομετρο που θα ειναι δεμενο.

///m power
11-04-10, 11:51
αυτο τ bmw δεν ηταν παλια εξω απο το race line στο μαρουσι???πολυ ομορφο να τ χαιρεσαι και μονο με τ πλαι!

mike21
11-04-10, 12:27
αυτο τ bmw δεν ηταν παλια εξω απο το race line στο μαρουσι???πολυ ομορφο να τ χαιρεσαι και μονο με τ πλαι!

αυτό είναι φίλε,τότε φορούσε ένα Μ20 2700,ο Μ5 είναι τωρινό απόκτημα.

mike21
11-04-10, 12:43
Αντιγραφη απο το γκαραζ του φίλου.

φίλε ευχαριστώ,μέχρι να βρω πως γίνεται αυτό θα περνούσε μια εβδομάδα.

Μηχανικός
11-04-10, 23:53
ωραίο το τέρας σου. πρόσεχε όμως. και μη ξεχνάς: σεβασμός σε όσους κινούνται γύρω σου στο δρόμο.

BMW Power
12-04-10, 09:14
Τρελό!!!

Αυτό δεν το είχα ξαναματαδεί.... που λένε και στο χωριό μου!!!!

Μπράβο mike για το project.....

TSAF
12-04-10, 09:30
Εκπληκτικο αυτοκινητο, εκπληκτικο project, Μπραβο ρε φιλε για το μερακι σου. Εχω μονο μια μικρη παρατηρηση, αμα αλλαξεις της ζαντες το αυτοκινητο θα γινει απιστευτα ομορφο.

oldcarskickass
12-04-10, 18:25
Εκπληκτικο αυτοκινητο, εκπληκτικο project, Μπραβο ρε φιλε για το μερακι σου. Εχω μονο μια μικρη παρατηρηση, αμα αλλαξεις της ζαντες το αυτοκινητο θα γινει απιστευτα ομορφο.

:cheers:

Φοβερό, αλλά τα γούστα είναι υποκειμενικά.

mike21
12-04-10, 18:43
Εκπληκτικο αυτοκινητο, εκπληκτικο project, Μπραβο ρε φιλε για το μερακι σου. Εχω μονο μια μικρη παρατηρηση, αμα αλλαξεις της ζαντες το αυτοκινητο θα γινει απιστευτα ομορφο.

στην αρχή έψαχνα ζάντες με πατούρα αλλα υπάρχει πρόβλημα με τα φρένα,όλες οι ζάντες με πατούρα που δοκίμασα βρίσκαν πάνω στίς δαγκάνες.

TSAF
13-04-10, 09:15
στην αρχή έψαχνα ζάντες με πατούρα αλλα υπάρχει πρόβλημα με τα φρένα,όλες οι ζάντες με πατούρα που δοκίμασα βρίσκαν πάνω στίς δαγκάνες.

Αμα θες μιλησε με τον Γερμανο εδω περα http://www.300mm.de/. Πες του τι φορας και πιστευω οτι θα σου ταιριαξει κατι.

TSAF
13-04-10, 09:56
Αυτο εδω ειναι σχεδον ιδιο με το δικο σου.

-μοτερ S38 B38
-345mm μπροστινα φρενα απο 996/Gt3
-πισω φρενα απο 325 Ε30
-ζαντες λαστιχα 215/40/17 μπροστα - 245/35-17 πισω
-coilover αναρτηση
Φανταστικο αυτοκινητο

mike21
13-04-10, 22:01
όντως φίλε tsaf ωραίο αυτοκίνητο,παρόλα τα λάθη που έχουν κάνει στη τοποθέτηση του Μ5.

Fanatic
13-04-10, 22:32
Φοβερη η γρια!!!! Σαν λατρης του συγκεκριμενου οχηματος διαφωνω λιγο με το αισθητικο αλλα περι ορεξεως ρεβιθοπιτα..


Προτεινω ενα spoiler alpina μπροστα και να βγουν τα μαρπιε απο τα πλαγια καθως και αυτοι οι καθρεφτες. Λεω εγω τωρα...:cheers:
http://www.alpinaaustralia.com.au/motorsport/e21drifter.htm

TSAF
14-04-10, 10:19
όντως φίλε tsaf ωραίο αυτοκίνητο,παρόλα τα λάθη που έχουν κάνει στη τοποθέτηση του Μ5.

Προσωπικα δεν μπορω να διακρινω τα λαθη στην τοποθετηση απο αυτη την φωτογραφια. Παντως το δικο σου ειναι τερατακι και αμα. Προσωπικα ηθελα να αλλαξω το S50 B30 που φοραω στο 30αρι μου και να βαλω ενα S54 αλλα τελικα θα παραμεινω με το S50 γιατι εχουμε και γαμο τον Αυγουστο και αμα χαλασω και αλλα λεφτα με βλεπω να αρπαζω και τις κλωτσιες μου.

rapid_fast
14-04-10, 10:54
Μετά απο ατελείωτες ώρες δουλειάς πάνω στην ε21 πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να την παρουσιάσω,θα ήθελα να ακούσω την γνώμη των συναδέλφων για τέτοιου τύπου μετατροπές.
Εσύ είσαι που έψαχνες το ηλεκτρολογικό διάγραμμα??

mike21
14-04-10, 14:30
Προσωπικα δεν μπορω να διακρινω τα λαθη στην τοποθετηση απο αυτη την φωτογραφια. Παντως το δικο σου ειναι τερατακι και αμα. Προσωπικα ηθελα να αλλαξω το S50 B30 που φοραω στο 30αρι μου και να βαλω ενα S54 αλλα τελικα θα παραμεινω με το S50 γιατι εχουμε και γαμο τον Αυγουστο και αμα χαλασω και αλλα λεφτα με βλεπω να αρπαζω και τις κλωτσιες μου.

φίλε σε νοιώθω,και εγώ βαφτίζω την κόρη μου τον ιούλιο και η γυναίκα μου με έχει βάλει στην black list με τα λεφτά που έριξα στο αμάξι.

mike21
14-04-10, 14:32
Εσύ είσαι που έψαχνες το ηλεκτρολογικό διάγραμμα??

ναι φίλε μου,και με βοήθησε αρκετά.

petroscf
14-04-10, 18:47
Πολύ καλή δουλειά!!!...
Τα αισθητικά είναι οπωσδήποτε υποκειμενικά...
Πέραν της παρατήρησης σχετικά με την 4η, δεν μας είπες....ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ????

mike21
14-04-10, 20:10
Πολύ καλή δουλειά!!!...
Τα αισθητικά είναι οπωσδήποτε υποκειμενικά...
Πέραν της παρατήρησης σχετικά με την 4η, δεν μας είπες....ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ????

φίλε μου καλησπέρα,ότι και να πω είναι λίγο,σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα όταν ξεκίνησα τη μετατροπή,όλες οι ταχύτητες γράφουν ασταμάτητα,αφου σκέφτομαι να βγάλω το μπλοκέ δοκιμαστικά γιατί γυρνάει πολύ άτσαλα,τώρα σε ανοίγματα που έκανα με EVO και Μ3 Ε46 νορμάλ και τα δυο ανοίξαμε περίπου απο τα 60 μέχρι τα 200 και ήταν αρκετά πίσω και τα δύο.

Stunt Mike
14-04-10, 21:01
Αμα βγαλεις το μπλοκε τ'αμαξι θα γυρναει πολυ πιο ατσαλα και ανεξελεγκτα!!Δεν νομιζω να το θες αυτο....

Dimzan
14-04-10, 22:23
Μην βγαλεις το μπλοκε!!! οπως ειπε και ο mike θα χασεις πολυ σε προοδευτικοτητα και θα ειναι ανεξελεγκτο.

Προσωπικα πιστευω πως τα λαστιχα σου ειναι μικρα. Εχεις βαλει σε αμαξι 1100 κιλων (η λιγοτερο?) 350 αλογα με λαστιχο 235. Που να πατησει το καημενο? Σκεψου οτι μιλαμε για αναρτηση με γεωμετρια του 70. Λογικο να σπινιαρει τεταρτες..

mike21
14-04-10, 23:13
Μην βγαλεις το μπλοκε!!! οπως ειπε και ο mike θα χασεις πολυ σε προοδευτικοτητα και θα ειναι ανεξελεγκτο.

Προσωπικα πιστευω πως τα λαστιχα σου ειναι μικρα. Εχεις βαλει σε αμαξι 1100 κιλων (η λιγοτερο?) 350 αλογα με λαστιχο 235. Που να πατησει το καημενο? Σκεψου οτι μιλαμε για αναρτηση με γεωμετρια του 70. Λογικο να σπινιαρει τεταρτες..

το αμάξι είναι γυμνό,το βάρος του είναι κάτω απο 1000 κιλά,δυστυχως φίλε με τα υπάρχων φτερά δεν χωράει πιο φαρδύ λάστιχο πίσω.

Dimzan
15-04-10, 00:30
το αμάξι είναι γυμνό,το βάρος του είναι κάτω απο 1000 κιλά,δυστυχως φίλε με τα υπάρχων φτερά δεν χωράει πιο φαρδύ λάστιχο πίσω.

και τι θα κανεις για να πατησει κατω και να βγαλει τη δυναμη στις μικρες ταχυτητες?

panose30
15-04-10, 01:11
και τι θα κανεις για να πατησει κατω και να βγαλει τη δυναμη στις μικρες ταχυτητες?

semi slick ελαστικα μονο ετσι θα βρει προσφυση,,κανα toyo r888,η yokohama advan AO48

TSAF
15-04-10, 10:49
φίλε μου καλησπέρα,ότι και να πω είναι λίγο,σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα όταν ξεκίνησα τη μετατροπή,όλες οι ταχύτητες γράφουν ασταμάτητα,αφου σκέφτομαι να βγάλω το μπλοκέ δοκιμαστικά γιατί γυρνάει πολύ άτσαλα,τώρα σε ανοίγματα που έκανα με EVO και Μ3 Ε46 νορμάλ και τα δυο ανοίξαμε περίπου απο τα 60 μέχρι τα 200 και ήταν αρκετά πίσω και τα δύο.

Με Εvo δεν εχω ανοιξει αλλα τα νορμαλ Μ3 Ε46 τα τσακιζω και εγω και τους κακοφαινεται κιολας. Του κολλητου μου το Ε30 Μ3 που εχει με S38 B38 κανει απιστευτα πραγματα που ειναι αρκετα πιο βαρυ απο το δικο σου. Φανταζομαι το Ε21 τι κανει.

petroscf
15-04-10, 15:36
Έχω μια ερώτηση...όταν λέμε "τσακίζω μια Μ3", εννοούμε ότι την αφήνω πίσω (που είναι αρκετά λογικό αν έχω πολύ καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο), στα φανάρια στις ευθείες κλπ, ή μπαίνω και στις στροφές καλύτερα?
Δηλ, οπωσδήποτε δεν μπορώ να φανταστώ μια τέτοια ιδιοκατασκευή να μπαίνει στις στροφές εξίσου καλά με ένα σημερινό sport αυτοκίνητο...ΟΚ, τα άλογα έρχονται, αν μπεί ο κινητήρας...Αλλά τι να το κάνω αν στη στροφή με πετάξει έξω...
Τα ρωτάω επειδή έχω εδώ και καιρό "μπεί στην πρίζα" να μην ακολουθήσω τη λύση του να κάνω το αυτοκίνητό μου "κλασσικό", αλλά να το "ανεβάσω" κι εγώ λίγο (αν και όχι τόσο πολύ...κανένα Μ20Β25 το πολύ...)...αλλά θέλω να επιλύσω και τα θέματα κρατημάτων+φρεναρίσματος πριν αποφασίσω την αλλαγή του κινητήρα...

TSAF
15-04-10, 16:15
Αμα θες την γνωμη μου να κρατησεις το κλασσικο λουκ απο το αυτοκινητο σου και να αλλαξεις μονο τα μηχανικα μερη οποτε θα αποκτησεις ενα sleeper οπως λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλοσαξωνες. Δεν εχω κυνηγηθει ακομα σε στροφες με 46αρι αλλα σε ευθειες εχουμε αρκετα καλη διαφορα. Οσον αφορα την αναρτηση μου μπορω να σου πω με σιγουρια οτι ειναι κλασεις ανωτερη γιατι ειναι bilstein coilover και οχι τα sachs της κακιας ωρας. Να ξερεις οτι ολα τα 46αρια πασχουν στα φρενα γιατι το βαρος τους ειναι αρκετα μεγαλο και αμα πιεστουν λιγο "αναβουν". Τα δικα μου ειναι απο Ε30 Μ3 με μπομπα αζωτου απο 750il οποτε οπως καταλαβαινεις λογω της μπομπας σταματαν και tank.

mike21
15-04-10, 16:36
και τι θα κανεις για να πατησει κατω και να βγαλει τη δυναμη στις μικρες ταχυτητες?

καλή ανάρτηση,καλά λάστιχα,τώρα να φουσκώσω τα φτερά για πιο φαρδύ λάστιχο,τουλάχιστον για την ώρα δεν το κάνω.

mike21
15-04-10, 16:43
Αμα θες την γνωμη μου να κρατησεις το κλασσικο λουκ απο το αυτοκινητο σου και να αλλαξεις μονο τα μηχανικα μερη οποτε θα αποκτησεις ενα sleeper οπως λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλοσαξωνες. Δεν εχω κυνηγηθει ακομα σε στροφες με 46αρι αλλα σε ευθειες εχουμε αρκετα καλη διαφορα. Οσον αφορα την αναρτηση μου μπορω να σου πω με σιγουρια οτι ειναι κλασεις ανωτερη γιατι ειναι bilstein coilover και οχι τα sachs της κακιας ωρας. Να ξερεις οτι ολα τα 46αρια πασχουν στα φρενα γιατι το βαρος τους ειναι αρκετα μεγαλο και αμα πιεστουν λιγο "αναβουν". Τα δικα μου ειναι απο Ε30 Μ3 με μπομπα αζωτου απο 750il οποτε οπως καταλαβαινεις λογω της μπομπας σταματαν και tank.

φίλε tsaf όταν σου έγραψα για τις κακοτεχνίες στην τοποθέτηση του M5 που μου έστειλες η μπόμπα αζώτου ήταν μια απο αυτές,ο συγκεκριμένος έχει αφήσει το σεβρό,για να μείνει το σεβρό πρέπει να βάλεις τη μηχανή στραβά γιατί εαν την ευθυγραμησης βρίσκει το σεβρό στην εισαγωγή,οπότε βάζεις μπόμπα αζώτου που δεν έχει όγκο,κάτι που δεν έχουν κάνει.

mike21
15-04-10, 16:57
Έχω μια ερώτηση...όταν λέμε "τσακίζω μια Μ3", εννοούμε ότι την αφήνω πίσω (που είναι αρκετά λογικό αν έχω πολύ καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο), στα φανάρια στις ευθείες κλπ, ή μπαίνω και στις στροφές καλύτερα?
Δηλ, οπωσδήποτε δεν μπορώ να φανταστώ μια τέτοια ιδιοκατασκευή να μπαίνει στις στροφές εξίσου καλά με ένα σημερινό sport αυτοκίνητο...ΟΚ, τα άλογα έρχονται, αν μπεί ο κινητήρας...Αλλά τι να το κάνω αν στη στροφή με πετάξει έξω...
Τα ρωτάω επειδή έχω εδώ και καιρό "μπεί στην πρίζα" να μην ακολουθήσω τη λύση του να κάνω το αυτοκίνητό μου "κλασσικό", αλλά να το "ανεβάσω" κι εγώ λίγο (αν και όχι τόσο πολύ...κανένα Μ20Β25 το πολύ...)...αλλά θέλω να επιλύσω και τα θέματα κρατημάτων+φρεναρίσματος πριν αποφασίσω την αλλαγή του κινητήρα...

εγώ προτού βάλω το Μ5 είχα Μ20 Β27 περίπου στα 190 άλογα και στεκόταν δίπλα σε σημερινά αυτοκίνητα 220 αλόγων,πήγαινε αρκετά καλά,τώρα πάμε στα φρένα,αυτό ειναι κάτι που εάν διαθέσεις χρήμα κάνεις ότι θες,εμένα το αμάξι μου με όσα και να πας σταματάει για πλάκα,βέβαια τα φρένα του κοστίζουν κοντά στα 5000 εάν τα αγοράσεις καινούρια,τώρα το κράτημα,σε καμία περίπτωση η ανάρτηση του Ε21 δεν είναι αντάξια της Ε46(εκτός εάν είναι διαλυμένη),αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να του βάλεις ότι καλύτερο υπάρχει και να μάθεις να το οδηγείς με τις ιδιοτροπίες που έχει μια ανάρτηση 30 ετών.

TSAF
15-04-10, 17:12
φίλε tsaf όταν σου έγραψα για τις κακοτεχνίες στην τοποθέτηση του M5 που μου έστειλες η μπόμπα αζώτου ήταν μια απο αυτές,ο συγκεκριμένος έχει αφήσει το σεβρό,για να μείνει το σεβρό πρέπει να βάλεις τη μηχανή στραβά γιατί εαν την ευθυγραμησης βρίσκει το σεβρό στην εισαγωγή,οπότε βάζεις μπόμπα αζώτου που δεν έχει όγκο,κάτι που δεν έχουν κάνει.

εαν σου πω οτι δεν το ειχα προσεξει. Σωστοςςςςςςςςςςς

E30MANIAC
15-04-10, 20:10
φίλε tsaf όταν σου έγραψα για τις κακοτεχνίες στην τοποθέτηση του M5 που μου έστειλες η μπόμπα αζώτου ήταν μια απο αυτές,ο συγκεκριμένος έχει αφήσει το σεβρό,για να μείνει το σεβρό πρέπει να βάλεις τη μηχανή στραβά γιατί εαν την ευθυγραμησης βρίσκει το σεβρό στην εισαγωγή,οπότε βάζεις μπόμπα αζώτου που δεν έχει όγκο,κάτι που δεν έχουν κάνει.

Μπραβο για την δουλεια που εχεις κανει!Καλα χιλιομετρα!Απλως μια παρατηρηση,αν μου επιτρεπεις!Το σεβρο που εχουν βαλει δεν ειναι λαθος!Ειναι της Girling και εχει μικροτερη διαμετρο απο το κλασικο της ATE αλλα ειναι πιο παχυ,οποτε δεν ενοχλει το μοτερ στην σωστη τοποθετηση.Κλασικη λυση για καποιον που δεν θελει να δωσει λεφτα για να βρει ολο το συστημα της 'μπομπας'.

Stunt Mike
15-04-10, 21:05
εγώ προτού βάλω το Μ5 είχα Μ20 Β27 περίπου στα 190 άλογα και στεκόταν δίπλα σε σημερινά αυτοκίνητα 220 αλόγων,πήγαινε αρκετά καλά,τώρα πάμε στα φρένα,αυτό ειναι κάτι που εάν διαθέσεις χρήμα κάνεις ότι θες,εμένα το αμάξι μου με όσα και να πας σταματάει για πλάκα,βέβαια τα φρένα του κοστίζουν κοντά στα 5000 εάν τα αγοράσεις καινούρια,τώρα το κράτημα,σε καμία περίπτωση η ανάρτηση του Ε21 δεν είναι αντάξια της Ε46(εκτός εάν είναι διαλυμένη),αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να του βάλεις ότι καλύτερο υπάρχει και να μάθεις να το οδηγείς με τις ιδιοτροπίες που έχει μια ανάρτηση 30 ετών.

Σωστοοοοοοος!!!!Ετσι κι αλλιως αμαξι 30ετιας εχεις οποτε αυτο μαθαινεις να οδηγεις και σε καμια περιπτωση δεν περιμενεις να στριβει με τον τροπο ενος αυτοκινητου καινουριου.Αλλα αυτα μονο οταν μιλαμε για πιστα και χρονους βεβαια.Γιατι στο δρομο,σε μια ορεινη διαδρομη,δεν φαινονται οι διαφορες,ασε που ειναι και θεμα οδηγου.

mike21
15-04-10, 21:08
Μπραβο για την δουλεια που εχεις κανει!Καλα χιλιομετρα!Απλως μια παρατηρηση,αν μου επιτρεπεις!Το σεβρο που εχουν βαλει δεν ειναι λαθος!Ειναι της Girling και εχει μικροτερη διαμετρο απο το κλασικο της ATE αλλα ειναι πιο παχυ,οποτε δεν ενοχλει το μοτερ στην σωστη τοποθετηση.Κλασικη λυση για καποιον που δεν θελει να δωσει λεφτα για να βρει ολο το συστημα της 'μπομπας'.

πιθανόν να έχεις δίκιο,αλλα τα λάθη του δεν σταματάνε εκεί,παρατήρησε το πάνω κολάρο του ψυγείου που πάει,το ψυγείο είναι κυριολεκτικά θαμένο μέσα στη μετόπη,ενα μεγάλο μέρος του ανεμιστήρα εξέχει πάνω απο το ψυγείο,στάνταρ πρόβλημα ψύξης,αυτές οι παρατηρήσεις που κάνω είναι προβλήματα που με ταλαιπώρησαν πολύ μέχρι να βρώ λύση και μου τραβάνε αμέσως την προσοχή.

E30MANIAC
15-04-10, 21:31
Το ψυγειο δεν θα το ελεγα 'θαμενο'.Απλως το εχει βγαλει εξω γιατι ηθελε να δουλεψει την φτερωτη με υδραργυρικο και οχι με ηλεκτρικο βεντιλατερ.Φανταζομαι οτι θα φοραει ψυγειο 6 ποντους παχος(οπως ο αδερφος μου).

mike21
15-04-10, 22:03
Το ψυγειο δεν θα το ελεγα 'θαμενο'.Απλως το εχει βγαλει εξω γιατι ηθελε να δουλεψει την φτερωτη με υδραργυρικο και οχι με ηλεκτρικο βεντιλατερ.Φανταζομαι οτι θα φοραει ψυγειο 6 ποντους παχος(οπως ο αδερφος μου).

και εγώ έξω το έχω βγάλει αλλα έβαλα ηλεκτρικό εσωτερικά γιάτι το υδραργυρικό δεν έπεφτε στο κέντρο του ψυγείου,εξήχε απο πάνω με αποτέλεσμα το μισό ψυγείο να μένει ακάλυπτο,και δεν μπορείς να το μετακινήσεις αφου πιάνει πάνω στην αντλια νερού και εκτός αυτού το ψυγείο πρέπει να είναι ανοικτό μπρός και πίσω,όχι το μισό στο πίσω μέρος να καλύπτετε απο λαμαρίνες,δυστηχώς σε αυτή τη περίπτωση κόβετε ένα μέρος της μετόπης,κάτι δυσάρεστο σίγουρα αλλα δεν γίνετε να βάλεις Μ5 σε Ε21 και να μη κάνεις κάποιες θυσίες προκυμένου να λειτουργήση σωστά.

mike21
15-04-10, 22:09
Έχω μια ερώτηση...όταν λέμε "τσακίζω μια Μ3", εννοούμε ότι την αφήνω πίσω (που είναι αρκετά λογικό αν έχω πολύ καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο), στα φανάρια στις ευθείες κλπ, ή μπαίνω και στις στροφές καλύτερα?
Δηλ, οπωσδήποτε δεν μπορώ να φανταστώ μια τέτοια ιδιοκατασκευή να μπαίνει στις στροφές εξίσου καλά με ένα σημερινό sport αυτοκίνητο...ΟΚ, τα άλογα έρχονται, αν μπεί ο κινητήρας...Αλλά τι να το κάνω αν στη στροφή με πετάξει έξω...
Τα ρωτάω επειδή έχω εδώ και καιρό "μπεί στην πρίζα" να μην ακολουθήσω τη λύση του να κάνω το αυτοκίνητό μου "κλασσικό", αλλά να το "ανεβάσω" κι εγώ λίγο (αν και όχι τόσο πολύ...κανένα Μ20Β25 το πολύ...)...αλλά θέλω να επιλύσω και τα θέματα κρατημάτων+φρεναρίσματος πριν αποφασίσω την αλλαγή του κινητήρα...

φίλε μου δές αυτο το βιντεάκι εάν δεν το έχεις δει για να καταλάβεις τι ήθελα να πω όταν έλεγα για τις διαφορές στην ανάρτησηhttp://www.youtube.com/watch?v=83KL2HojF2U

oldcarskickass
15-04-10, 22:44
φίλε μου δές αυτο το βιντεάκι εάν δεν το έχεις δει για να καταλάβεις τι ήθελα να πω όταν έλεγα για τις διαφορές στην ανάρτησηhttp://www.youtube.com/watch?v=83KL2HojF2U

Παλιό αλλά ΦΟΒΕΡΟ, φτάνει στην πηγή αλλά νερό δεν πίνει!!!

ΧΟΧΟΧΟΧΟ καφρίλα!!!


Βέβαια υπάρχει και αυτό το βίντεο

http://www.youtube.com/watch?v=S5bIlczC1YU&playnext_from=TL&videos=p9OBa35vAHE

προσωπικά ΠΡΕΠΕΙ το αμάξι να σε ΠΩΡΩΝΕΙ.- είτε πατάς του πάντες με τις πάντες είτε σε πατάει cinque.

Sorry για το offtopic, αλλά πραγματικά έρχομαι σε τριπλό οργασμό με δύστροπα δυνατά και χωρίς αντικειμενικό λόγο αρχαία project.

petroscf
16-04-10, 09:52
Εντάξει πείστηκα με τα βιντεάκια...
Αλλά 1)Η Ε30 Μ3, έχει ανάρτηση...Οπότε, με ΤΕΤΟΙΑ διαφορά αλόγων, η Μ3 δύσκολο να την πιάσει...
Εγώ μιλούσα (έγραφα μάλλον) για το που μπορεί να φτάσει η ανάρτηση μιας Ε21 (που δεν είχε έκδοση Motorsport)...Αλλά και σε αυτό μου απάντησαν...
Όντως, ενδιαφέρομαι για sleeper, και όχι να αλλάξω και την εμφάνιση...(Δηλ δε λέω όχι σε κάποιες αλλαγές αλλά προσέχω γενικώς να μη φεύγει πολυ απο το retro look)...Αλλά επειδη ακόμα είναι μαμά 316 (εκτός απο το 5άρι getrag "eco") και η μηχανή πάει καλά και είναι πολύ υγειής (και οικονομικότατη!!!!!-και μάλιστα σε περιόδους δύσκολες για βενζινοβόρες μηχανές...), απλά λυπάμαι να τη στείλω, έτσι, απλά...Ίδωμεν πάντως...Σκέψεις πολλές...

TSAF
16-04-10, 10:06
Παντως να ξερεις οτι τα S50 & S52 δεν ειναι καθολου μπεκρηδες οσον αφορα την βενζινη.

petroscf
16-04-10, 12:13
Λες να το σκεφτώ και να πετάξω πάνω έναν S50???

TSAF
16-04-10, 12:17
+ σασμαν + μπλοκε.

petroscf
16-04-10, 12:31
ε, ναι....εννοείται : χωρίς ΜΠΛΟΚΕ δεν θα ειναι ΚΟΜΠΛΕ...

petroscf
16-04-10, 12:33
υπάρχουν διάφορα lsd για το Ε21?
ποιό απ' όλα πρέπει να ψάξει κανείς να βρεί?

TSAF
16-04-10, 13:03
θα χρειαστεις και αλλα οργανα απο 323 η απο καμια special εκδοση alpina h hartge.

rapid_fast
17-04-10, 22:59
φίλε tsaf όταν σου έγραψα για τις κακοτεχνίες στην τοποθέτηση του M5 που μου έστειλες η μπόμπα αζώτου ήταν μια απο αυτές,ο συγκεκριμένος έχει αφήσει το σεβρό,για να μείνει το σεβρό πρέπει να βάλεις τη μηχανή στραβά γιατί εαν την ευθυγραμησης βρίσκει το σεβρό στην εισαγωγή,οπότε βάζεις μπόμπα αζώτου που δεν έχει όγκο,κάτι που δεν έχουν κάνει.

Τη σφαίρα υποπίεσης εννοείς??

mike21
18-04-10, 11:22
Τη σφαίρα υποπίεσης εννοείς??

δεν ξέρω να σου πω την ακριβή ορολογία,μπορώ να σου το περιγράψω όμως,με αυτό το σύστημα καταργήτε το σεβρό,στη θέση του μπαίνει ένας κύλινδρος ο οποίος περιέχει ένα μεγάλο έμβολο,αυτό συνδέεται με ένα σφαιρικό μεταλλικό εξάρτημα που αναφέρεται ως σφαίρα ή μπόμπα αζώτου,αυτά παρεμβάλονται μεταξύ αντλιας υδραυλικού τιμονιού και κρεμαργιέρας,με αυτο το τρόπο παιρνεις υποβοήθηση απο το υδραυλικό και όχι με υποπίεση.

mike21
18-04-10, 11:42
διάφορες photo απο το project,δυστυχώς οχι πολύ καθαρές.

fan1s_e21
20-04-10, 12:54
συγγχαρητητια πολυ καλη δουλεια .... τρομερο το μοτερ

rapid_fast
20-04-10, 16:01
δεν ξέρω να σου πω την ακριβή ορολογία,μπορώ να σου το περιγράψω όμως,με αυτό το σύστημα καταργήτε το σεβρό,στη θέση του μπαίνει ένας κύλινδρος ο οποίος περιέχει ένα μεγάλο έμβολο,αυτό συνδέεται με ένα σφαιρικό μεταλλικό εξάρτημα που αναφέρεται ως σφαίρα ή μπόμπα αζώτου,αυτά παρεμβάλονται μεταξύ αντλιας υδραυλικού τιμονιού και κρεμαργιέρας,με αυτο το τρόπο παιρνεις υποβοήθηση απο το υδραυλικό και όχι με υποπίεση.
Οκ, αυτό είναι φίλε...

nikos1400
29-06-10, 18:34
Μπραβο για τη δουλεια σου !
Τερας θα'ναι !

Εδω νομιζω θα παιζανε σημαντικο ρολο spoiler μπρος και πισω που να καθιζουν το (ελαφρυ) αμαξι κατω..

Το μονο που προσωπικα δεν μ'αρεσει, αλλα δεν εχει σημασια γιατι εσυ εισαι τ'αφεντικο, ειναι οι ζαντες...κατι εχω μ'αυτες τις συγκεκριμενες momo, δεν ξερω. Δεν μ'αρεσουνε. Πιστευω οτι αδικουνε το αμαξι.
:dblthumb2

mike21
29-06-10, 18:55
Μπραβο για τη δουλεια σου !
Τερας θα'ναι !

Εδω νομιζω θα παιζανε σημαντικο ρολο spoiler μπρος και πισω που να καθιζουν το (ελαφρυ) αμαξι κατω..

Το μονο που προσωπικα δεν μ'αρεσει, αλλα δεν εχει σημασια γιατι εσυ εισαι τ'αφεντικο, ειναι οι ζαντες...κατι εχω μ'αυτες τις συγκεκριμενες momo, δεν ξερω. Δεν μ'αρεσουνε. Πιστευω οτι αδικουνε το αμαξι.
:dblthumb2

τις έχω στο πρόγραμα αλλα λίγο πιό μετά γιατί φέτος μου φύγαν πάρα μα πάρα πολλά για αγορά,επισκεύη και τοποθέτηση Μ5

Mike_gr
29-06-10, 19:06
Μπραβο φιλε για την πολυ καλη δουλεια που εχεις κανει...και εγω στο μελλον ενα τετοιο μοτερ ονειρευομαι για το δικο μου ;)

mike21
29-06-10, 19:22
Μπραβο φιλε για την πολυ καλη δουλεια που εχεις κανει...και εγω στο μελλον ενα τετοιο μοτερ ονειρευομαι για το δικο μου ;)

για ρίξε ένα βλέφαρο

http://www.youtube.com/watch?v=gpitTIRBouY

για να επισπέυσεις το όλο θέμα!!

Mike_gr
29-06-10, 20:16
για ρίξε ένα βλέφαρο

http://www.youtube.com/watch?v=gpitTIRBouY

για να επισπέυσεις το όλο θέμα!!

τα εχω δει τα βιντεο κ ξερω πως παει...πριν λιγες μερες το εβγαλα απο ανακατασκευη..τωρα ενα μοτερ λειπει μονο...μολις βρεθουν τα χρηματα θα μπει s38b38 μεσα. ;)

mike21
29-06-10, 20:30
τα εχω δει τα βιντεο κ ξερω πως παει...πριν λιγες μερες το εβγαλα απο ανακατασκευη..τωρα ενα μοτερ λειπει μονο...μολις βρεθουν τα χρηματα θα μπει s38b38 μεσα. ;)

το αμάξι σου είναι πραγματικά πολύ περιποιημένο,αξίζει να το φτιάξεις,αν χρειαστείς βοήθεια όταν έρθει η ώρα του ψαξίματος στείλε μυν,έχω άκρες για ότι μοτέρ bmw θές.

Mike_gr
29-06-10, 21:06
το αμάξι σου είναι πραγματικά πολύ περιποιημένο,αξίζει να το φτιάξεις,αν χρειαστείς βοήθεια όταν έρθει η ώρα του ψαξίματος στείλε μυν,έχω άκρες για ότι μοτέρ bmw θές.

οταν ερθει η ωρα θα μιλησουμε ;) thanx φιλος