PDA

Επιστροφή στο Forum : 320ci E46 2.2....κάνει drift?


Straight six
12-04-10, 18:24
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μία 320ci E46 2.2 και επειδή εχω τρέλα με το drift, θέλω να ρωτήσω την άποψή σας για το θέμα. Ευχαριστώ.

KATSARAIOS
12-04-10, 18:28
εγω φιλε σε 4πορτο 2,2 το καταυχαριστιεμαι,μολις το πλενω σε πλυντηριο περνανε με λαδακι τα πλαινα στα λαστιχα και απο το γυαλισμα πεταει κωλο για πλακα
να το παρεις το εργαλειο

Straight six
12-04-10, 18:30
Χωρίς λαδάκι??

KATSARAIOS
12-04-10, 18:31
δεν ξερω φιλε εχει αλλο διαφορικο το δικο μου "τσιγκλισμενο"

Straight six
12-04-10, 18:38
Είχα ένα mx-5 1.8 compressor για κάποιον καιρό και επεδή θα πάω σε αυτοκίνητο πιο βαρύ και με λιγότερους ίππους, αναρωτιέμαι αν έχει δυνατότητες.

Tomi
12-04-10, 18:45
καμιά σχέση με το mx5..θα γλιστράει αλλά μην περιμένεις drift διαρκείας με καπνούς και τα λοιπά..ήπια πράγματα..

zaharias
12-04-10, 21:12
Δεν χρειαζονται αλογα για να driftαρεις.. χρειαζονται χερια και τεχνικες.. Και δεν το λεω ουτε ειρωνικα, ουτε το παιζω εξυπνος..
Απο κει και μετα θελεις καλο στησιμο, μπλοκε κτλ..

Μεταξυ ΜΧ-5 και της 320 δεν υπαρχει συγκριση.. Κατ'αρχην το ΜΧ-5 ειναι περισσοτερο "driftαμαξο" απο το 320, πιο παιχνιδιαρικο, πιο ελαφρυ..

konc
12-04-10, 21:32
δεν ξερω φιλε εχει αλλο διαφορικο το δικο μου "τσιγκλισμενο"

Συγχαρητήρια, τον κατατόπισες. Τα ίδια λέτε και στους εκεί, ή εκεί έχετε άλλο κλίμα, φιλικό?
Κοκκινάκι από εμένα, απαράδεκτος.

Dimzan
12-04-10, 21:44
φιλε βαλε κατω τις αναλογιες κιλων ανα ιππο και θα δεις οτι απεχουν πολυ τα δυο αμαξια.

Φυσικα εφοσον η φιλοσοφια παραμενει η ιδια, και τα δυο παραμενουν σωσστα στημενα μιαλαμε για διασκεδαστικα αμαξια ετσι κι αλλιως. Ομως το bmw ειναι περισσοτερο ενα στιβαρο αμαξι που σε μεταφερει με ασφαλεια απο το Α σημειο στο Β και εχει αρκετα σπορ χαρακτηριστικα. Με ενα μπλοκε παει ακομα καλυτερα. βεβαια ουδεμια σχεση εμ το 1,8 ΜΧ5 (ποσο μαλλον αν ειχε και κομπρεσορα ).

Κανε ενα τεστ ντραιβ και δες μονος σου. Τα υπολοιπα παραμενουν θεωρια.

driller
12-04-10, 22:00
Λοιπον καλε μου φιλε θα σου πω την αποψη μου σαν πρωην κατοχος ΜΧ5 1.6 και νυν 320 ci , Φιλε μου θα σε απογοητευσω ... στο θεμα ντριφτ ,ντονατ,στριβω με αναποδα σε ανηφορικες για πλακα κτλ ,απλα θα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙΣ ....ειναι πολυ βαρη το 320 για τετοιες πλακιτσες.
Εκει που θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος ειναι στην ποιοτητα κατασκευης,στους ανυπαρκτους τριγμους και αεροδυναμικους θορυβους ,με λιγα λογια θα εχεις εναν αγαθο ποιοτικο γιγαντα, με τα διπλασια εξοδα απο ενα ΜΧ....
Τα παραπανω ειναι η προσωπικη μου αποψη και μονο !!! :ices_ange

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
12-04-10, 22:02
εχω το 2'2 ε46 με κατι λιγα φωρτοματα κ ειμαι πολυ ευχαριστιμενος..μαγκα παρτο''

stelmaniac
12-04-10, 23:37
ακου προβληματα που θετει ο κοσμος για να αγορασει ενα αυτοκινητο....αρχηγε η πλαγιολισθηση ειναι θεμα ικανοτητας πρωτιστως και μετα ιππων...με τα περισσοτερα πισωκινητα μπορεις να το κανεις(??)

Straight six
12-04-10, 23:38
Δεν χρειαζονται αλογα για να driftαρεις.. χρειαζονται χερια και τεχνικες.. Και δεν το λεω ουτε ειρωνικα, ουτε το παιζω εξυπνος..
Απο κει και μετα θελεις καλο στησιμο, μπλοκε κτλ..

Ναι ΟΚ, δεν ήθελα να ακούσω αυτά αλλά....

....το ΜΧ-5 ειναι περισσοτερο "driftαμαξο" απο το 320, πιο παιχνιδιαρικο, πιο ελαφρυ..

αυτό....

...απλα θα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙΣ ....ειναι πολυ βαριά η 320 για τετοιες πλακιτσες

...κι αυτό.

Ότι δηλαδή επηρρεάζει αρκετά το βάρος ώστε ίσως τελικά, να μην είναι και τόσο διασκεδαστική όσο φαντάζομαι.

Πιστεύεται πως με κάποιο μπλοκέ και ανάρτηση βελτιώνεται ικανοποιητικά η κατάσταση;

Ευχαριστώ.

KATSARAIOS
12-04-10, 23:38
Συγχαρητήρια, τον κατατόπισες. Τα ίδια λέτε και στους εκεί, ή εκεί έχετε άλλο κλίμα, φιλικό?
Κοκκινάκι από εμένα, απαράδεκτος.

παρντον?
για μενα προσωπικα δεν υπαρχουν απο εδω και απο εκει και αμα θες το συζηταμε οπου και οποτε θες με γνωστους στα φορουμ να σου πουν ποιος ειμαι.
αντε μας αναψες βραδιατικα

οσο για το κοκκινακι ταιριαζει με το αμαξακι μου οποτε σου λεω ευχαριστω για την χολη.

Straight six
12-04-10, 23:43
ακου προβληματα που θετει ο κοσμος για να αγορασει ενα αυτοκινητο....αρχηγε η πλαγιολισθηση ειναι θεμα ικανοτητας πρωτιστως και μετα ιππων...με τα περισσοτερα πισωκινητα μπορεις να το κανεις(??)

Πριν από το mx-5 έκανα πάντες (και ακόμα κάνω) με ένα Τriumph 2500 του 74' όπου τα άλογά του έχουν γίνει...μουλάρια μετά από τόσα χρόνια. Δεν είπε κανείς ότι δεν μπορείς να driftάρεις με ένα οποιοδήποτε πισωκίνητο, αλλά πώς γίνεται με το ένα και πώς με το άλλο είναι το θέμα. Με το Triumph δεν μπορούσα να κάνω αυτά που έκανα με το mx-5, απλά γιατί δεν ήταν αυτοκίνητο για τέτοια πράγματα...όχι ότι δεν έκανες drift. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

nik200
12-04-10, 23:57
Κανε ενα τεστ ντραιβ και δες μονος σου. Τα υπολοιπα παραμενουν θεωρια.

α μπραβο....μονο αν το δεις μονο σου θα καταλαβεις...

εγω προσωπικα πιστευω οτι θα ζοριζεται (το μοτερ) πολυ λογω βαρους...απο κει και περα...βαζεις ενα μπλοκε και μια καλη αναρτηση και θα παιζει πολυ πιο ευκολα....αλλα και παλι δεν θα ειναι για πολλα πολλα....ισως κανας κομπρεσορας μελλοντικα να ανοιξει αλλους οριζοντες, αν δεν θες να ξεφυγεις σε κυβικα

Straight six
13-04-10, 00:01
Κανε ενα τεστ ντραιβ και δες μονος σου. Τα υπολοιπα παραμενουν θεωρια.

α μπραβο....μονο αν το δεις μονο σου θα καταλαβεις...

Ναι δε λέω...αλλά πώς κάνεις test drive - drift σε υποψήφιο αυτοκίνητο για αγορά με τον ιδιοκτήτη μέσα;;;

nik200
13-04-10, 00:42
Ναι δε λέω...αλλά πώς κάνεις test drive - drift σε υποψήφιο αυτοκίνητο για αγορά με τον ιδιοκτήτη μέσα;;;

αν ειναι αντιπροσωπειας....πας και λες θελω το αμαξι για ενα σαββατοκυριακο..για να το "παρω" και το παιζεις πολυ "ζεστος"...

στη χειροτερη αν δεν κατσει αυτη η φαση θα μπορουσες να νοικιασεις 1 320ci 2.2 για μια ημερα...

Straight six
13-04-10, 08:19
OK, ευχαριστώ, καλή ιδέα.

Atsa linos
13-04-10, 08:47
φιατ 124 με μηχανη τοπ μαναντζερ δεν πιανετε στο ντριφτ και πολυ οικονομικο ,,,,,,,,,,,,,,για σκεψουτο

konc
13-04-10, 09:01
παρντον?

Σχολιάζω την απαράδεκτη κατ' εμέ διπλή απάντησή σου σε μια φυσιολογική ερώτηση ενός νέου χρήστη. Η αρνητική ήταν για τις απαντήσεις σου. Η δική σου? Επειδή
"aparedekt0s eisai esy pou milas etsi.ante olata krinis.vale 100ara kai mas mas prizeis allo"

Αν θεωρείς ότι οι απαντήσεις σου ήταν ΟΚ, πάω πάσο. Θα έχω κάποιο πρόβλημα. :screwy:
Πάω να βάλω 100άρα τώρα και συγνώμη για την ενόχληση.

nik200
13-04-10, 10:12
Σχολιάζω την απαράδεκτη κατ' εμέ διπλή απάντησή σου σε μια φυσιολογική ερώτηση ενός νέου χρήστη. Η αρνητική ήταν για τις απαντήσεις σου. Η δική σου? Επειδή
"aparedekt0s eisai esy pou milas etsi.ante olata krinis.vale 100ara kai mas mas prizeis allo"

Αν θεωρείς ότι οι απαντήσεις σου ήταν ΟΚ, πάω πάσο. Θα έχω κάποιο πρόβλημα. :screwy:
Πάω να βάλω 100άρα τώρα και συγνώμη για την ενόχληση.

βρε παιδια ειρηνη ημιν...λες και εχουμε τιποτα να χωρισουμε..χιλιες φορες να το συζηταμε παρα να ριχνουμε αρνητικες ο ενας στον αλλο...δεν κερδιζει κανεις τιποτα ετσι...

KATSARAIOS
13-04-10, 22:32
Σχολιάζω την απαράδεκτη κατ' εμέ διπλή απάντησή σου σε μια φυσιολογική ερώτηση ενός νέου χρήστη. Η αρνητική ήταν για τις απαντήσεις σου. Η δική σου? Επειδή
"aparedekt0s eisai esy pou milas etsi.ante olata krinis.vale 100ara kai mas mas prizeis allo"

Αν θεωρείς ότι οι απαντήσεις σου ήταν ΟΚ, πάω πάσο. Θα έχω κάποιο πρόβλημα. :screwy:
Πάω να βάλω 100άρα τώρα και συγνώμη για την ενόχληση.

εισαι σιγουρος οτι εγω σου εριξα αρνητικη?γιατι θα ρωτησουμε τους μοντ να μας πουν και μετα να δουμε ποιος ριχνει λαδι στη φωτια

Atsa linos
13-04-10, 22:54
ακομα συνεχιζεται το στορυ??

Geo_3D
13-04-10, 23:01
Κωσταντινε και Γιωργο (κατσαραιος) μην το συνεχιζετε,δεν υπαρχει λογος.
Οσο για την πολυσυζητημενη αρνητικη,δεν την εριξε ο κατσαραιος

andreas_R
14-04-10, 00:00
Φιλε μου το 320 με τα 170 αλογα δεν νομιζω οτι θα κανει
τα γουστα που ζητας.

Θα ταλαιπωρεις τον εαυτο σου και το αμαξι...
θες κατι με λιγο περισσοτερα κυβικα. Δεν θα βαζεις φωτια στο δρομο και παλι
αλλα θα παιζεις πιο ευκολα

Straight six
14-04-10, 08:08
θες κατι με λιγο περισσοτερα κυβικα.

...όπως 325;;;

konc
14-04-10, 08:58
Κωσταντινε και Γιωργο (κατσαραιος) μην το συνεχιζετε,δεν υπαρχει λογος.
Οσο για την πολυσυζητημενη αρνητικη,δεν την εριξε ο κατσαραιος

Έχει ήδη λήξει πριν καλά-καλά αρχίσει, νομίζω πως κανείς από τους 2 δεν το συνέχισε.
Pardon me για την "χρέωση" της αρνητικής κατσαραίος, αλλά αυτά τα καραγκιοζιλίκια με τις ανώνυμες αρνητικές όπου ο καθένας βγάζει τα κόμπλεξ του ποτέ δεν μου άρεσαν.. Τα πήρα με το κείμενο της αρνητικής (γιατί την ίδια την έχω γραμμένη, όπως και τον καραγκιοζάκο που την έγραψε) και πάνω στη φάση θεώρησα δεδομένη την προέλευσή της.
Τέλος από εμένα, έτσι και αλλιώς δεν σφαχτήκαμε κιόλας..

Atsa linos
14-04-10, 09:09
konc μην το παλευεις χωρις λογο αφου βλεπεις οτι θελουν ιχε για ντριφτ απο εκει ξεκινουν και σταματανε ολα!!!!!!!!!!!!!!!!!

STR
14-04-10, 09:18
Παρ' ολα αυτα το 320 με τα 170 κανει ντριφτ χαλαρα αν ξερεις να το κανεις....Εδω εκανε το 320 με τα 150 αλογα....

Straight six
14-04-10, 10:27
φιατ 124 με μηχανη τοπ μαναντζερ δεν πιανετε στο ντριφτ και πολυ οικονομικο ,,,,,,,,,,,,,,για σκεψουτο

προφανος φιλε μου τα σχολια αυτα οπως και το οτι το αμαξι ειναι ιχε και το θελω μονο για ντριφτ ειναι εκτοσ τοπου και χρονου και αρκετα ειρωνικα θα ελεγα. διοτι δεν ανεφερα πουθενα πως θελω να μπαινω και να βγαινω με τις πορτες.εαν το θεμα δεν σε αντιπροσωπευει απλα μην σεμμετεχεισ απο το να σχολιαζεις ειρωνιικα.δεν ρωτησα πουθενα αν θα ειναι αντιστοιχο του μαζντα.διαβαζε προσεκτικοτερα :dblthumb2

Atsa linos
14-04-10, 10:39
προφανος φιλε μου τα σχολια αυτα οπως και το οτι το αμαξι ειναι ιχε και το θελω μονο για ντριφτ ειναι εκτοσ τοπου και χρονου και αρκετα ειρωνικα θα ελεγα. διοτι δεν ανεφερα πουθενα πως θελω να μπαινω και να βγαινω με τις πορτες.εαν το θεμα δεν σε αντιπροσωπευει απλα μην σεμμετεχεισ απο το να σχολιαζεις ειρωνιικα.δεν ρωτησα πουθενα αν θα ειναι αντιστοιχο του μαζντα.διαβαζε προσεκτικοτερα :dblthumb2
εγω σου εδωσα μια οικονομικη λυση εν οψη των δυσκολων καιρων ,,,,,,,,δεν σου ειπα να την αποδεχτεις κιολας;)

rapid_fast
14-04-10, 11:31
Λοιπον καλε μου φιλε θα σου πω την αποψη μου σαν πρωην κατοχος ΜΧ5 1.6 και νυν 320 ci , Φιλε μου θα σε απογοητευσω ... στο θεμα ντριφτ ,ντονατ,στριβω με αναποδα σε ανηφορικες για πλακα κτλ ,απλα θα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙΣ ....ειναι πολυ βαρη το 320 για τετοιες πλακιτσες.
Εκει που θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος ειναι στην ποιοτητα κατασκευης,στους ανυπαρκτους τριγμους και αεροδυναμικους θορυβους ,με λιγα λογια θα εχεις εναν αγαθο ποιοτικο γιγαντα, με τα διπλασια εξοδα απο ενα ΜΧ....
Τα παραπανω ειναι η προσωπικη μου αποψη και μονο !!! :ices_ange
Μαύρα σύκα..
Το Ε46 318ι(1996) που έχω, αν βγάλεις τα ηλεκτρονικά, κάνει drift σαν διαολεμένο.
Με απλή λογική, θα κάνει τα ίδια και καλύτερα αυτό με τα περισσότερα κυβικά..
Σαν οδηγός ΜΧ5 2000 κυβικών, έχω να πώ, οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει εντελώς διαφορετική έως παντελή έλλειψη υποστροφικής συμπεριφοράς.
Τα χαρακτηριστικά των 2 οχημάτων ειναι διαφορετικά.
Στα χέρια μου (έχω χέρια μέτρια) το Ε46 είναι πολύ μεγάλο φίδι, που περιμένει να γυρίσει και να σε δαγκώσει.
Μαύρα σύκα 2.
Ποιότητα κατασκευής και ανύπαρκτοι τριγμοί σε σειρά Ε46, δεν νομίζω οτι είναι ταιριαστό.
Αλλά, όταν συγκρίνεις ένα ανοικτό όχημα με κουκούλα, και ένα κλειστό, (ανόμοια πράγματα) το Ε46 δείχνει αυτές τις αρετές.
Στο Μχ5, ακούς διαφορικό και κεντρικό να περιστρέφονται ακόμα και με 1 χιλιόμετρο την ώρα.. Πολύ σαματατζίδικο αμάξι.
Φίλε KONC,
Με έχουν γεμίσει αρνητικές και σχόλια, και στο θέμα σου, και στο θέμα του Ευάγγελου με την ανάρτηση, και στο θέμα για τις βάσεις κινητήρα Ε46.
Η ανωνυμία δίνει μεγάλο άσυλο, ειδικά σε συμπλεγματικά άτομα. Και θα έπρεπε οι διαχειριστές να κάνουν κάτι σοβαρό επί του θέματος, γιατί η υφιστάμενη κατάσταση επί του θέματος είναι το λιγότερο κίναιδη.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το Ε46 κάνει ντρίφτ, αν ξέρεις να το ξεκινήσεις. Και κάνει καλό ντρίφτ, γιατί ο κινητήρας είναι διαμάντι και δίνει απίστευτα ομαλή απόκριση, και απίστευτη ομοιομορφία ροπής απο χαμηλά μέχρι τον κόφτη.
Παναγιώτης

nik200
14-04-10, 11:51
προφανος φιλε μου τα σχολια αυτα οπως και το οτι το αμαξι ειναι ιχε και το θελω μονο για ντριφτ ειναι εκτοσ τοπου και χρονου και αρκετα ειρωνικα θα ελεγα. διοτι δεν ανεφερα πουθενα πως θελω να μπαινω και να βγαινω με τις πορτες.εαν το θεμα δεν σε αντιπροσωπευει απλα μην σεμμετεχεισ απο το να σχολιαζεις ειρωνιικα.δεν ρωτησα πουθενα αν θα ειναι αντιστοιχο του μαζντα.διαβαζε προσεκτικοτερα :dblthumb2

φιλε straight six....βρηκα την λυση....
ποια fiat 124?????υπαρχει και κανενα που να μην εχει σαπισει ολοκληρο???θα σου πουλησω το kadett (γερμανος ρεεεεε....)....τελος...κοιτα παθητικη ασφαλεια δεν θα χεις, προσφυση δεν θα χεις, ανεση δεν θα χεις,...αλλα απο παντες αλλο τιποτα...χαχαχαχαχαχαχαχαχ:dblthumb2

βρε παιδια μην τσακωνεστε....σορρυ που επεμβαινω αλλα το κλιμα εχει ξεφυγει!

Straight six
14-04-10, 14:27
[QUOTE=nik200;376099]φιλε straight six....βρηκα την λυση....
ποια fiat 124?????υπαρχει και κανενα που να μην εχει σαπισει ολοκληρο???θα σου πουλησω το kadett (γερμανος ρεεεεε....)....τελος...κοιτα παθητικη ασφαλεια δεν θα χεις, προσφυση δεν θα χεις, ανεση δεν θα χεις,...αλλα απο παντες αλλο τιποτα...χαχαχαχαχαχαχαχαχ:dblthumb2

βρε παιδια μην τσακωνεστε....σορρυ που επεμβαινω αλλα το κλιμα εχει

ε αντε λοιπον!!!! μιας κ και βλεπω το αμαξι σου παρκαρισμενο ουκ ολιγες φορες στον περιφερειακο κ αι στα γυρω στεκια...αχαχ:nod:

driller
14-04-10, 21:47
Μαύρα σύκα..
Το Ε46 318ι(1996) που έχω, αν βγάλεις τα ηλεκτρονικά, κάνει drift σαν διαολεμένο.
Με απλή λογική, θα κάνει τα ίδια και καλύτερα αυτό με τα περισσότερα κυβικά..
Σαν οδηγός ΜΧ5 2000 κυβικών, έχω να πώ, οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει εντελώς διαφορετική έως παντελή έλλειψη υποστροφικής συμπεριφοράς.
Τα χαρακτηριστικά των 2 οχημάτων ειναι διαφορετικά.
Στα χέρια μου (έχω χέρια μέτρια) το Ε46 είναι πολύ μεγάλο φίδι, που περιμένει να γυρίσει και να σε δαγκώσει.
Μαύρα σύκα 2.
Ποιότητα κατασκευής και ανύπαρκτοι τριγμοί σε σειρά Ε46, δεν νομίζω οτι είναι ταιριαστό.
Αλλά, όταν συγκρίνεις ένα ανοικτό όχημα με κουκούλα, και ένα κλειστό, (ανόμοια πράγματα) το Ε46 δείχνει αυτές τις αρετές.
Στο Μχ5, ακούς διαφορικό και κεντρικό να περιστρέφονται ακόμα και με 1 χιλιόμετρο την ώρα.. Πολύ σαματατζίδικο αμάξι.
Φίλε KONC,
Με έχουν γεμίσει αρνητικές και σχόλια, και στο θέμα σου, και στο θέμα του Ευάγγελου με την ανάρτηση, και στο θέμα για τις βάσεις κινητήρα Ε46.
Η ανωνυμία δίνει μεγάλο άσυλο, ειδικά σε συμπλεγματικά άτομα. Και θα έπρεπε οι διαχειριστές να κάνουν κάτι σοβαρό επί του θέματος, γιατί η υφιστάμενη κατάσταση επί του θέματος είναι το λιγότερο κίναιδη.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το Ε46 κάνει ντρίφτ, αν ξέρεις να το ξεκινήσεις. Και κάνει καλό ντρίφτ, γιατί ο κινητήρας είναι διαμάντι και δίνει απίστευτα ομαλή απόκριση, και απίστευτη ομοιομορφία ροπής απο χαμηλά μέχρι τον κόφτη.
Παναγιώτης


Φιλε Παναγιωτη ,εγω οπως προανεφερα γραφω την γνωμη μου και ΜΟΝΟ ...
Δεν ηξερα οτι σε ενα φορουμ αυτο δεν επιτρεπετε !!! Και οτι σε οποιον ρωταει θα πρεπει να τον ''ψησουμε'' να παρει BMW ,λεγοντας του οτι ειναι το ιδανικοτερο αυτοκινητο ...
Επισης η ''απλη λογικη'' πολλες φορες δεν εχει καμμια σχεση με την πραγματικοτητα.
Επισης εγω συγκρινω το δικο μου 320 ci (2.2) convertible με ΜΧ 5 1.6 M.Y 2000 που ειχα στο παρελθον, επισης υπηρχε το 1996 η Ε46 ?????

rapid_fast
15-04-10, 15:02
Φιλε Παναγιωτη ,εγω οπως προανεφερα γραφω την γνωμη μου και ΜΟΝΟ ...
Δεν ηξερα οτι σε ενα φορουμ αυτο δεν επιτρεπετε !!! Και οτι σε οποιον ρωταει θα πρεπει να τον ''ψησουμε'' να παρει BMW ,λεγοντας του οτι ειναι το ιδανικοτερο αυτοκινητο ...
Επισης η ''απλη λογικη'' πολλες φορες δεν εχει καμμια σχεση με την πραγματικοτητα.
Επισης εγω συγκρινω το δικο μου 320 ci (2.2) convertible με ΜΧ 5 1.6 M.Y 2000 που ειχα στο παρελθον, επισης υπηρχε το 1996 η Ε46 ?????
Ολα επιτρέπονται, γιατί το λές?? απλα είναι ανόμοια, και αυτό λεω..
Οχι απο όσα ξέρω.. τα κυβικα του ειναι αυτα... εκ παραδρομης, διότι ειναι 1995..

nik200
16-04-10, 10:28
[QUOTE=nik200;376099]φιλε straight six....βρηκα την λυση....
ποια fiat 124?????υπαρχει και κανενα που να μην εχει σαπισει ολοκληρο???θα σου πουλησω το kadett (γερμανος ρεεεεε....)....τελος...κοιτα παθητικη ασφαλεια δεν θα χεις, προσφυση δεν θα χεις, ανεση δεν θα χεις,...αλλα απο παντες αλλο τιποτα...χαχαχαχαχαχαχαχαχ:dblthumb2

βρε παιδια μην τσακωνεστε....σορρυ που επεμβαινω αλλα το κλιμα εχει

ε αντε λοιπον!!!! μιας κ και βλεπω το αμαξι σου παρκαρισμενο ουκ ολιγες φορες στον περιφερειακο κ αι στα γυρω στεκια...αχαχ:nod:

και γιατι δεν ερχεσαι βρε να γνωριστουμε...να τα πουμε και απο κοντα εκει στα στεκια...περα παντως απο την κουβεντα..εγω ειμαι υπερμαχος να μην ζοριζεις καινουργιο αμαξι..γιατι πολυ απλα μια ζημια ποναει σε αυτα....αμαξι που να τα κανει ολα δεν μπορεις να χεις..θα μπορουσες αφου εχεις τρελλα με τις παντες..να παρεις ενα παλιο που να μην λυπασαι...δοξα το θεο με ενα 3χιλιαρο ενα σταρλετ η ενα καντετ φτιαχνεις ευκολα!!!για σκεψου το.....αν και μεταξυ μας εγω θα παιρνα κατι ετοιμο για να μην μπλεξω με μαστορια.....και ας εδινα παραπανω λεφτα.....

lukebmw
15-07-10, 23:30
ειναι τελικα βαρύ για drift ή όχι ??? οι αποψεις διαβαζω ειναι χωρισμενες στα δυο.Αυτοι που το εχουν ή το ειχαν με τα 150 αλογα ή με τα 170 αλογα βελτιωνεται η κατασταση?ζοριζεται λιγότερο?

paganis
15-07-10, 23:54
Ολα επιτρέπονται, γιατί το λές?? απλα είναι ανόμοια, και αυτό λεω..
Οχι απο όσα ξέρω.. τα κυβικα του ειναι αυτα... εκ παραδρομης, διότι ειναι 1995..

ε46...το 1995???? μηπως εχεις ε36...και δεν το ξερεις????

rapid_fast
16-07-10, 00:28
ε46...το 1995???? μηπως εχεις ε36...και δεν το ξερεις????

Τα κυβικά του είναι 1995..

Nick_compact
16-07-10, 00:52
Τα κυβικά του είναι 1995..

Δεν βγήκε ποτέ δίλιτρος Μ43 :) 1896cc ο μεγαλύτερος, στα γερμανικά 316i και ελληνικά 318i από μια χρονολογία και μετά την οποία δεν θυμάμαι. (εκτός κι αν θυμάμαι λάθος και έχεις Ν42)

rapid_fast
16-07-10, 09:31
Δεν βγήκε ποτέ δίλιτρος Μ43 :) 1896cc ο μεγαλύτερος, στα γερμανικά 316i και ελληνικά 318i από μια χρονολογία και μετά την οποία δεν θυμάμαι. (εκτός κι αν θυμάμαι λάθος και έχεις Ν42)

Καλέ...
Ν46 μηχανή έχω... ούφ... (Ε46 είναι το σκάφος...)
Πω, πω μπέρδεμα...!!!

Straight six
16-07-10, 10:27
παντως ρε παιδια δω ξερω τι να κανω. εχω βρει πολλα 2.0 σε τιμη ξεφτιλας αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα κ με τιμες πατου μαλλον θα παω σε 325 κ μετατροπη στο μελλον.το θεμα ειναι.....το μελλον απο φθινοπωρο κ μετα πως θα ειναι......εδω σας θελω:bigthumb:

Nick_compact
16-07-10, 14:54
Καλέ...
Ν46 μηχανή έχω... ούφ... (Ε46 είναι το σκάφος...)
Πω, πω μπέρδεμα...!!!

Είναι η ζέστη... :icon02: Είχα την (λανθασμένη) εντύπωση ότι είχες Μ43!

lukebmw
16-07-10, 15:58
οι τιμες οντως ειναι χώμα... για ελεγχο κατα βορεια προαστεια που προτεινεται να το παω??

και ας μου πει οποιος ξερει ποσο ευκολα η δυσκολα γυρναει,απο προσωπικη σας πειρα πάντα.Επιμένω γιατι μου ειπαν οτι θελει φόρα για να το γυρισεις και τα 150 αλογα ειναι λίγα.

strofimios
16-07-10, 17:23
Μα σιγουρα θελει φορα κλπ.Δηλαδη τι περιμενεις οπως πηγαινεις μεσα σε μια στροφη 4ης ας πουμε να πατησεις το γκαζι και να τη βγαλεις ολη διπλωμενος;Στο drift εκμεταλευεσαι τους νομους της φυσικης,δουλευεις με την αδρανεια του αυτοκινητου στην αρχη και μετα αφου εχεις αρχισει να γλυστρας εφαρμοζεις τη δυναμη.Βεβαια οσο πιο καλη η ασφαλτος τοσο πιο δυσκολο ειναι με αδυναμο αμαξι.
Και να ρωτησω και εγω κατι.Οταν μιλαμε για drift μιλαμε για ελεγχο κοντα ή και περα απο το οριο.Οποτε υπαρχει η πιθανοτητα της ζημιας απο ενα "μπαμ".Το 46 δεν ειναι αυτο ακριβως που λεμε φτηνο αμαξι στην επισκευη.Επισης ειναι σιγουρο οτι με τετοια χρηση θα αρχισει να βγαζει ψιλο-χοντρο βλαβες,πρεπει να υπολογιστουν και αυτες στο κοστος συντηρησης ενος τετοιου αυτοκινητου με τετοια χρηση.

lukebmw
16-07-10, 17:49
ναι φιλε στροφιμιος εννοειται πως δεν ειχα στο μυαλο μου 4η στο κιβωτιο και να το γυρναω!!!! που προφανωσ και με 4η εχεις μαζεψει και τρελα χιλιομετρα στο κοντερ.Φανταζομουν κατι πιο ηπιο με δευτερα σε καταλληλο οδοστρωμα... αυτο ηθελα να μαθω :smokin:

giannis 116
16-07-10, 19:23
οι τιμες οντως ειναι χώμα... για ελεγχο κατα βορεια προαστεια που προτεινεται να το παω??
και ας μου πει οποιος ξερει ποσο ευκολα η δυσκολα γυρναει,απο προσωπικη σας πειρα πάντα.Επιμένω γιατι μου ειπαν οτι θελει φόρα για να το γυρισεις και τα 150 αλογα ειναι λίγα.

Εχεις πμ για συνεργειο

strofimios
16-07-10, 20:08
ναι φιλε στροφιμιος εννοειται πως δεν ειχα στο μυαλο μου 4η στο κιβωτιο και να το γυρναω!!!! που προφανωσ και με 4η εχεις μαζεψει και τρελα χιλιομετρα στο κοντερ.Φανταζομουν κατι πιο ηπιο με δευτερα σε καταλληλο οδοστρωμα... αυτο ηθελα να μαθω :smokin:
Εαν βρεις το καταλληλο οδοστρωμα σιγουρα γυρναει,για πλακα.Αρκει να μην εχεις βαλει 335-25-19 λαστιχο "για να δειχνει τερας" οπως μου ειπε ιδιοκτητης 316 Ε-36 με 19αρες.

nik200
17-07-10, 09:39
Μα σιγουρα θελει φορα κλπ.Δηλαδη τι περιμενεις οπως πηγαινεις μεσα σε μια στροφη 4ης ας πουμε να πατησεις το γκαζι και να τη βγαλεις ολη διπλωμενος;Στο drift εκμεταλευεσαι τους νομους της φυσικης,δουλευεις με την αδρανεια του αυτοκινητου στην αρχη και μετα αφου εχεις αρχισει να γλυστρας εφαρμοζεις τη δυναμη.Βεβαια οσο πιο καλη η ασφαλτος τοσο πιο δυσκολο ειναι με αδυναμο αμαξι.
Και να ρωτησω και εγω κατι.Οταν μιλαμε για drift μιλαμε για ελεγχο κοντα ή και περα απο το οριο.Οποτε υπαρχει η πιθανοτητα της ζημιας απο ενα "μπαμ".Το 46 δεν ειναι αυτο ακριβως που λεμε φτηνο αμαξι στην επισκευη.Επισης ειναι σιγουρο οτι με τετοια χρηση θα αρχισει να βγαζει ψιλο-χοντρο βλαβες,πρεπει να υπολογιστουν και αυτες στο κοστος συντηρησης ενος τετοιου αυτοκινητου με τετοια χρηση.

αυτο που δεν εχουν καταλαβει οι πιο πολλοι ειναι οτι στο drift το πιο δυσκολο ειναι να σπασεις την προσφυση χωρις ομως να χρησιμοποιεις την δυναμη αλλα την φορα!!!.....και φυσικα ειναι μετα το οριο καθως υπερβαλεις στα χιλιομετρα στην εισοδο πχ. μιας στροφης...δηλαδη στο drift ενα πολιτικο αμαξι εχει αρχισει και φευγει σχεδον με τα τεσσερα..για να αρχισει να υπερστρεφει θεαματικα.....αυτο το σπασιμο και το πιασιμο μετα του αναποδου απο τον οδηγο ειναι ολη η ιστορια....οι πιο πολλοι ειτε κανουν συμπλεξια ειτε τραβανε χειροφρενο για να επιτυχουν τα παραπανω....γιατι αν χρησιμοποιησουν μονο το γκαζι...χανουν μεγαλο μερος της δυναμης του μοτερ...και οι περισσοτεροι δεν εχουν την απολυτη δυναμη για να το κανουν αυτο...

θα επιμεινω σε κατι....στησιμο, στησιμο και στησιμο....μονο ετσι θα χεις το κεφαλι σου ησυχο οτι το αμαξι δεν θα συμπεριφερθει οπως να ναι στο ενδεχομενο λαθος του οδηγου...και συνεχιζω...ποτε δεν φταιει το αμαξι αν ειναι καλοστημενο....

οι φθορες παντα ειναι μεσα στο προγραμμα....τα αναλωσιμα περα φυσικα απο τα λαστιχα ειναι....αναρτησεις, ψαλιδια, σασμαν, διαφορικο, μοτερ κτλ κτλ....και φυσικα για 46αρι ολα αυτα ειναι πανακριβα...

super duper
17-07-10, 12:32
το drift είναι θεμα ταυτοχρονα οδηγου - αυτοκινητου. Αν θελεις απλα να παιζεις χωρις να εινια το κυριο αμαξι σου μπορεις να ευχαριστηθεις αγοράζοντας καποιο παλιοτερο. το 320 θεωρώ ότι θα σε καλυψει πλήρως εφόσον εχεις και τις αναλογες ικανότητες.φιλικα