PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ42 compressor


kloukakis
13-04-10, 02:03
Η Loukakis Engineering μετά την τοποθέτηση Quaife διαφορικού σε Ε36(Μ42), ετοιμάζει το νέο μεγάλο της project! Πρόκειται για εγκατάσταση ενός Eaton M62 supercharger στο εν λόγο μοτόρι!

Ο compressor αγοράστηκε και περιμένει την θέση του! Πρόκειται για τον κομπρέσορα που χρησιμοποιείται στο γνωστό κιτ της downing Atlanta με την διαφορά ότι η εισαγωγή του είναι τροποποιημένη για Mercedes(συγνώμη αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα…)!

Θέλω να πιστεύω πως χέρι κάτω από το καπό θα βάλω μόνο εγώ! Οι λόγοι είναι οι εξής:
1) Έχω απίστευτη όρεξη και πείσμα
2) Δεν έχω απίστευτα χρήματα
3) Ο μηχανικός μου θα βοηθήσει σε ότι τον χρειαστώ
4) Έχω καλούς καθηγητές στο πολυτεχνείο
Και το κυριότερο??? Έχω εσάς!!!! Με όλα αυτά τα όπλα λοιπόν θέλω την βοήθειά σας προκειμένου να γίνει αυτό το project και να γίνει και αξιόπιστα!

Αύριο πρωί πάω να βρω τους καθηγητές μου, οι οποίοι μου είχαν υποσχεθεί πως θα βοηθήσουν σε ότι βάλω στο μυαλό μου, για να δούμε…. Να σημειώσω ότι το ίδρυμα(ο πιο κατάλληλος χαρακτηρισμός) διαθέτει τόρνους, φρέζες, CNC, πλάσμα, οξυγόνα, ++++++!


Και κάνω λοιπόν την πρώτη βασική ερώτηση που αφορά την βάση του κομπρέσορα.

Κατά 90% μπορώ να κρατήσω την ήδη υπάρχουσα εισαγωγή αέρα της BMW μαζί με την πεταλούδα της και να βάλω τον κομπρέσορα δίπλα της. Να κατευθυνθώ εκεί ή να φτιάξω καινούργια βάση πάνω στο μπλοκ του κινητήρα , όπως η d/a με την διαφορά ότι θα μπει intercooler, μαζί με νέα μεγαλύτερη πεταλούδα?

2) intercooler οπωσδήποτε ακόμα(!) και με 0.5 πίεση?

3) Να προσπαθήσω να κάνω όσο το δυνατό πιο μικρές σε μήκος σωληνώσεις? Αν βάλω τον κομπρέσορα με νέα βάση πάνω στο μπλοκ θα έχω και μικρότερες απώλειες πίεσης ή δεν χάνω τίποτα, στον θέμα αυτό, κρατώντας την υπάρχουσα εισαγωγή?

Καλή αρχή λοιπόν!!!!

BMW Power
13-04-10, 09:57
Καλή αρχή και καλή επιτυχία στο εγχείρημα!!!

kloukakis
13-04-10, 16:34
Ευχαριστώ POWER!

Λοιπόν για λόγους βάρους(όχι τίποτα σπουδαίο) και απόδοσης(?), η αρχική μου ιδέα στην οποία θα προσπαθήσω να επιμείνω είναι να βάλω τον κομπρεσορα στην θέση της εισαγωγής πάνω αριστερά από το δυναμό. Να περάσω ιντερκούλερ μπροστά από το ψυγείο και να βγω από την άλλη, απ όπου θα πάω στην πεταλούδα ή οποία με την σειρά της θα είναι πάνω στην νέα εισαγωγή ή οποία θα είναι πάνω στο μπλοκ!!!

Για βάση κομπρέσορα και νέα εισαγωγή θα βοηθηθώ από τους καθηγητές μου, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν με εργαλειομηχανές και γνώση….
Fairytale ποια είναι τα σχόλιά σου? Πως το κόβεις?(Μόνο θετικά σχόλια)

Fairytale
13-04-10, 16:40
Δες ένα κομπρεσσοράτο MB για να δεις που μπορείς να βάλεις το κάθε τι, χώρος υπάρχει.
Θες να σχολιάσω αυτό που σκέφτηκες; ...δεν μου αρέσουν τα πολύπλοκα πράγματα και εσύ πας για πολύ σωλήνωση.
C U out there

kloukakis
13-04-10, 16:49
Μου είναι πολύ ποιό εύκολα να τον κοτσάρω πάνω στη πεταλούδα μου όπως είναι, απ το να κόβω και να ράβω. Πως αλλιώς όμως θα μπει intercooler? Πρέπει να πάει σωλήνα μπροστά απο το ψυγείο υποχρεωτικά, έτσι δεν είναι? Σκέψου μια σωλήνα που θα φεύγει απο το δυναμό θα περνάει το ψυγείο απο μπροστά και θα γυρνάει στο μοτέρ στο ύψος του ιμάντα.....

Να προσπαθήσω να απογύγω του στοβηλισμούς του αέρα στη εισαγωγή?
Να βάλω ξεχωριστή τροχαλία για τον κομπρεσορα ή να επικτείνω την υπάρχουσα?

Dimzan
13-04-10, 16:55
intercooler οπωσδηποτε! εισαι και στο πολυτεχνειο αρα ξερεις λιγο θερμοδυναμικη!

kloukakis
13-04-10, 20:27
intercooler οπωσδηποτε! εισαι και στο πολυτεχνειο αρα ξερεις λιγο θερμοδυναμικη!

Δεν την έχω περάσει, ακόμα την χρωστώ και ας την έχω διαβάσει:deal:! Μερικά βασικά όμως πράγματα τα γνωρίζω....

Άρα συμφωνείς μαζί μου πως η δουλειά θα πρέπει να γίνει όπως την φαντάζομαι....σωστά? Οι λοιποί?

kloukakis
13-04-10, 21:32
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου απαντήσετε σε όσα από τα παρακάτω ερωτήματα γνωρίζετε?

1) Αξίζει να φτιάξω μια νέα πολλαπλή εισαγωγής? Θα κερδίσω κάτι ή είναι πεταμένος χρόνος? Σκέφτομαι πως η υπάρχουσα εισαγωγή θα καθυστερεί την πίεση (λόγω του φουσκώματός της) να περάσει μέσα από το μπλοκ. Ισχύει? Αν φτιάξω και νέα εισαγωγή θα μπορώ να βάλω και μεγαλύτερη πεταλούδα....

2) Μέχρι πόση πίεση ανεβάζει ο συγκεκριμένος κομπρέσορας?

3) Θέλουμε να πετύχουμε πίεση ή ταχύτητα αέρα στο σημείο που ο αέρας μπαίνει στο μπλοκ? Ή γενικότερα παροχή ανεξαρτήτως των παραπάνω?

4) Λευτέρη, μπορείς να μου πεις πως δουλεύει η bypass που έχεις βάλει? Αν έχω καταλάβει δεν δουλεύει ούτε με ντίζα, αλλά ούτε και ηλεκτρονικά ή κάνω λάθος?

:feedback: :bigthumb:

Dimzan
13-04-10, 21:33
σου ειπα την αποψη μου για το intercooler. Με θερμοκρασιες εισαγωγης στους 30 βαθμους τα ατμοσφαιρικα δεν θες να ξερεις ποσο φτανει στο μισο μπαρ! Τα υπολοιπα γνωστα, πτωση αποδοσης και ακομα χειροτερα προαναφλεξη και μπαμ. :|

Για τα υπολοιπα δεν μπορω να σε κατατοπισω και πολυ μιας και δεν ξερω το μηχανοστασιο του is.

Γενικα ομως βλεπω οτι φτιαχνεις κατι που ελπιζεις να βγει χαμηλο κοστος. Ειδικα αν καταφερεις να κουμπωσεις τον κομπρεσσορα στη μαμα εισαγωγη ;)

Action Man
13-04-10, 21:36
Mπράβο φίλε!
Θα χαρώ να δω το προτζεκτάκι τελειωμένο!
Ανέβασε και φωτογραφίες!

kloukakis
13-04-10, 21:38
Το κόστος είναι σχετικό, την εισαγωγή θα την φτιάξω στη σχολή και θα ζητήσω βοήθεια απο καθηγητές διαφορετικών κλάδων, δεν πιστεύω να ξεφύγω σε κόστος! Τα χρήματα θα φύγουν μετά την εγκατάσταση, σε προγράμματα κτλ! Το θέμα μου είναι αν έχει νόημα, που πιστεύω πως έχει, η κίνηση αυτή.....

Όπως και να χει σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου!:cheers:

kloukakis
16-04-10, 01:09
Λοιπόν σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, για μην γίνουν παρεξηγήσεις και μπερδέματα!

ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να αμφισβητήσει το τεράστιο έργο του Λευτέρη(paganis), καθώς έχει κάνει κάτι που πολύ λίγοι είχαν πιστέψει ότι είναι εφικτό!! Αντιθέτως σχεδόν όλοι τον παρότρυναν να το εγκαταλείψει σαν σχέδιο με ένα σορό αντεπειχηρήματα! Αυτός όμως δεν το έβαλε κάτω, το πάλεψε (όπως όλοι ξέρουμε) πάρα πολύ και τελικά δικαιώθηκε!!! Αυτή για μένα είναι η μεγαλύτερη μαγκιά στο έργο του, ότι το πάλεψε τη στιγμή που όλοι τον κατέκριναν!!!!

Τον Λευτέρη τον γνώρισα πριν από μερικές μόλις μέρες(Μ Τρίτη)! Κάναμε μια βόλτα με το αμάξι μου γνωριστήκαμε και μετά έμαθα ότι έχει και δεύτερο κομπρεσορα για πούλημα!! Γεμάτος χαρά, χωρίς δεύτερη σκέψη τον πήρα την άλλη μέρα να τον αγοράσω!! Πήγα λοιπόν σπίτι του, καβάντζωσα τον eaton και με μεγάλη προθυμία με ξενάγησε στο μηχανοστάσιό του, που καμία υποχρέωση δεν είχε!! Καθίσαμε λοιπόν παρέα και συγκρίναμε τους χώρους, κάναμε κάποιες προβλέψεις!!! ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

Στην αρχή είχα σκοπό να κάνω ότι και αυτός, αλλά τελικά προτίμησα να μην κάνω κόπια το έργο του και να φτιάξω το δικό μου project με τον κομπρεσορα σε άλλη θέση και με άλλη βάση, ενώ θα φτιάξω δικιά μου πολλαπλή εισαγωγής στο μπλοκ του κινητήρα. ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό concept!

Αν το όνειρό μου γίνει πραγματικότητα, όπως του Λευτέρη, η χαρά μου θα είναι απερίγραπτη!!! Αν πάλι όχι και αν χρειαστώ τα σχέδια του Λευτέρη, είμαι διατεθειμένος μέχρι και να του τα αγοράσω! Δεν είναι ///ακάκ@ς που παιδεύτηκε τόσο!!

Αυτά λοιπόν για να ξέρετε και για να μην γίνουν παρεξηγήσεις!

kloukakis
16-04-10, 01:14
Παραθέτω τα πρώτα σχέδια του concept πολύ χοντρά-χοντρά....

Πάντως πρέπει να είμαι σε καλό στάδιο καθώς, έδειξα αυτά που ετοιμάζω σε κάποιον του χώρου, όπου ίσως να πάω και για προγραμματισμό, και μου είπε πως είναι σωστά και σε καλό δρόμο! Πήρα μια μικρή ανακούφιση.... !Παραμένουμε στο παρόν πλάνο!

Μάλλον θα καταλήξω σε 5ο μπεκακι με παράλληλο εγκεφαλάκι, καθώς δεν έχω σκοπό να ανεβάσω τρελές πιέσεις, ώστε να προβώ σε άγραφο και ο προϋπολογισμός να πάει στο διάστημα....

Προς το παρόν αυτά που χρειάζομαι είναι:

Εγκεφαλάκι + 1μπεκ
σωληνώσεις (χωρίς γωνίες)
1αντεπίστροφη βαλβίδα
bypass
indercooler
φίλτρο αέρα(πιθανόν)

Με ένα καλό ψάξιμο στο νετ, μια πρώτη εκτίμηση είναι κανα 500αρι ευρώπουλα + 500 για τον προγραμματισμό.

Επιθυμητό αποτέλεσμα: 200 αξιόπιστα αλογάκια..... Για να δούμε....

ΥΓ: Ένα υπερπελόριο και τιτανομέγιστο ευχαριστώ στον vladis544 για τα εντατικά μαθήματα tunning, αλλά και την γενικότερη συνεισφορά του

kloukakis
16-04-10, 01:44
Αν μπορούσε κάποιος να μου βρει τις διαστάσεις της εισαγωγής αέρα, πάνω στο μπλοκ του κινητήρα, θα ήταν σπουδαία βοήθεια, καθώς το να βγει η εισαγωγή στο συγκεκριμένο σημείο είναι ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο και χρονοβόρο:banghead:!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:)!!

kloukakis
16-04-10, 14:28
Αν μπορούσε κάποιος να μου βρει τις διαστάσεις της εισαγωγής αέρα, πάνω στο μπλοκ του κινητήρα, θα ήταν σπουδαία βοήθεια, καθώς το να βγει η εισαγωγή στο συγκεκριμένο σημείο είναι ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο και χρονοβόρο:banghead:!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:)!!

Τελικά ,μπορώ απλά να αγωράσω μια φλαντζα και να την μετρήσω.......

M8CSI
19-04-10, 22:05
ο κομπρεσορας δεν ειναι λυση θα σου φαει τον στροφαλο και μπιελες γρηγορα.

paganis
19-04-10, 22:45
Τελικά ,μπορώ απλά να αγωράσω μια φλαντζα και να την μετρήσω.......

ηθελα να στο πω...αλλα με προλαβες!!
την γνωμη μου για το προτζεκτ,,,την ξερεις, αλλωστε για αυτο και το επιχειρησα...και ειμαι κοντα στο τελος...εσυ βεβαια θελεις να προσθεσεις καποια πραγματα(πολλαπλη εισαγωγης , 5ο μπεκ, παραλληλο κτλ).....ελπιζω να εχεις την υπομονη να το φερεις σε τελος!! απο τα δυο αυτα προτζεκτ....εχουμε να προσφερουμε ...αλλα και να μαθουμε κυριως...

kloukakis
20-04-10, 12:13
ο κομπρεσορας δεν ειναι λυση θα σου φαει τον στροφαλο και μπιελες γρηγορα.

Μετατροπή δεν θέλω καθώς δεν θα μπορώ να την συντηρήσω ούτε από τέλη-ασφάλειες, ούτε από βενζίνες! Επιπλέον θέλω να κρατήσω το αυτοκίνητο στο βάρος που είναι.
Άσε που δεν θα μπορώ καν να το δικαιολογήσω στην εφορία καθώς είμαι φοιτητής χωρίς δουλειά, οπότε τεκμήρια.... :screwy:

Αδήλωτος ούτε για αστείο καθώς το τουτου δίνει στόχο και με σταματάνε συχνά, δεν θα αντέξω να μου το πάρουνε:wub:

Τώρα τις φθορές θα τις δούμε στο μέλλον, τι θα βγάλει και πόσο αξιόπιστο θα είναι! Πάντως κάποια στιγμή θα γίνει ένα καλό φρεσκάρισμα

Ελπίζω να πάρω κανένα άτι "φοιτητικά":icon_kidr

nik200
27-04-10, 13:10
εγω δεν προλαβα να στα πω...οποτε αρχιζω τωρα...

1) οτι και αν κανεις μην ξεπερασεις 0.4-0.5 bar με μαμα σωθικα....
2) ενα ιντερκουλερ μικρων διαστασεων....απο group vag 1.8T οπως στο Α3 μου (και δεν ειναι ιεροσυλια.....να σε προλαβω) πιστευω οτι ειναι υπεραρκετο.....δεν βρισκω δηλαδη το λογο να φτιαξεις ενα οταν αυτα μεταχειρα τα πετανε....
3) επισης κατι που δεν ανεφερες...το αμαξι μετα χρειαζεται εξατμιση...οπωςδηποτε.....
4) πιστευω οτι αν αντιγραψεις το τροπο που εχει τοποθετηθει απο την mercedes θα χεις το κεφαλι σου υσηχο.....επειδη ρωτας που και πως να τον βαλεις....οι πατεντες ναι μεν δουλευουν αλλα για παν ενδεχομενο δοκιμασε την ενδεδειγμενη λυση

το εγχειρημα που ανελαβες δεν ειναι ευκολο...cross fingers και παμε για τα ζορικα τωρα....

kloukakis
29-04-10, 00:34
Λοιπόν αύριο θα πάω να δω αντιδράσεις από τους υπεύθυνους στο εργαστήριο σχετικά με τα πρόχειρα σχέδια που τους έδειξα….. Αγωνία λοιπόν….

Αν πάρω το πράσινο φως και από τον καθηγητή θα έχω δύο βδομάδες για να παρουσιάσω μια πιο λεπτομερή δουλειά! Μετά αρχίζουν τα κοψίματα!! Όλα παίζουν σε λεπτές γραμμές καθώς ο καθηγητής του αντίστοιχου μαθήματος είναι λίγο περίεργος και δεν θα μου πει οκ τόσο εύκολα, και πάλι όμως κάπως θα την βρω την άκρη….

Το σχέδιο έχει αλλάξει πολλές μορφές, αλλά μάλλον στην αρχική θα καταλήξει!
Αυτό που αλλάζει είναι το θέμα της παροχής καυσίμου καθώς καταλήγω, απ ότι φαίνεται, στην λύση των 4 μεγαλύτερων μπεκ και σε προγραμματισμό στην Αθήνα. Μάλλον είναι το πιο σωστό….:boink:

Δυστυχώς μου έχουν πέσει πολλά θέματα ταυτόχρονα και δυσκολεύομαι να προχωρήσω…. Δεν ξέρω ποιο απ όλα να πρωτοπιάσω και οι μέρες περνούν! Έχω 2 μήνες να τελειώσω το project και μέσα σε αυτούς έχω και τα υπόλοιπα…… ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ:banghead:

εγω δεν προλαβα να στα πω...οποτε αρχιζω τωρα...

1) οτι και αν κανεις μην ξεπερασεις 0.4-0.5 bar με μαμα σωθικα....
2) ενα ιντερκουλερ μικρων διαστασεων....απο group vag 1.8T οπως στο Α3 μου (και δεν ειναι ιεροσυλια.....να σε προλαβω) πιστευω οτι ειναι υπεραρκετο.....δεν βρισκω δηλαδη το λογο να φτιαξεις ενα οταν αυτα μεταχειρα τα πετανε....
3) επισης κατι που δεν ανεφερες...το αμαξι μετα χρειαζεται εξατμιση...οπωςδηποτε.....
4) πιστευω οτι αν αντιγραψεις το τροπο που εχει τοποθετηθει απο την mercedes θα χεις το κεφαλι σου υσηχο.....επειδη ρωτας που και πως να τον βαλεις....οι πατεντες ναι μεν δουλευουν αλλα για παν ενδεχομενο δοκιμασε την ενδεδειγμενη λυση

το εγχειρημα που ανελαβες δεν ειναι ευκολο...cross fingers και παμε για τα ζορικα τωρα....

1)για 0,5 στοχεύω
2) μεταχείρα θα πέσει…. Εννοείται!
3) φοράω μεσαίο και τελικό, προς το παρών καλά είναι
4) Δεν πιστεύω να βοηθήσει ιδιαίτερα, όσο περίεργο και αν ακούγεται, αλλά θα ρίξω μια ματιά….

Ερώτηση: Έχουμε κάποιο διάγραμμα πίεσης-θερμοκρασίας? Σε 0.5 πχ τι θερμοκρασία έχει ο αέρας? Ξέρω ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, αλλά περίπου?

Fairytale
29-04-10, 03:18
Καλλιτέχνη, σε πιάνω αδιάβαστο νομίζω. Μελέτα αυτά τα 2 post από εδώ και κάτω (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=369725#post369725). Τα υπόλοιπα στην πορεία...
C U out there

kloukakis
29-04-10, 20:01
Καλλιτέχνη, σε πιάνω αδιάβαστο νομίζω. Μελέτα αυτά τα 2 post από εδώ και κάτω (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=369725#post369725). Τα υπόλοιπα στην πορεία...
C U out there


Νομίζεις.....!
Απλά είμαι κακοδιαβασμένος! Το έχω διαβάσει, 2 φορές μάλιστα, απλά είχα ξεχάσει το τελευταίο διάγραμμα Τ:D.....

Για το bypass απο το μίνι το θυμόμουν, απλώς μου ερέσει και το τσουφ, γι αυτό ρωτάω να μαθω...... Μπορώ δεν μπορώ? χανω, κερδίζω? κτλ.
Μου είπαν για διπλού εμβόλου, που κάνει τσουφ και ανακυκλώνει μετά, αλλά είναι καλύτερο?

Fairytale
29-04-10, 20:16
Το καταλαβαίνεις ότι ασχολείσαι με λεπτομέρειες (γιαυτό το χρονικό σημείο του project) έτσι;
Δεν μπορώ να σου ποσοτικοποιήσω τυχόν κέρδη από αυτό που λες γιατι πολύ απλά δεν έχω δει/ακούσει τέτοια υλοποίηση που σκέφτηκες. Μπορείς να στείλες e-mail στην Magnuson ή στην ΕΑΤΟΝ (εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου).
Να υποθέσω ότι δεν έχεις ουτε και εσύ κλασσική by-pass, αλλά αυτήν της ΜΒ ή και καθόλου;

χαχα το κακοδιαβασμένος έγραψε... θυμήθηκα τα Λυκειακά μου χρονια και τις απίστευτες δικαιολογίες που έβρισκα όταν με θυμόντουσαν οι καθηγητές για εξέταση.
C U out there

kloukakis
01-05-10, 19:31
Η λεπτομέρια κάνει τον πρωταθλητή χαχαχα.

Οκ είναι λεπτομέρια, το ξέρω, αλλά είναι απο τα λίγα θέματα που δεν έχω καταλήξει ακόμα πουθενά!
Θέλω να αρχίσω να κάνω πιο λεπτομερή σχέδια και δεν μπορώ, γιατι δεν ξέρω τι θέλω να πετύχω.....

Κάποιος μου είπε οτι το κύκλωμα του bypass μπορώ να το παρεμβάλω καταξύ εισόδου και εξόδου του κομπρεσσορα, δλδ τον αέρα που βγάζει ο κομπρεσσορας απο την έξοδό του, να τον ξαναστέλνει στην εισαγωγή του, όταν είναι ανοιχτή η bypass....

kloukakis
30-05-10, 23:46
Λοιπόν σιγά σιγά θα πάρει μπρος το πρόντζεκτ!!
Λόγο εξετάσεων και καθυστέρησης από τους καθηγητές μου, καθυστέρησε το πράγμα!

Ωστόσο μάλλον θα γίνουν άμεσα τα τελικά σχέδια και θα αρχίσουν οι μόντες. Έρχεται όμως εξεταστική και υπάρχει περίπτωση ν ατο τελειώσω μετά το καλοκαίρι!! Δεν πειράζει οι δρόμοι γλιστάνε με τις ζεστες, δεν έχουμε ανάγκη τους σουπερτσαρντζερς...... χαχααχ

Πάνω που είχα τελειώσει και είπα εδώ είμαστε ανακάλυψα τα air to water intercoolers! Στην παρακάτω φώτο θα δείτε τι είναι όσοι δεν ξέρετε! Είναι ένας τρόπος ψύξης του θερμού αέρα μέσο νερού!

Τα +:
-γλυτώνω σωληνώσεις καθώς από την μια μπαίνει η έξοδος του κομπρέσσορα και από την άλλη η πολλαπλή εισαγωγής
-καλύτερη ψύξη του αέρα
-Δεν έχει απώλειες πίεσης όπως το κλασσικό ιντερκούλερ, είναι τις τάξης των 0,2psi στα 15psi

Τα -:
Δεν έχω βρει κάτι

Το κόστος το υπολογίζω να μην ξεπερνάει τα 300Ε, μαζί με το ψυγείο του και μια ηλεκτρική τρομπίτσα που ανακυκλώνει το νερό. Όσο θα πήγαινε ένα κλασσικό ιντερκούλερ με τις σωληνώσεις του:

Θα ήθελα την άποψη σας

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LIQUID-INTERCOOLER-ASSEMBLY-AIR-WATER-/310223349886?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item483ac0a87e

fz21
30-05-10, 23:57
Λοιπόν σιγά σιγά θα πάρει μπρος το πρόντζεκτ!!
Λόγο εξετάσεων και καθυστέρησης από τους καθηγητές μου, καθυστέρησε το πράγμα!

Ωστόσο μάλλον θα γίνουν άμεσα τα τελικά σχέδια και θα αρχίσουν οι μόντες. Έρχεται όμως εξεταστική και υπάρχει περίπτωση ν ατο τελειώσω μετά το καλοκαίρι!! Δεν πειράζει οι δρόμοι γλιστάνε με τις ζεστες, δεν έχουμε ανάγκη τους σουπερτσαρντζερς...... χαχααχ

Πάνω που είχα τελειώσει και είπα εδώ είμαστε ανακάλυψα τα air to water intercoolers! Στην παρακάτω φώτο θα δείτε τι είναι όσοι δεν ξέρετε! Είναι ένας τρόπος ψύξης του θερμού αέρα μέσο νερού!

Τα +:
-γλυτώνω σωληνώσεις καθώς από την μια μπαίνει η έξοδος του κομπρέσσορα και από την άλλη η πολλαπλή εισαγωγής
-καλύτερη ψύξη του αέρα
-Δεν έχει απώλειες πίεσης όπως το κλασσικό ιντερκούλερ, είναι τις τάξης των 0,2psi στα 15psi

Τα -:
Δεν έχω βρει κάτι

Το κόστος το υπολογίζω να μην ξεπερνάει τα 300Ε, μαζί με το ψυγείο του και μια ηλεκτρική τρομπίτσα που ανακυκλώνει το νερό. Όσο θα πήγαινε ένα κλασσικό ιντερκούλερ με τις σωληνώσεις του:

Θα ήθελα την άποψη σας

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LIQUID-INTERCOOLER-ASSEMBLY-AIR-WATER-/310223349886?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item483ac0a87e

θα μπορουσες να βαλεις ενα ιντερκουλερ απο 318 tds ή 525 tds που πανε γυρω στο 60αρι και μαζι με σωληνωσεις θα ησουν πολυ πολυ πιο κατω απο τα 300 που λες και θα σε υπερκαλυπτει κιολας....

kloukakis
31-05-10, 00:18
Και πάλι ρε συ οι λαστιχένιες σωληνώσεις μαζί με ένα ιντερκούλερ και σφικτήρες και γωνίες δεν θα πάνε κανένα 200άρι? Για 100Ε δεν θα το τσιγκουνευτώ. Μια φορά θα τα βάλω αυτά, σκέψου όμως πόσο πιο γρήγορα θα σηκώνει πίεση.... θα είναι κομπρεσσορας-ιντερκούλερ-πολλαπλή σχεδόν (αν όχι εντελώς) κολλημένα μεταξύ τους! Συν καλύτερη ψύξη από το νερό

fz21
31-05-10, 00:33
Και πάλι ρε συ οι λαστιχένιες σωληνώσεις μαζί με ένα ιντερκούλερ και σφικτήρες και γωνίες δεν θα πάνε κανένα 200άρι? Για 100Ε δεν θα το τσιγκουνευτώ. Μια φορά θα τα βάλω αυτά, σκέψου όμως πόσο πιο γρήγορα θα σηκώνει πίεση.... θα είναι κομπρεσσορας-ιντερκούλερ-πολλαπλή σχεδόν (αν όχι εντελώς) κολλημένα μεταξύ τους! Συν καλύτερη ψύξη από το νερό

200αρι δεν πιστευω πως θα πανε!
τωρα για αυτο που σκεφτεσαι καλο ακουγεται αλλα δεν το εχω δει αλλου να το χρησιμοποιουν,ειναι καινουριο σαν φαση ή υπαρχει απο παλια
γιατι αν υπαρχει απο παλια και δεν το χρησιμοποιουν κατι παιζει....ψαξτο καλα πριν παραγγειλεις παντως.......

kloukakis
31-05-10, 00:49
Πρέπει να είναι καινούργια πατέντα απ ότι μου είπαν, ο μηχανικός μου το πρότεινε. Το χρησιμοποιούν σε ντράγκστερ και αγώνες γενικά, μερικές φορές παρεμβάλουν ένα δοχείο με παγάκια για να παγώνει κυριολεκτικά τον αέρα.... δεν θα παίξω σε τρελές πιέσεις και θερμοκρασίες, αλλά το κόστος του δεν είναι απαγορευτικό και τα ωφέλει όπως δείχνει πολλά.....

Γνωρίζει κανένας τίποτα επί του θέματος?

fz21
31-05-10, 00:54
Πρέπει να είναι καινούργια πατέντα απ ότι μου είπαν, ο μηχανικός μου το πρότεινε. Το χρησιμοποιούν σε γκάγκστερ και αγώνες γενικά, μερικές φορές παρεμβάλουν ένα δοχείο με παγάκια για να παγώνει κυριολεκτικά τον αέρα.... δεν θα παίξω σε τρελές πιέσεις και θερμοκρασίες, αλλά το κόστος του δεν είναι απαγορευτικό και τα ωφέλει όπως δείχνει πολλά.....

Γνωρίζει κανένας τίποτα επί του θέματος?

αυτο με τα παγακια με παει προς charge cooler μερια που τα βαζουν ιδιαιτερα σε μηχανοστασια που δεν εχουν πολυ αερα οπως π.χ. mr2 αλλα δεν ειναι ολα τοσο κοντα απο οτι θυμαμαι......

kloukakis
31-05-10, 01:08
Κι όμως έφαγα μερικές ώρες κάτω από το καπό κοιτώντας το να δω πως θα χωρέσουν και βρήκα τρόπο να τα βάλω στη σειρά χωρίς να παρεμβάλλεται τίποτα μεταξύ τους. Το κόστος μπορεί να είναι και αρκετά πιο κάτω απο 300 ευρώ, ανάλογα πόσο θα βρώ ένα ψυγείο νερού και μια τρομπίτσα ηλεκτρική. Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.

kloukakis
31-05-10, 20:44
.................. Είναι ένας τρόπος ψύξης του θερμού αέρα μέσο νερού!

Τα +:
-γλυτώνω σωληνώσεις καθώς από την μια μπαίνει η έξοδος του κομπρέσσορα και από την άλλη η πολλαπλή εισαγωγής
-καλύτερη ψύξη του αέρα
-Δεν έχει απώλειες πίεσης όπως το κλασσικό ιντερκούλερ, είναι τις τάξης των 0,2psi στα 15psi

Τα -:
Δεν έχω βρει κάτι

Το κόστος το υπολογίζω να μην ξεπερνάει τα 300Ε, μαζί με το ψυγείο του και μια ηλεκτρική τρομπίτσα που ανακυκλώνει το νερό. Όσο θα πήγαινε ένα κλασσικό ιντερκούλερ με τις σωληνώσεις του:

Θα ήθελα την άποψη σας

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LIQUID-INTERCOOLER-ASSEMBLY-AIR-WATER-/310223349886?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item483ac0a87e

:feedback:

Nick_compact
31-05-10, 22:03
Αν σκοπεύεις να το παρεμβάλεις ανάμεσα στον κομπρέσορα και την custom πολλαπλή εισαγωγής, αυτό στο ebay δεν σου κάνει. Κατά 99% πας για custom δυστυχώς! (από θέμα κόστους) Έχει μειονέκτημα το water to air, ότι αν σου κάνει διαρροή και περάσει νερό μέσα στο μοτέρ και δεν το πάρεις χαμπάρι θα γίνει μπαμ! Επίσης, ότι δεν ρίχνει την θερμοκρασία εισαγωγής οσο ένα front mount air to air, αλλά έχει πιο σταθερή απόδοση. Οι ηλεκτρικές αντλιούλες δεν είναι και φτηνές πάντως.

valantis544
31-05-10, 22:16
Αν σκοπεύεις να το παρεμβάλεις ανάμεσα στον κομπρέσορα και την custom πολλαπλή εισαγωγής, αυτό στο ebay δεν σου κάνει. Κατά 99% πας για custom δυστυχώς! (από θέμα κόστους) Έχει μειονέκτημα το water to air, ότι αν σου κάνει διαρροή και περάσει νερό μέσα στο μοτέρ και δεν το πάρεις χαμπάρι θα γίνει μπαμ! Επίσης, ότι δεν ρίχνει την θερμοκρασία εισαγωγής οσο ένα front mount air to air, αλλά έχει πιο σταθερή απόδοση. Οι ηλεκτρικές αντλιούλες δεν είναι και φτηνές πάντως.

Σωστότατος θα έλεγα!

kloukakis
31-05-10, 23:32
Αν σκοπεύεις να το παρεμβάλεις ανάμεσα στον κομπρέσορα και την custom πολλαπλή εισαγωγής, αυτό στο ebay δεν σου κάνει. Κατά 99% πας για custom δυστυχώς! (από θέμα κόστους) Έχει μειονέκτημα το water to air, ότι αν σου κάνει διαρροή και περάσει νερό μέσα στο μοτέρ και δεν το πάρεις χαμπάρι θα γίνει μπαμ! Επίσης, ότι δεν ρίχνει την θερμοκρασία εισαγωγής οσο ένα front mount air to air, αλλά έχει πιο σταθερή απόδοση. Οι ηλεκτρικές αντλιούλες δεν είναι και φτηνές πάντως.

Χμμμ, όντως αυτό με το μοτερ και το νερο δεν το είχα σκεφτεί. Πάντως έχω βρει τρόπο να το παρεμβάλω μεταξύ κομπρεσορα και πολλαπλης(custom). Θα έμπαινε και ένα ψυγείο νερου μποροστά που θα το χτυπάει κατευθείαν ο αέρας. ετσι όπως ήθελα να το κάνω θα ήταν σε σειρά κομπρεσορας-ιντερκούλερ-πολλαπλή χωρίς τίποτα άλλο μεταξύ τους. Αρα θα είχα την ελάχιστη καθυστέριση στην πίεση.

Αυτό που με προβλημάτιζε είναι αν ψύχει καλύτερα ή όχι απο το air to air.....
Αυτό με την διαρροή νερού, αν είναι μικρή η διαρροή πάλι μπαμ? Και πόσο εύκολο είναι να γίνει? Τι έχει ακουστεί

Nick_compact
31-05-10, 23:46
Eντάξει αν είναι μιρκή η διαροή, δεν θα γίνει μπαμ, το θέμα είναι να το καταλάβεις. Πως; Με δοχείο διαστολής, όπου θα ελέγχεις την στάθμη περιοδικά,και εφόσον μιλάμε για ένα κλειστό κύκλωμα, οποιαδήποτε απώλεια θα πρέπει να την προσέχεις. Το front mount είναι η καλύτερη λύση... αλλά όχι στην περίπτωση σου που θα δουλέψεις μικρή πίεση. Το πολύ θετικό του water του air είναι αυτό που λες, η ελάχιστη πτώση πίεσης λόγω μηδενικών σηληνώσεων. Από την άλλη, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην έχεις καθόλου χώρο να παρεμβάλεις τέτοιο σύστημα ανάμεσα σε πολλαπλή εισαγωγής και κομπρέσορα, με την 16V κεφαλή του Μ42. Στα κιτ της DA ας πούμε δεν χωράει.
Όταν λέμε να το παρεμβάλεις, δεν εννούμε μάλλον το ίδιο. Εγώ εννοώ να γίνει σαντουιτς ανάμεσα σε πολλαπλή και Μ62, όπως είναι το καλύτερο. Φυσικά υπάρχει και η πιο τραβηγμένη λύση, να το ενσωματώσεις στην πολλαπλή εισαγωγής όπως είναι τα κιτ της ESS. Το ενδεχόμενο βρεις μια πολλαπλή εισαγωγής DA το έχεις σκεφτεί; Θα σε γλιτώσει από μεγάλο μπελά, γιατί η πολλαπλή εισαγωγής είναι πολύ μεγάλος μπελάς...
Για να το συνεχίσουμε, αφού δεν σκοπεύεις να σηκώσεις σοβαρή πίεση, μπορείς να το αφήσεις χωρίς intercooler και να βάλεις ένα κιτ ψεκασμού μεθανόλης-νερού, το οποίο θα λειτουργεί σε όποιες συνθήκες θέλεις εσύ. (πχ μόλις η θερμοκρασία εισαγωγής υπερβεί ένα όριο, μολις οι στροφές ξεπεράσουν ένα όριο, ή όταν το θέλεις εσύ, από μέσα) Είναι πολύ γνωστή λύση για μείωση της θερμοκρασίας εισαγωγής, απλά δεν είναι για κάθε μέρα γιατί το μείγμα είναι έντονα διαβρωτικό.

kloukakis
01-06-10, 23:04
Nick σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύ χρήσιμες συμβουλες σου.

Θα φτιάξω έγω πολλαπλή, ιντερκούλερ θέλω να βάλω οπωσδίποτε γιατι δεν θέλω πυράκια και 100αρες βενζίνες. Όταν λέω παρεμβάλω εννοώ αυτό που εννοείς, υπάρχει χώρος, έχω βρει τρόπο και δεν είναι καθόλου δύσκολος, επιτρέποντάς μου να φτιάξω μάλιστα και μια σχετικά απλή πολλαπλή.

Το κόστος είναι απ οτι φαίνεται και μικρότερο απο το air to air, καθώς ψυγείο νερου μπορώ να βρω εύκολα. Το θέμα είναι αν είναι το καλύτερο που μπορώ να κάνω.

Ο ψεκασμός νερού αν είναι όπως τα λες, δεν θα με βολέψει καθώς το αυτοκίνητο το χρησημοποιώ καθημερινά και αυθόρμητα....

Να το προχωρήσω έτσι?

Nick_compact
01-06-10, 23:16
Φυσικά και να το προχωρήσεις, όπως εσύ θέλεις, ειδικά αν πιστεύεις ότι μπορείς να το καταφέρεις. Εμείς απλώς τη γνώμη μας λέμε :)

kloukakis
01-06-10, 23:45
Μα και εγω την γνώμη σας θέλω, ειδικά σε κάτι που ακούω πρώτη φορά.....

Ελπίζω να είναι η καλύτερη επιλογή το water to air και ελπίζω να σας δείξω τα τελικά 3D σχέδια σύντομα...

Σχετικά με τα μπεκ ο φίλος valadis544 μου προσέφερε δωρεάν(εγω θα του τα πληρώσω οτι και να λέει) τα παρακάτω: 280150422

Μου κάνουν ή να ψάξω άλλα?

Nick_compact
01-06-10, 23:59
371cc@3bar, ότι πρέπει για κομπρεσοράτο 200-220ps.

kloukakis
02-06-10, 03:32
Τέλεια, γεια σου ρε Βαλάντη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kloukakis
02-06-10, 08:06
Παραθέτω κάποια πολύ χοντρικά σχέδια για την βάση του κομπρεσορα και την πολλαπλή εισαγωγής. Κάθε σχόλιο δεκτό και θεμιτό:yippee:

valantis544
02-06-10, 11:34
Τέλεια, γεια σου ρε Βαλάντη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cheers mate.

kloukakis
02-06-10, 11:58
cheers?? χαχααχααχ

kloukakis
02-06-10, 15:11
Λοιπόν πως σας φαίνεται? υπάρχει κάποιο θέμα ή είναι οκ?

Θα πρέπει να φτιαχτεί απο αλουμίνιο?
Τι πάχος θα πρέπει να έχει το αλουμίνιο?

paganis
02-06-10, 15:46
371cc@3bar, ότι πρέπει για κομπρεσοράτο 200-220ps.

πολλα ειναι ....οχι οτι δεν θα δουλεψει..αλλα ο προγραμματιστης θα εχει επιπλεον δουλεια, ωστε να ρυθμισει το ρελαντι!!

Nick_compact
02-06-10, 16:06
πολλα ειναι ....οχι οτι δεν θα δουλεψει..αλλα ο προγραμματιστης θα εχει επιπλεον δουλεια, ωστε να ρυθμισει το ρελαντι!!

Είναι μια χαρά σαν παροχή... Σε αντίστοιχης ιπποδύναμης κομπρεσορ εργοστασιακό (ΜΙΝΙ) με 218ps τα μπεκ είναι 380cc, και τα στάνταρ μπεκ στα Cooper S με τα 170ps είναι 330cc. Αν και εγώ δεν είπα ότι είναι οκ η παροχή με αυτό το κριτήριο, αλλά με υπολογισμό. Το αν είναι δύσκολη η δουλειά του προγραμματιστή, αυτό είναι άλλη υπόθεση :)

kloukakis
02-06-10, 21:41
Λοιπόν πως σας φαίνεται? υπάρχει κάποιο θέμα ή είναι οκ?

Θα πρέπει να φτιαχτεί απο αλουμίνιο?
Τι πάχος θα πρέπει να έχει το αλουμίνιο?

:scratchch

paganis
02-06-10, 22:51
μου αρεσει η βαση....! η πολλαπλη πρεπει να φτιαχτει απο αλουμινιο...περιπου 3-4χιλιοστων..

kloukakis
02-06-10, 23:52
Να σε καλα ρε Λευτέρη, θενκς για όλη την μέχρι τώρα βοήθεια, την άμεση και την έμμεση;)

ΝΑ σε ρωτήσω και κάτι άλλο..... ο αισθητήρας του ABS κουνάει εύκολα? ΚΑι πόσο μέσα μπορεί να παέι (χοντρικά...5-10cm?)

valantis544
02-06-10, 23:54
Δεν ξέρω αν έχει να κάνει, πάντως με τα συγκεκριμένα μπεκ το ρελαντί το είχαμε στρώσει πολύ εύκολα σε 14άρι μοτέρ, με άγραφο εγκέφαλο όμως. Δεν ξέρω τι βαβούρα θα έχει αν γίνει επαναπρογραμματισμός στον εργοστασιακό εγκέφαλο, αλλά σίγουρα είναι εφικτό.

valantis544
02-06-10, 23:55
Να σε καλα ρε Λευτέρη, θενκς για όλη την μέχρι τώρα βοήθεια, την άμεση και την έμμεση;)

ΝΑ σε ρωτήσω και κάτι άλλο..... ο αισθητήρας του ABS κουνάει εύκολα? ΚΑι πόσο μέσα μπορεί να παέι (χοντρικά...5-10cm?)

Μάλλον εννοείς τον μηχανισμό του ABS στον χώρο της μηχανής..

kloukakis
03-06-10, 00:18
Ναι, αυτο εννοώ.... sorry

paganis
03-06-10, 00:57
Μάλλον εννοείς τον μηχανισμό του ABS στον χώρο της μηχανής..

μαξιμουμ χωρις μετατροπες...2 -3 cm...εγω χρειαζομουν 1cm...οπως και μετακινηθηκε προς τα κατω!!

kloukakis
05-06-10, 20:49
Thanks Λευτέρη!

Λοιπόν καλοί μου φίλοι είχαμε κάποιες εξελίξεις με το πρόντζεκτ….
Με την βοήθεια του φίλου Valadis544 ξηλώθηκε η μαμά πολλαπλή να δούμε τι χώρος υπάρχει στην πραγματικότητα! Όποιος σας πει ότι η πολλαπλή βγαίνει εύκολα απλά μην τον πιστέψετε!!! Είναι μεγάλο πακέτο!! 3 ώρες άχαστες και μεγάλη αγωνία αν θα ξαναμπούν όλα στην θέση τους μετά…. πολλλλλλλλλλλλλλλλλλύ ξήλωμα. Θα ανεβάσω φωτος με το κούφιο μηχανοστάσιο να πάρετε μια ιδέα!
Βάζοντας πολλές ιδέες σε μία, κατά 80% κατέληξα σε μια τελική. Είμαι αρκετά αισιόδοξος και μάλλον το αποτέλεσμα θα είναι τέλειο!! Για να δούμε….

Πρώτα όμως θέλω να λύσω το θέμα των μπεκ. Πήγα σήμερα και τα μέτρησα και για καλή μου τύχη τα 371κκ έχουν την ίδια αντίσταση αντίσταση με τα μαμά. Το θέμα είναι πως από το ένα μπεκ λείπει κάτι. Πήγα στην Bosch να το πάρω (έπεσα και σε έναν χαζό εκεί), και έμαθα ότι αυτό που λείπει δεν βγαίνει σε ανταλλακτικό. Σας δείχνω σε Φώτο με την αντίστοιχη σειρά, το μαμά, ένα 371 που λείπει το κομματάκι που λέμε και ένα 371 έτοιμο.

Ρωτάω λοιπόν:
1. Αυτό που λείπει μπορώ να το βρω? Μπορώ να μην το βάλω καθόλου?
2. Στο μαμά μπεκ οι τρύπες είναι κανα πόντο πιο μέσα σε σχέση με τα 371. Τι κάνω για αυτό? Θα πρέπει να κάνω κάτι?
Σας ευχαριστώ και πάλι!!

kloukakis
07-06-10, 20:52
:feedback::feedback:

Nick_compact
07-06-10, 21:36
Δεν μπορείς να μην το βάλεις γιατί δεν θα στεγανοποιήσει, στο κομμάτι που λείπει πατάει το oring!

kloukakis
08-06-10, 00:01
Δεν λέω για το πορτοκαλί, αυτό γίνεται και φτιαχτό λογικά. Λέω για την απόληξή του.

Θέμα στεγανότητας δεν το νομίζω γιατι μπαίνουν πολύ σφυνωτά, απλά μου δημιουργεί μια ανασφάλεια μήπως το ο-ρινκ το πιούν τα πιστόνια....

Οι τρύπες που στα 371 είναι πιο έξω? Δεν έχει να κάνει ε?

bmw316turbo
08-06-10, 08:41
Θέμα στεγανότητας δεν το νομίζω γιατι μπαίνουν πολύ σφυνωτά, απλά μου δημιουργεί μια ανασφάλεια μήπως το ο-ρινκ το πιούν τα πιστόνια....

Εχεις απολυτο δικιο ως προς τουσ φοβους σου αλλα δεν πρεπει να σε ανυσυχει το γεγονος οτι τα ο-ρινγκ θα φυγουν στα πιστονια.Στο προηγουμενο σεταπ ειχα denso μπεκ χωρις στοπ μεταλο απο κατω για τα ο-ρινγκ. Παρολα αυτα δεν υπηρξε ΚΑΜΙΑ ΕΛΕΙΨΗ ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑς ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑς σε συνεχιζομενη χρηση 3 ετων με τσιτα τουρμπισμενο .

valantis544
08-06-10, 10:25
Δεν λέω για το πορτοκαλί, αυτό γίνεται και φτιαχτό λογικά. Λέω για την απόληξή του.

Θέμα στεγανότητας δεν το νομίζω γιατι μπαίνουν πολύ σφυνωτά, απλά μου δημιουργεί μια ανασφάλεια μήπως το ο-ρινκ το πιούν τα πιστόνια....

Οι τρύπες που στα 371 είναι πιο έξω? Δεν έχει να κάνει ε?

Το o-ring και να φύγει πάνω από το μπεκ (που με το που κάτσει δεν ξανακουνάει από κει) ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να πάει στον θάλαμο μέσα, διότι εκεί που εδράζεται αμέσως μετά έχει ένα στένεμα (μια πατούρα) και θα μείνει εκεί. Όταν βγάλαμε τα μπεκ σου το ένα είχε κολήσει στα τοιχώματα κι αν δεν υπήρχε αυτή η πατούρα πολύ απλά θα μπορούσε να είχε πέσει μέσα, όμως αυτό είναι αδύνατον. Μάλλον το έχουνε προβλέψει..

kloukakis
29-11-10, 01:16
Λοιπόν guys, μια και βρήκα λίγο χρόνο μπορώ να ποστάρω κάποιες φώτο απο το τελευταίο λύσιμο που έγινε το καλοκαίρι και σιγα σιγά να λύσουμε κάποια θεματάκια που με απασχολούν.

Θέλω να πω ότι το προντζεκτ γίνεται κυρίως για λόγους ευχαρίστησης και ο σκοπός είναι να βγει κάτι διαφορετικό απο τα συνηθισμένα και όσο γίνετε βελτιστοποιημένο και αξιόπιστο!

Λόγος βιασύνης δεν υπάρχει καθώς ουτε τα χρήματα που χρειάζονται έχω μαζέψει,ούτε υπάρχει και ο απαραίτητος χρόνος. Θέλω εύκολα κανα δίμηνο για να ξεκινήσω να ξυλώνω, αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να έχουν υπολογιστεί και μελετηθεί όλα.

Το πρόντζεκτ βγήκε λίγο στην άκρη γιατι έφτιαχνα απο τον Αύγουστο ένα CarPC με τρελές μόντες, άπειρη δουλειά και πάρα πολύ βοήθεια. Δεν το έχω τελειώσει ακόμα οριστικά αλλά είναι σχεδόν έτοιμο. Ένας από τους λόγους που το έφτιαξα ήταν και η καλή παρέα που θα έκανε με έναν άγραφο εγκέφαλο που σκέφτομαι να βάλω. Ο συνδυασμός αυτός πιστεύω θα λύσει πολλά χέρια και θα βοηθήσει πολύ σε θέματα αξιοπιστίας, επίδοσης και κατανάλωσης.

Επίσης σκέφτομαι να τριτώσει το κακό με κανένα water injection, αλλά αυτό δεν το έχω ψάξει ακόμα αρκετά. Θα θελα σε αυτό λίγη βοηθειούλα...:D

Βασικά θέλω να καταλήξω σε πρώτη φάση στον τρόπο ψύξης του αέρα και στην διαδικασία εκτονωσής του. Αφού έμαθα για τα watercooler το έψαξα λίγο και το προτίμησα απο το air to air για λόγους διαφορετικότητας και επίδοσης- απόκρισης...

Έκατσα λοιπόν με τον γνωστό συνεργό valadis544 και λύσαμε τον χώρο της μηχανής. Πήρα μετρήσεις με παχύμετρα, μέτρα κλπ και έκατσα και ζωγράφισα λίγο προσπαθώντας να σχεδιάσω τα πράγματα με τον πιο εύκολο κατασκευαστικά τρόπο. Όταν τελείωσα πήγα και έδειξα τα σχέδια σε μερικούς να δούμε πόσο υλοποιήσιμο είναι το κονσεπτ. Αφού λοιπόν είπανε τελικά ότι είναι καλή ιδέα αποφάσισα οτι είναι κακή. Δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως αργά ή γρήγορα, όσο καλά στερεωμένο και να ναι, θα γίνει η στραβή και το μοτεράκι μου θα τα πιεί τα νεράκια. Μετά έμαθα για τα water injection και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα πολύ, ίσως και για ένα μοτέρ όπως το Μ42 που έχει υψηλή συμπίεση να είναι ότι πρέπει.

Δείτε λίγο μερικές φωτο απο τον χώρο της μηχανής και απο τα σχέδια που έκανα. Στην ουσία έβαλα το watercooler μέσα στην πολλαπλή ώστε να γλυτώσω τις σωληνώσεις. Στην απόληξή της κουμπώνει ο κομπρέσσορας. Η απόληξη είναι ψιλοτυχαία και η φορά του νερού κάθετη απο αυτή που έχω σχεδιάσει(δλδ είναι απο κάτω προς τα πάνω) .


Τι πιστεύετε οτι είναι καλύτερο?
-Air to air
-water to air
-water injection
-συνδυασμός τους
Εγώ πιστεύω water injection

Σορρυ για το μεγάλο πόστ αλλά είχα να ενημερώσω ΠΟΛΥ καιρο:bigthumb:

kloukakis
26-12-10, 14:40
Λοιπόν απ ότι έμαθα δεν χρειάζεται να μπλέξω με άγραφους και το watrecooler στην περίπτωσή μου μόνο προβλήματα αξιοπιστίας και κόστους θα προκαλέσει. Εφ όσων με τον κομπρέσσορά μου δεν θα έχω προβλήματα με λαγκ θα προβώ στην πιο ορθόδοξη λύση του κλασσικού ιντερκούλερ. Μετά απο καιρό ίσως κοτσάρω και κανένα water injection.

Άρα θα ξεκινήσω φτιάχνοντας την πολλαπλή και τοποθετώντας τον κομπρέσσορα. Το πρώτο αναμένετε αρκετά δύσκολο καθώς απαιτεί τεράστια ακρίβεια και μελέτη για συστολές-διαστολές.

paganis
26-12-10, 15:44
ακριβως κωνσταντινε....περιττος κοπος-εξοδα...ξεκινα με τα βασικα...και ολα τα αλλα στην πορεια! εδω ειμαστε σε οποιαδηποτε απορια...!
ΥΓ...περιμενω τηλ. για το θεματακι που λεγαμε..οταν εχεις νεωτερα επικοινωνησε μαζι μου...

kloukakis
01-02-11, 19:33
Λοιπόν, κατάφερα και μάξεψα κάποια χρήματα και μάλλον ήρθε η ώρα για τα πρώτα μπαξίματα. Μιάς και δεν έχω δεύτερο αυτοκίνητο λέω να κάνω πρώτα αυτά που δεν θα μου κρατήσουν το αυτοκίνητο σε ακινησία, δλδ φίλτρο και εξάτμιση. Ας τα πιάσουμε όμως ένα ένα ώστε να μην χάσουμε τον μπούσουλα.

Ας πιάσουμε πρώτα το θέμα εξάτμηση στο οποίο δεν έχω καμία εμπειρία καθώς δεν έχω ασχοληθεί ποτέ στο παρελθον. Να μερικές φωτο που τράβηξα όταν σήκωσα το αμάξι για να βάλω δίσκο:



http://img227.imageshack.us/img227/8012/snc00043m.th.jpg (http://img227.imageshack.us/i/snc00043m.jpg/)
http://img191.imageshack.us/img191/4755/snc00044c.th.jpg (http://img191.imageshack.us/i/snc00044c.jpg/)
http://img822.imageshack.us/img822/7458/snc00047w.th.jpg (http://img822.imageshack.us/i/snc00047w.jpg/)
http://img819.imageshack.us/img819/1361/snc00049q.th.jpg (http://img819.imageshack.us/i/snc00049q.jpg/)


Κάποτε που είχα ρωτήσει τον παλιό ιδιοκτήτη, μου είχε πει πώς φοράω τελικό ASChnitzer και την μισή εξάτμιση REMUS βάση προδιαγραφών ASC.
Απ ότι βλέπω και εγώ στην δεύτερη φωτο η εξάτμιση μου είναι διαφορετική απο τον καταλύτη και μετά. Επίσης το τελικό καζανάκι γράφει απο κάτω Supersprint M42.

Και ρωτάω εγώ τώρα:
Θα πρέπει να αλλάξω όλη την εξάτμιση?
Μόνο τον καταλύτη? Να τον βγάλω εντελώς?
Τίποτα?

Αν αλλάξω εξάτμιση θα χάσω καθόλου βάρος? Πόσο θα μου πάει μια ολόκληρη και τι πιάνει η δικιά μου?

Fairytale
02-02-11, 06:46
Αφού το καζάνι είναι aftermarket είσαι εντάξει, αν δεν έχεις κάπου θέμα δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα. Αν πάλι κάτι έχει πρόβλημα, το συζητάμε.
Όταν θα το ξανασηκώσεις, πάρε ένα παχύμετρο και μέτρα τη διάμετρο της σωλήνωσης μετά τον καταλύτη και μέχρι το τελικό καζάνι. Η εργοστασιακή του IS είναι Φ54, αν το δικό σου σύστημα είναι στο Φ60 θα είσαι ok για το κομπρεσσέρ όπως είσαι.
C U out there

kloukakis
02-02-11, 12:10
Δεν με χάλασε ε?
Τέλεια, ούτε καταλύτη δηλαδή να μην αλλάξω? Δεν θα μου δώσε κάτι?

Fairytale
02-02-11, 14:35
Θα σου δώσει, ειδικά αν έχει πάνω από 200.000χλμ ο καταλύτης.
Ο καταλύτης των is είναι πολύ καλός έχει καλή ροή για καμμιά 200αριά άλογα.
Εσύ θα χρειαστείς αν πας παραπάνω. Δεν ξέρουμε βέβαια πόσα θα πας...
C U out there

kloukakis
02-02-11, 16:41
Έχω ~225.000χλμ και θέλω να δουλέψω μέχρι 0,7 μου λογικά σημαίνει πάνω απο 200 άλογα. Αν αλλάξω καταλύτη θα κάνει θόρυβο μετά ή πάνω κάτω τα ίδια? Τι καταλύτες θα πρέπει να δω και πόσο πάνε περίπου?

Fairytale
02-02-11, 16:59
Περιμένεις να έχεις πάνω από 50% αύξηση ιπποδύναμης χωρίς διαφορά στο επίπεδο θορύβου;
Δεν γίνεται αυτό. Κάνε τις επιλογές σου.
Τιμές υπάρχουν διάφορες ανάλογα με το τι θα ψωνίσεις (από 200e έως 500e εύκολα).
C u out there

kloukakis
02-02-11, 17:12
Όχι ρε δεν λέω αυτό, εννοώ αν θα κάνει θόρυβο ένας πιο ελεύθερος.

Κάποιος μου είχε πει ότι αν βγάλεις τον καταλύτη εντελώς χάνεις σε δύναμη σε σχέση με έναν ελεύθερο. Ισχύει αυτό ή αφορά μόνο τα ατμ μοτερ?

Και κάτι άλλο, την κίνηση αυτή θα πρέπει να την κάνω, αν την κάνω, πριν το πρόγραμμα?

E36 RULES!!
02-02-11, 17:21
Όχι ρε δεν λέω αυτό, εννοώ αν θα κάνει θόρυβο ένας πιο ελεύθερος.

Κάποιος μου είχε πει ότι αν βγάλεις τον καταλύτη εντελώς χάνεις σε δύναμη σε σχέση με έναν ελεύθερο. Ισχύει αυτό ή αφορά μόνο τα ατμ μοτερ?

Και κάτι άλλο, την κίνηση αυτή θα πρέπει να την κάνω, αν την κάνω, πριν το πρόγραμμα?

Ένας πιο ελεύθερος θα κάνει περισσότερη βαβούρα, ναι..

Και εγώ το εχω ακουσει αυτο σχετικα με το τελειως βγαλσιμο, πρέπει να έχει να κάνει με το backpressure και εχω την εντύπωση πως ειναι για τα ατμ. περισσότερο.. Ίσως αν γινει decat, αλλα με μικρότερης διαμέτρου σωλήνα σε εκείνο το σημείο?? Δεν ξερω, σκεψεις κανω..

Τα φωτα σας οι ψαγμενοι :D

Fairytale
02-02-11, 18:01
Όχι ρε δεν λέω αυτό, εννοώ αν θα κάνει θόρυβο ένας πιο ελεύθερος.

Κάποιος μου είχε πει ότι αν βγάλεις τον καταλύτη εντελώς χάνεις σε δύναμη σε σχέση με έναν ελεύθερο. Ισχύει αυτό ή αφορά μόνο τα ατμ μοτερ?

Και κάτι άλλο, την κίνηση αυτή θα πρέπει να την κάνω, αν την κάνω, πριν το πρόγραμμα?Ναι κάνει, βέβαια είναι διαφορετικός θόρυβος από ότι του τελικού. Είναι ένας μεταλλικός ήχος, απλά είναι ακριβώς κάτω από σένα (είναι πολύ κοντά σου δηλ.). Όλα συνηθίζονται όμως. xaxa

Ισχύει για τα ατμοσφαιρικά, αλλά μην το αφήσεις χωρίς καταλύτη δεν είναι και τόσο τραγική η διαφορά για τον καρκίνο που θα εκπέμπεις.

Κοίτα, το κομπρεσσέρ σου δεν είναι τούρμπο που η πιο ελεύθερη εξάτμιση συνεπάγεται το να σηκώνει έξτρα πίεση η τουρμπίνα. Και δεν θα έχει μεγάλη διαφορά στο πρόγραμμα η αντικατάσταση του καταλύτη (εκτός και αν έχεις θέμα εκεί ήδη). Αλλά μιας και θα κάνεις επαναπρογραμματισμό κάντον με τα περιφερειακά τελειωμένα.
C U out there

kloukakis
02-02-11, 18:24
Νίκο είμαι τις ίδιας άποψης, έχεις κάποιον καταλύτη κατα νου?
Θα πάω μόλις μπορέσω να ρωτήσω έναν εξατμισά, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς ψάχνω. Τι ακριβώς ψαχνω??

Fairytale
03-02-11, 19:39
Ψάχνεις κάποιον επώνυμο 300-200cpsi (όσο μικραίνει το νούμερο μεγαλώνει η απόδοση και ο θόρυβος) σε όσο μεγαλύτερο νούμερο πιστοποίησης EURO-Χ μπορείς (ανεβαίνει το νούμερο... ανεβαίνουν τα ευγενή μέταλλα που κάνουν την κατάλυση... ανεβαίνει και η τιμή) σε διαμέτρους εισαγωγής-εξαγωγής οσο πιο κοντά γίνεται στη σωλήνωση σου.
C U out there

kloukakis
03-02-11, 20:20
Τι θα έκανα χωρίς εσενα αχ! Μολις τελειώσει το κιτ θα σου δώσω αυτό που θα έχει part noumber #000001 χαχαχα!

Ξέρεις κάποιον?
Αξίζει να ψάξω στο νετ?

E36 RULES!!
03-02-11, 20:25
eBay ψωνίζεις? Ψαξε εκει (καλες εταιρειες ειναι HJS, Magnaflow πχ, ειναι κ αλλες αλλα μου διαφεύγουν)

Αν δεν στελνει Ελλαδα, σφυρα..

kloukakis
03-02-11, 20:29
eBay ψωνίζεις? Ψαξε εκει (καλες εταιρειες ειναι HJS, Magnaflow πχ, ειναι κ αλλες αλλα μου διαφεύγουν)

Αν δεν στελνει Ελλαδα, σφυρα..

Ψωνίζω συνέχεια:smokin:, για να πέσουν οι προτάσεις στο τραπέζι....

E36 RULES!!
03-02-11, 20:33
Kαλές εντυπώσεις απο φίλους έχω ακούσει για Magnaflow και HJS..







Next!

kloukakis
06-02-11, 16:52
Μετά απο τρελό prive power lesson απο fairytale, εχω καταλήξει μάλλον τι θα κάνω με το θέμα εισαγωγή-εξαγωγή, οπότε πάει αυτό το κομμάτι.

Νίκο τάξε μου!!!!
Έταξες??
Ωραία!

Μάλλον τελείωσε και το θέμα της τουρμποπολλαπλής!!!

Σήμερα απο ΠΕΛΩΡΙΑ κωλοφαρδία και ψάχνοντας άλλα πράγματα πέσαμε με τον valadis544(:dblthumb2) σε φωτο απο Μ42 με την παλιά πολλαπλή!! Με την παλιά μ42 πολλαπλή ο κομπρέσσορας μπαίνει χαρτί! Δεν βάζω το χερι μου στη φωτιά αλλά είμαι 99% σίγουρος. Όταν το έψαχνα το είχα δει να γίνεται αλλά σε 8ν κεφαλή και οχι 16ν, ενω δεν ήξερα καν οτι τα παλιά Μ42 είχαν άλλη εισαγωγή αέρα.

Καλά ρε τομάρια κανένας απο εσάς τους παλιούς δεν το έχει δει τόσα χρόνια να αναρωτηθεί?
Φτου σας! Τώρα για να αποζημιώσετε θα με βοηθήσετε να βρω μια γιατι έχω φάει το νετ και δεν βρίσκω.
Πείτε ονόματα απο μάντρες να πάρω τηλ να ρωτήσω, δεν πιστεύω οτι θα την βρω εύκολα....
Να τονίσω οτι απο 8ν δεν κάνει!
Αυτό ψάχνουμε:http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-doors/Europe/318is-M42/LHD/M/1990/june/browse/engine/intake_manifold_system/

Fairytale
06-02-11, 22:01
Πολύ ωραία λοιπόν ψάχνεις τον Μ42 των Ε30 με την σχετικα direct πολλαπλή εισαγωγής (προφανως απο κάποιο σπασμένο μοτέρ αφού σε μοτέρ που δουλευει κανείς δεν θα βγάλει την πολλαπλή εισαγωγής).

http://www.m42club.com/forums/picture.php?albumid=43&pictureid=376

Άρα υποθέτω ότι δεν θα φτιάξεις σε CAD νέα πολλαπλή όπως έγραψες νωρίτερα.




Σου δείχνω 2 εργοστασιακές εφαρμογές του Μ62 που έχεις στα χέρια σου...

Εδώ είναι το σύστημα της Mercedes στην SLK230 Kompressor (κλασσικό front-mount intercooler)
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMMTbHlCUht2Z_YWVKYJC3TW8pDDp4W Sluqk2Ipy1CEP5Y9eNiPA&t=1



και εδώ το σύστημα της Lotus στην Exige-240R (πισω-μήχανο)
http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Lotus-Sport-Exige-240R-Engine-1280x960.jpg

C U out there

kloukakis
06-02-11, 22:49
Πολύ ωραία λοιπόν ψάχνεις τον Μ42 των Ε30 με την σχετικα direct πολλαπλή εισαγωγής (προφανως απο κάποιο σπασμένο μοτέρ αφού σε μοτέρ που δουλευει κανείς δεν θα βγάλει την πολλαπλή εισαγωγής).

Ακριβώς!(Ναι, εκτός εαν κάποιος με Ε30 θέλει να αναβαθμίσει το Ε30 του και κάνουμε τράμπα)

Άρα υποθέτω ότι δεν θα φτιάξεις σε CAD νέα πολλαπλή όπως έγραψες νωρίτερα.

Όχι, δεν χρειάζεται είμαι 99% σίγουρος οτι θα γίνει η δουλειά έτσι.


Σου δείχνω 2 εργοστασιακές εφαρμογές του Μ62 που έχεις στα χέρια σου...

Αυτές γιατι μου τις δείχνεις για να δω που θα τοποθετήσω τον κομπρέσσσορα?

C U out there

Μπορεί κάποιος να μου δώσει μερικά τηλ να πάρω να ψάξω για την πολλαπλή του Μ42 απο Ε30?:)
Φυσικά αν κάποιος με Ε30 θέλει να κάνουμε ανταλλαγή είμαι φουλ μέσα!

Fairytale
06-02-11, 23:08
Για να δεις πως το έχουν κάνει αυτοκινητοβιομηχανίες.
Και μιας και θα τα σχεδιάσεις όλα μόνος δες και 2 βιβλία για μελέτη (με τα links τους για να ψωνίσεις).
Είναι τα καλύτερα για FI.
- Forced Induction Performance Tuning A Practical Guide to Supercharging and Turbocharging (http://www.amazon.com/dp/1859606911/), A. Graham Bell
- Supercharged! Design, Testing and Installation of Supercharger Systems (http://www.amazon.com/dp/0837601681/), Corky Bell
C U out there

kloukakis
06-02-11, 23:51
Νίκο το θέμα της εγκατάσταση πλεον είναι σχεδόν τελειωμένο και λέω σχεδόν γιατι δεν έχω όσα χρειάζομαι στα χέρια μου να τα βάλω επάνω και να σιγουρευτώ.

Το θέμα της πολλαπλής είναι το πιο δύσκολο κομμάτι καθώς η εισαγωγή μας πιάνει πολύ χώρο και δεν χωράει ο κομπρέσσορας. Η δε custom πολλαπλή θέλει πολλά χρήματα ή πολύ χρόνο, μελέτη και τα κατάλληλα μέσα. Εφ όσον υπάρχει αυτή η πολλαπλή μάλλον δεν έχεις καταλάβει οτι τα χέρια μας είναι λυμένα και μάλιστα με ΟΕΜ ανταλλακτικά.

Υπάρχουν δυο επιλογές:
1)Κρατάω το μαμα φιλτροκούτι και τον μαμα καταλύτη, στερεώνω τον κομπρέσσορα και τον οδηγώ κατ ευθείαν στην πεταλούδα. Δεν βάζω ιντερκούλερ και δουλεύω μέχρι 0,5 όπως ο DASC. Καύσιμα πάλι όπως ο DASC με ρυθμιστή πίεση και αν δουλέψει έχει καλός. Λογικά πλησιάζω τα 200.

Κάνοντας όμως αυτό έχω κάνει κατα τη γνώμη μου μισή δουλειά και θα ακολουθήσω την δεύτερη λύση.

2) Αλλάζω καταλύτη και βάζω τη χοάνη (άντε και το χταπόδι που σου έδειξα). Δουλεύω 0.7 με ιντερκούλερ και βάζω πρόγραμμα με τα δεύτερα μπεκ που μου χάρισε ο Βαλάντης. Λογικά πλησιάζω τα 220 ή και τα περνάω.

Η δεύτερη λύση θα στοιχίσει +700-800 Ευρώ, αλλά αν δεν την κάνω θα με τρώει ο κ_λος μου και δεν θα είμαι ικανοποιημένος. Όχι τόσο για τα 20-30 άλογα όσο γιατι είναι πιο προσεγμένη και είναι στα όρια του πλαισίου "δεν πάω σε εκτεταμένες μετατροπές σφυρήλατα και άγραφους".

Πλέον είμαστε σε φάση αγοράζω τα πράγματα, τα βάζω και παώ για πρόγραμμα.

Fairytale
07-02-11, 00:44
It's your show !!!
C U out there

Dimzan
07-02-11, 00:45
0.5 χωρις intercooler???

δεν το λυπασαι?? θα παραμονευουν τα πυρακια

kloukakis
07-02-11, 01:04
It's your show !!!
C U out there

χαχαχαχα όχι φίλε μου..... μαζί θα τον χορέψουμε αυτόν τον χορό.:cheers:

Βέβαια τα στραβά εγω θα τα φάω στην μάπα, αλλα ας ελπίσουμε να μην είναι πολλά και κοστοβόρα.

Dimzan το 1) είναι βάση τις λειτουργίας του κιτ της DASC.
Εγώ θα κάνω το 2).


Νίκο το LUFT πόσο μπορεί να διαβάσει ξέρουμε?
Στα 220 αν με το καλό παω λες να είμαι οκ ή θα πρέπει να ρίξω συμπίεση?

kloukakis
07-02-11, 14:07
Βρήκα την εισαγωγή που ψάχνω!!!!:party::friday::friday:
Νίκο να σου στείλω πμ να την πάρεις και όταν κατέβεις να την φέρεις και αυτή μαζι με το άλλο μισό κιτ?

kloukakis
07-02-11, 22:25
Μπορεί να την βρήκα, αλλά παίζει και να την φάγαμε την τάπα.....Παίζει να μην κλείνει το καπό ρε φούστη!
Ελπίζω να μην χαρήκαμε τσάμπα!

kloukakis
08-02-11, 13:23
Οι φόβοι μου μεγαλώνουν και μάλλον επιβεβαιώνονται....όπως βλέπουμε με τον Βαλάντη υπάρχει θέμα με το καπό. Το πόσο μεγάλο είναι δεν ξέρουμε, δλδ αν απλά βρίσκει στη μοκέτα η δεν κουμπώνει το καπό.

Νίκο δεν σου αρέσει η ιδεα της παλιάς πολλαπλής?

Σαν μέτρο αναφοράς παίρνω το σωληνάκι που βγαίνει απο το ψευτοκάπακο.
Να δύο φωτο απο την δικιά μου και απο του Ε30 οπού βλέπω την παλιά να είναι ψηλότερη, εσείς τι λέτε?

kloukakis
21-02-11, 02:43
Νίκο ξέρεις και τίποτα άλλα χρήσιμα βιβλία?
Βρήκα αυτό σχετικά με τη διαχείριση του κινητήρα
http://www.amazon.com/Engine-Management-Advanced-Greg-Banish/dp/1932494421/ref=pd_sim_b_1

kloukakis
22-03-11, 14:56
Λοιπόν θα αφήσω για λίγο στην άκρη το θέμα τις πολλαπλής του Μ42 απο το Ε30 καθώς δεν έχει βρεθεί κανένας να ξέρει αν χωράει στο Ε36, ενώ υπάρχουν νέα δεδομένα και έχει αλλάξει λίγο το πρόγραμμα. Πάντως τυχεροί Ε30κιδες να ξέρετε οτι στην περίπτωσή σας υπάρχει άπλετος χώρος για να κάνετε το εγχείρημα που προσπαθώ.
Ορίστε και μια πολύ απλή εφαρμογή:http://www.youtube.com/watch?v=3VeLWv5AMD8

Τις επόμενες μέρες περιμένω να μου έρθουν τα βιβλία που μου πρότεινε ο Νίκος να τα διαβάσω μαζί με κάποια άλλα που έχω κατεβάσει και διαβάζω ήδη. Τελικά τελικά υπάρχουν πολλά παράδοξα στην όλη υπόθεση που μόνο παράδοξα δεν είναι και μόνο τα νούμερα ξέρουν την αλήθεια όσο κουλή και αν φαίνεται στα άπειρα μάτια μας. Νίκο ευχαριστώ!

Τελικά για διάφορους λόγους και μιας και τα βρήκα και σε καλή τιμή θα αλλάξω χταπόδι-καταλύτη-φίλτρο.

Πριν όμως φτάσω στο θέμα της τελικής μελέτης-κατασκευής του κιτ υπάρχει ένα άλλο μεγάλο θέμα που θα πρέπει πρώτα να υλοποιηθεί. Μέσα στην βδομάδα περιμένω να παραλάβω τον καινούργιο μου άγραφο εγκέφαλο ο οποίος θα είναι ασυναρμολόγητος, ο λόγος για το MegaSquirt. Αφού κάνω την συναρμολόγηση μαζί με έναν συμφοιτητή μου έρχεται το δύσκολο κομμάτι της εγκατάστασης (Βαλάααααντη???:whip:).

Αν καταφέρω και το κάνω να δουλέψει σωστά όταν μπει ο κομπρέσσορας το πρόγραμμα μου θα είναι σε μεγάλο βαθμό ήδη έτοιμο μέχρι τα 100Kpa(ατμόσφαιρα)καθώς θα καταργηθεί ο @@MAF και θα δουλεύω με τον νεο MAP sensor. Αρα όταν βάλω τον κομπρέσσορα δεν θα είμαι προγραμματιστικά στο μηδέν.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι οτι με αυτόν τον τρόπο ελπίζω να καταφέρω να σπάσω το διάστημα ακινησίας σε μικρότερα διαστήματα.

Μπορεί να μοιάζει πολύ περιττό, αλλά μέρα με τη μέρα έχω σιγουρευτεί οτι για την περίπτωσή μου που πάω και πίστα είναι απολύτως απαραίτητο. Δυστυχώς έφαγα πολύ καιρό ψάχνοντας για να μάθω οτι ο μαμα εγκέφαλος είναι πολύ περιορισμένος σε θέματα ενδείξεων και μη συμβατός με OBDII. Τώρα πλέον θα μπορώ να ξέρω ακριβώς την κατάσταση του αυτοκινήτου (θερμοκρασίες-πιέσεις) οταν θα πηγαίνω πιστούλα, ενώ το πρόγραμμά μου θα είναι πολύ πιο σωστό + τα οφέλη ενός άγραφου. Γενικά υπάρχουν πάρα πολλά οφέλη ακόμα και οικονομικά, το μόνο μειον είναι οτι θέλει πάρα πολύ προσωπική δουλειά και ψάξιμο, μέρος του οποίου έχει ήδη γίνει.

Ορίστε και ένα βιντεάκι με ένα απο τα λογισμικά του, τα οποία θα μπορώ να δουλεύω ενι ταημ απο το carpc:
http://www.youtube.com/watch?v=j0RLx8UPS8w