PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E36 318is coupe!!


melos86
24-08-04, 22:31
Καλημερα/σπερα παιδες και καλως σας βρηκα!!!
Λοιπον στην οικογενεια υπαρχει το παρον αυτοκινητο που αναγραφεται στο θεμα το οποιο αναμενεται να δωθει στην κατοχη μου.. Μια μπεμπα του '94, 318is, κουπε με 143 αλογα και 173000χλμ. (Φοραει τον κινητηρα των 1796cc αλλα δεν θυμαμαι τον κωδικο του και ειναι εντελως μαμα) Εχω μερικες αποριουλες και αν δεν σας κανει κοπο και γνωριζεται μπορειτε να με ενημερωσετε!!
1)Θα ηθελα καποιες πληροφοριες για το μοτερ που φοραει το αμαξι! Ειναι αξιοπιστο? Πως μπορει να αυξηθει η ιπποδυναμη του? Το κοστος? Αν υπαρχει καποιο site σχετικα με αυτο το κινητηρα...? Και φυσικα τις δικες σας αποψεις για ολο το αυτοκινητο!!
2)Ενδιαφερομαι για το M-pack για να κανω το αυτοκινητο λιγο πιο επιθετικο! Τι περιλαμβανει το M-pack? Το κοστος? Απο που μπορω να το προμηθευτω? (Μιλαμε για Θεσσαλονικη)

Γνωριζω οτι καταντησα κουραστικος με τις ερωτησεις μου αλλα αυτο το αυτοκινητο το αγαπω πραγματικα και θελω να το ψαξω πολυ το θεμα...!!!

MPOWER
25-08-04, 10:07
Καλωσόρισες melos86!
Μακάρι να ήταν έτσι οι κουραστικοί :)
Ας αρχίσουμε με πράγματα που δεν θέλουν πολύ ψάξιμο!
Το μοτέρ σου είναι το Μ42 το οποίο είχε παρουσιάσει κάποια προβλήματα σε μερικά αυτοκίνητα με την φλάτζα, αλλά αφού έχει κάνει 173,000 χλμ χωρίς πρόβλημα μην το φοβάσε! Θέλει απλά λίγη προσοχή στις θερμοκρασίες του. (Δεν τις αντέχει όπως κάποια άλλα)
Διάμετρος κυλίνδρου mm 84
Διαδρομή εμβόλου mm 81
Κυβισμός ωφέλιμος cm3 1796
Σχέση συμπίεσης :1 10,0
Ισχύς με καταλυτικό μετατροπέα kW σε σ.α.λ 100/6000
Επιτρεπόμενος συνεχής αριθμός στροφών με καταλυτικό μετατροπέα στροφές / λεπτό 6500
Μέγιστη ροπή με μετατροπέα Nm σε σ.α.λ 172/4600
Συμπίεση (όλοι οι κύλινδροι περίπου στο ίδιο μέτρο) ελάχιστο bar 10 - 11

Το Μ-Pack είναι άλλο αν μπεί στο εργοστάσιο και άλλο να το βάλεις μετά (από το εργοστάσιο περιλαμβάνει ζάντες και τιμόνι, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας αντί για τη σίτα που έχει το Μ3 έχει ένα κάλυμα το οποίο όμως μπορείς να αντικαταστήσεις με τη σίτα του Μ3 και είναι πλέον ίδιο)
Τα πράγματα που χρειάζεσαι είναι:
Εμπρός προφυλακτήρας part# 82 11 9 403 142 τιμή 335euro
Συρίτια σε πόρτες και φτερά part# 82 11 9 403 140 τιμή 143euro
Μαρσπιέ part# 82 11 9 403 141 τιμή 365euro
Πίσω προφυλακτήρας part# 82 11 9 403 143 τιμή 373euro

Οι τιμές Δεν είναι Ελλάδας....αλλά Γερμανίας οπότε μπορεί να έχεις κάποια απόκληση

Υ.Γ μπορείς να βάλεις και τους καθρέπτες του Μ3 που είναι πολύ ωραίοι (και ακριβοί)

BMW5S
25-08-04, 11:06
Μερικες ακομη πληροφοριες αναφορικα με το αυτοκινητο σος μπορεις να βρεις και στο τευχος 262 ΙΟΥΛΙΟΣ 1992 οπου δοκιμαζεται απο το περιοδικο 4ΤΡΟΧΟΙ. Το TEST ειναι και στο ακολουθο link

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=105&article=2890

M5-Matzos
25-08-04, 11:28
Καλωσόρισες melos86!
Μακάρι να ήταν έτσι οι κουραστικοί :)
Ας αρχίσουμε με πράγματα που δεν θέλουν πολύ ψάξιμο!
Το μοτέρ σου είναι το Μ42 το οποίο είχε παρουσιάσει κάποια προβλήματα σε μερικά αυτοκίνητα με την φλάτζα, αλλά αφού έχει κάνει 173,000 χλμ χωρίς πρόβλημα μην το φοβάσε! Θέλει απλά λίγη προσοχή στις θερμοκρασίες του. (Δεν τις αντέχει όπως κάποια άλλα)
Διάμετρος κυλίνδρου mm 84
Διαδρομή εμβόλου mm 81
Κυβισμός ωφέλιμος cm3 1796
Σχέση συμπίεσης :1 10,0
Ισχύς με καταλυτικό μετατροπέα kW σε σ.α.λ 100/6000
Επιτρεπόμενος συνεχής αριθμός στροφών με καταλυτικό μετατροπέα στροφές / λεπτό 6500
Μέγιστη ροπή με μετατροπέα Nm σε σ.α.λ 172/4600
Συμπίεση (όλοι οι κύλινδροι περίπου στο ίδιο μέτρο) ελάχιστο bar 10 - 11

Το Μ-Pack είναι άλλο αν μπεί στο εργοστάσιο και άλλο να το βάλεις μετά (από το εργοστάσιο περιλαμβάνει ζάντες και τιμόνι, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας αντί για τη σίτα που έχει το Μ3 έχει ένα κάλυμα το οποίο όμως μπορείς να αντικαταστήσεις με τη σίτα του Μ3 και είναι πλέον ίδιο)
Τα πράγματα που χρειάζεσαι είναι:
Εμπρός προφυλακτήρας part# 82 11 9 403 142 τιμή 335euro
Συρίτια σε πόρτες και φτερά part# 82 11 9 403 140 τιμή 143euro
Μαρσπιέ part# 82 11 9 403 141 τιμή 365euro
Πίσω προφυλακτήρας part# 82 11 9 403 143 τιμή 373euro

Οι τιμές Δεν είναι Ελλάδας....αλλά Γερμανίας οπότε μπορεί να έχεις κάποια απόκληση

Υ.Γ μπορείς να βάλεις και τους καθρέπτες του Μ3 που είναι πολύ ωραίοι (και ακριβοί)



MPOWER ξέχασες τον πίσω προφυλακτήρα ο οποίος στο m-pack είναι ακριβώς ίδιος με του Μ3.

MPOWER
25-08-04, 11:31
Τι εννοείς τον ξέχασα? είναι κάτω - κάτω στη λίστα!

Geo_3D
25-08-04, 12:18
Ερωτηση:Αξιζει να δωσεις κοντα μισο χαρτι για γνησιους προφυλακτηρες με το μονο προτερημα οτι αν κοιταξεις καπου να γραφει BMW?Γιατι δεν κοιτας σε "ιμιτασιον" που θα σου ερθουν και πολυ πιο φτηνα?Δεν ειναι προτιμοτερο αυτο το μισο χαρτι να το δωσεις για να φτιαξεις κατι καλο μηχανικα?Δεν χρειαζεται κατι extreme,αλλα μια ολοκληρη εξατμιση και ενα προγραμματακι θα ηταν κατι αρκετα καλο.Εγω ηθελα να βαλω μια αεροτομη και μου ειπαν οτι η αεροτομη της Μ,κοστιζε γυρω στις 250.000 δρχ. και βρηκα απο εναν τυπο που φτιαχνει αεροτομες,προφυλακτηρες τον ιδιο προφυλακτηρα βαμμενο-τοποθετημενο με 280 ευρω.(τωρα γιατι δεν τον εβαλα,ειναι αλλο θεμα.Δεν μπηκε για λογους ανωτερας βιας)

tasosbmwe30
25-08-04, 12:53
σωστος και πρακτικος ο geo 2 2003!!!!!!!!!!!!

melos86
25-08-04, 13:04
Καλα μαγκες ειστε φοβεροι!!!
Αν θα αλλαξω τελικα τους προφυλακτηρες μαλλον θα παω σε κατι ημιτασιον μιας και οι τιμες φανταζουν απαγορευτικες για ενα φοιτητη. Οπως ειπα το αυτοκινητα θα δωθει υπο τη μορφη "γονικης παροχης"
Οσον αφορα τη φλαντζα που ανεφερε ο MPOWER το προβλημα το αντιμετωπισαμε και εμεις οταν το αυτοκινητο ανεβασε ξαφνικα θερμοκρασια στην Νεα Εγνατια! To μοτερ πρεπει να ειχε τοτε καμια 165.000χλμ και ευτυχως το προβλημα αντιμετωπιστηκε επιτυχως... ;) Μεχρι στιγμης δεν εχουμε αντιμετωπισει καποιο αλλο προβλημα...

Για να δειτε την τρελα μου δειτε τι κανω με την βοηθεια του PhotoShop :D
Οριστε δυο φωτογραφιες με το πως ειναι το αυτοκινητο τωρα, και το πως το ονειρευομαι εγω... Ουσιαστικα ειναι η ιδια φωτο με καποια ψηφιακη επεξεργασια στην δευτερη περιπτωση! Φυσικα θα ηθελα την γνωμη σας...!!

tasosbmwe30
25-08-04, 13:09
αλλαξε τις ζαντες με 19' Bbs Ch!!!!!!

Strax
25-08-04, 13:12
αλλαξε τις ζαντες με 19' Bbs Ch!!!!!!
Καλές οι συγκεκριμένες ζάντες, αλλά έχεις δει Ε36 με 19άρες? Εμένα πάντως μου φέρνει λίγο σε καρικατούρα! Αυτό βέβαια είναι θέμα γούστου, αλλά το κόστος τους μαζί με λάστιχα θα είναι λίγο πολύ υψηλό!! :eek:

melos86
25-08-04, 14:35
Και εγω εχω την εντυπωση οτι η 19αρες ζαντες θα ειναι λιγο too much!!
Να ρωτησω κατι ακομα... ! Αν παω για το πρωτο σταδιο βελτιωσης (φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση) θα δω διαφορα η να παω στην υπερτροφοδοτηση?? Για ποσα αλογα διαφορα μιλαμε σε καθε περιπτωση? Υπαρχει καποιο site για την βελτιωση του Μ42?
To ρωταω αυτο γιατι το αυτοκινητο χρειαζεται μερικα εξτρα αλογα! Ειδικα μετα απο τοσα χλμ...

Geo_3D
25-08-04, 14:38
αλλαξε τις ζαντες με 19' Bbs Ch!!!!!!
Μαγκες οι καλυτερες ζαντες ever για BMW ειναι οι ΟΖ Superturismo!!!!
Και επειδη ειναι παλιο μοντελο της ΟΖ και ειδε οτι τραβηξε πολυ η συγκεκριμενη ζαντα,εβγαλε καινουργια Superturismo με μικρες διαφορες αλλα και μια βασικη.Οτι ειναι χρωμιωμενη

Geo_3D
25-08-04, 15:06
Και εγω εχω την εντυπωση οτι η 19αρες ζαντες θα ειναι λιγο too much!!
Να ρωτησω κατι ακομα... ! Αν παω για το πρωτο σταδιο βελτιωσης (φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση) θα δω διαφορα η να παω στην υπερτροφοδοτηση?? Για ποσα αλογα διαφορα μιλαμε σε καθε περιπτωση? Υπαρχει καποιο site για την βελτιωση του Μ42?
To ρωταω αυτο γιατι το αυτοκινητο χρειαζεται μερικα εξτρα αλογα! Ειδικα μετα απο τοσα χλμ...
Ωπα ωπα,βαστα λιγο.Μιλας για 2 τελειως διαφορετικες λυσεις που δεν εχουν κανενα κοινο σημειο.Και ξεκιναω.Με Φ.Π.Ε θα πας γυρω στο 1000ρικο με μεγιστη,στην καλυτερη των περιπτωσεων,αυξηση 10 ιππων.Πιο πανω μην περιμενεις με τιποτα.Η λυση της υπερτροφοδοτησης θα σου δωσει αμεσως γυρω στα 50 αλογα παραπανω με ενα light turbo, και αυτο γυρω στα 4.500-5000 ευρω.Βαλε ολα τα αλλα εξτρα που θα πρεπει να βαλεις(φρενα,αναρτησεις κλπ) και το κοστος θα ανεβει κι'αλλο.Και ολα αυτα χωρις βεβαια να αλλαξεις πιστονια-εμβολα και ολα τα σχετικα καθως θα δουλευεις με μια πιεση της ταξεως 0.4 bar και θεωρητικα δεν θα αντιμετωπιζει προβλημα το μοτερ.Θεωρητικα παντα γιατι αν εισαι με την τουρμπινα στα κοκκινα και το σκιζεις συνεχως δεν ξερω κατα ποσο θα μπορεσει να αντεξει.Γενικοτερα το turbo ειναι μια καλη λυση αλλα δικοπο μαχαιρι.Θα πρεπει να κανεις καλη δουλεια με βαση την αξιοπιστια και οχι βαση χρηματων.Ψαξου λιγω περισσοτερο στο θεμα ατμοσφαιρας,δηλαδη ολοκληρη εξατμιση,εκκεντροφορους,μια καλη φιλτροχοανη και ενα προγραμμα που θα μπορει να υποστηριξει ολα αυτα.Επισης να ξερεις οτι και τα λαστιχα παιζουν σημαντικο ρολο.Βρες ποια μεγαλυτερη διασταση ζαντας-ελαστικων εχει την μικροτερη διαφορα με βαση τις ζαντες-ελαστικα που φοραει τωρα,για να σου "κοβει" οσο το δυνατον λιγοτερο.Αυτα τα λιγα.Τουλαχιστον αυτα θα εκανα εγω αν ημουν στη θεση σου

tasosbmwe30
25-08-04, 16:12
εεεε......βαλε 18αρα!!!!εκει κολησατε ρεεεε!για τον τυπο της ζαντας δεν ειπατε τιποτα!!!!!!ειναι απο τις πιο μου......ρες!!!!!με την ευκαιρια.....strax στο m3 e46 του πηγαινουν ακομα καλυτερα!παντως στην δευτερη συναντηση ειδα απο κοντα ενα κοκκινο e36 cabrio(δεν ξερω το ονμα του) με 19αρες bbs αλλα τις LM με χρυσο στεφανι!

Fanatic
25-08-04, 18:11
Moνο που αυτες οι bbs le mans κανουν μονο αν παρεις τις ζαντες γυρω στα 3000 ευρω μπορει και παραπανω.Και οπως και εγω και εσυ φιλε Τασο ο φιλος ειναι και αυτος φοιτητης!Μην ξεχνας οτι εμεις με τα 3000 ευρω αγοραζουμε και ενα μοτερ 320is απο Ε30 οποτε παει πολυ να δωσει 3000+ για ζαντα εφοσον δεν εχει και κανενα Μ3.Απο εκει και περα φιλε μελος86 αν θες παραπανω αλογα τοτε με φιλτρο,προγραμμα απο bmw ,μια καλη εξατμηση (και μεταλλικο καταλυτη)απο μπρος εως πισω και εκκεντοφορους πιανεις αισιως τα πρπ 175 αλογα και μια τρομερη αγριαδα!!Χωσου!!!

melos86
25-08-04, 21:34
Ευχαριστω πολυ τον geo_2_2003 και τον M-POWERfanatic για τις πληροφοριες τους!! Βασικα το αμαξι δεν το θελω για πολυ σκισιμο.... Απλα τη δουλεια μου να κανω ε, και καμια φορα λιγο γκαζακι παραπανω η καμια ανωριμοτητα!! Απλα ειναι φορες που καταλαβαινω οτι του λειπουν μερικα αλογα...(βλ προσπερασματα σε ανηφορες κλπ)!

compact
26-08-04, 09:59
πολυ ωραια η δουλεια σου στο photoshop!!!!!
ζαντα κατα την γνωμη μου βαλε 17" για να μην κοψει πολυ το αμαξι.ωραια και η 18" αλλα σταβωνειιιιιιιιι και κοβει πολυ!
το μοτερ σου ειναι καλο!!αναλογος με τα ευρω σου κανε και την αναλογη επιλογη!! που σου προτεινει ο φιλος μας geo 2 2003!!!!!

ps αν ειναι να φτασεις μεχρι εκκεντροφορους (τουρμπισε το ),γιατι δεν εχουμε rally-saxo που οταν βαζουν εκκεντροφορους ειναι μια κολωνα μπροστα!!δεν εχουμε το ιδιο βαρος!!!!!!

Fanatic
26-08-04, 10:52
Η αληθεια ειναι οτι με εκκεντροφους χαμηλα το αμαξι θα σερνεται πραγμα που θα χειροτερεψει το ειδη κακο τραβηγμα απο χαμηλα του Μ44 (σιγουρα ειναι το Μ42 MPOWER,το Μ42 δεν ηταν στο Ε30?)Αλλα ψηλα βεβαια θα σκοτωνει...απλα δεν θα μπορεις να παιζεις ευκολα με το κωλαρακι της μπεμπας πραγμα που με ενα LIGHT TURBO θα ειναι μια ευκολη υποθεση!!!Η αποφαση και τα εξοδα δικα σου... :p

MPOWER
26-08-04, 11:16
Το Μ44 είναι 1895cc και έμπενε από το 1995 και μετά και έβγαιναν και παράλληλα αυτά τα δύο μοτέρ!

Alexandros
26-08-04, 11:24
Το Μ44 είναι 1895cc και έμπενε από το 1995 και μετά και έβγαιναν και παράλληλα αυτά τα δύο μοτέρ!
Σωστος MPOWER, και το οποιο μοτερ φορεσανε και τα Ζ3 της ιδιας εποχης...

Z3 Fat Bastard
26-08-04, 11:32
To M44 ειναι μοτερ που φοραω και εγω.

Δυνατο αρκετα για entry level μοτερ καθως και με το μπλοκε παιζεις απο χαμηλα ..... :D

Fanatic
26-08-04, 11:41
Eσυ το εχεις το μπλοκε αλλα ο φιλος με το Ε36 ουτε μπλοκε εχει και επιπλεον εχει και παραπανω κιλα (στο αμαξι του).Ασε που ολη σου η παρουσια εδω ειναι ενας μυθος αφου δεν εισαιι FAT!! :p(ασχετο!)

Z3 Fat Bastard
26-08-04, 12:01
Eσυ το εχεις το μπλοκε αλλα ο φιλος με το Ε36 ουτε μπλοκε εχει και επιπλεον εχει και παραπανω κιλα (στο αμαξι του).Ασε που ολη σου η παρουσια εδω ειναι ενας μυθος αφου δεν εισαιι FAT!! :p(ασχετο!)

Υπονοεις δηλαδη οτι ειμαι ΜΟΝΟ Bastard ????? :mad:
Ε οχι.......

Fanatic
26-08-04, 12:03
Αυτο δεν το εχω διασταυρωσει ακομα...με τον καιρο θα δειξει!!χεχεχε :D