PDA

Επιστροφή στο Forum : For sheer driving pleasure-BMW


Nick k
24-04-10, 16:38
Οταν εχεις ενα κλασσικο αυτ/το , και θελεις να το διατηρησεις για πολλα χρονια ακομη , χρειαζεσαι αντ/κα . Ο "καινουριος" δωρητης οργανων ενα 1800 του 1967 , το οποιο μετα απο πολλααα χρονια δουλεψε αψογα .

Nick k
24-04-10, 16:55
http://www.youtube.com/watch?v=n_Y3xkg8hRU

kostase28
24-04-10, 23:40
Αθανατος ο Μ10! Απο τα πιο αξιοπιστα μοτερ που υπηρξαν ποτε.Καλη δουλεια σου ευχομαι,κρατα μας ενημερους.

e30 1984
25-04-10, 09:29
μπραβο χαρα στο κουραγιο σου. Γι'αυτο τον μ10 δεν τον αλλαζω με τιποτα!!

DiMiTrIs_
25-04-10, 13:59
καλα πηρε μπροστά αυτο το ερείπιο?

Nick k
25-04-10, 16:21
καλα πηρε μπροστά αυτο το ερείπιο?

Χωρις να πειραξω τιποτα .(Μπαταρια και βενζινη εννοειται φρεσκα) Τι κινητηρας αυτος ο Μ 10 ΑΣΠΑΣΤΟΣ δουλευοντας ακομη και στις 6600 κοφτη δεν σπαει !! Δεν ειναι τυχαιο οτι εμεινε στην παραγωγη πανω απο 25 χρονια.

e30 1984
25-04-10, 20:47
ετσι ετσι!!!!

giannis 116
25-04-10, 21:30
Οι λαστιχενιοι σωληνες που πιανουν στο ψυγειο αλλα ειναι στον αερα ειναι για το καλοριφερ ή για την ψυξη του μοτερ;Αν ειναι για το νερο της μηχανης μη μας πεις οτι δουλεψε εστω για λιγο και χωρις ψυξη?!
Λαδια, μπουζι, πλατινες ή οτι αλλη διανομη ρευματος εχει, αλλαξες με φρεσκα;
Ειναι πραγματικα συναρπαστικο να βλεπεις να δουλευει μοτερ σε τετοια κατασταση! Το βλεπω και πηζω πραγματικα γιατι ειχα ενα Opel Kadett του '78, το ειχα σε αχρηστεια οπως το αμαξι του βιντεο για 6 χρονια περιπου κι οταν μου ρθε μια μερα να το ξαναβαλω μπροστα ειχαν κολλησει τα παντα και δεν πηρε ποτε μπροστα παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες.

giannis velissarios
25-04-10, 22:13
TO 1998 OTAN ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ 2002 ΗΤΑΝ ΜΙΣΟΘΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 1990.ΦΡΕΣΚΙΑ ΜΠΑΤΤΑΡΙΑ ΚΕΡΑΣΜΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΠΡΕΙ ΑΙΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΗΡΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΜΕΣΩΣ!!!ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΗΓΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΕΦΥΡΙ ΣΤΗΝ ΒΑΡΗ!!!

Nick k
26-04-10, 08:16
Οι λαστιχενιοι σωληνες που πιανουν στο ψυγειο αλλα ειναι στον αερα ειναι για το καλοριφερ ή για την ψυξη του μοτερ;Αν ειναι για το νερο της μηχανης μη μας πεις οτι δουλεψε εστω για λιγο και χωρις ψυξη?!
Λαδια, μπουζι, πλατινες ή οτι αλλη διανομη ρευματος εχει, αλλαξες με φρεσκα;
Ειναι πραγματικα συναρπαστικο να βλεπεις να δουλευει μοτερ σε τετοια κατασταση! Το βλεπω και πηζω πραγματικα γιατι ειχα ενα Opel Kadett του '78, το ειχα σε αχρηστεια οπως το αμαξι του βιντεο για 6 χρονια περιπου κι οταν μου ρθε μια μερα να το ξαναβαλω μπροστα ειχαν κολλησει τα παντα και δεν πηρε ποτε μπροστα παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες.

Οι σωληνες ειναι του ψυγειου , δεν εχει προβλημα να δουλεψει για λιγο χωρις νερα.Δεν αλλαξα τιποτε μονο μπαταρια και βενζινη (φαινεται το μονοκιλο Valvoline).Ο κινητηρας πηρε στην 4η "μιζα".Το δοκιμασα για πλακα δεν περιμενα να παρει.Η ιδια διαδικασια για ενα Citroen DS21 μου πηρε μια μερα αλλαζοντας τα παντα και παλι διχως να δουλεψει οπως ο Μ10.Ο κινητηρας που εχω τωρα στο 1800 ειναι ο "πρωτος" χωρις επισκευη , (το αυτ/το το πηρα απο χωραφι) και εκανα εως τωρα πανω απο 40000χλμ. !!!! Τι αλλο?

petroscf
26-04-10, 13:36
Τώρα αρχίζω να το ξανασκέφτομαι πολύ σοβαρα....(Αρχικά σκεφτόμουν να βάλω Μ20...αλλά όταν βλέπω τέτοια αξιοπιστία...κρίμα να χάσω κάτι που ήδη έχω...) Θρυλλικό μοτέρ!!!

giannis 116
26-04-10, 15:12
Οι σωληνες ειναι του ψυγειου , δεν εχει προβλημα να δουλεψει για λιγο χωρις νερα.Δεν αλλαξα τιποτε μονο μπαταρια και βενζινη (φαινεται το μονοκιλο Valvoline).Ο κινητηρας πηρε στην 4η "μιζα".Το δοκιμασα για πλακα δεν περιμενα να παρει.Η ιδια διαδικασια για ενα Citroen DS21 μου πηρε μια μερα αλλαζοντας τα παντα και παλι διχως να δουλεψει οπως ο Μ10.Ο κινητηρας που εχω τωρα στο 1800 ειναι ο "πρωτος" χωρις επισκευη , (το αυτ/το το πηρα απο χωραφι) και εκανα εως τωρα πανω απο 40000χλμ. !!!! Τι αλλο?

Μιλαμε εχω παθει πλακα! Απολυτο respect για το μοτερακι! Σκυλι σκετο! Κι εγω παλευα με το ρημαδι το Kadett αλλαχτηκαν ολα και σε καλυτερη κατασταση ηταν αλλα απλα δεν πηρε ποτε, ηταν τα παντα κολλημενα. Αυτα ειναι, BMW forever! Μακαρι η αξιοπιστια και η εξωπραγματικη αντοχη τετοιων μοτερ να εξακολουθει και στις μερες μας με τα πιο συγχρονα.

naoume
03-05-10, 14:50
μπραβο Nick k!! τα ατιμα σε κανουν να ανατριχιαζεις οταν δεν περιμενεις να παρουν μπροστα με λιγη "φροντιδα" και ομως αυτα δε σου χαλουν χατιρι!
οταν ειδα την μακα πανω στο καρμπυρατερ αλλα στο χειλος που πιανει ο παπας ηταν καθαρο ειναι σαν να σου λεει "μην κοιτας απ'εξω μεσα ειμαι ενταξει"
ειχα και εγω ενα καρμπυρατερατο,starlet KP60, με 1 διπλο WEBER πατενταρισμενο με ενα επιπλεον λαμακι στην εισαγωγη.οταν ειχε κρυο το χαρχαλεμα που εκανε....αναμνησεις!

george.x82
03-05-10, 18:42
Μ10 δεν σπάνε δεν χαλάνε ποτέ ! 25 χρόνια τώρα ο Μ10 1766cc k-jetronic δεν έχει βγάλει καμιά ζημιά !

rapid_fast
03-05-10, 18:53
Μ10 δεν σπάνε δεν χαλάνε ποτέ ! 25 χρόνια τώρα ο Μ10 1766cc k-jetronic δεν έχει βγάλει καμιά ζημιά !
L-jetronic..

Nick k
08-05-10, 00:02
Αρχισαν τα οργανα ...

e30 1984
08-05-10, 06:34
καλη συνεχεια με πολλυ δουλεια και μερακι θα γινει πενα το bmwδακι!!

Nick k
18-05-10, 23:00
BMW 1800 με αριθμό πλαισίου 953841 .Το αυτ/το Νο.3814 της σειράς 1800 του 1964 ! με τον πρώτο κινητήρα εν λειτουργία !! http://www.youtube.com/watch?v=jcg4gsDTNYM.