PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγκατάσταση ΑΕΜ Wideband O2 Sensor


paris320ci
30-04-10, 10:09
Γιατί? Απλό. Θέλω να ειμαι σε θέση να παρακολουθώ τη αναλογία μίγματος για προφανείς λόγους :D

Αντί για το παραδοσιακό pod που εφαρμόζει στο τιμόνι, προτίμησα μια παλία βάση Nokia που ήρθε με το αυτοκίνητο όταν το πήρα πριν 4 χρόνια. Η εγκατάσταση είναι σχετικά απλή:

http://img94.imageshack.us/img94/618/dscf0003tv.jpg

Nokia phone mount (needs a good cleaning):
http://img153.imageshack.us/img153/6161/dscf0004t.jpg

Just enough space to put the gauge!
http://img72.imageshack.us/img72/9044/dscf0005uf.jpg

paris320ci
30-04-10, 10:09
http://img156.imageshack.us/img156/747/dscf0007xf.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/4892/dscf0023y.jpg (http://img707.imageshack.us/i/dscf0023y.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img695.imageshack.us/img695/6669/dscf0021i.jpg (http://img695.imageshack.us/i/dscf0021i.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img87.imageshack.us/img87/2294/dscf0010e.jpg (http://img87.imageshack.us/i/dscf0010e.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

paris320ci
30-04-10, 10:10
O2 Wideband Installation

http://img163.imageshack.us/img163/4481/dscf0031d.jpg

http://img693.imageshack.us/img693/4830/dscf0032a.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/1150/dscf0033tm.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/7537/dscf0034mi.jpg

paris320ci
30-04-10, 10:11
http://img718.imageshack.us/img718/9691/dscf0035na.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/7201/dscf0036n.jpg

http://img687.imageshack.us/img687/609/dscf0037hq.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/2033/dscf0038b.jpg

paris320ci
30-04-10, 10:11
http://img87.imageshack.us/img87/5834/dscf0039j.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/1387/dscf0040sm.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/2267/dscf0041qm.jpg

http://img249.imageshack.us/img249/8164/dscf0042q.jpg

paris320ci
30-04-10, 10:12
http://img695.imageshack.us/img695/7859/dscf0043k.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/7131/dscf0044l.jpg

Tomi
30-04-10, 11:04
το χιαστί γιατί μπήκε??προσφέρει κάτι η μείξη των 2 καυσαερίων??είναι πριν το 2 καταλύτη η μετά??δεν κατάλαβα..ωραίο το αέμ και εγώ το σκέφτομαι να βάλω..

paris320ci
30-04-10, 11:25
Για να παίρνει feedback και από τους 6 κύλινδρους (2 Banks) το 02 sensor.

Ειναι μετά τους καταλύτες που είναι ενσωματομένοι στο exhaust manifold και πριν από τους 2ους σε σειρά καταλύτες.

EVANGELOS
30-04-10, 15:07
Σωστό αυτό !!!! ... απο που πέρασες το καλώδιο ΜΕΣΑ στην καμπίνα ????

π.σ. Έκανα sticky το thread είναι πολύ καλό !!!

Dathanaso
30-04-10, 15:57
Μπραβο φιλος πολυ ωραιο project

E36 RULES!!
30-04-10, 20:22
Έχεις κάνει πολλή δουλειά στο αμάξι και φαίνεται! Μπράβο!

ΥΓ: Και απο τις καλυτερες θεσεις για το οργανακι (μιας και ειναι επικαιρο το αλλο thread :D)

paris320ci
03-05-10, 07:46
Σωστό αυτό !!!! ... απο που πέρασες το καλώδιο ΜΕΣΑ στην καμπίνα ????

π.σ. Έκανα sticky το thread είναι πολύ καλό !!!

Ευχαριστώ!

Το καλώδιο ακόμη είναι έξω, δεν το πέρασα μέσα. Εδώ ειναι που έχουμε μερικές διαφορές (Αριστεροτίμονο με Δεξιοτίμονο).

Για πρόσβαση μέσα, η BMW φρόντισε να αφήσει πρόνοια:
http://img13.imageshack.us/img13/8198/dscf8002wv6.jpg

Σκοπεύω να χρησιμποιήσω την πρόσβαση εκεί, αλλα το πρόβλημα είναι ότι δεν ειναι αρκετό το καλώδιο που δίνει η ΑΕΜ και σκεφτομαι κατά πόσο να το επιμηκύνω. Με την επιμήκυνση, υπάρχει κίνδυνος να αλλάξει η αντίσταση του καλωδίου αν δεν ειναι τέλεια η ένωση.

paris320ci
04-05-10, 14:11
Σήμερα πήρα απάντηση από το τεχνικό της ΑΕΜ σχετικά με επιμήκυνση των καλωδίων τους:

Paris,

As long as all the wiring is done correctly there shouldn't be any issues
extending the harness. Be extra careful if you're extending the sensor
harness. We do not offer any pre-made extensions.

Regards,

Edward Liu
AEM Performance Electronics
Technical Support
eliu@aempower.com

Έχω αγοράσει καλώδιο ίδιας διαμέτρου με της ΑΕΜ και ελπίζω σύντομα να είναι σε λειτουργία ;)

paris320ci
06-05-10, 12:19
Προς το τέλος της εγκατάστασης: Απο που να περάσουμε τα καλώδια στο εσωτερικο

Εργοστασιακή κενή εισοδος προς το εσωτερικό. (Σε αριστεροτίμονο λογικά αυτό ειναι ανάποδα)
http://img199.imageshack.us/img199/2130/dscf0045dm.jpg

Η τρύπα ειναι κάτω από το κάλυμα του τιμονιου
http://img696.imageshack.us/img696/5691/dscf0046t.jpg

Θέα από μέσα
http://img526.imageshack.us/img526/1751/dscf0047rn.jpg

Κόβουμε την άκρη της λαστιχένιας σωλήνας λίγο πιο μικρή διάμετρο από τα καλώδια που θα περάσουμε για σκοπους σωστής στεγανοποίησης
http://img12.imageshack.us/img12/4333/dscf0048ox.jpg

paris320ci
06-05-10, 12:20
http://img196.imageshack.us/img196/6581/dscf0050r.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/8308/dscf0049p.jpg

Για την ηλεκτροδότηση, από το κουτί ασφαλειών χρησιμοποιουμε ένα κενό slot με ένα ΟΕΜ Fuse Leaf Connector και 10Α ασφάλεια. Το κενό slot πρεπει να είναι από την άνω σειρα που είναι Switched Ignition. Η κάτω σειρα ειναι always on.
http://img708.imageshack.us/img708/4691/dscf0051eu.jpg

Σύντομα τα αποτελέσματα... :)

paris320ci
20-08-10, 11:04
Σύντομο video clip με κρύο ξεκίνημα
http://www.youtube.com/watch?v=iqTunGtwiTs

Dark_Niaou
23-08-10, 22:06
πολύ καλή δουλειά!! Αψογη!!

BMWE36
24-08-10, 01:04
Παρα πολυ ωραια δουλεια!!