PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα με φρενα σε Ζ4


bill z4
07-05-10, 18:13
Καλησπερα σε ολους!
Εχω ενα Ζ4 μοντελο 2003 3.0 και το προβλημα μου ειναι το εξης.
Πριν 2000χλμ αλλαξα μπρος-πισω δισκους και τακακια.
Μπροστα μπηκαν της ate δισκοι και πισω μαμα για να γλυτωσω καποια ευρωπουλα.
Το προβλημα μου ειναι πως μετα απο τοσα χλμ οταν παταω φρενο ακομα τρεμει (οχι οπως στην αρχη).
Ο μηχανικος που το παω αξιοπιστος και σοβαρος μου ειπε πως θα στρωσει.
Θα ηθελα να μου πειτε και εσεις την γνωμη σας γιατι ειναι πολυ σπαστικο.
Ευχαριστω πολυ!

giannis 116
07-05-10, 19:12
Εαν στα πρωτα 500χμ δε τα ξεσκιζες τα φρενα, δε τα τσαρουχωνες, ουτε τους εριχνες νερο οταν ηταν ζεστα, δηλαδη αν στα πρωτα 500χμ τα εστρωσες ηρεμα κι ευλαβικα τοτε αυτο που λες δεν ειναι κατι, οντως θα φτιαξουν.
Κι εγω τα μπροστα τα εχω αλλαξει με ΑΤΕ και τα πισω μαμα, ακριβως οπως κι εσυ!
Τα μπροστα κι εμενα στην αρχη ετρεμαν για λιγο και μετα ομως εστρωσαν. Κανε υπομονη λιγες χιλιαδες χιλιομετρα ακομα, μεχρι τις 5000 υπολογιζω εγω και μετα βλεπεις.
Αν επιτρεπεται που τα αλλαξες τα φρενα, μπορεις να μου στειλεις πμ;..

bill z4
07-05-10, 21:42
Τα εστρωσα τοσο καλα που περισσοτερο με κατεβασμα εκοβα παρα με το φρενο!!!
εχεις πμ.

giannis 116
07-05-10, 21:59
Ε τοτε δε νομιζω να ειναι κατι, απλα θελει υπομονη μεχρι να στρωσουν καλα. Φανταζομαι πως με τους δισκους μπηκαν και καινουρια τακακια σωστα; Κι εμενα σου λεω στην αρχη και γι αρκετα χιλιομετρα ετρεμαν, ειχα ξενερωσει φοβερα αλλα μετα απο αρκετη χρηση εστρωσαν.
Εχεις απαντηση στο πμ!

merbeind
10-05-10, 11:55
Οτι θελουν και τα φρενα 500km στρωσιμο δεν το ηξερα.Μηχανικος δεν ειμαι αλλα σαν υπερβολικο να μου φαινεται.Απο αισθηση-φρεναρισμα σε σχεση με τα μαμα υπαρχει καμια διαφορα η τιποτα?

rapid_fast
10-05-10, 22:56
Τα εστρωσα τοσο καλα που περισσοτερο με κατεβασμα εκοβα παρα με το φρενο!!!
εχεις πμ.
Χμ, έτσι είναι ο καλύτερος τρόπος άραγε να στρώνουν τα φρένα?

george316
11-05-10, 07:23
τα φρενα παντα χρειαζονται στρωσιμο.
τωρα 500 χλμ,700 χλμ παιζει .σκεψου οτι αν κανεις 500 χλκ ταξιδι...τι να στρωσεις.
ομως χρειαζεται μια τριβη ωστε να αρχισουν οι επιφανειες να αποδιδουν
μηπως επλυνες το αυτοκινητο σου με τα φρενα ζεστα?μπορει να τα προσεχες πολυ στο δρομο αλλα να μην τα αφησες να κρυωσουν.
τελος παντων αφησε τα για 500 χλμ ακομα(κατα προτιμηση σε πολη)και αν σου τρεμει ακομα πηγενε τα πισω)

bill z4
11-05-10, 21:47
Τι να πω δεν ξερω ακομα γιατι τα περισσοτερα χλμ εγιναν σε ταξιδια.
Παντως σε αισθηση σε σχεση με τα μαμα τα ιδια ειναι αφου και η bmw,Ate φοραει.
Το μελλον θα διξει.
Το θεμα ειναι πως τα βαλανε μπροστα μου κιολας αλλιως δεν θα πιστευα οτι ηταν καινουριοι οι δισκοι.

giannis 116
11-05-10, 22:10
Τι να πω δεν ξερω ακομα γιατι τα περισσοτερα χλμ εγιναν σε ταξιδια.
Παντως σε αισθηση σε σχεση με τα μαμα τα ιδια ειναι αφου και η bmw,Ate φοραει.
Το μελλον θα διξει.
Το θεμα ειναι πως τα βαλανε μπροστα μου κιολας αλλιως δεν θα πιστευα οτι ηταν καινουριοι οι δισκοι.

Οχι παντα, αναλογα τ αμαξι, τη χρονολογια και την παρτιδα. Παιζει και zimmerman, textar και αλλες.

haroulis
14-05-10, 23:22
κανε ελεγχο στα σινεμπλοκ και τα μπαλακια στα ψαλιδια οπως και μια προληπτικη ζυγοσταθμισση.

vaspap
23-05-10, 17:18
παρε με να σου τι να κανεις σου εστειλα π.μ.

Ακομα και αν ειναι ολοκαινουργοι οι δισκοι μερικες φορες χριαζοντε δισκοτορνο

τετοιον εχουν συνηθως οι αντιπροσωπιες ή τα συνεργεια ΤΟΥΟΤΑ
Μπαινει ενα συστημα σαν δαγκανα και τορνιρη τον δισκο μεσα εξω ελαχιστα δεκατα του χιλιοστου!!!
αυτο ειναι ολο και το κοστος 20 με 30 ευρω, αλλα θα χριαστουν 2 ωρες
Το ειχα παθει κι εγω το ιδιο
και τωρα ολα καλα!!!

κυριακος
23-05-10, 23:12
φίλε μου αυτό το μηχάνημα για το τορνιρισμα στους δίσκους πως γίνετε? πάνω στο αμάξι η πρέπει να βγει ο δίσκος?
Αν βγαίνει ο δίσκος τότε μιλάμε και για εργατικά ανέβα κατέβα, οπότε συμφέρει?

Dim77
23-05-10, 23:42
Δεν ξέρω αν τελικά έχει σχέση με όλους όσους είχαν πρόβλημα τον τελευταίο καιρό με τακάκια ΑΤΕ, αλλά...

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=380684#post380684

Σημειωτέων, πλέον μετά από 450χλμ (250 χλμ στο πιο πάνω ποστ) από την αντικατάσταση των τακακιών ΑΤΕ με ferodo, δεν έχω πρόβλημα.

vaspap
24-05-10, 12:26
Δεν βγαινει ο δισκος καθολου, Βγαινει μονο η δαγκανα (2βιδες) και στην θεση της μπαινει ο δισκοτορνος ειναι πολυ απλο!!!
Θελει περιπου μιση ωρα ο καθε τροχος.
Το εκανα εγω περυσι σε συνεργειο ΤΟΥΟΤΑ και το κοστος ηταν 30 ευρω.
Αλλα εγω βρισκομαι στο Ναυπλιο.

Παντα το τρεμουλο στο φρεναρισμα ειναι στραβος δισκος και μιλαμε για πολυ ελαχιστο στραβωμα δεκατα του χιλιοστου και ετρεμε σαν τρελο.

Οι δισκοι μου ηταν κι εμενα ολοκαινουργοι ap racing 330mm και ειχα κανει σχεδον 1000χλμ περιμενοντας να στρωσουν αλλα......τριχες

Μετα το τορνιρισμα ηταν τελειο!!!!!!!

bill z4
24-05-10, 15:14
Εμενα ακομα τρεμει σε σιμειο που νομιζω που θα παρω το τιμονι με την κολωνα στα χερια!!!
(ευχαριστω vaspap)αλλα θα το παω πισω μαλλων να μου τις αλλαξουν.

κυριακος
24-05-10, 23:00
Δεν βγαινει ο δισκος καθολου, Βγαινει μονο η δαγκανα (2βιδες) και στην θεση της μπαινει ο δισκοτορνος ειναι πολυ απλο!!!
Θελει περιπου μιση ωρα ο καθε τροχος.
Το εκανα εγω περυσι σε συνεργειο ΤΟΥΟΤΑ και το κοστος ηταν 30 ευρω.
Αλλα εγω βρισκομαι στο Ναυπλιο.

Παντα το τρεμουλο στο φρεναρισμα ειναι στραβος δισκος και μιλαμε για πολυ ελαχιστο στραβωμα δεκατα του χιλιοστου και ετρεμε σαν τρελο.

Οι δισκοι μου ηταν κι εμενα ολοκαινουργοι ap racing 330mm και ειχα κανει σχεδον 1000χλμ περιμενοντας να στρωσουν αλλα......τριχες

Μετα το τορνιρισμα ηταν τελειο!!!!!!!

Πολύ καλή λύση ιδικά για δίσκους καινούργιους η δίσκους που έχουν ακριβό κοστολόγιο.
Ο δισκοτορνος μπορεί να δει αν ο δίσκος είναι στραβός ?
Και μπορεί να δει πόσα δέκατα του χιλιοστού πρέπει να φάει για να ισιώσει?
Δηλαδή θέλω να πω αν η δουλεία γίνεται εμπειρικά και μονό ,έτσι ώστε να υπάρχει κίνδυνος μετά από τορνάρισμα να εξακολουθεί το ίδιο πρόβλημα?

rapid_fast
25-05-10, 02:12
Δεν βγαινει ο δισκος καθολου, Βγαινει μονο η δαγκανα (2βιδες) και στην θεση της μπαινει ο δισκοτορνος ειναι πολυ απλο!!!
Θελει περιπου μιση ωρα ο καθε τροχος.
Το εκανα εγω περυσι σε συνεργειο ΤΟΥΟΤΑ και το κοστος ηταν 30 ευρω.
Αλλα εγω βρισκομαι στο Ναυπλιο.

Παντα το τρεμουλο στο φρεναρισμα ειναι στραβος δισκος και μιλαμε για πολυ ελαχιστο στραβωμα δεκατα του χιλιοστου και ετρεμε σαν τρελο.

Οι δισκοι μου ηταν κι εμενα ολοκαινουργοι ap racing 330mm και ειχα κανει σχεδον 1000χλμ περιμενοντας να στρωσουν αλλα......τριχες

Μετα το τορνιρισμα ηταν τελειο!!!!!!!
Μόλις κάνεις ένα ταξιδάκι των 20 χιλιομέτρων, βάλε το χέρι σου πάνω στις εμπρός ζάντες..
Είναι ζεστές??

rapid_fast
25-05-10, 02:14
παρε με να σου τι να κανεις σου εστειλα π.μ.

Ακομα και αν ειναι ολοκαινουργοι οι δισκοι μερικες φορες χριαζοντε δισκοτορνο

τετοιον εχουν συνηθως οι αντιπροσωπιες ή τα συνεργεια ΤΟΥΟΤΑ
Μπαινει ενα συστημα σαν δαγκανα και τορνιρη τον δισκο μεσα εξω ελαχιστα δεκατα του χιλιοστου!!!
αυτο ειναι ολο και το κοστος 20 με 30 ευρω, αλλα θα χριαστουν 2 ωρες
Το ειχα παθει κι εγω το ιδιο
και τωρα ολα καλα!!!
Ενδιαφέρον.. και οι δαγκάνες πώς επανέρχονται??
Η δεν επανέρχονται αλλά δε μας νοιάζει?

κυριακος
25-05-10, 11:15
Όπα! δηλαδή στραβώνουν και οι δαγκάνες?
Με αυτή την πληροφορία παει αλου η δουλεία τότε για στραβούς δίσκους κλπ.
Μήπως η λύση είναι άλλου δηλαδή και όχι με τορνάρισμα?

Και αν τελικα η λύση ειναι ο τορναδόρος, όταν και αν βρει με ακριβής μέτρηση ότι οι δίσκοι είναι σταρβωμενοι ,τότε τι άλλο πρέπει να προσέξουμε γι

rapid_fast
25-05-10, 12:55
Όπα! δηλαδή στραβώνουν και οι δαγκάνες?
Με αυτή την πληροφορία παει αλου η δουλεία τότε για στραβούς δίσκους κλπ.
Μήπως η λύση είναι άλλου δηλαδή και όχι με τορνάρισμα?

Και αν τελικα η λύση ειναι ο τορναδόρος, όταν και αν βρει με ακριβής μέτρηση ότι οι δίσκοι είναι σταρβωμενοι ,τότε τι άλλο πρέπει να προσέξουμε γι
Οχι,
δε λέμε οτι στραβώνουν οι δαγκάνες..
Απλά κάνουμε ερώτηση, με ποιόν τρόπο επανέρχονται οι δαγκάνες στη θέση τους μετά το φρενάρισμα, αν ο τόρνος εξαλείψει το κατασκευαστικό παίξιμο των 2 μικρών..

e60///M
25-05-10, 15:06
Εγω να προσθεσω και οτι κατα το στρωσιμο δεν πρεπει οταν εισαι σταματημενος στο φαναρι για παραδειγμα να εχεις πατημενο το φρενο.

Ειδικα σε περιπτωση που ο δισκος ειναι ζεστος.

Το τακακι μπορει να αφησει στην ουσια ενα αποτυπομα με αποτελεσμα οταν φρεναρεις να εχεις τρεμουλο γιατι ο δισκος εχει ''σκαμπανεβασματα''.

Απλα μια ακομη εκδοχη πολυ απλη

vaspap
30-05-10, 09:20
Εμενα ακομα τρεμει σε σιμειο που νομιζω που θα παρω το τιμονι με την κολωνα στα χερια!!!
(ευχαριστω vaspap)αλλα θα το παω πισω μαλλων να μου τις αλλαξουν.
Το σιγουρο ειναι οτι κατι θα πληρωσεις ξανα και
Σκεψου οτι κατα 50% μπορει και οι επομενοι δισκοι να κανουν παλι το ιδιο!!!
Πηγαινε καλυτερα σε δισκοτορνο που σου λεω να τελειωνεις!!! τα εχω περασει και δεν κοιμωμουν τα βραδια!!!!!!
Αντε να ησυχασεις!!

vaspap
30-05-10, 09:24
Όπα! δηλαδή στραβώνουν και οι δαγκάνες?
Με αυτή την πληροφορία παει αλου η δουλεία τότε για στραβούς δίσκους κλπ.
Μήπως η λύση είναι άλλου δηλαδή και όχι με τορνάρισμα?

Και αν τελικα η λύση ειναι ο τορναδόρος, όταν και αν βρει με ακριβής μέτρηση ότι οι δίσκοι είναι σταρβωμενοι ,τότε τι άλλο πρέπει να προσέξουμε γι

Οι δαγκανες δεν στραβωνουν!! σοβαρευτειται!!!
Ο δισκος γυριζει γι'αυτο εχουμε και τρεμουλο!!!!!

vaspap
30-05-10, 09:26
Οχι,
δε λέμε οτι στραβώνουν οι δαγκάνες..
Απλά κάνουμε ερώτηση, με ποιόν τρόπο επανέρχονται οι δαγκάνες στη θέση τους μετά το φρενάρισμα, αν ο τόρνος εξαλείψει το κατασκευαστικό παίξιμο των 2 μικρών..

Δεν υπαρχει αυτο που λες!!! τεχνικα!! δεν εχει λογικη!
οπως ειπα και πριν ο δισκος γυριζει!!!!!!! και η δαγκανα κανει οτι της πει ο δισκος..

κυριακος
30-05-10, 10:17
Σοβαροί είμαστε γιαυτό ρωτάμε και έχουμε ανοιχτά τα μυαλά μας για να μάθουμε οτι δεν ξέρουμε είτε μας αρέσει είτε το καταλαβαίνουμε είτε διαφωνούμε.

Το δικό μου ποστ 19 ήταν μια παρερμηνεία της φράσης του rapid fast:
<<και οι δαγκάνες πώς επανέρχονται??>>
Έτσι όπως το διάβασα υπέθεσα ότι εννοούσε πως στραβώνουν και οι δαγκάνες.

Για την επαναφορά της δαγκάνας σίγουρα υπαρχή αυτό το κατασκευαστικό παίξιμο γιατί αν μετά από φρενάρισμα περεριμεναμε την δαγκάνα να προλάβει να γυρισεί από μόνη της χωρίς να την εξαναγκάσει και ο δίσκος τότε μερικές φορές ίσως να μην γύριζε και πότε.

κυριακος
30-05-10, 10:35
Μόλις κάνεις ένα ταξιδάκι των 20 χιλιομέτρων, βάλε το χέρι σου πάνω στις εμπρός ζάντες..
Είναι ζεστές??

Tι συμπέρασμα βγάζουμε αν μετά από 20χιλ είναι ζέστες οι ζάντες?
Μήπως οφείλετε στα φρένα εννοείς?

vaspap
30-05-10, 10:36
Σοβαροί είμαστε γιαυτό ρωτάμε και έχουμε ανοιχτά τα μυαλά μας για να μάθουμε οτι δεν ξέρουμε είτε μας αρέσει είτε το καταλαβαίνουμε είτε διαφωνούμε.

Το δικό μου ποστ 19 ήταν μια παρερμηνεία της φράσης του rapid fast:
<<και οι δαγκάνες πώς επανέρχονται??>>
Έτσι όπως το διάβασα υπέθεσα ότι εννοούσε πως στραβώνουν και οι δαγκάνες.

Για την επαναφορά της δαγκάνας σίγουρα υπαρχή αυτό το κατασκευαστικό παίξιμο γιατί αν μετά από φρενάρισμα περεριμεναμε την δαγκάνα να προλάβει να γυρισεί από μόνη της χωρίς να την εξαναγκάσει και ο δίσκος τότε μερικές φορές ίσως να μην γύριζε και πότε.

Εχω δυο μερες που λεω οτι ειχα το ιδιο ακριβως προβλημα με τον φιλο μας,
και τραβιωμουνα σε συνεργεια αλλαζα δισκους ακουγα ενα καρο μπουρδες, ειχα ταλαιπωρηθει για μηνες και χαλαγα τα λεφτα μου επειδη ακουγα μερικους μερικους!!!!

Ευτυχως που βρεθηκε ενα παλικαρι και με τον δισκοτορνο και ησυχασα!!!
ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ!!!!!

κυριακος
30-05-10, 10:53
Μάλλον θα υπάρχουν δυο τρόποι επιλύσεις του προβλήματος άλλα η μια από της δυο ίσως είναι πιο σωστή.
Παντός έχω ακούσει και για περιπτώσεις όπου έτρεμε τιμόνι στο φρενάρισμα άλλα ο τόρνος δεν βρήκε στράβωμα στους δίσκους.
Θα το ψάξουμε

z3 2.2
30-05-10, 12:26
Στραβα μουαγιε,αλλαγη μουαγιε και δισκοπλακες ξανα ;)

rapid_fast
30-05-10, 13:54
Δεν υπαρχει αυτο που λες!!! τεχνικα!! δεν εχει λογικη!
οπως ειπα και πριν ο δισκος γυριζει!!!!!!! και η δαγκανα κανει οτι της πει ο δισκος..
Ποιό δεν υπάρχει??
Και ποιό δεν έχει λογική τεχνικά?

rapid_fast
30-05-10, 13:54
Στραβα μουαγιε,αλλαγη μουαγιε και δισκοπλακες ξανα ;)
Μαζί σου..
+1

κυριακος
30-05-10, 19:54
Εχω δυο μερες που λεω οτι ειχα το ιδιο ακριβως προβλημα με τον φιλο μας,
και τραβιωμουνα σε συνεργεια αλλαζα δισκους ακουγα ενα καρο μπουρδες, ειχα ταλαιπωρηθει για μηνες και χαλαγα τα λεφτα μου επειδη ακουγα μερικους μερικους!!!!

Ευτυχως που βρεθηκε ενα παλικαρι και με τον δισκοτορνο και ησυχασα!!!
ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ!!!!!

ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ
Δεν θέλουμε να διαφωνήσουμε έτσι για να διαφωνήσουμε μαζί σου.
Δεν έχουμε τέτοιο σκοπό οπότε δεν χρειάζεται να ταραζόμαστε κιόλας γιατί δεν χρειάζεται να αποδείξουμε και τίποτα σε κανέναν.
Όποιος θέλει ακούει και σκέφτεται.
Άλλωστε ήμουν από τους πρώτους που σου ζήτησα πληροφορίες της δίκης σου επισκευής.

Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι μπορεί να είχες το ίδιο ακριβός πρόβλημα με τον φιλο όπως λες άλλα δεν σημαίνει αυτό καταναγκη ότι πρέπει να προέρχεται και από την ίδια αίτια.
Αυτό συζητάμε την καλύτερη λύση.
Αν δεν ακουστούν και άλλες τότε η δίκια σου δεν ξέρω αν θα είναι η καλύτερη λύση άλλα μάλλον θα είναι η μόνη λύση που ακουστικέ.

Επίσης θέλω να διαμαρτυρηθώ πως είναι δυνατόν αυτοί οι άτιμοι οι δίσκοι των φρένων να φτενέ πάντα για όλα.
Κάθε χειμώνα δηλαδή που πέφτουν τα αμάξια απότομα σε λακκούβες με νερό αυτή η δουλεία θα γίνετε?θα στραβώνουν όλοι οι δίσκοι της Ανθρωπότητας?
Κάτι δεν μ΄αρεσει σε αυτή την εύκολη δικαιολογία που προβαίνουν πόλοι μαστοροι.
Πλέον δεν θα ζητάμε δισκους που φρενάρουν καλά άλλα δίσκους που δεν θα στραβώνουν

bill z4
30-05-10, 20:48
Mην με παρεξηγησετε ρε παιδια αλλα που ειναι τα μουαγιε και τι ειναι?
Λετε να φταινε αυτα?

κυριακος
30-05-10, 21:13
Αλίμονο αν παρεξηγουσαμε αυτούς που ξέρουν λίγα η αυτούς που ξέρουν πολλά.

Το μουαγιε είναι αυτό στη φώτο με το Νο2(μεγάλο μεταλλικό κομμάτι) και όπως βλέπεις στον μηχανολογικό σχέδιο πανωτου βιδώνετε το αμορτισέρ και το δίσκο φρένο.

Δεν σημαίνει ότι αυτό φταίει στην δίκη σου περίπτωση άπλα γράφονται όλες οι πιθανές αίτιες που οδηγούν στο ίδιο φαινομενικά σύμπτωμα(τρεμουλο) άλλα από διαφορετική αίτια ορισμενες φορές.

κυριακος
30-05-10, 21:33
Καλησπερα σε ολους!
Εχω ενα Ζ4 μοντελο 2003 3.0 και το προβλημα μου ειναι το εξης.
Πριν 2000χλμ αλλαξα μπρος-πισω δισκους και τακακια.
Μπροστα μπηκαν της ate δισκοι και πισω μαμα για να γλυτωσω καποια ευρωπουλα.
Το προβλημα μου ειναι πως μετα απο τοσα χλμ οταν παταω φρενο ακομα τρεμει (οχι οπως στην αρχη).
Ο μηχανικος που το παω αξιοπιστος και σοβαρος μου ειπε πως θα στρωσει.
Θα ηθελα να μου πειτε και εσεις την γνωμη σας γιατι ειναι πολυ σπαστικο.
Ευχαριστω πολυ!

Επειδή εν τέλη κάνεις δεν ξέρει καλύτερα το αμάξι σου από εσένα κάτσε να το πάρουμε λίγο από την αρχή το θέμα κατά τα λεγόμενα σου:

1)κατάλαβα ότι είχες και πριν το πρόβλημα και γιαυτό άλλαξες σετ δίσκους και τακάκια?
Όταν γράφεις στην παρένθεση (όχι όπως στη αρχή ) τι εννοείς? Αρχή εννοείς το 0-2000χιλ η πριν την αλλαγή του σετ είναι η αρχή?
Αν στο έκανε και πριν την αλλαγή τότε παει άλλου η δουλεία.
ΑΝ δεν στο έκανε από πριν τότε το παρατήρησες αμέσως μέτα την αλλαγή ?δηλαδή στο πρώτο γερο φρενάρισμα?

2)Μπροστά έβαλες δισκούς ΑΤΕ.
Πίσω έβαλες δίσκους Μαμά? για να γλυτώσεις χρήματα? δεν καταλαβαίνω τι εννοείς?
Οι ΑΤΕ του εμποριου είναι πολύ φτηνοί σε σχέση με τους γνήσιους.

3)τι μάρκα τακάκια έχεις μπροστά και τι πίσω?

4)εξαερώσεις --αλλαγές υγρων φρένων ξέρεις αν έγιναν?
Γνωριζεις αν έχεις κάποια εγγύηση για τα υλικά και την εργασία που έγινε?
Μην περιμένεις και πολύ να στρώσουν με την παρατεταμένη χρήση γιατί μέχρι τότε μπορεί και να σε ξεχάσουν εκεί που τα έβαλες η να αρχίσουν οι βροχές και σου λένε ότι πετσικαρενα από νερά κλπ.
Υπάρχουν πόλοι πχ που γουστάρουν να αλλάζουν τακάκια κάθε 5-6χιλ χιλ. έτσι για να έχουν μια σιγουριά και την αίσθηση του καινούργιου φρένου.Αυτοί τότε δεν θα προλαβαίνουν να στρώσουν και θα έρχεται η ώρα τις αλλαγής.
Αν έχεις πέσει σε καμία σκάρτη παρτίδα από αυτές που <Και καινούργιοι να είναι οι δίσκοι χρειάζονται τόρνο) μην κάθεσαι ξεκίνα διαδικασίες επιστροφής.
Κανε και ένα τηλεφωνά στην αντιπροσωπία για τους πίσω δίσκους που έχεις και είναι Μαμα να τους ρωτησεις ότι αν είναι στραβωμενοι αν και καινούργιοι δηλαδή αχρησιμοποίητη , πρέπει να τους τορνάρω? να δούμε τι θα σε συμβουλέψουν

bill z4
30-05-10, 22:11
Τα πραγματα εχουν ως εξεις.
Πριν γινουν οι αλλαγες δεν ειχα καλο φρενο το οποιο το καταλαβα οταν εκοβα απο πολλα χλμ καταλαβαινα το λογικο πως το αυτοκινητο δεν εκοβε οπως παλια και συνοδευοταν με ενα ηχο εντονο,ετσι ειπα ας παω να αλλαξω μονο μπροστινα τακακια.
Μολις το πηγα και το ειδανε μου ειπαν πως θελει αλλαγη δισκους εμπρος-πισω,τακακια εμπρος-πισω και σινεμπλοκ μπροστα.
Εκει βασικα στην αρχη μου περασε η ιδεα πως θελουν να μου τα παρουν αν και πολυ φιλος ο ιδιοκτητης.
Του ειπα οκ τελικα και αρχιζαν το ξηλωμα,μην πολυλογο μολις τα εβγαλαν ειδα πως ολα ηταν οντως τελειωμενα.
Μου ειπε να μου βαλει ολα της ate αλλα πισω δισκους δεν βρηκε και μου εβαλε μονο μπροστα(τακακια δεν θυμαμαι τι μαρκα εβαλε)αλλαχθηκαν και τα σινεμπλοκ εγινε και η ευθηγραμιση και οπως γνοριζο και απο αλλα αυτοκινητα που ειχα στην αρχη θελουν απαλο πατημα για να στρωθουν,απο την αλλαγη μεχρι τωρα περιπου εχουν γινει 2000χλμ με το φαινομενο του τρεμουλου να εχει μειωθει αλλα ελαχιστα.
τοσο καιρο ειχα παρει τηλ.και ειχα ενημερωσει για το θεμα το συνεργειο αλλα δεν εχω προλαβει ακομα να το παω.
Ελπιζω μεσα στην εβδομαδα αυτη να παω να δω τι θα γινει.
Ευχαριστω παντως για το ενδιαφερων!!!!

rapid_fast
30-05-10, 22:54
Αλίμονο αν παρεξηγουσαμε αυτούς που ξέρουν λίγα η αυτούς που ξέρουν πολλά.

Το μουαγιε είναι αυτό στη φώτο με το Νο2(μεγάλο μεταλλικό κομμάτι) και όπως βλέπεις στον μηχανολογικό σχέδιο πανωτου βιδώνετε το αμορτισέρ και το δίσκο φρένο.

Δεν σημαίνει ότι αυτό φταίει στην δίκη σου περίπτωση άπλα γράφονται όλες οι πιθανές αίτιες που οδηγούν στο ίδιο φαινομενικά σύμπτωμα(τρεμουλο) άλλα από διαφορετική αίτια ορισμενες φορές.
Καλέ, το 5 είναι το μουαγιέ, οχι το 2...
(το 2 είναι το ακραζόνιο..)

κυριακος
30-05-10, 23:02
Καλέ, το 5 είναι το μουαγιέ, οχι το 2...
(το 2 είναι το ακραζόνιο..)

Ποπο!!
Φέρτε μου μια γόμα να το διορθώσω.

ΥΓ φίλε bill Z4 σορυ το Νο5 είναι το μουαγιε

κυριακος
30-05-10, 23:22
[QUOTE=bill z4;382843]το αυτοκινητο δεν εκοβε οπως παλια
Οποτε ειχες φαγωμενα τακακια.

και συνοδευοταν με ενα ηχο εντονο,

Αυτός ο ήχος που άκουγες ρωτησες τον μάστορα για να το αποσαφηνίσεις αν ήταν από το φαγωμένα τακάκια που χτύπαγαν στον δίσκο μέταλλο με μέταλλο? η μήπως αυτός ο θόρυβος είχε σχέση με κομμένο συνεμπλοκ που μας λες παρακάτω?


και σινεμπλοκ μπροστα.
Πιο ακριβως σινεμπλοκ εννοεις?

Εκει βασικα στην αρχη μου περασε η ιδεα πως θελουν να μου τα παρουν αν και πολυ φιλος ο ιδιοκτητης.

Δεν προκύπτει κάτι τετοι μέχρι στιγμής

ate αλλα πισω δισκους δεν βρηκε

Αυτό δεν το καταλαβαίνω.Η αγορά βρωμάει από δίσκους ΑΤΕ και δεν βρήκε πίσω? γιατί δεν εψαξες και εσύ ιδικά αν τυχόν ήταν πολύ φαγωμένα και τα πίσω?
Νομίζω οτι δεν είναι καλή ιδέα να μπουν ολοκαίνουργοι δίσκοι μπροστά και πισω να ειναι παμπάλαιοι και γνωρίζω οτι η κατανομή του φρένου είναι πιο πολύ στους μπροστά τροχούς.
βέβαια δεν συμαινεί οτι αν πας να βάλεις και πίσω καινούργιους δίσκους οτι θα λύσεις το πρόβλημα σου.
Μην σου πετάξουν αυτην μπανανόφλουδα και την πατήσεις.Αν δεν λυσεις το μπροστά μην συνεργαστείς.

εχουν γινει 2000χλμ με το φαινομενο του τρεμουλου να εχει μειωθει αλλα ελαχιστα.

Αν είχες βάλει σετ μπρος και πίσω καινούργια θα σου έλεγα να μην περιμένεις καθόλου και να μην ακούς αυτές τις ανοησίες για τις αναμονές
Σκέψου δηλαδή να πας να κάνεις test drive ενα καινούργιο αμάξι και πατώντας φρένο να σου κάνει το τρέμουλο που κάνει και στο δικό σου και μετά να γυρίσει ο αντιπρόσωπός και να σου πει: ΑΓΟΡΑΣΕΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ.
Δηλαδή τι να υποθέσω εγώ τώρα ,ότι η BMW στο Μόναχο κάθετε και μεταχειρίζεται διάφορα εξαρτήματά και τα στρώνει πριν πάνε στον καταναλωτή? Για τον κινητήρα ήξερα μονό ότι δουλεύετε πολλές ώρες

Sp!ros G
30-05-10, 23:24
Στραβα μουαγιε,αλλαγη μουαγιε και δισκοπλακες ξανα ;)
Υπαρχει πιθανονοτητα να τρεμει το τιμονι εν κινηση χωρις να παταμε φρενο και να φταινε τα μουαγιε??

Εστω οτι εχουμε σωστες ζυγοσταθμισεις-ευθυγραμμισεις ,ισιες ζαντες ,καλα σινεμπλοκ,ισια λαστιχα.

κυριακος
30-05-10, 23:31
Υπαρχει πιθανονοτητα να τρεμει το τιμονι εν κινηση χωρις να παταμε φρενο και να φταινε τα μουαγιε??

Εστω οτι εχουμε σωστες ζυγοσταθμισεις-ευθυγραμμισεις ,ισιες ζαντες ,καλα σινεμπλοκ,ισια λαστιχα.

Για να κάνουμε και λίγο χιούμορ:
Αν έχουμε όλα αυτά τα παραπάνω ΙΣΙΑ και σωστά ...τότε θα χουμε και τα μουαγιε σωστά.
Με τους δρόμους που υπαρχουν είναι λακκούβα και ζυγοστθμιση το λιγότερο.Για να μην πω λακκούβα και ευθυγράμμιση

Sp!ros G
30-05-10, 23:40
Οταν αλλαξα τα φρενα στο αμαξι και εβαλα απο 328 φοραγα τις παλιες τις ζαντες.

Ειχα ενα χαρακτιριστικο ελαφρυ τρεμουλο στο τιμονι.

Μετα απο ενα διαστημα αλλαξα ζαντες,οπου και ελεγχθηκαν αν ειναι ισιες ,αλλαξα σινεμπλοκ ,

εκανα ευθυγραμμιση ,ζυγοσταθμιση ,αλλα το ελαφρυ τρεμολο υπαρχει ακομα.

EDIT : Λετε να μη μου κανανε καλη ζυγοσταθμιση?

Sp!ros G
31-05-10, 02:49
Οταν αλλαξα τα φρενα στο αμαξι και εβαλα απο 328 φοραγα τις παλιες τις ζαντες.

Ειχα ενα χαρακτιριστικο ελαφρυ τρεμουλο στο τιμονι.

Μετα απο ενα διαστημα αλλαξα ζαντες,οπου και ελεγχθηκαν αν ειναι ισιες ,αλλαξα σινεμπλοκ ,

εκανα ευθυγραμμιση ,ζυγοσταθμιση ,αλλα το ελαφρυ τρεμολο υπαρχει ακομα.

EDIT : Λετε να μη μου κανανε καλη ζυγοσταθμιση?
Μηπως ειναι ο σταυρος του τιμονιου ??

Ξερει κανεις πως μπορω να το κοιταξω αυτο ??

Αμα εχει κανεις καμια ιδεα ας μου στειλει ενα PM μη χαλαω αλλο το θρεντ του παιδιου !!

Θα ξεκινησω ψαξιμο με την πρωτη ευκαιρια.

rapid_fast
31-05-10, 09:54
Υπαρχει πιθανονοτητα να τρεμει το τιμονι εν κινηση χωρις να παταμε φρενο και να φταινε τα μουαγιε??

Εστω οτι εχουμε σωστες ζυγοσταθμισεις-ευθυγραμμισεις ,ισιες ζαντες ,καλα σινεμπλοκ,ισια λαστιχα.

Εάν όλα είναι σωστά, και τρέχει το τιμόνι, είναι ο σταυρός.
Αλλά το έντονο παίξιμο στο τιμόνι από το σταυρό εμφανίζεται στα 20-30 χιλιόμετρα...