PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΜW E30 HELP!!!


swtos19e30
08-05-10, 19:56
Εχω ενα ε30 τετραπορτο... το πειρα απο τον πατερα μου και ειναι στο συνολο καπως σε ασχιμη κατασταση... ο σκοπος μου ειναι να το σιμαζεψω γιατι πραγματικα το αγαπαω αυτο το αμαξι... ενας φιλος μου μου ειπε να κανω ανακατασκεβη γιατι αν τα κανω ενα ενα το πιο πιθανο να μου κοστισει παραπανω... εγω δεν γνωριζω πολλα για αυτο το θεμα... για αυτο θα ηθελα μια διαφωτιση ως προς το τι ακριβως θα γινει με την ανακατασκεβη, ποσο περιπου μπορει να κοστισει και τι επιλογες εχω εγω ως το τι θα γινει πανω στο αμαξι μου... και αν ξερετε στη θεσσαλονικη που υπαρχουν... ευχαριστω πολυ!!! :bricks1:

DiMiTrIs_
08-05-10, 20:54
Εχω ενα ε30 τετραπορτο... το πειρα απο τον πατερα μου και ειναι στο συνολο καπως σε ασχιμη κατασταση... ο σκοπος μου ειναι να το σιμαζεψω γιατι πραγματικα το αγαπαω αυτο το αμαξι... ενας φιλος μου μου ειπε να κανω ανακατασκεβη γιατι αν τα κανω ενα ενα το πιο πιθανο να μου κοστισει παραπανω... εγω δεν γνωριζω πολλα για αυτο το θεμα... για αυτο θα ηθελα μια διαφωτιση ως προς το τι ακριβως θα γινει με την ανακατασκεβη, ποσο περιπου μπορει να κοστισει και τι επιλογες εχω εγω ως το τι θα γινει πανω στο αμαξι μου... και αν ξερετε στη θεσσαλονικη που υπαρχουν... ευχαριστω πολυ!!! :bricks1:

ακου φιλε...όταν λεμε ανακατασκευη εννοουμε συνηθως οτι θα την αναλαβεις εσυ...δηλαδη εσυ θα επομιστεις το μεγαλυτερο βαρος των εργασιων...δεν υπαρχει καποιο μαγαζι μ να αναλαμβανει ανακατασκευες...και αν υπάρχει θα σου κοστισει πολυ.......εσυ εισαι αυτος που θα δεις τι προβληματα εχει και θα τα διορθώσεις.....θα δεις τι δεν σου αρεσει τι εχει σπασει τι εχει ξεθωριάσει και θα το αλλάξεις.......θα ψαξεις να βρεις ανταλλακτικα και τα λοιπα....και να ξερεις οτι κανεις δεν πρόκειται να νοιαστει για το αμάξι σου περισσοτερο απο εσένα.....

fan1s_e21
08-05-10, 21:03
φιλε Σωτο η ανακατασκευη ειναι μια διαδικασια κατα την οποια το εκαστοτε οχημα γινεται στη κυριολεξια βιδες, δηλαδη αφαιρονται πανω απο το αμαξομα ολα τα αφαιρομενα μερη(π.χ.προφυλακτηρες,καπο,τζαμια) με σκοπο στο οχημα να επισκευαστουν τα πληγωμενα μερη (ειτε σαπημενα ειτε χτυπημενα) και το αμαξι να γινει σαν καινουριο.. Στοχος της ανακατασκευης ειναι να γινει μια ποιοτικη , συγκροτημενη, αποδοτικη δουλεια που θα επαναφερει το αυτοκινητο σε μια κατασταση που θα πλησιαζει ετσι οπως ,οταν ηταν νεο. Η ανακατασκευη κοστιζει κακα τα ψεματα πολλα λεφτα ειδιαιτερα οταν χρησιμοποιηθουν αριστις ποιοτητα υλικα . Μια εικονικη τιμη για το Ε30 σου διχως να το εχω δει , με δεδομενο οτι ειμαι βοηθος φανοποιου-βαφεα, με αφαιρεση και του μοτερ και ολου του εσωτερικου συμπεραλαμβανομενου και του ταμπλο ισως ξεπερασει τα 2.500Ε (η τιμη με καθε επιφυλαξη)
ελπιζω να σε βοηβησα για τα περι "ανακατασκευης".....

swtos19e30
08-05-10, 21:26
χμμμμ... σε ευχαριστω πολυ... τουλαχιστον καταλαβα τι ακριβως γινεται... απο την μερια σου θα αξιζε?? το αμαξι πριν αρκετα χρονια το ειχε τρακαρει πρωτος συγγενης του πατερα μου αλλα απο τα λεγομενα του πατερα μου δεν εγινε και η πιο σωστη δουλεια κατα την επισκεβη... για παραδειγμα η πισω δεξια πορτα δεν εφαρμοζει τελεια ενω κλεινει κανονικα και ενα συχνο προβλιμα που συνανταμε ανα τακτα χρονικα διαστηματα (ανα 5-9 μινες) μετα το τρακαρισμα αλλαγη βασης αμορτισερ απο την ιδια πλευρα... οπως καταλαβαινεις απο εκει την εφαγε... το αμαξι εχει περασει απο ελεγχους και ευτυχως δεν εχει ζημια στο σασι... απο θεμα εξωτερικο τα μονα προβλιματα που εχει χτιπημενοι προφιλακτιρες και μασκες και το χρωμα που εχει σκασει σε πολλα σημεια... απο θεμα εσωτερικο μπορω το καθισμα του οδηγου εχει προβλημα, τα και τα υπολοιπα με ενα καλο καθαρισμο (βιολογικο) πιστεβω οτι θα ειναι ενταξει... απο θεμα μηχανικα το σιγουρο ειναι οτι η μηχανη που φοραει παν (1600 - 1991μοντ. 270000χλμ) ειχει πολυ λιγο χρονο ζωης... και μας το εχουν διαβεβαιωσει αρκετοι μηχανικοι... απο εκει και περα λογικο ειναι να χριαζομαι αναρτησεις, αν χρειαστει φρενα (διοτι ηδη ο πατερας μου εχει βαλει δισκοφρενα απο 318 μπρος πισω με τα μπροστα διπλα αεριζομενα) και πιθανον οτι αλλο χρειαστει λογω της αλλαγης μοτερ..

swtos19e30
08-05-10, 21:43
Αυτην την στιγμη εχω ξεκινησει να ασχολουμε... δεν εχει πολυ καιρο που το αμαξι ειναι δικο μου... το οδιγαω εδς και εναμισι χρονο σχεδον αλλα λογο οικονομικων προβλιματων οσο και αν ηθελα δεν μπορουσαμε να κανουμε κατι...το αμαξι πριν αρκετα χρονια το ειχε τρακαρει πρωτος συγγενης του πατερα μου αλλα απο τα λεγομενα του πατερα μου δεν εγινε και η πιο σωστη δουλεια κατα την επισκεβη... για παραδειγμα η πισω δεξια πορτα δεν εφαρμοζει τελεια ενω κλεινει κανονικα και ενα συχνο προβλιμα που συνανταμε ανα τακτα χρονικα διαστηματα (ανα 5-9 μινες) μετα το τρακαρισμα αλλαγη βασης αμορτισερ απο την ιδια πλευρα... οπως καταλαβαινεις απο εκει την εφαγε... το αμαξι εχει περασει απο ελεγχους και ευτυχως δεν εχει ζημια στο σασι... (σε αυτο το θεμα δεν εχω ιδεα τι να κανω) απο θεμα εξωτερικο τα μονα προβλιματα που εχει χτιπημενοι προφιλακτιρες και μασκες και το χρωμα που εχει σκασει σε πολλα σημεια... (εδω και καιρο κοιταω για αυτα και ξερω πανω κατω ποσα θελω για να μην εχω θεμα εξωτερικης εμφανισης) απο θεμα εσωτερικο μπορω το καθισμα του οδηγου εχει προβλημα, τα και τα υπολοιπα με ενα καλο καθαρισμο (βιολογικο) πιστεβω οτι θα ειναι ενταξει... (πριν ενα 6αμινο εκανα επενδισι τα κατηισματα με δερμα και εβαλα πηγη και αλλαξα τα ηχεια γιατι τα μανισια ειχαν καει αλλα ετσι και αλλιως δεν ζηταω κατι παραπανω απο ηχο...)απο θεμα μηχανικα το σιγουρο ειναι οτι η μηχανη που φοραει παν (1600 - 1991μοντ. 270000χλμ) ειχει πολυ λιγο χρονο ζωης... και μας το εχουν διαβεβαιωσει αρκετοι μηχανικοι...(σκεφτομαι να βαλω μοτερ 318ι η το 318ις αλλα ξαχνω να βρω κομπλε μετατροπη γιατι εξαρτημα εξαρτημα κοστιζει αρκετα παραπανω...) απο εκει και περα λογικο ειναι να χριαζομαι αναρτησεις, αν χρειαστει φρενα (διοτι ηδη ο πατερας μου εχει βαλει δισκοφρενα απο 318 μπρος πισω με τα μπροστα διπλα αεριζομενα) και πιθανον οτι αλλο χρειαστει λογω της αλλαγης μοτερ..

fan1s_e21
09-05-10, 21:17
με τα λεγομενα σου φιλε Σωτο , χωρις να εχω δει το αμαξι ενδεχωμενος να χρειαζεται ενα μονο εξωτερικο βαψιμο(πολυ χαμηλοτερη η τιμη αυτη της εργασιας σε σχεση με την ανακατασκευη)... Η γνωμη μου ειναι οτι αμαξια σαν τ Ε30 ειναι σιγουρο οτι δεν ξαναβγαινουν γι'αυτο ειμαι θετικος στο να αρχισεις τις διαδικασιες επισκευης του

Fairytale
09-05-10, 23:13
Για διάβασε ΕΔΩ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=12538)
C U out there

swtos19e30
09-05-10, 23:26
Για διάβασε ΕΔΩ (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=12538)
C U out there

εγινε ανακατασκεβη στο συγκεκριμενο η ιδιωτικη δουλεια? πανως φαινετε πολυ καλο!!

swtos19e30
09-05-10, 23:28
με τα λεγομενα σου φιλε Σωτο , χωρις να εχω δει το αμαξι ενδεχωμενος να χρειαζεται ενα μονο εξωτερικο βαψιμο(πολυ χαμηλοτερη η τιμη αυτη της εργασιας σε σχεση με την ανακατασκευη)... Η γνωμη μου ειναι οτι αμαξια σαν τ Ε30 ειναι σιγουρο οτι δεν ξαναβγαινουν γι'αυτο ειμαι θετικος στο να αρχισεις τις διαδικασιες επισκευης του

για το θεμα της πορτας και της βασης ξερεις κατι που μπορω να κανω?? η καποιο τροπο να το ελεγξω για να δω τι γινετε?? πιο πολυ γιατι θελω να βεβαιωθω οτι το αμαξι ειναι ασφαλες...

nik200
10-05-10, 16:51
μια απο τις πρωτες δουλιες που πρεπει να κανεις...ειναι ελεγχος για κοψιματα στο θολους μπροστα, εκει που πονανε τα 30 αρια δηλαδη....

για αλλαγη μοτερ θα εψαχνα κανα τροπετο...318!....αν την εχει φαει λιγο μπροστα η πολυ πισω ακομα καλυτερα!!!!! να τα παρω ολα απο το αλλο αμαξι...αφου φυσικα ελεγξω μοτερ....σασμαν...εγκεφαλους...πλεξουδες...διαφορι κα..κεντρικους κτλ κτλ....ενας καλος και εμπειρος μηχανικος bmw μαζι δεν βλαπτει...

η στουκα πισω λιγο με τρομαζει....γιατι για να σπαει το αμορτισερ.....κατι παει πολυ στραβα.....και πολυ πιθανον να χει χαλασει η γεωμετρια των θολων!!!!!γιαυτο την ακουει το αμορτισερ εκει.....μια ευθυγραμιση-ζυγοσταθμιση πιθανοτατα να δειξει πολλα.....

καλη αρχη και οτι αλλο θες εδω ειμαστε...

swtos19e30
11-05-10, 12:42
μια απο τις πρωτες δουλιες που πρεπει να κανεις...ειναι ελεγχος για κοψιματα στο θολους μπροστα, εκει που πονανε τα 30 αρια δηλαδη....

για αλλαγη μοτερ θα εψαχνα κανα τροπετο...318!....αν την εχει φαει λιγο μπροστα η πολυ πισω ακομα καλυτερα!!!!! να τα παρω ολα απο το αλλο αμαξι...αφου φυσικα ελεγξω μοτερ....σασμαν...εγκεφαλους...πλεξουδες...διαφορι κα..κεντρικους κτλ κτλ....ενας καλος και εμπειρος μηχανικος bmw μαζι δεν βλαπτει...

η στουκα πισω λιγο με τρομαζει....γιατι για να σπαει το αμορτισερ.....κατι παει πολυ στραβα.....και πολυ πιθανον να χει χαλασει η γεωμετρια των θολων!!!!!γιαυτο την ακουει το αμορτισερ εκει.....μια ευθυγραμιση-ζυγοσταθμιση πιθανοτατα να δειξει πολλα.....

καλη αρχη και οτι αλλο θες εδω ειμαστε...

πως μπορω να κανω ελεγχο για κοψιματα στο θολους μπροστα?? ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση εχω κανει πριν δυο εβδομαδες και εκτος απο στραβομενο ψαλιδι το οποιο θα αλλαχτει σε λιγες μερες δεν ειδειξε κατι αλλο... και δεν σπαει το αμορτισερ αλλα η βαση του... η βαση ειναι ξεχωριστο εξαρτημα και δεν μπορω να πω ιδιετερα ακριβο αλλα για να γινετε αυτο λογικα υπαρχει καποιο προβλιμα... υπαρχει πιθανοτητα να το προκαλουσε το ψαλιδι?? αν οπως λες εχει χαλασει η γεωμετρια του θολου τι θα πρεπει να γινει... ενα παλικαρι που δουλεβε σε μηχανουργειο μου προτεινε να βαλω μπαρες θολων μπρος πισω!!! λες να βοηθησει αυτο?? ευχαριστω πολυ παντος για το ενδιαφερον!!!

nik200
11-05-10, 13:04
φιλε επειδη τα χω τραβηξει με το δικο μου...γιαυτο και μια κουβεντα να βοηθησω πιστευω οτι ειναι υποχρεωση μου...

για κοψιματα στους θολους το πας σε μια αντιπροσωπεια bmw και το παιζεις οτι θελεις να το αγορασεις.....και πας στον φαναρτζη τους και πες του θελω να κοιταξουμε λιγο τους θολους μπροστα....απλη και φτηνη λυση...αυτο μπορεις να το κανεις και σε αλλα συνεργεια bmw!!!!!!για να χεις το κεφαλι σου υσηχο...

το στραβο ψαλιδι φυσικα επιβαρυνει το αμορτισερ....καθως παταει πολυ διαφορετικα...αλλαξε το....ευθυγραμμισε-ζυγοσταθμισε και πιστευω δεν θα χεις προβλημα μετα...

οι μπαρες θολων κανουν δουλεια.....αλλα ιδιως πισω...μπροστα κανουν τα 30αρια να βγαζουν μουτρα....αλλα φυσικα δενει το αμαξι πολυ...εγω αν ειχα φτιαξει το μπροστα μερος απο κοψιματα θα εβαζα μονο πισω.....αν παλι δεν ειμαι και πολυ σιγουρος για το μπροστα θα εβαζα και μπροστα...

μην νομιζεις οτι αυτα που σου λεω τα ηξερα...εχω φιλαρακι που εφτιαξε 30αρι για drift πριν καποιους μηνες και ετσι τα εμαθα!!!!

Fairytale
11-05-10, 13:54
@swtos19e30: συννένωσα τα 2 threads που είχες ανοίξει με ίδιο περιεχόμενο, σε αυτό εδώ.
C U out there

swtos19e30
12-05-10, 13:36
σας ευχαριστω πολυ παιδια για την βοηθεια και το ενδιαφερον... ελπιζω να τα καταφερω και να το συμμαζεψω!!! με βοηθησατε παρα πολυ...

nik200
13-05-10, 13:47
επειδη ξεχασα το πιο σοβαρο...

ελεγξε....χτυπωντας οπου νομιζεις και σου φαινεται μαλακο.....ολο το σασι για σαπακια....
συνηθως τα παρακατω την ακουνε
1)το σημειο που παταει η μπαταρια
2)πατωμα οδηγου-συνοδηγου
3)πατωμα ρεζερβας και γενικα χωρου αποσκευων
κ.α

αλλα αρχισε απο αυτα....

M8CSI
17-05-10, 10:31
Εχω ενα ε30 τετραπορτο... το πειρα απο τον πατερα μου και ειναι στο συνολο καπως σε ασχιμη κατασταση... ο σκοπος μου ειναι να το σιμαζεψω γιατι πραγματικα το αγαπαω αυτο το αμαξι... ενας φιλος μου μου ειπε να κανω ανακατασκεβη γιατι αν τα κανω ενα ενα το πιο πιθανο να μου κοστισει παραπανω... εγω δεν γνωριζω πολλα για αυτο το θεμα... για αυτο θα ηθελα μια διαφωτιση ως προς το τι ακριβως θα γινει με την ανακατασκεβη, ποσο περιπου μπορει να κοστισει και τι επιλογες εχω εγω ως το τι θα γινει πανω στο αμαξι μου... και αν ξερετε στη θεσσαλονικη που υπαρχουν... ευχαριστω πολυ!!! :bricks1:

Πηγαινε στην Οδυσσεως πισω απο το Μαριννοπουλο στο βαρδαρη μιλαμε για παμφθηνα αντ. και καλα.