PDA

Επιστροφή στο Forum : Τρεμουλο στο τιμονι


Tasulis
08-05-10, 23:49
Εχω αλλάξει προσφατα δισκοπλακες μπροστινες zimmermann και τακακια φυσικα ΑΤΕ στο Ε46 μου. Ε, απο τοτε πατω φρένο ή μαλλον στο τσιμπιμα που το κανω αρχιζει και τρεμει το τιμονι. Δηλαδη εαν πατησω παρατεταμενα το φρενο με λιγη δυναμη το τρεμουλο ειναι συνεχομενο , νοιωθω τις δαγκανες που πιανουν στους δισκους.
Τι να κανω ρε παιδια, μου την εχει δωσει η ολη φαση.

stavr
09-05-10, 15:14
λοιπον!!! Μαλλον πως εκανες το λαθος και εβρεξες τις δυσκοπλακες ενω ηταν ζεστες, το ιδιο εκανα και εγω με ακριβως τα ιδια συμπτοματα-αποτελεσματα. Επειδη οπως λες ειναι καινουριες για να μην τις πεταξεις μπορεις να τις βγαλεις και να τις πας σε ενα καλο τορναδορο.

giannis 116
09-05-10, 15:27
Δες κι αυτο το θεμα
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=379383#post379383
Ισως λαβεις καποιες απαντησεις κι απο εκει...

Tasulis
10-05-10, 21:46
stavr τις μανισιες τις αλλαξα για τον λογο που λες. ΕΚανα χοντρη μακακια, υστερα απο μεγαλο ταξιδι κατακαλοκαιρο, επειδη δεν ηθελα να εχει μυγακια πανω, πριν φτασω το χωνω σε ενα car wash και εγινε το κακο. Ετσι εβαλα αυτες που φορω τωρα. Ομως δεν εκανα την ιδια μακακια, ειμαι σιγουρος 10000000%. Ομως τα συμπτωματα ειναι ιδια με τις πρωτες πλακες.
Αληθεια με τορναρισμα ερχονται ή να τις αλλαξω ξανα???

rapid_fast
10-05-10, 22:58
Εχω αλλάξει προσφατα δισκοπλακες μπροστινες zimmermann και τακακια φυσικα ΑΤΕ στο Ε46 μου. Ε, απο τοτε πατω φρένο ή μαλλον στο τσιμπιμα που το κανω αρχιζει και τρεμει το τιμονι. Δηλαδη εαν πατησω παρατεταμενα το φρενο με λιγη δυναμη το τρεμουλο ειναι συνεχομενο , νοιωθω τις δαγκανες που πιανουν στους δισκους.
Τι να κανω ρε παιδια, μου την εχει δωσει η ολη φαση.
Αν δεν πατήσεις φρένο, τρέμει το τιμόνι στα 30??

Dim77
10-05-10, 23:39
Μου συνέβη και εμένα κάτι παρόμοιο.

Μετά από στράβωμα των δικών μου δίσκων, τα άλλαξα όλα, εμπρός και πίσω δίσκους (sebro) και τα τακάκια (ΑΤΕ).

Παρατήρησα σχεδόν αμέσως το ίδιο πρόβλημα με το τρέμουλο (σαν να ήταν λίγο στραβοί οι δίσκοι). (Στην αρχή προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου ότι είναι η ιδέα μου γιατί ήταν και ανεπαίσθητο λόγω των ήπιων φρεναρισμάτων με ταχύτητες πόλης).

Έκανα 1300-1400 με φυσιολογική οδήγηση χωρίς υπερβολικές επιταχύνσεις και κυρίως υπερβολικές επιβραδύνσεις, (με μέση κατανάλωση 7.9lt/100km :owned: ) με σχετικά απαλά φρεναρίσματα στα οποία είχα την εντύπωση ότι κάτι μυστήριο συμβαίνει με ανεπαίσθητους κραδασμούς.
Σε ταχύτητες κάτω από 70kmh δεν συνέβαινε τίποτα.

Προχτες έκανα 2-3 δυνατά φρεναρίσματα από 180 στα 120 για να το δοκιμάσω. Αποτέλεσμα ήταν εντονότεροι κραδασμοί και στη συνέχεια οι έντονοι κραδασμοί παρέμεναν και για το υπόλοιπα 10 λεπτά της διαδρομής.
Μετά το αυτοκίνητο κρύωσε...και επανήλθε σε ελάχιστο τρέμουλο στα απαλά φρεναρίσματα (με ταχύτητα άνω των 90kmh πάντα).
Το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο σε χαλαρές βόλτες δεν υπήρχε κάτι αξιοσημείωτο (παρέμεινε το λίγο τρέμουλο στα φρεναρίσματα με ταχύτητες άνω των 90-100kmh).

Επισκέφθηκα σήμερα το συνεργείο των φρένων όπου πηγαίνω και το δοκίμασε ο υπεύθυνος.
Το πρόβλημα εντείνεται όταν θερμαίνονται τα τακάκια. Πιθανότατα είναι από αυτά.
Θα τα αλλάξω με άλλης μάρκας και θα δούμε τις επόμενες ημέρες.
Αν υπήρχε οτιδήποτε άλλο, θα υπήρχαν κραδασμοί ίδιας έντασης από το πρώτο φρενάρισμα.

Παρεπιπτόντως (για την παρατήρηση του rapid_fast), το τιμόνι δεν τρέμει καθόλου όταν δεν φρενάρει, είτε με 10, 20, 30,... 190kmh.

Fairytale
10-05-10, 23:43
Λέτε να "ξεφόρτωσε" η ΑΤΕ προβληματική παρτίδα τακάκια στο Ελλάντα;

Οπότε Tasulis δες σε έναν φρενά αν οι δίσκοι σου έχουν στραβώσει. Αλλιώς θα μπορούσε και σε εσένα να ειναι τα τακάκια.
C U out there

rapid_fast
10-05-10, 23:46
Dim77..
Ρώτησα, γιατί μπορεί να είναι απλά θέμα εξαέρωσης..

Dim77
10-05-10, 23:52
Dim77..
Ρώτησα, γιατί μπορεί να είναι απλά θέμα εξαέρωσης..

Ok :cheers:

Εγώ θα αλλάξω τακάκια (άλλης μάρκας) και θα δούμε τις επόμενες ημέρες.
Πάντως αυτό που συμβαίνει στο δικό μου...δεν είναι φυσιολογικό για να στρώσει κάποτε.
Όσο ζεσταίνονται τα τακάκια γίνεται εντονότερο.
Αν είχαν πρόβλημα δίσκοι ή κάτι άλλο, θα είχα κραδασμούς ίδιας έντασης από το πρώτο φρενάρισμα.

giannis 116
11-05-10, 21:06
Δοκιμασε τακακια Textar, εγω αυτα εχω και ποτε δεν ειχα προβληματα κραδασμων απ τα τακακια, βγαζουν πολυ μαυριλα ομως!

zgouriazmenos
11-05-10, 21:26
Καινούριες δισκόπλακες, καινούρια τακάκια... ΤΙΠΟΤΑ! Με ταλαιπωρεί αρκετό καιρό τώρα το ίδιο πρόβλημα αλλά σφυράω αδιάφορα γιατί το ταμείον είναι μείον...!

Dim77
11-05-10, 21:28
Καινούριες δισκόπλακες, καινούρια τακάκια... ΤΙΠΟΤΑ! Με ταλαιπωρεί αρκετό καιρό τώρα το ίδιο πρόβλημα αλλά σφυράω αδιάφορα γιατί το ταμείον είναι μείον...!

Τακάκια ΑΤΕ?

zgouriazmenos
11-05-10, 21:36
Νομίζω ναι. Δε θυμάμαι όμως να σου πω σίγουρα..

bill z4
11-05-10, 21:58
Φιλε ακριβως το ιδιο πρβλημα με το δικο σου εχω με δισκοπλακες Ate!!!
Δεν ξερω τι γινεται αλλα αν συνεχιστει θα τις παω πισω θα πληρωσω την διαφορα και θα βαλω μαμα.
Μια φορα ειπα να πειραματιστω με το αυτοκινητο μου που ειναι τελειος μαμα(z4 3.0)και εχω ξενερωσει!!!
Οτι φοραει τελικα το εργοστασιο,τελως οι μακακιες.Εχεις και 2 χρονια εγγυηση.

Tasulis
15-05-10, 21:25
Οπως ειπα αλλαξα και εβαλα δισκους zimmermann και τακακια ΑΤΕ, διαπιστωσα οτι στραβωσε ελαχιστα ο δεξιος δισκος και απορω πως. Το προβλημα λυθηκε με τορναρισμα και στους δυο.
Τουλαχιστον γλυτωσα την αλλαγη τους.
Παντως με μια κουβεντα στο συνεργειο γιατι με επιασε η γεροντοπαραξενια μου ο μαστορας με ειπε οτι τα Ε46 εχουν απιστευτα φρενα ΑΛΛΑ παθαινουν αυτο με τα στραβωματα. Ετσι τα βελτιωσαν στα αλλα μοντελα.
Τωρα ειναι οκ απλα το εκλεισα αμεσως στο γκαραζ δεν προλαβα να του κανω καμια 50αρια χλμ που θελουν να στρωσουν τα τακακια στους <<νεους>> δισκους.

Fairytale
15-05-10, 23:44
Tasulis δεν μου αρέσει η λύση που δόθηκε από το συνεργείο (τορνίρισμα σημαίνει ότι "φάγωμα υλικού" από το δίσκο δηλ. μείωση του ωφέλιμου χρόνου ζωής του και επιπλέον ευπάθεια σε στραβώματα) και η δικαιολογία για προβληματικούς εργοστασιακούς δίσκους στα Ε46 δεν ισχύει (καταρχήν είναι οι ίδιοι με αυτούς των Ε36).
Άσε που οι δικοί σου ήταν aftermarket.

Κάτι μου λέει ότι το "πυροτέχνημα" ειπώθηκε γιατί θα ξαναστραβώσουν. Το νου σου...
C U out there

Dim77
16-05-10, 23:36
Μετά από 250 χλμ ήρεμης, φυσιολογικής οδήγησης, δοκίμασα μερικά μέτρια φρεναρίσματα από 150 στα 120, 100, 80 (4-5 στο σύνολο).
Κανένα τρέμουλο...

Για την ιστορία, στο προηγούμενο ποστ μου είπα ότι άλλαξε ο φρενάς μου τα τακάκια ΑΤΕ με τακάκια Ferodo (νομίζω τα 2000 που είναι περίπου ίδια κατηγορία με τα μαμά).

Συμπέρασμα προς το παρόν. Τα τακάκια μου ήταν ελαττωματικά (ΑΤΕ).
Βλέπω ότι 3-4 άλλα παιδιά άλλαξαν με τακάκια ΑΤΕ και είχαν τρέμουλο.
Το δικό μου τρέμουλο ξεκίναγε με φρεναρίσματα άνω των 90-100χλμ/ώρα και δυνάμωνε (το τρέμουλο) μετά από άλλα φρεναρίσματα που ζέσταιναν τα τακάκια.

Μετά από 2 φρεναρίσματα από 180 στα 100-120...το τιμόνι χόρευε και μετά ήταν έντονο το τρέμουλο και από χαμηλές ταχύτητες (90-100) με απαλά φρεναρίσματα.

Αν είναι στραβοί οι δίσκοι τρέμει από την αρχή με ίδιο τρόπο.

Μετά από αλλαγή των τακακιών (Ferodo) δεν τρέμει πια....Αν και θα συνεχίσω και τις επόμενες μέρες να κάνω καμιά δοκιμή.

Δε σημαίνει, ότι είναι το ίδιο σε όλους. Σε εμένα τελικά φαίνεται να είναι τα τακάκια.

Πάντως κάπου διάβασα (σε αυτό ή σε ένα άλλο παρόμοιο πρόβλημα σε Ζ4) ότι κάποιος μηχανικός είπε ότι είναι φυσιολογικό να τρέμουν τα καινούρια τακάκια και θα στρώσει μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα. Προφανώς αυτή η απάντηση του μηχανικού (και ο ίδιος) είναι για γιαούρτια.
(Όπως και ότι συμβαίνει το ίδιο σε όλα τα Ε46. Έχω ξαναλλάξει τακάκια και ΔΕΝ συνέβη τίποτα τέτοιο και αν ήταν γενικό πρόβλημα με τα Ε46 θα είχαμε 2000 thread εδώ μέσα με ''τρέμουλο'').

κυριακος
16-05-10, 23:38
Τι κακό είναι αυτό πάλι να μην μπορείς να κάνεις άφοβα και εγγυημένα ούτε μια αλλαγή σε ένα τόσο απλό θέμα που θεωρείτε ένα σετ τακάκια η ένα σετ δίσκοι.
Κυκλοφορούν περίεργες παρτίδες άραγε?

Το τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα σε μεγάλη ταχύτητα θα μπορούσε να είναι και από λάστιχα καινούργια που δεν έχουν πατήσει ακόμα η γενικά από λάστιχα ελαττωματικά?

κυριακος
16-05-10, 23:50
Μετά από 250 χλμ ήρεμης, φυσιολογικής οδήγησης, δοκίμασα μερικά μέτρια φρεναρίσματα από 150 στα 120, 100, 80 (4-5 στο σύνολο).
Κανένα τρέμουλο...

Για την ιστορία, στο προηγούμενο ποστ μου είπα ότι άλλαξε ο φρενάς μου τα τακάκια ΑΤΕ με τακάκια Ferodo (νομίζω τα 2000 που είναι περίπου ίδια κατηγορία με τα μαμά).


Δε σημαίνει, ότι είναι το ίδιο σε όλους. Σε εμένα τελικά φαίνεται να είναι τα τακάκια.

Πάντως κάπου διάβασα (σε αυτό ή σε ένα άλλο παρόμοιο πρόβλημα σε Ζ4) ότι κάποιος μηχανικός είπε ότι είναι φυσιολογικό να τρέμουν τα καινούρια τακάκια και θα στρώσει μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα. Προφανώς αυτή η απάντηση του μηχανικού (και ο ίδιος) είναι για γιαούρτια.
.

Έμενα μου έχει τύχη το αντίθετο σε Ε36 cabrio
Να βγάλω ΑΤΕ τακάκι 8 μηνών χρηση επειδή χτύπαγαν μέσα στην δαγκάνα κατά το μαλακό φρενάρισμα και έβαλα τα ferodo Premier fdb725 με τα όποια υπαρχή ένα πολύ μικρο χτύπημα άλλα έχει αρχίσει το τρέμουλο στο τιμόνι στα γερά φρεναρίσματα.
Να συμειώσω ότι τα πίσω τακάκια έχουν παραμείνει ΑΤΕ

Όντος η δικαιολογία ότι σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα θα στρώσουν είναι για γέλια διότι κάποιοι θέλουν να αλλάζουν καυε 6χιλ χιλο φρένα.Αυτοί τότε λογικά δεν θα προλαβαίνουν πότε να στρώσουν τακάκια.

Το ακριβής μοντέλο στα ferodo μήπως μπορούμε να το βρούμε?

Tasulis
28-08-10, 14:37
Eπανερχομαι λοιπον μετα απο αρκετα χιλιομετρα που προσπαθουσα να πισω τον εαυτο ου οτι ολα ειναι καλα στο φρεναρισμα μου. Ομως δεν αντεχω αλλο εσκασα. Απο οτι καταλαβα οι aftermarket δισκοι δεν λενε μια. Το τρεμολο υπαρχει παλι ΑΛΛΑ οταν ζεσταθουν οι δισκοι. Στο ξεκινημα του αυτοκινητου που ειναι ολα κρυα δεν υπαρχει κανενα απολυτως τρεμουλο.
Φρεναρει κανονικα οπως τοτε με τους μανισιους δισκους και τακακια.
Οποτε συναδελφοι βουρρρρρρρρρρρ για μανισιους παλι. Βρηκα καλη τιμη σε γνησια απο αντιπροσωπεια θεσνικης και θα γινει παραγγελια.
Δεν μπορουσα αλλο................ τα νευρα εγιναν κροσια............

ziaba
30-08-10, 07:37
Εγώ όταν φρενάρω απότομα στ 36αρι μου με ταχύτητα μου τρέμει το τιμόνι τι λέτε θέλει εξαέροση?

κυριακος
30-08-10, 08:57
έτσι ξαφνικά εμφανίστηκε αυτό το τρέμουλο στο φρενάρισμα? η είχε προηγηθεί κάποια αλλαγή?

ziaba
30-08-10, 11:21
έτσι ξαφνικά εμφανίστηκε αυτό το τρέμουλο στο φρενάρισμα? η είχε προηγηθεί κάποια αλλαγή?

Έχουν αλλαχθεί τα πίσω φρένα κομπλε ένα ημημπαρο εμπρός έχει γίνει έλεγχος μπροστινού συστήματος αλλαχθηκαν ζάντολαστηχα(ήταν στραβες οι 3 ζάντες) κ έχει γίνει ζυγόστάθμευση κ ευθυγραμμίση.Πριν γίνουν αυτά το τιμόνι ψηλόέτρεμε ενκίνηση κ με το πάτημα του φρένου τώρα μόνο όταν πάταω έντονα τα φρένα με ταχύτητα ειδικά όταν ζεστάθουν

κυριακος
30-08-10, 13:21
Πάρα πολλές αλλαγές και δυστυχώς όλες τους μπορεί εν δύναμη να είναι υπαίτιες για τα προβλήματα.
Τις έχω κάνει και εγώ με τα ίδια αποτελέσματα άλλα με την διάφορα ότι εγώ είχα τρέμουλο στα πολλά χιλιόμετρα όταν χάιδευα το φρένο.Αυτό το πρόβλημα το έλυσα με την βοήθεια ενός πολύ καλού μάστορα χωρίς να αλλάξω τίποτα.
Όταν το πατάς με δύναμη και το κάνει αυτό ίσως να είναι μονό από το μπροστινό σύστημα,με το ιμιμπαρο που άλλαξες μονό το ένα η και απο την ευθυγράμμιση.
Θεωρητικά δεν θα βγάλεις άκρια από μάστορα σε μάστορα.
Θα σου έλεγα να βρεις έναν τρόπο να ελέγξεις πρώτα όσα μπορείς εσύ πχ να αλλάξεις τα ζαντολαστιχα από ένα φιλο και μετά αφού σιγουρευτείς τότε ασχολήσου πάλι με την ευθυγράμμιση γιατί από μάστορα σε μάστορα και από μηχάνημα σε μηχάνημα διαφέρει πολύ.
Είναι μεγάλη κουβέντα να λες ότι έχω κάνει ευθυγράμμιση σωστή ειδικά όταν υπαρχή τραυματισμένη ανάρτηση.
Θα πρέπει να είσαι ευαριστημενος με την λιγότερη άσχημη ευθυγράμμιση

rapid_fast
30-08-10, 13:43
Τι σχέση έχει η ευθυγράμιση με το τρέμουλο κατά το φρενάρισμα???

κυριακος
30-08-10, 14:39
Τι σχέση έχει η ευθυγράμιση με το τρέμουλο κατά το φρενάρισμα???

θεωρητικά δεν ξέρω να σου πω άλλα πρακτικά νομίζω ότι εαν η σύγκληση των τροχών δεν είναι σωστή και κοιτάνε άλλου για άλλου τότε δεν θα μπορεί να εκφράζετε και στο τιμόνι σαν τρέμουλο? Όχι ε?

Driver M
30-08-10, 18:38
Παιδιά, σόρρυ για το εν μέρει off αφού δεν πρόκειται για αμάξι bmw αλλά opel και πιο συγκεκριμένα agila του 2009, αλλά υπάρχει και σε αυτό πρόβλημα με τρέμουλο.

Από τα 70 μέχρι τα 90 χιλιόμετρα και ΜΟΝΟ όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει (δηλαδή όταν έχω πατημένο το γκάζι, ακόμα και σταθερά στις ταχύτητες αυτές), εμφανίζεται ένα τρέμουλο το οποίο είναι σχεδόν σίγουρα από μετάδοση, καθώς στο τιμόνι δεν είναι έντονο.
Από τα 90 και πάνω εξαφανίζεται, όπως από τα 65-70 και κάτω. Επίσης, εξαφανίζεται με το που αφήσω το γκάζι.

Τι μπορεί να είναι? Κάποιος μπιλιοφόρος?
Υπόψιν, τα ζαντολάστιχα είναι ελεγχμένα ότι δεν έχουν πρόβλημα, άλλωστε αν είχαν δεν θα εμφανιζόταν το τρέμουλο μόνο όταν πατάω γκάζι, αλλά γενικά στις ταχύτητες αυτές.
Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη, γιατί στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν που τους παν τα τέσσερα...

zami
30-08-10, 18:52
Έχουν αλλαχθεί τα πίσω φρένα κομπλε ένα ημημπαρο εμπρός έχει γίνει έλεγχος μπροστινού συστήματος αλλαχθηκαν ζάντολαστηχα(ήταν στραβες οι 3 ζάντες) κ έχει γίνει ζυγόστάθμευση κ ευθυγραμμίση.Πριν γίνουν αυτά το τιμόνι ψηλόέτρεμε ενκίνηση κ με το πάτημα του φρένου τώρα μόνο όταν πάταω έντονα τα φρένα με ταχύτητα ειδικά όταν ζεστάθουν

να ρωτησω κατι σχετικό ασχετο?οι ζάντες σου,που ηταν στραβές,δεν αξιζε να τις επισκευάσεις σε μηχανουργείο?

κυριακος
30-08-10, 19:10
Στο μηχανουργείο κάνουν άραγε ίσιωμα της ζαντας? η άπλα κάνουν ένα τορνάρισμα και τρώνε το καρούμπαλο που έχει δημιουργηθεί από το στράβωμα?
Πολύ φοβάμαι ότι λένε ότι κάνουν πρεσαρισματα για να την ισιώσουν άλλα σιγά μην έχουν μηχανήματα εργοστασιακά που μπορούν να ελέγξουν τον αφαλό πχ.
όλοι ψετοτορναρισμα τον 10 λεπτων κάνουν.
Επιτυχία έχω δει στα γεμίσματα και στα σπασίματα πρέπει να ομολογήσω

rapid_fast
30-08-10, 22:56
Παιδιά, σόρρυ για το εν μέρει off αφού δεν πρόκειται για αμάξι bmw αλλά opel και πιο συγκεκριμένα agila του 2009, αλλά υπάρχει και σε αυτό πρόβλημα με τρέμουλο.

Από τα 70 μέχρι τα 90 χιλιόμετρα και ΜΟΝΟ όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει (δηλαδή όταν έχω πατημένο το γκάζι, ακόμα και σταθερά στις ταχύτητες αυτές), εμφανίζεται ένα τρέμουλο το οποίο είναι σχεδόν σίγουρα από μετάδοση, καθώς στο τιμόνι δεν είναι έντονο.
Από τα 90 και πάνω εξαφανίζεται, όπως από τα 65-70 και κάτω. Επίσης, εξαφανίζεται με το που αφήσω το γκάζι.

Τι μπορεί να είναι? Κάποιος μπιλιοφόρος?
Υπόψιν, τα ζαντολάστιχα είναι ελεγχμένα ότι δεν έχουν πρόβλημα, άλλωστε αν είχαν δεν θα εμφανιζόταν το τρέμουλο μόνο όταν πατάω γκάζι, αλλά γενικά στις ταχύτητες αυτές.
Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη, γιατί στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν που τους παν τα τέσσερα...

Κάνε ζυγοστάθμιση μπροστά, μην ψάχνεις άλλη αιτία, έχεις ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι,
είναι απόλυτα λογικό οτι δεν θα νιώσεις το τρέμουλο της ζυγοστάθμισης τόσο έντονα..

ziaba
30-08-10, 23:29
να ρωτησω κατι σχετικό ασχετο?οι ζάντες σου,που ηταν στραβές,δεν αξιζε να τις επισκευάσεις σε μηχανουργείο?
Όχι ας ήταν κ τριερουμενες με πατούρα κ η μια έχει χτυπήθεί πολύ άσχημα απ-το πεζοδρόμιο κ έχει φύγει ένα μικρό κομματάκι.Το κόστος επισκευής ήταν γύρο στ 450 με αλλαγή των στεφάνιών

ziaba
30-08-10, 23:40
Πάρα πολλές αλλαγές και δυστυχώς όλες τους μπορεί εν δύναμη να είναι υπαίτιες για τα προβλήματα.
Τις έχω κάνει και εγώ με τα ίδια αποτελέσματα άλλα με την διάφορα ότι εγώ είχα τρέμουλο στα πολλά χιλιόμετρα όταν χάιδευα το φρένο.Αυτό το πρόβλημα το έλυσα με την βοήθεια ενός πολύ καλού μάστορα χωρίς να αλλάξω τίποτα.
Όταν το πατάς με δύναμη και το κάνει αυτό ίσως να είναι μονό από το μπροστινό σύστημα,με το ιμιμπαρο που άλλαξες μονό το ένα η και απο την ευθυγράμμιση.
Θεωρητικά δεν θα βγάλεις άκρια από μάστορα σε μάστορα.
Θα σου έλεγα να βρεις έναν τρόπο να ελέγξεις πρώτα όσα μπορείς εσύ πχ να αλλάξεις τα ζαντολαστιχα από ένα φιλο και μετά αφού σιγουρευτείς τότε ασχολήσου πάλι με την ευθυγράμμιση γιατί από μάστορα σε μάστορα και από μηχάνημα σε μηχάνημα διαφέρει πολύ.
Είναι μεγάλη κουβέντα να λες ότι έχω κάνει ευθυγράμμιση σωστή ειδικά όταν υπαρχή τραυματισμένη ανάρτηση.
Θα πρέπει να είσαι ευαριστημενος με την λιγότερη άσχημη ευθυγράμμιση
Πρώτα λέω να του κάνω καμια εξαεροση καλού κακού που θα παω σε λίγο για αλλαγή λάδιων μήπως φτιάξει κ μετά βλέπω μπορεί να το αφήσω για λίγο γιατί τώρα το ταμείον είναι μείον

M_enzo
08-09-10, 00:11
σε avensis που ειχαμε μια φορα το ιδιο προβλημα παντως, η αιτια ηταν το ημιμπαρο.

ziaba
08-09-10, 23:41
σε avensis που ειχαμε μια φορα το ιδιο προβλημα παντως, η αιτια ηταν το ημιμπαρο.

Θα το ελέγξω από τότε που άλλαξα το ένα δε τα τσέκαρα καθόλου

Tasulis
09-09-10, 22:37
NA ειστε ολοι καλα που με την απορια μου φτασαμε να λυνουμε και αλλων στο topic.

Dim77
09-09-10, 23:48
Οπως ειπα αλλαξα και εβαλα δισκους zimmermann και τακακια ΑΤΕ, διαπιστωσα οτι στραβωσε ελαχιστα ο δεξιος δισκος και απορω πως. Το προβλημα λυθηκε με τορναρισμα και στους δυο.

Συγνώμη, αλλά στράβωσε ελάχιστα ο δεξιός και τόρνισε ΚΑΙ τους 2?

Παντως με μια κουβεντα στο συνεργειο γιατι με επιασε η γεροντοπαραξενια μου ο μαστορας με ειπε οτι τα Ε46 εχουν απιστευτα φρενα ΑΛΛΑ παθαινουν αυτο με τα στραβωματα..

Tasulis δεν μου αρέσει η λύση που δόθηκε από το συνεργείο (τορνίρισμα σημαίνει ότι "φάγωμα υλικού" από το δίσκο δηλ. μείωση του ωφέλιμου χρόνου ζωής του και επιπλέον ευπάθεια σε στραβώματα) και η δικαιολογία για προβληματικούς εργοστασιακούς δίσκους στα Ε46 δεν ισχύει (καταρχήν είναι οι ίδιοι με αυτούς των Ε36).
Άσε που οι δικοί σου ήταν aftermarket.

Κάτι μου λέει ότι το "πυροτέχνημα" ειπώθηκε γιατί θα ξαναστραβώσουν. Το νου σου...
C U out there


Μετά από 250 χλμ ήρεμης, φυσιολογικής οδήγησης, δοκίμασα μερικά μέτρια φρεναρίσματα από 150 στα 120, 100, 80 (4-5 στο σύνολο).
Κανένα τρέμουλο...

Για την ιστορία, στο προηγούμενο ποστ μου είπα ότι άλλαξε ο φρενάς μου τα τακάκια ΑΤΕ με τακάκια Ferodo (νομίζω τα 2000 που είναι περίπου ίδια κατηγορία με τα μαμά).

Συμπέρασμα προς το παρόν. Τα τακάκια μου ήταν ελαττωματικά (ΑΤΕ).
Βλέπω ότι 3-4 άλλα παιδιά άλλαξαν με τακάκια ΑΤΕ και είχαν τρέμουλο.
Το δικό μου τρέμουλο ξεκίναγε με φρεναρίσματα άνω των 90-100χλμ/ώρα και δυνάμωνε (το τρέμουλο) μετά από άλλα φρεναρίσματα που ζέσταιναν τα τακάκια.

Μετά από 2 φρεναρίσματα από 180 στα 100-120...το τιμόνι χόρευε και μετά ήταν έντονο το τρέμουλο και από χαμηλές ταχύτητες (90-100) με απαλά φρεναρίσματα.

Αν είναι στραβοί οι δίσκοι τρέμει από την αρχή με ίδιο τρόπο.

Μετά από αλλαγή των τακακιών (Ferodo) δεν τρέμει πια....Αν και θα συνεχίσω και τις επόμενες μέρες να κάνω καμιά δοκιμή.

Δε σημαίνει, ότι είναι το ίδιο σε όλους. Σε εμένα τελικά φαίνεται να είναι τα τακάκια.

(Όπως και ότι συμβαίνει το ίδιο σε όλα τα Ε46. Έχω ξαναλλάξει τακάκια και ΔΕΝ συνέβη τίποτα τέτοιο και αν ήταν γενικό πρόβλημα με τα Ε46 θα είχαμε 2000 thread εδώ μέσα με ''τρέμουλο'').

Eπανερχομαι λοιπον μετα απο αρκετα χιλιομετρα που προσπαθουσα να πισω τον εαυτο ου οτι ολα ειναι καλα στο φρεναρισμα μου. Ομως δεν αντεχω αλλο εσκασα. Απο οτι καταλαβα οι aftermarket δισκοι δεν λενε μια. Το τρεμολο υπαρχει παλι ΑΛΛΑ οταν ζεσταθουν οι δισκοι. Στο ξεκινημα του αυτοκινητου που ειναι ολα κρυα δεν υπαρχει κανενα απολυτως τρεμουλο.
Φρεναρει κανονικα οπως τοτε με τους μανισιους δισκους και τακακια.
Οποτε συναδελφοι βουρρρρρρρρρρρ για μανισιους παλι. Βρηκα καλη τιμη σε γνησια απο αντιπροσωπεια θεσνικης και θα γινει παραγγελια.
Δεν μπορουσα αλλο................ τα νευρα εγιναν κροσια............
Μήπως τελικά είναι επειδή ζεσταίνονταν τα τακάκια?

Φίλε στα ποστ που έκανα περιέγραφα πολύ αναλυτικά το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.
Το συνεργείο σου πάντως που σου πρότεινε για ελαττωματικούς δίσκους, στους τορνισε, και προκαταβολικά σου είπε ότι έχουν πρόβλημα κλπ...

Γιατί δε μου βγαίνει από το μυαλό ότι αν έβγαζες από την αρχή τα τακάκια ΑΤΕ δεν θα είχες πλέον πρόβλημα?

Γιατί το θέμα είναι να βρεθεί η καλύτερη λύση (και οικονομικότερη) για όλους.

Με την κατάσταση αυτή που ανέχθηκες πέρασαν πλέον πάρα πολλά χιλιόμετρα και πολύς καιρός και άντε να ζητήσεις ΣΩΣΤΑ φρένα ΧΩΡΙΣ να πληρώσεις για κάτι που ήταν προφανώς ελαττωματικό. Αλλά τελικά σου τόρνισαν τους καινούριους (τότε) δίσκους σου, σε άφησαν να κάνεις και άλλα χιλιόμετρα μετά από ακόμα αρκετό καιρό... και άντε τώρα να ξαναπληρώνεις από την αρχή φρένα...

Παρεπιπτόντως, όταν θα βάλεις γνήσιους δίσκους (στο συνεργείο σου προφανώς) θα σου βάλουν πάλι ΑΤΕ τακάκια?

Δηλαδή σύμφωνα και με το συνεργείο σου, η μόνη λύση για να έχεις σωστά φρένα είναι...να πάρεις ΠΙΟ νέο BMW? (καθώς το παθαίνουν συνέχεια αυτά τα άτιμα τα Ε46).

Υποσημείωση. Έχω κάνει πλέον πάνω από 6-7000χλμ (δε θυμάμαι) και δεν έχω κανένα πρόβλημα από την αλλαγή των τακακιών ΑΤΕ με τα ferodo. Με κάθε είδους οδήγηση και σε κάθε είδους φρενάρισμα από οποιαδήποτε ταχύτητα. Με τους ΙΔΙΟΥΣ δίσκους που με τα ΑΤΕ το τιμόνι χόρευε samba στα φρεναρίσματα.

κυριακος
10-09-10, 10:07
Επανέρχομαι στο θέμα τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα με νέα στοιχεία και νέα service.

Τακάκια-Δίσκοι και Λάστιχα καμία σχέση με το πρόβλημα η μάρκα τους.
Δεν αποτελούν την πρωταρχική του αίτια ωστόσο μπορεί να το δείχνουν λιγότερο η περισσότερο το πρόβλημα..
Αρχικά είχα λάθος γνώμη με την βοήθεια λάθος <μαστόρων>
Κυρία αίτια είναι πάντα ο τζόγος στα μπαλάκια και τα ημιμπαρα-ακρομπαρα (πλην τον περιπτώσεων όπου κάποιος έχει πραγματικά στραβούς δίσκους)

Tasulis
21-09-10, 21:55
DIm77 θα συμφωνησω μαζι σου σε αρκετα. Εχω πειστει οτι για πολλα κακα φτιανε τα τακακια. Τα ΑΤΕ ποια εν τα εμπιστευομαι και λεω να αλλαξω σε textar.

giannis 116
22-09-10, 00:10
DIm77 θα συμφωνησω μαζι σου σε αρκετα. Εχω πειστει οτι για πολλα κακα φτιανε τα τακακια. Τα ΑΤΕ ποια εν τα εμπιστευομαι και λεω να αλλαξω σε textar.

Για ΑΤΕ εχω ακουσει μεχρι κι απο συνεργειο φρενων οτι τα κατηργησε γιατι του εκαναν παραπονα μετα οι πελατες του κυριως για κραδασμους. Καλα τα Textar αλλα πολυ μαυριλα βγαζουν!
Γιατι δε δοκιμαζεις Ferodo ή Lukas?..

Tasulis
10-10-10, 17:47
ΚΑλυτερα μαυριλα παρα τρεμουλο και τα νευρα να ειναι τσαταλια

super duper
10-10-10, 21:03
δοκιμασε τακακια αλλης εταιρίας, μπας και..