PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 GTS


BMW Power
12-05-10, 14:24
All clear given for market launch of the BMW M3 GTS.

12.05.2010 BMW Press Release

EVANGELOS
12-05-10, 14:30
χοντρό ... το pdf είναι εξωφρενικά αναλυτικό !!!

Fairytale
12-05-10, 14:33
... και η τιμή στο διάολο :shakehead
Ειναι ακριβότερο από ///Μ6
C U out there

Kostas Christ
12-05-10, 14:37
εμενα το βαρος μου φαινεται υπερβολικο για γυμνο αμαξι

Driver M
12-05-10, 15:16
Απογοητευτικό βάρος για τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Έπρεπε να γίνει πολύ περισσότερη δουλειά στον τομέα αυτό.

Όσο για την τιμή, μου φαίνεται σχετικά νορμάλ...

Action Man
12-05-10, 15:51
Ας το είχα,και θα δεις ξεκώλιασμα που θα έτρωγε...με το διαφορικό στο χέρι...
Πριόνι..

edit:H τελευταία φούλ κ@υΛ@ ατμοσφαιρίλα....γ@ΜΩ ΤΑ ΒΜW TURBO, μαζι και τα VAG που χάλασαν την πιάτσα..

Fairytale
12-05-10, 17:04
...
Όσο για την τιμή, μου φαίνεται σχετικά νορμάλ...Μα όταν η stock ///M3 Ε92 έχει βασική τιμή 67.000e στη Γερμανία (εντάξει οι Ελληνικές έχουν άλλο επίπεδο εξοπλισμού), η GTS έχει ΤΑ ΔΙΠΛΑ.
Η ///Μ3 έφτασε αισίως τα 108.000e στην Ελλάδα, η GTS με τιμή Γερμανίας τα 138.000e πόσο θα τιμολογηθεί στην Ελλάδα;
C U out there

EVERGET
12-05-10, 18:38
Δεν είδα πουθενά να γράφεται πως είναι περιορισμένης παραγωγής όπως λεγότανε αρχικά. Τελικά αποφάσισαν να δώσουν άφθονο gts στο λαό?????

Nick_compact
12-05-10, 19:52
Δεν είδα πουθενά να γράφεται πως είναι περιορισμένης παραγωγής όπως λεγότανε αρχικά. Τελικά αποφάσισαν να δώσουν άφθονο gts στο λαό?????

Και το CSL δεν θα παραγόταν περιοσμένο αλλά με την τιμή που είχε πουλήθηκαν ελάχιστα! Αυτό μόνο από την τιμή του θα έχει σίγουρα πολύ περιοσμένη παραγωγή. Πολύ χρήμα για το τίποτα, και σαν κάγκουρας που είμαι σκέφτομαι οτι αν έφτιαχνα μια Ε92 με το budget της GTS.... θα ήταν απίστευτη εμπειρία!!

E36 RULES!!
12-05-10, 20:09
Μα όταν η stock ///M3 Ε92 έχει βασική τιμή 67.000e στη Γερμανία (εντάξει οι Ελληνικές έχουν άλλο επίπεδο εξοπλισμού), η GTS έχει ΤΑ ΔΙΠΛΑ.
Η ///Μ3 έφτασε αισίως τα 108.000e στην Ελλάδα, η GTS με τιμή Γερμανίας τα 138.000e πόσο θα τιμολογηθεί στην Ελλάδα;
C U out there

Και το CSL δεν θα παραγόταν περιοσμένο αλλά με την τιμή που είχε πουλήθηκαν ελάχιστα! Αυτό μόνο από την τιμή του θα έχει σίγουρα πολύ περιοσμένη παραγωγή. Πολύ χρήμα για το τίποτα, και σαν κάγκουρας που είμαι σκέφτομαι οτι αν έφτιαχνα μια Ε92 με το budget της GTS.... θα ήταν απίστευτη εμπειρία!!

x2, κλασσική στρατηγική marketing "βαζουμε 1-2 πραγματα στο μοτερ, βγαζουμε τη μισή καμπίνα και τους βάζουμε να πληρώσουν περισσότερο για λιγότερα'' :D :owned:

Όσο για το βάρος, πόσο ζυγίζει ενα μαμα Μ3 Ε92?

Επίσης, για το τι θα εφτιαχνες, απλά σκέψου πως για το ξεγύμνωμα όχι μονο δεν θα πλήρωνες τιποτα, αλλα θα έβγαζες και απο πανω :D (πωλειται σαλονι... μπλα μπλα μπλα)

Αλλά αυτο εχει το ταμπελάκι της ΒΜW, και είμαστε purists! Άρα ζήτω ζήτω ζήτω!

ΥΓ: Το όχημα ειναι αλλού! Απλά κακώς τιμολογείται τόσο...

Driver M
12-05-10, 21:39
Μα όταν η stock ///M3 Ε92 έχει βασική τιμή 67.000e στη Γερμανία (εντάξει οι Ελληνικές έχουν άλλο επίπεδο εξοπλισμού), η GTS έχει ΤΑ ΔΙΠΛΑ.
Η ///Μ3 έφτασε αισίως τα 108.000e στην Ελλάδα, η GTS με τιμή Γερμανίας τα 138.000e πόσο θα τιμολογηθεί στην Ελλάδα;
C U out there

Mόνο τόσο έχει η Μ3 στη Γερμανία? Την υπολόγιζα γύρω στα 85 χιλιάρικα. Τότε πράγματι η διαφορά τιμής είναι μεγάλη...

Για να δούμε και τι χρόνους θα γράψει σε καμια πίστα, ώστε να έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα του νέου επιτεύγματος του division..πάντως με τόσο βάρος, πρέπει να έχουν υπερβάλλει εαυτό στο στήσιμο ώστε οι επιδόσεις να είναι αντάξιες του "ειδικού" της όλης κατασκευής, αλλά και της σχεδόν διπλάσιας τιμής από την απλή. Ίδωμεν...

EVANGELOS
13-05-10, 12:26
Παιδιά το έχουμε πει 100 φορές ... τα ίδια και για το csl !!!

Από τη μία φωνάζουμε που τα BMW είναι πλέον βαρίδια με 100 χιλιάδες ΑΡΧΗΣΤΑ και ΑΝΤΙ-φουντωτικά εξτρά

και από την άλλη όταν βγάζει το division ΤΑ ΕΓΚΑΥΛΑ τα ίδια ... διαμαρτυρόμαστε που είναι ακριβά !!!

Ούτε εγώ έδωσα +50% για CSL ... και προφανώς ελάχιστοι θα δώσουν x2 για GTS ...

AΛΛΟ ΑΥΤΟ και ΑΛΛΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΜΑ !!!

Το ίδιο λένε και η Πορσάκηδες για το GT3 RS σε σχέση με το απλό GT3 ...

το θέμα είναι ότι όποιος έχει μπει - οδηγήσει csl καταλαβαίνει γιατί υπάρχουν οι ΜΟΥΡΛΟΙ που τα σκάνε !!! ...

σε ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΜΟΥΡΛΟΥΣ (με μπόλικα λεφτά) απευθύνονται ΤΕΤΟΙΑ ΑΜΑΞΙΑ

Fairytale
13-05-10, 12:47
Δηλ. να μην διαμαρτυρόμαστε που είναι εξώφθαλμα ακριβό;

Άσχετα με την αίσθηση, τι δικαιολογεί το να στοιχίζει τα 2πλά λεφτά, όταν δεν είναι ΚΑΝ ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από την ///Μ3, αλλά μια άλλη έκδοση της που στηρίζεται πάνω σε αυτήν;

Δηλ. αν έβγαζαν αυτοκίνητο από λευκή κόλλα χαρτί, πόσο θα το τιμολογούσαν... Veyron;
C U out there

Spanti
13-05-10, 12:55
1600 κιλά?

με 120.000 ευρώ παίρνεις στην γερμανία 911GT3 και με 148.000GT3 RS...

μυρίζομαι ότι θα είναι μεγάλη πατάτα..

αν θέλεις χτυπάς ένα Μ3 βασικό στα μισά λεφτά του πετάς μια ohlins πάνω 5Κ ένα roll cage, 4 αγωνιστικά ζαντολάστιχα πανάλαφρα και φουλ ξεγύμνωμα....το αποτέλεσμα πιστεύω ότι θα είναι καλύτερο..

EVANGELOS
13-05-10, 13:03
Kι εμένα το 1605 kg κατά ΕU (1570 unladen +75) μου έκανε μεγάλη εντύπωση ... To απλό Μ3 Ε46 το έδινε 1570 (1495 unladen +75) ... το 997 GT2RS που δεν είναι και gt3 είναι ΜΟΛΙΣ 1445 kg !!!

BMW Power
13-05-10, 14:05
Κατ αρχάς το αυτοκίνητο αυτό είναι ειδικό και είναι λάθος να το συγκρίνουμε με το "απλό" Μ3 Ε92!!!!

Αυτό από μόνο του σημαίνει ότι θα έχει και ειδική τιμή και ας μην προσφέρει "στα χαρτιά" κάτι πολύ διαφορετικό από το Μ3. Ένα "ειδικό" αυτοκίνητο από το division με μικρή διαφορά στην τιμή από το απλό δεν θα ήταν από μόνο του λόγος αγοράς (marketing).

Αναφέρω πιο πάνω "στα χαρτιά" γιατί όπως και με το CSL η διαφορά στην πραγματικότητα είναι πολύ μεγάλη από όσα έχουμε διαβάσει και άλλοι βιώσει. Το αν κάποιος θέλει να την πληρώσει αυτή την διαφορά είναι άλλο θέμα.....

Το να πληρωθεί η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου μέσα από λίγες πωλήσεις είναι αδύνατο οπότε ουσιαστικά δεν πρόκειται να είναι ανάλογα κερδοφόρο το concept GTS για να μην πω ότι δεν θα είναι καθόλου και ορμήσετε να με φάτε....

Επίσης συμφωνώ με τον EVANGELO στο ότι τόσο καιρό λέμε πόσο gay γίνονται τα αυτοκίνητα και τώρα που η μαμά εταιρία βγάζει ένα φουντωτικό εργαλείο μας χαλάει η τιμή, γιατί δεν το κάνανε πιο ελαφρύ και άλλα περίεργα....

Πρέπει όλοι να το πάρουμε απόφαση ότι ακόμα και το GTS είναι δημιούργημα του marketing....

m_power_lunatic
13-05-10, 14:16
Κατ αρχάς το αυτοκίνητο αυτό είναι ειδικό και είναι λάθος να το συγκρίνουμε με το "απλό" Μ3 Ε92!!!!

Αυτό από μόνο του σημαίνει ότι θα έχει και ειδική τιμή και ας μην προσφέρει "στα χαρτιά" κάτι πολύ διαφορετικό από το Μ3. Ένα "ειδικό" αυτοκίνητο από το devision με μικρή διαφορά στην τιμή από το απλό δεν θα ήταν από μόνο του λόγος αγοράς (marketing).

Αναφέρω πιο πάνω "στα χαρτιά" γιατί όπως και με το CSL η διαφορά στην πραγματικότητα είναι πολύ μεγάλη από όσα έχουμε διαβάσει και άλλοι βιώσει. Το αν κάποιος θέλει να την πληρώσει αυτή την διαφορά είναι άλλο θέμα.....

Το να πληρωθεί η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου μέσα από λίγες πωλήσεις είναι αδύνατο οπότε ουσιαστικά δεν πρόκειται να είναι ανάλογα κερδοφόρο το concept GTS για να μην πω ότι δεν θα είναι καθόλου και ορμήσετε να με φάτε....

Επίσης συμφωνώ με τον EVANGELO στο ότι τόσο καιρό λέμε πόσο gay γίνονται τα αυτοκίνητα και τώρα που η μαμά εταιρία βγάζει ένα φουντωτικό εργαλείο μας χαλάει η τιμή, γιατί δεν το κάνανε πιο ελαφρύ και άλλα περίεργα....

Πρέπει όλοι να το πάρουμε απόφαση ότι ακόμα και το GTS είναι δημιούργημα του marketing....

+1.000.000.000...........η BMW απο το Μ3 Ε46 CSL ειχα διαβασει απο εγκυρη πηγη οτι ειχε ''μπει'' με τα τσαρουχα μεσα,εσεις νομιζετε οτι η BMW βγηκε σημειωμενη????....λιγο επιχειρηματικο μυαλο να εχει καποιος θα καταλαβει πως η BMW δεν ζημιωθηκε....και εκει στον τετρακυλινδρο πυργο απο αυτο (μυαλο) εχουνε πολυ οπως εχει αποδειχθει....σχεδιαστες ομως θελουνε-ασχετο αλλα αληθεια νομιζω.

Fairytale
13-05-10, 14:18
Sorry δεν πείστηκα !!!
Ανακοίνωσαν εξαιρετικά lightweight έκδοση (δεν την βλέπω) με πολύ μικρό αριθμό παραγωγής (δεν αναφέρεται κάτι) και το μόνο που βλέπω είναι τιμή στην Γερμανία έξω από κάθε προηγούμενο 138.000e (X2 μία ///Μ3 παραγωγής).
C U out there

m_power_lunatic
13-05-10, 14:26
Sorry δεν πείστηκα !!!
Ανακοίνωσαν εξαιρετικά lightweight έκδοση (δεν την βλέπω) με πολύ μικρό αριθμό παραγωγής (δεν αναφέρεται κάτι) και το μόνο που βλέπω είναι τιμή στην Γερμανία έξω από κάθε προηγούμενο 138.000e (X2 μία ///Μ3 παραγωγής).
C U out there

Νικο συμφωνω,το βαρος μου εκανε απιστευτη εντυπωση και ειναι απο τα πρωτα πραγματα που κοιταξα κατευθειαν με το ματι μου-ολοι μας φανταζομαι-αλλα απογοητευθηκα.Τωρα το τι θα κανει στο δρομο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο και ανυπομονω να δω τα πρωτα test.Εχω παντως βασιμες ελπιδες για αριστο αποτελεσμα....πιστευω στο ///M-division!!!!!!Keep your fingers crossed!!!!

Spanti
13-05-10, 15:00
πάντως έχουμε θεοποιήσει την CSL...μια ερώτηση θέλω να κάνω..

αν δεν φόραγε τα pilot cup τι χρόνο υπολογίζετε ότι θα έκανε στο Ring?

Fairytale
13-05-10, 15:06
Επειδή ξέρω που το πας. Από stock 335 καλύτερο χαχαχα

Έχει διαφορές στα σημεία που κάνουν το σύνολο πολύ καλύτερο ΓΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.
C U out there

Geo_3D
13-05-10, 15:26
πάντως έχουμε θεοποιήσει την CSL...μια ερώτηση θέλω να κάνω..

αν δεν φόραγε τα pilot cup τι χρόνο υπολογίζετε ότι θα έκανε στο Ring?

Παρ'ολο που ειμαι ενας απο αυτους που το θεοποιουν αυτο το αμαξι,ειμαι βλαμμενος γιατι το θεοποιω λογω εισαγωγης Α/Ν και θορυβου.Κατα τα άλλα αυτη την ερωτηση την εχω κανει και εγω απειρες φορες στον εαυτο μου και σε αλλους,αλλά καθε φορα η απαντηση ειναι αποστομωτικη....Ετσι εβγαινε,δεν τα εβαλε καποιος εκ των υστερων...

Παντως πραγματικα,θεωρω οτι θα ηταν πανω απο 8 λεπτα,μην πω και κοντα στο απλο Μ3 με συμβατικα λαστιχα

Spanti
13-05-10, 15:26
δεν το πάω σε 335..
το πάω σε μαμά Μ3 ε92..αν της βάλεις τα συγκεκριμένα semi με βάση το 8,05 που κάνει στο ρινγκ πόσο θα κατέβει ο χρόνος?

Spanti
13-05-10, 15:29
Παρ'ολο που ειμαι ενας απο αυτους που το θεοποιουν αυτο το αμαξι,ειμαι βλαμμενος γιατι το θεοποιω λογω εισαγωγης Α/Ν και θορυβου.Κατα τα άλλα αυτη την ερωτηση την εχω κανει και εγω απειρες φορες στον εαυτο μου και σε αλλους,αλλά καθε φορα η απαντηση ειναι αποστομωτικη....Ετσι εβγαινε,δεν τα εβαλε καποιος εκ των υστερων...

Παντως πραγματικα,θεωρω οτι θα ηταν πανω απο 8 λεπτα,μην πω και κοντα στο απλο Μ3 με συμβατικα λαστιχα

αυτό ακριβώς θέλω να πω..

Geo_3D
13-05-10, 15:29
Ο ΒMW POWER ειχε βαλει το χρονο της Μ3 Ε92 στο ρινγκ με ιδια λαστιχα με της CSL...θα το βρω και θα σου πω

Geo_3D
13-05-10, 15:35
Εδω το συγκεκριμενο ποστ
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=368219&postcount=8

και εδω το θρεντ
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24137

Nick_compact
13-05-10, 15:46
Φουντωτικό αυτό το όχημα είναι μόνο για όσους αρέσκονται στα tech sheets... το βάρος από μόνο του αρκεί για να φάει άκυρο από μένα, όταν δηλώνουν μια lightweight track oriented κατασκευή. Μην μπερδεύετε το CSL με το GTS. Το CSL ήταν μια ειδική κατασκευή, με το δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα, φτιαγμένη με πολύ μεράκι, γεμάτη πάθος, συναίσθημα, και αυτά τα ιστορικά για την ΒΜW διακριτικά CSL. Το GTS είναι μια πανάκρβη μαούνα, ξεγυμνωμένη χωρίς να προσφέρει τίποτα στην ουσία, με πολλά aftermarket πράγματα απλά ρυθμισμένα από την BMW. Από τα καθίσματα και τα εσωτερικά πάνελ στο CSL, μέχρι και την τιμή της, είναι ξεκάθαρο ότι οι άνθρωποι δεν επιχείρησαν να φτιάξουν απλά μια βελτιωμένη Μ3 πίστας, άλλα ένα μοναδικό όχημα, με μόνο σκοπό να διεγείρει όλες τις αισθήσεις. Η CSL έγινε μύθος, λόγω του 7.50 στο Ring, όμως δεν παραμένει μύθος για αυτό, αλλά επειδή ο κόσμος έχει συνηδειτοποιήσει ότι δεν άλλη μια BMW, ούτε καν άλλη μια ///Μ, αλλά κάτι Ανώτερο. Ξεπεράστε/προσπεράστε το GTS, υπάρχουν πολλοί που μπορούν να φτιάξουν/εξελίξουν μια αντίστοιχη Ε92 Μ3, κανείς όμως δεν μπορεί να φτιάξει μια CSL.

Spanti
13-05-10, 15:46
Προσπαθώ να διαβάσω το άρθρο αλλά τα γερμανικά μου με προδίδουν

BMW Power
13-05-10, 15:49
Ωραίος ο Γιώργος!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω τι πάθατε και δεν κ@υλ**#@$ τρελά!!!!

Γιατί έχετε τρελαθεί με το GT2 RS τόσο πολύ που και αυτό είναι μόνο 70 κιλά ελαφρύτερο από το GT2??

Δηλαδή πρέπει να έχει 600+ άλογα το εργαλείο για να το γουστάρουμε????

Δεν είδα κανέναν να αναφέρει τίποτε για το κόστος του GT2 RS στο αντίστοιχο thread (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24871) ή μήπως σας φαίνονται λίγα τα 237.000 για το συγκεκριμένο????

Geo_3D
13-05-10, 15:52
Εκει ομως Δημητρη τιθεται το εξης ερωτημα???
Εχεις δει πολλες δυνατες Porsche να ειναι φτηνες??
Η απαντηση σχετικα ευκολη...

Οταν ομως τιθεται το ερωτημα:
Εχεις δει πολλες δυνατες BMW εξωφρενικα ακριβες???
Εκει υπαρχει δυσκολια...

Γενικοτερα παντως,οταν υπαρχουν αλογα,το βαρος ολο και το προσπερναμε....(βλ. Μ5 Ε60)

Nick_compact
13-05-10, 16:15
Δεν μπορώ να καταλάβω τι πάθατε και δεν κ@υλ**#@$ τρελά!!!!

Δεν πάθαμε τπτ φίλε μου, απλά από τέτοια αυτοκίνητα, υποτίθεται σπορ, και άπιαστα για την συντριπτική πλειοψηφία έχουμε χορτάσει. Φτάνει. Μια ελαφρωμένη 135i με Μ variable differential μπορούμε να δούμε; Μια 1 δίλιτρη turbo με τις περιποιήσεις της Μ μπορούμε να δούμε; Αντικαταστάτη του Ζ4 Μ Coupe; Ένα Megane R26R πιο φουντωτικό μου φαίνεται από το GTS! Το GTS είναι το απόλυτο μηδενικό για μένα, το ότι έχει εξελιχθεί από το Division δε λέει ΤΙΠΟΤΑ, και το division εξάλλου έχει το δικαίωμα να κάνει αποτυχημένες προσπάθειες.

Dim77
13-05-10, 16:15
Ωραίος ο Γιώργος!!!

Δεν μπορώ να καταλάβω τι πάθατε και δεν κ@υλ**#@$ τρελά!!!!

Γιατί έχετε τρελαθεί με το GT2 RS τόσο πολύ που και αυτό είναι μόνο 70 κιλά ελαφρύτερο από το GT2??

Δηλαδή πρέπει να έχει 600+ άλογα το εργαλείο για να το γουστάρουμε????

Δεν είδα κανέναν να αναφέρει τίποτε για το κόστος του GT2 RS στο αντίστοιχο thread (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24871) ή μήπως σας φαίνονται λίγα τα 237.000 για το συγκεκριμένο????

Και μόνο ο απαίσιος ήχος του GT2RS φτάνει...

Από την άλλη το BMW...

http://www.youtube.com/watch?v=6Sp2m_rTTLU
:owned:

Nick_compact
13-05-10, 16:20
Γιατί έχετε τρελαθεί με το GT2 RS τόσο πολύ που και αυτό είναι μόνο 70 κιλά ελαφρύτερο από το GT2??

To οποίο GT2 RS, είναι βασισμένο στο απλό GT2, το οποίο με τη σειρά του είναι βασισμένο στην turbo από την οποία είναι ήδη 100+ κιλά ελαφρύτερο. Η βάση (turbo) με την τελική κορυφαία έκδοση (GT2 RS), έχουν πολύ μεγάλη διαφορά βάρους. Κάτι που δεν ισχύει στο Μ3 vs M3 GTS.

Straight six
13-05-10, 18:57
Απογοητευτικό βάρος για τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Έπρεπε να γίνει πολύ περισσότερη δουλειά στον τομέα αυτό.

Όσο για την τιμή, μου φαίνεται σχετικά νορμάλ...


Παιδια καλησπερα κ απο εμενα.Παναγιωτης λεγομαι.εχω ποσταρει ξανα στο παρελθον αλλα δεν συστηθηκα!! η ολη φαση εμενα μ θυμιζει λιγο απο νισσαν gtr spec-v που ναι μεν φοβερο κ τρομερο αλλα πολυ βαρυ για τοσο ειδικο και τεραστια διαφρα τιμης απο την βασικη εκδοση!!!

Dim77
13-05-10, 19:03
Πάντως η διαφορά βάρους δεν είναι μικρή...γράφει ότι είναι 1530 αντί για 1600 αλλά με roll cage (γράφει included).

pitsinos
14-05-10, 11:43
TO ΕΡΓΑΛΕΙΟ :

http://www.autocar.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2250&Itemid=27

EVANGELOS
14-05-10, 12:27
πάντως έχουμε θεοποιήσει την CSL...μια ερώτηση θέλω να κάνω..

αν δεν φόραγε τα pilot cup τι χρόνο υπολογίζετε ότι θα έκανε στο Ring?

To csl ΔΕΝ το έχουμε θεοποιήσει !!!

όυτε μιλάμε για το πιο φουντωτικό Μ (και άρα BMW) μετά το Ε30 ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επειδή έκανε 7.50 !!!

αν μπεις ή ακόμα καλύτερα το οδηγήσεις ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ !!!

το feeling του csl ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ !!! ... οκ είναι πανάκριβο ... αλλά η αλήθεια παραμένει ότι ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ Μ3 !!!

Τώρα αν λάβουμε υπόψιν ότι το felling του Ε92 είναι ακόμα πιο ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟ και ότι το GTS είναι ακόμα πιο EXTREME

θεωρώ ότι η διαφόρά στην αίσθηση μετάξυ απλού Ε92 και GTS ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΟΔΕΙΣ !!!!

Kostas Christ
14-05-10, 13:10
για το gts θεωρητικα σωστα τα λες, ισως ομως το παραπανω βαρος να εχει εν τελει αλλη αποψη, τουλαχιστον για τις ξυραφενιες αντιδρασεις, για τις οποιες φημιζεται το csl...

δυστυχως οι νομοι της φυσικης ειναι εκει και δυσκολα να αμφισβητηθουν

EVANGELOS
14-05-10, 13:13
οκ συμφωνώ ότι κι εγώ θα ήθελα να είναι 1300 κιλά !!! ... αλλά πριν δούμε τι κάνει μην είμαστε υπερβολικοί !!!

το βάρος είναι ΜΕΙΟΝ αλλά το division που έφτιαξε το τσε ες ελ είναι που έφτιαξε και το γκε τε ες ... θεωρώ ότι ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ !!!

Kostas Christ
14-05-10, 13:18
αυτο λεω κι εγω, δε γινεται να εβγαλαν τετοιου στυλ αυτοκινητο και να μην ειναι καλο κτλ...

δεν εχει λογικη...

αντε να δουμε τα πρωτα τεστ κτλ... γτ να το οδηγησουμε αποκλειεται....

EVANGELOS
18-05-10, 19:07
http://www.youtube.com/user/bmw?blend=1&ob=4#p/u/0/DR_noVwr-58


επίσημο βίντεο από BMW ... το GTS στο Ring

alxpro
18-05-10, 21:01
μπαινει κ καλοκαιρι,βλεπουμε κ τετοια...ουφφφφ
θα γινω ταλιμπαν να απαγαγω αυτον τον Μ engineer για λυτρα μια gts

BMW Power
27-05-10, 08:48
Technical Specifications BMW M3 GTS (05/2010)

26.05.2010 BMW Press Release

Attached please find the technical specifications referring BMW M3 GTS, valid from 05/2010.

christok
06-07-10, 03:10
:dblthumb2http://www.youtube.com/watch?v=tCzDOpVasHM&feature=channel

120ihatch
06-07-10, 11:51
:bowdown:


....................

EVANGELOS
26-09-10, 19:28
Δυστυχώς όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται ΜΑΛΛΟΝ για πατάτα ολκής !!!

Ενώ το βασικό επιγχέιρημα για το csl ήταν ότι πάει στην πίστα σαν gt3 αλλά κοστίζει ΠΟΛΥ λιγότερο και έχει αίσθηση ελαφρού αγωνιστικού αυτοκινήτου

το GTS είναι πολύ βαρύ με πολύ χειρότερη αίσθηση από gt3 και ακόμα και από csl !!!

To απόλυτο σχόλιο είναι αυτό που έκανε ο chris harris στο evo

"τώρα καταλάβα γιατί κράτησαν το csl κρυμένο ..."

sciroccoR
26-09-10, 19:47
Βαρυ ξεβαρυ μονο με οκτακυλινδρο η ΒΜW θα εμπαινε δυνατα στην κατηγορια των σουπερκαρς...Η καινουργια Μ3 ειναι η μπεστ εβερ και ας τους να λενε,,,,,

EVANGELOS
26-09-10, 20:13
Mε 7.48 στο ring (όταν το csl κάνει 7.50 με τον ΙΔΙΟ οδηγό) ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ πως " Η καινουργια Μ3 ειναι η μπεστ εβερ..." ... http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Με 136.850 χιλιάρικα στη Γερμανία μάλλον ΓΙΑ ΠΑΤΑΤΑ μου μοιάζει ...

το 997 GT3 RS (που παρεπιπτόντως ΔΕΝ είναι ούτε V ούτε οκτακυλιδρο) κοστίζει 150 χιλιάρικα ΜΕ ΦΠΑ

γυρνάει στο ρίνγκ (με τον ίδιο οδηγό που είχε οδηγήσει τα csl και GTS τον Horst von Saurma) σε 7.33

και ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙΣ (σχεδόν όπως είναι δηλαδή ΜΑΜΑ) σε 24ωρο αγώνα και να πάρεις και θέση στην 1η δεκάδα ΓΕΝΙΚΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Άρα μιλάμε μάλλον ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΑΤΑ του division μέχρι σήμερα !!!

Fairytale
26-09-10, 20:35
Προσωπικά θα περιμένω να δω ΑΝ αυτό που δείχνει η φωτογραφία στην υπογραφή σου θα αλλάξει (στη συνείδηση ερασιτεχνών & επαγγελματιών αγωνιζόμενων) με την GTS.
C U out there

Πατσίκας Βασίλειος
26-09-10, 20:37
Δυστυχώς όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται ΜΑΛΛΟΝ για πατάτα ολκής !!!

Ενώ το βασικό επιγχέιρημα για το csl ήταν ότι πάει στην πίστα σαν gt3 αλλά κοστίζει ΠΟΛΥ λιγότερο και έχει αίσθηση ελαφρού αγωνιστικού αυτοκινήτου

το GTS είναι πολύ βαρύ με πολύ χειρότερη αίσθηση από gt3 και ακόμα και από csl !!!

To απόλυτο σχόλιο είναι αυτό που έκανε ο chris harris στο evo

"τώρα καταλάβα γιατί κράτησαν το csl κρυμένο ..."

οπως το λες ειναι.....το διαβασα και εγω και τον τυπα τον εμπιστευομαι.....ενα πορσικο ειναι πολυ καλυτερο και του παει και η αεροτομη κιολας!!!!!!!

EVANGELOS
26-09-10, 20:59
Προσωπικά θα περιμένω να δω ΑΝ αυτό που δείχνει η φωτογραφία στην υπογραφή σου θα αλλάξει (στη συνείδηση ερασιτεχνών & επαγγελματιών αγωνιζόμενων) με την GTS.
C U out there

Θα κυκλοφορήσουν τόσο λίγα gts (99 νομίζω) που ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ αν θα μπορέσουν να κάνουν κάποια διαφορά στον τρόπο που διαμορφώνει συνείδηση κάποιος αγωνιζόμενος ή Petrol head ...

H υπογραφή αφορά ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ μοντέλο που όταν έτρεχε ΚΕΡΔΙΖΕ συνέχεια (σε αντίθεση με το σύγχρονο GT2) ... και αυτό το κατάφερε από τους ΠΡΩΤΟΥΣ αγώνες (πάλι σε αντίθεση με το σύγχρονο GT2)... το αντίστοιχο "πολιτικό" που πιθανώς να μην πουλήθηκε ΠΟΤΕ σε πραγματικό ιδιώτη ΔΕΝ έκανε καμία αίσθηση ... απλά το ομολογκαρισμένο αγωνιστικό που δημιουργήθηκε παραμένει έως και σήμερα το πιο επιτυχημένο gt class αγωνιστικό της εταιρίας ... εξ ου και ο μύθος που το περιβάλλει !!!

muscular presence and a big heart: the BMW M3 GTR makes its mark
with a beefy body partly constructed of carbon-fibre, an output of more than 500 bhp from a V8 engine, and a thoroughbred racing chassis.

BMW Motorsport originally designed the GT Coupé to compete in the American Le Mans Series (ALMS). In the 2001 season, the BMW M3 GTR took the title in every class: BMW works driver Jörg Müller won the
Drivers’ Championship in the GT Class, BMW Motorsport took the Team title, and BMW came top of the Manufacturers’ standings in the company’s
most important export market. In seven out of eight races, the BMW M3 GTR was first to cross the finish line.

http://www.m5board.com/vbulletin/e90-m3-sedan-e92-m3-coupe-e93-m3-convertible-e46-m3-e36-m3-z4-m-z4-m-coupe/42556-bmw-m3-gtr-specs-nring-24hrs-race.html


εξ άλλου το αγωνιστικό Gtr έχει κάνει τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ ή έστω τον 2ο κορυφαίο χρόνο σε αυτή την κατηγορία

race cars:
7:00* -- 176.25 km/h - BMW M3 GTR, 450 PS/1100 kg (sport auto 06/04) *estimated
7:01 --- 176.15 km/h - Manthey Porsche GT3 race car, 493 PS (AutoBild 06/04), www.manthey-motors.de/nextshopcms/cmspdf.asp?id=217
7:10 --- 173.10 km/h - BMW M3 GTR, 450 PS/1350 kg, Joerg Mueller (practice 24hrs race 03)
7:12.25 173.50 km/h - Schnitzer BMW M3 GTR, Dirk Mueller, 24hrs race practice (02)
7:20* -- 168.55 km/h - Opel Astra DTM V8 Coupe, 500hp, set-up for 24hrs race (sport auto 03) *estimated
7:21 --- 168.16 km/h - Blitz Supra, 650 PS (Autocar magazine 97)
7:25 --- 168.65 km/h - Alzen Motorsport Porsche 996, 24hrs race, Uwe Alzen
7:36 --- 162.63 km/h - AC-Schnitzer M3 CLS II E36, 350 hp, Michelin Sport Cup R , Mattias Ekblom
7:40 --- 161.22 km/h - Porsche GT3 RS, stock but Pirelli P Zero Corsa, Mattias Ekblom (ams)

http://www.supercars.net/PitLane?fID=0&gID=3&tID=10073&viewThread=y

Fairytale
26-09-10, 21:06
E μιά άποψη θα διαμορφωθεί όπως και να έχει.
Για την ακρίβεια έχει ΉΔΗ αρχίσει (λέγεται ΓΚΡΙΝΙΑ) περιμένω να δω ΑΝ θα αλλάξει...
C U out there

EVANGELOS
26-09-10, 21:12
Το csl ήταν ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ όσο το περιμέναμε ... και ΟΛΟΙ ΕΠΑΘΑΝ ΣΟΚ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΝ

Το gts ήταν ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ όσο το περιμέναμε ... και ΟΛΟΙ σχεδόν ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΝ

Εκτιμώ ότι αφού δεν έχει νόημα να ασχοληθεί άλλο το division αφού μιλάμε για 99 κομάτια μόνο ... θα παραμείνει ως έχει και άρα ... θα μπεί στην κατηγορία που είναι τα περισσότερα αμάξια μετά την ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ της εταιρίας ...

CLOSE BUT NO CIGAR !!! :D :D

Dim77
26-09-10, 21:18
Θα μπούν και 2 τουρμπο στο επόμενο μοντέλο, θα κερδίζει τίποτα δευτερόλεπτα στην ευθεία...θα καμαρώνουν όσοι αγαπάνε τα νούμερα (τους αριθμούς) και ... με τις υγείες μας.

Πάντως για κανονικό αυτοκίνητο σπορ-gt-κάτι τέτοιο τελοσπάντων η Μ3 Ε92 είναι τέλεια. Και πιθανά πιο ανθεκτικό σε περίεργες ζημιές από Ε46. Και έχει ακόμα 1 πεταλούδα/κύλινδρο.
H GTS είναι ερεθιστικότατη, αλλά ανούσια καθώς στο τέλος, δεν μπορείς παρά να συγκρίνεις με την απλή (Μ3 Ε92) και τιμολογιακά και να βρεθείς σε ...αδιέξοδο.

Αλλά έτσι που φτάνει η Ελλάδα στο τέλος θα συζητάμε με πάθος MONO για τα νέα 3κύλινδρα.:icon_toil

EVANGELOS
26-09-10, 21:27
Θα μπούν και 2 τουρμπο στο επόμενο μοντέλο, θα κερδίζει τίποτα δευτερόλεπτα στην ευθεία...θα καμαρώνουν όσοι αγαπάνε τα νούμερα (τους αριθμούς) και ... με τις υγείες μας.

Πάντως για κανονικό αυτοκίνητο σπορ-gt-κάτι τέτοιο τελοσπάντων η Μ3 Ε92 είναι τέλεια. Και πιθανά πιο ανθεκτικό σε περίεργες ζημιές από Ε46. Και έχει ακόμα 1 πεταλούδα/κύλινδρο.

Αλλά έτσι που φτάνει η Ελλάδα στο τέλος θα συζητάμε με πάθος MONO για τα νέα 3κύλινδρα.:icon_toil

To 92 το κανονικό είναι πολύ καλό ...

το πρόβλημα είναι ότι ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ GTS με εργοστασιακό roll cage , stroker kit , kw club sport , brembo 6callipers , rear seat delete , no clima , navi , ελαφρωμένο (θεωρητικά) κλπ κλπ

και θα περίμενε κάποιος με αυτή την τιμή και τόσο ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ... το λιγότερο να αφήνει ΑΝΑΥΔΟ τον οδηγό και το λιγότερο να πηγαίνει στην ΠΙΣΤΑ (γιατί προφανώς για πίστα είναι σχεδιασμένο το gts) ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από το CSL !!!

2 σεκ είναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ ... όσο για την αίσθηση ΛΕΝΕ ότι ΔΕΝ !!!

Θεωρώ ότι ένα csl , με αγωνιστική ανάρτηση ,φρένα και ελέυθερη εξαγωγή θα κάνει πιθανώς και κάτω από 7,45 !!! που μάλλον ΕΚΘΕΤΕΙ ακόμα περισσότερο το division !!!

Το θέμα δε με τα τούρμπο είναι άσχετο !!! αφού το GTS ΔΕΝ πάσχει σε δύναμη και επιτάγχυνση (που προφανώς υπερτερέι από το καυμένο το csl) αλλά ΑΛΛΟΥ !!! ...

Συνεπώς και 3 τούρμπο να βάλουν στο καινούργιο (αν ποτέ βγεί αντίσοιχο με τα csl και gts) ΑΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ FEELING ... δε θα κάνουν πάλι τίποτα

Dim77
26-09-10, 21:38
Θα μπούν και 2 τουρμπο στο επόμενο μοντέλο, θα κερδίζει τίποτα δευτερόλεπτα στην ευθεία...θα καμαρώνουν όσοι αγαπάνε τα νούμερα (τους αριθμούς) και ... με τις υγείες μας.

H GTS είναι ερεθιστικότατη, αλλά ανούσια καθώς στο τέλος, δεν μπορείς παρά να συγκρίνεις με την απλή (Μ3 Ε92) και τιμολογιακά και να βρεθείς σε ...αδιέξοδο.


Με τα τούρμπο εννοώ ότι στα 20χλμ του ενός γύρου, κερδίζεις λίγο εδώ, λίγο εκεί σε χρόνο και μαζεύεις κάτι sec που έχουν χαθεί από το στήσιμο (στο ring γίνεται).

Action Man
27-09-10, 01:18
Καλά,αν το πάμε έτσι στα π@π@ρια μας και η csl παίδες...
Τι ήταν?!?!?!?Γιατί τέτοια κοστολόγηση?Γιατί τόσα φράγκα παραπάνω από μια Μ3?
Με την διαφορά τιμής που είχαν,έπαιρνες μια απλή Μ3, την ξεβράκωνες όσο έπρεπε, και επέλεγες ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ τι πράγματα(after market φυσικά)θα έβαζες πάνω στο αυτοκίνητο.Στο τέλος έμεναν και ρέστα, και το αυτοκίνητο αποκτούσε πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα.
Κάνω λάθος?Δεν νομίζω.

Μη μιλάμε για την csl σαν να ήταν κάποιο επιστημονικό θαύμα.Προιόν marketing ήταν και εκείνη,όπως και η GTS βέβαια.

chief
27-09-10, 08:22
Καλά,αν το πάμε έτσι στα π@π@ρια μας και η csl παίδες...
Τι ήταν?!?!?!?Γιατί τέτοια κοστολόγηση?Γιατί τόσα φράγκα παραπάνω από μια Μ3?
Με την διαφορά τιμής που είχαν,έπαιρνες μια απλή Μ3, την ξεβράκωνες όσο έπρεπε, και επέλεγες ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ τι πράγματα(after market φυσικά)θα έβαζες πάνω στο αυτοκίνητο.Στο τέλος έμεναν και ρέστα, και το αυτοκίνητο αποκτούσε πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα.
Κάνω λάθος?Δεν νομίζω.

Μη μιλάμε για την csl σαν να ήταν κάποιο επιστημονικό θαύμα.Προιόν marketing ήταν και εκείνη,όπως και η GTS βέβαια.

Απαντω με μια αποψη του φίλου Αλεξανδρου που ειναι και αυτος κατοχος csl στην οποια
συμφωνω αφου τους τελευταιους 2 μηνες ειμαι και εγω κάτοχος csl.

"Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia που σε θεμα συγκρισης τιμης δεν εχουν επαφη.

Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ , μην λέμε και ότι θέλουμε.
Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα."

Λοιπόν, οι χρόνοι δεν ειναι μάρκετινγκ .
Πολλοι προσπαθησαν με ενα γυμνο Μ3 να το πετυχουν αλλα δεν...

Action Man
27-09-10, 08:59
Καλά...

Πολλοί προσπάθησαν με γυμνά Μ3 καλοστημένα και κατάφεραν πολλά.Αν δεν τα έχεις δει,μια καλύτερη αναζήτηση θα σε βοηθήσει.

Τεσπά,δεν αναλώνομαι περισσότερο με το θέμα.Όποιος έχει ασχοληθεί με t-days ξέρει οτι έχω δίκιο.

Fanatic
27-09-10, 10:04
Απαντω με μια αποψη του φίλου Αλεξανδρου που ειναι και αυτος κατοχος csl στην οποια
συμφωνω αφου τους τελευταιους 2 μηνες ειμαι και εγω κάτοχος csl.

"Έχεις δει χρόνους στο Ρινγκ ?
Όχι και μάρκετινγκ το CSL.
Ακόμη και σήμερα έχει το ταχύτερο 200-0 και 100-0 από ότι αμάξι παραγωγής έχει βγει.
Το πρώτο που έχει πλευρική επιτάχυνση 1.4G και ακουλούθησαν μετά από 4 χρόνια το 997 GT3RS και 430 Scuderia που σε θεμα συγκρισης τιμης δεν εχουν επαφη.

Οι χρόνοι δεν είναι μάρκετινγκ , μην λέμε και ότι θέλουμε.
Σχετικά με το κόστος, το CSL το δικαιολογεί μιας και το μισό αμάξι είναι κάρμπον.
Το GTS όχι μιας και είναι ένα Μ3 με ανάρτηση, φρένα, καθίσματα και rollcage.

Τέσπα, ο καθένας έχει τη δική του άποψη βέβαια άλλα όταν ένα CSL μαμά κάνει στο Ρινκ 7.41 βρες μου τι εργοστασιακό αυτοκίνητο το κάνει αυτό με 360 άλογα."

Λοιπόν, οι χρόνοι δεν ειναι μάρκετινγκ .
Πολλοι προσπαθησαν με ενα γυμνο Μ3 να το πετυχουν αλλα δεν...

Πιστευεις ενα στημενο με aftermarket Μ3 και ξεβρακωτο με semislick λαστιχα δεν μπορει να πιασει τετοιο χρονο?

Υ.Γ. Και εγω προσκυναω CSL αλλα για λογους πιο πολυ ρομαντικους(συλλεκτικο κτλ)

BMW Power
27-09-10, 10:26
Τρελή πατάτα το GTS!!!!

Όχι γιατί δεν άρεσε στον Harrys αλλά γιατί δεν γυρνά στο RING όπως θα έπρεπε μιας και είναι φτιαγμένο "και καλά" ως πιστάδικο δρόμου.... ΤΡΕΛΟ ΞΕΝΕΡΟΜΑ

Το CSL από την άλλη ήταν/είναι πολύ πιο τίμιο (αν και αυτό είχε εξωφρενική τιμή) γιατί χωρίς roll cage, χωρίς εξαπίστονες, χωρίς ρυθμιζόμενη ανάρτηση απλά ξετρύπησε το GT3 της εποχής.

Το συμπέρασμα για εμένα, δυστυχώς για ακόμη μια φορά, είναι το ίδιο:

Όσο περνάνε τα χρόνια τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο ξενέρωτα.
Το μόνο που ουσιαστικά χρυσώνει το χάπι είναι η δύναμη.

chief
27-09-10, 10:46
Καλά...

Πολλοί προσπάθησαν με γυμνά Μ3 καλοστημένα και κατάφεραν πολλά.Αν δεν τα έχεις δει,μια καλύτερη αναζήτηση θα σε βοηθήσει.

Τεσπά,δεν αναλώνομαι περισσότερο με το θέμα.Όποιος έχει ασχοληθεί με t-days ξέρει οτι έχω δίκιο.
Αυτα που λες μαλλον ξεπαρασανε σε αξια ενα csl απο το πραγμα που εχουν πανω.
Πιστευεις ενα στημενο με aftermarket Μ3 και ξεβρακωτο με semislick λαστιχα δεν μπορει να πιασει τετοιο χρονο?

Υ.Γ. Και εγω προσκυναω CSL αλλα για λογους πιο πολυ ρομαντικους(συλλεκτικο κτλ)
Πιστευω οτι μπορει να πιασει και καλυτερο χρόνο.
Το CSL δεν ειναι ξεβρακωτο. Τα εχει ολα.
Ξεβρακωτο ειναι το GTS.

Το csl δεν ειναι αμαξι που βγαινει απο το γκαραζ μονο για να παει να κανει Track Day.
Το δικο μου τουλαχιστον δεν μπαινει και πολυ μεσα στο γκαραζ...

NICK_M3
27-09-10, 13:42
αν μιλάγαμε εδω για κάτι το οποίο το φτιάχνεις και μόνος σου, ναι οκ δεν θα υπήρχε θέμα συζήτησης για το όποιο csl ή gts...υπάρχουν σώβρακα Μ ανα την υφήλιο σε Ε36 και Ε46 και πλέον και σε Ε92 που κάνουν παπάδες με αναρτήσεις των 5-7-9 χιλιάδων και λάστιχα σε ότι γόμα μπορεί κάποιος να σκεφτεί....

Το θέμα είναι οτι και τα 2 οχήματα βγαίνουν "έτσι" απο το division....και εγώ στην αρχή είχα πάθει σοκ με το gts και θυμάμαι μιλάγαμε με τον Evangelo ώρες στο τήλ και κλαίγαμε παρέα την τύχη μας...βγήκε έτσι, αλλιώς, γιουβέτσι...επίτελους φρένα ανάρτηση απλώστρα πίσω...

Το μετά όμως μας γ@μησε την ψυχολογία...
εαν το άμοιρο το csl με 360 αλογάκια και μισή σχεδόν τιμή απο τα GT έγραφε πρίν 6 χρόνια 7:50 στο πιστάκι το νέο θα έπρεπε να ξεφτυλίσει αυτόν τον χρόνο κατα 10sec τουλάχιστον για εμένα...

που δεν ξέρω
και είμαι και άσχετος
και δεν είμαι και πιστόβιος
και δεν στρίβω με την ταυτότητα στο στόμα....

Μας αδειάσε κανονικά το division με όλα αυτό το hype για το νεο αυτοκίνητο και τελικά....

Το πολιτικό Ε92 αν και λένε πολλοί οτι υστερεί σε feeling είναι τούμπανο απο όλες τις μεριές και σαφώς ανώτερω σε πολλά απο το 46αρι....

Τα "ειδικά" αμάξια της εταιρείας όμως θα έπρεπε να είναι σε άλλο επίπεδο.....τουλάχιστον αυτό πληρώνεις....

στα 150++++χιλιάρικα θα έπαιρνα GT3/GT3 RS εύκολα - αβίαστα - απροβλημάτιστα

αλλιώς τουμπανίασειν το 46αρι για να κάνει τα κέφια στον άσχετο οδηγό του...
( άσχετος διότι υπάρχουν μεγάλοι πιλότοι ανάμεσά μας )

manosm3
27-09-10, 14:38
αν μιλάγαμε εδω για κάτι το οποίο το φτιάχνεις και μόνος σου, ναι οκ δεν θα υπήρχε θέμα συζήτησης για το όποιο csl ή gts...υπάρχουν σώβρακα Μ ανα την υφήλιο σε Ε36 και Ε46 και πλέον και σε Ε92 που κάνουν παπάδες με αναρτήσεις των 5-7-9 χιλιάδων και λάστιχα σε ότι γόμα μπορεί κάποιος να σκεφτεί....

Το θέμα είναι οτι και τα 2 οχήματα βγαίνουν "έτσι" απο το division....και εγώ στην αρχή είχα πάθει σοκ με το gts και θυμάμαι μιλάγαμε με τον Evangelo ώρες στο τήλ και κλαίγαμε παρέα την τύχη μας...βγήκε έτσι, αλλιώς, γιουβέτσι...επίτελους φρένα ανάρτηση απλώστρα πίσω...

Το μετά όμως μας γ@μησε την ψυχολογία...
εαν το άμοιρο το csl με 360 αλογάκια και μισή σχεδόν τιμή απο τα GT έγραφε πρίν 6 χρόνια 7:50 στο πιστάκι το νέο θα έπρεπε να ξεφτυλίσει αυτόν τον χρόνο κατα 10sec τουλάχιστον για εμένα...

που δεν ξέρω
και είμαι και άσχετος
και δεν είμαι και πιστόβιος
και δεν στρίβω με την ταυτότητα στο στόμα....

Μας αδειάσε κανονικά το division με όλα αυτό το hype για το νεο αυτοκίνητο και τελικά....

Το πολιτικό Ε92 αν και λένε πολλοί οτι υστερεί σε feeling είναι τούμπανο απο όλες τις μεριές και σαφώς ανώτερω σε πολλά απο το 46αρι....

Τα "ειδικά" αμάξια της εταιρείας όμως θα έπρεπε να είναι σε άλλο επίπεδο.....τουλάχιστον αυτό πληρώνεις....

στα 150++++χιλιάρικα θα έπαιρνα GT3/GT3 RS εύκολα - αβίαστα - απροβλημάτιστα

αλλιώς τουμπανίασειν το 46αρι για να κάνει τα κέφια στον άσχετο οδηγό του...
( άσχετος διότι υπάρχουν μεγάλοι πιλότοι ανάμεσά μας )

Ξερεις κανεναν M8 850 CSI; :D

Τελικα δεν ειπες ποσα εβγαλες :bananasmi

NICK_M3
27-09-10, 15:20
Ξερεις κανεναν M8 850 CSI; :D

Τελικα δεν ειπες ποσα εβγαλες :bananasmi
χαχαχαχαχα

αυτός θα το φάει...τώρα τι θα είναι αυτό που θα φάει δεν ξέρω αλλα θα το φάει!

τι να βγάλω ρε? πότε?

OFF TOPIC !!!!!! SOOOORYYYYYY

Octane
27-09-10, 16:24
Το GTS δεν ειναι τοσο κακο οσο νομιζετε παντως.
Σιγουρα προτιμω το CSL , οσο εντυπωσιακο κ αν ειναι το GTS απο κοντα.
150 κιλα διαφορα εχουν , τα οποια αντισταθμιζονται απο τη δυναμη του V8 κ η τελικη αναλογια κιλων/ιππο βγαινει υπερ του νεου... .

Μεγαλο μειον του GTS σε σχεση με το CSL , το οποιο σιγουρα παιζει πολυ σημαντικο ρολο στον χρονο του , ειναι τα P Zero Corsa , που απ'οσο λενε δεν συγκρινονται σε grip με τα Sport Cup... .
Ετσι λοιπον , ειδικα στο κομματι 13o εως 17ο χιλιομετρο (που ειναι κ το πιο απαιτητικο θα ελεγα) , το GTS δειχνει πως θα μπορουσε κ καλυτερα... , αλλα ο συνδιασμος ελαστικων κ παραπανησιων κιλων προφανως ερχεται στα ορια του.

Δυστυχως δεν βρισκω πουθενα τον χρονομετρημενο γυρο του CSL στο Ring σε καλη ποιοτητα (ενω δεν ειναι καν χωρισμενος σε Sektoren , ωστε να βγει πιο σωστο συμπερασμα για το που κερδιζει κ που χανει το καθενα).

Το θεμα της τιμης δεν θα το κρινω καν , ειναι 2 σχεδον τελειως διαφορετικα αυτοκινητα , τοσο σε μοτερ , αναρτηση , κιβωτιο , σασι , οσο κ σε επιπεδο συλλεκτικοτητας (άλλο 1.400 κομματια κ άλλο 150...) , 7 χρονια μετα , οποτε πιστευω πως το GTS δικαιολογειται να ειναι καπως ακριβοτερο.
Η διπλασια τιμη ομως , ειναι καπως...θεμα.
Απο την αλλη , ειναι 10.000-15.000 φτηνοτερο απο τη GT3 RS... , τον αμεσο ανταγωνιστη του (ο οποιος παρεπιπτωντως , στο 7.33 του φορουσε επισης Sport Cup...) , οποτε ας το συγκινουμε καπως ετσι.

Με τα ιδια ελαστικα στο GTS , τολμω να υποθεσω οτι ο τελικος χρονος απο τη GT3 RS θα ειναι οριακα κατω απο τα 10 secs , κ δεν θα ειναι καθολου ασχημα για τα σχεδον 150 κιλα διαφορας τους... .

NICK_M3
27-09-10, 17:10
Το GTS δεν ειναι τοσο κακο οσο νομιζετε παντως.
Σιγουρα προτιμω το CSL , οσο εντυπωσιακο κ αν ειναι το GTS απο κοντα.
150 κιλα διαφορα εχουν , τα οποια αντισταθμιζονται απο τη δυναμη του V8 κ η τελικη αναλογια κιλων/ιππο βγαινει υπερ του νεου... .

Μεγαλο μειον του GTS σε σχεση με το CSL , το οποιο σιγουρα παιζει πολυ σημαντικο ρολο στον χρονο του , ειναι τα P Zero Corsa , που απ'οσο λενε δεν συγκρινονται σε grip με τα Sport Cup... .
Ετσι λοιπον , ειδικα στο κομματι 13o εως 17ο χιλιομετρο (που ειναι κ το πιο απαιτητικο θα ελεγα) , το GTS δειχνει πως θα μπορουσε κ καλυτερα... , αλλα ο συνδιασμος ελαστικων κ παραπανησιων κιλων προφανως ερχεται στα ορια του.

Δυστυχως δεν βρισκω πουθενα τον χρονομετρημενο γυρο του CSL στο Ring σε καλη ποιοτητα (ενω δεν ειναι καν χωρισμενος σε Sektoren , ωστε να βγει πιο σωστο συμπερασμα για το που κερδιζει κ που χανει το καθενα).

Το θεμα της τιμης δεν θα το κρινω καν , ειναι 2 σχεδον τελειως διαφορετικα αυτοκινητα , τοσο σε μοτερ , αναρτηση , κιβωτιο , σασι , οσο κ σε επιπεδο συλλεκτικοτητας (άλλο 1.400 κομματια κ άλλο 150...) , 7 χρονια μετα , οποτε πιστευω πως το GTS δικαιολογειται να ειναι καπως ακριβοτερο.
Η διπλασια τιμη ομως , ειναι καπως...θεμα.
Απο την αλλη , ειναι 10.000-15.000 φτηνοτερο απο τη GT3 RS... , τον αμεσο ανταγωνιστη του (ο οποιος παρεπιπτωντως , στο 7.33 του φορουσε επισης Sport Cup...) , οποτε ας το συγκινουμε καπως ετσι.

Με τα ιδια ελαστικα στο GTS , τολμω να υποθεσω οτι ο τελικος χρονος απο τη GT3 RS θα ειναι οριακα κατω απο τα 10 secs , κ δεν θα ειναι καθολου ασχημα για τα σχεδον 150 κιλα διαφορας τους... .

πάνο μου εγραψα και αλλού το ίδιο πράγμα...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ CUP( ή κάποιο αλλο καλύτερο ) ΤΟ GTS ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 7:38 !!!! ΜΑΚΑΡΙ !!!!!!!!!!!!!!:cheers:

Octane
27-09-10, 17:23
πάνο μου εγραψα και αλλού το ίδιο πράγμα...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ CUP( ή κάποιο αλλο καλύτερο ) ΤΟ GTS ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 7:38 !!!! ΜΑΚΑΡΙ !!!!!!!!!!!!!!:cheers:

Ωχ!!
Σορρυ Νικο , δεν το ειδα!! :embarassm
Διαβασα καποιες σελιδες κ μου εκανε εντυπωση μαλιστα που δεν ειδα αναφορα στα ελαστικα :jester:

Υ.Γ. Και 6.30 να κανει... δεν παυει να ειναι "αυτοματο" κ εμενα αυτο με ξενερωνει...
Προτιμω παραδοσιακα πραγματα κ ας ειμαι μια αιωνιοτητα πισω , με το ιδιο αμαξι... :bigthumb:

jim_pas
27-09-10, 18:33
το csl με το gts είναι 2 διαφορετικά αυτοκίνητα....το csl κορυφαίο για την εποχή του όντως...σίγουρα έχει πλεονεκτήματα το gts αλλα αυτα τα πλεονεκτήματα αξίζουν την διαφορα???το csl για μένα άξιζε την διαφορά για πάρα πολλού λόγους που το κάνουν ΑΛΛΟ αυτοκίνητο σε σχέση με το απλό m3....νομίζω ένα απλό m3 e46 για να γίνει πλήρως csl θα στοιχίσει περισσότερο και πάλι μετατροπή θα είναι....

EVANGELOS
27-09-10, 20:04
Καλά,αν το πάμε έτσι στα π@π@ρια μας και η csl παίδες...
Τι ήταν?!?!?!?Γιατί τέτοια κοστολόγηση?Γιατί τόσα φράγκα παραπάνω από μια Μ3?
Με την διαφορά τιμής που είχαν,έπαιρνες μια απλή Μ3, την ξεβράκωνες όσο έπρεπε, και επέλεγες ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ τι πράγματα(after market φυσικά)θα έβαζες πάνω στο αυτοκίνητο.Στο τέλος έμεναν και ρέστα, και το αυτοκίνητο αποκτούσε πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα.
Κάνω λάθος?Δεν νομίζω....

E ναι Παντελή κάνεις λάθος

Το csl ΔΕΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ... επειδή ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

και

Το gts ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΑΤΑ ... επειδή ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

Είπα και πρίν ... ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ 2 sec ???

Το θέμα είναι και παραμένει τα 2 αυτά αμάξια

ΟΠΩΣ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ DIVISION

ME TON ΙΔΙΟ ΟΔΗΓΟ

ΣΤΗΝ ΔΙΑ ΠΙΣΤΑ

έχουν ΜΟΝΟ 2 σεκ και πάρα πολλά χιλιάρικα ευρώ διαφορά (καινούργια)

Το ότι ένα track day Μ3 Ε46 μπορεί να γράψει και κάτω από 7.48 (ειδικά αν πάψει να είναι road legal) οκ γεγονός ...

Η μαγέια όμως οχημάτων σαν το csl , gts (και προφανώς του gt3rs) είναι

ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΕΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΣΕΤ ΑΠ

Εδώ το GTS φαίνεται να έχει αποτύχει παταγωδώς !!!

...Μη μιλάμε για την csl σαν να ήταν κάποιο επιστημονικό θαύμα.Προιόν marketing ήταν και εκείνη,όπως και η GTS βέβαια.

Το marketing στο csl ήταν για τους ΜΗ BMW φανς ΛΑΘΟΣ ... το αποτέλεσμα όμως τόσο σε ΑΙΣΘΗΣΗ όσο και σε ΧΡΟΝΟΥΣ ... ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΤΟΜΑΤΑ ...

ο "μύθος" του csl ΔΕΝ οφείλεται σε καλό marketing ... μου κάνει εντύπωση που το λές αυτό ... δεν είπα ότι είναι επιστημονικό θάυμα ... απλά ΠΕΤΥΧΕ ... και το GTS μάλλον AΠΕΤΥΧΕ (όπως είχε αποτύχει να κάνει αίσθηση το 996 gt3 και πάετυχε απόλυτα το gt3rs)

Τρελή πατάτα το GTS!!!!

Όχι γιατί δεν άρεσε στον Harrys αλλά γιατί δεν γυρνά στο RING όπως θα έπρεπε μιας και είναι φτιαγμένο "και καλά" ως πιστάδικο δρόμου.... ΤΡΕΛΟ ΞΕΝΕΡΟΜΑ

Το CSL από την άλλη ήταν/είναι πολύ πιο τίμιο (αν και αυτό είχε εξωφρενική τιμή) γιατί χωρίς roll cage, χωρίς εξαπίστονες, χωρίς ρυθμιζόμενη ανάρτηση απλά ξετρύπησε το GT3 της εποχής.

Το συμπέρασμα για εμένα, δυστυχώς για ακόμη μια φορά, είναι το ίδιο:

Όσο περνάνε τα χρόνια τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο ξενέρωτα.
Το μόνο που ουσιαστικά χρυσώνει το χάπι είναι η δύναμη.

ακριβώς έτσι ... το bold είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ...


...Μας αδειάσε κανονικά το division με όλα αυτό το hype για το νεο αυτοκίνητο και τελικά....

Το πολιτικό Ε92 αν και λένε πολλοί οτι υστερεί σε feeling είναι τούμπανο απο όλες τις μεριές και σαφώς ανώτερω σε πολλά απο το 46αρι....

Τα "ειδικά" αμάξια της εταιρείας όμως θα έπρεπε να είναι σε άλλο επίπεδο.....τουλάχιστον αυτό πληρώνεις....

στα 150++++χιλιάρικα θα έπαιρνα GT3/GT3 RS εύκολα - αβίαστα - απροβλημάτιστα

αλλιώς τουμπανίασειν το 46αρι για να κάνει τα κέφια στον άσχετο οδηγό του...
( άσχετος διότι υπάρχουν μεγάλοι πιλότοι ανάμεσά μας )

Έτσι ακριβώς ... απλά ΔΕΝ έχεις 150+++ χιλιάρικα οπότε μείνε με το 46άρι ... έχεις και έξοδα το καλοκάιρι :D :D :D

NICK_M3
27-09-10, 20:16
ΟΠΩΣ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ DIVISION

ME TON ΙΔΙΟ ΟΔΗΓΟ

ΣΤΗΝ ΔΙΑ ΠΙΣΤΑ



Η μαγέια όμως οχημάτων σαν το csl , gts (και προφανώς του gt3rs) είναι

ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΕΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΣΕΤ ΑΠ

ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩΩΩΩ !!!!!!!!!!






Έτσι ακριβώς ... απλά ΔΕΝ έχεις 150+++ χιλιάρικα οπότε μείνε με το 46άρι ... έχεις και έξοδα το καλοκάιρι :D :D :D

Α ρε καμένε!!!!
θα την κάνω την λαλακία μου φαίνεται....

γ@μω τα εξοδά μου γ@μωωωωωω!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

υ.γ. πριν μερικές μέρες υπήρχε αγγελία στο mobile.de για Μ3GTs.....150.000euros στην γερμανία....

πάρε και αυτό εδω.....
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=132115813&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=296&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=333&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2.

και αυτό επίσης....
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=136157357&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=296&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=333&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2

δάκρυα μακριά απο το πληκτρολόγιο.....

thomelef
27-09-10, 20:42
εγώ πάλι νομίζω πως η μεγάλη μ@λ@κί@ στο gts είναι η πολύ μειωμένη παραγωγή, εξού και η εκτίναξη
του κόστους.
ακριβώς όπως έγραφε και στο συγκριτικό σε γνωστό περιοδικό, θα μπορούσαν κάλιστα όλα αυτά τα πειράματα
και η μελέτη που έκαναν να πείγαιναν για καμιά 2000 - 2500 αυτοκίνητα(500 - 1000 παραπάνω απο την παραγωγή του csl δλδ).
με αυτό τον τρόπο θα κατάφερναν και πολύ καλύτερη τιμή με όχι μεγάλη διαφορά απο την βασική έκδοση και να
δικαιολογούσαν την μικρή διαφορά απέναντι στον προκάτοχο του.
επίσεις με τα πόρκε θα υπήρχε πάλι καλύτερη σύγκριση μιάς και ούτως η άλλως τα πόρκε είναι κλάσης ανώτερα στην
κατηγορία αυτήν, για τον λόγο ότι το gts είναι απλά ένα συλεκτικό αμάξι και τπτ παραπάνω σε σχέση με την
κατηγορία που θέλουν να το εντάξουν.
οκ καλό το σήμα, καλό το κόνσεπτ αλλά.
πάντως ποιός ξέρει...100 μ@λ@κες τους βρίσκεις πιο εύκολα απο ότι 1500 και 2000.
απο την άλλη χοντρά χοντρά να το υπολογίσεις, 20εκ μαξιμουμ σαν τζίρος δεν είναι καθόλου καλά αν αναλογιστεί
κανείς τα έξοδα παραγωγής
του αυτοκινήτου και απο την άλλη όλη την διαδικασία ανάπτυξης μέχρι το αμάξι να φτάσει στους δρόμους...

EVANGELOS
27-09-10, 20:53
Kοίτα μλκς προφανώς ΔΕΝ έιναι ... μάλλον έχουν πολλά λεφτά και γουστάρουν το ότι το γκε τε ες είναι ΟΝΤΩΣ με τόσα λίγα κομμάτια και τέτοια τιμη συλλεκτικό !!! δεν αμφιβάλλω ότι σε καμία 20αριά χρόνια πιθανώς να κοστίζει και 10 φορές τα τωρινά χρήματα ...

απλά είναι κρίμα να μην είναι και το πιο γρήγορο gt replica στον κόσμο ... στην εποχή που η Πόρσε βγάζει πλέον τα καλύτερα σπορ αμάξια στον κόσμο ... πολύ θα ήθελα το GTS να ήταν another splinter in their eye !!! ...

πάλι καλά που δεν έκαναν καμία πατάτα τύπου Mini vs carrera ... ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΛΑΕΙ ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ !!!

crazy_beaver
27-09-10, 21:02
Καλό θα είναι.και καλύτερο από το απλό θα είναι αλλά αν στην Ελλάδα βγει 200φεύγα χιλιάρικα προτιμώ να κοιτάξω αλλού.Σ αυτά τα λεφτά έχεις αρκετές επιλογές.Μην ξεχνάμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας των Μ3 όλων των εποχών ήταν ότι ο λόγος των επιδόσεων σε όλους τους τομείς σε σχέση με το κόστος κτήσης και συντήρισης ήταν πολύ καλός. Τώρα;

thomelef
27-09-10, 21:04
μλκς σίγουρα δεν είναι όπως ακριβώς λές και εσύ.
καμιά φορά όμως κάποια πράγματα αλλιώς τα σχεδιάζεις και αλλιώς σου βγαίνουν.
μπορεί και οι ίδιοι να είναι προβληματισμένοι με τα αποτελέσματα (εδώ είμαστε εμείς).
πάντως σίγουρα θα μπορούσαν να το χειριστούν πολύ καλύτερα και να μην γίνεται
τόσος ντόρος εις βάρος του αυτοκινήτου και την πατάτα του ντιβίζιον.
τουλάχιστο ας του βάλουν και τα καπ να δούμε τι γίνεται και εκεί.
όσο για τα πόρκε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Dim77
27-09-10, 21:42
μάλλον έχουν πολλά λεφτά και γουστάρουν το ότι το γκε τε ες είναι ΟΝΤΩΣ με τόσα λίγα κομμάτια και τέτοια τιμη συλλεκτικό !!! δεν αμφιβάλλω ότι σε καμία 20αριά χρόνια πιθανώς να κοστίζει και 10 φορές τα τωρινά χρήματα ...



Βάζοντας και στην εξίσωση ότι πιθανότατα είναι το τελευταίο ///Μ ατμοσφαιρικό :bricks1: πολυπετάλουδο...είναι η ειδική συλλεκτικότερη έκδοση του ήδη συλλεκτικού Μ3 Ε92...ότι και αν κάνει στις πίστες.:icon_toil

konc
27-09-10, 22:00
τουλάχιστο ας του βάλουν και τα καπ να δούμε τι γίνεται και εκεί.


Τα cup είναι περίπου 7-8sec διαφορά στο ring.

Με αυτό το δεδομένο όμως, έχετε σκεφτεί ότι μπορεί να δούμε κανά gts με μπάξιμο 10-15Κ ακόμα (λάστιχα-ανάρτηση εξωγήινη) να ξηλώνει με ένα μείον 15 από το csl?

Νομίζω ότι αυτό που μας έχει στραβώσει με το gts είναι το promotion με τις προσδοκείες που γέννησε παρά η ουσία. Δεν είναι κακό, απλά δεν είναι αυτό που περιμέναμε από την απλώστρα και τα Youtube..

Geo_3D
28-09-10, 00:24
Mηπως αντι για το GTS,να μιλουσαμε για την μηχανη της BMW την S1000RR που ξεκ@λιασε οτι υπηρχε σε ανταγωνισμο σε Ελλαδα και σε ολοκληρο τον κοσμο???

stef
28-09-10, 01:17
Mηπως αντι για το GTS,να μιλουσαμε για την μηχανη της BMW την S1000RR που ξεκ@λιασε οτι υπηρχε σε ανταγωνισμο σε Ελλαδα και σε ολοκληρο τον κοσμο???

Μιλάς σαν γνήσιος BMWδάκιας...!!!!

jim_pas
28-09-10, 17:24
Mηπως αντι για το GTS,να μιλουσαμε για την μηχανη της BMW την S1000RR που ξεκ@λιασε οτι υπηρχε σε ανταγωνισμο σε Ελλαδα και σε ολοκληρο τον κοσμο???

αυτό μάλιστα....μέχρι και την hayabusa έσκισε.....απίστευτο εργαλείο....

BMW Power
14-01-11, 14:59
Να και οι πρώτες πωλήσεις (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=141808606&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.modelDescription=GTS&negativeFeatures=EXPORT&categories=SportsCar&lang=de&pageNumber=1)

georgiou
14-01-11, 15:34
Το gts δεν έχει Μ-mode? απο τις παραπάνω φωτογραφίες της αγγελίας..

giannis 116
01-05-11, 20:18
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&categories=SportsCar&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.modelDescription=GTS

5 αγγελιες παρακαλω! Οι τιμες ειναι λιγο χαμηλες ή μου φαινεται?!

Enema
01-05-11, 20:35
Eιναι, γιατι ολες ειναι GTS look, οπως αναφερουν και στις αγγελιες μεσα.
Mονο η τελευταια (166,000Ε) ειναι γνησια.

BMW Power
10-06-11, 14:51
http://www.youtube.com/watch?v=7XLSo5sxXTM&feature=digest