PDA

Επιστροφή στο Forum : αλλαγή μπαταρίας σε control


KONIS
14-05-10, 19:17
γεια σας παιδιά καλησπέρα μια ερώτηση θέλω να κάνω άλλαξα μπαταρία στο "τηλεκοντρολ" του αυτοκινητου μια e39 2002m και τώρα δεν ανοίγουν πόρτες και πίσω θέλει κάποιο συγχρονισμό έτσι μου είπανε μπορείτε να με βοηθήσετε

vaggelakhs
14-05-10, 20:16
είναι σίγουρα το τηλεκοντρόλ; απο το εσωτερικό κλείδωμα και απο την κλειδαριά του οδηγού σου ανοίγουν;;

onyx
15-05-10, 07:35
Είχα την εντύπωση ότι μόνο στις πιο παλιές ίσως ήθελε μια διαδικασία αρχικοποίησης που αναφέρεται στο εγχειρίδιο. Θα περίμενα στου 2002 να μην χρειάζεται. Σίγουρα έγινε σωστά η δουλειά και η μπαταρία που μπήκε είναι η σωστή και μπήκε σωστά κλπ.
Και γιατί την άλλαξες; Μήπως δεν έφταιγε η μπαταρία;

KONIS
15-05-10, 08:35
Καλημερα την αλλαξα γιατι μια επιανε και μια οχι

jim_pas
15-05-10, 20:36
εμενα δεν πιανει καθόλου....γινετε να αλλάξω και εγώ μπαταρία??νόμιζα ότι το κλειδί είναι αυτοφορτιζόμενο απο την μίζα κ δεν αλλαζει μπαταρία αλλα πρεπει να παραγγείλω άλλο...γινεται να αλλάξω??έχω αυτό το κλειδι.... http://www.edilock-bg.com/en/img/BMW%20key%20casing_4%20track.JPG

KONIS
16-05-10, 08:10
καλημερα φιλε jim εχουμε και το ιδιο ονομα αυτο για το επαναφορτιζομενο μου το ειπε και αλλος αλλα απο οτι ξερω ειναι για τα ε46 αλλιως δεν θα αλλαζα μπαταρια απο οτι βλεπω στην φωτο το κλειδι το εχεις ανοιξει η δεν ειναι αυτο γιατι αν δεν, θελει πολυ προσοχη.σε κλειδι 5αρας εχουμε αλλαξει μπαταρια πολλες φορες αλλα εκει δεν χρειαστηκε συνχρονισμο και ητανε και του 2000μ

jim_pas
16-05-10, 09:25
καλημέρα φίλε!!δεν είναι αυτό το κλειδι μου...τυχαία φωτο ειναι,αλλα έτσι ακριβώς είναι κ το δικό μου....κ το δικό μου ε39 τέλος του 2000 είναι.....οπότε ανοιγεί και αλλάζει??εχεις αλλάξει εσυ φίλε??το ίδιο κλειδι είναι κ το δικό σου??

KONIS
16-05-10, 18:28
ωραια jim τοτε το ανοιγεις πολυ πολυ προσεχτικα και υπομονη γιατι ειναι θερμοκολητο βιδα δεν εχει πουθενα με ενα λεπτο κατσαβιδι μετα μεσα τα σιδερακια της μπαταριας ειναι σαν πονταρισμενα απανω της τα ξεκολας με ενα μικρο λεπτο πενσακι και βαζεις μπαταρια ιδια με νουμερο 2020 οχι αλλη και το κλεινης με logo προσεκτικα εδω ειμαστε παλι τα λεμε.

onyx
18-05-10, 13:29
Της δικής μου Ε39 του 1997 το κλειδί είναι τελείως διαφορετικό και λέει στο βιβλιαράκι ότι επειδή φορτίζεται όταν το έχεις στη κλειδαριά καλό είναι να χρησιμοποιείς και το δεύτερο κλειδί πότε πότε πχ σε κανένα ταξίδι για να μην αδειάσει.

zami
18-05-10, 19:48
συμφωνω με τον φίλο onyx.πουθενα στο manual δεν αναφέρει οτι αλλάζεται η οτι χρειάζεται να αλλαχτεί η μπαταρία του master key(αυτά που έχουν τηλεχειριστήριο).πιο συγκεκριμένα αναφέρει :
σελ 34 του εγχειριδίου
There is an extended-life battery
in every master key that is
charged automatically in the steering
lock as you drive.
For this reason, if you have a master
key that is otherwise not used, use that
key approximately once every year
while driving for an extended period to
charge the battery.(συντομη μεταφραση: υπάρχει μία μακράς διάρκειας μπαταρία στο χειριστήριο η οποία φορτίζει όταν οδηγείτε......εαν εχετε και αλλο master key τοτε να το χρησιμοποιείτε περίπου μία φορά το χρόνο για μεγάλο ταξίδι ωστε να φορτίζει η μπαταρία του....)
επίσης στην σελίδα 37 αναφερει:
If it is no longer possible to unlock the
vehicle via the remote control, the battery
is discharged. Use this key while
driving for an extended period in order
to charge the battery.(μτφ : εαν δεν είναι δυνατόν να ανοίξει το οχημα με το τηλεκοντρόλ,εχει ξεφορτισει η μπαταρία.χρησιμοποιήστε αυτό το κλειδί για οδηγηση για εκτεταμμένη περίοδο προκειμ΄΄ενου να φορτίσει η μπαταρία του.)

jim_pas
18-05-10, 20:50
συμφωνω με τον φίλο onyx.πουθενα στο manual δεν αναφέρει οτι αλλάζεται η οτι χρειάζεται να αλλαχτεί η μπαταρία του master key(αυτά που έχουν τηλεχειριστήριο).πιο συγκεκριμένα αναφέρει :
σελ 34 του εγχειριδίου
There is an extended-life battery
in every master key that is
charged automatically in the steering
lock as you drive.
For this reason, if you have a master
key that is otherwise not used, use that
key approximately once every year
while driving for an extended period to
charge the battery.(συντομη μεταφραση: υπάρχει μία μακράς διάρκειας μπαταρία στο χειριστήριο η οποία φορτίζει όταν οδηγείτε......εαν εχετε και αλλο master key τοτε να το χρησιμοποιείτε περίπου μία φορά το χρόνο για μεγάλο ταξίδι ωστε να φορτίζει η μπαταρία του....)
επίσης στην σελίδα 37 αναφερει:
If it is no longer possible to unlock the
vehicle via the remote control, the battery
is discharged. Use this key while
driving for an extended period in order
to charge the battery.(μτφ : εαν δεν είναι δυνατόν να ανοίξει το οχημα με το τηλεκοντρόλ,εχει ξεφορτισει η μπαταρία.χρησιμοποιήστε αυτό το κλειδί για οδηγηση για εκτεταμμένη περίοδο προκειμ΄΄ενου να φορτίσει η μπαταρία του.)

όλο το ίδιο κλειδι χρησιμοποιώ αλλα εδω κ ενα χρονο δεν έχει φορτισει μόνο του.....τι λέτε να κάνω??αξίζει να το ανοίξω και να πειραματιστώ??να δοκιμάσω να αλλάξω μπαταρία?

ThaNOS E46coupe
18-05-10, 21:15
εχει ξανασυζητηθεί το θέμα σε κάποιο παλιό ποστ. αλλα δεν το βρίσω τώρα. δοκίμασε να αλλάξεις μπαταρία . το πολύ πολύ να πας για καινούριο. 180 ευρώ έχει !!!!!!:D

onyx
18-05-10, 21:46
Εννοείται ότι και οι επαναφορτιζόμενες έχουν κάποια διάρκεια ζωής. Μετά προβλέπεται αλλαγή. Στα πιο παλιά αυτοκίνητα προβλέπεται και κάποια αρχικοποίηση μετά την αλλαγή μετά όχι.

zami
19-05-10, 10:24
όλο το ίδιο κλειδι χρησιμοποιώ αλλα εδω κ ενα χρονο δεν έχει φορτισει μόνο του.....τι λέτε να κάνω??αξίζει να το ανοίξω και να πειραματιστώ??να δοκιμάσω να αλλάξω μπαταρία?

οπως προειπα,με βαση το manual,δεν υπαρχει προβλεψη απο την bmw για αλλαγη μπαταριας.γιαυτο και το κελυφος του κλειδιουειναι πρεσσαριστο και αν ανοιξει δεν κλεινει σχεδον ποτε χωρις καποια κολλα και γιαυτο και οι επαφες ειναι κολλημενες πανω στην μπαταρια.αυτο φυσικα δεν ειναι εμποδιο για τον δαιμονιο Ελληνα.εαν δεν σε πειραζει να εχεις ενα πιθανον γρατζουνισμενο κλειδι απο τις αποπειρες ανοιγματος και να ειναι κολλημενο μετα με σιλικονη,επιχειρησε το.180€ δεν ειναι και λιγα....πανρψς οι μπαταριες αυτες εχουν 5000-7000 φορτισεις μου φαινεται λιγο απιθανο να εχουν χαλασει γρηγορα....

oldcarskickass
19-05-10, 10:59
εχει ξανασυζητηθεί το θέμα σε κάποιο παλιό ποστ. αλλα δεν το βρίσω τώρα. δοκίμασε να αλλάξεις μπαταρία . το πολύ πολύ να πας για καινούριο. 180 ευρώ έχει !!!!!!:D


Ε αφού κάνει 180€ μόνονα πάρει καμιά 15αριά!
ΧΑΧΑΧ

οπως προειπα,με βαση το manual,δεν υπαρχει προβλεψη απο την bmw για αλλαγη μπαταριας.γιαυτο και το κελυφος του κλειδιουειναι πρεσσαριστο και αν ανοιξει δεν κλεινει σχεδον ποτε χωρις καποια κολλα και γιαυτο και οι επαφες ειναι κολλημενες πανω στην μπαταρια.αυτο φυσικα δεν ειναι εμποδιο για τον δαιμονιο Ελληνα.εαν δεν σε πειραζει να εχεις ενα πιθανον γρατζουνισμενο κλειδι απο τις αποπειρες ανοιγματος και να ειναι κολλημενο μετα με σιλικονη,επιχειρησε το.180€ δεν ειναι και λιγα....πανρψς οι μπαταριες αυτες εχουν 5000-7000 φορτισεις μου φαινεται λιγο απιθανο να εχουν χαλασει γρηγορα....

Διόρθωση, όχι φορτίσεις, σε κύκλους μετριέται η ζωή της μπαταρίας (δλδ πλήρης φόρτιση αποφόρτιση) και δεν έιναι καθόλου απίθανο να τις έχει ξεπεράσει κιόλας!!!